Multiple pc builds in progress
Ici kann uw Werbung staan
Is jouw batterijverbruik dan slecht momenteel? Welke firmware draai je nu?DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:58:
Interessante dingetjes die ik hier lees... Voor mij is het belangrijkste nu batterijverbruik... Geen idee hoe ik die kan verlengen... De één zegt dit, de ander dát... Bomen, bos... bla! Veel lezen dus weer! Suggesties altijd welkom!
die stonden er al op volgens mij. Bij mij en collega in ieder geval wel.paul404 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:30:
Tot duver gevonden verbeteringen/wijzigingen:
-- Nieuwe widgets – Splanner maand, Splanner task, splanner mini vandaag,
[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 12-07-2012 14:03 ]
Het zal niet superslecht zijn, ik draai 24 uur maximaal met mijn S3 met 4 tot 5 uur het scherm aan. Ik merk wel dat die standby gewoon te veel vreet en ook dat 'wakker' is veel hoger dan dat mijn scherm aan is...mafiatounes schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:02:
[...]
Is jouw batterijverbruik dan slecht momenteel? Welke firmware draai je nu?
Ik heb het idee dat ik véél langer kan doen met deze accu, maar softwarematisch moet er wat gebeuren! Ik heb alles al op handmatig staan, maar ik weet niet goed welke software te gebruiken om services uit te schakelen en evt te verwijderen.
De firmware is dat bij je toestelinfo onderaan? De Buildnummer?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar... iemand die het weet of kan controleren bij eigen doosje?DaFrenk schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:45:
Zojuist gereserveerd, vanavond ophalen. Zijn er nog dingen die ik zou moeten controleren? De winkel (Phone House) claimt geen branded telefoons te leveren; kan ik dat herkennen aan de info op de doos? Of moet ik hem daarvoor in de winkel aanzetten?
Je klaagt serieus over schermaan tijd van 4-5 uur?DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:12:
[...]
Het zal niet superslecht zijn, ik draai 24 uur maximaal met mijn S3 met 4 tot 5 uur het scherm aan. Ik merk wel dat die standby gewoon te veel vreet en ook dat 'wakker' is veel hoger dan dat mijn scherm aan is...
Ik heb het idee dat ik véél langer kan doen met deze accu, maar softwarematisch moet er wat gebeuren! Ik heb alles al op handmatig staan, maar ik weet niet goed welke software te gebruiken om services uit te schakelen en evt te verwijderen.

*#1234#Arjant2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:41:
Hoe zie je die CSC versie precies?
Ik heb een S3 uit Duitsland en daar is nog geen update op.
Er staat in Kies: PDA:LF6 / PHONE:LF5 / CSC:LF4 (DBT)
Ik klaag niet, maar ik heb wel het idee dat er veel meer potentie in zit! Standby vreet ie me gewoon te veel accu!Razer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:18:
[...]
Je klaagt serieus over schermaan tijd van 4-5 uur?![]()
Edit:
Sterker nog, hij vreet zowat evenveel als dat het scherm aanstaat...
[ Voor 11% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 12-07-2012 14:23 ]
Ik had net hetzelfde op de vorige NL fw, nu met de nieuwe is dit echter verholpen haal makkelijk tot 00.00u met 40% over, voorheen moest hij dan net aan de lader.DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:22:
[...]
Ik klaag niet, maar ik heb wel het idee dat er veel meer potentie in zit! Standby vreet ie me gewoon te veel accu!
Edit:
Het is tijd voor een update! doe dit OTA, Via Kies of Odin de BLFB versie heeft voor mij het probleem opgelost.
Dat geeft hij onder batteij aan, maar is een reporting error (al vaker besproken hier).DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:22:
[...]
Ik klaag niet, maar ik heb wel het idee dat er veel meer potentie in zit! Standby vreet ie me gewoon te veel accu!
Edit:
Het verbruik onder mobiel standby (cell standby) is niet het werkelijke verbruik.
zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1732722Razer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:31:
[...]
Dat geeft hij onder batteij aan, maar is een reporting error (al vaker besproken hier).
Het verbruik onder mobiel standby (cell standby) is niet het werkelijke verbruik.
installeer Gsam battery monitor. Daar kan je kijken welke apps je toestel wakker maken, en welke bv voor hoog CPU gebruik zorgen.DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:12:
[...]
Het zal niet superslecht zijn, ik draai 24 uur maximaal met mijn S3 met 4 tot 5 uur het scherm aan. Ik merk wel dat die standby gewoon te veel vreet en ook dat 'wakker' is veel hoger dan dat mijn scherm aan is...
Zo heb ik een aantal apps verwijderd welke mijn toestel wakker maakte.
[ Voor 54% gewijzigd door madmaus op 12-07-2012 14:43 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Moet ik dit ergens anders doen of moet ik gewoon wachten ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Denk dat de UK ROM het nieuwste is. Dus als je nieuwere ROM wenst die flashen, anders wachten. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de UK ROM ook Koreaans is, dus dat zou het wel verklaren.v8power67 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:03:
Ik heb als ik *#1234# doe een PHN telefoon, maar geen update als ik via toestel info bij insetllingen software update aanklik.
Moet ik dit ergens anders doen of moet ik gewoon wachten ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PDA: I9300XXBLFB
CSC: I9300PHNBLF1
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-02
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Misschien is er dan toch al een nieuwe. Mijn telefoon vindt echter van niet. Zal eens via KIES kijken
Het toetsenbord lijkt anders.. lichter en meer ruimte tussen de toetsen.. of lijkt het alleen..
verder kan ik eindelijk mijn Google Apps-account met exchange en dus met het Samsung mail-programma tje gebruiken..
Stuken sneller..
Met de nieuwe camera-tweaks kan Instagram eraf (bij anderen).. Vind er toch maar weinig aan.. Saaie foto s zijn niet minder saai nadat ze met Instagram bewerkt zijn. Echt niet..

Samsung Flip 7
Ik heb een Duitse versie maar nog geen update te zien.sphere schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:32:
Hrm op sammobile zie ik inderdaad:
PDA: I9300XXBLFB
CSC: I9300PHNBLF1
Version: 4.0.4
Date: 2012-07-02
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Misschien is er dan toch al een nieuwe. Mijn telefoon vindt echter van niet. Zal eens via KIES kijken
Dat zag ik ook/ Toetsenbord ziet er nu goed uit. Of het ook anders werkt...._Nick__ schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:33:
Lijkt er inderdaad op dat echt veel goed is aangepakt..
Het toetsenbord lijkt anders.. lichter en meer ruimte tussen de toetsen.. of lijkt het alleen..
Die heb ik ook, maar meteen nadat ik hem aanzette is hij al bijgewerkt.Arjant2 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:44:
Ik heb een Duitse versie maar nog geen update te zien.
Toen had ik:
AP: I9300XXALF6
CP: I9300XXLF5
CSC: I9300DBTALF4
Daarna heb ik een NL rom geslasht, omdat ik problemen had met Hollands Nieuwe en een simtoolkit die verstopt was/bleef.
edit: die CSC bepaalt welke regio je zit, en of een update voor jou is. Een compleet overzicht waar die CSC nuttig voor is heb ik nog niet gevonden.
[ Voor 67% gewijzigd door sphere op 12-07-2012 16:21 ]
Ook gaat het nemen van foto`s sneller als je snel op de cameraknop drukt.
Bij mijn weer/klok widget, zie ik nu ook een ster met klokje erin, wat moet dat betekenen?
CSC: I9300LUXALE5
Nog geen update.
Heb net geupdate via KIES, ik kon het niet laten. Ging prima, win 7 32 bit. Moet eerlijk zeggen dat KIES bij mij thuis op WXP 32 bit niet draait, problemen met MTP driver,dave1972 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:38:
Via kies idd wel maar ik krijg t niet voor elkaar met dat klote programma, hij download de update en daarna ziet de s3 niet meer en loopt kies vast.....errug vreemd, maar eigenlijk ook weer niet gezien de staat van KIES
http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9300&r=1#regionaCBA schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:48:
AP: I9300XXALF5
CSC: I9300LUXALE5
Nog geen update.
Vraag me af hoevaak Luxemburg updates krijgt. Kan je misschien beter een andere CSC flashen.
[ Voor 25% gewijzigd door sphere op 12-07-2012 16:53 ]

Ik heb de UK ROM erop staan. Ik dacht dat ik dan gewoon kon updaten via KIES.
of moet ik eerst de NL ROM zoeken en flashen? Of komt dit omdat ik geroot ben?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
België staat er ook niet tussen in de lijst dus ik veronderstel dat Luxemburg dan ook België is (althans dat hoop ik).sphere schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:49:
http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9300&r=1#regiona
Vraag me af hoevaak Luxemburg updates krijgt. Kan je misschien beter een andere CSC flashen.
Je hebt al de nieuwste, dus er valt sowieso niks te updaten...madmaus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:06:
ehhhh
[afbeelding]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Gewoon via Odin de Nederlandse ROM flashen mocht je weer PHN CSC willen hebben. Maar je hebt inderdaad al de nieuwste ROM dus het zou niet zo heel erg veel zin hebben om te flashenmadmaus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:06:
ehhhh
[afbeelding]
Poeh, inderdaad. Zie hem ook niet. Durf ik niet te zeggen.CBA schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:08:
België staat er ook niet tussen in de lijst dus ik veronderstel dat Luxemburg dan ook België is (althans dat hoop ik).
Inderdaad vaag, zie Belgie hier ook niet tussen staan...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Verwijderd
Da's geen ster maar een zonnetje die aangeeft dat het zomer tijd is.Bioflap schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:45:
Voor mijn idee is het toetsenbord inderdaad anders. Ook heb je nu tijdens het bellen een extra optie op de luidspreker nog harder te zetten. Het nadeel is dat hij nu geen shuttersound meer heeft en ik kan het ook zo niet instellen.
Ook gaat het nemen van foto`s sneller als je snel op de cameraknop drukt.
Bij mijn weer/klok widget, zie ik nu ook een ster met klokje erin, wat moet dat betekenen?
Bij de vorige was het duidelijk een zonnetje met een getal erin.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:15:
[...]
Da's geen ster maar een zonnetje die aangeeft dat het zomer tijd is.
Nu is het een grijs iets met een klokje erin
Omdat de browser een individuele brightness setting heeft?Jackson6 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:53:
Waarom dimt mijn scherm als ik internet opstart?
Nickname does not reflect reality
Moet eerst unlocked door PIN/password in te typen en dan foto app klikken en dan foto maken. Hoe kan dat anders?
Ik heb overal gekeken, maar of ik zoek het verkeerd of kan het gewoon niet?
Samsung Flip 7
Blijkt dat er een nieuwe versie van is. Deze geinstalleerd, maar doet het ook niet.
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om deze werkend te krijgen ?
Verwijderd
Gewoon de Rom weer opnieuw flashen ja. Verlies je geen apps mee. Of je moet een stock-theme vinden maar da's vaak lastig. Handiger voor de volgende keer: even een Nandroid maken vóór dat soort aanpassingen...Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:19:
Hoi Brad even een vraag die jij zeker weet. Ik draai fox hound nu heb ik een thema aangepast geflasht naar doorzichtig. Nu vindt ik het toch niet mooi en wil terug naar de orginele. Moet ik dan cache plus dalvik doen? (bij mij werkt het niet) Of moet ik dan de rom weer opnieuw installeren?
Verwijderd
Ik heb ook sinds gister de S3 en het is wel een aardige verandering ten opzichte van mijn goeie ouwe *snik snik* sony ericsson k750i. Het hele fenomeen smartphone is dus compleet nieuw voor me dus ik heb een aantal vraagjes die hopelijk door jullie fenomenale inzicht te beantwoorden zijn
1. de eerste uren deed de 'start knop' het perfecto, alleen nu doet deze het alleen nog om het scherm op te lichten vanuit de 'donkere' modus terwijl hij het dus niet doet als ik terug wil naar mijn beginscherm terwijl ik bv. midden in een app zit. Dit is toch wel kwalijk, ik las iets over resetten dat dat het op kon lossen maar daar ben ik nogal huiverig voor is dit niet schadelijk voor het toestal en verdwijnen al mijn gedownloade apps dan niet?
2. ik ga binnenkort naar Engeland, moet ik dan mijn internet uitschakelen of gewoon geen apps openen om geen extra kosten te maken in het buitenland? Als ik mijn internet moet uit schakelen, hoe moet dat dan?
3. Ook heb ik geen idee hoe wifi werkt op deze smartphone, misschien dat iemand mij dat kort kan uitleggen.
4. ik vond het scherm niet al te helder en heb hem dus op volledige helderheid gezet, is dit verder niet schadelijk voor het toestel?
5. kan je de s3 gebruiken tijdens het opladen
6. is het mogelijk om het 'woordenboek' uit te zetten als je een bericht aan het typen bent, het is namelijk MOEILIJK irritant als je na 3 letters opeens een compleet ander woord in je bericht krijgt. Is het niet mogelijk om gewoon louter zélf je bericht te typen, dat was de abc stand geloof ik op de ouwe mobiel.
Mijn dank is groot waarde mensen,
Met vriendelijke groet,
Peter Koch
Rom opnieuw en dan niet fox theme kiezen!!...Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:19:
Hoi Brad even een vraag die jij zeker weet. Ik draai fox hound nu heb ik een thema aangepast geflasht naar doorzichtig. Nu vindt ik het toch niet mooi en wil terug naar de orginele. Moet ik dan cache plus dalvik doen? (bij mij werkt het niet) Of moet ik dan de rom weer opnieuw installeren?
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Het is me al gelukt bedankt en yes ook een prima tip om even een Nandroid te makenBrad Pitt schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:22:
[...]
Gewoon de Rom weer opnieuw flashen ja. Verlies je geen apps mee. Of je moet een stock-theme vinden maar da's vaak lastig. Handiger voor de volgende keer: even een Nandroid maken vóór dat soort aanpassingen...

Die heb ik ook nu er op staan. Maar dat is nog niet dezelfde versie als die nu voor NL is toch? want die gewijzigde dingen zie ik niet op mijn toestel.sphere schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:12:
[...]
Die heb ik ook, maar meteen nadat ik hem aanzette is hij al bijgewerkt.
Toen had ik:
AP: I9300XXALF6
CSC: I9300DBTALF4
Bijvoorbeeld de filters bij de Camera staan er bij mij niet op.
Dus de Duitse versie is er nog niet blijkbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 12-07-2012 21:09 ]
1. "Dit is toch wel kwalijk, ik las iets over resetten dat dat het op kon lossen maar daar ben ik nogal huiverig voor is dit niet schadelijk voor het toestal en verdwijnen al mijn gedownloade apps dan niet?"Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:22:
Beste mensen,
Ik heb ook sinds gister de S3 en het is wel een aardige verandering ten opzichte van mijn goeie ouwe *snik snik* sony ericsson k750i. Het hele fenomeen smartphone is dus compleet nieuw voor me dus ik heb een aantal vraagjes die hopelijk door jullie fenomenale inzicht te beantwoorden zijn
1. de eerste uren deed de 'start knop' het perfecto, alleen nu doet deze het alleen nog om het scherm op te lichten vanuit de 'donkere' modus terwijl hij het dus niet doet als ik terug wil naar mijn beginscherm terwijl ik bv. midden in een app zit. Dit is toch wel kwalijk, ik las iets over resetten dat dat het op kon lossen maar daar ben ik nogal huiverig voor is dit niet schadelijk voor het toestal en verdwijnen al mijn gedownloade apps dan niet?
2. ik ga binnenkort naar Engeland, moet ik dan mijn internet uitschakelen of gewoon geen apps openen om geen extra kosten te maken in het buitenland? Als ik mijn internet moet uit schakelen, hoe moet dat dan?
3. Ook heb ik geen idee hoe wifi werkt op deze smartphone, misschien dat iemand mij dat kort kan uitleggen.
4. ik vond het scherm niet al te helder en heb hem dus op volledige helderheid gezet, is dit verder niet schadelijk voor het toestel?
5. kan je de s3 gebruiken tijdens het opladen
6. is het mogelijk om het 'woordenboek' uit te zetten als je een bericht aan het typen bent, het is namelijk MOEILIJK irritant als je na 3 letters opeens een compleet ander woord in je bericht krijgt. Is het niet mogelijk om gewoon louter zélf je bericht te typen, dat was de abc stand geloof ik op de ouwe mobiel.
Mijn dank is groot waarde mensen,
Met vriendelijke groet,
Peter Koch
Nee is totaal niet schadelijk voor het toestel. Ja je gedownloade Apps verdwijnen.
2. Die is heel makkelijk te vinden, als je de notificatie scherm opent, dus door het venster naar beneden te schuiven. Dan scroll je bij het bovenste deel naar rechts en dan zie je het icoontje Mobiele Gegevens, die moet je uitzetten. Dan stopt al je dataverkeer van en naar je telefoon. Je kan nog wel gewoon bellen en smsen maar alleen niet internetten.
3. Hier ook open je de notificatie scherm, links boven staat icoontje van WiFi als je die aandrukt wordt het groen. Dan staat het aan, als je nog een keer drukt gaat ie uit. Als het goed is moet je S3 zelf al met de lokale netwerken komen die hij kan vinden, hierbij selecteer je je Netwerk, voert wachtwoord in en klaar hij zal deze instellingen onthouden dus 1x aanzetten bij jou is gelijk WiFi.
4. Nee hoor is niet schadelijk voor je toestel, enige wat ik me misschien kan indenken is dat je AMOLED scherm wat sneller "slijt".
5. Ja dat kan prima.
6. Die kan je uitzetten. Dit kan je vinden bij: Instellingen > Taal en invoer > Samsung-toetsenbord Instellingen (dus klikken op het tandwieltje) > Voorspellende Tekst uitzetten.
Nu heb ik een factory reset gegeven, en het werkt weer.. maar ik probeerde weer te bellen en weer valt de bel app uit. Weet iemand wellicht waarom?
Al andere apps geherinstalleerd? Lijkt op een niet compatibele app ergens.kyddil schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:03:
Na de update van vandaag heb ik problemen met mijn S3, namelijk dat de "com.android.phone", dus de bel app, gewoon uitvalt? Ik kon niet meer bellen/typen maar wel mijn telefoon gebruiken. Elke keer als ik iemand probeerde te bellen lukte het niet en viel de app uit.
Nu heb ik een factory reset gegeven, en het werkt weer.. maar ik probeerde weer te bellen en weer valt de bel app uit. Weet iemand wellicht waarom?
Beetje zitten googlen, sommige hebben dit wanneer zij hun contacten hebben gelinked met facebook maar ik heb geen facebook.Razer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:22:
[...]
Al andere apps geherinstalleerd? Lijkt op een niet compatibele app ergens.
Probeer eens een full wipe, zonder iets te installeren. Daarna even app voor app kijken welke het probleem veroorzaakt. Met schone telefoon mag dit zeker niet gebeuren.kyddil schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:26:
[...]
Beetje zitten googlen, sommige hebben dit wanneer zij hun contacten hebben gelinked met facebook maar ik heb geen facebook.
Ik kom van een iPhone dus ik gebruikte caldev voor het syncen van iCloud contacten met de telefoon.. eerst dacht ik dat het daaraan lag dus heb alles overgezet naar mijn samsung account maar heb het nog steeds.Razer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:27:
[...]
Probeer eens een full wipe, zonder iets te installeren. Daarna even app voor app kijken welke het probleem veroorzaakt. Met schone telefoon mag dit zeker niet gebeuren.
EDIT: kom achter dat ik het bij bepaalde contacten wel heb, en bij andere weer niet!
EDIT2: nieuwe contact aangemaakt bij diegene die het vastloopt.. het werkt nu wel. Vraag mij af wat het is geweest!
[ Voor 17% gewijzigd door kyddil op 12-07-2012 22:55 ]
Of je heb je helderheid in je browser laag ingesteld of je spaarstand staat aan: menu, instellingen,engergiebesparing uitvinken. (moet grijs zijn)Jackson6 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:53:
Waarom dimt mijn scherm als ik internet opstart?
[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 12-07-2012 22:34 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Weet iemand er 1 te vinden?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Verwijderd
Een gehoorapparaat. Want als je dat heel zacht vind is er echt iets mis met je oren.. zonder gekheid. Want ik heb hem heel soms op 15 staan maar meestal rond de 10 a 11 omdat het luid genoeg is en 15 best vervelend kan gaan worden uiteindelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:48:
Is er iets om het geluid van de muziek wat harder te krijgen? Bij Luisteren naar muziek door de oortjes is het geluid wel erg zacht.
Maar ja kan de EQ aanpassen bij aangepast. Dan zet je alles op max, echter zal dit net als een App zorgen dat vooral bij nummers met een Bass heel erg dof wordt.
Welke kernel? Franco en Siyah bezitten een sounds boost ala voodoo sound.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:48:
Is er iets om het geluid van de muziek wat harder te krijgen? Bij Luisteren naar muziek door de oortjes is het geluid wel erg zacht.
Ik heb Swype Beta erop staan, en deze staat er nog steeds op maar het Swype toetsenbord is weg.
Hebben anderen onder jullie dit ook?
Bij taal en toetsenbord staat Swype ook nog steeds aangevinkt als zijnde actief?Barock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:35:
Na de firmware update gisteren, is mijn toetsenbord weer Samsung.
Ik heb Swype Beta erop staan, en deze staat er nog steeds op maar het Swype toetsenbord is weg.
Ja, en bij Samsungtoetsenbord staat ook een groenvinkje, maar dat is vaag groenBrad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:40:
[...]
Bij taal en toetsenbord staat Swype ook nog steeds aangevinkt als zijnde actief?
Bij mijn S3 gebruikte ik voor de update ook de swype beta. Deze staat er nog gewoon op en werkt perfect. Echt een tip voor anderenBarock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:35:
Na de firmware update gisteren, is mijn toetsenbord weer Samsung.
En je hebt Swype ook echt al "aan" gezet door deze te kiezen als het toetsenbord dat je wilt gebruiken bij "Invoermethode"?Barock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:52:
Ja, en bij Samsungtoetsenbord staat ook een groenvinkje, maar dat is vaag groen

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 13-07-2012 10:06 ]
Wanneer ik "lang" op een invoerveld druk krijg ik slechts: plakken en klembord te zien.Brad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:03:
[...]
En je hebt Swype ook echt al "aan" gezet door deze te kiezen als het toetsenbord dat je wilt gebruiken bij "Invoermethode"?
[afbeelding]
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Dan is er iets stuk.Barock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:24:
[...]
Wanneer ik "lang" op een invoerveld druk krijg ik slechts: plakken en klembord te zien.
Je krijgt in je notificatie-balk toch ook zo'n klein toetsenbordje te zien als je ergens aan het tikken bent?Barock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:24:
Wanneer ik "lang" op een invoerveld druk krijg ik slechts: plakken en klembord te zien.

Wew, das gewoon bijna een hele week. Goede oude nokia tijden
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Je bedoelt? netwerkmodus neem ik aan. Zoals het woord 'auto" al zegt.Speedfightserv schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:26:
wat doet de "auto stand" eigenlijk?
schakeling tussen alle netwerkbronnen.
Hehe, niks tot weinig met de S3 doen wordt het vanzelf een Nokia.ElmarNieser schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:33:
[...]
Wew, das gewoon bijna een hele week. Goede oude nokia tijden
[ Voor 33% gewijzigd door silitek op 13-07-2012 10:38 ]
waar je ook de scherm-rotatie en spaarstand etc. kan aan of uitzetten. de afbeelding heeft een stuurtje
soort car-modus. Voor als je in de auto zit.Speedfightserv schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:36:
in de werkbalk bovenin.
waar je ook de scherm-rotatie en spaarstand etc. kan aan of uitzetten. de afbeelding heeft een stuurtje
Werkt incl met s-voice. Die leest dan meldingen voor e.d. en als je belt of gebeld wordt gaat dit direct via de speaker.
Auto Brighness..aha, stuurtje dan ^^Speedfightserv schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:36:
in de werkbalk bovenin.
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 13-07-2012 10:50 ]
Hangt toch gewoon van je koptelefoon af, bij de ene moet ik hem op 15 zetten en vindt ik hem nopg zacht de andere kan niet boven de 12 want dan gaan me oren er aan...linkkrw schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 05:09:
[...]
Een gehoorapparaat. Want als je dat heel zacht vind is er echt iets mis met je oren.. zonder gekheid. Want ik heb hem heel soms op 15 staan maar meestal rond de 10 a 11 omdat het luid genoeg is en 15 best vervelend kan gaan worden uiteindelijk.
Maar ja kan de EQ aanpassen bij aangepast. Dan zet je alles op max, echter zal dit net als een App zorgen dat vooral bij nummers met een Bass heel erg dof wordt.
In mijn auto moet ik hem op 15 zetten en de radio op 50 en het hoogste is 56, oke dan hoor je me wel van een km afstand maar dat is nou net wat ik fijn vindt dikke bassen die de auto doen rammelen
[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 13-07-2012 10:59 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
googlen met dit onderwerp levert niet echt iets op (hoe zeg je het uberhaupt in engels?), iemand?
(was direct na de update, wifi, schermrotatie aan, verder niet. geen meldingen oid, met meldingen gaat hij niet uit)
btw, volg het topic al vanaf het begin, wat een topapparaat niet?
whaaaaaa gevonden; er is ook een meldingknop ineens. met een i....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 11:18 ]
Heb ik niet, maar op het Swype forum wel iets gevonden.Brad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:28:
[...]
Je krijgt in je notificatie-balk toch ook zo'n klein toetsenbordje te zien als je ergens aan het tikken bent?
[afbeelding]
Ben dus niet de enige, maar raar dat het bij jou wel werk.
Forum:
http://forum.swype.com/sh...h-seems-to-lock-out-Swype
Verwijderd
Standaard toetsenbord kun je niet verwijderen of deactiveren.Barock schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:14:
[...]
Heb ik niet, maar op het Swype forum wel iets gevonden.
Ben dus niet de enige, maar raar dat het bij jou wel werk.
Forum:
http://forum.swype.com/sh...h-seems-to-lock-out-Swype
Vraag me niet hoe! Maar het is opgelost, Swype Beta werkt weer.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:19:
[...]
Standaard toetsenbord kun je niet verwijderen of deactiveren.
http://www.spotnblog.com/...s-and-notification-icons/Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:13:
ik heb links bovenin mn scherm een kleine i (van info) met een streep erdoorheen, sinds de update.
googlen met dit onderwerp levert niet echt iets op (hoe zeg je het uberhaupt in engels?), iemand?
(was direct na de update, wifi, schermrotatie aan, verder niet. geen meldingen oid, met meldingen gaat hij niet uit)
btw, volg het topic al vanaf het begin, wat een topapparaat niet?
whaaaaaa gevonden; er is ook een meldingknop ineens. met een i....
hier staan alle android icons.
Verwijderd
tnx, die had ik gezien, maar het gekke i-tje staat er volgens mij niet bij. Is-tie vast nieuw inderdaad.Serotonine schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:25:
[...]
http://www.spotnblog.com/...s-and-notification-icons/
hier staan alle android icons.
Verwijderd
PowerAmp kopen via Play store. Kost paar euro, maar is dat geld meer dan waard!!Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:48:
Kijk alleen wat mensen er van vinden bij de recensies en dan weet je het genoeg!
Beste muziek speler die er is.
doe eens screenshot maken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:32:
[...]
tnx, die had ik gezien, maar het gekke i-tje staat er volgens mij niet bij. Is-tie vast nieuw inderdaad.
is ook gewoon gratis te gebruiken hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:
[...]
PowerAmp kopen via Play store. Kost paar euro, maar is dat geld meer dan waard!!
Kijk alleen wat mensen er van vinden bij de recensies en dan weet je het genoeg!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Nee dit zegt helemaal niets eigenlijk. Sterker nog, je accu is gewoon slecht! Als je de telefoon in standby/deepsleep zete en niet gebruikt kan ik ook zo'n lange accutijd krijgen. Jou 'scherm aan' tijd geeft echt maar een paar streepjes aan over 5 dagen. Ofwel je gebruikt de S3 amper.
Post eens een screenshot van de screen on time + wat info over je settings? (wifi aan? data aan? sync met facebook/twitter/mail etc aan? GPS? bluetooth? Filmpjes bekeken? Muziek geluisterd??
Ik denk dat je mijn boodschap wel begrijpt...
Als je dat allemaal uit hebt staan dan heeft de S3 ongeveer evenveel functies als een nokia 3310.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 12:05 ]
Als ik op mijn S3 via S-voice een alarm instel dan gebeurt het volgende:
Wanneer ik een alarmtijd inspreek dan wordt het goed herkend en S-voice geeft het correcte alarm weer.
Als je dan terugspreekt "save" gaat het goed.
Maar als je in plaats van 'save; terugspreekt op de save knop op het scherm klikt dan verandert de tijd spontaan in 10:59 PM...
Beetje vreemd, en dat alarm is dan ook niet uit de lijst met de verschillende ingestelde alarmen te verwijderen (wel aan te passen naar een andere tijd)
Iemand die dit herkent of eventueel ook wil checken of ie dat probleem heeft?
Heb al wat rondgezocht en op een android forum iets gevonden, maar nog geen oplossing.
oke, thnx!Serotonine schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:48:
[...]
soort car-modus. Voor als je in de auto zit.
Werkt incl met s-voice. Die leest dan meldingen voor e.d. en als je belt of gebeld wordt gaat dit direct via de speaker.
/cornfirmVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:
[...]
PowerAmp kopen via Play store. Kost paar euro, maar is dat geld meer dan waard!!
Beste music player voor Android!
Verwijderd
Ik zit net als jou op Fox houn heb niets aan de kernel gedaan (standaard)silitek schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:51:
[...]
Welke kernel? Franco en Siyah bezitten een sounds boost ala voodoo sound.
Verwijderd
Dank voor de reactie ga vanavond eens proberenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:
[...]
Via de USB host kabel heb ik een USB hub aangesloten met ingebouwde kaartlezer (oa SD en CF).
Op deze hub sluit ik ook een 250GB HDD aan (geformatteerd als exFAT) welke via een y kabel voeding van de telefoonlader krijgt (Oude HTC lader).
Dit zorgt er voor dat ik tijdens m'n motortourtocht van 4 dgn door de Eifel het 32GB SD geheugenkaartje van m'n GoPro Hero2 leeg kan maken en op de HDD kan plaatsen.
Ik kan zelfs de filmpjes ff kijken en alle bullsh*t al verwijderen
Zo is m'n filmcappaciteit verhoogd van 7 uur @720p30 naar 1000 uur

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
En wat is de functie van de Hub dan? Ik heb thuis een hub liggen met een tobo,muis en hdd werken alle 3 op de SGS3 echt awesome, alleen hdmi out moet ik ff een nieuwe kabel regelen want die s2 kabel werkt niet maar dna heb ik gewoon een soort desktop omgeving (met een telefon uitstraling maa rik vind het wel mooi)HellStorm666 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:33:
Weer een geweldige mogelijkheid van de S3 gevonden die voor mij super handig is.
Via de USB host kabel heb ik een USB hub aangesloten met ingebouwde kaartlezer (oa SD en CF).
Op deze hub sluit ik ook een 250GB HDD aan (geformatteerd als exFAT) welke via een y kabel voeding van de telefoonlader krijgt (Oude HTC lader).
Dit zorgt er voor dat ik tijdens m'n motortourtocht van 4 dgn door de Eifel het 32GB SD geheugenkaartje van m'n GoPro Hero2 leeg kan maken en op de HDD kan plaatsen.
Ik kan zelfs de filmpjes ff kijken en alle bullsh*t al verwijderen
Zo is m'n filmcappaciteit verhoogd van 7 uur @720p30 naar 1000 uur
[afbeelding]
De TS vermelde in ieder geval niets en behalve een claim dat de S3 te warm zou worden, of dat nou ook echt zo is is mij nog steeds onduidelijk, kon ik op internet verder niet echt iets vinden.
Te warm wordt ie zeker niet. Hij is zelfs koeler dan de S2. Ik heb de One-X en S3 naast elkaar gelegt en ik vind het scherm van de One-X wel beter, vooral buiten is het verschil groot. Verder zijn ze natuurlijk aardig aan elkaar gewaagd.Kaap schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:32:
Ik ben momenteel bezig met een beslissing maken welk toestel ik wil, S3 of One-X. Nu weet ik dat er bij de One-X wat probleempjes waren met wifi (inmiddels wel verholpen) en met gele vlekken in het scherm. Nu wou ik graag weten of er nou met de S3 nog veel voorkomende problemen zijn die te wijten zijn aan hardware
De TS vermelde in ieder geval niets en behalve een claim dat de S3 te warm zou worden, of dat nou ook echt zo is is mij nog steeds onduidelijk, kon ik op internet verder niet echt iets vinden.
Wat denk je er precies mee op te schieten door te weten of er nog meer mensen zijn die barsten hebben? Bovendien, wat heb je zelf al gevonden?MTT schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:20:
Ik heb vandaag een nieuwe s3 gehaald, kom ik thuis, bekijk het toestel en tot mijn stomme verbazing zie ik op alle 4 de hoeken een barst zitten van boven naar beneden. Op de ene hoek is het beter voelbaar dan de andere. Het is op het grijze plastic wat aansluit op de batterijdeksel . Dit lijkt me niet normaal. Meer mensen dit probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 13-07-2012 18:21 ]
Pics..dat wil ik wel eens zienMTT schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:20:
Ik heb vandaag een nieuwe s3 gehaald, kom ik thuis, bekijk het toestel en tot mijn stomme verbazing zie ik op alle 4 de hoeken een barst zitten van boven naar beneden. Op de ene hoek is het beter voelbaar dan de andere. Het is op het grijze plastic wat aansluit op de batterijdeksel . Dit lijkt me niet normaal. Meer mensen dit probleem?
Nee, niet..zonder beeld kan ik me daar ook niets bij voorstellen.MTT schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:31:
Ik weet niet of dit normaal is of niet, vandaar. Het kan zijn dat er alleen een slechte batch tussen zit, dus graag wil ik weten of er anderen op de hoeken ook een barst/streep zien en/of voelen.
Glazenbol visualisatie staat wel aan, dat wel.
Misschien dat je de hint niet helemaal snapte, maar we verwachten hier wat meer eigen initiatief van je. Het is niet de bedoeling dat wij alles voor jou uit gaan zoeken.MTT schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:31:
Ik weet niet of dit normaal is of niet, vandaar. Het kan zijn dat er alleen een slechte batch tussen zit, dus graag wil ik weten of er anderen op de hoeken ook een barst/streep zien en/of voelen.
Samsung Flip 7
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dit topic is gesloten.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.