Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraagje , heb bij mij ook scheurtjes op mijn telefoon ontdekt.
Ga hem terugsturen waar ik hem heb verkocht.

Nu mijn vraag heb het toestel ge-root en er zit een andere rom op.
Moet ik hem voordat ik het toestel terugstuur de officiele firmware erweer terug opzetten ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:17
Terrestra schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:

Moet ik hem voordat ik het toestel terugstuur de officiele firmware erweer terug opzetten ?
Waar zitten die scheurtjes bij jou?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Terrestra schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:

Beter van wel, ook al mag het niks uit maken.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Scheurtjes in de bochten van de telefoon.
Maar de grootste precies in het midden aan de zijkant (Kant van de volume toetsen.)

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:17
Die in de bochten horen uiteraard gewoon... Die in het midden niet...

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 17:09
ComTech schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:20:
Heb sinds vandaag een S3 in bezit.
Gekocht via een webshop (redcoon.nl)
Het 1e wat mij opviel waren de rare voorgeinstalleerde apps (vooral duitse Bild etc).
Ook S-Voice stond in het duits.
Heb ik nu één of andere duitse versie ofzo?
Heb ook geprobeerd of er nieuwe software is maar hij geeft aan van niet.

ap i9300XXALF6
cp i9300XXLF5
csc i9300DBTALF4
baseband I9300XXLEF
buildnummer : IMM76D.i9300XXALEF

Deze staat er nu op hoe kan ik zien wat de nieuwste is?
Ik had hiervoor een HTC daar waren de softwarenummers toch net even anders (makkelijker).

Over de haarscheurtjes gesproken ik heb direct nadat ik hem uit de doos heb gehaald gekeken en bij alle 4 de (ronde) hoeken zitten kleine scheurtjes.
Apart dat ze dat niet op de site van Redcoon er bij hebben gezet.
Ik heb mijn toestel via Conrad en daar stond het netjes vermeld dat het een Duits toestel betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 20:32
RiesB71 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:00:
Sinds kort (na de update?) heb ik toch wel merkbare lag als ik de telefoon app of contacten open. Duurt soms zeker 2-3 sec voordat telefoon toetsen of contactlijst zichtpaar is. (mis trouwens wel een beetje de htc feature waarmee in de telefoon app meteen de laatst gebelde nummers op de achtergrond te zien waren).
Ik heb dit sinds de update ook, behoorlijk irritant! Ik heb 234 contacten in mijn telefoonboek staan (en dat aantal groeit flink) en het openen van mijn contactlist duurt nu minimaal 2 seconden, terwijl dat voor de update binnen een fractie van een seconde gebeurde. Geen idee waar het aan ligt of wat er aan te doen is, kan er op internet ook bijna niks over vinden.

EDIT:
Voor m'n gevoel gaat het iets sneller wanneer ik ervoor kies geen SIM contacten weer te geven, maar nog steeds niet zo snel als voor de update.

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 19-07-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Terrestra schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:00:
Scheurtjes in de bochten van de telefoon.
Maar de grootste precies in het midden aan de zijkant (Kant van de volume toetsen.)
Drie dagen geleden geen scheurtjes ontddkt, nu in eens ook scheurtjes in de bochten/ronde hoeken. Rechts boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:09

kronolith

[EDIT]

Fermion schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:19:
[...]

Drie dagen geleden geen scheurtjes ontddkt, nu in eens ook scheurtjes in de bochten/ronde hoeken. Rechts boven en onder.
En ook linksboven en linksonder. Dat heeft iedereen. Zijn namelijk geen scheurtjes...

Kunnen we hier niet een filter maken die alle posts met "scheur" en "hoek" automatisch verwijderd :+

[ Voor 25% gewijzigd door kronolith op 19-07-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:45:
[...]

Ik heb dit sinds de update ook, behoorlijk irritant! Ik heb 234 contacten in mijn telefoonboek staan (en dat aantal groeit flink) en het openen van mijn contactlist duurt nu minimaal 2 seconden, terwijl dat voor de update binnen een fractie van een seconde gebeurde. Geen idee waar het aan ligt of wat er aan te doen is, kan er op internet ook bijna niks over vinden.

EDIT:
Voor m'n gevoel gaat het iets sneller wanneer ik ervoor kies geen SIM contacten weer te geven, maar nog steeds niet zo snel als voor de update.
Pfff hoor je eigen nu eens 2 seconden 1-2. Als dat nu een probleem is, waar praten we over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:53:
[...]

Pfff hoor je eigen nu eens 2 seconden 1-2. Als dat nu een probleem is, waar praten we over 8)7
We praten over iets wat behoorlijk irritant is als je veel belt. Helemaal omdat het voor de update wel goed ging. Stel je eens voor dat het bij je browser opeens 2 sec langer duurt om een pagina te laden na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:42:
[...]

We praten over iets wat behoorlijk irritant is als je veel belt. Helemaal omdat het voor de update wel goed ging. Stel je eens voor dat het bij je browser opeens 2 sec langer duurt om een pagina te laden na een update.
Ja als je er bij nadenkt denk je waar praten we over, die 2 seconden, maar in de praktijk zijn die 2 seconden wachttijd verdomde lastig!! Ik hoop dat het opgelost wordt, ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:01
kronolith schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:34:
[...]

En ook linksboven en linksonder. Dat heeft iedereen. Zijn namelijk geen scheurtjes...

Kunnen we hier niet een filter maken die alle posts met "scheur" en "hoek" automatisch verwijderd :+
If only! |:(
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:53:
[...]

Voor een schijtsimpele functie als een contactenlijst laden met 200+ contacten? Ja, dat moet praktisch direct te laden zijn voor een S3. Als ik 2 seconden wil wachten, gebruik ik me oude telefoon wel. Bij mij laadt de S3 praktisch direct trouwens, is wel met maar ongeveer 100 contacten, allemaal op de simkaart met LFB firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Vraagje;

Als ik kijk onder instellingen>Wifi dan valt mij op dat er om de 5 seconden wordt gescand naar wifi netwerken, ook als er al verbinding is met een wifi netwerk.
Is dat normaal? Het lijkt me namelijk meer batterijlading kosten dan nodig... als er namelijk al verbinding is, waarom dan nog verder zoeken...

Misschien is dat wel volkomen normaal, maar ik vond het zo vaag.
En is het evt ergens in te stellen of alleen wifi aan/uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:39:
Vraagje;

Als ik kijk onder instellingen>Wifi dan valt mij op dat er om de 5 seconden wordt gescand naar wifi netwerken, ook als er al verbinding is met een wifi netwerk.
Is dat normaal? Het lijkt me namelijk meer batterijlading kosten dan nodig... als er namelijk al verbinding is, waarom dan nog verder zoeken...

Ik kan het verder ook niet vinden.
Ik denk als je kijkt bij Wifi geavanceerd dat je moet kijken bij: "wifi ingeschakeld laten tijdens sluimeren" dan kun je wifi alleen laten uitschakelen als je het toestel niet gebruikt, er zijn 3 opties die je kunt kiezen. Maar het uitschakelen van het scannen naar andere wifi-netwerken kan volgens mij niet. Ik kan me trouwens niet herinneren of ik dat in het verleden bij andere toestellen wel uit kon zetten.... :/

oja, dat was "beschikbaarheid Wlan tonen aan/uit.. dan kon je het evt uitzetten. Die optie heb ik nu niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:25
gijsvogel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:39:
Vraagje;

Nee dat kost geen extra stroom.

Hij zend namelijk niks en ontvangt alleen maar, dus ja niks meer dan wat berekeningen in de software zal het niet kosten. Aangezien hij al aanstaat om te ontvangen van jouw eigen draadloze netwerk zal dit geen extra stroom verbruiken. Bedoel het zijn gewoon geluidsgolven met informatie over de naam, wachtwoord type en kanaal.

[ Voor 12% gewijzigd door V-rg op 19-07-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is deze optie dan: "controleer of wifi-internetsevice beschikbaar is bij verbinding met toegangspunt.. die staat ook onder geavanceerd..

het lijkt of dat het is, maar bij mij blijft ie dan nog steeds scannen als ik het vinkje eruit haal..

Meteen ook een spellingsfout gevonden ;-) internet seVICE zonder de "r"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@ linkkrw: Ok, Thx. Dan zal het wel, maar toch lijkt het me overbodige luxe om te blijven scannen... Zeker als je ziet in accuverbruik dat het gros gaat naar de 'wifi radio' (komt bij mij zelfs vaak boven scherm gebruik uit)

@ Espero25: Had ik ook al gevonden en geprobeerd ja, (spelvoud zie ik nu ook ja) maar hij bleef ook scannen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:11:
@ linkkrw: Ok, Thx. Dan zal het wel, maar toch lijkt het me overbodige luxe om te blijven scannen... Zeker als je ziet in accuverbruik dat het gros gaat naar de 'wifi radio' (komt bij mij zelfs vaak boven scherm gebruik uit)

@ Espero25: Had ik ook al gevonden en geprobeerd ja, (spelvoud zie ik nu ook ja) maar hij bleef ook scannen hier.
Ach ja, dat wordt dan misschien in de toekomst met een update wel verholpen.
En met spelvauten kunnen we wel leven als het niet opvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Nou, het zal wel...

Als ik dit draadje lees dan moet ik geloven dat het (om de 5 sec) scannen alleen gebeurt als je naar de bewuste wifi instellingen pagina kijkt.
Het bewijs van GizmoDroid heb ik alleen nog niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:54
Jammer dat met de nieuwste versie je niet meer die snelkoppelingen krijgt in de notificatiebalk als je een headphone aansluit (fm, youtube, videospeler, mp3 speler etc.). Dat was toch wel een functie die ik handig vond en vaak gebruikte.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 19-07-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
-Edwin- schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:06:
Jammer dat met de nieuwste versie je niet meer die snelkoppelingen krijgt in de notificatiebalk als je een headphone aansluit (fm, youtube, videospeler, mp3 speler etc.). Dat was toch wel een functie die ik handig vond en vaak gebruikte.
Edit: De oplossing van @goechel volstaat inderdaad...

Kun je aanzetten onder instellingen, accessoires, audio-applicaties.

[ Voor 27% gewijzigd door gijsvogel op 19-07-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:03:
Wat is deze optie dan: "controleer of wifi-internetsevice beschikbaar is bij verbinding met toegangspunt.. die staat ook onder geavanceerd..
Dit staat uitgelegd op blz. 119 van de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
-Edwin- schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:06:
Kun je aanzetten onder instellingen, accessoires, audio-applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
goechel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:20:
[...]

Dit staat uitgelegd op blz. 119 van de gebruiksaanwijzing.
Nou...op pagina 118 van deze gebruiksaanwijzing word ik er niet heel veel wijzer van hoor....
Er wordt iig niet veel over uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Past bij jullie de backcover wel gewoon netjes? Ik heb hem er net voor het eerst afgehaald maar hij komt niet meer netjes terug erop. links achter aan de onderkant weigert hij gewoon te klikken :(

Wat ik ook doe, daar blijft 2mm speling zodat zodat je hem daar zo weer opwipt en losklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@bear87

Geen problemen mee, backcover al meermaals er af gehad en klikte probleemloos terug.
Ik zet de backcover altijd terug vanaf de onderkant, dus die klik ik eerst terug en dan duw ik omstebeurt de verschillende punten vast naar boven toe.

Foto mss ter ondersteuning van je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Laatst online: 09:48
Ik zie op een witte achtergrond (bijvoorbeeld google pagina) een gele zweem over het beeld. Oftewel wit is niet wit. Als ik de kijkhoek verander wel maar dan hou je hem niet meer normaal vast zegmaar....

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
gijsvogel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:48:
[...]

Nou...op pagina 118 van deze gebruiksaanwijzing word ik er niet heel veel wijzer van hoor....
Er wordt iig niet veel over uitgelegd...
Als je de optie aan zet, dan wordt er gecontroleerd of je met het gekozen wifi netwerk, internet services zoals www kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
@ gijsvogel

Foto regel ik morgen, resultaat is nu ondermaats ivm geen licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
JimmyNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:02:
Ik zie op een witte achtergrond (bijvoorbeeld google pagina) een gele zweem over het beeld. Oftewel wit is niet wit. Als ik de kijkhoek verander wel maar dan hou je hem niet meer normaal vast zegmaar....

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Je bedoelt de groene waas? (lijkt inderdaad beetje geel maar het is groen)

Mijn gevoel zegt omdat het Pentile scherm is. Daardoor zijn er 2x meer groene dan rode of blauwe subpixels. Aangezien wit alle kleuren zijn betekent het denk ik dat je de groene licht wat beter kan zien omdat er dus meer van die subpixels zijn.

De AMOLED + van de Galaxy S2 was wit ook niet echt wit, maar die had geen groene waas over zich heen.

Dit is wat ik in ieder geval denk, maar ik heb het dus ook ja. Het stoort me ook minder dan het zwart wat niet echt zwart is... zeker als je (youtube) filmpjes gaat bekijken of (race)spelletjes speelt maar komt ook dat ik de kleuren mooier vind dan bij LCD schermen.

[ Voor 14% gewijzigd door V-rg op 20-07-2012 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:51
Paar dagen terug mijn S3 op Marktplaats gezet om te ruilen tegen een iPhone.
(vage ruilopties zonder bon gehad, maar niet op ingegaan)
Gisteren voor het eerst een custom rom geïnstalleerd en sindsdien helemaal wild van Android.
Nu draai ik CM10 (preview 4), dus Jelly Bean 4.1.
Wat is CM goed! Geweldige lockscreen, 1 agenda item en 1 dag weer op een sexy, cleane manier weergegeven.
Ik neem aan dat dat ook gewoon in CM9 zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Roodey op 20-07-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Roodey schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:29:
Paar dagen terug mijn S3 op Marktplaats gezet om te ruilen tegen een iPhone.
(vage ruilopties zonder bon gehad, maar niet op ingegaan)
Gisteren voor het eerst een custom rom geïnstalleerd en sindsdien helemaal wild van Android.
Nu draai ik CM10 (preview 4), dus Jelly Bean 4.1.
Wat is CM goed! Geweldige lockscreen, 1 agenda item en 1 dag weer op een sexy, cleane manier weergegeven.
Ik neem aan dat dat ook gewoon in CM9 zit.
En dát maakt Android nou zo goed en imo beter dan iOS. De mogelijkheid om te rooten en volledig te customizen. Ik draai zelf geen CM maar op dit moment Omega V9.0 gecombineerd met de Ninphetamin kernel (zie XDA) en heb daar tot nu toe zeer goede ervaringen mee en een enorm stabiel toestel. Hiermee vergroot je dus aanzienlijk het plezier dat je kan hebben met Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
DeLyon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:55:
[...]

En dát maakt Android nou zo goed en imo beter dan iOS. De mogelijkheid om te rooten en volledig te customizen. Ik draai zelf geen CM maar op dit moment Omega V9.0 gecombineerd met de Ninphetamin kernel (zie XDA) en heb daar tot nu toe zeer goede ervaringen mee en een enorm stabiel toestel. Hiermee vergroot je dus aanzienlijk het plezier dat je kan hebben met Android :)
Ja idd. Via widget, bijv. toggles is alles snel te bereiken. Dat is beter dan iOS.
Alleen een twitterapp a la Tweetbot heeft Android niet. Dat is wel jammer, voor de rest zeer tevreden.
(heb 1,5 jaar een iPhone 4 met veel plezier gebruikt)

Met Kernels enzo snap ik niet. Die komt mee met de custom rom toch?
Ik vind de standaard Android fijn werken. Ik hoef geen Touch Wiz of Sense. Heerlijk zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heb een vervelend probleempje met mijn s3, zo nu en dan, 2/3 keer op een dag verschijnt er een sterretje links bovenaan mijn scherm. Notificationbalk omlaag en ja hoor.. s p a m (gefeliciteerd! u heeft x gewonnen ofzo)
Waarschijnlijk een app die het veroorzaakt maar iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zo juist een nieuwe firmware update. Ik weet niet wat allemaal nieuw is maar nu kan ik kan nu wel de schermhelderheid zeer makkelijk en snel aanpassen via het notificatie menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:44:
Ik kreeg zo juist een nieuwe firmware update. Ik weet niet wat allemaal nieuw is maar nu kan ik kan nu wel de schermhelderheid zeer makkelijk en snel aanpassen via het notificatie menu.
Die update is in fases uitgerold. Die had ik begin deze week binnen en volgens mij sommigen nog eerder.
Schermhelderheid via notificatiemenu viel mij ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
BigF25 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:21:
Heb een vervelend probleempje met mijn s3, zo nu en dan, 2/3 keer op een dag verschijnt er een sterretje links bovenaan mijn scherm. Notificationbalk omlaag en ja hoor.. s p a m (gefeliciteerd! u heeft x gewonnen ofzo)
Waarschijnlijk een app die het veroorzaakt maar iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen?
Fire69 in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb sinds een aantal weken de Galaxy SIII en ben zeer tevreden over de telefoon. Ik lees dit topic regelmatig door, maar het probleem waar ik tegenaan loop ben ik nog niet tegengekomen.
Tussen het scherm en de rand aan de linkervoorkant van het toestel loopt een naad waar ik met gemak een nagel tussen krijg. Deze naad komt vol te zitten met stof, wat een beetje afdoet aan de premium feel en look van het toestel. Het meeste stof krijg ik nog weg door er met de hoek van een papiertje tussen de wroeten, maar dat lijkt me niet de bedoeling bij een toestel in deze prijscategorie.
De linkerachterkant van het toestel (als ik het toestel omdraai rechts) vertoont daarnaast 2 kuiltjes in de achterkant, heel subtiel maar wel aanwezig. Zijn er meer mensen met deze problemen en valt het onder de normale kwaliteitsnormen of moet ik toch maar terug naar de winkel ermee? Als ik heb uitgevogeld hoe ik plaatjes kan posten volgen die zo nodig.

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/441/foto1nrw.jpg

Voor de foto van de achterkant heb ik even een object erbij gepakt zodat de vervorming van de reflectie goed te zien is, de kuiltjes op foto krijgen is haast onmogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/8388/dsc01085n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/969/dsc01086vv.jpg

Het toestel is nooit gevallen en zit altijd in een beschermhoesje :|

Groetjes Rick

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
@goechel

Dat had ik geprobeerd (vergeten te vermelden!)
Airpush detector had een programma gevonden en die 'verwijderd' alleen nu krijg ik nog steeds de meldingen en Airpush vind helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 22:51
Vakantie tijd :)

Heb dus even geen tijd om alles na te lezen.
Ik ga dus vermoedelijk Regel 1 van GoT overtreden. O-) (Eerst zelf zoeken.)

In ons enthousiasme over de SIII hebben we waarschijnlijk niet goed opgelet. 8)7

In iedergeval...
Er verschijnen reclame snelkoppelingen op de SIII en hij ontvangt voortdurend reclame berichtjes.

Kan iemand me naar een pagina verwijzen waar staat hoe we deze onzin kunnen oplossen?

Verder is mijn vrouw heel erg tevreden over deze "phone". *O*

Alvast dank.

| Gigabyte Aorus X570 Pro | AMD Ryzen 9 5950X | 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14 | Kraken 280 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | 990 Pro / Platinum P41 / MP510 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45
Gucky66 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:27:

In ons enthousiasme over de SIII hebben we waarschijnlijk niet goed opgelet. 8)7

In iedergeval...
Er verschijnen reclame snelkoppelingen op de SIII en hij ontvangt voortdurend reclame berichtjes.

Kan iemand me naar een pagina verwijzen waar staat hoe we deze onzin kunnen oplossen?

Alvast dank.
Gewoon tussen je apps kijken welke je "verdacht" vind en deze verwijderen, of herstellen naar fabrieksinstellingen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
Toch ff verder gelezen ... Airpush detector (uit de winkel) net ff gedraaid. 2 progjes en een backgrond verwijderd... Nu maar weer even afwachten.

| Gigabyte Aorus X570 Pro | AMD Ryzen 9 5950X | 32GB G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14 | Kraken 280 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | 990 Pro / Platinum P41 / MP510 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
@Level30.nl Dank voor je reactie. fabrieksinstelling is idd een optie.

Mijn vrouw was eigenlijk bang dat het van "buiten" kwam.
Dus had meer een block programma verwacht of zoiets.
Wij hebben geen ervaring met dit soort reclame...
Nooit last van gehad met de N900, N8 of e7-00. Was dus ff een verrassing.

[ Voor 5% gewijzigd door Gucky66 op 20-07-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
@BigF25

Je kunt ook alle apps nalopen en controleren of er eentje deze machtiging heeft:

gegevens van internet ontvangen
Toestaan dat apps cloud-naar-apparaat-berichten ontvangen die worden verzonden door de service van de app. Het gebruik van deze service leidt tot gegevensgebruik. Schadelijke apps kunnen overmatig gegevensgebruik veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiehh
  • Laatst online: 27-07 12:04
Gucky66 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:27:

In iedergeval...

Alvast dank.
Appbrain heeft een ad detector. Heb hem zelf nooit gebruikt maar die zal je moeten kunnen helpen.
Hier

Galaxy S1/S3/S5 - Panasonic Viera TX-P42ST30E - Traktor s4 - Xbox 360 - Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
tommiehh schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:50:
[...]

Appbrain heeft een ad detector. Heb hem zelf nooit gebruikt maar die zal je moeten kunnen helpen.
Hier
Even gekeken, lijkt me ook een goede.

Misschien een idee voor iemand (ik niet ) om een Topic op te zetten met ervaringen met dit soort reclame en reclame verwijderaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gucky66 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:58:
[...]

Misschien een idee voor iemand (ik niet ) om een Topic op te zetten met ervaringen met dit soort reclame en reclame verwijderaars?
Androdi 4.1 heeft hier iig een ingebouwd mechanisme voor, door een notificatie lang in te houden, krijg je namelijk info over de app die hem heeft gepushed, en kan je per app instellen of ze dat mogen of niet!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
watercoolertje schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Androdi 4.1 heeft hier iig een ingebouwd mechanisme voor, door een notificatie lang in te houden, krijg je namelijk info over de app die hem heeft gepushed, en kan je per app instellen of ze dat mogen of niet!
Kijk D's goed nieuws. (hadden ze meteen moeten doen)

Helaas draait deze SIII op 4.0.4

Onze tablet draait echter op 4.1, dacht ik.
Ben het probleem nog niet tegen gekomen op de tablet maar ik weet dus wat ik er aan kan doen.
Waar GoT al niet goed voor is :P

Dank voor je reactie

[ Voor 16% gewijzigd door Gucky66 op 20-07-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Gucky66 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:58:
[...]

Topic? er zijn ad blocker plenty in omloop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Goed nieuws!

http://www.sammobile.com/...roid-4-1-for-galaxy-s-ii/

Geruchten, maar beter dan geen nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:32
Dat zou geweldig zijn! Zit er echt op te wachten. Ik weet dat Samsung had aangekondigd om meer op software te concentreren. Laten we hopen dat ze dat ook hiermee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
Zou idd niet slecht zijn. lol

Kwam deze nog tegen, ze zijn er in iedergeval mee bezig.

http://galaxy-s-3.nl/onof...1-voor-samsung-galaxy-s3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gucky66 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:58:
Zou idd niet slecht zijn. lol

Kwam deze nog tegen, ze zijn er in iedergeval mee bezig.

http://galaxy-s-3.nl/onof...1-voor-samsung-galaxy-s3/
Wat een vreselijk onzin artikel. Het geheugen kan je na de update niet gebruiken, wtf lol @ epic fail.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
Yep vond ik ook al, ben blij dat je het er mee eens bent.
Ben dus niet helemaal gek.

Ik blijf lekker op tweakers voor mijn nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:03:
[...]

Wat een vreselijk onzin artikel. Het geheugen kan je na de update niet gebruiken, wtf lol @ epic fail.
Niet helemaal..geheugen bedoelen ze externe SD mee. Verkeerd geformuleerd dat wel.
Kom van 4.1 af. Leuk maar niet (voor mij) bruikbaar voor Daily-use. Erg irritant is de" hello hello bug"..
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:09:
[...]
Niet helemaal..geheugen bedoelen ze externe SD mee. Verkeerd geformuleerd dat wel.
Snap ik wel, maar dus meteen een enorme n00b site en niet waard om te lezen imho.
Kom van 4.1 af. Leuk maar niet (voor mij) bruikbaar voor Daily-use. Erg irritant is de" hello hello bug"..
:+
Draai 4.1 op m'n Tab8.9 en doet het erg okay. Niet wereldschokkend, wel lekker smooth though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gucky66
Voor mensen die weinig kaas hebben gegeten van android...(zoals ik dus),
is dit wel een aardig artikel. Vind ik... beetje basic, maar toch.

En nu staat mij zoontje te schreeuwen waarneer ik nu eindelijk kom voetballen. :) de schat
Tot morgen allemaal.

http://www.differencebetw...n-android-4-0-and-vs-4-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:46
Ik heb net ook mijn GS3 in huis :D

Mooie prijs voor betaald, 430 euro, omdat het een showmodel was, maar met absoluut geen gebruikerssporen. Nice :) Zo eens ff rooten en Foxhound erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
@rick_e2

Ik heb ook zon geval gehad, mee terug gegaan naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe.
Dus.. adviseer je the same ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 15:16

SQB

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:32:
Ik heb sinds kort ook de nieuwe update, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om die helderheid-slider van het drop down menu te krijgen. Ik vind het persoonlijk irritant dat het er is, want nu druk ik er vaak per ongeluk op..

Dit ding dus V
[afbeelding]

Ik heb al het een en ander gezocht er over, maar nog niets gevonden waardoor ik kan instellen dat het niet getoond wordt.
Same hier. Net update gedaan en dit viel mij ook op. Inderdaad irritant.

Verder waren, zoals ook al gemeld werd, opeens de snelkoppelingen weg bij het aansluiten van mijn dopjes, maar dat was snel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 11:16
Ik vind de Chrome browser maar stotterend draaien op de SG3, helemaal vergeleken met de standaard browser. Een paar websites geladen en rond geklikt, vervolgens exact hetzelfde op de stock browser em dat ging toch stukken soepeler, vreemd. Dubbelklik om in te zoomen werkt wel prima (net als op mijn oude 4S), maar dat is helaas niet genoeg. Of weet één van jullie of ik nog wat moet tweaken in Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01
Sinds gisteren ook in het bezit van een S3, alleen is mijn abonnement nog niet geldig. Ik kom van een telefoon zonder internet, dus even alles uitzoeken. Klopt het dat als ik mijn oude abonnement (met nieuwe micro kaart) zonder internet in de S3 duw, en dan het mobiel verkeer in dat menu aan de bovenkant uitzet dat ie dan echt niet gaat internetten via mobiel verkeer? Maar dat internet via WIFI (als dat wel aanstaat) wel gewoon mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
zunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:19:
Sinds gisteren ook in het bezit van een S3, alleen is mijn abonnement nog niet geldig. Ik kom van een telefoon zonder internet, dus even alles uitzoeken. Klopt het dat als ik mijn oude abonnement (met nieuwe micro kaart) zonder internet in de S3 duw, en dan het mobiel verkeer in dat menu aan de bovenkant uitzet dat ie dan echt niet gaat internetten via mobiel verkeer? Maar dat internet via WIFI (als dat wel aanstaat) wel gewoon mogelijk is?
Klopt, btw je kan hem ook zonder sim gebruiken als je dat wilt :+

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 20-07-2012 15:22 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
dave1972 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Klopt, btw je kan hem ook zonder sim gebruiken als je dat wilt :+
Dat had ik al ontdekt, maar ik heb geen zin om met twee telefoons rond te blijven lopen. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik het maar ingewikkeld vind, komende van mijn Nokia met Series 40... Straks de handleiding maar eens gaan zoeken. :$
Ik kreeg bij het hoesje trouwens ook een screenprotector; dat ding zit er mooi op zonder al te veel bubbels, alleen het hoekje naast de uitsparing voor de home-button blijft dus echt niet zitten. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
zunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:26:
[...]

Dat had ik al ontdekt, maar ik heb geen zin om met twee telefoons rond te blijven lopen. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik het maar ingewikkeld vind, komende van mijn Nokia met Series 40... Straks de handleiding maar eens gaan zoeken. :$
Ik kreeg bij het hoesje trouwens ook een screenprotector; dat ding zit er mooi op zonder al te veel bubbels, alleen het hoekje naast de uitsparing voor de home-button blijft dus echt niet zitten. Helaas.
Ik zelf gebruik nooit een screenprotector , als je er een beetje netjes mee omgaat komen dr geen krasjes op t scherm, t werkt werkt zonder protector gewoon lekkerder :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
dave1972 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:31:
Ik zelf gebruik nooit een screenprotector , als je er een beetje netjes mee omgaat komen dr geen krasjes op t scherm, t werkt werkt zonder protector gewoon lekkerder :P :9
BS. Met goede screenprotector merk je niets van gevoeligheidsverlies of traction. En een zandkorrel kan je scherm ook bij nette omgang behoorlijk vernagelen. Screenprotector is zeker aan te raden, maar dan wel een kwalitatieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
BS. Met goede screenprotector merk je niets van gevoeligheidsverlies. En een zandkorrel kan je scherm ook bij nette omgang royaal vernagelen. Screenprotector is zeker aan te raden, maar dus wel een kwalitatieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoe zorg ik ervoor dat m'n swype woorden niet telkens weg zijn? Gebeurd dit bij een reboot? Heb namelijk gereboot en nu is hij weer standaard zonder m'n eigen woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wifi ontvangst is verschikkelijk slecht. Op 5 meter van de router heb ik 1 streepje. Als ik bijna tegen de router aanzit haal ik met moeite 3 streepjes. Al mijn andere aparaten hebben goede ontvangst. Volgens mij had ik voor de firmwareupdate wel een goede ontvangst maar weet het niet zeker meer.... Zit erover te denken om mijn S3 terug te sturen.
Dit valt toch onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 10:21
Roodey schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:19:
[...]

Ja idd. Via widget, bijv. toggles is alles snel te bereiken. Dat is beter dan iOS.
Kan op je iPhone ook via SBSettings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
[...]

Klopt niet. Ik gebruik mijn S3 erg netjes in een insteekhoesje. Ik was laatst op vakantie en daar kwam ineens een heel klein krasje op het scherm. Ik heb het niet laten vallen oid. Een zandkorreltje kan genoeg doen. Bij mn S2 had ik wel het eerste krasje pas na een jaar. Wat ik in ieder geval wil zeggen is dat je zelfs met goed gebruik krasjes kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:46
Ik heb sinds vandaag de GS3, pracht apparaat!

Een vraagje, ik had al een search gedaan, maar het niet kunnen vinden. Ik heb Swiftkey 3 al toetsenbord, maar elke keer als ik daarmee iets typ, dan verschijnt er in de notificatiebar een toetsenbord in als ik dat dan bekiujk staat er invoermethode selecteren en daaronder dan Swiftkey 3. Is het mogelijk het uit te zetten dat er een icoontje van een toetsenbord verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Toevallig heeft mijn vriendin gister ook een GS3 aangeschaft. Als ik ze naast elkaar leg en vergelijk is de verlichting van de twee hardware touch toetsen bij haar veel witter en helderder. Bij mij is het zwakker, en zijn de icoontjes ook niet helemaal regelmatig/homegeen verlicht. Is dit ergens een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
zunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:27:
Toevallig heeft mijn vriendin gister ook een GS3 aangeschaft. Als ik ze naast elkaar leg en vergelijk is de verlichting van de twee hardware touch toetsen bij haar veel witter en helderder. Bij mij is het zwakker, en zijn de icoontjes ook niet helemaal regelmatig/homegeen verlicht. Is dit ergens een instelling?
Brightness instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Nee, dat is het niet. Ik heb even beter gekeken. Mijn S3 is een stuk donkerder blauw dan de andere, en bovendien lijkt het wit ook geler. Tevens zie ik links naast de luidspreker een rondje zitten, die bij haar niet te zien is. Waarschijnlijk dat die van mij wat langer in de coating heeft gelegen!

Edit: als ik twee dezelfde witte foto's bekijk op beide telefoons is het wit op mijn GS3 geler dan op de andere GS3... Hoe kan dit?

[ Voor 14% gewijzigd door zunrob op 20-07-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53
zunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:42:
[...]

Nee, dat is het niet. Ik heb even beter gekeken. Mijn S3 is een stuk donkerder blauw dan de andere, en bovendien lijkt het wit ook geler. Tevens zie ik links naast de luidspreker een rondje zitten, die bij haar niet te zien is. Waarschijnlijk dat die van mij wat langer in de coating heeft gelegen!

Edit: als ik twee dezelfde witte foto's bekijk op beide telefoons is het wit op mijn GS3 geler dan op de andere GS3... Hoe kan dit?
Dat is het nadeel van vergelijkingsmateriaal ;)

Geen enkel toestel is exact hetzelfde. Bij het productieproces worden bepaalde marges gehanteerd en dat zie je nu dus terug, kan je verder weinig aan doen..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebiel1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2021
Jackson6 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:04:
Ik ben overgestapt van iPhone 4 naar S3 maar waarom doen zoveel flash video's op websites het zo haperig? Ik snap er letterlijk geen bal van.
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Misschien je internet verbinding?
Dit is ook een doorn in mijn voet. Ik kan er op internet weinig over vinden. Ik had een HTC Desire HD en die had nooit problemen om filmpjes af te spelen in Skyfire of elk andere browser. Ik heb vele wedstrijden gestreamd op mijn HD. Bij aanschaf van mijn S3 was dat het laatste waar ik me over drukmaakte omdat ik dacht de S3 heeft quad power. Maar vooralsnog speelt (in welke browser dan ook) de S3 bizar haperig en slecht.

Mensen hier ook last van en vooral wie heeft er een oplossing

[ Voor 16% gewijzigd door Nebiel1 op 20-07-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Nope, weinig last van gehad tot nu toe. Toevallig voor de lol vandaag andere flash apps getest tegen native apps, waaronder Speedtest (flash vs app) en weinig verschil.

Al eens de browser app of de telefoon herstart/gereboot? Na intensief gebruik wil het nog wel eens helpen. En welke browser gebruik je? Ik heb zelf Firefox primair in gebruik.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebiel1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2021
VisionMaster schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:40:
Nope, weinig last van gehad tot nu toe. Toevallig voor de lol vandaag andere flash apps getest tegen native apps, waaronder Speedtest (flash vs app) en weinig verschil.

Al eens de browser app of de telefoon herstart/gereboot? Na intensief gebruik wil het nog wel eens helpen. En welke browser gebruik je? Ik heb zelf Firefox primair in gebruik.
Ik heb alles geprobeerd, Skyfire, standaard browser, dolphin firefox alles. Maar ze happeren allemaal op de zelfde manier. Ik hoopte dat de update ging helpen maar helemaal niets. Misschien is het hardware of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Dit is interessant: ik heb nog geen simkaart in mijn S3 (komt morgen), maar toch geeft ie in de notification bar de ontvangst aan. Hoe kan dit? Er valt toch weinig te connecten zonder simkaart? Hoop dat het met simkaart bezig is; hij laat nu maar 1 a 2 streepjes ontvangst zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
zunrob schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:30:
Dit is interessant: ik heb nog geen simkaart in mijn S3 (komt morgen), maar toch geeft ie in de notification bar de ontvangst aan. Hoe kan dit? Er valt toch weinig te connecten zonder simkaart? Hoop dat het met simkaart bezig is; hij laat nu maar 1 a 2 streepjes ontvangst zien...
Hij heeft altijd verbinding, dat heeft de reden dat je 112 kan bellen in noodgevallen. Hij pakt meestal het sterkste signaal op en die gebruikt hij dan zodra het nodig is.
De politie kan je telefoon opsporen zonder dat je een SIM kaart erin hebt. Dat is dus dankzij dat hij altijd verbinding heeft met een netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
linkkrw schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:54:
[...]

Hij heeft altijd verbinding, dat heeft de reden dat je 112 kan bellen in noodgevallen. Hij pakt meestal het sterkste signaal op en die gebruikt hij dan zodra het nodig is.
De politie kan je telefoon opsporen zonder dat je een SIM kaart erin hebt. Dat is dus dankzij dat hij altijd verbinding heeft met een netwerk.
Ok, goed om te weten. Wel raar dat ie dan slechts 2 van de 4 streepjes ontvangst heeft, als ie het maximale signaal pakt. Met alle andere telefoons die ik heb gehad had ik op dezelfde plek gewoon volle ontvangst. Maar goed, ik zal eerst gewoon afwachten totdat ik morgen mijn nieuwe simkaart heb, en zal dan vergelijken. (duurt lang!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik heb de laatste dagen last van dat mijn e-mail notificatie telkens denkt dat sommige e-mails die ik al heb ontvangen en zelfs gelezen weer nieuw zijn. Heel erg irritant is dat. Ben ik de enige? Weet iemand hoe het opgelost kan worden?
Ik gebruik de POP instellingen.
En de stock Android mail. versie 4.04 en lijkt te zijn gekomen na de "stability" updates van Samsung.

Alvast dank voor de feedback :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Sinds kort heb ik mijn S3 ook. Ik vind het een geweldig toestel. Ik kom van een Htc legend en je merk dan dat de snelheid en de gebruikservaring flink vooruit zijn gegaan. Het toestel is meteen ook een goed bruikbare videocamera en mediaplayer.

Ik zag dat het mogelijk is om een USB of harde schijf rechtstreeks aan te sluiten op het toestel. Ik heb een wens die nog iets verder gaat: een netwerkverbinding maken met een harde schijf die aangesloten is op een router (en op die manier werkt als een NAS). Op je PC is dat mogelijk door in je brouwser het netwerkadres in te toetsen, waarna je in de verkenner verder kunt browsen op deze schijf. het lukte me niet op de S3. Is er een andere weg om een netwerkverbinding te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:24:
Sinds kort heb ik mijn S3 ook. Ik vind het een geweldig toestel. Ik kom van een Htc legend en je merk dan dat de snelheid en de gebruikservaring flink vooruit zijn gegaan. Het toestel is meteen ook een goed bruikbare videocamera en mediaplayer.

Ik zag dat het mogelijk is om een USB of harde schijf rechtstreeks aan te sluiten op het toestel. Ik heb een wens die nog iets verder gaat: een netwerkverbinding maken met een harde schijf die aangesloten is op een router (en op die manier werkt als een NAS). Op je PC is dat mogelijk door in je brouwser het netwerkadres in te toetsen, waarna je in de verkenner verder kunt browsen op deze schijf. het lukte me niet op de S3. Is er een andere weg om een netwerkverbinding te maken?
Voor het aansluiten van een usb of hd heb je een extra kabeltje nodig.
Om schijven in het netwerk te kunnen benaderen gebruik ik zelf het progrmma file expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 09:19
Ik heb nu zelf sinds afgelopen woensdag ook een SIII (pebble blue). Maar het viel mij gisteren op dat als ik een zwart scherm op de achtergrond heb en mijn rechter 'back' toets indruk dat er een stukje backlite bleeding plaats vindt.
Dus je ziet dan rechtsonder op het zwarte scherm een kleine streep wit licht van de 'back' toets, maar bij de linker 'menu' toets heb ik het niet. Nu valt dit alleen op als het donker is in de kamer maar toch vraag ik me af of dat het bij alle toestellen is of dat ik gewoon een 'foute' heb? Het is lastig te fotograferen maar ik zal het straks toch ff proberen..
Maar ik kon zo gauw geen andere gebruikers vinden met een dergelijk probleem in dit topic dus ik vraag me af of ik er mee terug moet gaan of niet?

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TankiEEE schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:02:
Maar ik kon zo gauw geen andere gebruikers vinden met een dergelijk probleem in dit topic dus ik vraag me af of ik er mee terug moet gaan of niet?
Stoor je je er mateloos aan: dan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 09:19
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:06:
[...]

Stoor je je er mateloos aan: dan ja :)
Dus ik mag aannemen dat het niet 'standaard' is? Dan ga ik overmorgen denk ik even langs de winkel om het uit te leggen en om te ruilen :)

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TankiEEE schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:13:
Dus ik mag aannemen dat het niet 'standaard' is? Dan ga ik overmorgen denk ik even langs de winkel om het uit te leggen en om te ruilen :)
Geen idee of het standaard is maar even er mee terug gaan en een andere S3 bekijken kan weinig kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Vandaag mijn S3 ontvangen, heb hem nu gelijk aan de stroom gehangen. Wat raden jullie aan qua tijd aan het stopcontact de eerste keer? Hebben jullie nog opstart tips qua gebruik en apps etc?

En weet iemand nog een mooi en kwalitatief hoesje en screenprotector?

Ik kom van een 5 jaar oude Nokia N73 af dus alle tips zijn welkom:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
Kereltje88 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:11:
Vandaag mijn S3 ontvangen, heb hem nu gelijk aan de stroom gehangen. Wat raden jullie aan qua tijd aan het stopcontact de eerste keer? Hebben jullie nog opstart tips qua gebruik en apps etc?

En weet iemand nog een mooi en kwalitatief hoesje en screenprotector?

Ik kom van een 5 jaar oude Nokia N73 af dus alle tips zijn welkom:).
Nou, na 2 uurtjes is het wel al helemaal "vol".
Mijn advies is eerst alles updaten (samsung account aanmaken en google account aanmaken)

Hoesje..wil je het aan je riem hebben of los in een tas of broekzak etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Sinds de laatste update zie ik dat ik allemaal partial wakelocks heb. Na verder onderzoek met Better Battery Stats blijkt dit door AudioOut te komen. Ik heb al op Google gezocht maar geen echte oplossing kunnen vinden. Weten jullie er raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
Het liefst los in een tas of broekzak maar het voornaamste is dat het een degelijk hoesje is.

Na 2 uur is hij vol zeg je, maar is het bijvoorbeeld aan te raden om hem de eerste keer langer aan de stroom te hangen i.v.m. beter gebruik van de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 20:47
Iemand hier de Eurosport player al getest ?

Ik kan op mijn S3 en schijnbaar veel mensen Eurosport 1 niet laden terwijl Eurosport2 het wel goed dat

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
Kereltje88 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:44:
Het liefst los in een tas of broekzak maar het voornaamste is dat het een degelijk hoesje is.

Na 2 uur is hij vol zeg je, maar is het bijvoorbeeld aan te raden om hem de eerste keer langer aan de stroom te hangen i.v.m. beter gebruik van de accu?
Ik heb een broekzak clip dus hoesjes kun je beter aan iemand anders vragen :-)
Maar voor opladen is niet nodig om extra lang aan de stroom te houden. De S3 geeft al aan wanneer deze vol is en laadt toch niet verder op. Voor de batterij maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
Solstice schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:50:
[...]

Ik heb een broekzak clip dus hoesjes kun je beter aan iemand anders vragen :-)
Maar voor opladen is niet nodig om extra lang aan de stroom te houden. De S3 geeft al aan wanneer deze vol is en laadt toch niet verder op. Voor de batterij maakt het niet uit.
Heb je de Krusell Leather Case Hector Black 3 XL? Zat naar die case te kijken aangezien ik nog geen fatsoenlijke hoes kunnen vinden waar de S3 in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
Kereltje88 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:53:
[...]

Heb je de Krusell Leather Case Hector Black 3 XL? Zat naar die case te kijken aangezien ik nog geen fatsoenlijke hoes kunnen vinden waar de S3 in past.
Hah zeker ik gebruik die case. :-)
Werkt prima en je moet ervan houden dat je de riem door de 2 lussen loopt. Dus afzetten is even broekriem losmaken. :-)

Ik vind het een voordeel, omdat het mij wel eens overkwam dat de clip wat slapper wordt na 1 jaar en dan bij hurken of zitten wel eens loskwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
In vergelijking met een andere GS3 heeft die van mij een gele waas over het scherm. Is dit een bekend probleem? Ik meen dit ergens gelezen te hebben, maar het lukt me niet echt om het terug te vinden. Het is opvallend dat de front cover bij die van mij ook donkerder gekleurd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
zunrob schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:02:
In vergelijking met een andere GS3 heeft die van mij een gele waas over het scherm. Is dit een bekend probleem? Ik meen dit ergens gelezen te hebben, maar het lukt me niet echt om het terug te vinden. Het is opvallend dat de front cover bij die van mij ook donkerder gekleurd is...
Ik heb daar ook last van.. niet het hele scherm is een gele waas, maar onderkant van het scherm op 2/3 hoogte.
Ik merk het als ik iets heb met ene witte achtergrond.

Probeer eens Screen Test van Amberfog (zie play.google.com)
Dat helpt om zulke afwijkingen beter te kunnen zien.

het is wel normaal dat je een blauwe waas krijgt als je de inkijk hoek aanpast.
Pagina: 1 ... 56 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.