Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
schubbie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:54:
[...]

ja hij wordt herkent in mijn pc en heb er net een bluray film op gezet en kon hem gewoon afspelen, echter heb ik er geen geluid bij als ik hem afspeel op mijn S3, terwijl die op mijn pc wel gewoon geluid heeft? geluid etc staat allemaal wel gewoon aan. Ook zoiets vreemds. 8)7

Als ik naar 'Mijn bestanden' ga, dan herkent hij hem ook. De standaard SDcard zit er van de telefoon en de extSdCard.
Het geluid kan meerdere oorzaken hebben welke codec etc etc. Dit kan je zien als je bij de eigenschappen van de film gaat kijken. Vaak kan je wel geluid krijgen als je bijv moboplayer installeert ( gratis te vinden) in de market. Die ondersteunen namelijk meer geluid en video codecs.

kan je wel bijv een foto van je interne naar je sd verplaatsen of bijv je camera openen dan zal die automatisch een tekentje geven(rechts bovenin) dat je een interne kaart erin hebt zitten?

Denk persoonlijk dat de app een probleem geeft probeer eens een andere applicatie of herinstalleer deze eens.

[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 05-07-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
martijn24 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:59:
[...]

Het geluid kan meerdere oorzaken hebben welke codec etc etc. Dit kan je zien als je bij de eigenschappen van de film gaat kijken. Vaak kan je wel geluid krijgen als je bijv moboplayer installeert ( gratis te vinden) in de market. Die ondersteunen namelijk meer geluid en video codecs.

kan je wel bijv een foto van je interne naar je sd verplaatsen of bijv je camera openen dan zal die automatisch een tekentje geven(rechts bovenin) dat je een interne kaart erin hebt zitten?

Denk persoonlijk dat de app een probleem geeft probeer eens een andere applicatie of herinstalleer deze eens.
oke bedankt! die zal ik direct downloaden. Ik had al een andere genaamd: MXplayer. maar blijkbaar niet goed genoeg.

Wanneer ik vanaf mijn intern geheugen via 'mijn bestanden' een foto selecteer kan ik hem inderdaad gewoon verplaatsen naar mijn SD kaart. En wanneer ik de camera opende gaf hij ook aan dat er een SD kaart inzit en vroeg hij toestemming om de foto's voortaan daar op te slaan.

Alles wijst er blijkbaar dus wel gewoon op hij hem kan lezen en het wel werkt. Alleen die App2SD blijkbaar niet. |:(

EDIT: ik had hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het was tevergeefs..

voorbeeld met mobo player. Nadat ik hem heb geinstalleerd, dan krijg een ik melding van App2SD dat het mogelijk is om deze app te verplaatsen. dan klik ik daarop en krijg ik dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/h1xxt24tz/check.png
Naast 'gegevens wissen' hoort geloof ik een knop te zijn waar staat dat je de app kan verplaatsen.

mja, dan maar een vervangende app? iemand een goeie ? :)

[ Voor 23% gewijzigd door schubbie op 05-07-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:08
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:27:
Ik heb anders toch niets te klagen over de accu deze is van een paar dagen geleden.

Scherm aan is 4 uur en 14 min.
Met mijn HTC Desire was ik al blij als ik het einde van de dag haalde.

[afbeelding]

[afbeelding]
Aan je laatste screenshot te zien bij de streepjes van "scherm aan", vraag ik mij af of dat wel overeenkomt met 4 uur en 14 min. Voeg er de volgende keer een screenshot bij waar je daadwerkelijk kan zien hoe lang het scherm heeft aangestaan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:04

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een irritant probleem met mijn SG3 en mijn auto carkit (Mazda CX-5). De eerste pairing gaat goed. Telefoon is dan verbonden. De volgende keer dat je de auto instapt, dan connect hij niet meer automatisch. Hij connect wel de media-audio, maar niet de oproepaudio. Ik heb uiteraard al zelf onderzoek gedaan en ik lees op fora dat dit met Android versie 4.0.4 te maken heeft? Iemand een idee/workaround?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
APPS2SD werkt niet omdat Samsung iets in heeft aangepast ergen.
Daar zijn op XDA genoeg topic over te vinden.
Zo installeert de S3 standaard alle game content (en eigenlijk alles) op de interne SD-kaart.

er bestaat een app (ROOT nodig) waarmee de content kan verplaatsen naar de externe sdkaart en de telefoon laten geloven dat het nog op de interne staat. Dat is handig voor grote spellen die veel geheugen innemen.

zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410262

als je deze gebruikt zet dan een vinkje in instellingen bij "use alternate dbase mgm"

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 22:58
HellBeast schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:35:
Ik heb een irritant probleem met mijn SG3 en mijn auto carkit (Mazda CX-5). De eerste pairing gaat goed. Telefoon is dan verbonden. De volgende keer dat je de auto instapt, dan connect hij niet meer automatisch. Hij connect wel de media-audio, maar niet de oproepaudio. Ik heb uiteraard al zelf onderzoek gedaan en ik lees op fora dat dit met Android versie 4.0.4 te maken heeft? Iemand een idee/workaround?
E91 BMW hier, geen problemen. Maar zoals altijd met car kits, ligt het probleem niet bij de telefoon, maar meer aan wat de fabrikant van de auto ondersteunt. En autofabrikanten lopen minimaal 5 jaar achter op de huidige technologie :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schubbie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:06:
[...]

oke bedankt! die zal ik direct downloaden. Ik had al een andere genaamd: MXplayer. maar blijkbaar niet goed genoeg.

Wanneer ik vanaf mijn intern geheugen via 'mijn bestanden' een foto selecteer kan ik hem inderdaad gewoon verplaatsen naar mijn SD kaart. En wanneer ik de camera opende gaf hij ook aan dat er een SD kaart inzit en vroeg hij toestemming om de foto's voortaan daar op te slaan.

Alles wijst er blijkbaar dus wel gewoon op hij hem kan lezen en het wel werkt. Alleen die App2SD blijkbaar niet. |:(

EDIT: ik had hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het was tevergeefs..

voorbeeld met mobo player. Nadat ik hem heb geinstalleerd, dan krijg een ik melding van App2SD dat het mogelijk is om deze app te verplaatsen. dan klik ik daarop en krijg ik dit scherm:
[afbeelding]
Naast 'gegevens wissen' hoort geloof ik een knop te zijn waar staat dat je de app kan verplaatsen.

mja, dan maar een vervangende app? iemand een goeie ? :)
Je hebt App2SD niet nodig, de S3 gebruikt standaard de volledige interne opslag. Dit kun je zien door naar Applicatiebeheer te gaan in de instelling en dan te kijken naar de beschikbare ruimte. In plaats van de gebruikelijke 2 GB is dat 16GB. Ik gebruik intern voor van alles en nog wat en extern voor muziek en videos. Wat Samsung heeft gedaan met de S3 komt neer op hetzelfde als Apps2SD maar dat het dan ingebouwd is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb zelf een workaround gevonden voor het auto pair probleem. Zie hier

Ik hoop dat anderen dit ook voor elkaar krijgen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Heej mede S3 bezitters...

Ik heb nu sinds 2 dagen de S3 (Pebble Blue) die van de Conrad :D

Echter 2 zaken waar ik me aan erriteer tot nu toe... (Verder is de telefoon echt geweldig!!)

Bij het starten van een app of game (Sygic, World of Goo enz.) krijg ik eerst een laadscherm (zie afbeelding 1) waarop die redelijk met z'n data bezig gaat... Vervolgens krijg ik een reclame te zien van een of andere app/game (zie afbeelding 2)
En exact dit zelfde gebeurd tijdens het sluiten van die apps weer...
Koop je een snelle telefoon, starten de apps langzaam door die k*t reclames...
m'n broertje heeft een stock S2 met exact de zelfde apps (via de zelfde .apk geinstalleerd) en hij heeft die reclames niet....
Hoe krijg ik ze uit?

2e irritatie... Die sneltoetsenbalk onder de drawer (bovenste)... die is sloom.. door die rare animatie, en ik kan nergens vinden hoe ik in kan stellen welke knoppen ik er wil hebben... Hoe kan dit?

Afbeelding 1:
Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/5250/screenshot2012070612142.png

Afbeelding 2:
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/4994/screenshot2012070612141.png

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 11:52
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:24:
Heej mede S3 bezitters...

Ik heb nu sinds 2 dagen de S3 (Pebble Blue) die van de Conrad :D

Echter 2 zaken waar ik me aan erriteer tot nu toe... (Verder is de telefoon echt geweldig!!)

Bij het starten van een app of game (Sygic, World of Goo enz.) krijg ik eerst een laadscherm (zie afbeelding 1) waarop die redelijk met z'n data bezig gaat... Vervolgens krijg ik een reclame te zien van een of andere app/game (zie afbeelding 2)
En exact dit zelfde gebeurd tijdens het sluiten van die apps weer...
Koop je een snelle telefoon, starten de apps langzaam door die k*t reclames...
m'n broertje heeft een stock S2 met exact de zelfde apps (via de zelfde .apk geinstalleerd) en hij heeft die reclames niet....
Hoe krijg ik ze uit?

2e irritatie... Die sneltoetsenbalk onder de drawer (bovenste)... die is sloom.. door die rare animatie, en ik kan nergens vinden hoe ik in kan stellen welke knoppen ik er wil hebben... Hoe kan dit?

Afbeelding 1:
[afbeelding]

Afbeelding 2:
[afbeelding]
Ik denk dat je een stukje adware hebt binnengehaald.
Kijk eens goed je lijstje van geïnstalleerde apps na, mogelijk dat hier iets tussenstaat wat je er mee kunt rijmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg ik ze uit?
Haal ze uit de Play Store, de legale Sygic heeft geen advertenties.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 06-07-2012 13:02 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

newbreed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat je een stukje adware hebt binnengehaald.
Kijk eens goed je lijstje van geïnstalleerde apps na, mogelijk dat hier iets tussenstaat wat je er mee kunt rijmen.
Gekeken.. T enige wat ik vaag vond was de Samsung Push Service..
Het is wel sinds ik iets via de Samsung Apps geinstalleerd heb.... Zullen die voor de reclame zorgen?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Gekeken.. T enige wat ik vaag vond was de Samsung Push Service..
Het is wel sinds ik iets via de Samsung Apps geinstalleerd heb.... Zullen die voor de reclame zorgen?
Nee dat is het niet heb ik ook op al mijn Samsung telefoons gehad (die push service) en nooit reclame door gehad.

Je kan kijken met system panel oid welke services er draaien, immers kunnen services als enige op de achtergrond draaien zonder dat je het merkt (anders kunnen ze afgesloten worden door de taskmanager namelijk), daar MOET iets geks tussen staan, post van alle services anders een screenshot.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:16:
Het is wel sinds ik iets via de Samsung Apps geinstalleerd heb....
Dan verwijder je die zooi even?
Zullen die voor de reclame zorgen?
Sygic support kan je altijd ook even mailen, zijn heel snel met antwoorden. Benieuwd wat zij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Samsung Push Service te verwijderen of stuurt dit iets belangrijks aan (mail of??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:25:
Is die Samsung Push Service te verwijderen of stuurt dit iets belangrijks aan (mail of??)
Als je rooted bent kun je die sowieso gewoon verwijderen ja mits je geen Samsung hub meuk gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 06-07-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Als je rooted bent kun je die sowieso gewoon verwijderen ja.
Ja is bij mij het geval eraf dus dank je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Bij Applicatiebeheer en dan actief draait bij mij:
Instellingen
WhatsApp
Facebook
DSMLawmo
Software-update
AllShare Play
MAPServiceSamsung
BroadcomMEMsService
Google Service
Klok (digitaal)
Maps
Google Play Store
SecPhone
Samsung Cloud Data Relay
S Voice
Swype beta

En in de Cache zit verder niets raars.. behalve BadgeProvider misschien...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:31:
Da's allemaal prima, geen vage dingen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:31:
Instellingen
WhatsApp
Facebook
DSMLawmo
Software-update
AllShare Play
MAPServiceSamsung
BroadcomMEMsService
Google Service
Klok (digitaal)
Maps
Google Play Store
SecPhone
Samsung Cloud Data Relay
S Voice
Swype beta

En in de Cache zit verder niets raars.. behalve BadgeProvider misschien...
Aplicatiebeheer staan niet alle services in, probeer even met 'system panel' een gratis (en betaald maar dat is niet nodig) app uit de market.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 19:02
Als ik mijn startscherm en menu wil bewerken, dan begint er zo'n vrouw te praten en die zegt dan iets in de trand van (ik versta de helft niet): "They workings patch in a starts to open??" wanneer ik het startscherm bewerk en "They workings patch in a hue fate menu open??" wanneer ik dat bij menu doe. Weet iemand wat dit is en hoe ik dit uit kan zetten? Ik stoor me eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
watercoolertje schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:33:
[...]
Aplicatiebeheer staan niet alle services in, probeer even met 'system panel' een gratis (en betaald maar dat is niet nodig) app uit de market.
Doet me denken aan periode van malware op XP machines waarbij met je Hijackthis op zoek moest gaan om het malware probleem te achterhalen.

Misschien is het verstandiger om gewoon het toestel volledig te wipen en dan met het opstarten via Google de backup terug te zetten. De malware zal zo niet terug keren omdat deze vanuit een derde bron(losse APK) moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

watercoolertje schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:33:
[...]
Binnengehaald...
Wat er daar nog extra staat is:
com.android.smspush
Factory Test
SecPhone
SysScope
TwDVFSApp

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:42:
Binnengehaald...
Wat er daar nog extra staat is:
com.android.smspush
Factory Test
SecPhone
SysScope
TwDVFSApp
En wat googlen op al deze processen leverde wat precies op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Doet me denken aan periode van malware op XP machines waarbij met je Hijackthis op zoek moest gaan om het malware probleem te achterhalen.

Misschien is het verstandiger om gewoon het toestel volledig te wipen en dan met het opstarten via Google de backup terug te zetten. De malware zal zo niet terug keren omdat deze vanuit een derde bron(losse APK) moet komen.
Ik had afgelopen week ook elke keer als ik mijn telefoon opstarte, links bovenin een sterretje. Als ik dit opende via tablad ,was ik de gelukkige winnaar van en ging de telefoon naar een bepaalde website. Heb na paar keer plus ergenis een fullwipe gedaan. Nu geen last meer van, maar het vermoeden is dat het uit een apk komt die uit google play komt Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:52:
[...]

Ik had afgelopen week ook elke keer als ik mijn telefoon opstarte, links bovenin een sterretje. Als ik dit opende via tablad ,was ik de gelukkige winnaar van en ging de telefoon naar een bepaalde website. Heb na paar keer plus ergenis een fullwipe gedaan. Nu geen last meer van, maar het vermoeden is dat het uit een apk komt die uit google play komt Grrr.
Da's gewoon van een gratis app die je geinstalleerd hebt. Die gebruiken een reclamenetwerk die zo'n vervelende notificaties sturen.
Eén van die netwerken gebruikt Airpush en met Airpush Detector uit de Store kan je uitvinden welke app de oorzaak is.
Die kan je dan verwijderen en dan ben je van die meldingen af :)
Geen wipe nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:52:
[...]

En wat googlen op al deze processen leverde wat precies op?
Niets bijzonders...
Dat is juist t rare...

Ook krijg ik geen reclame tijdens t starten van andere apps... Alleen Sygic (waar m'n broertje dus geen reclame krijgt), World of Goo en ShadowGun...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Niets bijzonders...
Dat is juist t rare...

Ook krijg ik geen reclame tijdens t starten van andere apps... Alleen Sygic (waar m'n broertje dus geen reclame krijgt), World of Goo en ShadowGun...
Ik zou voor die €43,75 die je betaalt hebt toch even aankloppen bij Sygic waarom jij dit probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 11:52
Miki schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Ik zou voor die €43,75 die je betaalt hebt toch even aankloppen bij Sygic waarom jij dit probleem hebt.
Ik zet er € 100 dat hij er niet voor betaald heeft. Maar jij stond waarschijnlijk ook al in "sarcasme" -modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
newbreed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Ik zet er € 100 dat hij er niet voor betaald heeft. Maar jij stond waarschijnlijk ook al in "sarcasme" -modus.
/s :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Miki schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Probleem is niet alleen bij Sygic... En m'n Broertje heeft exact de zelfde en geen problemen..

Heb nu gevonden dat ShadowGun en Sygic VSERV gebruiken als reclame ding...
ff zoeken of ik dat kan killen/blocken zonder ROOT..

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Da's gewoon van een gratis app die je geinstalleerd hebt. Die gebruiken een reclamenetwerk die zo'n vervelende notificaties sturen.
Eén van die netwerken gebruikt Airpush en met Airpush Detector uit de Store kan je uitvinden welke app de oorzaak is.
Die kan je dan verwijderen en dan ben je van die meldingen af :)
Geen wipe nodig ;)
Okaay dank je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

newbreed schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Als hij hem nu snel aanschaft, is hij E 56,25 en een legale game rijker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

HellBeast schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:06:
[...]

Als hij hem nu snel aanschaft, is hij E 56,25 en een legale game rijker. :+
Ik betaal er inderdaad niet voor...
Heb een usenet account waar ik voor betaal... En waarom dan voor een app betalen als ie ook gratis kan ;)
Maar t ging niet over gekocht of niet... t ging om Ads.. Welke er op mijn mobiel wel op zitten, maar bij m'n broertje niet...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32
HellStorm666 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Heb een usenet account waar ik voor betaal... En waarom dan voor een app betalen als ie ook gratis kan ;)
Dat is een heel andere discussie welke ik voorstel om die hier niet te voeren. Ik heb zo'n gevoel dat dit namelijk off-topic kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Anteros schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Dat is een heel andere discussie welke ik voorstel om die hier niet te voeren. Ik heb zo'n gevoel dat dit namelijk off-topic kan gaan.
Zie daar ook de reactie er onder... Wel ff volledig quoten als je er een opmerking over maak...
[...]

......
Maar t ging niet over gekocht of niet... t ging om Ads.. Welke er op mijn mobiel wel op zitten, maar bij m'n broertje niet...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
[...]

Als je het netjes had gekocht had je dit probleem niet opgelopen. Het is een beetje raar dat we je moeten gaan helpen met een malware probleem terwijl je willens en wetens dit risico hebt genomen.
Dit probleem zul je toch echt zelfs moeten gaan oplossen waarbij de meest voor de hand liggende is door je toestel volledig te wissen en opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Probleem is al opgelost...
Versie die ik had zat een Ad's probleem in... korte fix en t werkt weer...

iig bedankt voor de hulp

Waaterkoelertje, bedankt voor die systems app tip..

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 15:57
dejong12 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:38:
Als ik mijn startscherm en menu wil bewerken, dan begint er zo'n vrouw te praten en die zegt dan iets in de trand van (ik versta de helft niet): "They workings patch in a starts to open??" wanneer ik het startscherm bewerk en "They workings patch in a hue fate menu open??" wanneer ik dat bij menu doe. Weet iemand wat dit is en hoe ik dit uit kan zetten? Ik stoor me eraan.
Heb ik ook, je gebruikt vast lightflow? :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Ewivis schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Dat klopt... Komt het daarvan? Valt het uit te zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door dejong12 op 06-07-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
sslojko schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:16:
[...]

Het heet een kostbaarheden verzekering.
Ik heb ook een kostbaarheden verzekering afgesloten bij de Rabo, kost €2,02, p/mnd toestel is dan verzekert voor € 569,00,- (waarde volgens kieskeurig.nl). Voorwaarde is wel dat je al een alles-in-1-polis hebt bij Rabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Phusebox schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:50:
[...]

Hoe doe je dat dan? Buitendedeur verzekering kost hier € 5,95 per maand excl. de kosten voor de tussenpersoon.
Gewoon de inboedel.
Mijn SGS was kapot gevallen en ik kreeg de prijs van een nieuwe sgs vergoed van ze.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Nog een vraagje.. heb me al t schompes gezocht, maar kan er niets van vinden.

Het wifi-direct werkt heerlijk snel als je bestanden/foto's over wil sturen van de een naar de ander (S3 naar S2 enz.) Echter is t een behoorlijke route door het menu om het eindelijk aan te zetten..
Hoe kan ik een snelkoppeling of toggle maken waarmee ik hier direct ben?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand een mogelijkheid om op de S3 te kunnen zien hoeveel ampere er tijdens het laden, omgeladen wordt ?
Handig om te weten tijdens navigeren, zodat je niet onverwachts zonder prik komt te staan bij een lange rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de modem versie. Ik heb nut de LF2.
Maar is een modem ook nog gebonden aan waar je zit of?
Ik heb namelijk het idee (corigeer me als het fout is) dat toen ik mijn S3 kocht de ontvangst met bellen beter was dan nu. Aan de andere kant horen ze mij dikwijls ver weg of blikkerig, en inkomend valt het ook niet mee.
Zo ja hoe test je het beste welk modem is? Dit gaat mij even boven de pet of is er iets wat ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
jpvaneijk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:54:
Mijn vrouw en ik hebben beide de SGS3. Zij de witte, ik de blauwe; wel zo makkelijk.
Mijn vrouw heeft alles aangevinkt in de energie-zuinige modus en haalt 'm daar eigenlijk nooit vanaf. Natuurlijk vind ik dat jammer omdat je de potentie van de SGS3 dus niet gebruikt.
Bij mij draait de mobiel met alles aan.

Wat mij opvalt is dat ik na 24 uur gebruik zo'n 20% batterij over heb na zeker 2,5 uur navigeren met GPS en verbonden met mijn BT carkit zonder deze aan de oplader te hebben gehad. Dit is echt heel veel winst t.o.v. mijn oude SGS2. Bij normaal gebruik (zonder navigatie) haal ik 48 uur met de SGS3 waar dat met mijn SGS1 zo'n 12 was. Deze (batterij) was echter wel al 2 jaar oud.

Mijn vrouw doet met ongeveer hetzelfde gebruik als ik (net zoveel datagebruik, spelletjes, standby, ect) echter maar zo'n 24 uur op haar batterij en heeft deze op dezelfde manier 'opgevoed' als dat ik met mijn eigen batterij gedaan heb. Dit gebruik is dus in de energiezuinige stand.

Weet iemand hoe in de NIET zuinige stand het gedrag van de processor is t.o.v. de zuinige stand? Ik bedoel: Kan 1 hardwerkende core bijvoorbeeld energie vragen of zo? Ik kan er niet zoveel op vinden en heb ook niet zo geweldig veel verstand van processors en hun werking binnen een smartphone.

Thanx!
Ik lees een hoop over batterij-ervaringen ed. jammer genoeg nog geen reaktie op mijn post hierboven. Is er nog iemand die kan reageren?

Ik heb trouwens uit de samsung store een app gedownload die geloof ik Program Monitor heet of zo. Ik kan nu als vanouds weer zien of ik alles wel goed heb afgesloten.
Nu valt me op dat er best wel eens wat blijft hangen. Als ik een SMS verstuur of gelezen heb, blijft deze dus aan staan. Hetzelfde geldt voor Chrome, maar die doet dat niet structureel. Weet iemand hoe dat kan of opgelost kan worden?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Net de nieuwe "LFB" firmware geïnstalleerd met "OXA" CSC (Unbranded UK firmware).
Wow echt wereld van verschil! Deze zouden ze per direct naar iedereen moeten uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Mijn Conrad S3 is binnen - kom van een HTC desire en dan merk je wel dat je 2 jaar achterloopt. Stukken sneller. En dat voor een schappelijke prijs.... 441. :)

Helaas komt ie wel met Deutsche bloatapps - makkelijk te verwijderen via appbeheer.
Echter een lijstje van favorieten in de internetbrowser onder Lokaal: Handyspiele, Video, Music (alles in die Deuthsche Sprache) kan niet worden verwijderd.... Wat jammer nou.... Rooten of een andere oplossing om deze rommel te verwijderen?!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Merlijn_merlin schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:27:
Mijn Conrad S3 is binnen - kom van een HTC desire en dan merk je wel dat je 2 jaar achterloopt. Stukken sneller. En dat voor een schappelijke prijs.... 441. :)

Helaas komt ie wel met Deutsche bloatapps - makkelijk te verwijderen via appbeheer.
Echter een lijstje van favorieten in de interbrowser onder Lokaal: Handyspiele, Video, Music (alles in die Deuthsche Sprache) kan niet worden verwijderd.... Wat jammer nou.... Rooten of een andere oplossing om deze rommel te verwijderen?!
Paar keer hier voorbij gekomen, kunt gewoon met Odin de Nederlandse ROM flashen (CSC code PHN). Je behoudt dan gewoon garantie en je toestel is dan niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:40
jpvaneijk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:08:
[...]

Ik lees een hoop over batterij-ervaringen ed. jammer genoeg nog geen reaktie op mijn post hierboven. Is er nog iemand die kan reageren?

Ik heb trouwens uit de samsung store een app gedownload die geloof ik Program Monitor heet of zo. Ik kan nu als vanouds weer zien of ik alles wel goed heb afgesloten.
Nu valt me op dat er best wel eens wat blijft hangen. Als ik een SMS verstuur of gelezen heb, blijft deze dus aan staan. Hetzelfde geldt voor Chrome, maar die doet dat niet structureel. Weet iemand hoe dat kan of opgelost kan worden?
Dat apps in de achtergrond blijven is normaal, afsluiten is echt niet nodig. Gebruik je toevallig exchange sync? Ik heb deze van push naar 5 minuten gezet en gebruik nu nog maar 2-3% per uur als ik het toestel niet gebruik.

Zie onderstaand met c.a. 4 uur muziek luisteren via spotify

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/8020/20120706183412.png

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/4486/20120706183428.png

[ Voor 11% gewijzigd door Team-RiNo op 06-07-2012 18:38 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Razer schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:20:
Net de nieuwe "LFB" firmware geïnstalleerd met "OXA" CSC (Unbranded UK firmware).
Wow echt wereld van verschil! Deze zouden ze per direct naar iedereen moeten uitrollen.
Vertel die verschillen eens... Ik wil hem ook gaan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
dejong12 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:41:
[...]

Vertel die verschillen eens... Ik wil hem ook gaan installeren.
http://www.totallydubbed....official-update-gt-i9300/

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1754804

[ Voor 17% gewijzigd door Razer op 06-07-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.Weet iemand waarom mijn toestel niet trilt na gemiste oproep als ik hem oppak, optie heb ik aangevinkt.

2. Ik heb geprobeerd om back-up te maken via Kies, maar mijn PC loopt tegen het einde van back-uppen (rond 98-99% is klaar) vast. Ik heb normaal werkende XP, hiervoor X10 van SE gehad, nooit problemen met PC Companion van SE gehad.

Hele Kies is zo traag, vreselijk! Verder vind ik SIII echt Top! Heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:52:
1.Weet iemand waarom mijn toestel niet trilt na gemiste oproep als ik hem oppak, optie heb ik aangevinkt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, geen van de speciale features werkt bij mij, alleen slim sluimeren.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is aan te raden af en toe eens het RAM geheugen te wissen. Het viel mij op dat de batterij ineens erg snel leeg liep terwijl ik niets met de telefoon gedaan had. Na het RAM geheugen even te wissen was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:03
Zo ik heb vandaag ook een S3 aangeschaft en wat een genot zeg! Kom nog van een "oude" iPhone 3GS. Deed altijd zijn plicht maar werd wel erg traag door de laatste nieuwe iOS updates. Nu lekker bezig alles in aan het stellen en maar gelijk is kijken naar het root gedeelte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 11:51
Al meer mensen die een klein haarscheurtje in de achterklep hebben? Ik heb precies links onder de camera een scheurtje zitten van een halve cm... geen idee hoe die er is gekomen. Misschien met terugplaatsen van het klepje, maar dat lijkt me onwerkelijk....wellicht zelfde idee als eerder met de haarscheurtjes zoals op de iphone 3g/s enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 13:25

sphere

Debian abuser

Heb de S3 binnen. Nu nog een microsim knippen, morgen maar eens de stad in om te kijken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejong12
Ewivis schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Is er een mogelijkheid om dat uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Laatst online: 06-10 14:20
dejong12 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:26:
[...]
Is er een mogelijkheid om dat uit te zetten?
jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:58:
Ik heb een oplossing / workaround gevonden voor LightFlow die gaat spreken bij mapjes. Ik heb hem nog niet eerder voorbij zien komen dus ik deel hem even met jullie.

In Light Flow zelf bij Volume de slider van Music and Media helemaal omlaag brengen. Als je een mp3 of filmpje kijkt moet je natuurlijk wel het geluid weer even omhoog gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me net WEL gelukt om back-up van het hele toestel te maken met Kies, weliswaar een voor van alle 14 eenheden en bij de laatste duurde het bij 99% half uur zo niet een uur om laatste 1% te back-uppen, ik dacht dat ie weer vastgelopen was aangezien dat draaiende icoontje niet bewoog.
Weet iemand of die back-up 100% is (ook met data), bij Samsung zeggen ze dat ie wel 100% is en mijn ervaring hiervoor was dat je toestel geroot moet zijn om het dan met bijvoorbeeld Titanium Backup hele toestel 100% te back-uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Sinds ik mijn agend synchroniseer met met werkagenda via een exchange server zijn een heleboel beveiligingsopties niet meer te wijzigen. Ook moet ik elke keer als ik de S3 aanzet een 5-cijferige pincode invullen. Ik denk dat dit alles komt door dat synchroniseren via een exchange server. Klopt dat?
Bij mijn oude windows telefoon was dat ook zo maar daar kon je aangeven naar hoeveel tijd (max 1 uur) de pincode opgegeven moest worden. Dat heb ik nu nog niet gevonden. Bestaat dat in android niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw heeft vanmiddag een witte S3 gehaald en heb het meeste voor haar geïnstalleerd en ingesteld. Ik zit alleen met 2 'probleempjes'.
1. Moet je het lockscreen ergens aanzetten, want zij krijgt nooit een lockscreen
2. De starttoets is neem ik aan om terug te gaan naar het hoofdscherm, moet deze ook ergens ingesteld worden? Deze doet nergens iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ge1949 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:28:
Sinds ik mijn agend synchroniseer met met werkagenda via een exchange server zijn een heleboel beveiligingsopties niet meer te wijzigen. Ook moet ik elke keer als ik de S3 aanzet een 5-cijferige pincode invullen. Ik denk dat dit alles komt door dat synchroniseren via een exchange server. Klopt dat?
Bij mijn oude windows telefoon was dat ook zo maar daar kon je aangeven naar hoeveel tijd (max 1 uur) de pincode opgegeven moest worden. Dat heb ik nu nog niet gevonden. Bestaat dat in android niet?
Dat is een policy die meegegeven wordt door de Exchange-server van je werk.
Daar valt helaas niks aan te doen.
Ik weet niet welke software je nu gebruikt, maar als je bvb. TouchDown of Moxier gebruikt, dan moet je enkel je pin ingeven bij het openen van je mail als je het programma 5 à 10 minuten niet gebruikt hebt. Niet meer elke keer als je scherm aangaat dus.
Nadeel is dat het 15€ kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 23:25
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:28:
Mijn vrouw heeft vanmiddag een witte S3 gehaald en heb het meeste voor haar geïnstalleerd en ingesteld. Ik zit alleen met 2 'probleempjes'.
1. Moet je het lockscreen ergens aanzetten, want zij krijgt nooit een lockscreen
2. De starttoets is neem ik aan om terug te gaan naar het hoofdscherm, moet deze ook ergens ingesteld worden? Deze doet nergens iets.
1. Je bedoelt dat patroon die je moet maken om te unlocken? (ben ff de naam kwijt van dat waar Google patent op heeft xD)
Dat kan je vinden bij. Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling > Patroon (of een andere). Dan moet je 2x je patroon invoeren en dan nog een reserve pincode en klaar is ie.

2. Start toets? De middelste hardware knop denk ik dat je bedoelt. Ja die brengt je terug naar de hoofdscherm. Dat zou hij gewoon altijd moeten doen, wat doet hij bij jou dan? (naja die van je vrouw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:40:
[...]

1. Je bedoelt dat patroon die je moet maken om te unlocken? (ben ff de naam kwijt van dat waar Google patent op heeft xD)
Dat kan je vinden bij. Instellingen > Beveiliging > Schermvergrendeling > Patroon (of een andere). Dan moet je 2x je patroon invoeren en dan nog een reserve pincode en klaar is ie.

2. Start toets? De middelste hardware knop denk ik dat je bedoelt. Ja die brengt je terug naar de hoofdscherm. Dat zou hij gewoon altijd moeten doen, wat doet hij bij jou dan? (naja die van je vrouw)
Bij 1 bedoel ik dat je het lockscreen krijgt waar je door een 'veeg' het toestel kan unlocken. Hij staat nu op 'vegen', maar als zijn het toestel via de aan/uit knop uit zet (niet helemaal uit, maar standby) of als het scherm zelf uit gaat, dan zou neem ik aan het lockscreen moeten komen als je het toestel aanzet. Maar er komt helemaal geen lockscreen.

2. Die knop werkt alleen als hij standby staat, dan gaat het scherm weer aan, maar als ik in bijv het 3e homescreen veld zit of bijv in de Apps, dan gaat hij niet naar de homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
1. Lockscreen staat waarschijnlijk op 'None' ipv 'Swipe'
2. Geen flauw idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij schermbeveiliging staat Schermvergrendeling en daar staat de optie Vegen aan.

Heb deze ook al een keer op Geen gezet, om te kijken of hij daarna Vegen wel pakte.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Effe gezocht voor je Home-knop. Paar mensen gevonden met hetzelfde probleem, bij hun was het opgelost na een hard reset.
Lost misschien je beide problemen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:52:
Effe gezocht voor je Home-knop. Paar mensen gevonden met hetzelfde probleem, bij hun was het opgelost na een hard reset.
Dankje, ga het zo gelijk even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Mijn screens zijn zojuist helemaal volgescheten door Google Play, maar verder is het echt een verademing in vergelijking met mijn HTC Desire. Was ik trouwens ook niet ontevreden over, maar je merkt wel zeer duidelijk het verschil.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:52:
Helemaal TOP!
Bedankt, dat was de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:44:
[...]

Bij 1 bedoel ik dat je het lockscreen krijgt waar je door een 'veeg' het toestel kan unlocken. Hij staat nu op 'vegen', maar als zijn het toestel via de aan/uit knop uit zet (niet helemaal uit, maar standby) of als het scherm zelf uit gaat, dan zou neem ik aan het lockscreen moeten komen als je het toestel aanzet. Maar er komt helemaal geen lockscreen.

2. Die knop werkt alleen als hij standby staat, dan gaat het scherm weer aan, maar als ik in bijv het 3e homescreen veld zit of bijv in de Apps, dan gaat hij niet naar de homescreen.
Voor 1. gaf ik je de oplossing. Je moet ipv Vegen op Patroon zetten. Dan is de lockscreen geactiveerd als je hem uit stand by wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:27:
[...]

Voor 1. gaf ik je de oplossing. Je moet ipv Vegen op Patroon zetten. Dan is de lockscreen geactiveerd als je hem uit stand by wilt zetten.
Hij staat nu op Vegen en geeft de lockscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:40:
[...]

Hij staat nu op Vegen en geeft de lockscreen
Huh? Dan snap ik even niet wat je bedoelt.
Bedoel je dat er een beveiliging op moet zitten om hem te unlocken of bedoel je alleen maar vegen om te unlocken? Want ik begreep namelijk van je dat hij al op Vegen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort naar het buitenland vakantie vieren. Niet verkeerd!

Maar hoe schakel ik 100% zeker data roaming uit?
Ik wil wel wifi hebben.

Overigens gebruik ik nu ook Green Power Premium, maar die haalt hem nog wel eens uit de niet-mobiele data stand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Gisteren mijn telefoon via Kies geüpdatet van PDA:LE8 naar PDA:LF6.
Ik las overal dat de home knop niet direct reageert bij het indrukken ervan. Nu was mij dat al een beetje opgevallen, maar dat stoorde mij niet. Met de nieuwe firmware lees ik dat het nu sneller reageert, ik merk geen snellere reactie van de home knop. Maar zoals ik net vertelde het stoorde mij niet, want het reageert naar mijn mening snel genoeg (maar niet zo snel als ik dat op mijn iPad1 gewend was).

Wat mij wel ongelooflijk stoort is KIES. Wat blijft dat een één groot drama. Gisteren wel tot 3x geprobeerd een update uit te voeren en elk keer een Time Out (nieuwe firmware heeft hij wel keurig kunnen downloaden).
USB uit mijn laptop getrokken en maar is met OTA update proberen. Bij het opstarten van OTA kreeg ik te lezen dat er geen update aanwezig is!? Daarna de USB terug in mijn laptop in een ander poort gestoken en waarna de update werkte zoals het hoort.

Samsung moet zeker nog wel aan KIES werken omdat allemaal goed te laten functioneren. Ook wel heel vreemd dat OTA je verteld dat er geen update aanwezig is, terwijl KIES je telefoon wilt updaten.

Ik heb verder via KIES voor de update geen backup uitgevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Fermion op 07-07-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
linkkrw schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:59:
[...]

Bedoel je dat er een beveiliging op moet zitten om hem te unlocken of bedoel je alleen maar vegen om te unlocken? Want ik begreep namelijk van je dat hij al op Vegen stond.
Zo moeilijk is het toch niet? :P
Hij stond op Vegen, maar dat deed hij dus niet als je hem aanzette.
Nu heeft hij een wipe van het toestel gedaan, en nu werkt het Vegen wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkkrw schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:59:
[...]

Ik bedoel dat je alleen maar moet vegen om te unlocken. Dit deed hij voor de reset niet.

Had je bericht nog niet gelezen Fire69 :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Zojuist gevonden hoe je de Home button instant kan laten reageren.

Op de achtergrond draait het programma S-Voice en reageert wanneer je twee keer achterelkaar op de Home Button drukt, zoals je weet.
Nu is het mogelijk om S-Voice niet meer op deze actie te laten reageren en de Home Button werkt dan instant!
Hoe je Home button instant laat reager, schakel 'Launch S Voice' uit in S-Voice:

Start S-Voice (druk 2x op de Home button) > Settings > Launch S Voice (verwijder het vinkje)

Je Home Button reageert nu instant.

Dus de verschillende reacties die op verschillende fora's zijn te lezen, dat de Home Button directer reageert nadat de nieuwe firmware is geïnstalleerd, is Bullshit.

Afijn, ik ben een beetje blijer. Laat weer eens zien dat de S3 een uitmuntende telefoon is :D

[ Voor 23% gewijzigd door Fermion op 07-07-2012 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Klopt het dat er geen sd card bij de conrad versie zit ? De telefoon rapporteert 11G. Verder vind het irritant dat je niet een grote scroll knop hebt in de browser en het toetsenbord schakelt niet automatisch terug van cijfers/speciale tekens naar letters. Zoals iemand anders al aangaf is het schalen van tekst in de browser anders dan bij HTC . Als laatste lijkt het onmogelijk om het toetsenbord in te klappen als je klaar bent met typen, schijnbaar moet je buiten een invoerveld klikken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Welke van de standaard bloated apps zijn veilig om uit te zetten? of welke apps in het algemeen die er al opstonden, oja, en hoe lost ik het op dat elke keer als ik een notificatie krijg dat het scherm aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

sphere schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 08:30:
Klopt het dat er geen sd card bij de conrad versie zit ? De telefoon rapporteert 11G. Verder vind het irritant dat je niet een grote scroll knop hebt in de browser en het toetsenbord schakelt niet automatisch terug van cijfers/speciale tekens naar letters. Zoals iemand anders al aangaf is het schalen van tekst in de browser anders dan bij HTC . Als laatste lijkt het onmogelijk om het toetsenbord in te klappen als je klaar bent met typen, schijnbaar moet je buiten een invoerveld klikken ?
Sd-card: zit er niet in - zul je zelf moeten aanschaffen! ;)
16 gieg is bruto opslag, 5 gieg gaat af vanwege standaardapps besturingssysysteem en nog de factory versie om terug te kunnen gaan).
Scrollen doe in de browser met je vingers?
Toetsenbord verdwijnt bij mij om op de terugtoets rechts van de home knop te tikken.
Tis wennen als je van een HTC af komt (zoals ik: ik zoek de powerknop nog steeds aan de bovenkant van het toestel!), maar na een tijdje weet je niet beter !

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 06:53
Fermion schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 02:57:
Zojuist gevonden hoe je de Home button instant kan laten reageren.

Op de achtergrond draait het programma S-Voice en reageert wanneer je twee keer achterelkaar op de Home Button drukt, zoals je weet.
Nu is het mogelijk om S-Voice niet meer op deze actie te laten reageren en de Home Button werkt dan instant!
Hoe je Home button instant laat reager, schakel 'Launch S Voice' uit in S-Voice:

Start S-Voice (druk 2x op de Home button) > Settings > Launch S Voice (verwijder het vinkje)

Je Home Button reageert nu instant.

Dus de verschillende reacties die op verschillende fora's zijn te lezen, dat de Home Button directer reageert nadat de nieuwe firmware is geïnstalleerd, is Bullshit.

Afijn, ik ben een beetje blijer. Laat weer eens zien dat de S3 een uitmuntende telefoon is :D
Die staat overigens standaard uit, want er was niks zo irritant op de S2 als "What would you like to do" constant. Dus het eerste dat ik dacht was, eens kijken of het dit keer wel uit kan, en het stond af fabriek al op uit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Nou die ontplofte SIII was dus gewoon niet waar.. ze hebben hem proberen droog te maken nadat ie nat was geworden.. waarschijnlijk in een magnetron gedaan...

Wat een ongelooflijke loser die gast...

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=79594704
http://www.nu.nl/gadgets/...tplofte-externe-bron.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:27:
Nou die ontplofte SIII was dus gewoon niet waar.. ze hebben hem proberen droog te maken nadat ie nat was geworden.. waarschijnlijk in een magnetron gedaan...

Wat een ongelooflijke loser die gast...

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=79594704
http://www.nu.nl/gadgets/...tplofte-externe-bron.html
haha ik dacht al dat het niet aan de telefoon zou liggen

zijn vrouw zal wel zeggen: hij was een beetje dom! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

ik zit met een vraag en probleem,
ik heb dus een gmail accound op men samsung s3, en had ik ook op men samsung s1, nou komt mijn vraag, ik had nog al wat app,s geinstaleerd op men s1, dus ik sluit men s3 aan zelfde e-mail adres, en instaleerd dus alle app,s terug naar men s3, neem aan dat ik dat ergens kan terug vinden via mijn gmail adres? maar waar kan ik dat vinden, ik hoop dat jullie weten waar mijn programma,s staan, en hoe ik dat kan veranderen, wat ik wel en niet wil instaleren, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 06:53
agaam schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:24:
ik zit met een vraag en probleem,
ik heb dus een gmail accound op men samsung s3, en had ik ook op men samsung s1, nou komt mijn vraag, ik had nog al wat app,s geinstaleerd op men s1, dus ik sluit men s3 aan zelfde e-mail adres, en instaleerd dus alle app,s terug naar men s3, neem aan dat ik dat ergens kan terug vinden via mijn gmail adres? maar waar kan ik dat vinden, ik hoop dat jullie weten waar mijn programma,s staan, en hoe ik dat kan veranderen, wat ik wel en niet wil instaleren, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Makkelijkste is via play.google.com

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Phusebox schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:31:
[...]

Makkelijkste is via play.google.com
je bent geweldig en zo,n snelle replay _/-\o_ _/-\o_ maar zie nu mijn geinstaleerde bestanden staan.
nooit geweten dat het daar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 21:55
Paar vraagjes:
  1. Tijdens een gesprek als de andere kant van de lijn ophangt, dan krijg ik geen geluidje/trilling or whatever... Dan hoor ik dus gewoon ineens niets meer. Klopt dit? Kan ik dit nog wijzigen?
  2. Als ik een afspraak in S Planner wil bewerken dan geeft ie telkens de tijd in UTC. In de instellingen tijdzone vergendelen en Amsterdam selecteren verandert dit niet. Iemand een oplossing?
  3. Als ik 'slim sluimeren' aanzet, gaat het toestel soms helemaal niet meer automatisch uit... ook al ligt hij een meter van mij vandaan. Iemand anders hetzelfde probleem?
  4. Als ik een bericht krijg dan trilt het toestel 1x heel lang... waardoor ik eerst denk dat ik een oproep ga krijgen. Kan ik dit nog aanpassen? Zie alleen de intensiteit van het trilsignaal en de trilpatroon voor oproepen.
Zo dat zijn weer genoeg vragen... :-)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ik begin me nu toch wel erg te irriteren aan de Home launch vertraging.
Het lijkt wel dat het steeds erger wordt. Ik heb inmiddels S voice uitgeschakeld zoals in dit topic
wordt uitgelegd maar nog steeds heb ik dit probleem. Ik heb de laatste nieuwe firmware geinstalleerd
I9300XXLEF Android versie 4.0.4 .

Iemand nog een idee hoe dit te verhelpen door een instelling of ???

Hieronder de link wat dus zou moeten werken
http://www.samsunggalaxys...lere-reactie-home-button/

[ Voor 15% gewijzigd door CallmeGod op 07-07-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Wat je zou kunnen proberen is onder 'Ontwikkelaaropties' bij 'Vensteranimatie schalen' en 'Animatieschaal overgang' het allebei op 0.5x zetten.

Voor de rest is het denk wachten op een update, vooral voor het redraw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mastair schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:31:
Wat je zou kunnen proberen is onder 'Ontwikkelaaropties' bij 'Vensteranimatie schalen' en 'Animatieschaal overgang' het allebei op 0.5x zetten.
En dat heeft wát te maken met zijn issue?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
mastair schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:31:

Voor de rest is het denk wachten op een update, vooral voor het redraw probleem.
Bedankt voor je antwoord alleen dit had ik bij het ontvangen van de telefoon meteen veranderd !
Had voorheen al wat filmpjes en informatie opgezocht . Helaas verhelpt dat niet mijn probleem.

Ik ben bang dat ik inderdaad moeten wachten op een update

ondanks deze ergenis vind ik het super toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:34:
[...]

En dat heeft wát te maken met zijn issue?!
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
martijn24 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:23:
Ik begin me nu toch wel erg te irriteren aan de Home launch vertraging.
Het lijkt wel dat het steeds erger wordt. Ik heb inmiddels S voice uitgeschakeld zoals in dit topic
wordt uitgelegd maar nog steeds heb ik dit probleem. Ik heb de laatste nieuwe firmware geinstalleerd
I9300XXLEF Android versie 4.0.4 .

Iemand nog een idee hoe dit te verhelpen door een instelling of ???

Hieronder de link wat dus zou moeten werken
http://www.samsunggalaxys...lere-reactie-home-button/
De I9300XXLEF die ik heb heeft geen vertraging als ik in een App zit bijv en op de Homeknop in druk. Enige wat wel eventjes duurt is het aan springen van de scherm als het in standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
linkkrw schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:37:
[...]

De I9300XXLEF die ik heb heeft geen vertraging als ik in een App zit bijv en op de Homeknop in druk. Enige wat wel eventjes duurt is het aan springen van de scherm als het in standby staat.
Ook dit probleem ondervind ik( witte galaxy) zou toch eigenlijk niet moeten kunnen als je kijkt
wat er onder de moterkap zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Zijn de Galaxy's van Vodafone unbranded en simlockvrij? Wil wel verlengen met de Galaxy s3 blue maar wil niet afhankelijk zijn van Vodafone met updates ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik heb sinds vandaag de S3 en mijn sim past niet.....oops!
Kan ik deze laten bijsnijden of is het beter een nieuwe te bstellen.
Mijn provider is Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaanozZ schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 17:56:
Zijn de Galaxy's van Vodafone unbranded en simlockvrij? Wil wel verlengen met de Galaxy s3 blue maar wil niet afhankelijk zijn van Vodafone met updates ofzo...
Meestal is het zo als een toestel nieuw uitkomt dat ze unbranded zijn, maar na een tijdje wil het wel weer eens voorkomen dat ze er wat vodafone meuk opzetten. Mocht je hiervan verlost willen zijn even met Odin orginele firmware flashen.
Pagina: 1 ... 49 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.