Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

* Amanoo heeft een screenprotector meteen bij de bestelling laten inbegrijpen, en een zéér degelijke skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15
dave1972 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:22:
Nu al krassen op je scherm?...barstjes in je tel, je gaat dr goed mee om ;)
Ik heb ook barstjes, maar ik doe er toch wel voorzichtig mee eigenlijk. Heb ook geen krassen op mn scherm... Achterkant beschadigd wel snel trouwens... Hier zie ik wel krassen op zitten...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
0 barstje, 0 krasje, 0 plastic feel enz..gewoon deze kopen, kost wat maar dan heb je ook wat :P

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:02:
0 barstje, 0 krasje, 0 plastic feel enz..gewoon deze kopen, kost wat maar dan heb je ook wat :P
Daar voorkom je natuurlijk geen scheurtjes in de zijkant mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eén lullig zandkorreltje daartussen = alsnog doomed. Krassen doen de schermen allemaal met wat pech.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Gewoon een schermfolie erop plakken, zeg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Ik ga er zo eentje halen in de stad.

Deze ochtend mijn S2 op de bus gedaan. Die heb ik een jaar lang in gebruik gehad, en geen enkel krasje op het onbeschermde glas. Ik had er wel een Case-Mate tough case omheen zitten.

En die heb ik via Ebay afgelopen weekend al besteld. Zonder een ToughCase geen S3 voor mij.. ;-)

Trouwens, wel een goede tip om even heel erg goed op scheurtjes te controleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Daar voorkom je natuurlijk geen scheurtjes in de zijkant mee.
Dacht het wel. Namelijk een perfecte pasvorm waardoor 0 frictie mogelijk is.
barstje ontstaan niet spontaan, geloof er geen barst van :+ of het scherm moet plots uitzetten/groeien. ;)
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:05:
[...]

Eén lullig zandkorreltje daartussen = alsnog doomed. Krassen doen de schermen allemaal met wat pech.
Klopt, dan ben je de bok. Gelukkig (nu toe) niet meegemaakt.

[ Voor 27% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als case zweer ik bij deze dingen. http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item4166b8b83e
Past er perfect omheen, voelt mijn insziens stevig. Ik vind hem ook wel mooi ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:08:
barstje ontstaan niet spontaan, geloof er geen barst van :+ of het scherm moet plots uitzetten/groeien. ;)
De S3 is geen perfect toestel of zo hoor. Haarscheurtjes kunnen er in komen wát je ook doet. Is bij andere toestellen ook niet onbekend. Vriend van mij heeft 3 iPhone's gehad, alle drie miniscule haarscheurtjes ondanks een "perfect" passende cover. Wel gewoon onder garantie omgewisseld, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:11:
Als case zweer ik bij deze dingen. http://www.ebay.com/itm/1...&var=&hash=item4166b8b83e
Past er perfect omheen, voelt mijn insziens stevig. Ik vind hem ook wel mooi ogen.
Geen accessoires topic hier. Bespaar niet op een goede pasvorm case. Dat is verkeerd bezuinigen.
Toestel te duur voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja dan loop ik liever met krassen en scheurtjes rond dan een skin die ik er niet uit vindt zien. Ik gebruik nooit skins en ook nooit screenportectors, niks ergs aan een krasje hier of daar dus dat wil ik ook helemaal niet voorkomen, stoor me er verder ook helemaal niet aan. Dat ding is 24 uur per dag bij me dus ik verwacht ook helemaal niet dat ie dat zonder krasjes doet want dat is gewoon een onwerkelijke verwachting van siommigen....

Wat ik wel kut vind is dat die rand is gescheurd, ben benieuwd wat er gebeurd als die scheur helemaal door is. Valt die hele strip er dan af?

Ik geloof niet dat een hoesje gaat helpen tegen die scheuren trouwens,

[ Voor 14% gewijzigd door watercoolertje op 16-07-2012 11:19 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:17:
[...]
Tja dan loop ik liever met krassen en scheurtjes rond dan een skin die ik er niet uit vindt zien. Ik gebruik nooit skins en ook nooit screenportectors, niks ergs aan een krasje hier of daar dus dat wil ik ook helemaal niet voorkomen, stoor me er verder ook helemaal niet aan...

Wat ik wel kut vind is dat die rand is gescheurd, ben benieuwd wat er gebeurd als die scheur helemaal door is. Valt die hele strip er dan af?
ieder z'n ding..het is iig niet logisch dat er barsten ontstaan zonder bescherming.
Toestel moet ook zonder dat gewoon in je broekzak kunnen. Het is weleens waar het zwakke punt van het toestel, dat wel. Moet het tegen kunnen in mijn opinie. Ik hou het op frictie al dan niet bedoelt.
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:17:
[...]
Ik geloof niet dat een hoesje gaat helpen tegen die scheuren trouwens,
Ik wel..waarom heb ik ze dan niet? Zeker geluk tot heden.
En ja, ding zit gewoon in de broekzak met alle denkbare bewegingen vandien. :)

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Oeh ik gelijk ook ff gekeken naar scheuren maar gelukkig niks! Ik heb er ook een silicionen hoesje om heen van case-mate. Ik vind 'm er mooi uit zien en de grip van 't toestel is vele malen beter geworden, niks mis mee dus. Ook screenprotectors vind ik een must! Naar mijn mening is zo een prijzig toestel het beschermen waard, al helemaal als je 'm ooit weer eens zou willen verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Is er op een normale manier mogelijk om de Bloatware van samsung te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
kousje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:39:
Is er op een normale manier mogelijk om de Bloatware van samsung te verwijderen?
Wat noem je normaal?..en ja, is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:23:
ieder z'n ding..het is iig niet logisch dat er barsten ontstaan zonder bescherming.
Toestel moet ook zonder dat gewoon in je broekzak kunnen.
Het gekke is dan ook dat dat de scheur op het breedste stuk is ontstaan, als het dus komt door het krimpen van die rand is het veel logischer dat het scheurt op het dunste/zwakste stuk.

Enige logisch manier dat die scheur op dezelfde plek zit als bij iedereen en van boven naar beneden is dat het toestel licht gebogen zou kunnen zijn maar dan zou het scherm in princiepe ook kapot moeten zijn want die kan daar lijkt mij nog slechter tegen...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:47:
[...]
Het gekke is dan ook dat dat de scheur op het breedste stuk is ontstaan, als het dus komt door het krimpen van die rand is het veel logischer dat het scheurt op het dunste/zwakste stuk.

Enige logisch manier dat die scheur op dezelfde plek zit als bij iedereen en van boven naar beneden is dat het toestel licht gebogen zou kunnen zijn maar dan zou het scherm in princiepe ook kapot moeten zijn want die kan daar lijkt mij nog slechter tegen...
Desalniettemin is het niet OK..of zou dat toch de prijs zijn van een "zwakke" constuctieve bouw van de behuizing? Dit gaat nog een staartje krijgen als het toestel na, pak hem beet week of 8 deze problemen NU al gaat vertonen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:41:
[...]

Wat noem je normaal?..en ja, is mogelijk.
Zonder te rooten of andere roms etc te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
[...]

Het kan natuurlijk ook dat het toestel genoeg ruimte heeft om een beetje om het glas heen te buigen. Hoe dan ook niet OK, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen dit gaan meemaken en of het een constuctie- of een productie fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kousje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:58:
Zonder te rooten of andere roms etc te installeren.
Dan niet nee.
Nedra schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:00:
en of het een constuctie- of een productie fout is.
Denk niet dat het een feature is eigenlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:17
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:00:
[...]

Dan niet nee.

[...]

Denk niet dat het een feature is eigenlijk.
Je kan ze wel gewoon uitzetten via instellingen -> applicatiebeheer. Helemaal verwijderen niet, maar dit komt erg in de buurt.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:12:
[...]
Nee maar er is nog een optie: de gebruiker ;)
Weet 99% zeker dat de gebruiker er erg weinig aan zal kunnen doen. Of je moet hem statisch op tafel laten liggen maar het zal me weinig verbazen als dan nóg een aantal toestellen die scheurtjes gaan vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:14:
[...]

Weet 99% zeker dat de gebruiker er erg weinig aan zal kunnen doen. Of je moet hem statisch op tafel laten liggen maar het zal me weinig verbazen als dan nóg een aantal toestellen die scheurtjes gaan vertonen.
Begrijp ik, geloof ook niet dat het door het gebruik komt hoor, maar die mogelijkheid is er gewoon nog wel net als die andere dingen nog open staan als mogelijheid.

Ik ga denk ik deze week (donderdag=koopavond) langs t-mobile om te kijken wat hun er van zeggen en of ik het toestel misschien om kan ruilen (en dan meteen met een blauwe :P)...

[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 16-07-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 13:10
Ik kreeg vanochtend een melding dat er een softwareupdate (firmware) beschikbaar is. Vervolgens probeer ik deze update uit te voeren maar eindigt de update in een error in 'clockwork' error. Huidige firmware is: 4.0.4 (i9300xxalef), toestel is geroot.

Iemand dezelfde ervaring? Zou dit te maken hebben met het rooten van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Lumics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:22:
Ik kreeg vanochtend een melding dat er een softwareupdate (firmware) beschikbaar is. Vervolgens probeer ik deze update uit te voeren maar eindigt de update in een error in 'clockwork' error. Huidige firmware is: 4.0.4 (i9300xxalef), toestel is geroot.

Iemand dezelfde ervaring? Zou dit te maken hebben met het rooten van het toestel?
Met Root draai je waarschijnlijk een ander CWM..dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Heeft iemand hier wel eens last van vervorming tijdens een gesprek? Ik had dit in het begin bij mijn Galaxy S2, nu even een S3 getest en ik hoor van de mensen die ik bel dat soms mijn stem vervormt. Nu weet ik niet of dit een probleem is bij Vodafone of dat het een probleem is van de S3(en S2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
reemprive schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:30:
Heeft iemand hier wel eens last van vervorming tijdens een gesprek? Ik had dit in het begin bij mijn Galaxy S2, nu even een S3 getest en ik hoor van de mensen die ik bel dat soms mijn stem vervormt. Nu weet ik niet of dit een probleem is bij Vodafone of dat het een probleem is van de S3(en S2).
Komt voor..vraag meer voorbij zien komen. Ander Modem lost het meestal op.
Wat staat er nu op?

Edit: Laatste I9300DXLF3 is uitstekend.
Perka's File Stash neerhalen zo heb je alle modems tot je beschikking.

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:57

codex

Geen OpenAI agent :)

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:32:
[...]

Komt voor..vraag meer voorbij zien komen. Ander Modem lost het meestal op.
Wat staat er nu op?
De stock software, ik heb hem nu niet bij mij maar hij is vorige week aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
reemprive schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:36:
[...]

De stock software, ik heb hem nu niet bij mij maar hij is vorige week aangeschaft.
Keuze modem werkt uiteraard ook op stock, hetgene wat nodig is, is Root..
Is zowaar een pré! Anders blijft het bij KIES en/of Samsung update-tjes t.z.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:41:
Is zowaar een pré! Anders blijft het bij KIES en/of Samsung update-tjes t.z.t
Een modum kan je toch met ODIN flashen zonder dat de teller omhoog gaat. Dus gewoon op 100% stock is ook mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:46:
[...]
Een modum kan je toch met ODIN flashen zonder dat de teller omhoog gaat. Dus gewoon op 100% stock is ook mogelijk!
Kan moet je wel een .tar hebben..

Edit: Voor de Odin manier hier even lezen "how to" voor een (nieuwe) ander Modem.

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Na aanleiding van de scheuren in de bezel van mijn Galaxy SIII (xp7amrkr in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie") heb ik vandaag met Samsung Support Benelux gebeld. Hier verwijzen ze je door naar de reseller die de reparatie kan verzorgen, of Dynafix/GSMrepareren. In beide gevallen wordt er door een reparatie centrum onderzocht of het onder de garantie valt. Zo ja wordt het toestel kostenloos gerepareerd en geretourneerd. Zo nee worden er altijd onderzoekskosten en verzendkosten in rekening gebracht samen met een offerte voor de reparatie.

Gezien de vele reacties in dit topic lijkt het mij een serieus probleem. Is het verstandiger dit anders te spelen dan simpelweg een reparatie centrum te benaderen? Die zullen dit natuurlijk afschuiven op "mobiel is verbogen of gevallen".

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
xp7amrkr schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:54:
Na aanleiding van de scheuren in de bezel van mijn Galaxy SIII (xp7amrkr in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie") heb ik vandaag met Samsung Support Benelux gebeld. Hier verwijzen ze je door naar de reseller die de reparatie kan verzorgen, of Dynafix/GSMrepareren. In beide gevallen wordt er door een reparatie centrum onderzocht of het onder de garantie valt. Zo ja wordt het toestel kostenloos gerepareerd en geretourneerd. Zo nee worden er altijd onderzoekskosten en verzendkosten in rekening gebracht samen met een offerte voor de reparatie.

Gezien de vele reacties in dit topic lijkt het mij een serieus probleem. Is het verstandiger dit anders te spelen dan simpelweg een reparatie centrum te benaderen? Die zullen dit natuurlijk afschuiven op "mobiel is verbogen of gevallen".
Ja, dat is de "stok achter de deur", helaas. Gebruikers probleem..hoe ga je ander bewijslast aanleveren?
Denk dat veel aanmeldingen hiermee wordt afgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Ja, dat is de "stok achter de deur", helaas. Gebruikers probleem..hoe ga je ander bewijslast aanleveren?
Denk dat veel aanmeldingen hiermee wordt afgedaan.
Totdat blijkt dat het een ontwerp- of fabriekagefout betreft, want zoveel toestellen met hetzelfde probleem kan geen gebruikersfout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xp7amrkr schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:54:Gezien de vele reacties in dit topic lijkt het mij een serieus probleem. Is het verstandiger dit anders te spelen dan simpelweg een reparatie centrum te benaderen? Die zullen dit natuurlijk afschuiven op "mobiel is verbogen of gevallen".
Moeten ze dat wel bewijzen natuurlijk, immers ligt de bewijslast het eerste half jaar niet bij de consument!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:36:
[...]

Totdat blijkt dat het een ontwerp- of fabriekagefout betreft, want zoveel toestellen met hetzelfde probleem kan geen gebruikersfout zijn.
Inderdaad totdat. Uiteraard MOET Samsung dan de hand in eigen boezem steken. In het kader van gezichtverlies e.d.
Toegeven aan een ontwerp-fabriekagefout zal tot het uiterste worden bestreden.

Of er worden weer alternatieve opgeworpen denk aan het iPhone hoesje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Deze heb ik getest maar krijg hem niet werkend.
Ook zijn de achtergronden dan niet Live.
Is er al een fix hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
made schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Deze heb ik getest maar krijg hem niet werkend.
Ook zijn de achtergronden dan niet Live.
Is er al een fix hiervoor ?
:*) ..Picspeed is een tool om je wallpaper scrollable te maken.
Wil je Live wallpaper zijn er alternatieve genoeg. Hele mooie moet je wat dieper in de buidel tasten
Planet Pack b.v

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 13:54 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Vaag, want met picspeed krijg ik geen scrollable wallpapers.
Wat is dan de tool die wel in de S2 zit en niet in de S3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
made schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:55:
Vaag, want met picspeed krijg ik geen scrollable wallpapers.
Wat is dan de tool die wel in de S2 zit en niet in de S3 ?
Geen S2 gehad weet ik niet. S3 bezit stock geen mogelijkheid on TW scrollable wall
Vandaar Picspeed o.a zijn nog 1 of 2 andere apps die dat ook doen, niet zo uit m'n hoofd.

Voorbeeldje maakt duidelijk:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/26446qq.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34sj5z7.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/auxmxd.png

Voíla Scroll wall.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Het zal wel aan mij liggen, maar dat werkt bij mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:30:
Het zal wel aan mij liggen, maar dat werkt bij mij dus niet.
ligt niet aan jou, ik krijg het ook niet voor elkaar met dit programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 20:47
Ik heb ook een Galaxy S3 en 1,5 week geleden gehaald bij Bel Company. Ik heb via OTA nog helemaal geen update beschikbaar

Systeeminfo is

Baseband versie : i9300XXLEF
Android 4.0.4
buildnummer: IMM76D.I9300XXALEF

iemand een idee hoe en wat ???

bij de *#1234* staat :

AP: i9300XXALEF
CP: i9300XXLEF
CSC: i9300PHNALE4

[ Voor 13% gewijzigd door maversne op 16-07-2012 16:33 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
MTT schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:20:
Ik heb vandaag een nieuwe s3 gehaald, kom ik thuis, bekijk het toestel en tot mijn stomme verbazing zie ik op alle 4 de hoeken een barst zitten van boven naar beneden. Op de ene hoek is het beter voelbaar dan de andere. Het is op het grijze plastic wat aansluit op de batterijdeksel . Dit lijkt me niet normaal. Meer mensen dit probleem?
xp7amrkr schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:03:
Gisteren tot een vervelende conclusie gekomen, mijn bezel is aan twee zijde aan de kant van het scherm ingescheurd. Dit zal mogelijk al wat langer zijn, maar ik constateerde dit gisteren pas. Aan de zijde van de volumeknop is het een zeer kleine streep wat eerder op een kras/beschadiging lijkt. Aan de zijde van de power knop is het echt een scheur, zoals ik heb kunnen constateren met mijn macro lens.

Onderstaand de afbeeldingen mijn toestel:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het toestel is nooit gevallen en heeft op het scherm of batterij cover geen beschadigingen. De scheuren zitten op precies 69mm van de onderzijde, nagenoeg op de helft van het toestel.

Nu zullen mensen wel denken dat dit komt omdat hij in kontzak of te strakke broek heeft gezeten, maar dit is niet het geval. Ik draag hem altijd met het scherm naar mijn been toe en nooit in mijn kontzak. Ik heb maar een simpel 'kantoorbaantje' en hij ligt de hele dag op het bureau, veel krachten worden er daar niet op uitgeoefend.

Hoe dan ook zeer vervelend, baal hier echt van. Zijn er andere mensen die hier mogelijk ook last van hebben? Zou dit een gevalletje garantie zijn, en zou ik dan bij Samsung of BelCompany aankloppen?
Ik kan me vergissen, maar ik heb het idee dat deze 2 problemen dezelfde zijn. Echter klinkt het eerste bericht (veel) dramatischer. Ik heb net even gekeken en het was me nog niet opgevallen, maar ik heb op alle 4 de hoeken en aan beide kanten (dus in totaal 6) kleine scheurtjes in mijn toestel, net als op jouw foto's. Ik had het nog niet eerder gezien en stoor me er ook niet aan, maar vind het wel erg vreemd. Verder vind ik de scheurtjes "te netjes" en "te mooi gepositioneerd" om het een gebruikersfout te noemen, ik kan me ook niet voorstellen dat deze scheurtjes er later in zijn gekomen. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om er foto's van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:39
.

[ Voor 99% gewijzigd door Anteros op 16-07-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
Ik heb ook op elke hoekje een scheurtje maar ze zitten inderdaad zo netjes allemaal op dezelfde plek dat het wel door het productieproces moet komen en dus gewoon bij de telefoon hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Dat op die hoeken zijn volgens mij geen sceurtjes! 't zit te precies en perfect, gewoon onderdeel van de producctie dunkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Weet iemand uit wat voor materiaal dat gedeelte bestaat wat bij sommigen scheurtjes vertoond?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 03-10 11:59
linkkrw schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:56:
[...]
Trouwens weet je wat ook handig is? Als je screens of foto's bekijkt in de Galerie dan zit er boven bij mij gelijk knopje van Google Drive, kan ik gelijk upload met twee klikken en op mijn computer verschijnt hij in mijn Drive map. Makkelijk om up te loaden :)
Je kunt drive (en ook dropbox) zo instellen dat elke foto die je maakt automatisch geupload wordt naar je drive/dropbox. Je kunt het ook zo instellen dat hij dat alleen over wi-fi doet om je dataabo te besparen. :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
volgens mij gewoon plastic(polynogwat natuurlijk, maar hier noemen ze dat plastic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21
Bij mij ook, op elke hoek 4 scheutjes. Mijn S3 heb ik in huis gekregen vanaf het moment deze leverbaar was. Toen zijn me die scheurtjes al opgevallen. Dit hoort gewoon bij het assemblage proces, tijden het buigen of produceren van de ronde hoeken.
Anders zouden deze echt niet zo symetrisch op elke hoek zitten.
Ik laat het gewoon waaien, dat hele scheurtjes issue............ Galaxy S3 is met de laatste update heemaal TOP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xp7amrkr schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:54:

Als ik het goed heb is de wet op garantie zo bepaald dat je binnen de eerste 6 maanden een betere coulance hebt op het claimen van garantie en moeten zij volgens mij aantonen dat jij iets 'geks' met je telefoon gedaan hebt. (Zou zeggen lees die wet even na.) En sowieso heb je altijd een wettelijk garantie periode van 2 jaar waarbij aantoonbare productie problemen gedekt horen te zijn.
En aangezien er veel meer mensen dezelfde problemen hebben (jammer genoeg) kan je duidelijk sterk maken dat het toch wel degelijk een productie probleem is en dat jij er absoluut niets aan kan doen dat jouw mobiel gebreken vertoond. En als ze (waar je toestel gekocht of abbo hebt afgesloten) hun verplichtingen omtrent garantie niet nakomen je genoodzaakt bent om het koopcontract (of abbo) eenzijdig te verbreken en de volledige aankoopsom (of andere betalingen) terug te eisen. Dat is dan iig jouw stok achter de deur. Vaak komt het wat prettiger over als je gewoon even netjes aangeeft wat het probleem is en dat zij professioneel genoeg zijn om er normaal op te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Wanneer komt de 4.1 uit voor de S3 ?,

zo'n topmodel moet toch wel 1 van de eerste zijn met de 4.1 update

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31

[...]

In het glas kan je je wel eens vergissen;
Samsung gebruikt ook versterkt glas zoals 'Gorillaglass' en dat is sterker dan je denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maversne schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:20:

Officiële release is op 19 juli, 15:25 uur onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:22:
[...]

ooooo :o

ik lees hier allemaal verhalen over scheurtjes, ik heb ook aan weerskanten van het toestel hele kleine soort van afwerkrandjes, scheurtjes wil ik het niet noemen,

hoort dat nou niet gewoon bij dit toestel? Je voelt namelijk dat scheurtje niet eens

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
maversne schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:25:
[...]

ik lees hier allemaal verhalen over scheurtjes, ik heb ook aan weerskanten van het toestel hele kleine soort van afwerkrandjes, scheurtjes wil ik het niet noemen,

hoort dat nou niet gewoon bij dit toestel? Je voelt namelijk dat scheurtje niet eens
Waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:22:
[...]

Hoe kom je aan deze info?
Volgens mij is het helemaal nog niet bekend wanneer de Galaxy S3 een officiele update naar 4.1 gaat krijgen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edgarf28 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:31:
Volgens mij is het helemaal nog niet bekend wanneer de Galaxy S3 een officiele update naar 4.1 gaat krijgen hoor....
Dit is geheel correct inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 23:25
Mensen die scheurtjes in de telefoon hebben kunnen jullie eens vertellen wat voor kleur S3 jullie hebben en welke versie firmware?

Is kijken als er een verband zit tussen bepaalde telefoons..

Na aantal keer goed te hebben gekeken zie ik geen scheurtjes in mijn blauwe Galaxy S3 met LFB firmware.. (LEF was origineel bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Hij is blauw en firmware is vanochtend geupdate OTA, hij is ongeveer 3 weken oud nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Kleur: Wit
Build: IMM76D.I9300XXALE8

Op de dag van de release bij BelCompany in Zoetermeer gekocht. (non-branded)

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56
-TYPHOON- schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:
Batterijduur is toch beter dan verwacht bij mij, maar misschien is dit gewoon omdat ik het niet zo intensief gebruik als de meesten hier.
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb gisteren ook even Apex launcher getest. Daar kwam ik jammer genoeg tot de constatatie dat je geen widgets kan plaatsen zolang het toestel niet geroot is...
Indrukwekkend, echter vermoed ik wel dat je helderheid erg laag staat.
Aloysxda schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:17:
Bij mij ook, op elke hoek 4 scheutjes. Mijn S3 heb ik in huis gekregen vanaf het moment deze leverbaar was. Toen zijn me die scheurtjes al opgevallen. Dit hoort gewoon bij het assemblage proces, tijden het buigen of produceren van de ronde hoeken.
Anders zouden deze echt niet zo symetrisch op elke hoek zitten.
Ik laat het gewoon waaien, dat hele scheurtjes issue............ Galaxy S3 is met de laatste update heemaal TOP !
Dat zijn geen scheurtjes, dat zijn naden van het productieproces. Diezelfde naden zijn ook te vinden op de 4 hoeken van mijn Galaxy Nexus.
maversne schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:20:

Vermoedelijk in het laatste kwartaal van dit jaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Laguna op 16-07-2012 18:15 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Even een vraagje.

Is het mogelijk met een widget/app om de helderheid te regelen voor alles?

Dus dat m'n browser ook de preset van m'n algemene brightness overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 12:44

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

http://www.nu.nl/gadgets/...tjes-in-galaxy-s-iii.html

Nu.nl faalt weer eens mooi, ze verwijzen naar dit topic, naar posts met als datum begin Mei! Volgens mij hebben ze gewoon willekeurig een pagina gekozen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maversne schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:25:
[...]

Is normaal hebben alle toestellen. Heb het afgelopen week ook bij 2 verschillende winkels gekeken en die hebben het ook. Dus geen zorgen maar genieten van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zilveren rand van de SGS3 is extreem kwetsbaar. Die van mij had binnen 1 week al 2 hele lelijke beschadigingen. Een klein tikje van iets veroorzaakt al een gat in die rand. Toestel is vrij dun en glad dus een 'slippertje' is snel veroorzaakt. Ik hoop dat er snel sparepart randen te bestellen zijn. Nog geen scheurtjes, als ik die zie gaat ie er voor retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Ik heb zelf direct een hoesje om het toestel genomen. Maar ik heb nog nergens last van. Net gechecked.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

heb vanmiddag ook even gekeken maar (nog) niks....gelukkig.....had na een paar dagen er een slim cover overheen van Samsung zelf.......maar heb hem de hele dag in de broek en soms staat er best veel spanning op......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
ook ik heb deze zogenaamde haarscheurtjes in de hoeken.

Ik heb ze even wat dichterbij gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg189/scaled.php?server=189&filename=img67702.jpg&res=landing

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg684/scaled.php?server=684&filename=img67742.jpg&res=landing

Het zijn 2 verschillende scheurtjes, het lijken mij gewoon naadjes waar de delen tegen elkaar aan zijn gemaakt.
Ze lopen veel te recht om haar scheurtjes te zijn.

Ze zijn verder ook nauwelijks te zien en ik heb er al helemaal geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door madmaus op 16-07-2012 20:33 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
madmaus schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:32:
ook ik heb deze zogenaamde haarscheurtjes in de hoeken.

Ik heb ze even wat dichterbij gehaald.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het zijn 2 verschillende scheurtjes, het lijken mij gewoon naadjes waar de delen tegen elkaar aan zijn gemaakt.
Ze lopen veel te recht om haar scheurtjes te zijn.

Ze zijn verder ook nauwelijks te zien en ik heb er al helemaal geen last van.
Waar is dit nou precies in de hoeken ? Dat je namelijk op alle 4 de hoeken een naad hebt zitten klopt, dit hebben ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Nogmaals, op de hoeken zijn het strepen van het productieproces! Dit is de plek waar de deelbare spuitgietmal een naad heeft.

Op de afbeeldingen die ik geplaatst heb, waar het nieuwsbericht ook mede op gebaseerd is, zijn scheuren op ongeveer de helft van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Wat een schitterende GPS ontvangst heeft die S3 toch!
Laatst op de veerboot naar Texel, eerste dek met zo twee mini ruitjes zichtbaar...
't Ding bleef gewoon bijna perfect zijn fix houden!
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
GPS is inderdaad erg goed. Voor mij ook 1 van de redenen om dit toestel aan te schaffen.

Ik vind het ook opvallend hoe enorm glad het scherm is. Voor de gein er eens een druppel water op gelegt. Erg apart hoe perfect dat over het scherm beweegt. Het is gladder dan een nieuwe anti-aanbakpan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 14:25
Yoma666 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:26:
Wat een schitterende GPS ontvangst heeft die S3 toch!
Laatst op de veerboot naar Texel, eerste dek met zo twee mini ruitjes zichtbaar...
't Ding bleef gewoon bijna perfect zijn fix houden!
Super!
Da's toch niet zo uitzonderlijk? Dat deden mijn Galaxy Note, LG Optimus 2x, ... zelfs mijn HTC Touch HD ook perfect goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
PilatuS schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:55:
GPS is inderdaad erg goed. Voor mij ook 1 van de redenen om dit toestel aan te schaffen.

Ik vind het ook opvallend hoe enorm glad het scherm is. Voor de gein er eens een druppel water op gelegt. Erg apart hoe perfect dat over het scherm beweegt. Het is gladder dan een nieuwe anti-aanbakpan.
Het scherm is zeer glad, en vingerafdrukken vind ik m ook erg ongevoelig voor.
Mijn tab 8.9 vertoont bij de minste aanraking al vingerafdrukken.

Tevens ook erg krasbestendig als ik dit filmpje moet geloven.
ik heb met verbazing zitten kijken in ieder geval...
YouTube: samsung galaxy s3 vs iphone 4s scratch test

[ Voor 25% gewijzigd door gijsvogel op 16-07-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Fire69 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:30:
[...]

Da's toch niet zo uitzonderlijk? Dat deden mijn Galaxy Note, LG Optimus 2x, ... zelfs mijn HTC Touch HD ook perfect goed.
Mijn X10 en X10 mini pro hadden echt niet zo rap een fix als deze, en al helemaal niet als ik onder een bladerdak door ging, of binnen zat (zelfs in de auto was lastig). Voor mij is 't dus ook een giga vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:55:

Klopt, het is erg glad. Voornamelijk ook de reden waarom ik met de SGS3 meer typefouten maak dan met de SGS1. Zal deels ook te maken hebben met de tobo lay out, nu na de laatste update van vorige week zit er meer ruimte tussen de toetsen dus weer minder fouten. Maar ik moest er wel aan wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man_rot
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 15:00
mijn vriendin heeft ook het probleem met de haarscheurtjes, S3 is altijd in stevig hoesje (Valenta) opgeborgen, en zit in het hoesje in een damestas, nooit in een broekzak of zo gestopt, dus kan absoluut niet van verbuigen komen.

teruggeweest naar belcompany, die wisten van niets, "u bent de 1e"

ze boden aan de telefoon op te sturen, maar dat zou zeker 5 weken duren.

Groetjes Manfred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-09 23:01

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Nog een vraagje.
De opvolger van wifi-n, wifi-ac, begint zijn opmars langzaam aan te maken.
Is de S3 er toe in staat dit wifi-ac protocol te gebruiken? Hij ondersteund immers dual wifi (wifi + wifi direct tegelijkertijd)

Volgend puntje.. als ik muziek luister stopt de muziek er soms mee. Lijkt alsof de app gekilled wordt, maar ik heb geen killers of memtools geïnstalleerd. Gebeurt met zowel de standaard audio app als met Neutron. Iemand tips hoe ik dit kan gaan voorkomen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMT
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:23

DMT

Hier ook een scheurtje in de 'metalen' rand.
Het was eerst een scheurtje tot de helft van de randbreedte, nu is hij helemaal door.
Ik begrijp er ook niets van de telefoon vanaf het eerste moment netjes in een hoesje gedragen.

Verder bladdert de lak ook bij mij af van de binnenkant van die grijze rand waar die in contact staat met de front van de telefoon. Service center had nog geen vervangende onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Iemand een idee waarom bij het afspelen van muziek gewoon plotseling wordt onderbroken?
De player stopt gewoon voor halve seconde en gaat dan weer verder.
Dit is bij elke muziek nummer en player.
Dit is met oortelefoontjes in zonder eerlijk gezegt nog niet geprobeerd maar gebruik altijd eigenlijk oortelefoontjes bij muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdani
  • Laatst online: 18-08 11:57
Vandaag na een maand intensief gebruiken van mijn Galaxy s3 bij de KPN Bussines repair service.

Probleem:
Toestel looped in het reboot en gaat niet verder dan het startscherm. Batterijlader wordt herkend maar systeem loopt vast in het oplaadscherm. Boot werkt dus niet meer. Inmiddels de akku leeggetrokken en krijg hem niet meer aan de praat.

Moment van gebeuren: Toestel zat aan de lading in standbystand en reboote zonder aanleiding.

Software zou het probleem moeten zijn mijns inziens.

Oplossingen die niet werkten:
1. batterij erin/ uit
2. Power knop 10 seconden vasthouden
3. 8 uur aan de oplader
4. Hard reset via volume knop / power en home.

Zijn hier meer ervaringen mee? Iemand die eventueel iets kan vertellen over de oorzaak, zodat ik het in de toekomst kan voorkomen.

Edit: KPN bussines unit kan hem niet herstellen. Met Odin komt men niet in de Boot. Vreemd is dat de medewerker aangeeft dat hij in de beginbios op "custom" staat. Volgens de medewerker zou ik de telefoon geroot hebben. Dit heb ik dus niet gedaan.

Helaas moet het toestel nu opgestuurd worden en dit betekend 2 weken een vervangende telefoon. Jawel een nokia 6100. Service zou een gelijkwaardige telefoon moeten zijn.

Groeten,
Dani

[ Voor 19% gewijzigd door djdani op 17-07-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn24 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:46:
Iemand een idee waarom bij het afspelen van muziek gewoon plotseling wordt onderbroken?
Dit is met oortelefoontjes in zonder eerlijk gezegt nog niet geprobeerd maar gebruik altijd eigenlijk oortelefoontjes bij muziek luisteren.
Probeer het anders is even zonder oordopjes, misschien is het contact met jouw dopjes gewoon niet goed, en denkt ie steeds dat ze unpluged zijn en dan stopt ie ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Het valt me op dat veel mensen met scheurtjes juist ook van die neurotische hoesjesgebruikers zijn. "Gebeurt nooit wat met de telefoon en altijd goed opgeborgen."
Doet me denken aan die groep autorijders die met motorkap bra's gaan rondrijden 'ter bescherming' en daarna klagen over zandkrassen op de motorkap.

Telefoons zijn niet ontworpen om in een strakke hoes opgeborgen te zitten en zodoende kunnen wel meer problemen ontstaan. Denk aan warmte of continu stress op het materiaal. Maar dat is wat ik vermoed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Esiq schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:31:
Het valt me op dat veel mensen met scheurtjes.......Denk aan warmte of continu stress op het materiaal. Maar dat is wat ik vermoed in ieder geval.
Telefoons die gestressed raken door een beschermhoesje.....
Sorry, maar dit is echt g***l!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
FunZip schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:38:
[...]

Telefoons die gestressed raken door een beschermhoesje.....
Sorry, maar dit is echt g***l!
Dat is niet wat ik zei, ik had het over stress op het materiaal. Lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 20:32
martijn24 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:46:
Heb je de laatste firmware op je S3 staan? Ik heb dit probleem zelf ook wel eens gehad, als ik de music player op de achtergrond had draaien. Tegenwoordig laat ik de music player altijd op de voorgrond staan als ik muziek luister (doe ik alleen wanneer ik m'n telefoon verder niet gebruik) en sindsdien heb ik er geen last meer van. Wel een irritant probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 13:38
Als er een notificatie komt, met geluid, dan stopt de muziek ook even 2 sec. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 12:48
Mijn S3 bevalt erg goed, hele leuke telefoon maar alleen 1 nadeel..

Ik heb de telefoon nu een week en de batterij is heel snel leeg, ook al gebruik ik de telefoon niet eens. Zo had ik gisteren de batterij 100% opgeladen (1 uur snachts) toen ik vanochtend wakker werd had ik nog maar 39% accu over (de telefoon heeft in die tussentijd helemaal niets gedaan). Het enige wat actief was dat was de wekker. :)

Hoe kan dit? 8)7 Alle actieve programma's waren afgesloten, vooraf het ram geheugen leeg gemaakt, gps uit, wifi uit etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Kimberly op 17-07-2012 12:14 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Vanmorgen een automatische software-update gehad.

1 ding valt me gelijk op: batterijverbruik is daardoor beter geworden.
Normaal als de telefoon van de lader kwam dan nam de accu een paar procenten af zonder de telefoon te gebruiken.
Nu had hij na het eerste uur nog de volle 100%.

Verder heb ik even getest of het probleem wat ik had met s-voice en het instellen van een alarm er nog was, en ook dat was verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Deorgere schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:13:
Mijn S3 bevalt erg goed, hele leuke telefoon maar alleen 1 nadeel..

Ik heb de telefoon nu een week en de batterij is heel snel leeg, ook al gebruik ik de telefoon niet eens. Zo had ik gisteren de batterij 100% opgeladen (1 uur snachts) toen ik vanochtend wakker werd had ik nog maar 39% accu over (de telefoon heeft in die tussentijd helemaal niets gedaan). Het enige wat actief was dat was de wekker. :)

Hoe kan dit? 8)7 Alle actieve programma's waren afgesloten, vooraf het ram geheugen leeg gemaakt, gps uit, wifi uit etc.
Bepaalde apps die op de achtergrond via internet verbinding maken zoals FB, Twitter ofzo? Betterbatterystats kan je daarbij wel zeggen wat de verbruikers zijn. Het is onmogelijk dat je batterij zo snel leeg is zonder iets te doen. Update je toestel ook even naar de laatste software.

Google Play: BetterBatteryStats#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hc2tzdmVuLmJldHRlcmJhdHRlcnlzdGF0cyJd

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Wekko306 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:51:
[...]

Heb je de laatste firmware op je S3 staan? Ik heb dit probleem zelf ook wel eens gehad, als ik de music player op de achtergrond had draaien. Tegenwoordig laat ik de music player altijd op de voorgrond staan als ik muziek luister (doe ik alleen wanneer ik m'n telefoon verder niet gebruik) en sindsdien heb ik er geen last meer van. Wel een irritant probleem inderdaad.
Ja ik heb de laatste firmware erop staan .

Ik zal proberen de music player niet op de achtergrond maar op De voorgrond draaien , maar bedankt voor de tip alvast.

[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 17-07-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Laatst online: 20-09 08:34
Ik ga mijn S3 terug brengen voor reparaties... mijn accu gaat van de 1 op de andere dag 4x sneller leeg en m'n wifi werkt vaker niet dan wel. Erg vervelende ervaring, aangezien ik het toestel slechts 2 weken in bezit heb.

Natuurlijk heb ik van alles gechecked. Uiteindelijk naar fabrieksinstellingen terug gegaan, maar dit mocht niet helpen. :(

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

ttb_82 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:52:
Ik ga mijn S3 terug brengen voor reparaties... mijn accu gaat van de 1 op de andere dag 4x sneller leeg en m'n wifi werkt vaker niet dan wel. Erg vervelende ervaring, aangezien ik het toestel slechts 2 weken in bezit heb.

Natuurlijk heb ik van alles gechecked. Uiteindelijk naar fabrieksinstellingen terug gegaan, maar dit mocht niet helpen. :(
Lijkt me inderdaad de juiste keuze, helaas zit er zo af-en-toe een rotte appel tussen. Laten we hopen dat je een 'pefecte' S3 ervoor terug krijgt, en dat je niet al te lang moet wachten.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Laatst online: 20-09 08:34
ElmarNieser schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:07:
[...]

Lijkt me inderdaad de juiste keuze, hellaas zit er zo af-en-toe een rotte appel tussen. Laten we hopen dat je een 'pefecte' S3 ervoor terug krijgt, en dat je niet al te lang moet wachten.
Klopt. Het toestel is gekocht bij de Dixons. Ik was al langs geweest maar was de bon vergeten. Uiteraard vertelden ze dat het toestel gewoon wordt opgestuurd en aangeboden ter reparatie. For the time being val ik terug op m'n getweakte HTC Desire... wat een heerlijk toestel is dat eigenlijk nog steeds. Maar natuurlijk, ik zie erg uit naar een S3 die goed werkt. De eerste 2 weken heb ik er erg van kunnen genieten.

Voor de volledigheid:
+ M'n toestel wordt redelijk warm
+ De accu loopt snel leeg
+ Wifi werkt meer niet dan wel

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is dit niet een probleem dat anderen nog hebben meegemaakt. Laten we hopen dat dit slechts een rotte appel peer is, en dat anderen hier geen last van (zullen) hebben.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcusderegt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 14:12
Weet iemand of je de melding "Veeg met uw vinger op het scherm" op het vergrendelingsscherm ook kunt weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10-2024
marcusderegt schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:23:
Weet iemand of je de melding "Veeg met uw vinger op het scherm" op het vergrendelingsscherm ook kunt weghalen?
Instellingen > Beveiliging > Vergrendelscherm opties > Haal vinkje weg bij "Help-tekst"
Pagina: 1 ... 54 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.