Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:42:
[...]

Als je LFB flasht met behulp van Odin blijven al je instellingen en data gewoon behouden. De meeste Samsung roms zijn allemaal non wipe.
Dus je flasht met een uk rom een NL rom en de instellingen, apps en background blijven behouden... Afgelopen
weekend flashte ik een Duitse conradrom , mocht ik wel mooi een wipe uitvoeren wilde het effect hebben....!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Weet iemand of het ook mogelijk is om net zoals de mp3 speler de videospeler door te lsten spelen als je uit de app gaat of als je het scherm uit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:57
dejong12 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 01:27:
Weet iemand of het ook mogelijk is om net zoals de mp3 speler de videospeler door te lsten spelen als je uit de app gaat of als je het scherm uit doet?
ja dat kan, dan moet je de scherm in scherm functie gebruiken van de videospeler.

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxys3newsblog.com/wp-content/uploads/2012/05/Samsung_Galaxy_S3_19-580-90.jpg

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dejong12 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 01:27:
Vierkantje met pijl naar buiten in videospeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Bedankt, maar ik bedoel meer dat dat kleine schermpje ook niet aanwezig is. Dus gewoon video afspelen en dan uit de app gaan zodat je full-screen andere dingen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dejong12 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:52:
Bedankt, maar ik bedoel meer dat dat kleine schermpje ook niet aanwezig is. Dus gewoon video afspelen en dan uit de app gaan zodat je full-screen andere dingen kunt doen.
Volgens mij kunnen sommige muziek spelers dat, poweramp hoor ik ook altijd mijn filmpjes maar zonder beeld en soms met het scherm uit. Weet alleen niet of die alles kan lezen. Uiteraard is een video wel een stukkie zwaardere belasting dan een mp3 als het enkel om het geluid gaat!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Wat heb je aan video zonder beeld. :+ Neem dan een MP3.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
silitek schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:13:
[...]

Wat heb je aan video zonder beeld. :+ Neem dan een MP3.
Euhm, even tussendoor je mail lezen, een website bezoeken, sms (lol) beantwoorden, zonder dat het muziek verloren gaat. De S3 kan ook dienst doen als een zeer goede MP3, de audio chip is namelijk van een hoge kwaliteit, hoger dan de S2, eigenlijk weer het niveau van de S1 als ik dat allemaal zo lees en interpreteer.

[ Voor 24% gewijzigd door Fermion op 10-07-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Fermion schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:16:
[...]

Euhm, even tussendoor je mail lezen, een website bezoeken, sms (lol) beantwoorden, zonder dat het muziek verloren gaat.
Tja, snap ik >:) Ken het wel van tablets Android Stick it - Free your player Misschien werkt het?..draai zelf ook een tablet app zonder problemen. ;)

En Stick it werkt perfect op de S3..alleen in app drawer werkt je back-toets niet mee, home gebruiken!
Maar verder kun je alles en je video wandelt gewoon mee..cool 8)
Dat werkt ook..zet je de Vid naar notificatiebalk ;)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/e7c944.png Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/15i2ate.png

[ Voor 42% gewijzigd door silitek op 10-07-2012 13:15 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Wat ik erg mooi vindt zijn de live wallpapers, Mooie feature van S3 (zal waarschijnlijk op alle 4.+ android modellen mogelijk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Fermion schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:34:
Wat ik erg mooi vindt zijn de live wallpapers, Mooie feature van S3 (zal waarschijnlijk op alle 4.+ android modellen mogelijk zijn)
Batterij vreters dat wel..zoek maar eens op Alive Video wallpapers weet je helemaal niet wat je ziet.
Vooral Beach :)

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 10-07-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook al met 2.2 en 2.3 oftewel 90% van alle android toestellen die er zijn :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Als ik een youtube filmpje afspeel en ik krijg een whatsapp binnen, dan wordt youtube op pauze gezet.
Hoe kan ik dit inregelen? Ik wil geen popups in beeld, maar alles in mn notificatiescherm...

Net als bij IOS 5.0 waar ik vandaan kom, zie je een berichtgeving in beeld, terwijl het youtubefilmpje gewoon verder gaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:22:
Als ik een youtube filmpje afspeel en ik krijg een whatsapp binnen, dan wordt youtube op pauze gezet.
Hoe kan ik dit inregelen? Ik wil geen popups in beeld, maar alles in mn notificatiescherm...

Net als bij IOS 5.0 waar ik vandaan kom, zie je een berichtgeving in beeld, terwijl het youtubefilmpje gewoon verder gaat,
In WhatsApp kun je instellen dat je geen popup wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:11
@silitek

Gedownload maar heb alleen rain drops..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
BigF25 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:33:
@silitek

Gedownload maar heb alleen rain drops..?!
Pay-versie nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Vandaag bij het spelen van 100 Floors toch behoorlijke lag. Heb maar herstart. Merk je toch dat het niet boeit hoe krachtig de telefoon is, brakke software verpest het toch wel.

Verder geen idee waar het aan lag.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik heb even gezocht, maar ik kan de payversie niet vinden. Ook niet op de site van de developer. Volgens deze post is het een bug die in de laatste update geslopen is. Hopelijk wordt het snel gefixt, ben erg benieuwd naar de HD live wallpapers (raindrops ziet er toch een beetje pixelig uit).

[ Voor 11% gewijzigd door PetersNL op 10-07-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Ik vind Google Play: Blue Skies Live Wallpaper een erg fijne live wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
PetersNL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:02:
[...]

Ik heb even gezocht, maar ik kan de payversie niet vinden. Ook niet op de site van de developer. Volgens deze post is het een bug die in de laatste update geslopen is. Hopelijk wordt het snel gefixt, ben erg benieuwd naar de HD live wallpapers (raindrops ziet er toch een beetje pixelig uit).
Ik heb misschien de oplossing. Op youtube onder de naam AliveWallpaper staan alle fimpjes.
Rippen met Tubemate b.v dan in de map Alive de raindrop uithalen en b.v Beach.mp4 erin.

Zou moeten werken! :)

idd de update is de boosdoener!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06
Nu heb ik toch al meer dan een paar keer zo'n raar icoontje links boven gehad op mijn S3 en dat is telkens reclame van één of ander ding.

Met mijn S2 heb ik dit nooit gehad en is dit de nieuwe manier van spam? Is er een manier om dit te verwijderen of tegengaan want ik heb eingelijk niet zoveel apps geinstalleerd dus ik zou niet weten waar het vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:15
Is het mogelijk om bijvoorbeeld geen trilsignaal te krijgen bij een nieuwe e-mail of sms maar wel bij een whatsapp bericht? Heb nu alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb het volgende gedaan:

* gekeken bij de instellingen van mijn berichten en e-mail of ik daar de trilfunctie kan uitzetten. Deze optie staat hier nergens. Bij de Galaxy S1 stond deze optie er wel;

* Bij instellingen -> geluid -> intensiteit trilsignaal -> Melding helemaal uitgezet. Het probleem is dat ik dan bij een whatsapp bericht ook geen trilsignaal meer krijg;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Astratuner schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:09:
Nu heb ik toch al meer dan een paar keer zo'n raar icoontje links boven gehad op mijn S3 en dat is telkens reclame van één of ander ding.

Met mijn S2 heb ik dit nooit gehad en is dit de nieuwe manier van spam? Is er een manier om dit te verwijderen of tegengaan want ik heb eingelijk niet zoveel apps geinstalleerd dus ik zou niet weten waar het vandaan komt?
Maak eens een screenshot?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Na "slechts" 24 uur was ik compleet uitgekeken op deze s3 en heb ik hem verkocht via mp. Het is en leuk toestel maar voelt mij was ielig aan ivm met de samsung note. Goed, kan gebeuren, weer een telefoon aan mijn ellelange lijst toegevoegd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:48
Astratuner schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:09:

AirPush Detector downloaden

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetector&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:40
Fermion schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:16:
[...]

Euhm, even tussendoor je mail lezen, een website bezoeken, sms (lol) beantwoorden, zonder dat het muziek verloren gaat. De S3 kan ook dienst doen als een zeer goede MP3, de audio chip is namelijk van een hoge kwaliteit, hoger dan de S2, eigenlijk weer het niveau van de S1 als ik dat allemaal zo lees en interpreteer.
Bij mij speelt de muziek gewoon door ongeacht wat ik doe. Dat is toch gewoon onderdeel van android multitasking??

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Team-RiNo schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:16:
[...]

Bij mij speelt de muziek gewoon door ongeacht wat ik doe. Dat is toch gewoon onderdeel van android multitasking??
Video ook?.daar gaat het tenstotte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06
Merci, inmiddels 2 live wallpapers verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou de spraakopdrachten voor de camera/inkomende oproepen is proberen, maar de uit te spreken opdrachten lijken mij toch niet zo handig :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rBXbz.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Iemand anders ook problemen met swype? Regelmatig blijft die even "hangen" en kan ik niks invoeren, de hele telefoon bevriest dan. Met zelfs 3X en reboot gehad tijdens het typen van een sms.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Dat draait bij mij ook, erg erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Phusebox schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:14:
Iemand anders ook problemen met swype? Regelmatig blijft die even "hangen" en kan ik niks invoeren, de hele telefoon bevriest dan. Met zelfs 3X en reboot gehad tijdens het typen van een sms.
Nee, wel een ander raar probleem. Dacht eerst dat het aan whatsapp lag, maar had het ook in een spel.

Ik heb mijn toetsenbord, ik toets de toetsen in. Echter in het witte vak is vervolgens niks te zien. Druk ik op verzenden van bericht, dan stuurt hij wel wat ik heb getypt. Wel erg irritant. Meer mensen die dit herkennen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Speciale aanbieding: De Galaxy S1, in een nieuw jasje. Ook wel de Galaxy S3 clone genoemt.
http://android-sale.com/hdc-galaxy-s3-i9300-phone.html

't is wat..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:41:
[...]

Nee, wel een ander raar probleem. Dacht eerst dat het aan whatsapp lag, maar had het ook in een spel.

Ik heb mijn toetsenbord, ik toets de toetsen in. Echter in het witte vak is vervolgens niks te zien. Druk ik op verzenden van bericht, dan stuurt hij wel wat ik heb getypt. Wel erg irritant. Meer mensen die dit herkennen?
Ik heb al een paar keer hetzelfde probleem gehad als jij. Het komt gelukkig niet al te vaak voor, maar irritant is het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Future_Force
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06-2024
ik heb tot nu toe nog geen problemen met de software gehad.
wat ik wel veel mee maak is dat de volume toetst + vast blijft hangen zodra ik die 1x indruk. dus al ik muziek aan heb staan en ik druk hem 1x maal in gebeurt het wel eens dat hij blijft hangen en toetert die muziek ff flink in mijn oor. merk ook dat dit met de homeknop zo het geval is.

iemand anders die dit ook mee maakt want vind het maar appart nooit eerder mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0cK
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-05-2022
Hallo tweakers,

Ik luister volop muziek op mijn nieuwe samsung galaxy s3, maar als ik terug ga naar mijn afspeellijst om een ander nummer af te spelen gaat hij terug naar het nummer die al bezig was. Ik kan wel skippen naar het volgende nummer maar dus niet zelf kiezen welke ik wil in de afspeellijst. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart is dit probleem voor even verholpen.
Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Sh0cK schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:10:
Hallo tweakers,

Ik luister volop muziek op mijn nieuwe samsung galaxy s3, maar als ik terug ga naar mijn afspeellijst om een ander nummer af te spelen gaat hij terug naar het nummer die al bezig was. Ik kan wel skippen naar het volgende nummer maar dus niet zelf kiezen welke ik wil in de afspeellijst. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart is dit probleem voor even verholpen.
Dat gedrag heb ik als ik de mp3-speler open door middel van de widget. Probeer gewoon via het menu de mp3-speler te openen, dan heb je dit probleem niet (ik weet dat dat irritant is terwijl je een widget beschikbaar hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 13:32

Kogando

Humordenaar

Haalde vanmorgen mijn s3 van de lader en stond op 10% accu. Andere kabel geprobeerd, laadt ook niet. Andere lader en koppelen aan PC lijkt ook niet te helpen. Staat nu op 5%.

Heb usb contactje al schoon gemaakt. Iemand enig idee?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 13:32

Kogando

Humordenaar

Sh0cK schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:10:
Hallo tweakers,

Ik had ook wat issues, gebruik nu poweramp. :)

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
[...]

Had ik op mijn vorige telefoon ook wel eens. Wat helpt is het toetsenbord even van het scherm halen en vervolgens weer terug zetten.
Als je 1 keer op back klikt verdwijnt het toetsenbord, als je daarna in het tekstvak klikt komt hij weer terug.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat grappig, dacht dat dit lag aan de geïstalleerde custom Rom (let wel: op een SGS2 ;) ) of iets dergelijks. Had dit vroeger, voor het gebruiken van de laatste beta van Swype, nooit. Zal "dus" wel liggen aan dié app dan :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Dat probleem heb ik ook in alle tekstvakken wel eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Sinds ik Facebook en Viber gedwongen gestopt heb gaat mijn batterij veeeeel langer mee.
Zoals ik hiervoor al eens van iemand gelezen heb zal het wel aan Facebook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Voor de geinteresseerden: Groupon heeft vandaag een aanbieding voor een class 6 32gb of 64gb microSD kaart + SD adapter:

http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_193&a=1646

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ge1949 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:32:
Sinds ik Facebook en Viber gedwongen gestopt heb gaat mijn batterij veeeeel langer mee.
Zoals ik hiervoor al eens van iemand gelezen heb zal het wel aan Facebook liggen.
Hoe doe je dat dan? Ik wil het ook wel eens testen.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ary schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:37:
Voor de geinteresseerden: Groupon heeft vandaag een aanbieding voor een class 6 32gb of 64gb microSD kaart + SD adapter:

http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_193&a=1646
Of je haalt gewoon voor 3 euro meer een class 10, ipv class 6 bagger (Wat nou 51% goedkoper? lololol)

http://www.informatique.n...b-microsdhc-class-10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
ElmarNieser schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik wil het ook wel eens testen.
Via instellingen>applicatiebeheer>actief
De app kiezen en dan stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:36
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik iemand bel, de foto's er scherp uit zien?
Hij synced de foto's via FaceBook en ik heb ook Friendscaster geprobeerd en de "HD Photo" optie aangevinkt, maar hij blijft de foto's korrelig weergeven als ik iemand bel.

Is dit een tekortkoming van Google Contacts zelf, of overzie ik iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 18-09 14:10
Deniax schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:53:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat als ik iemand bel, de foto's er scherp uit zien?
Hij synced de foto's via FaceBook en ik heb ook Friendscaster geprobeerd en de "HD Photo" optie aangevinkt, maar hij blijft de foto's korrelig weergeven als ik iemand bel.

Is dit een tekortkoming van Google Contacts zelf, of overzie ik iets? :)
Ik kan je HaxSync aanraden! Heel simpel in te stellen, en alle foto's gelijk sync met je contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:45
Phoenix_the_II schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:20:
[...]

Of je haalt gewoon voor 3 euro meer een class 10, ipv class 6 bagger (Wat nou 51% goedkoper? lololol)

Class 6 of 10??

Maakt echt geen ene moeder uit voor je mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Class 6 of 10??

Maakt echt geen ene moeder uit voor je mobiel...
Hoe snel kan een S III lezen en schrijven dan? Ik zag al van die kaartjes die >40Mbps zouden moeten halen, maar dat moet de controller van onze telefoon dan wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:57
Brad Pitt schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:18:
[...]

Wat grappig, dacht dat dit lag aan de geïstalleerde custom Rom (let wel: op een SGS2 ;) ) of iets dergelijks. Had dit vroeger, voor het gebruiken van de laatste beta van Swype, nooit. Zal "dus" wel liggen aan dié app dan :P
Die app is bij mij whatsapp...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jeroen04 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Ik kan je HaxSync aanraden! Heel simpel in te stellen, en alle foto's gelijk sync met je contactpersonen.
Thanks, super tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kogando. Heb hetzelfde probleem gehad, s3 laadt niet meer op. Af en toe enkele minuten maar viel weer uit. Aan de computer duurt het iets langer. Diverse experts geraadpleegd boden geen oplossing. Heb hem ter reparatie aangeboden bij Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Bij instellingen>batterij staan er bij "Wakker" meer streepjes dan bij "Scherm aan". Hoe kan dat?
En ook daar bij "Mobiel netwerksignaal" is de lijn daar soms groen en dan weer wat geelachtig. Wat is het verschil in kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:31

Rudios

Lost in space?

Wakker kan ook zijn dat hij op de achtergrond dingen synct of taken bijwerkt, daar hoeft het scherm niet voor aan te staan. ;) De kleuren bij mobiel geeft aan op welk netwerk hij heeft gezeten, 3G, GPRS, H+ etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 11-07-2012 19:31 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix_the_II schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:20:
[...]

De 64 Gb uitvoering is zeker niet duur.
Als je er 2 koopt is het 29,50 per stuk

Is klasse 6 te weinig voor de S3 of kan je hiermee prima volstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 12:02
Ik ben overgestapt van de Iphone naar de Samsung S3 maar ik vroeg me af als er ook een soortgelijke app is voor podcasts. Om een voorbeeld te geven bij de Tietso podcast heb je meerdere nummers in 1 podcast en met de Iphone word dat herkend en kan je dus ook naar het volgende nummer gaan Dat maakt het een stuk overzichtelijker. Ik vroeg mij af als er ook zo een podcast app is voor de android ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Limitted schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:12:
Ik ben overgestapt van de Iphone naar de Samsung S3 ..
Ik heb dezelfde stap gemaakt. Bevalt goed. Voor podcasts gebruik ik nu beyondpod. Helaas wel presto erbij moeten kopen om op 1.5 of 2 speed af te kunnen spelen. Later las ik goede verhalen over dogcatcher, ziet er wat beter uit. Wellicht stap ik nog over.

Kan je geen suggestie doen welke speler jou vraag beantwoord. Ik luister geen podcasts met die functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:11
Heb een probleempje met whatsapp, benieuwd of meerde mensen dit herkennen. Gebruik de laatste versie nu.. een paar dagen (?)
Tijdens een groepsgesprek die ik altijd aan heb staan in whatsapp gebeurt het volgende;
Wanneer ik typ, het gespreksballonnetje 2/3 zinnen eerder getypt door de tegenpartij flikkert rechtsboven..?!
Dus elke toetsaanslag knippert dat ballonnetje in rechter boven gedeelte..

Het gebeurt alleen in dit groepsgesprek, uit het groepsgesprek geweest en weer terug en nog steeds gebeurt het..

Bij andere gesprekken heb ik er totaal geen last van.. Zou het het een bug van Whatsapp kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
madmaus schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:57:
[...]

Volgens Kies heb ik de laatste software.
Deze had ik als OTA gekregen toen ik mijn telefoon kreeg vorige week.
Voorlopig even wachten dus? Of misschien custom ROM gaan proberen :)

Edit:

waarschijnlijk heb je het hier over (XDA):

I9300XXBLFB
Base Firmware: I9300XXBLFB (4.0.4)
Region Europe
Country: United Kingdom
Carrier: Unbranded
Build Date: 26 June 2012
Modem: XXLFB
CSC: OXABLFB
Change List: 782020

Ik neem aan dat hier ook gewoon nederlandse taal in te stellen is.
Hartelijk dank voor de tip, deze UK Rom werkt echt perfect hier. Ben geen enkele instelling/app kwijt, moest alleen opnieuw rooten (CF-Root via Odin, half minuutje werk). Het geheugenbeheer is aanzienlijk verbeterd, waardoor ik niet meer meemaak dat een app opnieuw laadt als je even weggeweest bent (typisch: van Nu.nl app naar site en terug) en de homescreens / TW ook niet meer opnieuw hoeft te laden als ik een app afsluit. De taal bleef ook hetzelfde: gewoon Nederlands. Top!

[ Voor 2% gewijzigd door BvDorp op 11-07-2012 20:40 . Reden: taal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

bevat de stikker aan de zijkant van het doosje nog belangrijke info? Anders peuter ik het er af en bouw ik het om tot een van die mooie wekker stands die ik zag maar nutteloos duur zijn. Dat kan ik voor 20 euri ook wel zelf, denkt Amanoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Accu is echt dramatisch nu, resultaat van gisteren:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TLz16l7angspf037uRNw7yur/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dixsRYhaBDuA4Lj4wsMMOkXL/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Gister de samsung galaxy s3 binnen gekregen.
Als ik nu een zwart scherm heb dan zie ik 1 klein inktvlekje en een paar inktstippen (tenminste daar lijkt het op).

Zijn dit dode pixels, ik heb het alleen als mijn scherm helemaal zwart is.
Bij andere kleuren ziet alles er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:33
kousje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:14:
Gister de samsung galaxy s3 binnen gekregen.
Als ik nu een zwart scherm heb dan zie ik 1 klein inktvlekje en een paar inktstippen (tenminste daar lijkt het op).

Zijn dit dode pixels, ik heb het alleen als mijn scherm helemaal zwart is.
Bij andere kleuren ziet alles er goed uit.
Zelfde als hier: Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ok Defective AMOLED Black Spots dus. Het is niet storend, maar goed dat ik nu weet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:56:
Accu is echt dramatisch nu, resultaat van gisteren:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is inderdaad ECHT niet goed, kan je niet een backup maken en een dagje testen met een stock versie ZONDER apps te installeren. Als het dan nog zo slecht is zou ik de accu om gaan ruilen, of op ebay voor een paar knaken een nieuwe halen...

Eergisteren nog 20 uur standby en net geen 7 uur screen on (gamedevstory is verslavend :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Weet iemand een goedkoop online adresje voor een USB kabel van 1,8 mtr. voor de S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuffScout schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:42:
Weet iemand een goedkoop online adresje voor een USB kabel van 1,8 mtr. voor de S3?
Volgens mij is dit de goede.
http://www.informatique.n...luitkabel-usb-a-1-8m.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 21:37
Mensen de LFB firmware is voor Nederlandse unbranded uit via KIES (CSC: PHN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
watercoolertje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Dat is inderdaad ECHT niet goed, kan je niet een backup maken en een dagje testen met een stock versie ZONDER apps te installeren. Als het dan nog zo slecht is zou ik de accu om gaan ruilen, of op ebay voor een paar knaken een nieuwe halen...

Eergisteren nog 20 uur standby en net geen 7 uur screen on (gamedevstory is verslavend :)).
Heb niet zo'n goede ervaring met back-up maken en terugzetten. Is nog nooit goed gegaan eigenlijk. Heb ooit mybackup pro gekocht en titanium pro, maar goed dan moet ik ook gaan rooten en is mijn garantie weg... niet zo'n behoefte aan eigenlijk.

Dan maar rma melden ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 21:37
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Heb niet zo'n goede ervaring met back-up maken en terugzetten. Is nog nooit goed gegaan eigenlijk. Heb ooit mybackup pro gekocht en titanium pro, maar goed dan moet ik ook gaan rooten en is mijn garantie weg... niet zo'n behoefte aan eigenlijk.

Doe even een volledige wipe van je telefoon en installeer even nieuwe LFB ROM via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32
Razer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:04:
Niet alleen via KIES, ook via OTA. Ben hem nu aan het binnenhengelen (74MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 11:53
OTA ook, ben hem nu aan het downloaden. 74.02 MB groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Ow niet geroot nee dan houdt het op en ben je je toestel kwijt voor een tijdje (maandje oid? geen ervaring mee kan die dingen altijd zelf aan de praat krijgen), rooten is een karwei van 10 minuten en backupen misschien 2x zo lang (met nandroid dan is het COMPLETE systeem gebackuped)...

Dus uurtje klooien of een maand wachten, is maar net wat je liever hebt. Garantie ben je heus niet kwijt, je kan die custom rom teller met een app op 0 zetten en dan ziet Samsung daar niks van.

[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 12-07-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:17:
[...]
Ow niet geroot nee dan houdt het op en ben je je toestel kwijt voor een tijdje (maandje oid? geen ervaring mee kan die dingen altijd zelf aan de praat krijgen), rooten is een karwei van 10 minuten en backupen misschien 2x zo lang (met nandroid dan is het COMPLETE systeem gebackuped)...

Dus uurtje klooien of een maand wachten, is maar net wat je liever hebt. Garantie ben je heus niet kwijt, je kan die custom rom teller met een app op 0 zetten en dan ziet Samsung daar niks van.
Idem maal niets om garantie..indien toch nodig terug naar stock is zo gebeurd.
Root is zowat een must er is zoveel meer mogelijk praat ik niet eens over custom rom.
TB backup nooit gefaald hiero...De SIII is éen grote speeltuin vrijwel alles is mogelijk.
Maar Stock believers moeten er ook zijn. ;)

Niks voor mij ben er dan binnen een dag op uitgekeken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:18
Anteros schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:16:
[...]

Thx voor het melden!

Voor de gene die niet met kies aan de gang willen. Hier een download link van samfirmware.com

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
watercoolertje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Dit red ik ook never nooit. 20 uur standby tijd en screen on van 3 uur heb ik meestal nog maar 20% over.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België nog niet ? of doe ik iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
MrDirect schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:16:
[...]

OTA ook, ben hem nu aan het downloaden. 74.02 MB groot
Krijg ook de melding, doe het thuis wel via wifi vanavond.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28

Melkaz

Melkazar

Zucht batterij te leeg om update te kunnen installeren. Maar de telefoon hangt aan de oplader! Maakt dus blijkbaar niet uit :P (Via OTA)

[ Voor 3% gewijzigd door Melkaz op 12-07-2012 11:09 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Krijg na de update telkens "Applicatie-monitor is gestopt". Rebooten helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kon je eerst onder geluid nu ook al je eigen trilpatroon maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:04

Gotez

42

Anteros schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:16:
[...]

is er al bekend wanneer de Vodafone versies een update gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gotez schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:36:
[...]

is er al bekend wanneer de Vodafone versies een update gaan krijgen?
Ik heb er een van Vodafone en die kon ik gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Zojuist gereserveerd, vanavond ophalen. Zijn er nog dingen die ik zou moeten controleren? De winkel (Phone House) claimt geen branded telefoons te leveren; kan ik dat herkennen aan de info op de doos? Of moet ik hem daarvoor in de winkel aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:18
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:40:
[...]

Ok en heb jij een unbranded versie (CSC:PHN) of Vodafone brandend: (CSC:VDF)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Laatst online: 07-09-2021
update LFB op unbranded toestel goed verlopen OTA.
fijne brightness slider in het dropdown menu erbij.
wat zijn verder nog de verschillen of verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik heb een witte s3 via kpn, maar als ik kijk bij toestel info en dan software update heb ik geen updates.
Doe ik iets fout of moet het ergens anders ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
paul404 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:01:
update LFB op unbranded toestel goed verlopen OTA.
fijne brightness slider in het dropdown menu erbij.
wat zijn verder nog de verschillen of verbeteringen?
Changelog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:04

Gotez

42

Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:40:
[...]

Hoe, via Kies of OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Megapaul schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Ok en heb jij een unbranded versie (CSC:PHN) of Vodafone brandend: (CSC:VDF)
Ah PHN dus...
OTA

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 12-07-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
Hoe zie je die CSC versie precies?
Ik heb een S3 uit Duitsland en daar is nog geen update op.
Er staat in Kies: PDA:LF6 / PHONE:LF5 / CSC:LF4 (DBT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
i9300PHNBLF1 heb ik nu OTA op een unbranded nl toestel gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Als ik update, blijven de instellingen bij bijvoorbeeld "autostarts" staan? Blijft de telefoon eigenljik nog wel geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Was onderweg toen de update zich aandiende.. OTA..

Downloadde net de helft.. viel toen uit en nu is er update meer als ik controleer.. maar zit nog steeds op de oude versie..

Zou de versie weer teruggetrokken zijn.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-10 19:33
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:17:
Kon je eerst onder geluid nu ook al je eigen trilpatroon maken?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
_Nick__ schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:54:
Was onderweg toen de update zich aandiende.. OTA..

Downloadde net de helft.. viel toen uit en nu is er update meer als ik controleer.. maar zit nog steeds op de oude versie..

Zou de versie weer teruggetrokken zijn.?
Nee, gewoon stom om een firmware-update te doen met een (bijna) lege batterij. Ook al is het OTA download nog maar.
Tenmiste ga ik van uit, telefoon valt niet zo maar uit. Nog mazzel dat tie het nog doet!!
Waarom zouden ze een update-release weer terugtrekken??.. 8)7 Tuurlijk niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 12-07-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
Tot duver gevonden verbeteringen/wijzigingen:

- Gepersonaliseerde EQ in call instellingen
- Camera spraak herkenning – icon aangepast
- Camera voice recognition – actie terugkoppeling
- Camera – magic stick – 11 nieuwe opties
- Swype – werkt nu in de nieuwe google zoek veld
- Swype – werkt nu in de html adres veld
- Swype – verbeterde nauwkeurigheid
- Tekst berichtjes – attachment icoon naar links geplaatst
- Tekst berichtjes – tekst box smaller gemaakt
- Tekst berichtjes – achtergrond aan te passen
- Camera kreeg nieuwe firmware
- Nieuwe widgets – Splanner maand, Splanner task, splanner mini vandaag, digitale klok, all share cast
- Vanuit lock screen – start camera sneller op
- Geluid vervorming gereduceerd, nog niet geheel weg
- Audio applicatie instellingen – instellingen accessoires
- Email – replicatie tijden aangepast
- Email – tekst layout aangepast
- Schermopbouw lag probleem verder geadresseerd
- adjust screen tone
- Zoals op de bovenstaande foto al te zien, aan/uit lang ingedrukt houden extra opties geluid volledig uit / tril functie
- Gesprek historie, verschillende aanpassingen gedaan
- S planner – week overzicht aangepast
- Samsung More services – kijk even naar de gratis Samsung apps zoals photo editor, barometer, sport/activiteit apps. Nieuwe video editor
- Het probleem waarbij google apps niet kon verbinden met active sync is nu opgelost.
Pagina: 1 ... 51 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.