Het geluid kan meerdere oorzaken hebben welke codec etc etc. Dit kan je zien als je bij de eigenschappen van de film gaat kijken. Vaak kan je wel geluid krijgen als je bijv moboplayer installeert ( gratis te vinden) in de market. Die ondersteunen namelijk meer geluid en video codecs.schubbie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:54:
[...]
ja hij wordt herkent in mijn pc en heb er net een bluray film op gezet en kon hem gewoon afspelen, echter heb ik er geen geluid bij als ik hem afspeel op mijn S3, terwijl die op mijn pc wel gewoon geluid heeft? geluid etc staat allemaal wel gewoon aan. Ook zoiets vreemds.![]()
Als ik naar 'Mijn bestanden' ga, dan herkent hij hem ook. De standaard SDcard zit er van de telefoon en de extSdCard.
kan je wel bijv een foto van je interne naar je sd verplaatsen of bijv je camera openen dan zal die automatisch een tekentje geven(rechts bovenin) dat je een interne kaart erin hebt zitten?
Denk persoonlijk dat de app een probleem geeft probeer eens een andere applicatie of herinstalleer deze eens.
[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 05-07-2012 23:00 ]