Edit: Youtube wist er wel raad mee
[ Voor 90% gewijzigd door Astratuner op 07-07-2012 19:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 90% gewijzigd door Astratuner op 07-07-2012 19:05 ]
Bedankt, ik zou me eraan kapot ergeren namelijk...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:56:
[...]
Meestal is het zo als een toestel nieuw uitkomt dat ze unbranded zijn, maar na een tijdje wil het wel weer eens voorkomen dat ze er wat vodafone meuk opzetten. Mocht je hiervan verlost willen zijn even met Odin orginele firmware flashen.
Ik had een blauwe S3 bij de Belcompany gekocht waarom heen zo'n Vodafone Sensation ding zat. Dus lijkt me een Vodafone toestel maar ik heb gewoon de originele firmware zonder die meuk.DaanozZ schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:56:
Zijn de Galaxy's van Vodafone unbranded en simlockvrij? Wil wel verlengen met de Galaxy s3 blue maar wil niet afhankelijk zijn van Vodafone met updates ofzo...
Kan je bijsnijden. Toen ik mijn S3 kocht had die vent (lol) van de Belcompany had hij zon knip apparaatje waarmee mijn SIM gelijk een Micro-Sim werd. Dat werkt prima, het gaat om de chip die moet intact blijven.Ik heb sinds vandaag de S3 en mijn sim past niet.....oops!
Kan ik deze laten bijsnijden of is het beter een nieuwe te bstellen.
Mijn provider is Simyo.
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 11:10 ]
Laatste versie unbranded NL.TuffScout schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:28:
Kan iemand mij zeggen welke versie o.s. deze code is?
PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 PHN
Android 4.04
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
"WiFi Hacker is a prank application that does not do any hacking of the network key or network, it's just for fun"Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:05:
Werkt wifi Hacker ook goed voor internet verbinding bij anderen thuis?
Zo weet mijn maat bvb niet wat zijn code is en wil daar wifi hacker voor gaan gebruiken.
Een webkey zou met Wifiway nog kunnen maar dan houd het ook op. Dit soort app's zijn nutteloos.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:05:
Werkt wifi Hacker ook goed voor internet verbinding bij anderen thuis?
Zo weet mijn maat bvb niet wat zijn code is en wil daar wifi hacker voor gaan gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 08-07-2012 11:32 ]
Tubes....It's what make music music!
[ Voor 38% gewijzigd door Wekko306 op 08-07-2012 14:27 ]
Je zou ook eens kunnen kijken naar een ander toetsenbord in de Play store. Ik gebruik zelf SwiftKey X, en bevalt me erg goed.tensje schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:38:
Iemand hier toevallig ook problemen met de invoertalen?
Ik zat gisteren lekker te whatsappen en plots zat ik met een ander toetsenbord te werken. Een QWERTZ ipv QWERTY. Tja, en die QWERTZ is dus een duits toetsenbord. Als ik bij de invoertalen kijk zijn alle talen verdwenen: alleen DEUTSCH staat er nog. En ich habe keine lust om Deutsch zu reden, dus ik vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft.
Ik ben nog een beetje aan het zoeken om mijn andere invoertalen (zoals QWERTY / Nederlands) weer op mijn SGS3 te krijgen, maar zelfs de Samsung site vermeldt niet hoe (nieuwe) invoertalen te installeren (of waar ze überhaupt vandaan te halen).
En ja, ik heb al full resets gedaan maar dat werkt ook niet. Zelfs re-init vanaf Kies (waarbij Android compleet opnieuw gedownload wordt en geinstalleerd) levert geen verbetering.
Als er nog mensen zijn met een goede tip: laat maar horen.
Verwijderd
Inderdaad,opperbom schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:37:
[...]
Je zou ook eens kunnen kijken naar een ander toetsenbord in de Play store. Ik gebruik zelf SwiftKey X, en bevalt me erg goed.
Verwijderd
Is KIES nodig voor updates? Er zit toch ook een update functie in Android zelf?Wekko306 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:37:
Even een vraagje: Ik heb zojuist mijn GS3 via Kies geüpdatet.
Verwijderd
De updates komen van Samsung. Android is van Google. Kies is van Samsung.Jasper schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Is KIES nodig voor updates? Er zit toch ook een update functie in Android zelf?
Verwijderd
Ja ja dat is waar! Maar in eerste instantie heb je Kies (helaas) wel nodig.sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:24:
Klinkt mij eerder in de oren als onzin, maar ja. Kan me voorstellen dat KIES eerder firmware updates uit zal rollen, maar om nou te stellen dat je het nodig hebt... via OTA zullen ze ook beschikbaar komen.
Verwijderd
Eenmaal Odin gebruikt wil je niet anders meer, gaat veel makkelijker en sneller dan kies.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:36:
[...]
Ja ja dat is waar! Maar in eerste instantie heb je Kies (helaas) wel nodig.
Ik heb Odin gebruikt, en zo heb ik nu de laatste NL firmwareversie. Dus dan heb je Kies niet nodig natuurlijk.
En welke firmwareversie heb je dan nu? Lijkt me redelijk vreemd dat je zonder Kies niet op de goeie versie zou raken..Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:36:
[...]
Ja ja dat is waar! Maar in eerste instantie heb je Kies (helaas) wel nodig.
Ik heb Odin gebruikt, en zo heb ik nu de laatste NL firmwareversie. Dus dan heb je Kies niet nodig natuurlijk.
BelCompany = Vodafone (overgenomen) en worden na de zomer omgevormd tot Vodafone shop waar je geen andere abo's meer kan afsluiten dan Vodafone.linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:37:
[...]
Ik had een blauwe S3 bij de Belcompany gekocht waarom heen zo'n Vodafone Sensation ding zat. Dus lijkt me een Vodafone toestel maar ik heb gewoon de originele firmware zonder die meuk.
[...]
Probeer eens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703488fedele schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:15:
Hey Tweakers!,
Ik heb echt geen iedee hoe Odin werkt maar zou dit wel heel graag willen leren.
Het lijkt mij een perfect programma! Kan je dan ook stock android er op zetten ENZ??? En moet je het toestel geroot hebben wil je de originele unbranded Nederlandse firmware er op zetten? (Weet niet eens of hij branded is)
Ik heb:
Model nummer: GT-I9003
Android Version: 4.0.4
Baseband Version: i9300xxLEF
Kernel Version: 30.0.15-611327-user
se.infra@sep-71 #1
SMP PREEMPT Tue May 22 21:54:17 KST 2012
Build Number: IMM76D.19300XXALEF
Ik heb een blauwe belcompany los gekocht, maar daar zit wel wat vodafone meuk op.linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:37:
[...]
Ik had een blauwe S3 bij de Belcompany gekocht waarom heen zo'n Vodafone Sensation ding zat. Dus lijkt me een Vodafone toestel maar ik heb gewoon de originele firmware zonder die meuk.
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
Naja ik heb in Zwolle 2 Belcompany winkels die denk 50 meter van elkaar vandaan staan? En Vodafone winkel die tussen die 50 meter zitcatt4u schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:19:
[...]
BelCompany = Vodafone (overgenomen) en worden na de zomer omgevormd tot Vodafone shop waar je geen andere abo's meer kan afsluiten dan Vodafone.
Alleen in steden waar al een Vodafone shop is blijft Belcompany Belcompany heten.
Ik weet niet of ze daar dan wel andere dan Vodafone abo's mogen verkopen.
[ Voor 11% gewijzigd door V-rg op 08-07-2012 19:59 ]
Verwijderd
"Megapaul" meldde het volgende op vrijdag 29 juni 2012 00:38:Fire69 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:36:
[...]
En welke firmwareversie heb je dan nu? Lijkt me redelijk vreemd dat je zonder Kies niet op de goeie versie zou raken..
Verwijderd
Waarom doe je het dan ook niet via Odin? In mijn vorige post staat de link, dat is ook echt precies dezelfde versie als die Kies jou wilt geven, unbranded dan he. Dan ben je van het gezeik af. Kies herkend die nieuwe versie dan ook als zijnde de allernieuwste versie.xeeder schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:34:
Wat een gezeik die Kies. Ik installeerde hem en ik krijg hem niet verbonden. Als ik de updates installeer, crasht het programma en is daarna niet meer te gebruiken. Opnieuw installeren helpt ook niet. Waarom doen ze het niet gewoon via OTA updates? Ik dacht dat de periode waarbij je een usb kabeltje en software nodig had om je gsm te updaten voorbij was. (Of bij Apple) Heb ik me serieus in vergist.
Baseband-versie:I9300XXLE8
Buildnummer is IMM76D.I9300XXALE8
Nu weet ik het niet meer hoor.
Deze heb ik ook geinstalleerd op mijn S3, en sindsdien is mijn CSC: Unknown.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:57:
Dit is de link:
http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNALE4_PHN.zip.html
Die heb ik dus via Odin erop gezet, en dat is dus echt de goede versie.
Ik had een branded phone van T-Mobile, en met deze versie is ie nu meteen ook unbranded
Werkt allemaal perfect!
Je telefoon omdraaien in je zak?Crusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:50:
Evenals mijn S2 draag ik mijn S3 altijd in mijn broekzak.
Op dit moment heb ik er nog geen case omheen.
Nu heb ik het probleem dat wanneer ik bv door de hurken ga, de aan/uit knop van de S3 voor 10 seconden ingedrukt wordt waardoor de telefoon zich automatisch herstart... Leuke nieuwe functie van Samsung, maar niet echt heel goed uitgedacht, zeker niet omdat de knop zo eenvoudig in te drukken is.
Meerdere mensen hier last van, en misschien een oplossing voor?
[ Voor 7% gewijzigd door V-rg op 08-07-2012 20:57 ]
Verwijderd
Ow, dat begrijp ik niet. Misschien iemand anders die weet hoe dat kan? Bij mij ging alles in 1 keer goed.sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:42:
[...]
Deze heb ik ook geinstalleerd op mijn S3, en sindsdien is mijn CSC: Unknown.
Dat helpt dus ja, maar dan is het display naar buiten wat ik niet zo heel geweldig vindt.linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:56:
[...]
Je telefoon omdraaien in je zak?
Want als hij op beide manieren ingedrukt wordt dan ben je niet zo slim bezig met je telefoon. Die zat veel te strak in je broek en dat zal vast niet zo goed zijn voor de telefoon.
Naja dan heb ik gewoon grote zakkenCrusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:58:
[...]
Dat helpt dus ja, maar dan is het display naar buiten wat ik niet zo heel geweldig vindt.
De telefoon kan het wel hebben, zo straks is het niet. Alleen het knopje wordt toevallig ingedrukt en die functie vind ik een beetje onhandig
Verwijderd
Tja, ik vind het formaat van de S3 nog net precies groot genoeg om hem met 1 hand te bedienen en om 'm in je broekzak te stoppen, maar om er mee te gaan hurken enzo, daar is ie dan toch net iets te groot voor, of je moet zo'n tuinbroek aan hebben met zakken aan de zijkant, dan heb je daar geen last van. Als ik dit probleem vroeger had dan dacht ik, de volgende keer koop ik een kleinere, maar ja, dat willen nu juist niet meer. Met een Samsung Note is het probleem nóg een tikkeltje erger lijkt me. Groter hoeft voor mij niet. Met een hoesje eromheen word het al lastiger, ik krijg hem bijna niet eens meer uit mijn broekzak als ik gebeld wordt haha!Crusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:50:
Evenals mijn S2 draag ik mijn S3 altijd in mijn broekzak.
Op dit moment heb ik er nog geen case omheen.
Nu heb ik het probleem dat wanneer ik bv door de hurken ga, de aan/uit knop van de S3 voor 10 seconden ingedrukt wordt waardoor de telefoon zich automatisch herstart... Leuke nieuwe functie van Samsung, maar niet echt heel goed uitgedacht, zeker niet omdat de knop zo eenvoudig in te drukken is.
Meerdere mensen hier last van, en misschien een oplossing voor?
Heb de ROM een keer geflasht. En CSC ook een keer apart.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:57:
Ow, dat begrijp ik niet. Misschien iemand anders die weet hoe dat kan? Bij mij ging alles in 1 keer goed.
Misschien nog een keer proberen dezelfde versie te installeren via Odin. Je hebt 'm vast ook al wel gereset?
Daarom loopt het misschien vast doordat je unknown hebt, is een beetje hetzelfde als een dead-end.
Verwijderd
Ik kan je zelf niet helpen, maar ik vond wel iets op internet, miss dat je er iets mee kan:sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:04:
[...]
Heb de ROM een keer geflasht. En CSC ook een keer apart.
Verwijderd
Blijkbaar is het geen Stock unbranded firmware als er TNL achter staat.. dus je hebt hem wel geupdate naar de laatste versie maar hij is nog steeds branded.Furrr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:
Heren,
ik kom er even niet uit.
Ik heb een Tmobile branded S3 en ik heb pas geleden m'n toestel ge-updaten naar de laatste (stock unbranded) firmware, zoals je ook kan zien op onderstaand foto.
Ik hoopte hiermee mn telefoon vrij te maken van alle Tmobile brand troep.
Nu is het updaten gelukt, maar als ik in Kies kijk zie ik het volgende:
[afbeelding]
Ik kan het toestel dus niet meer updaten via Kies maar ook zie ik (TNL) in plaats van (PHN).
De TNL staat volgens mij voor de Tmobile firmware.
Dit is maar een aanname van mij dus als ik er naast zit dan hoor ik dat graag.
Dus op de één of andere manier kan ik via Odin wel de de laatste stock firmware installeren maar lukt het niet om te de-branden.
Ook zou ik graag willen zien dat Kies mn toestel weer herkent.
Heeft iemand hier een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
Dit had ik dus al gedaan... Maar op de één of andere manier gaat de TNL niet weg..?Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:23:
[...]
Blijkbaar is het geen Stock unbranded firmware als er TNL achter staat.. dus je hebt hem wel geupdate naar de laatste versie maar hij is nog steeds branded.
Hier heb je de juiste versie, ik heb deze geinstalleerd via Odin, en hij is unbranded en het werkt perfect:
http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNALE4_PHN.zip.html
Verwijderd
excusez moi! Ik zal er aan denken de volgende keerRoD schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:25:
[modbreak]Knutselen met de software graag in het daarvoor bestemde topic. Hier is het offtopic.[/]
Tsjah ben 't gewend denk ik, deed 't met de S2 ook altijd en nooit problemen mee gehad.Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:01:
[...]
Tja, ik vind het formaat van de S3 nog net precies groot genoeg om hem met 1 hand te bedienen en om 'm in je broekzak te stoppen, maar om er mee te gaan hurken enzo, daar is ie dan toch net iets te groot voor, of je moet zo'n tuinbroek aan hebben met zakken aan de zijkant, dan heb je daar geen last van. Als ik dit probleem vroeger had dan dacht ik, de volgende keer koop ik een kleinere, maar ja, dat willen nu juist niet meer. Met een Samsung Note is het probleem nóg een tikkeltje erger lijkt me. Groter hoeft voor mij niet. Met een hoesje eromheen word het al lastiger, ik krijg hem bijna niet eens meer uit mijn broekzak als ik gebeld wordt haha!
[ Voor 10% gewijzigd door marcel23456 op 09-07-2012 00:38 ]
Kan je gewoon ophalen in een Vodafoneshop. Heb begrepen dat dit kosteloos is, al heb ik er zelf geen ervaring mee.marcel23456 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:07:
ondanks mijn bezwaren ben ik toch overstag gegaan met deze s3. maar gelijk een probleem, de simkaart past niet...duh, moet een microsim in. Ik zit bij vodafone, kan je in de vodafone winkel een andere ophalen? of moet je deze tel bestellen via vodafone?
edit: gevonden, vandaag ophalen bij een vodafone winkel.
Het is gratis, had zelf eerst wat beter onderzoek moeten doen, staat klip en klaar op de vodafone site...opperbom schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:58:
[...]
Kan je gewoon ophalen in een Vodafoneshop. Heb begrepen dat dit kosteloos is, al heb ik er zelf geen ervaring mee.
Ja een menu waar in staat wat allemaal mogelijk is, maar als je gaat rooten of er een mod op wil gooien moet je eerst nog wat andere dingen gedownload hebben volgens mij en weten waar je het neerzet, of doet dit proggie dat ook voor je.loed21 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:37:
[...]
Probeer eens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703488
Super handig en stap voor stap uitgelegd wat je moet doen.Alles wat je zo ongeveer nodig hebt
Hier staat tekst
Hoe dan? Paar weken terug had ik een update voor me S3 maar die kreeg ik niet Over The Air, maar via KIES.Sjaak_Afhaak schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:24:
Gelukkig hoef je helemaal niet via KIES te updaten. Zoiets kan ook OTA (Over The Air), dus via wifi. KIES is over het algemeen een stuk ruk-software, dus als je het niet nodig hebt, blijf er dan ver vandaan.
Verwijderd
OTA update's komen meestal wat later beschikbaar.Vincent227 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:28:
[...]
Hoe dan? Paar weken terug had ik een update voor me S3 maar die kreeg ik niet Over The Air, maar via KIES.
Ben benieuwd wanneer wij de LFB krijgen, die nu in Engeland uitrolt..Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:10:
[...]
OTA update's komen meestal wat later beschikbaar.
[ Voor 17% gewijzigd door London op 09-07-2012 10:36 ]
Tesla M3LR '21
En wat nu als je de telefoon gewoon gebruikt waar 'ie voor bedoelt is en elke nacht even aan de lader hangt?Las Vegas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:34:
Ben er redelijk tevreden mee, al moet ik toegeven dat ik de telefoon niet heel veel heb gebruikt (wat ook wel te zien is).
Nickname does not reflect reality
Ik gebruik 'm als ik 'm nodig heb.Brad Pitt schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:39:
[...]
En wat nu als je de telefoon gewoon gebruikt waar 'ie voor bedoelt is en elke nacht even aan de lader hangt?
Tesla M3LR '21
Dan snap ik de reden niet waarom je zo extreem met battery saving bezig bent maar job well done danLas Vegas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:49:
Ik gebruik 'm als ik 'm nodig heb.
Nickname does not reflect reality
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Klinkt alsof je telefoon niet in deepsleep gaat.Phusebox schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:20:
Pff ik had gisteren na 13 uur nog maar 17% over.
2u30m scherm aan gehad, 0 telefoontjes, 0 sms-jes, 20 whats-appjes. Wifi aan hele dag. Geen spelletjes. Af en toe wat browsen, in totaal kwartiertje schat ik.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tja en hoe check ik dat dan?Jay-v schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:35:
[...]
Klinkt alsof je telefoon niet in deepsleep gaat.
Heb wel meer wakker dan scherm aan ja, maar niet heel veel. Is er een alternatief dan? Want zonder automatische profielen ga ik zeg maar terug naar het stenen tijdperk...mastair schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:
Haha, grote kans dat Phoneweaver je telefoon niet laat slapen.
Kan je zien bij de instellingen onder batterij en dan op het grafiekje klikken.... Als je veel meer wakker dan scherm aan hebt dan is het niet goed.
CPU Spy...(market)
edebee in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"Arjant2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:11:
iemand enig idee hoe je de apps op je lockscreen aan kan passen?
systeeminstellingen>beveiliging>vergrendelscherm optiesArjant2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:11:
iemand enig idee hoe je de apps op je lockscreen aan kan passen?
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 09-07-2012 19:13 ]
Op basis van tijd: Timeriffic.Phusebox schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:50:
Iemand die trouwens een andere profielmanager weet die je wifi/3g/geluiden/brightness/etc regelt op basis van locatie en/of tijd? Gebruik nu Phoneweaver maar waar die perfect werkte op de S II wil het nu nog niet echt goed lukken.
Dat wist ik nog niet, dat je dat zo kan checken. Bij mij is de telefoon dus veel vaker wakker dan dat het scherm aanstaat. Ik geef de schuld aan m'n facebook app die nog wel op autosync stondmastair schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:
Kan je zien bij de instellingen onder batterij en dan op het grafiekje klikken.... Als je veel meer wakker dan scherm aan hebt dan is het niet goed.
Tesla M3LR '21
Hmmm, dan is het bij mij dus niet goed...mastair schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Indien goede werking krijg je dit beeld:Pietervs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:53:
[...]
Hmmm, dan is het bij mij dus niet goed...
Denk dat Avast de grote boosdoener is, maar zal moeten kijken of ik dat kan onderbouwen...
Eens kijken naar Timerriffic CPU Spy waarover gesproken werd...
Avast? Wtf?Pietervs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:53:
Denk dat Avast de grote boosdoener is, maar zal moeten kijken of ik dat kan onderbouwen...
Prima..toestel gaat goed in deep sleep.
Ok dan ligt het batterijverbruik dus ergens anders. Weet alleen niet zo goed waar te zoeken.
dank usilitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:13:
[...]
systeeminstellingen>beveiliging>vergendelscherm opties
Zie boven
Bij mij kan je die optie (vergrendelscherm opties) niet kiezen, is donkergrijs.silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:13:
[...]
systeeminstellingen>beveiliging>vergendelscherm opties
Zie boven
Ik kon het eerst ook niet vinden met de uitlegGe1949 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:46:
[...]
Bij mij kan je die optie (vergrendelscherm opties) niet kiezen, is donkergrijs.
Zou dit komen door de beveiliging van de exchange server van mijn werk waarmee ik mijn agenda synchroniseer?
Ik kan een heleboel beveiligingsopties niet aanpassen.
Als ik dat account van die exchange server verwijder, kana ik dan wel weer alle beveiligingsgegevens aanpassen? En is er een mogelijkheid om te synchroniseren met de exchange server zonder dat al die beveiligingsopties uitgezet worden?
Ja die optie heb ik wel gevonden maar die kan ik niet kiezen. De optie is vaag grijs en is niet te selecterenPetersNL schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:55:
[...]
Ik kon het eerst ook niet vinden met de uitleg, maar na wat beter zoeken vond ik de optie toch:
Instellingen > Beveiliging > Lock screen options > Sneltoets (niet op de slider klikken)
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Laatste LFB versie installeren, stuk beter geheugen management.madmaus schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:07:
Toch wel vervelend dat de S3 zo snel taken killt.
Zo moet de alternatieve launcher regelmatig herladen als ik iets anders gedaan heb.
Als ik apps even naar de achtergrond breng en opnieuw open moeten ze vaak helemaal herladen.
Vandaag had ik zelfs dat de muziek player (mort player) een paar keer uitviel, na een nummer dus tussen 2 nummers in.
Dit heb ik op mijn vorige telefoon nog nooit gehad.
Is hier iets aan te doen? Ik heb uiteraard zelf geen task killer actief.
Volgens Kies heb ik de laatste software.Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:04:
[...]
Laatste LFB versie installeren, stuk beter geheugen management.
[ Voor 29% gewijzigd door madmaus op 09-07-2012 21:08 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
tikfouten? tjah..m..
Ja die is wel stukken betersphere schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:57:
Is die UK rom nou zoveel beter dan de laatste nl rom ?
Zal eens kijken op XDA. Maar als ik toch nog ga knutselen neig ik eerder naar wanamlite.Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:32:
Ja die is wel stukken beter
Batterij in idle is ook verbeterd.
En in deze rom is gewoon Nederlands in te stellen als taal.
Ik mag wel aannemen dat er ook de andere talen/regios worden geüdate naar LFB?!Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:32:
[...]
Ja die is wel stukken beter
Batterij in idle is ook verbeterd.
En in deze rom is gewoon Nederlands in te stellen als taal.
[ Voor 19% gewijzigd door Merlijn_merlin op 09-07-2012 22:40 ]
Als je LFB flasht met behulp van Odin blijven al je instellingen en data gewoon behouden. De meeste Samsung roms zijn allemaal non wipe.Merlijn_merlin schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:39:
[...]
Ik mag wel aannemen dat er ook de andere talen/regios worden geüdate naar LFB?!
Dan kan nog wel een weekje wachten.... Een update OTA/Kies is met behoud van de instellingen en dat heb ik liever dan om alles weer opnieuw in te stellen; ben een luie donder!
De officiele Facebook is een stroomvreter, sinds ik de app Friendcaster erop heb staan gaat mijn Galaxy Nexus langer met de batterij meeGe1949 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:54:
Ik heb zondag Viber, Twitter en Faceboek op mijn S3 geinstalleerd.
Tevens had ik mijn telefoon opgeladen. Maar na zondag heb ik het idee dat mijn batterij veel sneller leeg gaat.
Als ik bij instellingen-batterij kijk is hij veel meer wakker dan scherm aan. En dat is niet goed heb ik zojuist gelezen.
Zou dit komen door een van die drie programma's?
Ik heb die programma's via applicatiebeheer (gedwongen) gestopt. Ben nu mijn telefoon weer aan het opladen en ben benieuwd daarna of het batterijverbruik dan minder is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq