Gisteren tot een vervelende conclusie gekomen, mijn bezel is aan twee zijde aan de kant van het scherm ingescheurd. Dit zal mogelijk al wat langer zijn, maar ik constateerde dit gisteren pas. Aan de zijde van de volumeknop is het een zeer kleine streep wat eerder op een kras/beschadiging lijkt. Aan de zijde van de power knop is het echt een scheur, zoals ik heb kunnen constateren met mijn macro lens.
Onderstaand de afbeeldingen mijn toestel:

Het toestel is nooit gevallen en heeft op het scherm of batterij cover geen beschadigingen. De scheuren zitten op precies 69mm van de onderzijde, nagenoeg op de helft van het toestel.
Nu zullen mensen wel denken dat dit komt omdat hij in kontzak of te strakke broek heeft gezeten, maar dit is niet het geval. Ik draag hem altijd met het scherm naar mijn been toe en nooit in mijn kontzak. Ik heb maar een simpel 'kantoorbaantje' en hij ligt de hele dag op het bureau, veel krachten worden er daar niet op uitgeoefend.
Hoe dan ook zeer vervelend, baal hier echt van. Zijn er andere mensen die hier mogelijk ook last van hebben? Zou dit een gevalletje garantie zijn, en zou ik dan bij Samsung of BelCompany aankloppen?
[
Voor 13% gewijzigd door
xp7amrkr op 17-07-2012 21:12
]
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.