Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:37:
[...]

Dit soort optimalisaties zijn ook een beetje obscuur. Het is maar een beetje afhankelijk van wat de gebruiker allemaal heeft draaien op de achtergrond. Het kan zijn dat er een bepaald proces en bepaalde handeling uitvoert waar die companion niet voor is geoptimaliseerd waardoor hij zichzelf hoger moet klokken wat de energiebesparing weer teniet doet.
UV zal per core instelbaar zijn, vast en zeker mogelijk. Softwarematig is Samsung weer dramatisch.
Zelf m'n vintage SGS in in UI sneller dan de S3. Toestel is een uitstekende kandidaat voor custom en tweakroms. Dat is voor mij de reden voor aanschaf. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@silitek, wat een onzin, in geen een review is ook maar een hakkeltje te zien is, tevens vind zelfs tweakers het smooth in hun handson.

Enne de Exynos kan individueel cores uitzetten dus dat is wel lekker.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:57:
@silitek, wat een onzin, in geen een review is ook maar een hakkeltje te zien is, tevens vind zelfs tweakers het smooth in hun handson.

Enne de Exynos kan individueel cores uitzetten dus dat is wel lekker.
Onzin?. Ik heb het niet over smooth/laggy maar over snelheid in het algemeen..
:+
Edit:
Stock ziet het er (nog) niet snappy uit. Daar is nog veel winst te behalen!.

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 09-05-2012 14:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42
Als het smooth is zonder lag is het toch snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:21:
[...]

Onzin?. Ik heb het niet over smooth/laggy maar over snelheid in het algemeen..
:+
Edit:
Stock ziet het er niet nog snappy uit. Daar is nog veel winst te behalen!.
Oh daar gaan we weer... Hou eens op met die onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:26:
[...]

Oh daar gaan we weer... Hou eens op met die onzin!
Whatever!. Ik hou iig XDA in de gaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 12:59
silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:36:
[...]

See u in de Custom Rom S3 topic...... :*)

Galaxy SIII Wireless Charging Kit delayed

Samsung delays Wireless Charging Kit for its Galaxy S III, now to come in September.
Not a big surprise because Samsung always delays accessories for their own phones.
Even this wireless charger was absent at Samsung’s recent London event.
Hopefully Samsung keep their words for September…

http://www.sammobile.com/...ess-charging-kit-delayed/

[ Voor 51% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2012 15:35 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:36:
Haha iedereen hier z'n beetje wel, de SGS3 kan heus wel sneller worden dan die is door custom roms maar dat ie stock jouw SGS1 niet bij kan houden lijkt me gewoon onmogelijk :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
watercoolertje schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:42:
[...]
Haha iedereen hier z'n beetje wel, de SGS3 kan heus wel sneller worden dan die is door custom roms maar dat ie stock jouw SGS1 niet bij kan houden lijkt me gewoon onmogelijk :P
Wedden? :) Elite 1.2 stock colors IMM76K 4.0.4 met Htc sense one 4.0 kernel Devil 0.82 OC 1400Mhz..
En nog een aantal tweaks. Ultra snel, benchmarks daargelaten uiteraard! :P

Absolute paradijs voor de dev's..SGS1 is met stip de ultieme flashbak
Als ik dezelfde fun met de S3 kan evenaren dat beloofd wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Wedden? :) Elite 1.2 stock colors IMM76K 4.0.4 met Htc sense one 4.0 kernel Devil 0.82 OC 1400Mhz..

YouTube: [VIDEOREVIEW OFICIAL] BETA 9.1 ELITEMOVIL

Juist. Dat wedje durft iedereen wel aan te gaan denk ik. Die vid staat in de thread van je Elite 1.2 ROM. Zelfs een stock SGS2 is smoother met browsen en laad Angry Birds sneller.

Volgens mij een voorbeeld van het "flashen van custom MODS lost alles op!" syndroom.
Je kunt nog zo'n leuke software flashen, maar een singlecore 1,4Ghz VS een quadcore?
En natuurlijk blijven er ook nog zaken als het scherm over, dat ook is verbeterd.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Jeroenneman schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:29:
[...]

YouTube: [VIDEOREVIEW OFICIAL] BETA 9.1 ELITEMOVIL

Juist. Dat wedje durft iedereen wel aan te gaan denk ik. Die vid staat in de thread van je Elite 1.2 ROM. Zelfs een stock SGS2 is smoother met browsen en laad Angry Birds sneller.

Volgens mij een voorbeeld van het "flashen van custom MODS lost alles op!" syndroom.
Je kunt nog zo'n leuke software flashen, maar een singlecore 1,4Ghz VS een quadcore?
En natuurlijk blijven er ook nog zaken als het scherm over, dat ook is verbeterd.
Oud news: [4.0.4 IMM76K][ROM] Elite RC V1.2 GNEX STOCK ROM doe maar.
developed under the NEXUS base.

Just get the point!!..We houden er nu maar mee op. :+
dit gaat niet over HW maar over software mogelijkheden
Tot ziens in Samsung S3 custom roms
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unboxing van s3: YouTube: Samsung I9300 Galaxy S III hands-on

en interessante video van xda over de functies van s3(hand gestures, usb host,...)
YouTube: Hands-On with the Galaxy S III: UI, Gestures, Web Browser, and USB Host#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Voor de mensen die denken dat het scherm van de S3 tegen zal vallen, lees onderstaande hands-on even:

http://www.gsmarena.com/s...xy_s_iii-review-757p7.php

Er staat dat het het beste scherm is dat ze recentelijk hebben gezien. Pentile bashen op deze resoluties is dus dikke bullshit.

'It's huge, it's got beautiful colors and deep blacks, it's sharp, and in short it's the best display we've seen recently. As expected, the whole PenTile thing didn't prove to be a big issue and you'll have to have a 20/20 eyesight and look really carefully to even see it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Topic niet gelezen denk ik zo maar......

Ze staan er iig alle 2 al in ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-05-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marhalm schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:43:
Voor de mensen die denken dat het scherm van de S3 tegen zal vallen, lees onderstaande hands-on even:

http://www.gsmarena.com/s...xy_s_iii-review-757p7.php

Er staat dat het het beste scherm is dat ze recentelijk hebben gezien. Pentile bashen op deze resoluties is dus dikke bullshit.

'It's huge, it's got beautiful colors and deep blacks, it's sharp, and in short it's the best display we've seen recently. As expected, the whole PenTile thing didn't prove to be a big issue and you'll have to have a 20/20 eyesight and look really carefully to even see it.'
Tja, je hebt de pers, de mensen die er verstand van hebben, die unaniem niks anders dan lof hebben. Je hebt mensen met een S2, Note of Nexus die uit praktijk ervaring weten dat het de beste schermen zijn en dan heb je de beterweters, de mensen die willen doen geloven dat ze een pixel te breedte van 83 micrometer kunnen zien. Ter vergelijking, een stuk papier is gemiddeld 90 micrometer dik. Probeer maar eens of je dat kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
silitek schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Je bent echt lotje getikt... 8)7
Open maar eens een zware website, update maar eens 10 apps tegelijk terwijl je switched naar de browser die een HD filmpje afspeelt.

Waarom ga ik er uberhaupt nog serieus op in, ik lijk wel gek. :+

OT: Kan niet wachten tot er ergens een showmodel is, ff ermee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
lordMocro schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 05:13:
[...]

Je bent echt lotje getikt... 8)7
Open maar eens een zware website, update maar eens 10 apps tegelijk terwijl je switched naar de browser die een HD filmpje afspeelt.

Waarom ga ik er uberhaupt nog serieus op in, ik lijk wel gek. :+

OT: Kan niet wachten tot er ergens een showmodel is, ff ermee spelen.
Natuurlijk kan dat niet, flauwekul van mij dat is de intensie niet. Overdrijven maakt duidelijk, Samsung staat nu eenmaal niet te boek als geniale rombakkers en software developers voorbeeld KIES. LEDnotificatie of BLN komt ook niet van Samsung zelf..Er ligt vast nog veel speelruimte m.b.t CPU/GPU battery-use/drain,framework enz. Tenslotte zijn we tweakers staat voor maximale rendement van je hardware ;)

Hopelijk komt, net als HTC oneX een zwarte variant snel na de release. Wit en blauwig is nou net niet wat ik wil. Prijsreductie is ook wel op z'n plaats wil best 600,- uitgeven dan wel voor een 32Gb..of nog beter 64 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
silitek schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:55:
[...]
Hopelijk komt, net als HTC oneX een zwarte variant snel na de release. Wit en blauwig is nou net niet wat ik wil. Prijsreductie is ook wel op z'n plaats wil best 600,- uitgeven dan wel voor een 32Gb..of nog beter 64 :9
Lijkt mij persoonlijk stug. Ik heb niks om dit te onderbouwen, maar die blauwige variant zit al erg tegen zwart aan en Samsung heeft de toestellen in het verleden voor Europa ook nooit geproduceerd geleverd in een veelvoud aan kleuren. De SGS1 was er in één kleur als ik me niet vergis en de SGS2 in zwart (of in elk geval donker) en wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Morgion schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Lijkt mij persoonlijk stug. Ik heb niks om dit te onderbouwen, maar die blauwige variant zit al erg tegen zwart aan en Samsung heeft de toestellen in het verleden ook nooit geproduceerd in een veelvoud aan kleuren. De SGS1 was er in één kleur als ik me niet vergis en de SGS2 in zwart (of in elk geval donker) en wit.
Afbeeldingslocatie: http://www.techychick.com/wp-content/uploads/2012/01/samsung-gs2-pink-0030851.jpg

Only in Korea maar toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
[...]

Lijkt mij persoonlijk stug. Ik heb niks om dit te onderbouwen, maar die blauwige variant zit al erg tegen zwart aan en Samsung heeft de toestellen in het verleden ook nooit geproduceerd in een veelvoud aan kleuren. De SGS1 was er in één kleur als ik me niet vergis en de SGS2 in zwart (of in elk geval donker) en wit.
Uhmm ja, zit ook weer een kern van waarheid in. ;) Wacht nog een week af of er nog enige toegevoegde nieuwswaarde m.b.t. de S3 boven water komt. Dan gaat de blauwige in pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Only in Korea, je zegt het zelf :) Spuuglelijk trouwens.

De originele SGS1 heeft ook iets van blauwigs in zijn plasticen achterkant (heb hem zelf), maar in de praktijk komt het toch erg zwart over. Hooguit fel zonlicht doet het blauw wat beter naar voren komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Morgion op 10-05-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Iemand nog een goede site waar je de beste deal kunt vinden met de galaxy s3 en een abbo met pak hem beet een minuut of 500 a 600 ÷ internet voor 1 jaar.
Hoeveel internet heb je eigenlijk nodig als je dagelijks op whatsapp zit?
Er vanuitgaande dat ik s'avonds gebruik maak van wifi internet wat ik thuis heb. ( s'avonds gaat het dus niet ten koste van mijn bundel)

Daarbuiten wil ik weten of het beter is om nog even te wachten of juist niet, hoorde water weer nieuwe abbo's komen met aangepaste prijzen voor telefoonkosten en internetbundel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Laatst online: 28-08 12:40
Le_Freak ! schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:03:
Iemand nog een goede site waar je de beste deal kunt vinden met de galaxy s3 en een abbo met pak hem beet een minuut of 500 a 600 ÷ internet voor 1 jaar.
Hoeveel internet heb je eigenlijk nodig als je dagelijks op whatsapp zit?
Er vanuitgaande dat ik s'avonds gebruik maak van wifi internet wat ik thuis heb. ( s'avonds gaat het dus niet ten koste van mijn bundel)

Daarbuiten wil ik weten of het beter is om nog even te wachten of juist niet, hoorde water weer nieuwe abbo's komen met aangepaste prijzen voor telefoonkosten en internetbundel.
Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Thanks, had de S3 eigenlijk als opvolger afgeschreven, maar de XDA video maakt veel goed :) Misschien na 6+ jaar HTC toch maar weer eens bij Samsung verder gaan... Hmmm

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 23:11
[...]

De Galaxy S is in Nederland geleverd in het zwart en in het wit. Verder wordt de Galaxy SII ook in dezelfde kleuren geleverd, maar heb je in Azie bijvoorbeeld een roze versie ervan zoals de foto van Golf2vr6 laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:13
Is het eigenlijk bekend of er een FM radio inzit? Dit kan ik zo snel namelijk niet terug vinden...

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
GoTman schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:43:
Is het eigenlijk bekend of er een FM radio inzit? Dit kan ik zo snel namelijk niet terug vinden...
geloof het wel. weet niet meer waar, maar wel is een keertje langs zien komen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Hehe oke. Vind het persoonlijk niet zo belangrijk maar wel gewoon leuk om te weten :P

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
silitek schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:55:
[...]

Natuurlijk kan dat niet, flauwekul van mij dat is de intensie niet. Overdrijven maakt duidelijk, Samsung staat nu eenmaal niet te boek als geniale rombakkers en software developers voorbeeld KIES. LEDnotificatie of BLN komt ook niet van Samsung zelf..Er ligt vast nog veel speelruimte m.b.t CPU/GPU battery-use/drain,framework enz. Tenslotte zijn we tweakers staat voor maximale rendement van je hardware ;)

Ik heb persoonlijk altijd de voorkeur gehad voor samsungbased roms boven CMx roms. Zo zijn er weer meer mensen. Kies zuigt maar heeft weinig te maken met de rom zelf.

Ik begrijp de allure van cm7/9 maar het doet lang niet alles beter, daarom zijn samsungbased roms nog steeds populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuuf
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 08:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 10:27

robertwebbe

Robert Webbe

Vandaag heb ik mijn eerste kennismaking gehad met de Galaxy S III. Als je nu een S II hebt zul je echt een WOW belevenis hebben, zeker als je nooit geupgrade hebt naar ICS. De besturing gaat echt super smooth en ICS werkt gewoon net even lekker dan 3.2.

Qua touch en feel ziet die er strak uit. De zwarte heeft toch wel een blauwige gloed in bepaald licht, wellicht wordt zo benadrukt door de glimmende pianolak.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5469/7172292688_61752ff5eb_n.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7236/7172290250_4e29b72d97_n.jpg

Velen hebben mij inmiddels gevraagd of het nieuwe formaat nu niet overdreven groot is. Naar mijn mening is dat niet het geval, je kunt hem nog goed vast houden en hij past nog gemakkelijk in mijn zakken.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7074/7172295762_c445512686_n.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7231/7169894164_480bddc476_n.jpg

Ik heb hem even naast zijn grootste concurrent gelegd, de HTC One X. Qua exacte specificaties verschillen ze natuurlijk maar als je beide apparaten in de handen hebt merk je nauwelijks verschil in grootte, dikte en zwaarte, ze zijn vergelijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7226/7172307836_07f659c203_n.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5079/7172309540_2b01ef3df5_n.jpg

Kortom: toppertje! Maar dat wist iedereen natuurlijk al... })

Helaas moest ik na 10 minuten al weer afscheid nemen, er werd op gewacht voor een fotosessie.

Wil je grotere foto's zien, klik hier.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 10-05-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09
Nice, zeker de witte voor mij. Alleen irritant dat Vodafone met die klote dure abo's komt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:36:
Nice, zeker de witte voor mij. Alleen irritant dat Vodafone met die klote dure abo's komt.
Ik was er zeker van dat ik geen witte meer wilde (na een witte n97), maar ik begin nu echt te twijfelen. Maar goed dat ik nog geen pre-order geplaatst heb.

edit: Bedankt Robert!

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 10-05-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20
Ja inderdaad thnx, kan je aangeven wat je van het scherm vindt in vergelijking met de HTC?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Misschien geheel oftopic maar even een vraag over Telfort in een SGS 2/3.
Onlangs deed ik mijn simkaart in de One X en die vroeg mij de operator te kiezen.. toen dus gekozen voor Telfort.
Ik heb zelf niet de ervaring met de sgs2 dat ie dit vraagt... iemand misschien een idee of dat dat wel van toepassing is/zou kunnen zijn in de SGS3?
Dit met het oog op constant roaming aanzetten, wat er dus voor kan zorgen dat ik 1 keer niet oplet in België en dan de Sjaak ben.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 10:27

robertwebbe

Robert Webbe

Ewivis schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:57:
Ja inderdaad thnx, kan je aangeven wat je van het scherm vindt in vergelijking met de HTC?
De batterij was nagenoeg leeg dus ik heb maar heel kort kunnen kijken. Beide zijn uitmuntende schermen zo op het eerste gezicht, geen pixel te zien. Helaas heb ik niet de mogelijkheid gehad om wat benchmarks te draaien of wat videos te bekijken dus echt meer dan een eerste indruk kan ik je helaas niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Golf2vr6 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:40:
[...]

Ik was er zeker van dat ik geen witte meer wilde (na een witte n97), maar ik begin nu echt te twijfelen. Maar goed dat ik nog geen pre-order geplaatst heb.

Haha, exact hetzelfde verhaal hiero :P

Bedankt voor de foto's Robert! Ik denk dat ik toch voor de blauwe ga, de glimmende achterkant valt nog meer op bij de witte variant. Iets te shiny for my liking..

*edit* de voorkant i.c.m. het display ziet er dan weer beter uit bij de witte..

[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 10-05-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Grimmie187 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 22:31:
*edit* de voorkant i.c.m. het display ziet er dan weer beter uit bij de witte..
Koop je ze allebei, gebruik je de achterkant van de blauwe met de witte SGSIII (voorkant)! Of gewoon een achterkant apart aankopen, na een tijdje zijn die vast wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik vraag me af hoe het zit met dat in de gaten houden van je ogen? Ik heb geen zin dat er ergens een medewerker van google of samsung meekijkt om vervolgens een advertentie in een app omhoog te poppen met de medrdeling dat er een kapper of zonnebank om de hoek zit.
Nou ja zo erg ook weer niet. Maar gewoon in t algemene; zou er misbruik van gemaakt kunnen worden?

*Edit: Zou het ook uit te zetten zij? Lijkt me ook een battery saver issue dan.

[ Voor 10% gewijzigd door BMW_M3 op 10-05-2012 23:41 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:17:
Vandaag heb ik mijn eerste kennismaking gehad met de Galaxy S III. Als je nu een S II hebt zul je echt een WOW belevenis hebben, zeker als je nooit geupgrade hebt naar ICS. De besturing gaat echt super smooth en ICS werkt gewoon net even lekker dan 3.2.

Qua touch en feel ziet die er strak uit. De zwarte heeft toch wel een blauwige gloed in bepaald licht, wellicht wordt zo benadrukt door de glimmende pianolak.

[afbeelding] [afbeelding]

Velen hebben mij inmiddels gevraagd of het nieuwe formaat nu niet overdreven groot is. Naar mijn mening is dat niet het geval, je kunt hem nog goed vast houden en hij past nog gemakkelijk in mijn zakken.

Ik heb hem even naast zijn grootste concurrent gelegd, de HTC One X. Qua exacte specificaties verschillen ze natuurlijk maar als je beide apparaten in de handen hebt merk je nauwelijks verschil in grootte, dikte en zwaarte, ze zijn vergelijkbaar.

Kortom: toppertje! Maar dat wist iedereen natuurlijk al... })

Helaas moest ik na 10 minuten al weer afscheid nemen, er werd op gewacht voor een fotosessie.

Wil je grotere foto's zien, klik hier.
Toch benieuwd. Waarom een WOW belevenis als je een S2 al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt sowieso pebble blue, omdat ik die al betaald heb. Wit is voor mij een no-go (vind ik te vrouwelijk) en het liefst had ik zwart gehad.
Tegelijkertijd een flip-case besteld of zoals deze officieel heet genuine samsung galaxy S3 flip cover chrome blue. Moet het natuurlijk nog ondervinden, maar ik heb de veronderstelling dat de combinatie wel strak gaat ogen.
Nu alleen nog op onderzoek voor een MicroSDXC en ik heb straks een phone met in theorie 128 gig(!) storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
alwaysleft schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:47:
[...]
Toch benieuwd. Waarom een WOW belevenis als je een S2 al hebt?
Kdenk dat het extra smooth is. Kzag in de handson ook al dat de framerate hoger is. En het is sneller met een hogere resolutie dan de s2.

Hoe geweldig de Nexus en de Note ook zijn, ik merk toch wel dat het een tikketje langzamer is dan de s2 door de hoge resolutie. De s3 gaat nu nog een stapje verder met de snelheid, en voor een verventer tweaker is dat toch wel een WoW (leken zullen er nauwelijks iets van merken wrs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 22:54
Hmm zit ook serieus na te denken over de SIII maar dan blijf ik toch ook meteen aan de nieuwe HTC denken.. dilemma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat fijn dat je het even met ons deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Nee vindt ik te makkelijk, ben op zoek naar die ene site die echt een goede aanbieding heeft. Daar is er altijd maar 1 van.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:25
Le_Freak ! schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:21:
[...]

Nee vindt ik te makkelijk, ben op zoek naar die ene site die echt een goede aanbieding heeft. Daar is er altijd maar 1 van.
Toch was de verwijzing naar het abbo en levertijden topic terecht omdat je vraag hier off topic is. Dit topic gaat over ervaringen met de SGS3 en discussie daarover. In het abbo en levertijden topic worden bijna alleen maar vragen zoals die van jou behandeld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Uitleg van Samsung waarom dit scherm :)

http://www.mobileburn.com...ger-thats-why-we-use-them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 17:59
Dus met mijn S2 ga ik problemen krijgen.... :/

Toch maar gauw verkopen en een S3 aanschaffen....

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 11-05-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Golf2vr6 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:40:
[...]

Hoezo geen witte meer?
Heb geen wit toestel gehad, maar wil er nu wel 1 :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
baronruud schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Geen idee wanneer je het echt gaat zien. Maar een nieuwe telefoon is altijd leuk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Dat wordt niet gezegd, daarbij zijn de pixels in de S2 groter en zullen ze sowieso langer mee gaan! Wel kan je er uit opmaken dat een pentile versie nog langer mee had gekund ;)

De vergelijking gaat alleen op met ene exact gelijk scherm. Dus alles gelijk (resolutie/grote) met uitzondering van de indeling (RGB of pentile).

[ Voor 26% gewijzigd door watercoolertje op 11-05-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Mars18 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Hoezo geen witte meer?
Heb geen wit toestel gehad, maar wil er nu wel 1 :P
Raakte erop uitgekeken en vaak commentaar, leuke ladyphone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:37:
Ik vraag me af hoe het zit met dat in de gaten houden van je ogen? Ik heb geen zin dat er ergens een medewerker van google of samsung meekijkt om vervolgens een advertentie in een app omhoog te poppen met de medrdeling dat er een kapper of zonnebank om de hoek zit.
Nou ja zo erg ook weer niet. Maar gewoon in t algemene; zou er misbruik van gemaakt kunnen worden?

Plak je toch gewoon iets over die 2e camera heen?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zo goed als op ELKE ANDERE telefoon met front-facing cam, en met de mic kunnen ze ja al 20 jaar afsluisteren! Ik zou gewoon geen telefoon kopen als ik jouw was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:37:

Om een of andere reden moest ik denken aan dit nummer.

YouTube: Radiohead - Paranoid Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 01-10 23:37
Howel ik de witte SIII een mooie toestel vind, moet ik toegeven dat de X een stijlvoller voorkant heeft, maar wel een lelijke achterkant

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7226/7172307836_07f659c203_n.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5079/7172309540_2b01ef3df5_n.jpg

Denk dat ik nog nooit zoveel heb getwijfeld bij het kopen van een telefoon. SIII love it and hate it 8)7

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Lisadr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:55:
Howel ik de witte SIII een mooie toestel vind, moet ik toegeven dat de X een stijlvoller voorkant heeft, maar wel een lelijke achterkant

Denk dat ik nog nooit zoveel heb getwijfeld bij het kopen van een telefoon. SIII love it and hate it 8)7
Ga dan beiden vergelijken in de winkel "real time"..krijg je een heel ander beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
silitek schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Ga dan beiden vergelijken in de winkel "real time"..krijg je een heel ander beeld ;)
Waar heb jij de S III al in de winkel gezien dan?

Groot nadeel van de HTC is dat lelijke beat.audio logo en die uitstekende camera. Collega heeft het toestel nu twee weken en zijn camera zit vol met krassen. Over een maand of drie schat ik dat ie onbruikbaar is door de hoeveelheid krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
Klinkt allemaal wel heel heel positief. Zouden er dan helemaal geen min punten zijn? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GoTman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:55:
[...]

Klinkt allemaal wel heel heel positief. Zouden er dan helemaal geen min punten zijn? :z
Jawel, de behuizing. If you like cheap feel and plastic with a big HD display ofzoiets zeggen ze ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
So in short: if you don't mind plastic and you like big HD screens in your pocket, this is a phone definitely worth checking out.
ik zie nergens cheap :P

[ Voor 4% gewijzigd door GoTman op 11-05-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ha, die Robert, nog bekend van dit soort welkome postings in N8 topic 2 jaar geleden. Ik zie dat jij ook je rug Symbian hebt toegekeerd? ;)
robertwebbe schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:17:
Dat vasthouden en passen in zakken is fijn maar kan je eens vertellen hoe het zit met vasthouden en bedienen met 1 hand? Ik heb nu met SGS2 dat ik hem toch af en toe met 1 hand vasthoud en met de ander bedien, gebeurt zelden en ik heb bepaald geen kleine handen maar is met S3 niet veel erger? Je hebt namelijk vaak wel iets anders in je 2de hand: tas, autosleutels, vriendin etc. en kunnen bedienen met 1 hand is wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 00:08

The Legend

*Plop*

We'll lay it out right now: the plastic feeling of the Galaxy S3 won't appeal to all. It feels very lightweight (despite tipping the scales at 133g) in the hand, and some people will read this as feeling a little cheap.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
GoTman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:55:
[...]

Prijs! Je betaalt op dit moment 600 euro (over 2 maanden waarschijnlijk 450-500 euro), maar in die prijs zit wel 2 jaar 50GB dropbox en extra software bij. Had liever een optie met kaal Android voor 500 euro, maar ik snap dat die doelgroep veel te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Phusebox schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Waar heb jij de S III al in de winkel gezien dan?
Hehe..paar weekjes wachten mag toch geen probleem zijn. HTC versus SIII twijfelaars. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 13:09
Ik blijf de S3 mooier vinden dan de hox, ik mag die htc stijl gewoon niet en de uitstekende camera is al helemaal een no go.. Maarja ik blijf wachten op de padfone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik twijfel nu wel echt ik heb een One X maar aangezien de meeste apps en games nog een menu bar hebben, denk ik er echt aan om deze te verkopen en een SIII te halen als deze uit is. Vind het gewoon slecht dat met een 4.7 inch scherm meestal maar 4.4 bruikbaar is op de One X verder is het wel een toptoestel.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Super leuk boeiend leesvoer. Review. HTC One x versus S3 :

http://www.gsmarena.com/s..._htc_one_x-review-759.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
Opzich wel leuk stukje.. Maar vind dit dan altijd weer jammer opmerkingen..
The HTC One X is encased in a polycarbonate unibody (Gray or Black), which is matte in appearance and pleasant to the touch. The Samsung Galaxy S III is covered in glossy plastic (with Blue brushed metal look or pure white), which is durable, but not quite as nice to hold. We're not impressed by its looks either.
Eh.. Polycarbonaat === plastic, en nog wel een van de bekendste typen ook. Sterker nog mijn galaxy S achterkant is ook gewoon van polycarbonaat (PC) (dus de s3 ook gok ik). (waarmee ik niet wil zeggen dat ik oneens met het stukje verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mbr01 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Opzich wel leuk stukje.. Maar vind dit dan altijd weer jammer opmerkingen..

[...]

Eh.. Polycarbonaat === plastic, en nog wel een van de bekendste typen ook. Sterker nog mijn galaxy S achterkant is ook gewoon van polycarbonaat (PC) (dus de s3 ook gok ik). (waarmee ik niet wil zeggen dat ik oneens met het stukje verder)
Wel duidelijk dat qua batterijleven en benchmarks de Samsung de HTC opeet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Lisadr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:55:
Ik vind een fysieke Home knop erg handig en mis dat nu wel een beetje. Ik gebruikte dat altijd om het toestel aan te zetten. Daarnaast vind ik bepaalde softwarematige aanpassingen van Samsung wel erg handig, zoals het aan- en uitzetten van WiFi en BT via het dropdown scherm. Als ik moest kiezen tussen die 2 zou ik daarom bijna zeker voor de SIII gaan. Zelf heb ik gekozen voor de Xperia S.

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 12-05-2012 10:21 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:10
Moet zeggen dat ik erg positief ben over de accuduur zoals die op gsmarena staat :) Is voor mij toch echt belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 13:09
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s3-fl.shtml

Russische reviewer die blijkbaar de telefoon al heeft, je hebt wel google translate of chrome nodig.

For my taste, technology PenTile - is a good example of how to inflate an elephant from the fly and create a phobia. :D (vertaalt uit Russisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
M4gick schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:43:
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s3-fl.shtml

Russische reviewer die blijkbaar de telefoon al heeft, je hebt wel google translate of chrome nodig.

For my taste, technology PenTile - is a good example of how to inflate an elephant from the fly and create a phobia. :D (vertaalt uit Russisch)
Uitgebreide review voor een first eye on... Ik heb eigenlijk altijd gezegd ik hou mn S2, maar man wat kriebelt het... Er moet een goede aanbieding komen en dan ben ik alsnog over denk ik haha

hilarische vertalingen soms: reactie van gebruiker:

konijn
voordelige Galaxy Nexus, terwijl de NTS pornografische oog achter de camera razend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeer mooie review/vergelijking.

Komt goed naar voren wat nou echt de prestaties en batterijduur zijn :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
Mooi qua results, ja. Volgens mij is het juist geschreven door een htc fanboy, want hoewel de S3 die One X bijna overal mee crushed blijft het een "close fight" en is er geen betere smartphone maar alleen een smartphone die beter bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrrr
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik kan toch niet wachten tot ik kan verlengen :P. Hoop dat de prijs van de lease na een maandje al iets naar beneden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Zullen de 3 versies (16, 32 en 64gb) meteen beschikbaar zijn tijdens de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
coramoor schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:20:
Zullen de 3 versies (16, 32 en 64gb) meteen beschikbaar zijn tijdens de release?
De 16 en 32 versie wel. De 64gb komt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:20
jordy5 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:37:
Moet zeggen dat ik erg positief ben over de accuduur zoals die op gsmarena staat :) Is voor mij toch echt belangrijk.
Dit was ook iets dat ik erg graag wilde weten. Mooi dat die het zo goed doet in de test. Die 5de core op een 45nm quad is dus ook weinig waard als je het vergelijkt met een 32nm quad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Weet niet of dit de juiste topic is, maar het lijkt erop dat samsung met een kleinere SIII komt.

Afbeeldingslocatie: http://1.androidauthority.com/wp-content/uploads/2012/05/shv-e170k-11.jpg

Dit lijkt veel op de gelekte SIII

Afbeeldingslocatie: http://1.androidauthority.com/wp-content/uploads/2012/05/samsung-galaxy-s3-leak.jpg

- Dual-core 1.5 GHz Snapdragon S4 (MSM8960) processor
- 4.3-inch Super AMOLED display
- qHD resolution (960 x 540 pixels)
- 5 MP rear-facing shooter
- 1.3 MP front-facing camera
- Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich with TouchWiz

[ Voor 9% gewijzigd door Lisadr op 12-05-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een toestel voor Z-Korea:
http://phandroid.com/2012...shv-e170k-in-south-korea/

Doet het trouwens niet heel slecht, maar SGS3 is sneller, maar heeft ook stuk hogere resolutie:
http://glbenchmark.com/ph...HV-E170&testgroup=overall

[ Voor 46% gewijzigd door watercoolertje op 12-05-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:20
Het eerste plaatje doet me eerder denken een "Plus" variant van de S2 zoals Samsung vorig jaar deed voor de S1 kort na de release van de S2 dan een "mini" van de S3.

edit: nvm watercoolertje heeft een goede verklaring :)

[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 12-05-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Eerste Nederlandstalige review ;)

http://youtu.be/iYXxFR6wPpY

Benchmarks zal ik in de loop van dit weekend posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
xesisoj schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:00:

Review is niet echt het juiste woord hier. Het is meer een productdemo / verkoopfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Lisadr schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:04:
[...]

Review is niet echt het juiste woord hier. Het is meer een productdemo / verkoopfilm.
Wat zou er volgens jou nog meer in de video moeten om het een review te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 14:19
oops verkeerd gelezen

[ Voor 98% gewijzigd door Silent Thunder op 12-05-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/1299/pycyw.jpg

S3 - HOX- Note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 22:25
xesisoj schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:00:

Toch raar dat ze de PDAshop.nl promoten terwijl in mijn ogen de term PDA achterhaald. Je komt met smartphoneshop.nl op dezelfde website uit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat One X vs. GS3, maar er is nog een phone dat het niet onder doet voor de GS3 en nog minder dan de helft kost. http://blog.gsmarena.com/...the-samsung-galaxy-s-iii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:03:
Leuk dat One X vs. GS3, maar er is nog een phone dat het niet onder doet voor de GS3 en nog minder dan de helft kost. http://blog.gsmarena.com/...the-samsung-galaxy-s-iii/
Geen Micro SD-card, geen Radio onboard...en niet voor de Europese markt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 03:03:
Beetje oneerlijke test, de HTC one X is bijna leeg en dan draait hij nog maar op max 1ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:35
Heeft de note een pentile scherm? Vindt dat wel een erg mooi scherm hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
STIMPPYYY schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:25:
Heeft de note een pentile scherm? Vindt dat wel een erg mooi scherm hoor.
Ja de Note heeft een pentile scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:30:
[...]

Ja de Note heeft een pentile scherm
Sterker nog, elk AMOLED-scherm met een HD (1280x720) resolutie is Pentile. LCD is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:57:
[...]

Sterker nog, elk AMOLED-scherm met een HD (1280x720) resolutie is Pentile. LCD is een ander verhaal.
Met uitzondering van het scherm van de Tab 7.7 (1280x800, net als de Note) welke wel Plus heeft, maar dan ook een veel groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
het geluid van de filmpjes die met de S3 zijn gemaakt klinken echt heel blikkerig vind ik. Geen mooi vol geluid iig... vraag me af hoe dat op feesten is(of andere omgevingen met hard geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 13 mei 2012 @ 07:50:
[...]

Geen Micro SD-card, geen Radio onboard...en niet voor de Europese markt. :+
Voor mij is geen radio niet een probleem. En geen Micro-sd is idd jammer. Maar 310eu voor 32gb intern of 410eu voor 64gb maakt het meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Laatst online: 02-10-2023
en niet voor de Europese markt dus enzo.
Pagina: 1 ... 22 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.