Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Voor mij is geen radio niet een probleem. En geen Micro-sd is idd jammer. Maar 310eu voor 32gb intern of 410eu voor 64gb maakt het meer dan goed.
Hij doet beduidend onder, schermresolutie lager en minder features...

Maar als ie hier voor 310eu uitkomt dan is het een steal uiteraard (gaat dus niet gebeuren :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, wat ik eigenlijk aan wou geven dat zulke specs ook voor zo'n prijs kan. Voor de mensen die de S3 te groot vinden is dit een goede alternatief. Top-end cpu en gpu, grote storage en degelijk scherm (288 ppi). Het is idd niet voor de Europese markt. Maar als je er echt een wil, zijn er altijd manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zeker de S3 halen maar ik ben er alleen nog niet over uit of ik de Witte of de Donker blauwe variant ga kopen. Heeft iemand misschien een idee welke mooier is. Dus misschien iemand die ze beide in zijn/haar hand heeft gehad. Oh en weet iemand waar je de cover kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 02:43:
Heeft iemand misschien een idee welke mooier is.
Dat zul je toch echt zelf moeten bepalen.

Verder is dit niet het topic voor accessoires en al helemaal niet om winkels te bespreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Er wordt veel gesproken over het scherm, dat dit geen super amoled is terwijl dat scherm er bij andere Samsung telefoons wel in zit.
Weet iemand of kan iemand bekrachtigen dat de galaxy s3 na verloop van tijd ook met een super amoled scherm beschikbaar zal komen.
Het lulverhaal dat ze er nu geen super amoled in plaatsen vanwege het feit dat het huidige scherm een langere levensduur heeft geloof ik dus ook niet.

Ik wacht dus graag op de s3 met super amoled schem maar ben dus even benieuwd of iemand weet of dat er überhaupt wel gaat komen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 07:49
Le_Freak ! schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:06:
Er wordt veel gesproken over het scherm, dat dit geen super amoled is terwijl dat scherm er bij andere Samsung telefoons wel in zit.
Weet iemand of kan iemand bekrachtigen dat de galaxy s3 na verloop van tijd ook met een super amoled scherm beschikbaar zal komen.
Het lulverhaal dat ze er nu geen super amoled in plaatsen vanwege het feit dat het huidige scherm een langere levensduur heeft geloof ik dus ook niet.

Ik wacht dus graag op de s3 met super amoled schem maar ben dus even benieuwd of iemand weet of dat er überhaupt wel gaat komen.
Geen idee wat jij gelezen hebben, maar er zit dus een Super Amoled HD in. Het verhaal van de levensduur gaat dus over het wel of niet inzetten van een Super Amoled HD of Super Amoled HD Plus. Het pentile scherm zou dus een langere levensduur geven.
Er zit dus gegarandeerd een Amoled scherm in. Het hele Pentile vs. RGB verhaal is een fobie geworden, omdat er bij een pixel dichtheid boven de 300ppi echt niet meer te zien is (gezien alle previews).

Het scherm van de S3 is dus een Pentile Super Amoled HD scherm met een PPI boven de 300 en daarmee dus 1 van de mooiste schermen op dit moment beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:20
Le_Freak ! schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:06:

...
Sorry maar je kan niet zelf zoeken? Ik zie dit soort luie vragen echt te vaak de laatste tijd in dit S3 topic en het S3 levertijden topic. Beetje eigen initiatief, neem aan dat je wel bekend bent met het concept google.

Dat het om de levensduur van het scherm gaat, is inderdaad bullshit. Een excuus als "we willen de batterij sparen" of het simpele feit "we kunnen nog geen Super Amoled Plus met deze screen size produceren" of "is nog niet gereed voor massa productie" had ik een veel beter excuus gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het om de levensduur van het scherm gaat, is inderdaad bullshit.
Het heeft hoe dan ook wel degelijk invloed voor de levensduur. De vraag is echter is het nu van 3 jaar naar 5 jaar verlengt of van 10 jaar naar 12 jaar, dat eerste kan nog belangrijk zijn, dat 2de natuurlijk totaal niet...

De blauwe (en rode, maar die degraderen niet zo snel als blauw) pixels zijn nu gewoon groter dan bij fullRGB en doen het daardoor ook langer (op dezelfde brightness iig), dat is gewoon een feit!
Er zit dus gegarandeerd een Amoled scherm in. Het hele Pentile vs. RGB verhaal is een fobie geworden, omdat er bij een pixel dichtheid boven de 300ppi echt niet meer te zien is (gezien alle previews).
Houdt toch is op om te doen alsof het dan voor niemand een probleem kan zijn, dat mensen het niet zien, prima dat kan, er zijn ook mensen die het WEL zien. maar ookal was het scherm full RGB dan NOG zijn er mensen die het zien, niet elk oog is hetzelfde, en daar ben ik blij mee want als ik het zo aanhoor op tweakers steek ik verboven veel mensen uit kwa zicht :)

En nee dat maakt het scherm niet lelijk of onwerkbaar, maar wel voor verbetering vatbaar!

[ Voor 39% gewijzigd door watercoolertje op 14-05-2012 12:26 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
watercoolertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:23:
[...]
Het heeft hoe dan ook wel degelijk invloed voor de levensduur. De vraag is echter is het nu van 3 jaar naar 5 jaar verlengt of van 10 jaar naar 12 jaar, dat eerste kan nog belangrijk zijn, dat 2de natuurlijk totaal niet...

De blauwe (en rode, maar die degraderen niet zo snel als blauw) pixels zijn nu gewoon groter dan bij fullRGB en doen het daardoor ook langer (op dezelfde brightness iig), dat is gewoon een feit!

[...]
Houdt toch is op om te doen alsof het dan voor niemand een probleem kan zijn, dat mensen het niet zien, prima dat kan, er zijn ook mensen die het WEL zien. maar ookal was het scherm full RGB dan NOG zijn er mensen die het zien, niet elk oog is hetzelfde, en daar ben ik blij mee want als ik het zo aanhoor op tweakers steek ik verboven veel mensen uit kwa zicht :)

En nee dat maakt het scherm niet lelijk of onwerkbaar, maar wel voor verbetering vatbaar!
Ik blijf het knap vinden van jou dat je het verschil kunt zien tussen een pixel met RGB layout en een pixel met Pentile layout. Je moet de subpixel layout kunnen zien wil je kunnen weten met welk "pixelsoort" en dus scherm je te maken hebt.
Voor jou misschien heel normaal maar voor de 99,999999999% procent van de rest van de mensen gewoon niet te zien met het blote oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet de subpixel layout kunnen zien wil je kunnen weten met welk "pixelsoort" en dus scherm je te maken hebt.
Dat zie ik ook niet zo letterlijk maar is helemaal niet nodig, immers zijn er kenmerken zoals een rode gloed aan de linkerkant en onderkant, duidelijk te zien zonder dat je echt pixels kunt zien.

Evenals kartels aan de linkerkant en onderkant van het scherm als je een wit scherm voor je hebt (website/market).

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 14-05-2012 13:44 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
[b]watercoolertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:23

[...]

Ik denk dat het probleem is dat mensen elkaar napraten.

Ja, er zijn in verhouding een handvol mensen die het wel zien, en het een issue vinden (vaak ook het meest vocal). Dit zijn meestal zeer kritische mensen en worden vaak gezien als experts, velen nemen hun woorden gewoon over, hebben het nog niet eerstehand ervaren vaak en zouden het niet eens door hebben.

Ik heb zelf de s3 nog nooit in het echt gezien, maar dat de Note een pentile had was wel te zien als je de s2 en Note naast elkaar legt. De Note heeft ook wel een erg groot scherm, en bij normaal gebruik is merk ik het niet.

Geef me een tik als ik het mis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het maar even voor Pentile op te nemen: mijn Galaxy Nexus scherm ziet er prima uit (veel beter dan mijn oude HTC Desire (RGB)). Ik kan, met mijn (al zeg ik het zelf) goede ogen, niet de subpixels zien.

/edit: denk dit het een gevalletje is: what has been seen, cannot be unseen...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59

[...]

Aangezien 99% van de mensen het niet ziet en jij tot die magische 1% behoort die het wel ziet vind ik je reactie ook niet helemaal gepast. Prima dat jij zulke geweldige ogen hebt maar het blijft natuurlijk een beetje flauw om iedere pagina maar te benadrukken dat het een levensgroot verschil/mankement is terwijl 99% van de mensen dit nooit zal kunnen waarnemen.

Zoals de twee posters boven mij al aangeven nemen een hoop lezers hier klakkeloos argumenten over van zgn. 'experts' hier, in sommige gevallen terecht. In dit geval onterecht lijkt mij..

Just my 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:38:
Om het maar even voor Pentile op te nemen: mijn Galaxy Nexus scherm ziet er prima uit (veel beter dan mijn oude HTC Desire (RGB)). Ik kan, met mijn (al zeg ik het zelf) goede ogen, niet de subpixels zien.
Zodra we de S3 in handen kunnen krijgen lijkt het me wel een leuke test voor tweakers om de S3 volledig af te plakken behalve het scherm en hetzelfde te doen met bijv. de HTC one X.

Vervolgens 10 mensen ofzo laten kijken naar de schermen op een normale afstand waarop je je smartphone gebruikt en laat hun dan zeggen of ze denken dat het een LCD RGB scherm is of een SuperAmoled HD met Pentile.

Ik durf te wedden dat ze dan opeens niet meer de karteligheid/gloed/ etc. etc. wat er zogenaamd "slecht" is aan een pentile scherm kunnen zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:33
Ik heb nu een half jaar de Note en ben er nog steeds erg tevreden mee, ook met het scherm.
Ik ben zelf ook best een zeur mbt kwaliteit maar het enige wat mij opvalt is dat rood er soms geblokt uit ziet, maar dan moet je heeel goed kijken wil je het daadwerkelijk zien. Ofwel, let je er niet op dan zie je het niet.

Als ik de kwaliteit dan moet vergelijken met mijn oude iPhone 4 dan ben ik toch een stuk meer in mijn nopjes met de Note qua beeldscherm (en de rest) dan dat ik met de iPhone 4 was. :)

p.s. Ik vind het wel jammer dat 1280x800 een ietwat exotische resolutie is, had deze graag ook bij de SIII gezien ipv de 720.

[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 14-05-2012 13:48 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe mee met je wedstrijdje, in het voordeel van de One X...
Pentile is op een afstandje ook nog steeds duidelijk te zien, vooral in letters, notificatiebar: karteligheid, klaar.

Scherm met een pentile layout is gewoon minder dan zonder, ik zeg niet dat het slecht is dat zeker niet :)
Heb ook een Motorola Razr gebruikt met die layout en heb als backup-telefoontje een ZTE Blade maarja.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:49:
Ik doe mee met je wedstrijdje, in het voordeel van de One X...
Pentile is op een afstandje ook nog steeds duidelijk te zien, vooral in letters, notificatiebar: karteligheid, klaar.
Als ik de 'experts' moet geloven zie je het verschil juist alleen van heel dichtbij en niet van een afstandje?.. Maargoed, wie ben ik om de 'experts' ongelijk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Grimmie187 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Als ik de 'experts' moet geloven zie je het verschil juist alleen van heel dichtbij en niet van een afstandje?.. Maargoed, wie ben ik om de 'experts' ongelijk te geven.
Precies! Op GEEN van de techsites waarbij mensen met hun ogen waarnemen zeggen ze dat ze het verschil kunnen zien tussen een pentile en niet pentile scherm van bijv. S3 vs OneX. (obv subpixel layout)
Wat wel te zien is met het blote oog is de kleurweergave en bijv. de zwartwaarden of het contrastverschil.

Op al die sites waarbij mensen kritiek hebben op het pentile scherm komt er een vergrootglas of microscoop aan te pas.
Sorry hoor maar voor mij is dat gewoon mierenneukerij.

Zonder een vergrootglas/microscoop kunnen ze natuurlijk nooit die 1.843.200 subpixels op een 4.8" scherm laten zien.

[ Voor 8% gewijzigd door passion fruit op 14-05-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02:38
Bij pentile zijn de randen gewoon niet scherp en iemand met een beetje goede ogen kan wel degelijk het verschil zien. En als je niet meteen ziet, neem bijv. een Xperia S en kijk daar even naar en dan weer terug naar het pentile scherm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
Ik heb al een maand of 6 een Note. Het is nu dat jullie het hier zeggen dat er een pentile scherm in zit, ik had het zelf nog nooit gemerkt. Nu ik van heel dichtbij (5cm of zo) kijk, zie je inderdaad soms pixels.
Maar 'dankzij' mijn slechte ogen, heb ik daar in het dagelijkse leven geen last van.

Ik heb verleden week een S3 moeten configureren voor één van de VP's hier die hem cadeau had gekregen van Samsung.
Heel mooi toestel, helemaal niks gemerkt aan het scherm :)
Hopelijk mag ik me binnenkort ook eentje bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:04

BPP

Tuurlijk is er wel een verschil anders kunnen ze nu net zo goed stoppen met het onderzoeken/maken van Amoled HD + schermen. Betekent natuurlijk niet dat het scherm van de S3/Nexus slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Hier zie je al een mooi voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/4440/samoledslcd.jpg

Pentile links, SLCD rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 08:00
Je ziet wel verschil, maar is het echt storend?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Het is dat je het nu weet, maar echt storen zal ik het denk ik niet. Verschil is er wel, dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
W84 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:00:
[afbeelding]

Hoeveel keer is dat vergroot? Op wat voor afstand hou je het voor je neus voordat je het verschil ziet?
Natuurlijk is er een verschil; het zijn immers 2 verschillende technieken.
Daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat er mensen zijn die zeggen dat ze met hun blote oog het verschil zien tussen een pentile en niet-pentile scherm.
Op basis daarvan hebben ze nu al besloten dat het beeldscherm van de S3 niet scherp/goed is tegenover bijv. de HTC one X.

Met een pixeldichtheid van 306ppi op een 4,8"scherm en een totaal van bijna 1miljoen pixels (926.600 om precies te zijn) claimen mensen de subpixellayout van het pentile scherm te kunnen zien. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door passion fruit op 14-05-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
[afbeelding]

lol, dat plaatje is al zo oud he. Dit is de galaxy s1 amoled versie vs de lcd versie (allebei 840x480).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
Hier heb je een andere vergelijking (los van de HTC One S resolutie, het gaat om het schermtype):
Afbeeldingslocatie: http://cdn.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2012/05/One-S-One-X-Screens-theverge.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door W84 op 14-05-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een Lumia 800, wat een pentile scherm had. Ik vond die kartels overal echt niet mooi. Ben benieuwd in hoeverre dat zo is bij de resolutie van de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
passion fruit schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:05:
Hoeveel keer is dat vergroot? Op wat voor afstand hou je het voor je neus voordat je het verschil ziet?
Natuurlijk is er een verschil; het zijn immers 2 verschillende technieken.
Daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat er mensen zijn die zeggen dat ze met hun blote oog het verschil zien tussen een pentile en niet-pentile scherm.
Je bent wel erg overtuigd van je mening dat mensen het niet kunnen zien heh? Ik zie het ook dui-de-lijk ja...
Ik kan er niks aan doen dat je nieuwe S3 een pentile-matrix heeft, maar je hoeft niet te blijven blaten dat het niet te zien is, als dat wel zo is. Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar ja ik vind het een stukje minder, so be it :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
W84 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:10:
Hier heb je een andere vergelijking (los van de HTC One S resolutie, het gaat om het schermtype):
[afbeelding]
Iets fijner is een beetje zachtjes uitgedrukt. :p PPI verschil is enorm.

Goede foto als je scherm van One S en One X wilt vergelijken, maar totaal nutteloos foto om verschil te laten zien tussen One X en S3.

[ Voor 14% gewijzigd door lordMocro op 14-05-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
True, but you get the picture...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:10:
[afbeelding]
Slechtste vergelijkingsmatriaal OOIT!!!!

Of is het eerlijk om fullRGB 720p te vergelijken met pentile en maar 540×960 :P

@CLB ik zeg het ook al de hele tijd maar lijkt onbegonnen werk, iedereen roept dat niemand het kan zien, wij geven aan dat we het wel zien en ineens zijn we zeikerds om te zeiken. We zijn niet eens negatief want de Note is het mooiste scherm wat ik tot nu toe gezien heb! Dus voor degene die hier op reageren/zeiken, jullie zeiken zelf om te zeiken over mijn gezeik :)

Als niemand had gezegd "NIEMAND kan dat zien" wat al een paar keer is gebeurd had ik er niet eens meer over begonnen! Want dat is gewoon NIET zo!

[ Voor 37% gewijzigd door watercoolertje op 14-05-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 18:19

Yucko

One clown to rule them all !

Net zoals de een blijft uitdragen dat hij het niet ziet, doen anderen dat ze het wel kunnen zien.

Mij zal het werkelijk mijn reet roesten wat voor techniek er precies in een scherm zit. Het gaat erom dat ik het scherm goed kan lezen bij dagelijks gebruik. Om dergelijke verschillen te zien moet je over het algemeen verrekte dichtbij een scherm gaan zitten met je neus en laat ik dat nu gewoonweg niet doen.

Waarom zie ik dit soort discussies zo goed als niet als het om tablets of e-readers gaat waar, in tegenstelling tot een telefoon, schermeigenschappen mijn inziens veel belangrijker zijn omdat je doorgaans veel langer naar het scherm van zo'n apparaat zit te kijken?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
watercoolertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:
[...]
Slechtste vergelijkingsmatriaal OOIT!!!!

Of is het eerlijk om fullRGB 720p te vergelijken met pentile en maar 540×960 :P
Dankje. :+ Het komt gelukkig niet van mijzelf af, hier staat meer:
http://www.digitaltrends....-and-why-should-you-care/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Afbeeldingslocatie: http://cdn.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2012/05/Galaxy-S-II-Galaxy-Note-Screens.jpg
Juist hier zie je dat de resolutie en de karteligheid van letters er maar weinig onder leidt bij een hoge resolutie.

Dat de linker groener is, ligt volgens mij vooral aan de afstand, en zie je dat niet meer als je uitzoomt.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireDrunk schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:45:
En de vergelijking met een one x en een one s is natuurlijk appels en peren.
Klopt inderdaad, juist om echt het verschil in pixellayout te laten zien moet je de rest ook uitsluiten en dus zorgen dat dat vrijwel gelijk is!

Afbeeldingslocatie: http://static.stuff-review.com/wp-content/uploads/2012/04/htc-one-x-vs-galaxy-nexus-screen-macro-shot-1804.jpg

Jammer dat er niet wat meer dan alleen dat plaatje te zien is, en niet precies hetzelfde maar een ander deel van dezelfde letter... Als je 2x precies hetzelfde hebt kun je dat veel beter vergelijken, of zelfs in Photoshop als laag over elkaar leggen en dan half transparant maken oid :P!

edit: om verwarring te voorkomen deze post is bijna helemaal gewijzigd, dacht dat ik een reply poste maar blijkbaar was het een edit, mijn oude post is te lezen in de quote van de volgende post :D

[ Voor 119% gewijzigd door watercoolertje op 14-05-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
watercoolertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:48:
[...]
Ja dat is weer met een extreem groot verschil in resolutie! Zo zie je ook maar weer de goede kant van pentile want het aantal subpixels per inch is vrijwel gelijk (300 ppi x 2 subpixels == 200ppi x 3 subpixels == 600subPPI) maar het is wel iets scherper!

[afbeelding]

Dit is een RGB scherm tegenover pentile MET dezelfde resolutie en vrijwel dezelfde grote (One X vs Nexus S)

@w48 was trouwens niks persoonlijks hoor, maar de vergelijking is gewoon niet eerlijk ;)
je bedoelt de galaxy nexus, niet de nexus s, die heeft juist een kleiner scherm met een lagere resolutie

En de vergelijking met een one x en een one s is natuurlijk appels en peren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
[...]
Klopt het heeft ook wel invloed, maar ik zit in het kamp dat denkt het 5+ jaar duurt voordat je het ziet in een AMOLED scherm en dan vind ik de andere argumenten die Samsung had kunnen gebruiken toch heel wat minder bullshit. Als over een jaar blijkt dat er S2 users zijn waarbij er pixels aan hun einde zijn, mag je me gerust quoten op deze post en uitlachen :)

Wat ik persoonlijk wel een goed plaatje vond om het verschil te zien tussen Pentile en Plus was deze:
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/48137-thumb/100-Crop-Red.jpg
Uit dit (vaker) gelinkte artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
AppieNL schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:32:
[...]
Als over een jaar blijkt dat er S2 users zijn waarbij er pixels aan hun einde zijn, mag je me gerust quoten op deze post en uitlachen :)
Niet zozeer aan hun einde, maar ze worden wel vrij snel minder fel.
Zo is er bij mijn S2 al de notification bar aan beide kanten (bovenaan en rechts (landscape)) "ingebrand", omdat deze zwart was (en dus uit) terwijl de rest van het scherm aan was. Waardoor deze delen dus feller zijn dan de rest van het scherm. (Dit is na iets minder dan een jaar van gebruik)
Niet dat ik er echt iets van merk, alleen bij compleet egale beelden.

Overigens, het idiote wat ik aan alle PenTile vs. RGB vergelijkingen heb gezien tot nu toe is dat ze allemaal een plaatje opblazen waarvan ofwel de resolutie dus niet meer overeenkomt, ofwel de grootte van het scherm (en daarmee de pixel density). Nu doet dat plaatje van The Verge (One X vs. One S) beide. 8)7
(Moet ook niet te veel van dat stelletje pretentieuze amateurs verwachten. Die dachten eerst nog dat "polycarbonate" en plastic twee compleet verschillende dingen waren.)

[ Voor 25% gewijzigd door M-en-M op 14-05-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh dat gaat dan heel wat sneller dan ik had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M-en-M schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:56:
Overigens, het idiote wat ik aan alle PenTile vs. RGB vergelijkingen heb gezien tot nu toe is dat ze allemaal een plaatje opblazen waarvan ofwel de resolutie dus niet meer overeenkomt, ofwel de grootte van het scherm (en daarmee de pixel density). Nu doet dat plaatje van The Verge (One X vs. One S) beide. 8)7
(Moet ook niet te veel van dat stelletje pretentieuze amateurs verwachten. Die dachten eerst nog dat "polycarbonate" en plastic twee compleet verschillende dingen waren.)
inderdaad logisch dus dat pentile dan lelijk is als de resolutie ook nog is fors lager is :P Op het plaatje wat ik heb gepost is trouwens gelijke grote (naja 4.65 en 4.7 inch) en gelijke resolutie (beide 720p), daar zie je wel duidelijk het verschil.

Nu is het verschil in real live wel een stuk kleiner dan dat, omdat je hersenen al die kleuren dan gaan mengen en blijft er 1 egale kleur over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
Ik vind het knap als iemand zo ver kan inzoomen en die subpixel verschillen kan zien met menselijke ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
mister_S schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:14:
Ik vind het knap als iemand zo ver kan inzoomen en die subpixel verschillen kan zien met menselijke ogen.
Precies. Natuurlijk zie je onder een microscoop (want dat heb je nodig om op een 4,65" 720p-scherm dit beeld te krijgen) de subpixels zo duidelijk, maar in dagelijks gebruik? Absoluut niet. Ik heb vandaag mijn telefoon laten zien aan mijn collega, die een One X heeft. Hij weet er verder technisch niet zoveel van, maar ik heb hem gevraagd eens te kijken wat hij van mijn scherm vindt. Hij vond het een erg mooi scherm, lekker scherp (maar hij is ook zoiets gewend natuurlijk). Hij vond vooral de zwartwaarden erg mooi en zei niks over de pentile-indeling.

Ik weet dat het pentile is, maar ik zal wel wat aan mijn ogen mankeren, want ik zie het echt absoluut niet. Niet bij normaal gebruik en zelfs niet als ik er naar zoek.

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2012 20:37 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
GSMArena heeft een leuke vergelijking tussen Siri, S-Voice en Speaktoit gedaan.
Het lijkt er op dat S-Voice toch net iets meer moeite heeft met zowel het herkennen en uitvoeren van commando's.
(En ligt het aan mij of klinkt de dame van S-Voice wel heel erg cynisch? "That's fiiiine." Het klinkt bijna of ze een zucht inhoudt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 13:09
[afbeelding]

Is dit S3 en One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:36:
[...]

Precies. Natuurlijk zie je onder een microscoop (want dat heb je nodig om op een 4,65" 720p-scherm dit beeld te krijgen) de subpixels zo duidelijk, maar in dagelijks gebruik? Absoluut niet. Ik heb vandaag mijn telefoon laten zien aan mijn collega, die een One X heeft. Hij weet er verder technisch niet zoveel van, maar ik heb hem gevraagd eens te kijken wat hij van mijn scherm vindt. Hij vond het een erg mooi scherm, lekker scherp (maar hij is ook zoiets gewend natuurlijk). Hij vond vooral de zwartwaarden erg mooi en zei niks over de pentile-indeling.

Ik weet dat het pentile is, maar ik zal wel wat aan mijn ogen mankeren, want ik zie het echt absoluut niet. Niet bij normaal gebruik en zelfs niet als ik er naar zoek.
Ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. 'Vroeger' was iedereen lovend over amoled, maar sinds dat pentile-verhaal echt in de picture is gekomen, wordt daar ontzettend de nadruk opgelegd, voornamelijk met microscopische foto's. Ik kom nauwelijks mensen tegen die zich er echt aan storen of uberhaubt het verschil kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
M-en-M schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:43:
GSMArena heeft een leuke vergelijking tussen Siri, S-Voice en Speaktoit gedaan.
Het lijkt er op dat S-Voice toch net iets meer moeite heeft met zowel het herkennen en uitvoeren van commando's.
Mwah, Siri gaat ook de fout in, maar werkt duidelijk het best. Opzich wel knap dat hij begrepen wordt... Ik moet zeggen dat die knakker uitermate onduidelijk praat. Dat "Batman" spreekt hij zo debiel uit dat "man" helemaal wegvalt. Alsof hij net uit bed komt ofzo 8)7

Speaktoit werkt nog helemaal niet gek, ziet er alleen niet uit met zo'n cartoonesk figuur op je scherm :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
S1 amoled en S1 sLCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Huh? Dan vind ik dit wel een hele rare vergelijking... We hebben het nu toch over de S3 met een 720p scherm ipv een 800x480 scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:21:
[...]

Je bent wel erg overtuigd van je mening dat mensen het niet kunnen zien heh? Ik zie het ook dui-de-lijk ja...
Ik kan er niks aan doen dat je nieuwe S3 een pentile-matrix heeft, maar je hoeft niet te blijven blaten dat het niet te zien is, als dat wel zo is. Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar ja ik vind het een stukje minder, so be it :)
Leuk dat je me quote maar neem dan wel het hele verhaal mee want daarmee onderbouw ik mijn statement.
Lezen is ook een kunst.
Het gaat mij er puur om dat er mensen zijn die menen nu al te concluderen dat het scherm van de S3 minder goed is dan bijv. de HTC one X. We zitten tenslotte in het Samsung Galaxy S3 Ervaringen en Discussie thread.
Als ik jou goed begrijp dan ben jij dus een vd gelukkigen die het scherm van de S3 al voor z'n snufferd hebt gehad en het een stuk minder vindt..

Ook ben jij één vd gelukkigen zoals watercoolertje die een pentile layout kan zien met het blote oog.
Knap hoor alhoewel ik het ik me afvraag of dat wel zo'n blessing is want dan kun je nooit een telefoon kiezen met pentile layout zoals de S3 want dan erger je je de hele dag aan die subpixels die je gewoon kunt zien:
1,8 miljoen subpixels op een scherm van 4.8".

Vergelijken is goed; maar pak dan wel de telefoon waar hier om gaat: de S3.
Het feit dat het allemaal screenshots zijn onder een microscoop zegt al genoeg. Maar nee, jij hebt geen microscoop nodig zoals de meeste mensen. Jij kunt gewoon met jouw ogen inzoomen tot microscopisch niveau en de pentile layout zien. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:01:
[...]

Mwah, Siri gaat ook de fout in, maar werkt duidelijk het best. Opzich wel knap dat hij begrepen wordt... Ik moet zeggen dat die knakker uitermate onduidelijk praat. Dat "Batman" spreekt hij zo debiel uit dat "man" helemaal wegvalt. Alsof hij net uit bed komt ofzo 8)7

Speaktoit werkt nog helemaal niet gek, ziet er alleen niet uit met zo'n cartoonesk figuur op je scherm :o
Tsja, GSMArena zegt het dan ook het best met hun "Final Words":

"As you witnessed, living with a virtual personal assistant isn’t the easiest thing in the world. They don’t hear well, most of the time they have little clue what you’d like them to do and sometimes they quit on you for no good reason.

So where lies their unmatched appeal that made Apple acquire a whole company just to make Siri a reality and cost Samsung a lot of effort and resources just to catch up? Sure, it’s a novelty and could come in handy for disabled people, but other than that, having a virtual personal assistant these days is rather pointless.

The three virtual personal assistants are pretty good as a proof of concept pieces of software. However, they fail quite miserably as everyday helpers in trivial tasks. Siri, S Voice, Speaktoit Assistant and your brethren, you are all sacked. Apple, Samsung and everyone who thinks this is the future, could you focus on developing some other tech that actually works, please?"

Het is gewoon een gimmick (in alle drie de gevallen), eentje met vrij beperkt nut en ook nog eens vrij slecht werkt.
Maar ja, het is wel een leuke gimmick, meer een soort speelgoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
M4gick schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:21:
[...]

Huh? Dan vind ik dit wel een hele rare vergelijking... We hebben het nu toch over de S3 met een 720p scherm ipv een 800x480 scherm...
Heel dit topic is voornamelijk vervuild met rare vergelijkingen.
Er wordt amoled vs rgb ofzow gegoogled en de eerste beste plaatje wordt vervolgens hier gepost lijkt het wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
lordMocro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:10:
[...]

Heel dit topic is voornamelijk vervuild met rare vergelijkingen.
Er wordt amoled vs rgb ofzow gegoogled en de eerste beste plaatje wordt vervolgens hier gepost lijkt het wel. :+
Inderdaad... Ik wil het eerst eens zien voor ik er een mening over vel... Voorals nog lijkt het positief voor Samsung aangezien ik nog geen enkele review / hands on heb gezien waarin het scherm echt af gekraakt wordt. (In sommige wordt die van de hox beter genoemd, maar s3's scherm wordt nooit de grond ingeboord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Gister gebeld door Vodafone voor een verlenging van mijn abonnement.
Ze zeiden eerst dat ze de S3 nog niet konden leveren, maar toen ze mij de One X aan wilden bieden en ik naar een prijs vroeg kwamen ze (na een 5 minuten durende stilte) ineens aan met dat ze misschien toch de S3 al konden leveren :). Hij kon alleen nog geen prijs geven, en zou terug bellen als hij een prijs had.

Ik ben erg benieuwd naar alle software snufjes van de S3 :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Eindeloze discussie's over de kwaliteit van het scherm van een S3, terwijl maar 1 persoon daadwerkelijk het toestel in zijn handen heeft gehad.
Hoe kan je nou iets beoordelen terwijl je het nog niet gezien hebt? Vind je het scherm van de S3 niks, bestel je toch een HOX, met een batterydrain veroorzakend gelig scherm, na een keer warm te zijn geworden
Zullen we de discussie over het scherm na 29 mei voortzetten?

Wat voor een scherm er ook in zit, boeit me weinig, bestellen ga ik hem toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ben jij één vd gelukkigen zoals watercoolertje die een pentile layout kan zien met het blote oog.
Knap hoor alhoewel ik het ik me afvraag of dat wel zo'n blessing is want dan kun je nooit een telefoon kiezen met pentile layout zoals de S3 want dan erger je je de hele dag aan die subpixels die je gewoon kunt zien:
1,8 miljoen subpixels op een scherm van 4.8".

Vergelijken is goed; maar pak dan wel de telefoon waar hier om gaat: de S3.
Het feit dat het allemaal screenshots zijn onder een microscoop zegt al genoeg. Maar nee, jij hebt geen microscoop nodig zoals de meeste mensen. Jij kunt gewoon met jouw ogen inzoomen tot microscopisch niveau en de pentile layout zien.
Haha mooi verwoord maar het slaat natuurlijk nergens op, waarom moet ik me er de hele dag aan ergeren? Ik bedoel bij de HOX zou ik me juist ergeren aan de niet-zwart waardes (hoewel ze wel goed zijn voor LCD), en in de zon zou ik me ook ergeren aan het niet goed kunnen zien van het scherm ondanks de hogere brightness dan de S3...

Oftewel ja ik zie het maar ik heb met zo veel dingen te leven die niet perfect zijn, dat accepteer je gewoon uiteraard, immers bestaat perfectie niet dus er is altijd wat op te merken, ten minste als je gewoon eerlijk bent tegen jezelf!

Anyway je hebt gelijk dat we het scherm niet hebben gezien, maar onder de microscoop is vrijwel hetzelfde te zien als ik mijn huidige telefoon er onder leg. Oftewel wat is het verschil? Als het verschil tussen mijn scherm (note) en de S3 onder de microscoop vrijwel identiek is wat voor wonder verwacht jij dan dat het met het blote oog wel ineens veel verschil maakt?

edit: op de SGS1 zag ik het ook duidelijk maar toch verkoos ik dat scherm boven die van andere telefoons.

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 15-05-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
@ Watercoolertje

Ik respecteer jouw mening en je hebt gelijk dat perfectie moeilijk te bereiken is; er zullen altijd flaws zijn die persoonlijk per individu verschillen.
Mijn vorige post was ook niet persoonlijk gericht op jou.

Het gaat mij om mensen die conclusies trekken over het scherm van de S3 zonder dat ding al voor hun snufferd gehad te hebben.
Mensen die obv conclusies op verschillende techsites die conclusie hun eigen maken; de napraters.
Mensen die een scherm van de S1, Nexus, Note vergelijken met de S3. Klopt voor geen meter want het zijn allen pentile schermen maar nog steeds NIET het scherm van de S3.

In jouw geval hebt jij de note. Deze is 5,3", heeft een ppi van 284. Een hogere resolutie 1280x800. = NIET gelijk aan S3.
Een groter scherm resulteert vaak ook in grotere pixels. Een pixel op de Note KAN dus groter zijn dan een pixel op de S3.
Vergelijk bijv. de pixel van je tv maar met die van je telefoon om een extreem voorbeeld te noemen.
Maar voor een tv is het niet erg want je zit er toch zo'n 3-5 meter ervan af.
Nog niet zo heel lang geleden hadden we een resolutie van 1024x768 als standaard voor een 17" computerscherm.
En nu voor de S3 hebben ze bijna 1 miljoen pixels gepropt op een 4,8" scherm met een ppi van 306 bij een resolutie van 1280x720. Om dan de subpixel layout van het pentile scherm van de S3 te kunnen zien met je blote ogen moet je echt superogen hebben imo.

Trek dus ajb je conclusie zodra je de S3 zelf voor je neus hebt liggen. Je bent gezegend met een stel hele goeie ogen; ben blij voor jou en ik hoop dat je je niet gaat ergeren aan het scherm vd S3. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door passion fruit op 15-05-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
passion fruit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:41:
@ Watercoolertje
Trek dus ajb je conclusie zodra je de S3 zelf voor je neus hebt liggen. Je bent gezegend met een stel hele goeie ogen; ben blij voor jou en ik hoop dat je je niet gaat ergeren aan het scherm vd S3.
nee ik zou het ook altijd in de winkel bekijken, heb me oordeel dan wel klaar maar dat is natuurlijk niet het eindoordeel ;) Allen de tijd kan het uitwijzen (lees: zodra die in de MM ligt ga ik even kijken).

De PPI van de Note is inderdaad iets lager, de grote van het scherm of resolutie is niet zo belangrijk de PPi is belangrijk want dat geeft aan hoe groot de pixels zijn en die van de Note zijn inderdaad ongeveer 9% groter dan die van de SGS3! Dus het zou inderdaad wel iets beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09
Ik heb de Note laatst in de winkel bekeken, evenals de Nexus, en beide waren voor mij prima qua scherm. Kon niet echt op normale afstand een verschil zien qua scherpte met de One X.

Enige nadeel is dat de S III zo verrekte duur lijkt te worden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
watercoolertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:17:
[...]

nee ik zou het ook altijd in de winkel bekijken, heb me oordeel dan wel klaar maar dat is natuurlijk niet het eindoordeel ;) Allen de tijd kan het uitwijzen (lees: zodra die in de MM ligt ga ik even kijken).

De PPI van de Note is inderdaad iets lager, de grote van het scherm of resolutie is niet zo belangrijk de PPi is belangrijk want dat geeft aan hoe groot de pixels zijn en die van de Note zijn inderdaad ongeveer 9% groter dan die van de SGS3! Dus het zou inderdaad wel iets beter zijn...
De grootte van het scherm icm de resolutie bepaalt hoe scherp het beeld is. Voorbeeldje:
Scherm1: 4,8" met een resolutie van 1280x800 (= 1.024.000 pixels)
Scherm2: 4,8" met een resolutie van 1280x720 (= 921.600 pixels)

Beide schermen met eenzelfde oppervlak echter scherm2 zal een minder scherp beeld hebben dan scherm1 omdat scherm1 102.400 meer pixels heeft.

De PPI bepaalt dan nog als extra factor hoe scherp het beeld is want dat geeft aan hoeveel pixels er op 1 inch gepropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 17:32
Na het lezen van de reacties van mensen die afknappen op de S3 omdat het onder een microscoop iets anders uit ziet heb ik besloten om langs de opticien te gaan. Zulke goeie ogen heb ik namelijk niet, maar anderen blijkbaar wel. Moet wat aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Franco10 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:45:
Na het lezen van de reacties van mensen die afknappen op de S3 omdat het onder een microscoop iets anders uit ziet heb ik besloten om langs de opticien te gaan. Zulke goeie ogen heb ik namelijk niet, maar anderen blijkbaar wel. Moet wat aan gedaan worden.
LOL _O- _O- _O- hahahaha helemaal mee eens! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

@Franco10 Thanks _O- Dat mocht gezegd worden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jivebunny op 15-05-2012 12:01 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Zat net met T-mobile klantenservice aan de lijn om mijn contract te verlengen, en ze boden direct al de S3 aan! De dame stelde zelfs dat deze voor het eind van de week in huis moet zijn. Ben erg benieuwd of de tweede medewerker die ik straks ga bellen dat ook vertelt..

Verder opvallend: het ding werd op hetzelfde prijsniveau aangeboden als de HTC One X, en voor bestaande klanten wordt gratis onbeperkt internet aangeboden. Tof, niet?

EDIT: andere medewerker gebeld, en die vertelde inderdaad dat de levertijd tussen de twee en drie weken is.

[ Voor 11% gewijzigd door BvDorp op 15-05-2012 14:00 . Reden: levertijd aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvDorp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:40:
Zat net met T-mobile klantenservice aan de lijn om mijn contract te verlengen, en ze boden direct al de S3 aan! De dame stelde zelfs dat deze voor het eind van de week in huis moet zijn. Ben erg benieuwd of de tweede medewerker die ik straks ga bellen dat ook vertelt..

Verder opvallend: het ding werd op hetzelfde prijsniveau aangeboden als de HTC One X, en voor bestaande klanten wordt gratis onbeperkt internet aangeboden. Tof, niet?
Lijkt me stug aangezien de releasedatum pas 29 mei is... Ik zou niet teveel waarde aan die woorden hechten (sowieso niet aan helpdesks, maar das een ander verhaal) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 15:28
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:51:
[...]

Lijkt me stug aangezien de releasedatum pas 29 mei is... Ik zou niet teveel waarde aan die woorden hechten (sowieso niet aan helpdesks, maar das een ander verhaal) :P
Ik heb hem ook al besteld, gaven aan dat het 2-3weken ging duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:11:
Eindeloze discussie's over de kwaliteit van het scherm van een S3, terwijl maar 1 persoon daadwerkelijk het toestel in zijn handen heeft gehad.
Hoe kan je nou iets beoordelen terwijl je het nog niet gezien hebt? Vind je het scherm van de S3 niks, bestel je toch een HOX, met een batterydrain veroorzakend gelig scherm, na een keer warm te zijn geworden

Wat voor een scherm er ook in zit, boeit me weinig, bestellen ga ik hem toch.
Helemaal met je eens een hoop gemouw en gedonder alleen over dat scherm, koop een andere telefoon.
Dit is wat samsung brengt. Als je dat niet goed vindt. zijn er zoveel andere telefoons. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Om de ban maar weer te breken met wat ander nieuws.

De handleiding staat online op Android Police

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindeloze discussie's over de kwaliteit van het scherm van een S3, terwijl maar 1 persoon daadwerkelijk het toestel in zijn handen heeft gehad. Hoe kan je nou iets beoordelen terwijl je het nog niet gezien hebt? Vind je het scherm van de S3 niks, bestel je toch een HOX, met een batterydrain veroorzakend gelig scherm, na een keer warm te zijn geworden
Ah gossie mogen we alleen maar positief zijn want als je iets negatiefs vindt dan moet je maar wat anders kopen, toch?
Hoe kan je nou iets beoordelen terwijl je het nog niet gezien hebt?
Door te kijken naar iets wat al op de markt is en 90% vergelijkbaar (Galaxy Nexus), er is verder geen wonder gebeurd hoor dat het daar zo van afwijkt :)

Daarbij kraak ik niks af, ik zeg alleen dat ik iets zie, daarbij hoef ik de HOX niet want ik vind de hele Tegra 2/3 SoC 3x niks, en het exclusief opkopen van games wil ik al helemaal niet sponsoren. Daarbij heb ik zelf iig al 3x duidelijk gemaakt dat ik het (scherm van de Nexus/note en dus 90% zeker ook de SGS3) ondanks dat ik de rode en blauwe pixels kan zien toch gewoon het mooiste scherm op de markt vindt!

Dat jij meteen de HOX af moet kraken vind ik veel kwalijker zijn we hier in een SGS3 topic of Bash de HOX topic?

http://www.androidpolice....gt-i9300-user-manual-pdf/ << iemand al gelezen dan ;)

[ Voor 33% gewijzigd door watercoolertje op 15-05-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:16
Ik heb zelf de Galaxy Nexus en de enige manier waarop je kan zien dat het een PenTile scherm is, is bij witte tekst op een donkere achtergrond of iconen waarin de kleur wit verwerkt zit.

Eerlijk gezegd begrijp ik de eindeloze discussie hierover niet, als het je stoort dan laat je die toestellen toch gewoon links liggen en ga je voor de HTC One X of een toekomstig model zonder PenTile scherm, dat sommige mensen teleurgesteld zijn dat er geen Plus variant inzit is nu wel duidelijk.

Blijkbaar is de techniek nog niet zo ver dat Samsung Super AMOLED HD Plus in zo'n klein formaat scherm met hoge resolutie kan produceren of het is een financiële keuze geweest (net als waarom er voor plastic is gekozen ipv keramiek in de behuizing).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
Laguna schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:53:
Ik heb zelf de Galaxy Nexus en de enige manier waarop je kan zien dat het een PenTile scherm is, is bij witte tekst op een donkere achtergrond of iconen waarin de kleur wit verwerkt zit.

Eerlijk gezegd begrijp ik de eindeloze discussie hierover niet, als het je stoort dan laat je die toestellen toch gewoon links liggen en ga je voor de HTC One X of een toekomstig model zonder PenTile scherm, dat sommige mensen teleurgesteld zijn dat er geen Plus variant inzit is nu wel duidelijk.

Blijkbaar is de techniek nog niet zo ver dat Samsung Super AMOLED HD Plus in zo'n klein formaat scherm met hoge resolutie kan produceren of het is een financiële keuze geweest (net als waarom er voor plastic is gekozen ipv keramiek in de behuizing).
Ik denk wel dat Samsung al de techniek heeft om Super AMOLED HD+ schermen te maken voor smartphones.
Alleen vermoed ik dat Samsung nog niet Super AMOLED HD+ schermen in zodanige aantallen kan produceren om de productie van de S3 te ondersteunen. Leunend op het succes van de S2 verwacht Samsung waarschijnlijk weer miljoenen te verkopen van de S3.
Als de productie van Super AMOLED HD+ schermen dan nog niet optimaal is of nog in testfase bevindt kan ik me goed indenken waarom Samsung voor een Super AMOLED HD scherm heeft gekozen voor de S3.
Bovendien heeft Samsung natuurlijk al een half jaar uitgebreide kennis opgedaan sinds de productie van het scherm van de Galaxy Nexus.

[ Voor 5% gewijzigd door passion fruit op 15-05-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
@passion fruit

Dat ze die schermen kunnen maken dat is al bekend er zit namelijk een Super AMOLED HD Plus scherm in de Galaxy Tab 7.7. Het scherm wordt echter gewoon Super AMOLED Plus genoemd, maar de resolutie is wel 1280x800. Het gaat echter om het formaat wat het probleem is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koen87 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Ahum, boven jou post ? :F
Ja maar ook gelezen is de vraag? Ik post hem ook maar lees hem niet ;)

Lezen != posten

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 15-05-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:10
patrickt35 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:11:
[...]
Ben ik dan de enige die het toestel al in het echt gezien heeft!? Nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
watercoolertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:25:
[...]

Ja maar ook gelezen is de vraag? Ik post hem ook maar lees hem niet ;)

Lezen != posten
Wie leest er nu ook nog een handleiding smartphone?... 8)7

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik dus. Of nou ja, ik bladerde er een beetje door heen en kwam toen deze leuke quote tegen:
Be careful not to damage your fingernails when you remove the back cover.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19
AppieNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:51:
Ik dus. Of nou ja, ik bladerde er een beetje door heen en kwam toen deze leuke quote tegen:

Be careful not to damage your fingernails when you remove the back cover.

:F
>:) ..dat zegt al genoeg over de doelgroep handleiding... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 15-05-2012 19:56 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 14:42
passion fruit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
[...]

De grootte van het scherm icm de resolutie bepaalt hoe scherp het beeld is. Voorbeeldje:
Scherm1: 4,8" met een resolutie van 1280x800 (= 1.024.000 pixels)
Scherm2: 4,8" met een resolutie van 1280x720 (= 921.600 pixels)

Beide schermen met eenzelfde oppervlak echter scherm2 zal een minder scherp beeld hebben dan scherm1 omdat scherm1 102.400 meer pixels heeft.

De PPI bepaalt dan nog als extra factor hoe scherp het beeld is want dat geeft aan hoeveel pixels er op 1 inch gepropt is.
Alleen is het een stuk ingewikkelder als scherm 1 een pentile layout heeft en scherm 2 RGB. Een pentile scherm heeft namelijk een hogere ppi nodig om dezelfde scherpte te bereiken als een rgb scherm.
Laguna schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:38:
@passion fruit

Dat ze die schermen kunnen maken dat is al bekend er zit namelijk een Super AMOLED HD Plus scherm in de Galaxy Tab 7.7. Het scherm wordt echter gewoon Super AMOLED Plus genoemd, maar de resolutie is wel 1280x800. Het gaat echter om het formaat wat het probleem is.
Ander formaat = ander scherm

Dezelfde resolutie op een kleiner formaat (Hogere PPI) is lastiger/duurder te produceren.
silitek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:
[...]

>:) ..dat zegt al genoeg over de doelgroep handleiding... ;)
Hoezo? Hij kan het toestel zo wat beter leren kennen.

[ Voor 14% gewijzigd door treative op 15-05-2012 19:44 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:
[...]

Ander formaat = ander scherm

Dezelfde resolutie op een kleiner formaat (Hogere PPI) is lastiger/duurder te produceren.
Dat had ik reeds aangegeven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
treative schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:

Hoezo? Hij kan het toestel zo wat beter leren kennen.
Heb je het nou over mij? Bij de quote van de handleiding uit me vorige post dacht ik namelijlk precies hetzelfde als silitek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Het pentile op zich is wat mij betreft niet zo'n issue. De mindere scherpte zie je in de meeste situaties nauwelijks, jaggedness of rastering valt in de meeste gevallen niet echt op als je kijkt naar de Nexus. Zelf heb ik meer problemen met de kleuren bij met name de Nexus maar ook de Note, en de matige helderheid. Dat laatste is bij de SGS3 in ieder geval beter, de kleuren ben ik heel benieuwd naar. Als die ook behoorlijk verbeterd zijn zoals de meeste berichten tot nu toe zeggen kan het een top scherm zijn. Ik wil het alleen wel met eigen ogen zien. Het scherm van de Nexus vind ik ruimschoots niet goed genoeg voor een echte high end phone op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sigis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:19:
Het pentile op zich is wat mij betreft niet zo'n issue. De mindere scherpte zie je in de meeste situaties nauwelijks, jaggedness of rastering valt in de meeste gevallen niet echt op als je kijkt naar de Nexus. Zelf heb ik meer problemen met de kleuren bij met name de Nexus maar ook de Note, en de matige helderheid. Dat laatste is bij de SGS3 in ieder geval beter, de kleuren ben ik heel benieuwd naar. Als die ook behoorlijk verbeterd zijn zoals de meeste berichten tot nu toe zeggen kan het een top scherm zijn. Ik wil het alleen wel met eigen ogen zien. Het scherm van de Nexus vind ik ruimschoots niet goed genoeg voor een echte high end phone op dit moment.
Wat een onzin, de Galaxy Nexus is in bijna alle reviews geroemd om zijn scherm. Ik lees voor van bv the Verge:

The display on the Galaxy Nexus is a relatively significant feature here, as it's one of the first devices to sport a full 720p screen. The 1280 x 720, 4.65-inch display is quite a handsome affair, utilizing Super AMOLED technology, which produces rich colors while keeping battery consumption to a minimum. While the screen is a pentile display, the crispness of text and images was far superior to most lower resolution pentile displays I've seen

Generally, I'm in love with the Galaxy Nexus screen, though it isn't exactly perfect. As with the Nexus S, I noticed some color aberrations and odd striations which were visible when there was a large swath of solid, lighter colors visible (a plain gray background, for instance). This problem seemed less obvious when the brightness was a bit higher, however.

Speaking of brightness, Ice Cream Sandwich seems to have an overly aggressive auto-brightness setting, and the screen was often too dark for my preference when I had the function turned on. This seems more like a software issue than anything else, but it also seems like an attempt to over-manage battery consumption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Het boeit me helemaal niets wat verschillende bronnen zeggen. Ik heb zelf ogen en kan zelf vergelijken en een oordeel vellen. Ik wilde heel graag een Nexus en vond het een supertoestel, behalve het scherm. Daarom heb ik hem weer de deur uit gedaan. De meeste bronnen hebben hun oordeel ook geveld toen er nog geen andere telefoons op de markt waren met een HD scherm. In het land der blinden... Sommige dingen zijn natuurlijk een open deur, als je een hogere resolutie pentile scherm vergelijkt met een lagere resolutie pentile scherm is het totaal nutteloos om op te merken dat het hogere resolutie scherm scherper is.

De nadelen die hij noemt zijn heel serieus. De kleurafwijkingen zijn echt lelijk. De vreemde strepen en vervormingen vind ik minder dominant, hoewel wel regelmatig zichtbaar. Ik heb de scherm het afgelopen weekend nog eens vergeleken met die van o.a. de Xperia S en One X om mijn visie te verifiëren. Ik kan niet anders concluderen dat de kleurafwijkingen naast de genoemde toestellen nog opvallender is dan ik me herinnerde. Ook de streperigheid/rastervorming en vervormingen (met name bij randen bij hoog contrast) vind ik echt storend, hoewel die niet altijd even opvallend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigis schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 02:31:
Het boeit me helemaal niets wat verschillende bronnen zeggen. Ik heb zelf ogen en kan zelf vergelijken en een oordeel vellen. Ik wilde heel graag een Nexus en vond het een supertoestel, behalve het scherm. Daarom heb ik hem weer de deur uit gedaan. De meeste bronnen hebben hun oordeel ook geveld toen er nog geen andere telefoons op de markt waren met een HD scherm. In het land der blinden... Sommige dingen zijn natuurlijk een open deur, als je een hogere resolutie pentile scherm vergelijkt met een lagere resolutie pentile scherm is het totaal nutteloos om op te merken dat het hogere resolutie scherm scherper is.

De nadelen die hij noemt zijn heel serieus. De kleurafwijkingen zijn echt lelijk. De vreemde strepen en vervormingen vind ik minder dominant, hoewel wel regelmatig zichtbaar. Ik heb de scherm het afgelopen weekend nog eens vergeleken met die van o.a. de Xperia S en One X om mijn visie te verifiëren. Ik kan niet anders concluderen dat de kleurafwijkingen naast de genoemde toestellen nog opvallender is dan ik me herinnerde. Ook de streperigheid/rastervorming en vervormingen (met name bij randen bij hoog contrast) vind ik echt storend, hoewel die niet altijd even opvallend zijn.
Dat zal wel een probleem zijn met je ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Fire69 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:45:
[...]

Ben ik dan de enige die het toestel al in het echt gezien heeft!? Nice 8)
Nee, heb hem ook in het echt mogen bewonderen én er mee mogen spelen. *O*
Heb hem alleen niet kunnen vergelijken met een ander high-end model, zelf namelijk (nog) een Galaxy Ace :+

[ Voor 16% gewijzigd door DutchCrownNL op 16-05-2012 08:17 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sigis schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 02:31:

Hetzelfde scherm zit in de Galaxy S3, dan zal je de S3 ook niet goed vinden qua scherm. Er is echt niks mis met het scherm van de Nexus hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we ophouden over het scherm? Ik denk dat de meningen nu wel bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:42:
+1

het is wel duidelijk je vind het of niks of wel wat. Mag ik de mensen die het een dealbreaker vinden dan ook vriendelijk verzoeken dit topic te verlaten zodat we de rest van de telefoon kunnen bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
DutchCrownNL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:16:
[...]

Heb hem alleen niet kunnen vergelijken met een ander high-end model, zelf namelijk (nog) een Galaxy Ace :+
Jullie zijn echt 2 lucky bastards! _/-\o_ :*)
Kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinzent
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:30
In Nederland is inmiddels de eerste Galaxy S3 te winnen en nog een zooi andere smartphones waaronder de One X geloof ik.. Wel leuk, wie weet heb ik straks als eerste een S3 ;)

[ Voor 21% gewijzigd door vinzent op 16-05-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passion fruit
vinzent schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
In Nederland is inmiddels de eerste Galaxy S3 te winnen en nog een zooi andere smartphones waaronder de One X geloof ik.. Wel leuk, wie weet heb ik straks als eerste een S3 ;) http://www.allaboutphones...euwe-smartphones-weg.html
Niet zo handig om hier te plaatsen dan want hiermee verlaag je je kansen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
DutchCrownNL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:16:
[...]

Kun je misschien wat zeggen over de ligging in je hand? Voornamelijk hoe de backcover voelt. Is het heel glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
OK, ik zal ophouden over het scherm van de Nexus, wat je daar van vind is duidelijk heel persoonlijk.
Het scherm van de Galaxy S3 is echter niet hetzelfde. Naast dat het scherm natuurlijk iets groter is heeft het scherm van de SGS3 een hogere lichtopbrengst en dus hoogst waarschijnlijk een hogere helderheid. Daarnaast schijnt Samsung de kleurbalans serieus aangepakt te hebben. Daarmee zijn twee van de naar mijn idee 'zwakke' punten van het scherm van de Nexus in ieder geval aangepakt. Het zou dus zomaar ook in mijn ogen een top scherm kunnen zijn. Pentile of RGB is daarvoor in ieder geval niet bepalend. Als dat inderdaad het geval is dan is de kans heel groot dat ik er wel een aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, potverdikke wat een mieren neukers over dat scherm. Dat is het enige waar een aantal mensen hier over aan het zeuren zijn. Ga a.u.b kijken voor een andere telefoon er zijn er genoeg.. Bijna niemand heeft de telefoon in het echt in zijn handen gehad, en maar zwetsen. Forum vervuiling noem ik het. Oordelen moet je doen na 29/05 als je hem in je handen hebt...Pffffff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Ik geloof dat het een top apparaat is en dat er geen concurrent op de markt is die overall beter is. Zelfs op individuele punten zal je moeten zoeken. De CPU is op zijn minst gelijkwaardig aan alle andere die op de markt zijn, de GPU wordt hooguit overtroffen door de PowerVX van de iPhone 4s, waarschijnlijk heeft alleen de Nokia N8 een substantieel betere camera, het geluid via de 3.5 mm jack schijnt ook op zijn minst on par te zijn met alle concurrenten. Qua software biedt hij meer dan andere toestellen op de markt, als de touchwiz schil je niet bevalt kan je een andere launcher gebruiken (of een custom ROM). Ik ben er ook van overtuigd dat het scherm het beste Super Amoled scherm tot nu toe zal zijn, hoe het is ten opzichte van de HD IPC / Super LCD schermen is afwachten, maar veel slechter zal het denk ik in ieder geval niet zijn. De vormgeving is een kwestie van smaak en hij schijnt volgens de hands-ons heel goed in de hand te liggen. Draadlkoos opladen vind ik heel handig en dat heeft volgens mij nog geen enkele concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[b][message=38237900,noline]Draadloos opladen vind ik heel handig en dat heeft volgens mij nog geen enkele concurrent.
De HTC One X heeft een soort van draadloos opladen.
Aan de achterkant van de One X zijn contactpunten zodat het toestel kan opladen in een soort dock.

Dat draadloos opladen heeft voor mij echt geen meerwaarde.
Of ik mijn toestel nou in het dock leg of op een matje leg of gewoon "ouderwets" de kabel erin steek.
Boeie x).

Het design vind ik persoonlijk wel degelijk mooi.
Het ziet er strak en naar mijn mening uniek uit.
Kan niet wachten tot eind deze maand :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigis schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:53:
Ik geloof dat het een top apparaat is en dat er geen concurrent op de markt is die overall beter is. Zelfs op individuele punten zal je moeten zoeken. De CPU is op zijn minst gelijkwaardig aan alle andere die op de markt zijn, de GPU wordt hooguit overtroffen door de PowerVX van de iPhone 4s, waarschijnlijk heeft alleen de Nokia N8 een substantieel betere camera, het geluid via de 3.5 mm jack schijnt ook op zijn minst on par te zijn met alle concurrenten. Qua software biedt hij meer dan andere toestellen op de markt, als de touchwiz schil je niet bevalt kan je een andere launcher gebruiken (of een custom ROM). Ik ben er ook van overtuigd dat het scherm het beste Super Amoled scherm tot nu toe zal zijn, hoe het is ten opzichte van de HD IPC / Super LCD schermen is afwachten, maar veel slechter zal het denk ik in ieder geval niet zijn. De vormgeving is een kwestie van smaak en hij schijnt volgens de hands-ons heel goed in de hand te liggen. Draadlkoos opladen vind ik heel handig en dat heeft volgens mij nog geen enkele concurrent.
Jij was toch diegene die liep te zwetsen over dat scherm, en nu doe je alles weer om het recht te praten raar hoor... :?
Pagina: 1 ... 23 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.