Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:08
Iemand enig idee waar de antenne zich bevindt?
Zou het dan mogelijk zijn om een volledig metalen backcover te kopen zoals deze die beschikbaar zijn voor de SGS2, zonder dat er problemen zijn met de ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 19:51

Creesch

bla bla!

Golf2vr6 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:05:
[...]

Sorry, maar ik heb beide en ik vind met knop gewoon fijner...mag dat?
Nee :P Tuurlijk mag dat, geef alleen aan dat het met dat soort zaken vaak gewenning is that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New-User
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
-TYPHOON- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:22:
Iemand enig idee waar de antenne zich bevindt?
Zou het dan mogelijk zijn om een volledig metalen backcover te kopen zoals deze die beschikbaar zijn voor de SGS2, zonder dat er problemen zijn met de ontvangst?
http://downloadcenter.sam...ecream_Dut_D02_120515.pdf

Bladzijde 13 :9 De hoofdantenne zit helemaal onderaan en is ongeveer 1/6e deel van de telefoon als ik de afbeeldingen mag vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:13
Nog mijn mening over de knoppen, de home knop is leuk voor unlocken, maar verder zijn de onscreen buttons van de GN wat mij betreft ideaal, zeker met custom roms, dan kan je alles, maar dan ook echt alles zelf kan instellen. Bv. De hoogte van de knoppen, kleur, icoontjes, acties, short en long press. En vooral hoeveel en welke.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:16:
Nog mijn mening over de knoppen, de home knop is leuk voor unlocken, maar verder zijn de onscreen buttons van de GN wat mij betreft ideaal, zeker met custom roms, dan kan je alles, maar dan ook echt alles zelf kan instellen. Bv. De hoogte van de knoppen, kleur, icoontjes, acties, short en long press. En vooral hoeveel en welke.
ben ik met je eens, mja, met een custom rom kun je er vast wel voor zorgen dat je alsnog onscreen buttons op je SIII hebt, het scherm is namelijk toch groot genoeg. Dat je dan een nutteloze rij knoppen onder je scherm hebt zitten moet je dan maar voor lief nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:18:
[...]

ben ik met je eens, mja, met een custom rom kun je er vast wel voor zorgen dat je alsnog onscreen buttons op je SIII hebt, het scherm is namelijk toch groot genoeg. Dat je dan een nutteloze rij knoppen onder je scherm hebt zitten moet je dan maar voor lief nemen..
dat brengt me op nog een plus punt van onscreen buttons, hiermee heb je dus max scherm size bij bv video, terwijl de behuizing relatief klein blijft. Een nutteloze rij knoppen zou ik niet aan kunnen wennen ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 18:11
Prulleman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:16:
Tja.. Voor mij is unlocken een van de belangrijkste dingen :) Misschien dat sommige zonder kunnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
inderdaad :) (volume button wake (in CM en AOKP roms) verzacht te pijn redelijk goed). en daarnaast went het ook.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Prulleman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:25:
[...]

dat brengt me op nog een plus punt van onscreen buttons, hiermee heb je dus max scherm size bij bv video, terwijl de behuizing relatief klein blijft. Een nutteloze rij knoppen zou ik niet aan kunnen wennen ;)
Knoppen maken de behuizing niet groter. De nexus heeft geen knoppen en ook nog gewoon een heel stuk onder het scherm. Blijkbaar is die ruimte nodig voor hardware/batterij.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:52:
[...]

Knoppen maken de behuizing niet groter. De nexus heeft geen knoppen en ook nog gewoon een heel stuk onder het scherm. Blijkbaar is die ruimte nodig voor hardware/batterij.
Klopt, de s3 heeft inderdaad een ongeveer even groot stuk onder het scherm, maar de knoppen lijken me wel te dicht bij de onderkant zitten (praktisch gezien). Maar alles blijft persoonlijk, en ik ga het in dit topic toch niet winnen met een GN ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week de Samsung Galaxy S2 gekocht.

Ik zit nu echter met het probleem dat de over de meegeleverde headset alleen het geluid van muziek gaat.
Bel en toetsgeluiden komen doodleuk uit de telefoon zelf en dus niet via de headset.

Ik heb op internet gezocht maar kan helaas geen oplossing vinden. Heeft iemand hier een idee?

p.s. headsetaansluiting kan er niet verder in.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:29:
Ik heb afgelopen week de Samsung Galaxy S2 gekocht.

Ik zit nu echter met het probleem dat de over de meegeleverde headset alleen het geluid van muziek gaat.
Bel en toetsgeluiden komen doodleuk uit de telefoon zelf en dus niet via de headset.

Ik heb op internet gezocht maar kan helaas geen oplossing vinden. Heeft iemand hier een idee?

p.s. headsetaansluiting kan er niet verder in.
Joehoe, probeer het ff in het S2 topic, dit is het S3 topic ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh lol excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Iemand toevallig al een "leuke" site tegengekomen voor accessoires voor de S3 ?
Denk aan hoesjes / docks ect..

Overigens wordt mijn S3 apart gehouden bij de BelCompany _/-\o_
Bleek dat er al meer dan 400 orders waren geplaatst, waarvan ruim 90% op voorhand was betaald :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:58:
Iemand toevallig al een "leuke" site tegengekomen voor accessoires voor de S3 ?
Denk aan hoesjes / docks ect..

Overigens wordt mijn S3 apart gehouden bij de BelCompany _/-\o_
Bleek dat er al meer dan 400 orders waren geplaatst, waarvan ruim 90% op voorhand was betaald :o
Ik was op zoek naar de Samsung flip cover, hier gevonden voor € 25,- inclusief verzending.
http://www.telecomtelecom...amsung/i9300-galaxy-s-iii

Verder staan er wel wat leuke accessoires. Ik ben overigens meer geïnteresseerd in een pakket zoals die verkrijgbaar is bij Vodafone (met dock etc.), helaas nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Wil iemand zo vriendelijk zijn om een accessoiretopic aan te maken voor de SIII? Dit topic is alleen voor het toestel zelf, de accessoires horen thuis in Accessoires & Navigatie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10-10 12:56
janvanduschoten schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:45:
[modbreak]Wil iemand zo vriendelijk zijn om een accessoiretopic aan te maken voor de SIII? Dit topic is alleen voor het toestel zelf, de accessoires horen thuis in Accessoires & Navigatie.[/]
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

En heeft iemand zin om wat bannertjes te maken voor de TS van dit topic, en het accessoire-topic?

Zoiets dus, maar dan voor de SIII:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HU5gYTH7T4RcmFSwUwSQs0xP/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Is al bekend of de S3 (net als de S2) geleverd wordt met Polaris Office?
Ik kan het zelf nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joentjebe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-08 16:26
Phoniac schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:31:
Is al bekend of de S3 (net als de S2) geleverd wordt met Polaris Office?
Ik kan het zelf nog nergens vinden.
Volgens GSMarena staat polaris inderdaad voorgeïnstalleerd op de s3:
http://www.gsmarena.com/s...y_s_iii-review-761p10.php

"The Samsung I9300 Galaxy S III comes with the Polaris Office preinstalled, which gets more and more love from hardware manufacturers by the hour. And for good reason, we guess - it's one of the most feature rich mobile editors we've seen. You can view and edit Word, Excel and PowerPoint documents and there's a PDF viewer to boot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
Zijn mensen al bekend met het feit dat Samsung problemen had met het produceren van de blauwe achterklepjes waardoor in de eerste 2/3 weken alleen maar witte Galaxy SIII toestellen beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
TheGHunter schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:36:
Zijn mensen al bekend met het feit dat Samsung problemen had met het produceren van de blauwe achterklepjes waardoor in de eerste 2/3 weken alleen maar witte Galaxy SIII toestellen beschikbaar zijn?
Heb je ook een (betrouwbare) bron

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 09-10 18:41
Prulleman schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:34:
[...]

Heb je ook een (betrouwbare) bron
coolblue, hi etc

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 18:11
Dat noem ik geen bron. Ze verandere de datum door ee hoeveelheid preorders waarschijnlijk. Coolblue stuurt een tactische mail misschien om te voorkomen dat mensen gaan annuleren. We zien volgende week wel of niemand met een S3 loopt. Met preorders doe je een gok dat die winkel net voldoende heeft om jou bestelling uit te kunnen leveren. Ik wacht wel en koop of bestel hem waar hij op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Dit kan ik bevestigen. Ik werk bij The Phonehouse. S3 is vanaf vandaag bestelbaar voor onze filialen. We kunnen alleen witte s3's bestellen. De blauwe helaas niet. De reden weet ik niet, maar zou best eens met bovenstaand verhaal te maken kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
Vriend van mij die in te telecom werkt vertelde me hetzelfde, inderdaad productieproblemen bij de achterkantjes van de blauwe GS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Damn.. Op de xda forum lees ik net dat in dubai (sgIII al te koop daar) alleen maar de witte versie te koop is en er nog geen release date is voor de blauwe versie.
Vraag me af of ik misschien mijn preorder moet veranderen naar de witte versie.

[ Voor 47% gewijzigd door coramoor op 25-05-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 17:30
De blauwe versie wordt pas 15 Juni geleverd volgens xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
coramoor schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:38:
Damn.. Op de xda forum lees ik net dat in dubai (sgIII al te koop daar) alleen maar de witte versie te koop is en er nog geen release date is voor de blauwe versie.
Vraag me af of ik misschien mijn preorder moet veranderen naar de witte versie.
ik denk precies hetzelfde, maar ik weet niet of ik dan uiteindelijk weer spijt krijg, omdat ik die blauwe dan niet meer heb genomen..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 20:54
Damn, ik had ook besteld bij Hi. Ik maak me zorgen dat de witte versie erg gaat glanzen :( Ik denk dat ik dan maar ga annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De blauwe is inderdaad uitgesteld. Zie binnenkort ook de frontpage van Tweakers. Dus dat wordt afwachten daarvoor dan.
10:22
Galaxy S III komt wegens productieproblemen aanvankelijk alleen in wit uit

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 12:57

KoffieNT

banaan

ho, in het verkeerde topic gezet

[ Voor 93% gewijzigd door KoffieNT op 25-05-2012 12:29 . Reden: foutje ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:29:
15 juni zou ik nog niet eens zo erg vinden, maar een hele maand vertraging zou ook jammer zijn.

Ik heb nu Ben en heb een VodafoneS3-abo besteld, Vodafone annuleerd mijn (maandelijks opzegbare) Ben-abo. Is het nu zo dat ik volgende week wel de simkaart van Vodafone zou kunnen krijgen en dat het abo al in gaat zonder dat ik de telefoon heb? Want dat zou ik uiteraard niet zo eerlijk vinden. Of wachten ze tot de telefoon leverbaar is en leveren ze de telefoon+simkaart dan in een keer?

Deze vraag in de zin van; wat als het laatste waar is en het Ben-abo gewoon stop wordt gezet voordat ik m'n nieuwe Vodafoonkaartje heb.
Yes bij Vodafone gaat je abonnement in zodra je het simkaartje thuis hebt.
Ik heb mijn simkaart nu al anderhalve week in huis en kan er gewoon mee bellen terwijl hij voor de S3 is aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ah, alsnog bedankt voor het antwoorden :P. Hmm, dat vind ik eigenlijk niet zo eerlijk, want je betaald je abo al (ookal is ie de eerste 6 maanden gratis, dan nog 'betaal' je al) zonder dat je de telefoon binnen hebt...hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Dan moet je ook geen telefoon erbij bestellen die nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Ik hoop stiekem dat de productie problemen niet supergroot zijn en dat ze de blauwe versies alleen in de kleine landen vertragen(dubai, nl etc). Heb de mijne besteld bij de duitse amazon.

Een vertraging van 2 weken is namelijk niks vergelijken met de witte iphone 4 die een vertraging had van een dik half jaar. Release is volgende week je verwacht toch als er problemen zijn dat ze het eerder weten de produkten worden in azie gefabriceerd en je verwacht toch minimaal een paar miljoen exemplaren voor de release. Ook hoor je helemaal geen verhalen uit duitsland of uk over de vertraging.

Dus duimen dat me sgIII op tijd uit duitsland wordt verstuurd hehhe. (op amazon staat nog steeds gewoon 30 mei)

.....
Ok ik heb dus gelijk in de UK is er geen vetraging met de blauwe versies. Daar hebben ze dus de goede versies naartoe gestuurd. Hopelijk is DE een belangerijk genoeg land om daar ook de blauwe versies alvast te verkopen. Dubai, NL, Scandinavie, Oostenrijk en Maleisie confirmed vertraging.

[ Voor 66% gewijzigd door coramoor op 25-05-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

crispo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:47:
Dan moet je ook geen telefoon erbij bestellen die nog niet leverbaar is.
leverbaar op 29 mei he ;). En dat wordt dan opeens uitgesteld, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
New-User schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:58:
http://downloadcenter.sam...ecream_Dut_D02_120515.pdf

Bladzijde 13 :9 De hoofdantenne zit helemaal onderaan en is ongeveer 1/6e deel van de telefoon als ik de afbeeldingen mag vertrouwen.
LOL, p. 12, nummer 2: Servicelampje, laten we hopen van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Verge is er weer es snel bij:

http://www.theverge.com/2...msung-galaxy-s-iii-review
GOOD STUFF
Unequaled performance
Excellent camera
Functionally sound design
Android tweaks have mostly been for the better

BAD STUFF
Aesthetically challenged
TouchWiz takes getting used to
S Voice is no less of a gimmick than Siri
Samsung has a history of failing to update phones on time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:11
Heb hem ook in mijn handen gehad vandaag, vind de home knop 'onnatuurlijk' laag zitten t.o.v. de voorgangers, verder heel glad, dun en retesnel toestel! zal een waardig vervanger zijn voor mijn nexus.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

http://www.samsung.com/nl...st_main_galaxys3_20120504
Okay, iedereen die em al heeft of betaald heeft roep es Bingo!
...
Afbeeldingslocatie: http://cv.h1t.ch/sg3belco.png
...
Bingo!
...En nu in je profiel aangeven dat je hem geclaimd/(of al) hebt :)

Dan het mindergoeie nieuws:
Levering lijkt vertraagd. Om het even welke winkel je raadpleegt. Heb de mijne via BelCompany besteld, kreeg vrijwel meteen mail dat uitlevering op zich kon laten wachten. Een andere grote telco-shop (PhoneHouse) vroeg maarliefst 730 euro voor het model dat ik nu incl. accesoires heb(lees: ga krijgen) voor 631 euro. :S
Beste meneer Escovan,

Helaas moet wij je meedelen dat Samsung moeilijkheden heeft bij de lancering van hun nieuwe vlaggenschip,
de Samsung GALAXY S III. Tijdens de productie van de blauwe achterkantjes is gebleken dat de kwaliteit onvoldoende was. Hierdoor heeft men besloten alle 600.000 geproduceerde blauwe achterkantjes weg te gooien, productie aan te passen en opnieuw te beginnen.

Voor BelCompany betekent dit dat we uitsluitend witte toestellen geleverd gaan krijgen in de komende twee/drie weken.

Excuses voor het ongemak.

Groet van het BelCompany online team

[ Voor 35% gewijzigd door Ulysses op 25-05-2012 18:10 ]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05
Kijk dat is pas een review, doet me goed dat de S3 er goed doorheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:08
Mja maar toch minder dan de review op gsmarena.com.
Met name het scherm wordt hier lager gewaardeerd dan dat van de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Engadget is inmiddels ook van de partij: http://www.engadget.com/2...sung-galaxy-s-iii-review/

Zeker niet negatief, maar ook niet zo positief als de meeste eerdere reviews.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Wat bedoel je precies? Het is een enorm positief review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
-TYPHOON- schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:14:
Mja maar toch minder dan de review op gsmarena.com.
Met name het scherm wordt hier lager gewaardeerd dan dat van de One X
Ik hecht toch meer waarde aan de review van The Verge dan alle voorgaande reviews bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

mister_S schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:34:
Wat bedoel je precies? Het is een enorm positief review.
Review is inderdaad positief, maar niet zo positief als andere reviews.
Last year's Galaxy S II landed on an unsuspecting world that was devoid of predators, but the GS III has no such luxury. The Snapdragon variant of the One X has similar computing power, battery life and photographic credibility, but it also has a much better user interface that sticks more closely to the guiding ethos of Android 4.0. It also has a more forward-looking physical design, while the GS III sticks to the tried and true styles of old. Perhaps the biggest sacrifice you'd make by going for the One X over the GS III is the loss of the cheap storage offered by the microSD card. That's a painful thing to give up, but given how deeply we feel about the need for Android to move forward and not get stuck in a Gingerbread-flavored groundhog day, we'll take the hit.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Inderdaad minder positief. De score is ook gelijk aan die van de One XL en een punt boven de One X.
In deze review wordt het scherm bijvoorbeeld als minder goed beoordeeld dan die van de One X.
De One X wint dus op uiterlijk en scherm.
Overigens ook genoeg plussen voor de SGS3, zoals:
- Snelheid
- Camera
- Accuduur
- Geluid (Wolfson DAC)
- Praktische vormgeving (waardoor verwisselbare accu en Micro SD kaart en betere handzaamheid)
- Wat softwarematige plussen

Ik zie dit toch als een kleine overwinning voor de SGS3, behalve als het scherm veel minder is dan die van de One X, wat ik ook weer niet denk als ik de review lees. Met name de praktische vormgeving, accuduur en de Wolfson DAC tellen voor mij zwaar.

edit: Dan heb ik het over de review van The Verge.

[ Voor 3% gewijzigd door Sigis op 25-05-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 18:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik weet niet wat voor One X (of SIII for that matter) ze daar hebben gehad, maar ik vind het scherm van de SIII toch echt een stuk mooier dan dat van de One X. Sowieso gaat het in die review blijkbaar over de Snapdragon One X, niet de Tegra3. De Exynos veegt iig de vloer aan met de Tegra3 :)

Van het weekend maar eens kijken hoe de SIII presteert tov de One X en een andere Koreaanse quadcore. Op school deed ik nooit huiswerk, nu doe ik mijn 'huiswerk' met plezier ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Zo te zien is de CPU gelijkwaardig met zowel de Snapdragon S4 als de Tegra 3, maar de GPU superieur aan beiden. Daarbij wel te vermelden dat bij de SGS3 minder subpixels berekend hoeven te worden.

Aangezien ik het scherm van de S3 nog steeds niet zelf gezien heb kan ik niet oordelen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het scherm van de SGS3 zoveel beter is dan die van de Nexus en Note dat die wat mijj betreft beter is dan het scherm van de One X. Ook de cijfers en vergelijkende foto's die ik heb gezien wijzen daar niet op. Het blijft natuurlijk wel een kwestie van smaak. Veel mensen houden van 'gekleurd' beeld en geluid. Daarom zijn LED TV's en AMOLED schermen zo populair, niet natuurlijk maar wel naar de smaak van de meeste mensen. Bij geluid geven de meeste mensen de voorkeur aan bas-zwaar geluid met ook iets verhoogd midden hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 18:43

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als je het scherm op standaard hebt staan dan ziet het er idd enigszins onnatuurlijk uit. De 'natuurlijke' stand ziet er een stuk realistischer uit. Het scherm van de One X vind ik persoonlijk wat donkerder, alsof er een donker laagje op ligt.

Edit: moest ineens weer denken aan vanmiddag. Dat 'Slim-sluimeren' is echt een briljante feature. Daarbij checkt 'ie of je nog naar het scherm kijkt. Ik had vanmiddag de SIII op tafel liggen tijdens een meeting en had het scherm nog aan staan. Op een gegeven moment zie ik vanuit mijn ooghoek het scherm iets dimmen, toen het 'oogje' weer in de notificatiebalk verscheen kon 'ie blijkbaar toch nog 'zien' dat ik ernaar keek, want het scherm werd weer meer verlicht. Best indrukwekkend, imho. Erg fijn ook als je bijvoorbeeld met WordFeud ff zit te denken, hoef je niet elke keer met je vinger op het beeld te tikken.

[ Voor 56% gewijzigd door FooLsKi op 25-05-2012 21:54 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Dat is heel typisch, aangezien het scherm van de One X veel helderder is (zowel op 50% als 100%) en ik vind het alles behalve donker (wat te licht eigenlijk in standaard instellingen). Alle Super Amoled schermen die ik heb gezien, zijn daarintegen aan de donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Werd gisteren gebeld door Belcompany, dat ik de S3 kon ophalen. Helaas alleen d witte en ik wil de blauwe, dus toch maar even wachten...
Wel vreemd, wacht dacht dat ze pas komende week uitgeleverd zouden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Ik denk dat alle goede blauwe s3 naar de UK zijn verscheept. Kreeg namelijk ook een bericht van amazon.de dat de levering met 1, 2 weken vertraagd is. Heb me bestelling geannuleerd en bij amazon.co.uk besteld hoop dat ze genoeg voorraad hebben voor mijn bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
En de Galaxy S3 is in de pocket 8). Eerst nog even werken en vanavond lekker met me nieuwe phone spelen :)

Wat me in eerst instantie op viel was dat dat ding ogeveer niks weegt en qua grootte bijna net zo groot als mijn huidige Galaxy S2 is. Alleen het scherm is dus een stukje groter.

[ Voor 45% gewijzigd door wizzlewaxx op 26-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:03
wizzlewaxx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:38:
En de Galaxy S3 is in de pocket 8). Eerst nog even werken en vanavond lekker met me nieuwe phone spelen :)

Wat me in eerst instantie op viel was dat dat ding ogeveer niks weegt en qua grootte bijna net zo groot als mijn huidige Galaxy S2 is. Alleen het scherm is dus een stukje groter.
Waar heb je hem gehaald? :D
Meeste winkels verkopen hem pas dinsdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Razer schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Waar heb je hem gehaald? :D
Meeste winkels verkopen hem pas dinsdag :(
Ik werk bij TPH. Daar kregen we ze vandaag binnen, waaronder 1 voor mij gereserveerd. Wij mogen m inderdaad pas vanaf dinsdag verkopen. Maar ik neem er alvast 1 mee om 5uur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemande het scherm al in levende lijve gezien? Ik vraag me af of de groen/gele waas zichtbaar is. Voor mij is de kwaliteit van het scherm het allerbelangrijkst, dus ik twijfel tussen de one x en de s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
wizzlewaxx schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:38:

Heb je de witte, of heeft Phonehouse toch de hand weten te leggen op de blauwe...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 19:48

Rudios

Lost in space?

Zullen de simlockvrij S3's niet makkelijker verkrijgbaar zijn? Daar deze toch over het algemeen minder worden verkocht maar wel de grootste winst op zit voor de winkels. Of praat ik nu poep?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Nu online
@petert1981 heb nog geen groen/gele waas gezien, wel een blauwe waas over het wit zoals bij veel amoleds. Vind het scherm paar tikkeltjes minder dan op One X en Xperia S. Vooral met dit weer zie je buiten dat SA HD tekort schiet. Hij is wel heel stuk sneller dan One X :)

Uitgebreide review op de frontpage komt eind volgende week, zijn druk bezig met allerlei testen, zoals accu, camera en andere tijdrovende zaken. Stay tuned want de review wordt érg uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
arnoudwokke schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:46:
Vooral met dit weer zie je buiten dat SA HD tekort schiet.
Hm, dat komt niet echt overeen met de (ietwat beter onderbouwde) bevindingen van GSMArena, op wat voor manier schiet het tekort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Nu online
Geen idee wat voor testen zij doen, maar ik heb de telefoons simpelweg in de zon gelegd en ben gaan kijken. Mensen van Samsung stonden erbij, was op hun evenement. Alle telefoons op maximale helderheid (schermmodus Default, Stroomtoevoer lcd beperken Uit) enz. Verschil is door minstens 5 getuigen opgemerkt: S III iets beter dan S II, maar minder dan iPhone, One X. Later experiment herhaald met zelfde resultaat.
Kleuren wijken sterk af van hoe kleuren echt zijn, ik kom daar op de review wat uitgebreider op terug. Kortom: ik weet niet wat GSM Arena meet, maar het klopt niet met de realiteit. Viel me al eerder op, zon en buitenlicht nabootsen is moeilijk. Daarom hebben wij daar ook nog geen test voor. Eerste bevindingen accutest wijken ook af van die van GSM Arena, maar dat wil ik dubbelchecken voordat ik er iets meer over zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
heutsm schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:33:
[...]

Heb je de witte, of heeft Phonehouse toch de hand weten te leggen op de blauwe...?
De Witte. Volgende week krijgen wel welgeteld 1 blauwe binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig, het liefst zou ik een toestel kiezen dat op alle fronten het beste is. Maar dat is de S3 dus duidelijk niet. Die blauwe waas is ook duidelijk te zien op de video review van the verge. Is dat uit te schakelen dmv settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

*knip Hij is wel heel stuk sneller dan One X :)

*knip*
Waarmee? Overall of qua browsen, enz?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:07
Net de witte even in de hand gehad bij de Primafoon in Enschede. Erg mooi, ligt heerlijk in de hand en is echt niet te groot! Zonder het scherm in actie te hebben gezien zeg ik nu al dat dit mijn volgende telefoon wordt. Maar dan in blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 14:39

Mip

vast al een keer voorbij gekomen maar wanneer komt de zwarte versie dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mip schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:00:
Er bestaat geen zwarte versie: Blue of white

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Nu online
janvanduschoten schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Waarmee? Overall of qua browsen, enz?
Beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Leuk. Galaxy s 2 versus galaxy s3: http://www.gsmarena.com/g...laxy_s_iii-review-764.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
@Arnoudwokke

Nemen jullie in de review ook het effect mee van Samsung om af te wijken van de ICS design guidelines m.b.t. fysieke buttons zoals de home knop? Tot nu is daar niet erg op in gegaan in de reviews van de andere tech sites.
Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 26-05-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ook ik heb vandaag de SGS3 in mijn handen gehad en uitgeprobeerd. Mijn eerste indruk is:
- Het uiterlijk vind ik beter dan op de foto's. Ik heb geen problemen met de glanzende witte achterkant, ik vind het wel mooi. Ook de vorm bevalt me wel.
- Hij ligt lekker inde hand, in ieder geval bij mij.
- Die 0.1 inch / 2 mm extra schermdiameter ten opzichte van de One X vind ik zichtbaar en merkbaar en zeker een plus.
- Hij is ontzettend smooth, snel dus, nergens noemenswaardig last gehad van lag.
- Touchwiz lijkt beter en prettiger dan voorgaande versies, of het je bevalt blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Touchwiz of Sense is wat mij betreft echt een kwestie van persoonlijke voorkeur, beiden zien er goed uit en lijken goed in elkaar te zitten.
- Het scherm vind ik heel mooi, maar is naar mijn mening 'kwalitatief' toch echt minder dan die van de One X of de Xperia S. Wel een stuk beter dan die van de Galaxy Nexus. De kleurbalans is nog steeds niet optimaal en geen van te kiezen instellingen. De kleuren zijn minder natuurlijk en het wit is minder wit. Daarnaast is het scherm minder helder, in sommige gevallen zichtbaar minder scherp. Leesbaarheid in zonlicht vind ik ook niet beter dan bij de One X en de kijkhoek vind ik minder goed, vooral omdat bij de SGS3 snel verkleuring optreed. Wel is het zwart beter en heb je de mogelijkheid voor intensere ('overdreven') kleuren. Hoewel ik me afvraag of dat zinvol is, aangezien het scherm van de One X ook al oversatuated is. Scherm is geen dealbreaker wat mij betreft, wat het bij de Galaxy Nexus wel was.
- De Camera is heel goed voor een telefoon en lijkt me zeker gewaagd aan die van de One X, wat beter met veel licht, wat minder met weinig licht. Zeker gewaagd aan de concurrentie dus.
- Het geluid via de koptelefoon vind ik echt goed voor een telefoon, die Wolfson DAC is echt goed. Ik denk wel dat er nog meer uit te halen is, Supercurio? Ik heb mijn Klipsch S4 en Bose MIE2 gebruikt. Wat mij betreft een selling point van deze telefoon.
- Open Wifi was op het randje, maar werkte goed, net als op de One X overigens.

Mijn voorlopige oordeel t.o.v. de One X is:
Pro's One X:
- Beter scherm.
- Mooier (meer onderscheidend is misschien beter gezegd) design.

Pro's SGS3:
- Groter scherm (ja dat is merkbaar).
- Praktischer design (ligt iets beter in de hand, verwisselbare Accu, Micro SD slot, minder uitstekende camera).
- Smoother.
- Grotere accu (volgens de eerste testen ook langere gebruikstijd).
- Betere DAC, beats Beats audio.

Geen knock-out maar voorlopig een overwinning op punten voor de SGS3 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Heb er vanmiddag even mee gespeeld en hij is echt huge! Met 1 hand bedienen zit er sws niet in. Maar desondanks heeft het een hele mooie scherm en voelt de telefoon echt super snel aan. Ook al is S Voice een rip off, het werkt wel (zover getest). Vind de behuizing alleen erg gierig gedaan. Weer zoals de S2 met een gare klep die je eraf moet trekken, waar je constant het gevoel hebt dat je het zo eraf breekt. Behuizing van aluminium of ander soort metaal, dan was het helemaal af. (los van het feit dat het toestel ECHT groot is..) Bovendien vond ik de homeknop niet echt fijn werken, het feit dat ie niet rond is en niet lekker klikt (zoals de iPhone bijvoorbeeld) maakt het soms wel een beetje irritant, je moet dan goed voelen of je goed op de knop zit (gezien hij niet rond is). Wat het weer lastiger maakt omdat het toestel vrij groot is, dus je maakt aardige grote bewegingen met je vinger.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6773600/IMG_1724.jpg
foto ter indicatie in vergelijking met iPhone 4

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 26-05-2012 22:31 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ik vind het dus niet echt 'huge', maar ik hou van grote smartphones.
Over die home knop ben ik het met je eens, die had beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het hele model lijkt op die foto een beetje op 'het dikkertje van de klas'. Ben benieuwd hoe de S3 er in het echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Stay tuned want de review wordt érg uitgebreid :)
Kunnen jullie ook even bekijken of Samsung een eigen protocol gebruikt voor Allshare Cast of gebruik maken van Intel's WiDi techniek? Want ik ben reuze benieuwd of de Allshare Cast dongle ook werkt met een laptop voorzien van Intel WiDi technologie. Alvast bedankt. :D

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Sigis schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:54:
Ook ik heb vandaag de SGS3 in mijn handen gehad en uitgeprobeerd. Mijn eerste indruk is:
- Het uiterlijk vind ik beter dan op de foto's. Ik heb geen problemen met de glanzende witte achterkant, ik vind het wel mooi. Ook de vorm bevalt me wel.
- Hij ligt lekker inde hand, in ieder geval bij mij.
- Die 0.1 inch / 2 mm extra schermdiameter ten opzichte van de One X vind ik zichtbaar en merkbaar en zeker een plus.
- Hij is ontzettend smooth, snel dus, nergens noemenswaardig last gehad van lag.
- Touchwiz lijkt beter en prettiger dan voorgaande versies, of het je bevalt blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Touchwiz of Sense is wat mij betreft echt een kwestie van persoonlijke voorkeur, beiden zien er goed uit en lijken goed in elkaar te zitten.
- Het scherm vind ik heel mooi, maar is naar mijn mening 'kwalitatief' toch echt minder dan die van de One X of de Xperia S. Wel een stuk beter dan die van de Galaxy Nexus. De kleurbalans is nog steeds niet optimaal en geen van te kiezen instellingen. De kleuren zijn minder natuurlijk en het wit is minder wit. Daarnaast is het scherm minder helder, in sommige gevallen zichtbaar minder scherp. Leesbaarheid in zonlicht vind ik ook niet beter dan bij de One X en de kijkhoek vind ik minder goed, vooral omdat bij de SGS3 snel verkleuring optreed. Wel is het zwart beter en heb je de mogelijkheid voor intensere ('overdreven') kleuren. Hoewel ik me afvraag of dat zinvol is, aangezien het scherm van de One X ook al oversatuated is. Scherm is geen dealbreaker wat mij betreft, wat het bij de Galaxy Nexus wel was.
- De Camera is heel goed voor een telefoon en lijkt me zeker gewaagd aan die van de One X, wat beter met veel licht, wat minder met weinig licht. Zeker gewaagd aan de concurrentie dus.
- Het geluid via de koptelefoon vind ik echt goed voor een telefoon, die Wolfson DAC is echt goed. Ik denk wel dat er nog meer uit te halen is, Supercurio? Ik heb mijn Klipsch S4 en Bose MIE2 gebruikt. Wat mij betreft een selling point van deze telefoon.
- Open Wifi was op het randje, maar werkte goed, net als op de One X overigens.

Mijn voorlopige oordeel t.o.v. de One X is:
Pro's One X:
- Beter scherm.
- Mooier (meer onderscheidend is misschien beter gezegd) design.

Pro's SGS3:
- Groter scherm (ja dat is merkbaar).
- Praktischer design (ligt iets beter in de hand, verwisselbare Accu, Micro SD slot, minder uitstekende camera).
- Smoother.
- Grotere accu (volgens de eerste testen ook langere gebruikstijd).
- Betere DAC, beats Beats audio.

Geen knock-out maar voorlopig een overwinning op punten voor de SGS3 wat mij betreft.
Mooie gebruikerservaring. Wat zullen de muziekliefhebbers balen die net een One X hebben gekocht. Muziekkaart is zoveel beter ivm de One X. Vergelijkbaar met de iPhone 4S. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ja, muziek, daar maakt de SGS3 wat mij betreft echt het verschil t.o.v. de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Sigis schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:41:
Ja, muziek, daar maakt de SGS3 wat mij betreft echt het verschil t.o.v. de One X.
Tsja en daar valt mijn Nexus redelijk in tegen. Twijfel steeds meer om hem daar alleen al om aan te schaffen. Maar ben voor de rest heel tevreden met mijn Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Nu online
GT-R schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Kunnen jullie ook even bekijken of Samsung een eigen protocol gebruikt voor Allshare Cast of gebruik maken van Intel's WiDi techniek? Want ik ben reuze benieuwd of de Allshare Cast dongle ook werkt met een laptop voorzien van Intel WiDi technologie. Alvast bedankt. :D
Ga mijn best doen, maar dat zal op hq moeten, omdat ik geen WiDi thuis heb. Maar in de korte tijd moeten we ook nog van alles doen, zoals video en foto's maken enzo :) Ben Tweede Pinksterdag kwijt, dan is hq niet open :s
Miki schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:41:
@Arnoudwokke

Nemen jullie in de review ook het effect mee van Samsung om af te wijken van de ICS design guidelines m.b.t. fysieke buttons zoals de home knop? Tot nu is daar niet erg op in gegaan in de reviews van de andere tech sites.
Alvast bedankt!
Absoluut, zit een hele pagina in over de gedachte achter TouchWiz en de gevolgen van Samsungs keuzes voor Android in zijn geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:58

BPP

alwaysleft schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:33:
[...]
Mooie gebruikerservaring. Wat zullen de muziekliefhebbers balen die net een One X hebben gekocht. Muziekkaart is zoveel beter ivm de One X. Vergelijkbaar met de iPhone 4S. Top!
Ik ben een muziekliefhebber en ben zeer tevreden met mijn One X. Anders zou ik inderdaad wel voor een 4S zijn gegaan.
Sigis schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 21:54:
Is het toestel dan ook merkbaar groter? Ben daar wel benieuwd naar sinds het toestel ook zo'n 2 milimeter groter is.

[ Voor 34% gewijzigd door BPP op 27-05-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BPP schreef op zondag 27 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Ik ben een muziekliefhebber en ben zeer tevreden met mijn One X. Anders zou ik inderdaad wel voor een 4S zijn gegaan.

[...]

Is het toestel dan ook merkbaar groter? Ben daar wel benieuwd naar sinds het toestel ook zo'n 2 milimeter groter is.
Wat ik dus wil zeggen is dat de S3 superieur is aan de One X qua geluidskwaliteit. Dus als je echt een muziekliefhebber bent is de keuze tussen de One X en S3 snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Wat ik dus wil zeggen is dat de S3 superieur is aan de One X qua geluidskwaliteit. Dus als je echt een muziekliefhebber bent is de keuze tussen de One X en S3 snel gemaakt.
Dat zal best, maar met het geluid van de One X vind ik weinig mis. Ik ben nog in dubio. Ik krijg volgende week als het goed is de S3 binnen icm een verlenging van mijn abonnement. Of die gaat de deur uit of mijn One X. De S3 is een wat betere telefoon, maar ik ben echt verliefd op het uiterlijk van de One X. :P En daarnaast is die meer dan snel zat en kan ik voor de S3 zeker een 100 euro meer beuren. Wat een dilemma. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mmm, jammer dat ze het geluid niet echt hebben getest. Maar tja, hele andere benchmars resultaten dan GSMarena in deze review. Apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Mmm, jammer dat ze het geluid niet echt hebben getest. Maar tja, hele andere benchmars resultaten dan GSMarena in deze review. Apart
Moet er niet eens een keer een lampje gaan branden. Dit is namelijk de derde review die afwijkt van de GSMarena review :)

Ik denk zelf dat Samsung en GSMarena een één-tweetje hebben gedaan
Zij waren de allereerste nog voordat launch een feit was. Hype anyone? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Miki schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Moet er niet eens een keer een lampje gaan branden. Dit is namelijk de derde review die afwijkt van de GSMarena review :)

Arnoud Wokke heeft al aangegeven op Twitter dat de review van hardware.info meetfouten bevat in de benchmarks. Dus ik geloof meer gsmarena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:43:
[...]
Arnoud Wokke heeft al aangegeven op Twitter dat de review van hardware.info meetfouten bevat in de benchmarks. Dus ik geloof meer gsmarena ;)
Heb jij soms aandelen in Samsung? Of je probeert vooral redenen te verzinnen voor jezelf om hem te kopen. Heeft de S3 dan helemaal geen kritisch puntje volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 07:39
Ik heb de S3 besteld, maar vind het eigenlijk wel jammer dat het scherm onderdoet voor die van de One X en iPhone 4S. Het is geen dealbreaker voor mij, maar zou Samsung in de toekomst ook niet beter voor LCD kunnen gaan? Het lijkt dit jaar een betere keus te zijn dan Amoled, ik zie eigenlijk (behalve de iets betere zwartwaarden) geen voordeel in amoled t.o.v. LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
-Edwin- schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:09:
Ik heb de S3 besteld, maar vind het eigenlijk wel jammer dat het scherm onderdoet voor die van de One X en iPhone 4S. Het is geen dealbreaker voor mij, maar zou Samsung in de toekomst ook niet beter voor LCD kunnen gaan? Het lijkt dit jaar een betere keus te zijn dan Amoled, ik zie eigenlijk (behalve de iets betere zwartwaarden) geen voordeel in amoled t.o.v. LCD.
dat het scherm onder doet voor de Iphone 4S vind ik niet juist. In de iPhone 4S zit het inmiddels al 2 jaar oude LCD retina scherm, de S3 heeft een HD resolutie en toch meer kleur enz. De One X is gewoon idd het beste scherm nu leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BPP schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:01:
[...]

Heb jij soms aandelen in Samsung? Of je probeert vooral redenen te verzinnen voor jezelf om hem te kopen. Heeft de S3 dan helemaal geen kritisch puntje volgens jou?
Nee, ik wil alleen zeggen dat hardware.info die review heeft afgeraffeld.

Jawel, de S3 heeft zeker slechte punten. Scherm bijvoorbeeld, loopt duidelijk achter de One X. En het uiterlijk is ook niet je van het. Maar dat zijn mijn enige 2 kritiek puntjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Mip schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:00:
rond 12-19 juni, eigen bron

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:15:
[...]

Nee, ik wil alleen zeggen dat hardware.info die review heeft afgeraffeld.

Jawel, de S3 heeft zeker slechte punten. Scherm bijvoorbeeld, loopt duidelijk achter de One X. En het uiterlijk is ook niet je van het. Maar dat zijn mijn enige 2 kritiek puntjes. ;)
Je probeert er leuk omheen te draaien door de review van hardware.info op de korrel te nemen maar geef eens antwoord op de resterende twee reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
zelf vind ik het scherm niet slechter dan die van de iPhone 4s, die vind ik bijvoorbeeld wat flets. Ook al vind ik het scherm van de One X mooier, feit is dat de S3 wel een van de beste schermen op de markt heeft.

Het geluid van de S3 vind ik merkbaar beter dan van de One X. Volgens mij minstens gelijkwaardig aan de iPhone 4s. Dat was moeilijk te checken aangezien ik geen echte high-end headset bij de hand had, alleen Klipsch S4 en Bose mie2.

Ik vind de S3 niet merkbaar groter dan de One X, waarschijnlijk door de vormgeving. Hij ligt echt heel goed in de hand. Zelf vind ik de glossy white achterkant wel mooi. Mijn ervaring bij de S2 is ook dat het er misschien kwetsbaar uitziet maar het niet is. Zelf vind ik een meer praktisch ontwerp belangrijker dan een mooier ontwerp. Per saldo toch een plus voor de S3 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 13:09
alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:43:
[...]
Ik ben net echt 5 sites bij langs gegaan en echt de enige benchmark die bij sommige 10% afwijkt, is 2.x Egypt gl benchmark, maar voor de rest komt het echt bij alle andere sites over een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Miki schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Je probeert er leuk omheen te draaien door de review van hardware.info op de korrel te nemen maar geef eens antwoord op de resterende twee reviews.
Welke? Theverge was ook vrij positief hoor en die schrijf ik het hoogste aan.

Zie:

That having been said, the Galaxy S III is a technological triumph. Not at first sight, perhaps, but Samsung has done the overwhelming majority of things right. The camera is easily the best I’ve used on an Android device, the processor claims the title of benchmarking champion, and the customizations layered on top of Ice Cream Sandwich are mostly unobtrusive and sometimes even helpful.

[ Voor 42% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Hoe wijkt de review van Hardware.info af van GSMArena? Ik citeer...
Onder de kap is de Samsung Galaxy S III helemaal bij de tijd. De nieuwe Exynos 4412 processor behoort tot de snelste en wanneer we de totaalscore van de allround Antutu benchmark bekijken is de Galaxy S III zelfs de snelste telefoon van dit moment. In de praktijk zijn de verschillen met de twee andere top-telefoons van dit moment, de One X en One S van HTC, echter zo klein dat wij een eventuele keuze tussen deze drie niet van de benchmarks zouden laten afhangen.
De vraag is dus of Samsungs 'human phone' op softwarevlak genoeg weet te imponeren om de beste keuze van het moment te zijn. Wij zijn geneigd 'ja' te zeggen.
Letterlijk staat er dat zijn de S3 het beste toestel van dit moment vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Hoe wijkt de review van Hardware.info af van GSMArena? Ik citeer...

[...]

[...]

Letterlijk staat er dat zijn de S3 het beste toestel van dit moment vinden.
Op softwarevlak ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 01-10 12:02
Iets dat me is opgevallen tijdens een review is dat de Galaxy S III een batterij heeft met een spanning van 3.8 V. Dit in plaats van het normale 3,7 V op telefoons. Hierdoor heeft het eigenlijk een nóg grotere capaciteit dan het aantal mAh aangeeft. Namelijk 7,98 watt uur, in plaats van de 7,77 watt uur die het zou hebben als het om een spanning van 3.7 V ging. (Dit in vergelijking met bijvoorbeeld de One X die een op het eerste gezicht vergelijkbare 1800 mAh heeft, maar over 3.7 V slechts 6,66 watt uur bevat.) Komt m'n ergerring tegenover het gebruiken van mAh voor het meten van capaciteit toch van pas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Wat een mierenneukeruij zeg. De One X en de S3 zijn beide prachtige toestellen. Nu wordt er echt over de puntjes en kommas gezeken in elke review.
Pagina: 1 ... 26 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.