Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06
Edit: Youtube wist er wel raad mee :)

[ Voor 90% gewijzigd door Astratuner op 07-07-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Welke apps gebruiken jullie het meeste op de S3? wel is benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Meestal is het zo als een toestel nieuw uitkomt dat ze unbranded zijn, maar na een tijdje wil het wel weer eens voorkomen dat ze er wat vodafone meuk opzetten. Mocht je hiervan verlost willen zijn even met Odin orginele firmware flashen.
Bedankt, ik zou me eraan kapot ergeren namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 23:25
DaanozZ schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:56:
Zijn de Galaxy's van Vodafone unbranded en simlockvrij? Wil wel verlengen met de Galaxy s3 blue maar wil niet afhankelijk zijn van Vodafone met updates ofzo...
Ik had een blauwe S3 bij de Belcompany gekocht waarom heen zo'n Vodafone Sensation ding zat. Dus lijkt me een Vodafone toestel maar ik heb gewoon de originele firmware zonder die meuk.
Ik heb sinds vandaag de S3 en mijn sim past niet.....oops!
Kan ik deze laten bijsnijden of is het beter een nieuwe te bstellen.
Mijn provider is Simyo.
Kan je bijsnijden. Toen ik mijn S3 kocht had die vent (lol) van de Belcompany had hij zon knip apparaatje waarmee mijn SIM gelijk een Micro-Sim werd. Dat werkt prima, het gaat om de chip die moet intact blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tensje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-03-2024
Iemand hier toevallig ook problemen met de invoertalen?

Ik zat gisteren lekker te whatsappen en plots zat ik met een ander toetsenbord te werken. Een QWERTZ ipv QWERTY. Tja, en die QWERTZ is dus een duits toetsenbord. Als ik bij de invoertalen kijk zijn alle talen verdwenen: alleen DEUTSCH staat er nog. En ich habe keine lust om Deutsch zu reden, dus ik vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft.

Ik ben nog een beetje aan het zoeken om mijn andere invoertalen (zoals QWERTY / Nederlands) weer op mijn SGS3 te krijgen, maar zelfs de Samsung site vermeldt niet hoe (nieuwe) invoertalen te installeren (of waar ze überhaupt vandaan te halen).

En ja, ik heb al full resets gedaan maar dat werkt ook niet. Zelfs re-init vanaf Kies (waarbij Android compleet opnieuw gedownload wordt en geinstalleerd) levert geen verbetering.
Als er nog mensen zijn met een goede tip: laat maar horen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Kan iemand mij zeggen welke versie o.s. deze code is?

PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 PHN

Android 4.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je veel op internet zit krijg je dan ook je S3 vol met kookies en spul dat je geheugen vol raakt, maar
word uit eindelijk automatisch weer verwijderd?

Werkt wifi Hacker ook goed voor internet verbinding bij anderen thuis?
Zo weet mijn maat bvb niet wat zijn code is en wil daar wifi hacker voor gaan gebruiken.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:55
TuffScout schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:28:
Kan iemand mij zeggen welke versie o.s. deze code is?

PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 PHN

Android 4.04
Laatste versie unbranded NL.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:05:
Zo weet mijn maat bvb niet wat zijn code is en wil daar wifi hacker voor gaan gebruiken.
"WiFi Hacker is a prank application that does not do any hacking of the network key or network, it's just for fun"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:05:

Een webkey zou met Wifiway nog kunnen maar dan houd het ook op. Dit soort app's zijn nutteloos.
Edit: Vriend achter z'n eigen router kan hij heel simpel de verloren code terug vinden of een nieuwe instellen.

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 08-07-2012 11:32 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
Even een vraagje: Ik heb zojuist mijn GS3 via Kies geüpdatet. Maar nu zie ik nergens in het notificatiescherm de mogelijkheid de brightness aan te passen, ik dacht dat dit in deze update zou zitten? Of moet ik dit nog ergens aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21:30
I9300XXLEF, volgens mij de nieuwste dus. Had hiervoor LE8.
Nevermind, zie net dat dit niet de firmware versie is waar dit in zit.

[ Voor 38% gewijzigd door Wekko306 op 08-07-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
tensje schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:38:
Iemand hier toevallig ook problemen met de invoertalen?

Ik zat gisteren lekker te whatsappen en plots zat ik met een ander toetsenbord te werken. Een QWERTZ ipv QWERTY. Tja, en die QWERTZ is dus een duits toetsenbord. Als ik bij de invoertalen kijk zijn alle talen verdwenen: alleen DEUTSCH staat er nog. En ich habe keine lust om Deutsch zu reden, dus ik vroeg me af of iemand hetzelfde probleem heeft.

Ik ben nog een beetje aan het zoeken om mijn andere invoertalen (zoals QWERTY / Nederlands) weer op mijn SGS3 te krijgen, maar zelfs de Samsung site vermeldt niet hoe (nieuwe) invoertalen te installeren (of waar ze überhaupt vandaan te halen).

En ja, ik heb al full resets gedaan maar dat werkt ook niet. Zelfs re-init vanaf Kies (waarbij Android compleet opnieuw gedownload wordt en geinstalleerd) levert geen verbetering.
Als er nog mensen zijn met een goede tip: laat maar horen :).
Je zou ook eens kunnen kijken naar een ander toetsenbord in de Play store. Ik gebruik zelf SwiftKey X, en bevalt me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opperbom schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:37:
[...]

Je zou ook eens kunnen kijken naar een ander toetsenbord in de Play store. Ik gebruik zelf SwiftKey X, en bevalt me erg goed.
Inderdaad,

SwiftKey X is echt perfect!! Het maakt gewoon helemaal zelf zinnen. Het gaat erg snel! Ik ben er ook een fan van.

Ik beveel het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel_D
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik heb zojuist de Swype beta geinstalleerd. Werkt erg prettig, fijner nog dan op m'n oude Galaxy S. Kon niet zo wennen aan het Samsung toetsenbord van de S3, blij dat ik weer terug bij Swype ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een erg prettige telefoon/personal computer :)
In het begin vond ik het niet zo bijzonder na meerdere android telefoons te hebben gehad, maar na een paar weken intensief gebruik wordt ik er steeds blijer van. Alles werkt lekker snel, zo hoort het ook in deze tijd! Ook andere mensen die met een iphone rondlopen zijn erg geïnteresseerd in de S3, erg grappig om mee te maken. Ik ken er al een aantal die over zijn gestapt, terwijl ze eerst een allergie beweerden te hebben voor Samsung en Android. Ik had gisteravond tijdens het uitgaan een iphone 4s vast, wat een klein ding is dat nu zeg, daar zou ik nu niet meer mee kunnen werken. Eenmaal een groot scherm gebruiken, dan kun je echt niet meer kleiner hoor!

Iemand al NFC tags gebruikt? Ik legde mijn S3 toevallig ergens vlakbij de Tags van een Sony Experia S en die pakte hij zomaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Wekko306 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:37:
Even een vraagje: Ik heb zojuist mijn GS3 via Kies geüpdatet.
Is KIES nodig voor updates? Er zit toch ook een update functie in Android zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:14:
[...]

Is KIES nodig voor updates? Er zit toch ook een update functie in Android zelf?
De updates komen van Samsung. Android is van Google. Kies is van Samsung.

Dus Kies is nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:26
Tuurlijk, logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Klinkt mij eerder in de oren als onzin, maar ja. Kan me voorstellen dat KIES eerder firmware updates uit zal rollen, maar om nou te stellen dat je het nodig hebt... via OTA zullen ze ook beschikbaar komen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:24:
Klinkt mij eerder in de oren als onzin, maar ja. Kan me voorstellen dat KIES eerder firmware updates uit zal rollen, maar om nou te stellen dat je het nodig hebt... via OTA zullen ze ook beschikbaar komen.
Ja ja dat is waar! Maar in eerste instantie heb je Kies (helaas) wel nodig.

Ik heb Odin gebruikt, en zo heb ik nu de laatste NL firmwareversie. Dus dan heb je Kies niet nodig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:36:
[...]

Ik heb Odin gebruikt, en zo heb ik nu de laatste NL firmwareversie. Dus dan heb je Kies niet nodig natuurlijk.
Eenmaal Odin gebruikt wil je niet anders meer, gaat veel makkelijker en sneller dan kies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedele
  • Laatst online: 28-09 16:22
Hey Tweakers!,

Ik heb echt geen iedee hoe Odin werkt maar zou dit wel heel graag willen leren.
Het lijkt mij een perfect programma! Kan je dan ook stock android er op zetten ENZ??? En moet je het toestel geroot hebben wil je de originele unbranded Nederlandse firmware er op zetten? (Weet niet eens of hij branded is)

Ik heb:

Model nummer: GT-I9003
Android Version: 4.0.4
Baseband Version: i9300xxLEF
Kernel Version: 30.0.15-611327-user
se.infra@sep-71 #1
SMP PREEMPT Tue May 22 21:54:17 KST 2012

Build Number: IMM76D.19300XXALEF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:36:
[...]

En welke firmwareversie heb je dan nu? Lijkt me redelijk vreemd dat je zonder Kies niet op de goeie versie zou raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:37:
[...]

Ik had een blauwe S3 bij de Belcompany gekocht waarom heen zo'n Vodafone Sensation ding zat. Dus lijkt me een Vodafone toestel maar ik heb gewoon de originele firmware zonder die meuk.

[...]
BelCompany = Vodafone (overgenomen) en worden na de zomer omgevormd tot Vodafone shop waar je geen andere abo's meer kan afsluiten dan Vodafone.
Alleen in steden waar al een Vodafone shop is blijft Belcompany Belcompany heten.
Ik weet niet of ze daar dan wel andere dan Vodafone abo's mogen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 16:19
fedele schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:15:
Hey Tweakers!,

Ik heb echt geen iedee hoe Odin werkt maar zou dit wel heel graag willen leren.
Het lijkt mij een perfect programma! Kan je dan ook stock android er op zetten ENZ??? En moet je het toestel geroot hebben wil je de originele unbranded Nederlandse firmware er op zetten? (Weet niet eens of hij branded is)

Ik heb:

Model nummer: GT-I9003
Android Version: 4.0.4
Baseband Version: i9300xxLEF
Kernel Version: 30.0.15-611327-user
se.infra@sep-71 #1
SMP PREEMPT Tue May 22 21:54:17 KST 2012

Build Number: IMM76D.19300XXALEF
Probeer eens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703488

Super handig en stap voor stap uitgelegd wat je moet doen. _/-\o_ Alles wat je zo ongeveer nodig hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 03:37:
[...]

Ik heb een blauwe belcompany los gekocht, maar daar zit wel wat vodafone meuk op.
Gelukkig is het niet echt irritant aanwezig.
Er stond een widget op en wat programmatjes, soort App store's
En nog wat andere dingen die ik er al afgegooid heb.

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
catt4u schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:19:
[...]

BelCompany = Vodafone (overgenomen) en worden na de zomer omgevormd tot Vodafone shop waar je geen andere abo's meer kan afsluiten dan Vodafone.
Alleen in steden waar al een Vodafone shop is blijft Belcompany Belcompany heten.
Ik weet niet of ze daar dan wel andere dan Vodafone abo's mogen verkopen.
Naja ik heb in Zwolle 2 Belcompany winkels die denk 50 meter van elkaar vandaan staan? En Vodafone winkel die tussen die 50 meter zit :P

Dus denk niet dat er 3 Vodafone winkels in 50 meter gaan staan, snap sowieso niet waarom zo dichtbij elkaar staan en het rare is dat ze beide iets heel anders zeiden over de Micro Sim van Vodafone. Eigenlijk krijg ik van alle 3 een ander verhaal over mijn Simkaart en ik moet maar gaan raden wie het goed heeft. Aangezien ze allemaal Vodafone hebben gebeld dus allemaal mij dan wel logische moet lijken? }:|

Aaah audi dan heb ik gewoon geluk gehad of was het hoesje van een andere telefoon. Naja moet zeggen dat ik ook één van de eerste was met de Blauwe S3 dus misschien dat ik daarom geluk heb. Want gebeurt vaker dat in het begin geen meuk op staat.

[ Voor 11% gewijzigd door V-rg op 08-07-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:36:
[...]

En welke firmwareversie heb je dan nu? Lijkt me redelijk vreemd dat je zonder Kies niet op de goeie versie zou raken..
"Megapaul" meldde het volgende op vrijdag 29 juni 2012 00:38:

"Laatste non branded NL firmware vindt je HIER komt van samfirmware af. Dit is dezelfde als die je anders via kies zou moeten krijgen".

Dit is de link:

http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNALE4_PHN.zip.html

Die heb ik dus via Odin erop gezet, en dat is dus echt de goede versie.

Ik had een branded phone van T-Mobile, en met deze versie is ie nu meteen ook unbranded :)

Werkt allemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Wat een gezeik die Kies. Ik installeerde hem en ik krijg hem niet verbonden. Als ik de updates installeer, crasht het programma en is daarna niet meer te gebruiken. Opnieuw installeren helpt ook niet. Waarom doen ze het niet gewoon via OTA updates? Ik dacht dat de periode waarbij je een usb kabeltje en software nodig had om je gsm te updaten voorbij was. (Of bij Apple) Heb ik me serieus in vergist.

Baseband-versie:I9300XXLE8
Buildnummer is IMM76D.I9300XXALE8

Nu weet ik het niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeeder schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:34:
Wat een gezeik die Kies. Ik installeerde hem en ik krijg hem niet verbonden. Als ik de updates installeer, crasht het programma en is daarna niet meer te gebruiken. Opnieuw installeren helpt ook niet. Waarom doen ze het niet gewoon via OTA updates? Ik dacht dat de periode waarbij je een usb kabeltje en software nodig had om je gsm te updaten voorbij was. (Of bij Apple) Heb ik me serieus in vergist.

Baseband-versie:I9300XXLE8
Buildnummer is IMM76D.I9300XXALE8

Nu weet ik het niet meer hoor.
Waarom doe je het dan ook niet via Odin? In mijn vorige post staat de link, dat is ook echt precies dezelfde versie als die Kies jou wilt geven, unbranded dan he. Dan ben je van het gezeik af. Kies herkend die nieuwe versie dan ook als zijnde de allernieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:57:
Dit is de link:

Die heb ik dus via Odin erop gezet, en dat is dus echt de goede versie.

Ik had een branded phone van T-Mobile, en met deze versie is ie nu meteen ook unbranded :)

Werkt allemaal perfect!
Deze heb ik ook geinstalleerd op mijn S3, en sindsdien is mijn CSC: Unknown.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Laatst online: 06-10 09:56
Evenals mijn S2 draag ik mijn S3 altijd in mijn broekzak.
Op dit moment heb ik er nog geen case omheen.

Nu heb ik het probleem dat wanneer ik bv door de hurken ga, de aan/uit knop van de S3 voor 10 seconden ingedrukt wordt waardoor de telefoon zich automatisch herstart... Leuke nieuwe functie van Samsung, maar niet echt heel goed uitgedacht, zeker niet omdat de knop zo eenvoudig in te drukken is.

Meerdere mensen hier last van, en misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Crusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:50:

Nu heb ik het probleem dat wanneer ik bv door de hurken ga, de aan/uit knop van de S3 voor 10 seconden ingedrukt wordt waardoor de telefoon zich automatisch herstart... Leuke nieuwe functie van Samsung, maar niet echt heel goed uitgedacht, zeker niet omdat de knop zo eenvoudig in te drukken is.

Je telefoon omdraaien in je zak?

Want als hij op beide manieren ingedrukt wordt dan ben je niet zo slim bezig met je telefoon. Die zat veel te strak in je broek en dat zal vast niet zo goed zijn voor de telefoon.

Ik heb namelijk geen last van dat probleem want ik draag hem ook bijna altijd in mn zak als ik niet achter mn bureau zit.

[ Voor 7% gewijzigd door V-rg op 08-07-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:42:
[...]

Deze heb ik ook geinstalleerd op mijn S3, en sindsdien is mijn CSC: Unknown.
Ow, dat begrijp ik niet. Misschien iemand anders die weet hoe dat kan? Bij mij ging alles in 1 keer goed.
Misschien nog een keer proberen dezelfde versie te installeren via Odin. Je hebt 'm vast ook al wel gereset?

Daarom loopt het misschien vast doordat je unknown hebt, is een beetje hetzelfde als een dead-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
linkkrw schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:56:
[...]

Je telefoon omdraaien in je zak?

Want als hij op beide manieren ingedrukt wordt dan ben je niet zo slim bezig met je telefoon. Die zat veel te strak in je broek en dat zal vast niet zo goed zijn voor de telefoon.
Dat helpt dus ja, maar dan is het display naar buiten wat ik niet zo heel geweldig vindt.
De telefoon kan het wel hebben, zo straks is het niet. Alleen het knopje wordt toevallig ingedrukt en die functie vind ik een beetje onhandig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Crusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:58:
[...]

Dat helpt dus ja, maar dan is het display naar buiten wat ik niet zo heel geweldig vindt.
De telefoon kan het wel hebben, zo straks is het niet. Alleen het knopje wordt toevallig ingedrukt en die functie vind ik een beetje onhandig |:(
Naja dan heb ik gewoon grote zakken :9 .

Ja snap dat het vervelend is maar misschien leren om je telefoon maar in je andere zak te doen? Want dat moet helpen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:50:

Tja, ik vind het formaat van de S3 nog net precies groot genoeg om hem met 1 hand te bedienen en om 'm in je broekzak te stoppen, maar om er mee te gaan hurken enzo, daar is ie dan toch net iets te groot voor, of je moet zo'n tuinbroek aan hebben met zakken aan de zijkant, dan heb je daar geen last van. Als ik dit probleem vroeger had dan dacht ik, de volgende keer koop ik een kleinere, maar ja, dat willen nu juist niet meer. Met een Samsung Note is het probleem nóg een tikkeltje erger lijkt me. Groter hoeft voor mij niet. Met een hoesje eromheen word het al lastiger, ik krijg hem bijna niet eens meer uit mijn broekzak als ik gebeld wordt haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:57:
Ow, dat begrijp ik niet. Misschien iemand anders die weet hoe dat kan? Bij mij ging alles in 1 keer goed.
Misschien nog een keer proberen dezelfde versie te installeren via Odin. Je hebt 'm vast ook al wel gereset?

Daarom loopt het misschien vast doordat je unknown hebt, is een beetje hetzelfde als een dead-end.
Heb de ROM een keer geflasht. En CSC ook een keer apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:45
Heren,

ik kom er even niet uit.

Ik heb een Tmobile branded S3 en ik heb pas geleden m'n toestel ge-updaten naar de laatste (stock unbranded) firmware, zoals je ook kan zien op onderstaand foto.
Ik hoopte hiermee mn telefoon vrij te maken van alle Tmobile brand troep.

Nu is het updaten gelukt, maar als ik in Kies kijk zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/6979016e9bfd286cf70234b2dd387146.jpg

Ik kan het toestel dus niet meer updaten via Kies maar ook zie ik (TNL) in plaats van (PHN).
De TNL staat volgens mij voor de Tmobile firmware.

Dit is maar een aanname van mij dus als ik er naast zit dan hoor ik dat graag.

Dus op de één of andere manier kan ik via Odin wel de de laatste stock firmware installeren maar lukt het niet om te de-branden.
Ook zou ik graag willen zien dat Kies mn toestel weer herkent.

Heeft iemand hier een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:04:
[...]

Heb de ROM een keer geflasht. En CSC ook een keer apart.
Ik kan je zelf niet helpen, maar ik vond wel iets op internet, miss dat je er iets mee kan:

Als je CSC = onbekend wil veranderen in de Nederlandse code (XEN) moet je even de CSC.zip code downloaden van Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Deze pak je uit en dan krijg je drie bestandjes ( Map CSC, SW_Configuration.xml, CSCVersion.txt) en die zet je op je (interne) SD kaart.
Met root Explorer kopieer je deze bestandjes naar je 'System' (in de system map bovenin op r/o zetten om toegang te krijgen).
Na een herstart staat bij *#1234# je CSC op XEN. Waarschijnlijk JP2 i.p.v. 3, maar dat maakt niet uit.

In plaats daarvan zou je ook een CSC (XEN JP3 versie) kunnen downloaden via de ROM Kitchen (alleen ROM plus CSC (de XEN uiteraard)) en dat bestand openmaken. Daarin zit ook een CSC. Die uitpakken en het mapje en de twee bestandjes weer op je (interne) SD kaart zetten. En dan met root Explorer weer kopiëren naar je System.

Wel eerst de zip uitpakken en de drie bestandjes op je sd kaart zetten. Met root Explorer kun je ze alledrie tegelijk 'kopiëren' en in de System map 'plakken'. Opnieuw opstarten en het resultaat is; XEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:
Heren,

ik kom er even niet uit.

Ik heb een Tmobile branded S3 en ik heb pas geleden m'n toestel ge-updaten naar de laatste (stock unbranded) firmware, zoals je ook kan zien op onderstaand foto.
Ik hoopte hiermee mn telefoon vrij te maken van alle Tmobile brand troep.

Nu is het updaten gelukt, maar als ik in Kies kijk zie ik het volgende:

[afbeelding]

Ik kan het toestel dus niet meer updaten via Kies maar ook zie ik (TNL) in plaats van (PHN).
De TNL staat volgens mij voor de Tmobile firmware.

Dit is maar een aanname van mij dus als ik er naast zit dan hoor ik dat graag.

Dus op de één of andere manier kan ik via Odin wel de de laatste stock firmware installeren maar lukt het niet om te de-branden.
Ook zou ik graag willen zien dat Kies mn toestel weer herkent.

Heeft iemand hier een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt.
Blijkbaar is het geen Stock unbranded firmware als er TNL achter staat.. dus je hebt hem wel geupdate naar de laatste versie maar hij is nog steeds branded.

Hier heb je de juiste versie, ik heb deze geinstalleerd via Odin, en hij is unbranded en het werkt perfect:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Knutselen met de software graag in het daarvoor bestemde topic. Hier is het offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:23:
[...]

Blijkbaar is het geen Stock unbranded firmware als er TNL achter staat.. dus je hebt hem wel geupdate naar de laatste versie maar hij is nog steeds branded.

Hier heb je de juiste versie, ik heb deze geinstalleerd via Odin, en hij is unbranded en het werkt perfect:

Dit had ik dus al gedaan... Maar op de één of andere manier gaat de TNL niet weg..?

Excuus RoD, ondertussen in de juiste topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:25:
[modbreak]Knutselen met de software graag in het daarvoor bestemde topic. Hier is het offtopic.[/]
excusez moi! Ik zal er aan denken de volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:01:
[...]

Tja, ik vind het formaat van de S3 nog net precies groot genoeg om hem met 1 hand te bedienen en om 'm in je broekzak te stoppen, maar om er mee te gaan hurken enzo, daar is ie dan toch net iets te groot voor, of je moet zo'n tuinbroek aan hebben met zakken aan de zijkant, dan heb je daar geen last van. Als ik dit probleem vroeger had dan dacht ik, de volgende keer koop ik een kleinere, maar ja, dat willen nu juist niet meer. Met een Samsung Note is het probleem nóg een tikkeltje erger lijkt me. Groter hoeft voor mij niet. Met een hoesje eromheen word het al lastiger, ik krijg hem bijna niet eens meer uit mijn broekzak als ik gebeld wordt haha!
Tsjah ben 't gewend denk ik, deed 't met de S2 ook altijd en nooit problemen mee gehad.
Koop er wel een case bij en dan kijken of 't beter gaat als de aan/uit knop niet meer zo eenvoudig in te drukken is.

Iemand trouwens nog problemen dat wij het scherm unlocken van je telefoon, WiFi blijft hangen waardoor een aantal seconden het scherm niet te gebruiken is? Heb er af en toe last van, en zodra de WiFi verbinding verbroken is kan ik alles weer doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Klein probleempje, ik heb LFB opnieuw geflasht en ook CF-root, maar nu wil ik restoren met behulp van My Backup Pro maar die app stopt zodra ik het opstart. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb deze firmware combinatie eerder gehad en toen werkte de app wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
ondanks mijn bezwaren ben ik toch overstag gegaan met deze s3. maar gelijk een probleem, de simkaart past niet...duh, moet een microsim in :+ . Ik zit bij vodafone, kan je in de vodafone winkel een andere ophalen? of moet je deze tel bestellen via vodafone?

edit: gevonden, vandaag ophalen bij een vodafone winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door marcel23456 op 09-07-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
marcel23456 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:07:
ondanks mijn bezwaren ben ik toch overstag gegaan met deze s3. maar gelijk een probleem, de simkaart past niet...duh, moet een microsim in :+ . Ik zit bij vodafone, kan je in de vodafone winkel een andere ophalen? of moet je deze tel bestellen via vodafone?

edit: gevonden, vandaag ophalen bij een vodafone winkel.
Kan je gewoon ophalen in een Vodafoneshop. Heb begrepen dat dit kosteloos is, al heb ik er zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
opperbom schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:58:
[...]

Kan je gewoon ophalen in een Vodafoneshop. Heb begrepen dat dit kosteloos is, al heb ik er zelf geen ervaring mee.
Het is gratis, had zelf eerst wat beter onderzoek moeten doen, staat klip en klaar op de vodafone site... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
loed21 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:37:
[...]

Probeer eens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703488

Super handig en stap voor stap uitgelegd wat je moet doen. _/-\o_ Alles wat je zo ongeveer nodig hebt _/-\o_
Ja een menu waar in staat wat allemaal mogelijk is, maar als je gaat rooten of er een mod op wil gooien moet je eerst nog wat andere dingen gedownload hebben volgens mij en weten waar je het neerzet, of doet dit proggie dat ook voor je.

Ik bedoel volgens mij is het niet alleen maar even dit installeren en een leek komt eruit.
Kun je hiermee ook de bloatware verwijderen? Zo ja moet je daar extra handelingen voor doen of alleen dit proggie installeren op je pc, contact maken via USB op je telefoon en klaar?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 03:01
Misschien een stomme vraag, maar waarom heeft de S3 eigenlijk de functie software-update? Terwijl je via Kies moet updaten, dan is die functie toch overbodig?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 17:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Gelukkig hoef je helemaal niet via KIES te updaten. Zoiets kan ook OTA (Over The Air), dus via wifi. KIES is over het algemeen een stuk ruk-software, dus als je het niet nodig hebt, blijf er dan ver vandaan.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 03:01
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:24:
Gelukkig hoef je helemaal niet via KIES te updaten. Zoiets kan ook OTA (Over The Air), dus via wifi. KIES is over het algemeen een stuk ruk-software, dus als je het niet nodig hebt, blijf er dan ver vandaan.
Hoe dan? Paar weken terug had ik een update voor me S3 maar die kreeg ik niet Over The Air, maar via KIES.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent227 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:28:
[...]

Hoe dan? Paar weken terug had ik een update voor me S3 maar die kreeg ik niet Over The Air, maar via KIES.
OTA update's komen meestal wat later beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:10:
[...]

OTA update's komen meestal wat later beschikbaar.
Ben benieuwd wanneer wij de LFB krijgen, die nu in Engeland uitrolt..

Heb een paar keer met Kies geprobeerd (ze hadden dat programma trouwens "hotfix" moeten noemen) maar kreeg daar niet echt vertrouwen van.. LE8 is zo slecht nog niet, hoewel ik graag mijn Google Apps-account via Exchange wil gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben de laatste tijd ook meer bezig met batterij-saving, met als resultaat dat ik verschillende dingen probeer om zo zuinig mogelijk te werk te gaan.

Dit houdt in; 's nachts wifi uit, scherm op automatisch aanpassen, alle syncs uit (op handmatig gezet).

Daar behaal ik dit resultaat mee:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/16llpus.png

Ben er redelijk tevreden mee, al moet ik toegeven dat ik de telefoon niet heel veel heb gebruikt (wat ook wel te zien is).

[ Voor 17% gewijzigd door London op 09-07-2012 10:36 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:34:
Ben er redelijk tevreden mee, al moet ik toegeven dat ik de telefoon niet heel veel heb gebruikt (wat ook wel te zien is).
En wat nu als je de telefoon gewoon gebruikt waar 'ie voor bedoelt is en elke nacht even aan de lader hangt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Brad Pitt schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:39:
[...]

En wat nu als je de telefoon gewoon gebruikt waar 'ie voor bedoelt is en elke nacht even aan de lader hangt?
Ik gebruik 'm als ik 'm nodig heb.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:49:
Ik gebruik 'm als ik 'm nodig heb.
Dan snap ik de reden niet waarom je zo extreem met battery saving bezig bent maar job well done dan :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 06-10 15:57
had gisteren meer dan 4 uur mijn beeldscherm aangehad, incl gamen(shadowgun en robot defense). nog 13% over. toch wel goede prestatie vind ik.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Pff ik had gisteren na 13 uur nog maar 17% over.

2u30m scherm aan gehad, 0 telefoontjes, 0 sms-jes, 20 whats-appjes. Wifi aan hele dag. Geen spelletjes. Af en toe wat browsen, in totaal kwartiertje schat ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Phusebox schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:20:
Pff ik had gisteren na 13 uur nog maar 17% over.

2u30m scherm aan gehad, 0 telefoontjes, 0 sms-jes, 20 whats-appjes. Wifi aan hele dag. Geen spelletjes. Af en toe wat browsen, in totaal kwartiertje schat ik.
Klinkt alsof je telefoon niet in deepsleep gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Zaterdag middag de hele tijd geprobeerd om in de felle zon de S3 te gebruiken, totaal kansloos. Kon totaal niets zien op het scherm.

Dit vind ik zo slecht, en dan nog staat mijn helderheid op zijn max.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jay-v schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:35:
[...]

Klinkt alsof je telefoon niet in deepsleep gaat.
Tja en hoe check ik dat dan?

Iemand die trouwens een andere profielmanager weet die je wifi/3g/geluiden/brightness/etc regelt op basis van locatie en/of tijd? Gebruik nu Phoneweaver maar waar die perfect werkte op de S II wil het nu nog niet echt goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Haha, grote kans dat Phoneweaver je telefoon niet laat slapen.

Kan je zien bij de instellingen onder batterij en dan op het grafiekje klikken.... Als je veel meer wakker dan scherm aan hebt dan is het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mastair schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:02:

Kan je zien bij de instellingen onder batterij en dan op het grafiekje klikken.... Als je veel meer wakker dan scherm aan hebt dan is het niet goed.
Heb wel meer wakker dan scherm aan ja, maar niet heel veel. Is er een alternatief dan? Want zonder automatische profielen ga ik zeg maar terug naar het stenen tijdperk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Phusebox schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:50:
[...]

Tja en hoe check ik dat dan?
CPU Spy...(market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
iemand enig idee hoe je de apps op je lockscreen aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Arjant2 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:11:
iemand enig idee hoe je de apps op je lockscreen aan kan passen?
systeeminstellingen>beveiliging>vergrendelscherm opties

Zie boven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 09-07-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Phusebox schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:50:
Iemand die trouwens een andere profielmanager weet die je wifi/3g/geluiden/brightness/etc regelt op basis van locatie en/of tijd? Gebruik nu Phoneweaver maar waar die perfect werkte op de S II wil het nu nog niet echt goed lukken.
Op basis van tijd: Timeriffic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat wist ik nog niet, dat je dat zo kan checken. Bij mij is de telefoon dus veel vaker wakker dan dat het scherm aanstaat. Ik geef de schuld aan m'n facebook app die nog wel op autosync stond :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Hmmm, dan is het bij mij dus niet goed... :(
Denk dat Avast de grote boosdoener is, maar zal moeten kijken of ik dat kan onderbouwen...
Eens kijken naar Timerriffic CPU Spy waarover gesproken werd...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Pietervs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:53:
[...]

Hmmm, dan is het bij mij dus niet goed... :(
Denk dat Avast de grote boosdoener is, maar zal moeten kijken of ik dat kan onderbouwen...
Eens kijken naar Timerriffic CPU Spy waarover gesproken werd...
Indien goede werking krijg je dit beeld:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/zyan2v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik ken phoneweaver niet goed, maar je zou eens naar Llama kunnen kijken. Misschien dat die hetzelfde wel kan en minder resources gebruikt. Mijn telefoon (een Sony ericsson) gaat in ieder geval wel in deep sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Pietervs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:53:
Avast? Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm is dit normaal?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y2XT7QDzdUmCuHNkPrU5q5ZB/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Prima..toestel gaat goed in deep sleep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:39:
[...]

Prima..toestel gaat goed in deep sleep. ;)
Ok dan ligt het batterijverbruik dus ergens anders. Weet alleen niet zo goed waar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:13:
[...]

systeeminstellingen>beveiliging>vergendelscherm opties

Zie boven ;)
dank u ;)
@mastair: idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:13:
[...]

systeeminstellingen>beveiliging>vergendelscherm opties

Zie boven ;)
Bij mij kan je die optie (vergrendelscherm opties) niet kiezen, is donkergrijs.
Zou dit komen door de beveiliging van de exchange server van mijn werk waarmee ik mijn agenda synchroniseer?
Ik kan een heleboel beveiligingsopties niet aanpassen.
Als ik dat account van die exchange server verwijder, kana ik dan wel weer alle beveiligingsgegevens aanpassen? En is er een mogelijkheid om te synchroniseren met de exchange server zonder dat al die beveiligingsopties uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Ik heb zondag Viber, Twitter en Faceboek op mijn S3 geinstalleerd.
Tevens had ik mijn telefoon opgeladen. Maar na zondag heb ik het idee dat mijn batterij veel sneller leeg gaat.
Als ik bij instellingen-batterij kijk is hij veel meer wakker dan scherm aan. En dat is niet goed heb ik zojuist gelezen.
Zou dit komen door een van die drie programma's?
Ik heb die programma's via applicatiebeheer (gedwongen) gestopt. Ben nu mijn telefoon weer aan het opladen en ben benieuwd daarna of het batterijverbruik dan minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ge1949 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:46:
[...]

Bij mij kan je die optie (vergrendelscherm opties) niet kiezen, is donkergrijs.
Zou dit komen door de beveiliging van de exchange server van mijn werk waarmee ik mijn agenda synchroniseer?
Ik kan een heleboel beveiligingsopties niet aanpassen.
Als ik dat account van die exchange server verwijder, kana ik dan wel weer alle beveiligingsgegevens aanpassen? En is er een mogelijkheid om te synchroniseren met de exchange server zonder dat al die beveiligingsopties uitgezet worden?
Ik kon het eerst ook niet vinden met de uitleg ;), maar na wat beter zoeken vond ik de optie toch:

Instellingen > Beveiliging > Lock screen options > Sneltoets (niet op de slider klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
PetersNL schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:55:
[...]

Ik kon het eerst ook niet vinden met de uitleg ;), maar na wat beter zoeken vond ik de optie toch:

Instellingen > Beveiliging > Lock screen options > Sneltoets (niet op de slider klikken)
Ja die optie heb ik wel gevonden maar die kan ik niet kiezen. De optie is vaag grijs en is niet te selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Toch wel vervelend dat de S3 zo snel taken killt.

Zo moet de alternatieve launcher regelmatig herladen als ik iets anders gedaan heb.
Als ik apps even naar de achtergrond breng en opnieuw open moeten ze vaak helemaal herladen.
Vandaag had ik zelfs dat de muziek player (mort player) een paar keer uitviel, na een nummer dus tussen 2 nummers in.
Dit heb ik op mijn vorige telefoon nog nooit gehad.
Is hier iets aan te doen? Ik heb uiteraard zelf geen task killer actief.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Laatst online: 24-05-2024
Dus een normaal Nederlands toestel zonder provider ?
mastair schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:08:
[...]

Laatste versie unbranded NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 21:37
madmaus schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:07:
Toch wel vervelend dat de S3 zo snel taken killt.

Zo moet de alternatieve launcher regelmatig herladen als ik iets anders gedaan heb.
Als ik apps even naar de achtergrond breng en opnieuw open moeten ze vaak helemaal herladen.
Vandaag had ik zelfs dat de muziek player (mort player) een paar keer uitviel, na een nummer dus tussen 2 nummers in.
Dit heb ik op mijn vorige telefoon nog nooit gehad.
Is hier iets aan te doen? Ik heb uiteraard zelf geen task killer actief.
Laatste LFB versie installeren, stuk beter geheugen management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:04:
[...]

Laatste LFB versie installeren, stuk beter geheugen management.
Volgens Kies heb ik de laatste software.
Deze had ik als OTA gekregen toen ik mijn telefoon kreeg vorige week.
Voorlopig even wachten dus? Of misschien custom ROM gaan proberen :)

Edit:

waarschijnlijk heb je het hier over (XDA):

I9300XXBLFB
Base Firmware: I9300XXBLFB (4.0.4)
Region Europe
Country: United Kingdom
Carrier: Unbranded
Build Date: 26 June 2012
Modem: XXLFB
CSC: OXABLFB
Change List: 782020

Ik neem aan dat hier ook gewoon nederlandse taal in te stellen is.

[ Voor 29% gewijzigd door madmaus op 09-07-2012 21:08 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Is die UK rom nou zoveel beter dan de laatste nl rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Heb hier ook een update gekregen, gewoon installeren daarna pleur ik Omega rom erop

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
sphere schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:57:
Is die UK rom nou zoveel beter dan de laatste nl rom ?
Ja die is wel stukken beter :)
Batterij in idle is ook verbeterd.
En in deze rom is gewoon Nederlands in te stellen als taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:32:
Zal eens kijken op XDA. Maar als ik toch nog ga knutselen neig ik eerder naar wanamlite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Wanamlite bevalt erg goed. Ik hou wel van een ROM die vooral op verbeteringen gericht is in plaats van een doorgeschoten vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Razer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:32:
[...]

Ik mag wel aannemen dat er ook de andere talen/regios worden geüdate naar LFB?!
Dan kan nog wel een weekje wachten.... Een update OTA/Kies is met behoud van de instellingen en dat heb ik liever dan om alles weer opnieuw in te stellen; ben een luie donder! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Merlijn_merlin op 09-07-2012 22:40 ]

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Merlijn_merlin schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:39:
[...]

Ik mag wel aannemen dat er ook de andere talen/regios worden geüdate naar LFB?!
Dan kan nog wel een weekje wachten.... Een update OTA/Kies is met behoud van de instellingen en dat heb ik liever dan om alles weer opnieuw in te stellen; ben een luie donder! ;)
Als je LFB flasht met behulp van Odin blijven al je instellingen en data gewoon behouden. De meeste Samsung roms zijn allemaal non wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ge1949 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:54:
Ik heb zondag Viber, Twitter en Faceboek op mijn S3 geinstalleerd.
Tevens had ik mijn telefoon opgeladen. Maar na zondag heb ik het idee dat mijn batterij veel sneller leeg gaat.
Als ik bij instellingen-batterij kijk is hij veel meer wakker dan scherm aan. En dat is niet goed heb ik zojuist gelezen.
Zou dit komen door een van die drie programma's?
Ik heb die programma's via applicatiebeheer (gedwongen) gestopt. Ben nu mijn telefoon weer aan het opladen en ben benieuwd daarna of het batterijverbruik dan minder is.
De officiele Facebook is een stroomvreter, sinds ik de app Friendcaster erop heb staan gaat mijn Galaxy Nexus langer met de batterij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Tot ik weet wat er allemaal door die CSC bestierd wordt, blijf ik nog even bij de NL stock :P

Pagina: 1 ... 50 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.