Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Kijk daar heb ik wat aan, het zijn naden maar ik had mijn bedenkingen omdat sommige meer open waren dan anderen. En ik had al wat high resolutie foto's bekeken, maar dat zag ik daar niet. Vandaar mijn vraag hier. Sommigen hebben misschien hun toestel niet goed bekeken. ;)

En een foto maken heb ik geprobeerd, maar op die hoeken glinstert alles je tegemoet dat die lijn niet goed op de foto kwam.

[ Voor 101% gewijzigd door MTT op 13-07-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:19
Voor de mensen die net als ik de weather widget die standaard op de S3 zit wel fijn vinden, maar liever een doorzichtige achtergrond hebben, heeft iemand op XDA dat even gefixed. Even onder voorbehoud: hij heeft het geloof ik alleen getest met de laatste firmware (LFB).

[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 13-07-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:
[...]

PowerAmp kopen via Play store. Kost paar euro, maar is dat geld meer dan waard!!
Kijk alleen wat mensen er van vinden bij de recensies en dan weet je het genoeg!
Beste muziek speler die er is.
Zouje me kunnen vertellen welke versie van PowerAmp?
Er staan er nog al wat in de play store, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
AppieNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:55:
Voor de mensen die net als ik de weather widget die standaard op de S3 zit wel fijn vinden, maar liever een doorzichtige achtergrond hebben, heeft iemand op XDA dat even gefixed. Even onder voorbehoud: hij heeft het geloof ik alleen getest met de laatste firmware (LFB).
Transparant FM radio en Music Player Widgets zijn er ook inmiddels ;)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2lntm52.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:31
Waarom blijven Missed calls (in de vorm van getallen) bij de Telefoon icon staan terwijl ik al mijn telefoon logs gewist heb ?
Een reboot mocht ook niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Omdat het hier toch over ervaringen gaat, en dat mogen ook negatieve zijn:

Vandaag getogen naar de winkel om een S3 te kopen. Niet omdat mijn telefoon (Desire HD) qua functionaliteit niet meer mee kon, maar omdat ik hem zo vaak heb laten vallen dat het echt niet meer ging.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben echt oprecht geschrokken van het toestel. Het materiaal waarmee de S3 is gebouwd kan wat mij betreft echt niet door de beugel. Technisch gezien wellicht een top ding, maar qua afwerking en materiaal jaren en jaren terug. Ik heb mezelf een plezier gedaan en het ding snel teruggegeven aan de verkoper. Morgen beslis ik wel wat ik ga doen, maar van een fijn en robuust aanvoelend toestel, naar een (let op: MENING) plastic tupperware, voor premium prijs? Die doen we niet.

Wellicht nu toch eens naar de (Samsung) Google Nexus kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Vind hem er zelf vrij mooi uitzien en vind hem niet eens goedkoop aanvoelen.
Vind de afwerking keurig, zeker voor een fone waarbij de achterkant er snel op en af kan en laten we niet het gewicht vergeten wat absoluut laag is voor de specs.

Sure, mooier kan altijd maar ik vind hem in het echt een stuk beter ogen en voelen dan ik had gedacht voor de release.
Daarbij, het is een smartphone, geen premium zwitsers designers horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 21:04
Ik vind hem er ook helemaal niet goedkoop uitzien :)

Wat vindt je dan juist goedkoop? Aangezien de ganse voorkant van glas is, veronderstel ik dat je het plastic achterkantje bedoelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:15
laat maar, opgelost.

[ Voor 94% gewijzigd door Snowwie op 14-07-2012 00:50 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Kom van een iPhone en moet eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vind dat de achterkant van plastic is.. Voelt niet goedkoop aan en mocht er ooit iets gebeuren.. nieuwe klepje kost 15$.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fire69 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:36:
Ik vind hem er ook helemaal niet goedkoop uitzien :)

Wat vindt je dan juist goedkoop? Aangezien de ganse voorkant van glas is, veronderstel ik dat je het plastic achterkantje bedoelt? :)
Plastic achterkant en zijkant. Je houd gewoon plastic vast, in zijn goedkope vorm. Mijn Desire HD, die nu dus vervangen wordt, heeft een heerlijke feel stevig en robust. Bij de S3 moest ik echt een beetje lachen.

Nu doet het ding heel veel goed, maar als zakelijke telefoon die ik continu in mijn handen heb.... Dan heb ik hogere standaarden. (wederom, mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Is er eigenlijk al een nieuwe FW te downloaden via het software update systeem ?

Ik ben het spoor een beetje bijster mbt de verschillende Fw's en alle landen enzo.

Het KIES verhaal heb ik niet voor gekozen want ik heb geen zin om 500GB aan rommel te installen (reeds geprobeert en uninstalled) als zoiets via Wifi kan.
Ook het flashen via tools wacht ik nog wel ff mee.

Kortom, is er al iemand die via de phone zelf een update heeft kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:32:
Ik ben momenteel bezig met een beslissing maken welk toestel ik wil, S3 of One-X. Nu weet ik dat er bij de One-X wat probleempjes waren met wifi (inmiddels wel verholpen) en met gele vlekken in het scherm. Nu wou ik graag weten of er nou met de S3 nog veel voorkomende problemen zijn die te wijten zijn aan hardware :?

De TS vermelde in ieder geval niets en behalve een claim dat de S3 te warm zou worden, of dat nou ook echt zo is is mij nog steeds onduidelijk, kon ik op internet verder niet echt iets vinden.
De S3 is in mijn ervaring het betere toestel (heb de One X net verkocht) beide toestellen zijn goed maar de One X kon me niet bekoren hij wordt veel warmer dan de S3, en de standaard software op de One X is echt bagger ik vind zelf de Note/S2 sneller aanvoelen, verder heb je bij de One X bij vele apps de 3dot menu knop onderaan het scherm die het scherm naar (ongeveer) 4.3 inch bruikbaar beeld herleidt, verder is de batterijduur beter op de S3. Wel is het design van de One X wat mooier.

Ik kan me zo 1,2,3 geen hardware mankementen bedenken op de S3, het beste is gewoon naar een winkel gaan en beide toestellen goed uitproberen dan kan je zo het beste toestel voor jou kopen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
mafiatounes schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:02:
[...]

De S3 is in mijn ervaring het betere toestel (heb de One X net verkocht) beide toestellen zijn goed maar de One X kon me niet bekoren hij wordt veel warmer dan de S3, en de standaard software op de One X is echt bagger ik vind zelf de Note/S2 sneller aanvoelen, verder heb je bij de One X bij vele apps de 3dot menu knop onderaan het scherm die het scherm naar (ongeveer) 4.3 inch bruikbaar beeld herleidt, verder is de batterijduur beter op de S3. Wel is het design van de One X wat mooier.

Ik kan me zo 1,2,3 geen hardware mankementen bedenken op de S3, het beste is gewoon naar een winkel gaan en beide toestellen goed uitproberen dan kan je zo het beste toestel voor jou kopen.
Misschien een dooddoener...maar de S3 gaat deze strijd alleen al winnen vanwege de verwisselbare batterij, ik begrijp echt niet waarom HTC heeft bedacht dat ze met een gesloten systeem zichzelf voor de lange termijn verzekeren van winst op dat gebied.
De batterij van een smartphone is een essentieel en zeer belangrijk onderdeel daarvan, en dus ook een zwaktepunt.
Samsung z'n S3 gaat deze strijd op de langere termijn gewoon alleen al winnen omdat de batterij vervangbaar is en die van HTC niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
gijsvogel schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:25:
Ik heb dit topic even doorzocht op alarm en niets gevonden, dus vandaar even mijn vraag.

Als ik op mijn S3 via S-voice een alarm instel dan gebeurt het volgende:
Wanneer ik een alarmtijd inspreek dan wordt het goed herkend en S-voice geeft het correcte alarm weer.
Als je dan terugspreekt "save" gaat het goed.

Maar als je in plaats van 'save; terugspreekt op de save knop op het scherm klikt dan verandert de tijd spontaan in 10:59 PM...
Beetje vreemd, en dat alarm is dan ook niet uit de lijst met de verschillende ingestelde alarmen te verwijderen (wel aan te passen naar een andere tijd)

Iemand die dit herkent of eventueel ook wil checken of ie dat probleem heeft?

Heb al wat rondgezocht en op een android forum iets gevonden, maar nog geen oplossing.
Aanvulling/soort van oplossing op mijn probleem:
De verkeerd ingestelde alarmen blijken na enig gesnuffel toch te verwijderen.
Hiervoor ga je in het overzicht van alle alarmen naar de linker knop naast de menu toets en kies je voor verwijderen in het pop up menu.
Daarna kun je selecteren welke alarmen je wilt verwijderen, en dan selecteer je dus degenen die vast zitten op dat gebied, die kun je dan blijkbaar wel verwijderen...

Maargoed het instellen via S-voice met aanraken probleem blijft bestaan....
Wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
gijsvogel schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 02:11:
[...]

Misschien een dooddoener...maar de S3 gaat deze strijd alleen al winnen vanwege de verwisselbare batterij, ik begrijp echt niet waarom HTC heeft bedacht dat ze met een gesloten systeem zichzelf voor de lange termijn verzekeren van winst op dat gebied.
De batterij van een smartphone is een essentieel en zeer belangrijk onderdeel daarvan, en dus ook een zwaktepunt.
Samsung z'n S3 gaat deze strijd op de langere termijn gewoon alleen al winnen omdat de batterij vervangbaar is en die van HTC niet...
SDcard niet vergeten...toch ook wel een +puntje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
PWM schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:17:
Omdat het hier toch over ervaringen gaat, en dat mogen ook negatieve zijn:

Vandaag getogen naar de winkel om een S3 te kopen. Niet omdat mijn telefoon (Desire HD) qua functionaliteit niet meer mee kon, maar omdat ik hem zo vaak heb laten vallen dat het echt niet meer ging.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben echt oprecht geschrokken van het toestel. Het materiaal waarmee de S3 is gebouwd kan wat mij betreft echt niet door de beugel. Technisch gezien wellicht een top ding, maar qua afwerking en materiaal jaren en jaren terug. Ik heb mezelf een plezier gedaan en het ding snel teruggegeven aan de verkoper. Morgen beslis ik wel wat ik ga doen, maar van een fijn en robuust aanvoelend toestel, naar een (let op: MENING) plastic tupperware, voor premium prijs? Die doen we niet.

Wellicht nu toch eens naar de (Samsung) Google Nexus kijken.
Plastic "Look" mag toch niet doorslaggevend zijn. :/ Hang er een mooie ledere flip-cover omheen en weg is het probleem. Gebruik de S3 ook zakelijk, bestelling doen op lokatie lach ik m'n ..... uit de broek. Als ik het gestuntel van de collega's zie met hun BB b.v.
Specificatie's mijn vriend, daar gaat het om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
Het is fijn dat de helderheid sinds de laatste update heel snel kan worden aangepast, aangezien de auto-helderheidsfunctie nog steeds niet goed werkt. De auto-helderheid heb ik dan ook uitgeschakeld.
Dit gaat goed in alle programma's, alleen blijft mijn toestel de helderheid automatisch aanpassen in de standaard internet browser. Voor mij is dit vaak net iets te donker, maar ik heb niet kunnen vinden waar dit aan te passen is.
Iemand hier wel iets voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 08:46:
Specificatie's mijn vriend, daar gaat het om ;)
Dat is natuurlijk enorm persoonlijk. Had ook liever een telefoon gezien van een ander materiaal/andere tactische feedback. Sowieso is 95% van de hedendaagse dingen crap gemaakt. TV remotes, monitors, Blu-ray spelers, etc. Allemaal Fisher Price plastic meuk. Werkt allemaal wel natuurlijk, maar het is zó friggin' cheap. Helaas heb je ook zelden de optie om wel iets te kopen dat aan jouw eisen voldoet, ook niet voor een (reëele) meerprijs.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21
Volgens mij hebben ze bij samsung heel goed nagedacht over de materiaalkeuze. Bij een tablet met een metalen achterkant, heb ik al eens een sleuf gezaagt ivm belabberde wifi ontvangst. Daarna was deze meer dan verdubbeld.
Doe mij dan maar een plastic cover. De wifiontvangst van de S3 is top !!!! oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aloysxda schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:55:
Volgens mij hebben ze bij samsung heel goed nagedacht over de materiaalkeuze.
Uiteraard, deze moet zo goedkoop mogelijk zijn i.c.m. een acceptabele levensduur/sterkte. Dat is missie 1a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Waarom hebben we hier nog de discussie S3 vs de rest ?
Kom op zeg, dat ding ligt nu al ruim een maand in de winkels en iedereen kan het zelf uitproberen, voelen, spelen, etc.

Op vragen die wel betrekking hebben op de S3 inhoudelijk is zeer weinig response, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:02:
Op vragen die wel betrekking hebben op de S3 inhoudelijk is zeer weinig response, jammer.
Dit is natuurlijk onzin. Alle "relevante" dingen worden toch ook gewoon beantwoord/opgelost in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de locatie van de printscreen-map kan wijzigen? Zou deze graag zoals de dcim op extsdcard hebben.

Ik heb gezocht en nog niks gevonden. Ik hoop dit op telossen zonder een app te installen, weet wel niet of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Bomberman71 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:02:
Waarom hebben we hier nog de discussie S3 vs de rest ?
Kom op zeg, dat ding ligt nu al ruim een maand in de winkels en iedereen kan het zelf uitproberen, voelen, spelen, etc.

209 pagina's met weinig response.... :+ 8)7 :P :9 Nu idd wel maar dat krijg je met een weinig inhoudelijk bericht _/-\o_ :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 16:24
taco.petri schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:31:
Het is fijn dat de helderheid sinds de laatste update heel snel kan worden aangepast, aangezien de auto-helderheidsfunctie nog steeds niet goed werkt. De auto-helderheid heb ik dan ook uitgeschakeld.
Dit gaat goed in alle programma's, alleen blijft mijn toestel de helderheid automatisch aanpassen in de standaard internet browser. Voor mij is dit vaak net iets te donker, maar ik heb niet kunnen vinden waar dit aan te passen is.
Iemand hier wel iets voor gevonden?
In je browser de menu-knop indrukken. Dan kun je onder andere onder "kleur" diverse niveaus kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Plastic achterkant en zijkant. Je houd gewoon plastic vast, in zijn goedkope vorm. Mijn Desire HD, die nu dus vervangen wordt, heeft een heerlijke feel stevig en robust. Bij de S3 moest ik echt een beetje lachen.

Nu doet het ding heel veel goed, maar als zakelijke telefoon die ik continu in mijn handen heb.... Dan heb ik hogere standaarden. (wederom, mening).
Jij gebruikt dus ook nooit een hoesje om je telefoon te beschermen? Dan kan ik je wel begrijpen.

Ik ken bijna alleen maar mensen (inclusief mezelf) die hoesjes gebruiken, en nog vaak hele dure hoesjes van echt leder die de telefoon goed beschermen tegen stoten of als je hem laat vallen. En dan mag mij de buitenkant van het toestel zelf wel van karton zijn, ik zie er toch niks van, en anderen ook niet. Een beetje net zoals met vrouwen, het moet toch van binnen komen, uiteindelijk dan. Een mooie hoes eromheen, en klaar! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Laatst online: 06-08 15:48
RomanII schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:08:
[...]
In je browser de menu-knop indrukken. Dan kun je onder andere onder "kleur" diverse niveaus kiezen
Waarschijnlijk doe ik dan iets fout, want wat ik ook doe in de browser, ik krijg nooit instellingen of een optie op "kleur" te kiezen. De menuknop geeft alleen de mogelijkheden: Volgende, nieuw venster, favoriet toevoegen, sneltoest op startpagina, pagina delen, zoek op pagina, weergave bureaublad, opslaan voor offline lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Dit topic is niet voor software, en bovendien verwachten we hier eigen initiatief.

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 14-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:55

jerry_a

doei

Ary schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:28:
[mbr]Dit topic is niet voor software, en bovendien verwachten we hier eigen initiatief.[/]
Smooth Calendar.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
dave1972 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:41:
[...]

209 pagina's met weinig response.... :+ 8)7 :P :9 Nu idd wel maar dat krijg je met een weinig inhoudelijk bericht _/-\o_ :+
Ik denk dat Bomberman doelt op zijn gestelde vraag op deze zelfde pagina over firmware updates waar (nog) niemand op gereageerd heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door Arjant2 op 14-07-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjant2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:55:
Ik denk dat Bomberman doelt op zijn gestelde vraag op deze zelfde pagina over firmware updates waar (nog) niemand op gereageerd heeft.
Dat hoeft toch ook niet binnen een paar uur? Plus zijn er zat andere bronnen waar men ook even kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
taco.petri schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:05:
[...]

Waarschijnlijk doe ik dan iets fout, want wat ik ook doe in de browser, ik krijg nooit instellingen of een optie op "kleur" te kiezen. De menuknop geeft alleen de mogelijkheden: Volgende, nieuw venster, favoriet toevoegen, sneltoest op startpagina, pagina delen, zoek op pagina, weergave bureaublad, opslaan voor offline lezen.
Menuutje kan je naar boven scrollen. Dan komen de overige opties tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al een dropbox account voordat ik mijn S3 kocht. Nu lees ik net pas dat je automatisch extra opslagruimte zou moeten krijgen na aanschaf toestel. 500 mb. Maar ik heb nog steeds nog maar 4GB aan ruimte. Weet iemand hier iets vanaf?

Nog een vraagje, want ik kan het nergens vinden:

Als ik een spel download vanuit Google Play, dan zou ik 'm graag op de SD-card willen zetten, maar ik kan die optie nergens vinden. Hoe kan ik dat doen?

Oja, nog iets: Er zou een musicHub applicatie worden meegeleverd? Waar dan? Hebben jullie 'm? Bij mij staat ie er echt niet tussen hoor!! Alleen een gameHub...

*oeps* te snel iets gevraagd sorry! Onder "meer services" is die musicHub te vinden, dus die heb ik zelf al gevonden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Laatst online: 25-09 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:50:
Ik had al een dropbox account voordat ik mijn S3 kocht. Nu lees ik net pas dat je automatisch extra opslagruimte zou moeten krijgen na aanschaf toestel. 500 mb. Maar ik heb nog steeds nog maar 4GB aan ruimte. Weet iemand hier iets vanaf?
Had ik ook, even een willekeurige foto uploaden van je S3 naar je dropbox account. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16
Er is ook weer een nieuwe firmware voor de camera uit! Wat ie doet weet ik niet. Hij staat los van de firmware update via kies. Via wifi verbinding binnen te halen.

- Open het telefoontoetsenbord
- Toets in: *#34971539#
- toets op Phone/CAM FW Ver Check
- de nieuwste is GDFF02 (ik had GDFF01)
- Als je een lagere versie hebt kies dan voor Phone to CAM FW Write(rear)
- De tefeoon zal nu de nieuwste firmware downloaden en installeren.
- Doe tijdens de update helemaal NIETS met de telefoon.
- Reboot de telefoon en klaar.

Ik hoor graag als anderen nog nieuwe/andere dingen hebben ondekt in deze nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Zouje me kunnen vertellen welke versie van PowerAmp?
Er staan er nog al wat in de play store, alvast bedankt.
PowerAmp Music Player (Trial) en na een tijdje krijg je melding dat ie verlopen is met vraag of je hem wou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 08:14

BiLo

PSN: toiletcleaner

Zijn er andere mensen hier die de laatste update via kies niet geïnstalleerd krijgen?

Het gaat om deze update:

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/stqv0mq8p/Naamloos.png

Downloaden gaat goed, maar op het moment dat de overdracht van gegevens richting de telefoon gaat wordt de tel niet meer herkent en moet ik de hele riedel overnieuw doen.

Ik heb alle drivers al een keer verwijdert, kies verwijdert, alles weer opnieuw geïnstalleerd en ook tussen elke actie door opnieuw opgestart maar, het wilt gewoon niet lukken..

Iemand ideeën?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 08:14

BiLo

PSN: toiletcleaner

*dubbele post

[ Voor 97% gewijzigd door BiLo op 14-07-2012 17:16 . Reden: dubbele post ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:14
Sinds enkele weken gebruik ik de S3 en ik moet zeggen dat ik het een fijn toestel vind. Lekker snel en responsive. Fijne handigheidjes zoals Tethering zijn al van pas gekomen en de performance is echt prima.

De batterijduur valt mij bijzonder mee. Twee a drie dagen is best haalbaar bij normaal gebruik voor mijn doen. Met heel intensief fulltime werken ga je dat natuurlijk niet redden en is de accu binnen twee dagen echt wel leeg.

Op sommige punten zal er nog het een en ander verfijnt moeten worden, ze zeggen dat het scherm aan blijft zolang je er naar kijkt en op het moment dat het toestel waarneemt dat je niet meer kijkt dan schakelt de backlight van het scherm laag of uit. Naar mijn mening werkt deze functionaliteit nog niet vlekkeloos, in afwachting van toekomstige firmware updates die dit verbeteren. @blueface, dank voor de tip, ik ga de firmware proberen.

Het scherm werkt verder prima, foto's en websites worden naar mijn smaak goed weergegeven en het roteren verloopt lekker soepel, dit toestel voelt gewoon goed aan.

Persoonlijk zou ik het sluitergeluid van het fototoestel op een of andere manier willen uitschakelen, vind dat soort geluiden in het algemeen gewoon irritant. Binnenkort eens opzoek naar een hack hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
FrankHe schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:17:
Sinds enkele weken gebruik ik de S3 en ik moet zeggen dat ik het een fijn toestel vind. Lekker snel en responsive. Fijne handigheidjes zoals Tethering zijn al van pas gekomen en de performance is echt prima.

De batterijduur valt mij bijzonder mee. Twee a drie dagen is best haalbaar bij normaal gebruik voor mijn doen. Met heel intensief fulltime werken ga je dat natuurlijk niet redden en is de accu binnen twee dagen echt wel leeg.

Op sommige punten zal er nog het een en ander verfijnt moeten worden, ze zeggen dat het scherm aan blijft zolang je er naar kijkt en op het moment dat het toestel waarneemt dat je niet meer kijkt dan schakelt de backlight van het scherm laag of uit. Naar mijn mening werkt deze functionaliteit nog niet vlekkeloos, in afwachting van toekomstige firmware updates die dit verbeteren. @blueface, dank voor de tip, ik ga de firmware proberen.

Het scherm werkt verder prima, foto's en websites worden naar mijn smaak goed weergegeven en het roteren verloopt lekker soepel, dit toestel voelt gewoon goed aan.

Persoonlijk zou ik het sluitergeluid van het fototoestel op een of andere manier willen uitschakelen, vind dat soort geluiden in het algemeen gewoon irritant. Binnenkort eens opzoek naar een hack hiervoor.
In de nieuwe LFB rom is het camera geluid uit als je telefoon op stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wat is AllShare? Ik heb vier apps volgens Root Uninstaller van hen: Play, Controller, Service en Cast. Ik heb geen idee wat het doet en ik heb sterk de neiging het eraf te smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLNA gebeuren is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat laat ik er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26
Razer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:02:
[...]

In de nieuwe LFB rom is het camera geluid uit als je telefoon op stil staat.
Jeej, eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:39
DylanE schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:16:
Zijn er andere mensen hier die de laatste update via kies niet geïnstalleerd krijgen?

Het gaat om deze update:

[afbeelding]

Downloaden gaat goed, maar op het moment dat de overdracht van gegevens richting de telefoon gaat wordt de tel niet meer herkent en moet ik de hele riedel overnieuw doen.

Ik heb alle drivers al een keer verwijdert, kies verwijdert, alles weer opnieuw geïnstalleerd en ook tussen elke actie door opnieuw opgestart maar, het wilt gewoon niet lukken..

Iemand ideeën?
Anti virus / firewall uitzetten?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 23:25

Het gaat om deze update:

[afbeelding]

Iemand ideeën?
Daar heb ik niks aan natuurlijk. Wat voor OS gebruik je (ook de bit versie), wat voor USB kabeltje en zulke informatie.
Kan je wel gegevens op de telefoon zetten? Als je erheen kopieert via de MTP, maar ook via Kies? Want dan kan ik je misschien verder helpen.

Wel vreemd dat mensen zoveel problemen hebben met Kies. Ik heb nooit in al die jaren problemen mee gehad en heb op verschillende computers gehad (van XP tot 7 x86/x64). Ook hoe vaak ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd heb ik nog nooit rare fratsen gehad. :P

@Blueface,

Volgens de Changelog van de Nederlandse LFB firmware zit bij die update ook nieuwe camera firmware bij, dus hij hoort als je LFB hebt al geupdate moeten zijn. Bij mij was hij dus ook al GDFF02, dus vreemd dat hij het bij jou niet deed of heb je andere firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
FrankHe schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:17:

Misschien stomme vraag, maar je hebt de optie daarvoor toch aangezet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:14
Ik vraag me af waarom ik geen foto's kan maken onder het filmen. Had begrepen dat dit mogelijk zou moeten zijn maar ik kan nergens op drukken onder het filmen. Weet iemand of ik misschien ergens een instelling heb gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

HellStorm666 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:33:
Weer een geweldige mogelijkheid van de S3 gevonden die voor mij super handig is.
Via de USB host kabel heb ik een USB hub aangesloten met ingebouwde kaartlezer (oa SD en CF).
Op deze hub sluit ik ook een 250GB HDD aan (geformatteerd als exFAT) welke via een y kabel voeding van de telefoonlader krijgt (Oude HTC lader).
Dit zorgt er voor dat ik tijdens m'n motortourtocht van 4 dgn door de Eifel het 32GB SD geheugenkaartje van m'n GoPro Hero2 leeg kan maken en op de HDD kan plaatsen.
Ik kan zelfs de filmpjes ff kijken en alle bullsh*t al verwijderen :D

Zo is m'n filmcappaciteit verhoogd van 7 uur @720p30 naar 1000 uur :D

[afbeelding]
Ik neem aan dat elke hub geschikt is?
Verder zou ik wat betreft het aansluiten van USB spul op de S3 graag een USB-apparaat willen aansluiten (bijvoorbeeld een game controller) en tegelijk mijn S3 willen opladen. Ik meen dat USB kabels neerkomen op twee draadjes voor data en twee voor de stroom, en ik ben ook niet bang om wat draadjes te moeten openknippen en mijn soldeerbout te moeten opwarmen. Kan ik de game controller (of andere USB device) en de telefoon tegelijk van stroom voor zien terwijl ze aan elkaar gekoppeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik merk dat de meeste van de filmpjes die ik via whatsapp binnenkrijg niet in mijn galerij verschijnen. De foto's verschijnen er wel en ook 1 filmpje. De rest van de filmpjes niet. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sslojko schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:27:
Ik vraag me af waarom ik geen foto's kan maken onder het filmen. Had begrepen dat dit mogelijk zou moeten zijn maar ik kan nergens op drukken onder het filmen. Weet iemand of ik misschien ergens een instelling heb gemist?
Ik heb het net zelf even gecheckt, ik had het ook nog niet uitgeprobeerd, komt ook niet vaak voor dat ik eraan heb gedacht om een foto te maken terwijl ik aan het filmen was ;) óf ik film, óf ik maak een foto!

Maar het kan dus wél! Gewoon filmen, en dan rechts van de rode "opneem" knop zie je een andere (kleinere) knop om een foto te kunnen maken terwijl je dus aan het filmen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om deze update:

[afbeelding]

Iemand ideeën?
Probeer een andere pc! Ik probeerde het wel tot 5 keer aan toe op mijn oudere Windows XP computer, maar iedere keer ook op het moment van de overdracht werd mijn s3 niet meer herkend. Ik heb toen Kies geïnstalleerd op mijn laptop met Windows Vista, en toen lukte het in 1 keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loed21 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:36:
[...]

Had ik ook, even een willekeurige foto uploaden van je S3 naar je dropbox account. _/-\o_
Ik upload al weken een hoop foto's en zelfs video's automatisch via wifi van mijn telefoon naar mijn dropbox account, maar er veranderd niets aan mijn opslagruimte. Miss moet ik wel een nieuw account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
Klopt het dat de applicatie monitor widget niet meer werkt sinds de nieuwste firmware update? Vond deze altijd aardig fijn werken, maar nu opent hij niet meer wanneer ik er op druk.

In het geval dat de applicatie monitor niet werkt met de nieuwste firmware, wat zijn goede, snelle alternatieven hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Ik heb ook een HTC Desire en vond deze altijd perfect. Ik heb nu echter toch de S3 en deze is toch echt een stuk beter in alle opzichten. Goed, de S3 is dan wel van plastic maar hij voel zeker niet goedkoop aan en als ik mijn Desire HD nu vasthoud is het net een baksteen zo zwaar. Mijn HD kan ik nu met een gerust hart in de kast opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjant2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:03:
Ik merk dat de meeste van de filmpjes die ik via whatsapp binnenkrijg niet in mijn galerij verschijnen. De foto's verschijnen er wel en ook 1 filmpje. De rest van de filmpjes niet. Iemand enig idee hoe dit kan?
Heb je misschien te weinig ruimte op bijvoorbeeld je sd-card, ik weet niet waar ze terecht moeten komen, in je telefoon of sd. Zijn de filmpjes wellicht te groot om ze daar nog kwijt te kunnen?

Heb je al gekeken bij whatsapp instellingen--->chatinstellingen---> auto-download images dat daar een vinkje in blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueface schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:41:
Er is ook weer een nieuwe firmware voor de camera uit! Wat ie doet weet ik niet. Hij staat los van de firmware update via kies. Via wifi verbinding binnen te halen.

Ik hoor graag als anderen nog nieuwe/andere dingen hebben ondekt in deze nieuwe firmware.
ZDFE02 is mijn nieuwste camversie na mijn update via Kies. Ik heb een originele versie. Een hele andere versie dus als wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:19:
[...]

Ik upload al weken een hoop foto's en zelfs video's automatisch via wifi van mijn telefoon naar mijn dropbox account, maar er veranderd niets aan mijn opslagruimte. Miss moet ik wel een nieuw account aanmaken?
Even googlen, er is een link waarmee je die extra opslag activeert. Momentje...

https://www.dropbox.com/help/297/

Waarschijnlijk moet je dus gewoon even de get started tutorial afmaken.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 14-07-2012 23:38 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:36:
[...]

Ik had al een berichtje gestuurd naar dropbox maar geen reactie.. maar nou net 5 minuten geleden kreeg ik in het Engels een mailtje van dropbox.

Ik had op de dropbox website maar 4 stappen ondergaan van de 5 ... zo stond het in mijn mailtje, en ik moest dus nog 1 stap doen.

Dus ik heb het gecheckt, en wat bleek?? Ik moest nog ff de rondleiding doen op de website over wat dropbox nou is.. belachelijk toch. Ik ff razendsnel door alle stappen heen geklikt en prompt! kreeg ik een email dat mijn dropbox opslagruimte is verhoogd met 48gb, dus nu heb ik 52.25gb voor de komende 24 maanden...

Je moet het maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:36:
[...]

https://www.dropbox.com/help/297/

Waarschijnlijk moet je dus gewoon even de get started tutorial afmaken.
Ja precies.. bedankt! Maar dat was het dus... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Bij mij leek het bij Dropbox soepeler te gaan maar ik had al die stappen eerder een keer doorlopen.

Verder, ik heb een accu die tijdens opladen ook wel eens lijkt leeg te lopen als ik hem gebruik. Beetje jammer, ik wil hem graag kunnen gebruiken als hij aan het snoer zit. Ik meen ergens te hebben gezien dat er een moderne voor was als je een custom rom hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:08:
[...]

Ik heb het net zelf even gecheckt, ik had het ook nog niet uitgeprobeerd, komt ook niet vaak voor dat ik eraan heb gedacht om een foto te maken terwijl ik aan het filmen was ;) óf ik film, óf ik maak een foto!

Maar het kan dus wél! Gewoon filmen, en dan rechts van de rode "opneem" knop zie je een andere (kleinere) knop om een foto te kunnen maken terwijl je dus aan het filmen bent.
Dat is het hem nu juist. Bij mij staat er geen knop om foto's te maken boven de video knop. Heb geprobeerd om een screenshot te maken maar dit lukt niet echt binnen de camera applicatie. Dus niemand anders die geen foto knop tijdens het opnemen van een video heeft?

Edit

Laat maar heb het al gevonden. Zodra je het anti trillen aanzet kun je geen foto's meer maken onder het filmen.

[ Voor 7% gewijzigd door sslojko op 15-07-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Mensen, Goed nieuws !
Een paar dagen geleden heb ik hier gemeld dat application monitor niet meer werkte. Deze werkt nu weer gewoon. Helemaal niets veranderd, maar wij zijn weer blij. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:19
Sinds ik op m'n telefoon LFB heb staan, krijg ik bij bootup een venstertje in beeld met de tekst:
"Android systeem upgraden
Applicaties openen"
Duurt een paar seconden, maar ik vind het irritant, het zat er voorheen niet namelijk.
Google wil niet echt helpen, want of ik krijg normale firmware upgrade links of andere dingen die niks te maken hebben met m'n bootup probleempje. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 23:50
Na het installeren van de meest recente software update merk ik dat me batterij een heeeeeeeeeeeeel stuk langer mee gaat! Het wijzigen van helderheid via de top down menu vind ik ook super handig...aangezien wij s3 gebruikers relatief vaak gebruiken;)

Hier trouwens nog een link waarbij je een overzicht ziet om alle onnodige troep op je phone stop te zetten / te verwijderen (via xda), wat ook je batterijduur bevordert (in mijn ervaring iig)

https://docs.google.com/s...tDclpBdVRQOUE&pli=1#gid=0

(ga naar instellingen - applicatiebeheer - alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
linkkrw schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:24:
[...]

@Blueface,

Volgens de Changelog van de Nederlandse LFB firmware zit bij die update ook nieuwe camera firmware bij, dus hij hoort als je LFB hebt al geupdate moeten zijn. Bij mij was hij dus ook al GDFF02, dus vreemd dat hij het bij jou niet deed of heb je andere firmware?
Ik heb tot nu toe 2 software updates via kies gehad en ik moest 2x handmatig ook de software van de camera bijwerken. Na de update van kies wipe ik het toestel en reset ik ook naar fabrieksinstellingen. Toch heeft ie blijkbaar de camera update niet mee genomen. Ik heb de volgende firmware:

PDA: LFB
PHONE: LFB
CSC: LF1 (PHN)

Ik heb de s3 gekocht bij bol.com. Hij was toen moeilijk verkrijgbaar (baluwe), dus het zou best een buitenlands toestel kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:31:
[...]

ZDFE02 is mijn nieuwste camversie na mijn update via Kies. Ik heb een originele versie. Een hele andere versie dus als wat jij beschrijft.
Mijn firmware gevens zijn:

PDA: LFB
PHONE: LFB
CSC: LF1 (PHN)

Officeel via kies er in gezet. Misschien heb ik een buitenlands toestel. Camera versie GDFF02 is voor mij de laatste versie. Ik moest vanaf het begin (2 software updates via kies en 2 voor de camera) het op deze manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de release van de S3 had ik echt het gevoel dat Samsung eindelijk eens wat wijzer was geworden en zijn telefoons niet preload met bullshit. Zelfs Samsung's eigen apps (die wel op de S2 mee werden geleverd) zijn optioneel geworden en niet preloaded. Dan doe je een update en wat zie je.. Flipboard preloaded! En het is ook niet te verwijderen (ja root bla bla bla, dat is even het punt niet). Sommige mensen flipbord misschien wel goed maar ik heb er niks mee dus voor mij is het nog een icoontje in mijn menu waar ik niks mee doe.

Blijkbaar is het geld voor Samsung toch niet iets te aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:07:
Met de release van de S3 had ik echt het gevoel dat Samsung eindelijk eens wat wijzer was geworden en zijn telefoons niet preload met bullshit. Zelfs Samsung's eigen apps (die wel op de S2 mee werden geleverd) zijn optioneel geworden en niet preloaded. Dan doe je een update en wat zie je.. Flipboard preloaded! En het is ook niet te verwijderen (ja root bla bla bla, dat is even het punt niet). Sommige mensen flipbord misschien wel goed maar ik heb er niks mee dus voor mij is het nog een icoontje in mijn menu waar ik niks mee doe.

Blijkbaar is het geld voor Samsung toch niet iets te aantrekkelijk.
Van jou had ik toch zeker niet zo'n opmerking verwacht.
Wij hier op GoT kennen en gebruiken bijna allemaal TB dus wat is het probleem |:(
En de 'normale' gebruikers zullen het zeker geen probleem vinden omdat ze anders via Play wel een link aangeboden krijgen om apps te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Van jou had ik toch zeker niet zo'n opmerking verwacht.
Wij hier op GoT kennen en gebruiken bijna allemaal TB dus wat is het probleem |:(
En de 'normale' gebruikers zullen het zeker geen probleem vinden omdat ze anders via Play wel een link aangeboden krijgen om apps te installeren ;)
Ik ben wel vaker kritische hoor, alleen op punten die er waarschijnlijk echt aan toe doen en niet op een lullig onderwerp als de bouw van een scherm. Ik denk dat jij nauwelijks kan spreken namens alle GoT gebruikers... Ik heb hem iig niet geroot. Heb er geen behoefte aan dus doe ik het ook niet.

Verder is het feit dat Samsung telefoons teveel bloatware preloaded hebben en dat is echt een puntje waar ze iets aan moeten doen. Met de S3 leek er verandering in te komen maar dat was dus blijkbaar schijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms als ik apps probeer te installeren op m'n SGS3 dan zegt die dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is, maar ik heb toch echt een aantal GB vrij op zowel mobiel als SD. Hebben meer mensen hier last van of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
Aloysxda schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:13:
Mensen, Goed nieuws !
Een paar dagen geleden heb ik hier gemeld dat application monitor niet meer werkte. Deze werkt nu weer gewoon. Helemaal niets veranderd, maar wij zijn weer blij. *O* *O*
Mijne werkt nog steeds niet, maar ik hou hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Cobaltos schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:35:
[...]

Mijne werkt nog steeds niet, maar ik hou hoop.
Updaten vanuit Samsung Apps, dat al geprobeerd? Er is namelijk al paar keer nieuwe versie verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghoul
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-02 18:31
Over het application monitor probleem.

If you have trouble with the widget, follow these steps:
1. Delete the application monitor widget from you home screen.(Drag widget to trash)
2. Uninstall the application widget from Settings → Application manager
3. Power off the device and turn it on.
4. Install the application monitor widget with v1.0.5 version.

Dit werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Wacht een even, Eergisteren heb ik die nieuwe versie van application monitor geinstalleerd. Toen werkte die bij mij nog niet.
Vanmorgen heb ik de accu er even uit gehad, en opnieuw opgestart. Wellicht heeft dit het euvel verholpen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
ghoul schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:58:
Over het application monitor probleem.

If you have trouble with the widget, follow these steps:
1. Delete the application monitor widget from you home screen.(Drag widget to trash)
2. Uninstall the application widget from Settings → Application manager
3. Power off the device and turn it on.
4. Install the application monitor widget with v1.0.5 version.

Dit werkte voor mij.
Dat deed ik gelijk al maar toen werkte het niet.. Ik kon het niet aanklikken en de teller bleef op 0. Eergister viel het me opeens op dat de teller weer omhoog ging en ja hoor het werkte weer.

Ik heb geen idee wat ik heb gedaan misschien mijn telefoon toen wel opnieuw opgestart.. of hij ging uit zichzelf weer doen :P.

Hoeveel "Max RAM" had de vorige firmware eigenlijk? Bij LFB firmware is het dit:

Afbeeldingslocatie: http://pornokoekjes.nl/image/c4f23d1ccecbcd54c5b079e937b4b74a.jpg

Trouwens weet je wat ook handig is? Als je screens of foto's bekijkt in de Galerie dan zit er boven bij mij gelijk knopje van Google Drive, kan ik gelijk upload met twee klikken en op mijn computer verschijnt hij in mijn Drive map. Makkelijk om up te loaden :)

Enige echte nut wat ik nog heb gezien van Cloud opslag naast je (veilig en overal) schoolwerk te bewaren.

[ Voor 24% gewijzigd door V-rg op 15-07-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bedankt voor jullie tips tbv 50 gig op dropbox. Maar wat nu, We hebben dan 50 gig wat je 2 jaar lang mag gebruiken. Moeten we daarna voor deze service gaan betalen, of wordt onze data dan gewoon gedelete ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Aloysxda schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:15:
Bedankt voor jullie tips tbv 50 gig op dropbox. Maar wat nu, We hebben dan 50 gig wat je 2 jaar lang mag gebruiken. Moeten we daarna voor deze service gaan betalen, of wordt onze data dan gewoon gedelete ?
Dat is een goede vraag.

http://forums.dropbox.com/topic.php?id=63449

Hier is het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand dit even in het Nederlands uitleggen. Wat voor plan moet ik indienen? Na 2 jaar wil ik niet gaan betalen voor dropbox. Dat ben je toch ook niet verplicht zeker? Alle foto's die op dropbox staan zet ik toch op mijn computer, dus ik ben niet bang om iets kwijt te raken. Ik wil alleen niet voor verrassingen komen te staan na 2 jaar, maar dat zal ook wel niet gebeuren als je nergens voor hebt getekend. Alleen je extra ruimte raak je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Google Play Store op mijn computerbrowser herkent mijn oude Samsung GT-I9000, die ik compleet heb gewipet en een nieuwe ROM opgezet als een telefoon die met mij geregistreerd is. Hierbij had ik ook de sd kaart geformatteerd, en in feite gewoon alle applicaties afgehaald. Hij denkt ook nog steeds dat alle apps er op staan die er nog op stonden vlak voordat ik hem wipete. Volgens mij is de SGS1 die er op staat geregistreerd een soort spookverschijning. Verder lijkt mijn S3 niet goed te worden herkent. Hij noemt het een T-Mobile Samsung GT-I9300. Samsung is op dit moment wel mijn telco, maar ik heb de telefoon via Vodafone, op welke ik over 1 a 2 maand ook overstap. Verder staat er een versimpeld plaatje bij. Ik heb het idee dat hij niet goed herkent dat mijn Telefoon een S3 is. Ik heb dan ook een app die ineens niet meer wil installeren omdat die niet meer compatible zou zijn. Kan ik ergens aanpassen welke telefoons ik wel en niet heb? Want het is leuk dat hij dit automatisch registreert, maar het automatische systeem werkt nog niet helemaal perfect.

EDIT: T-Mobile Samsung GT-I9300 is net hernoemd naar Samsung GT-I9300. Nog steeds geen afbeelding, en nog steeds is er een Samsung GT-I9000 aanwezig. Ook kan ik op de I9300 nog steeds niet Andie Graph installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 15-07-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:04:
[...]
Kan iemand dit even in het Nederlands uitleggen. Wat voor plan moet ik indienen? Na 2 jaar wil ik niet gaan betalen voor dropbox. Dat ben je toch ook niet verplicht zeker? Alle foto's die op dropbox staan zet ik toch op mijn computer, dus ik ben niet bang om iets kwijt te raken. Ik wil alleen niet voor verrassingen komen te staan na 2 jaar, maar dat zal ook wel niet gebeuren als je nergens voor hebt getekend. Alleen je extra ruimte raak je kwijt.
Deze vraag is volgens mij al vaker voorbij gekomen (niet alleen in combinatie met de SIII).
Als je na 2 jaar bijvoorbeeld 50 GB in je dropbox hebt staan, dan blijft deze data gewoon bewaard.
Alleen je dropbox wordt dan weer verkleind naar je normale grootte. Je kunt dus geen data meer toevoegen, alleen als je zoveel hebt verwijderd dat je weer onder je normale grootte zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:27:
[...]

Heb je misschien te weinig ruimte op bijvoorbeeld je sd-card, ik weet niet waar ze terecht moeten komen, in je telefoon of sd. Zijn de filmpjes wellicht te groot om ze daar nog kwijt te kunnen?

Heb je al gekeken bij whatsapp instellingen--->chatinstellingen---> auto-download images dat daar een vinkje in blijft staan?
Ze komen terecht op de SD en in een Whatsapp map.
Maar verschijnen vervolgens niet in de Gallerij? Lijkt me dat in je Gallerij automatisch al je foto's en video's tevoorschijnkomen?
Foto's staan daar dus ook netjes tussen, maar tot nu toe pas 1 filmpje en de rest niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Gisteren tot een vervelende conclusie gekomen, mijn bezel is aan twee zijde aan de kant van het scherm ingescheurd. Dit zal mogelijk al wat langer zijn, maar ik constateerde dit gisteren pas. Aan de zijde van de volumeknop is het een zeer kleine streep wat eerder op een kras/beschadiging lijkt. Aan de zijde van de power knop is het echt een scheur, zoals ik heb kunnen constateren met mijn macro lens.

Onderstaand de afbeeldingen mijn toestel:

Afbeeldingslocatie: http://svitterzon.nl/DPP_0001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://svitterzon.nl/DPP_0002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://svitterzon.nl/DPP_0003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://svitterzon.nl/DPP_0004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://svitterzon.nl/DPP_0005.JPG
Het toestel is nooit gevallen en heeft op het scherm of batterij cover geen beschadigingen. De scheuren zitten op precies 69mm van de onderzijde, nagenoeg op de helft van het toestel.

Nu zullen mensen wel denken dat dit komt omdat hij in kontzak of te strakke broek heeft gezeten, maar dit is niet het geval. Ik draag hem altijd met het scherm naar mijn been toe en nooit in mijn kontzak. Ik heb maar een simpel 'kantoorbaantje' en hij ligt de hele dag op het bureau, veel krachten worden er daar niet op uitgeoefend.

Hoe dan ook zeer vervelend, baal hier echt van. Zijn er andere mensen die hier mogelijk ook last van hebben? Zou dit een gevalletje garantie zijn, en zou ik dan bij Samsung of BelCompany aankloppen?

[ Voor 13% gewijzigd door xp7amrkr op 17-07-2012 21:12 ]

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
xp7amrkr schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:03:
Gisteren tot een vervelende conclusie gekomen, mijn bezel is aan twee zijde aan de kant van het scherm ingescheurd. Dit zal mogelijk al wat langer zijn, maar ik constateerde dit gisteren pas. Aan de zijde van de volumeknop is het een zeer kleine streep wat eerder op een kras/beschadiging lijkt. Aan de zijde van de power knop is het echt een scheur, zoals ik heb kunnen constateren met mijn macro lens.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het toestel is nooit gevallen en heeft op het scherm of batterij cover geen beschadigingen. De scheuren zitten op precies 69mm van de onderzijde, nagenoeg op de helft van het toestel.

Nu zullen mensen wel denken dat dit komt omdat hij in kontzak of te strakke broek heeft gezeten, maar dit is niet het geval. Ik draag hem altijd met het scherm naar mijn been toe en nooit in mijn kontzak. Ik heb maar een simpel 'kantoorbaantje' en hij ligt de hele dag op het bureau, veel krachten worden er daar niet op uitgeoefend.

Hoe dan ook zeer vervelend, baal hier echt van. Zijn er andere mensen die hier mogelijk ook last van hebben? Zou dit een gevalletje garantie zijn, en zou ik dan bij Samsung of BelCompany aankloppen?
OMG!!! :X
Ik denk aan de hand van jou post ik controleer mijn telefoon ook eens, ook nog nooit gevallen en altijd in een Samsung case gedragen. Hier ook een scheur...Bij mij aan de kant van de volumeknop. Mijn toestel ook bij Belcompany gehaald... Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06
blueface schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:41:

Ook eens gedaan (kreeg mijn toestel afgelopen vrijdag binnen), ik had;

cam GDFD06 (werd GDFE01)
phone GDFE01 (bleef GDFE01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ben overgestapt van iPhone 4 naar S3 maar waarom doen zoveel flash video's op websites het zo haperig? Ik snap er letterlijk geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:04:
Ik ben overgestapt van iPhone 4 naar S3 maar waarom doen zoveel flash video's op websites het zo haperig? Ik snap er letterlijk geen bal van.
Misschien je internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
ISaFeeliN schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:35:
[...]

Ook eens gedaan (kreeg mijn toestel afgelopen vrijdag binnen), ik had;

cam GDFD06 (werd GDFE01)
phone GDFE01 (bleef GDFE01)
Ook net gedaan, ging van GDFD06 naar GDFF02

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Misschien je internet verbinding?
Nou nee want youtube werkt wel met full hd en hd ready kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
FireDrunk schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:22:
[...]

Ook net gedaan, ging van GDFD06 naar GDFF02
Al veranderingen ontdekt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 20:40

KoffieNT

banaan

Iemand ervaring met de Portable Wi-Fi hotspot functie?

Ik wilde dat net eens uitproberen op mijn S3 (inc Vodafone + internet) en mijn laptop, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wanneer ik de Portable Wi-Fi hotspot functie aan zet wil hij alleen 'Allowed devices' toelaten en die moet je toevoegen m.b.v. het mac-address van de laptop. Als ik de Mac-adressen dan toe voeg en op de laptop probeer te connecten, gebeurt er weinig. Windows zoekt 20 seconden komt vervolgens met de melding "Windows was unable to connect to S3".
Ik kan in de instellingen op het toestel 'Only allowed devices' ook niet veranderen?

edit: Ah, blijkbaar kan je Only allowed devices alleen veranderen (naar Allow all devices to connect) als de functie niet aan staat. Helaas krijg ik dan alsnog een melding op de laptop "The connection was unsuccessful"

edit: Ja zeg! Opeens werkt het wel 8)7, dus :P.

[ Voor 17% gewijzigd door KoffieNT op 16-07-2012 00:22 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
Aloysxda schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:46:
[...]

Al veranderingen ontdekt ?
Nope.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
Ik ook nog steeds niet. Shutter geluid is nu wel uit als je de telefoon op trilstand of op stil hebt staan. Denk eerder dat het de firmware van kies is die daar voor heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
KoffieNT schreef op maandag 16 juli 2012 @ 00:20:
Iemand ervaring met de Portable Wi-Fi hotspot functie?

Ik wilde dat net eens uitproberen op mijn S3 (inc Vodafone + internet) en mijn laptop, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wanneer ik de Portable Wi-Fi hotspot functie aan zet wil hij alleen 'Allowed devices' toelaten en die moet je toevoegen m.b.v. het mac-address van de laptop. Als ik de Mac-adressen dan toe voeg en op de laptop probeer te connecten, gebeurt er weinig. Windows zoekt 20 seconden komt vervolgens met de melding "Windows was unable to connect to S3".
Ik kan in de instellingen op het toestel 'Only allowed devices' ook niet veranderen?

edit: Ah, blijkbaar kan je Only allowed devices alleen veranderen (naar Allow all devices to connect) als de functie niet aan staat. Helaas krijg ik dan alsnog een melding op de laptop "The connection was unsuccessful"

edit: Ja zeg! Opeens werkt het wel 8)7, dus :P.
Ik heb hier ook al wat mee bezig geweest, maar het is verschrikkelijk onbetrouwbaar. De ene keer werkt het perfect, de volgende keer krijg je met geen mogelijkheid een verbinding. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:57
xp7amrkr schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:03:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb dit ook al op 1 kant van het scherm, wel een stuk kleiner dan jouw scheur, maar hij is er wel degelijk... lekker kansloos xD

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:04:
[...]

Ik heb dit ook al op 1 kant van het scherm, wel een stuk kleiner dan jouw scheur, maar hij is er wel degelijk... lekker kansloos xD
Ik heb het ook aan beide kanten :S Zie het nu pas, bedankt he!!! :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:57
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Ik heb het ook aan beide kanten :S Zie het nu pas, bedankt he!!! :P
haha precies! bedankt eh! nu irriteer ik me er mateloos aan xD

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:10:
[...]

haha precies! bedankt eh! nu irriteer ik me er mateloos aan xD
Ach mooi excuse om hem binnen niet al te lange tijd terug te brengen en een blauwe terug te vragen, is het scherm ook weer krasvrij :P

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 16-07-2012 10:12 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Nu al krassen op je scherm?...barstjes in je tel, je gaat dr goed mee om ;)

Samsung Flip 7

Pagina: 1 ... 53 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.