Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DozerD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 01:27
Overigens, weet iemand een goede weer app met een mooie widget die ook nog eens GOED werkt voor Nederland op basis van mijn huidige locatie?
Ik was met vakantie in Frankrijk en heb toen, in plaats van 'Het Weer in Nederland', de Franse app van Chaîne Météo gedownload en geïnstalleerd, om ter plaatse goed zicht te krijgen op het weer.

Weet niet of incidentele Franse tekst hinderlijk voor je is, maar kan deze app wel aanraden om zijn geweldig uitgebreide (vier tijdvakken per etmaal) en accurate vooruitzichten, de mooie widget, en zijn verhelderende en fraaie visuele effecten, óók voor Nederlandse locaties.

Terug in Nederland heb ik met moeite weer voor de Nederlandse app gekozen, die nu eenmaal al betaald was en uiteraard het luie gemak biedt van de eigen taal. Maar de meeste dingen in zo'n app spreken ook zonder woorden voor zich... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39
DozerD schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:27:
[...]

Ik was met vakantie in Frankrijk en heb toen, in plaats van 'Het Weer in Nederland', de Franse app van Chaîne Météo gedownload en geïnstalleerd, om ter plaatse goed zicht te krijgen op het weer.

Weet niet of incidentele Franse tekst hinderlijk voor je is, maar kan deze app wel aanraden om zijn geweldig uitgebreide (vier tijdvakken per etmaal) en accurate vooruitzichten, de mooie widget, en zijn verhelderende en fraaie visuele effecten, óók voor Nederlandse locaties.

Terug in Nederland heb ik met moeite weer voor de Nederlandse app gekozen, die nu eenmaal al betaald was en uiteraard het luie gemak biedt van de eigen taal. Maar de meeste dingen in zo'n app spreken ook zonder woorden voor zich... :)
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit hoewel ik de standaard widget ook OK vind. Vind vooral de verjaardag indicator en achtergrond wisseling wel wat hebben. Wat ik er wel aan mis is da ik niet naar de klok app kan wanneer ik op de tijd klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemdd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-07 13:46
Mijn S3 is twee maanden oud en ik krijg de lader kabel niet meer uit de micro usb port. Iemand tips om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
hemdd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:04:
Mijn S3 is twee maanden oud en ik krijg de lader kabel niet meer uit de micro usb port. Iemand tips om dit op te lossen?
Hoe ziet de connector eruit?

Heb met mijn oude toestel wel eens gehad dat er pluisjes van je broekzak in de aansluiting gekomen was en toen paste ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemdd
Het probleem is juist dat ik de kabel er niet meer uitkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
hemdd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:09:
Het probleem is juist dat ik de kabel er niet meer uitkrijg.
Oeps sorry , verkeerd gelezen. * schumi2004 mompelt iets met warmte

Zit ie erg vast?
Wellicht dat er een haakje los gekomen is.Je zou mss met een naald en vergroot glas als je dat hebt kunnen kijken (of in het licht) en voorzichtig proberen en eventueel met die naald helpen of ander punig smal klein ving.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 02-08-2013 12:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemdd
schumi2004 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:12:
[...]

Oeps sorry , verkeerd gelezen. * schumi2004 mompelt iets met warmte

Zit ie erg vast?
Wellicht dat er een haakje los gekomen is.Je zou mss met een naald en vergroot glas als je dat hebt kunnen kijken (of in het licht) en voorzichtig proberen en eventueel met die naald helpen of ander punig smal klein ving.
Ik ga wat proberen. Helaas zit hij erg vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Niet van dat benauwde, gewoon trekken en daarna een nieuwe kabel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Raymond schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:24:
Heb mijn toestel pas een week of 3 dus ik ben nog wel voorzichtig in zulke gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemdd
Raymond schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:24:
Het zit echt vast. Als ik harder trek gaat het stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
schumi2004 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:07:
[...]

En hoe ziet die nogmaals scan taak eruit dan? Als ik zelfde taak scan gebeurt er gewoon hetzelfde :?
Taak 1: Enable silent mode (naam=nacht)
Taak 2: Disable silent mode (naam= dag)

Maak dan een New Switch aan waar je beide taken in zet:

Dus 1x scannen is taak 1, 2e keer scannen is taak 2.

http://www.nfc-nederland.nl/android_en_nfc.php

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Ik heb al sinds een tijdje een 'raar' probleem:

Mijn Galaxy S3 laadt prima op met de originele adapter en USB kabel. Echter, als ik een andere USB kabel wil gebruiken (een el-cheapo van Ebay die 2meter lang is) icm met de orignele adapter, dan laadt de Galaxy S3 nauwelijks op (>1 uur over 1%). Met de originele USB kabel gaat dit stukken sneller (zeker 5x zo snel).

Ik heb het ook geprobeerd met een andere el-cheapo USB kabel (ook 2m), maar daarmee had ik hetzelfde probleem. Het is mij duidelijk dat het probleem in de USB kabel ligt, echter weet ik niet precies wat er mis mee is. Ik zou graag een langere USB kabel willen hebben, maar ik weet dus niet waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe.

Weet iemand hier misschien wat er aan de hand is en waar ik op moet letten bij een nieuwe, langere, USB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vandaag automatisch update i9300xxemg4 binnen gekregen, maar kan niet direct zien wat er nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
nnndoh schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:39:
vandaag automatisch update i9300xxemg4 binnen gekregen, maar kan niet direct zien wat er nieuw is
Las op een duitse site dat het een performance update is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WorldWideWait
  • Laatst online: 23:17
barzi schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 00:38:
Mijn Galaxy S3 laadt prima op met de originele adapter en USB kabel. Echter, als ik een andere USB kabel wil gebruiken (een el-cheapo van Ebay die 2meter lang is) icm met de orignele adapter, dan laadt de Galaxy S3 nauwelijks op (>1 uur over 1%). Met de originele USB kabel gaat dit stukken sneller (zeker 5x zo snel).
Details weet ik helaas niet, maar de S3 merkt als kabel kapot is, of niet geschikt is voor sneller laden. Zo was mijn originele laad/usbkabel blijkbaar beschadigd geraakt. Bij opladen daalde ampère naar 300mah, ipv 1000mah.
Eenvoudig te zien via bijv.: Galaxy Charging Current Lite.
Misschien weet iemand anders wat de eisen zijn aan een kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Bij mij ook een raar probleem. Met de originele usb blok + kabel laadde de telefoon 1% op in een half uur of minder (heb ik een app voor om te zien). Met een goedkoop dingentje van marktplaats van 1% naar 100% in een half uur tot drie kwartier. Waarschijnlijk had mijn orignele kabel een draadbreuk of iets dergelijks? Deze nieuwe, goedkope is wel sneller dan de originele welke ik had en nu kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

Weet iemand hier misschien wat er aan de hand is en waar ik op moet letten bij een nieuwe, langere, USB kabel?
Je moet een 5 pins USB kabel hebben. Dan laad hij het snelst.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb sindskort een S3. Daar voor heb ik een paar jaar een iPhone 3GS gehad. Het valt me op dat ik met het toetsenbord van de S3 op een of andere manier veel vaker tikfouten maak dan op de iPhone. Heeft iemand nog tips voor een beter toetsenbord voor de S3? Of andere tips om minder snel typo's te maken? (nee, heb geen bril nodig ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Misschien even wennen aan een (veel) groter scherm?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Palomar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:20:
Ik heb sindskort een S3. Daar voor heb ik een paar jaar een iPhone 3GS gehad. Het valt me op dat ik met het toetsenbord van de S3 op een of andere manier veel vaker tikfouten maak dan op de iPhone. Heeft iemand nog tips voor een beter toetsenbord voor de S3? Of andere tips om minder snel typo's te maken? (nee, heb geen bril nodig ;)).
Ik heb sinds kort een iphone 5 naast mijn S3 en daarmee heb ik precies dezelfde ervaringen. Het toetsenbordje van iOS is gewoon beter ondanks dat het schermpje vele malen kleiner is. Ook Safari doet het veel beter dan Chrome. Chrome is echt moddervet aan het worden en lijkt met iedere update alleen maar langzamer te worden. Daarbij is het triest dat de standaard Samsung browser niet stabiel is, beetje surfen op GoT en hij klapt eruit. Ik hoop dat met komende update de stabiliteit van de browser wordt aangepakt.
Btw mijn oplader is overleden en ik gebruik nu een oude HTC lader waarmee alle oplaad problemen zijn verdwenen. Met dat betreft valt de kwaliteit van Samsung met deze S3 wel een beetje tegen. Toestel is nog geen jaar oud en de gehele behuizing is onder garantie vervangen + een kapotte lader.

Verder hoop ik dat Samsung een keertje de rom community tegemoet komt en de binary blobs van de Exynos soc vrijgeeft. Dan kunnen we eindelijk ook goede niet samsung based roms gebruiken. Best ruk dat na een jaar er nog geen stabiele Cyanogenmod rom gebakken kan worden. Meer info hier: https://plus.google.com/+CyanogenMod/posts/2a8SiSZpxPn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Miki schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:47:
[...]

Ik heb sinds kort een iphone 5 naast mijn S3 en daarmee heb ik precies dezelfde ervaringen. Het toetsenbordje van iOS is gewoon beter ondanks dat het schermpje vele malen kleiner is. Ook Safari doet het veel beter dan Chrome. Chrome is echt moddervet aan het worden en lijkt met iedere update alleen maar langzamer te worden. Daarbij is het triest dat de standaard Samsung browser niet stabiel is, beetje surfen op GoT en hij klapt eruit. Ik hoop dat met komende update de stabiliteit van de browser wordt aangepakt.
Ja, heb ook het idee dat het toetsenbord van iOS gewoon wat intelligenter oid is, waardoor die beter weet/gokt welke letter je bedoelt als je er eens naast tikt. Want idd, het schermpje is kleiner en met het grotere scherm van de S3 zou je verwachten dat je dan minder snel mis tikt. Maargoed, ik kijk het nog wel even aan.

En wat betreft Chrome ben ik het idd ook eens dat ie idd niet heel snel is. En wat ik zelf erg mis aan Chrome is een knop om direct bij je bookmarks te komen. Alleen al daarom gebruik ik hem niet. Met de standaard Android browser heb ik gelukkig nog niet veel stabiliteitsproblemen gehad. Alleen klein dingetje dat ie bij de bookmarks-knop soms random weer even staat op de bookmarks van het device. Die moet ik dan weer inklappen, om alleen mn eigen bookmarks te zien. Details... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:52

Creesch

bla bla!

Ik heb het ook geprobeerd met een andere el-cheapo USB kabel (ook 2m), maar daarmee had ik hetzelfde probleem. Het is mij duidelijk dat het probleem in de USB kabel ligt, echter weet ik niet precies wat er mis mee is. Ik zou graag een langere USB kabel willen hebben, maar ik weet dus niet waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe.

Probeer je telefoon tijdens het opladen eens met het scherm naar beneden neer te leggen? Mijn ervaring met goedkope kabels is dat de connector naar verloop van tijd een beetje krom trekt ergens binnenin en daardoor niet meer goed contact maakt. Door de telefoon met het scherm naar beneden neer te leggen zorgt de zwaartekracht dat er nog wel goed verbinding wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Laatst online: 21:02
Palomar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:52:
[...]

Ja, heb ook het idee dat het toetsenbord van iOS gewoon wat intelligenter oid is, waardoor die beter weet/gokt welke letter je bedoelt als je er eens naast tikt. Want idd, het schermpje is kleiner en met het grotere scherm van de S3 zou je verwachten dat je dan minder snel mis tikt. Maargoed, ik kijk het nog wel even aan.

En wat betreft Chrome ben ik het idd ook eens dat ie idd niet heel snel is. En wat ik zelf erg mis aan Chrome is een knop om direct bij je bookmarks te komen. Alleen al daarom gebruik ik hem niet. Met de standaard Android browser heb ik gelukkig nog niet veel stabiliteitsproblemen gehad. Alleen klein dingetje dat ie bij de bookmarks-knop soms random weer even staat op de bookmarks van het device. Die moet ik dan weer inklappen, om alleen mn eigen bookmarks te zien. Details... ;)
Chrome bookmarks opent automatisch bij opstarten als nieuw tabblad?
Chrome wordt inderdaad op langere termijn traag; blijkt door een 'I save it all for you' mentaliteit waar de cache redelijk volloopt. Ik heb 't in de instellingen gewijzigd met echt een enorm snelheidsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Waar kan ik de cache geheugen gebruik in Chrome beperken? Ik kan onder instellingen niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:15

TommieW

Numa numa.

Palomar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:20:
SwiftKey! Ik gebruik al een hele tijd SwiftKey, en ik wil geen ander toetsenbord meer!

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik had vanochtend een update van 75mb. Mijn S3 komt uit Polen dus ik krijg ze meestal als één van de eerste. Het is niet de 4.2.2 update, geen idee wat er anders is.
Buildnummer: JZ054K.I9300XXEMG4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Darkwand3r3r schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:17:
Ik had vanochtend een update van 75mb. Mijn S3 komt uit Polen dus ik krijg ze meestal als één van de eerste. Het is niet de 4.2.2 update, geen idee wat er anders is.
Buildnummer: JZ054K.I9300XXEMG4
Die kreeg ik zaterdag binnen, ook een Poolse telefoon. Weet ook niet wat er allemaal nieuw is.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Laatst online: 21:02
Miki schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:54:
Waar kan ik de cache geheugen gebruik in Chrome beperken? Ik kan onder instellingen niks vinden.
Niet. Je kan wel via Instellingen/Privacy/Browsegegevens wissen/Cache wissen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024
Dat is de 4.1.2 Stability update van Samsung. Geen changelog van te vinden idd....

Moet zeggen dat apps wel beter reageren. De lag is verminderd op mijn toestel.
technomania schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:38:
[...]

Die kreeg ik zaterdag binnen, ook een Poolse telefoon. Weet ook niet wat er allemaal nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat je alleen horizontale video's op kan nemen met de s3? Als ik een verticaal filmpje opneem speelt ie op de pc op zijn kant af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? Of stel ik een domme vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
dat is naar mijn weten altijd al zo geweest had ik ook al met de s1
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:18:
Is het normaal dat je alleen horizontale video's op kan nemen met de s3? Als ik een verticaal filmpje opneem speelt ie op de pc op zijn kant af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dat wist ik niet. Bedankt voor je antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Ik zie op sammobile dat er nu voor Nederland ook een update beschikbaar is met PDA I9300XXEMG6.

Model: GT-I9300
Country: Netherlands
Version: Android 4.1.2
Changelist: 1328525
Build date: Fri, 26 Jul 2013 04:18:50 +0000
Product Code: PHN
PDA: I9300XXEMG6
CSC: I9300PHNEMG2
MODEM: I9300CEEMG2

Een search op het changelist-nummer heeft me nog niet verder gebracht. Deze binnenkort maar eens flashen als het toestel er toch wat stabieler op wordt. Ik heb gemerkt dat met de laatste 2-3 updates het toestel er niet beter is van gaan werken. Ik zit nu op build JZ054K.I9300XXEME2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een toestel van Vodafone als het goed is. Als ik naar software updaten ga, krijg ik een melding 'Uw apparaat is aangepast. Software-updates zijn niet beschikbaar.'

Komt dit door rooten of doordat ik een toestel van Vodafone heb?
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:52:
Ik heb een toestel van Vodafone als het goed is. Als ik naar software updaten ga, krijg ik een melding 'Uw apparaat is aangepast. Software-updates zijn niet beschikbaar.'

Providers hebben hun eigen CSC-code, en brengen zelf firmwares uit. Je kan hem handmatig flashen naar een providervrije versie (PHN of XEN) met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Ik zat op 4.2.2 nu wilde ik hem terugflashen met odin naar 4.1.2 maar nu blijft hij op het samsung logo hangen. Ik kan nog wel terug naar 4.2.2 maar nou is mijn imei ineens veranderd nu heb kan ik niet meer bellen en gebeld worden :(

iemand een idee hoe ik dat kan fixen?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ronic1 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:58:
Ik zat op 4.2.2 nu wilde ik hem terugflashen met odin naar 4.1.2 maar nu blijft hij op het samsung logo hangen. Ik kan nog wel terug naar 4.2.2 maar nou is mijn imei ineens veranderd nu heb kan ik niet meer bellen en gebeld worden :(

iemand een idee hoe ik dat kan fixen?
Volgens mij past dat beter in het Custom Rom topic, maar ik heb ergens gelezen dat je dan de modem nog een keer los moet flashen. Ik weet alleen niet meer of dat nou hier of op XDA was.

• ronic1
thnx voor je antwoord, ik zal het nog even in het andere forum posten.
gwystyl schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:32:
[...]

Volgens mij past dat beter in het Custom Rom topic, maar ik heb ergens gelezen dat je dan de modem nog een keer los moet flashen. Ik weet alleen niet meer of dat nou hier of op XDA was.

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:30:
[...]

Providers hebben hun eigen CSC-code, en brengen zelf firmwares uit. Je kan hem handmatig flashen naar een providervrije versie (PHN of XEN) met Odin.
Brengen providers doorgaans veel later een eigen update uit nadat Samsung dat doet?

• Palomar
  • Niet online
Ik heb een simlockvrije S3 (los gekocht) en Ben als provider. Krijg ik dan evt. updates van Samsung gepusht? Of moet ik zelf flashen?

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Palomar schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:06:
Ik heb een simlockvrije S3 (los gekocht) en Ben als provider. Krijg ik dan evt. updates van Samsung gepusht?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Ik kwam er gisteren achter dat ik ook helaas een haarscheurtje heb aan de zijkant van de S3, (kant van de powerknop op breedste stuk).
Heeft er iemand in omgeving Eindhoven nog een tip voor een servicepunt waar ik niet 2-5 weken hoef te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Brengen providers doorgaans veel later een eigen update uit nadat Samsung dat doet?
Meestal een paar weken of meer later, maar soms heb je geluk en zijn providers eerder dan de unbranded versie. Het makkelijkst is om sammobile of XDA in de gaten te houden, daar worden nieuwe firmwares altijd gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
weertenaar schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:24:
Ik kwam er gisteren achter dat ik ook helaas een haarscheurtje heb aan de zijkant van de S3, (kant van de powerknop op breedste stuk).
Heeft er iemand in omgeving Eindhoven nog een tip voor een servicepunt waar ik niet 2-5 weken hoef te wachten?
KPN XL Eindhoven son?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone-Eindhoven
Dillenburgstraat 11C
5652AM Eindhoven

Ze doen ook Samsung (en andere telefoon-tablets e.d0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:42:
[...]

Meestal een paar weken of meer later, maar soms heb je geluk en zijn providers eerder dan de unbranded versie. Het makkelijkst is om sammobile of XDA in de gaten te houden, daar worden nieuwe firmwares altijd gepost.
Krijg ik deze updates van Vodafone dan ook automatisch aangeboden op mijn S3 wanneer deze uit zijn?
Of moet ik het echt zelf uitzoeken via bijvoorbeeld sammobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Updates worden altijd gepushed zodra ze beschikbaar zijn voor je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:35:
[...]

Krijg ik deze updates van Vodafone dan ook automatisch aangeboden op mijn S3 wanneer deze uit zijn?
Of moet ik het echt zelf uitzoeken via bijvoorbeeld sammobile?
TommieW schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:55:
Je kan ze alleen niet installeren als je je toestel geroot hebt, dus als je dat gedaan hebt kan je net zo goed zelf de nieuwste unbranded firmware flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
GSM Eindhoven

Brussellaan 2F
5628 TC Eindhoven
Tel: 06 - 28.199.632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Freedomfighter schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:02:
[...]

GSM Eindhoven

Brussellaan 2F
5628 TC Eindhoven
Tel: 06 - 28.199.632
Is dat een officieel servicepunt? Zal voor de garantie nl. wel nodig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Als ik via wifi op een ander netwerk dan het mijne wil inloggen kies je dat netwerk en moet je de toegangscode invullen. Als je dat gedaan hebt moet je op het knopje verbinden drukken. Het vreemde bij mij is nu dat dat knopje verbinden grijs is en dus niet ingedrukt kan worden.
Heeft iemand enig idee hoe dat kan? Welk beveiligd netwerk ik ook kies, bij allen is het knopje verbinden grijs. En dat blijft het ook als je de toegangscode hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand of er ook een widget bestaat waarmee je data roaming aan en uit kunt schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ge1949 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:24:
Als ik via wifi op een ander netwerk dan het mijne wil inloggen kies je dat netwerk en moet je de toegangscode invullen. Als je dat gedaan hebt moet je op het knopje verbinden drukken. Het vreemde bij mij is nu dat dat knopje verbinden grijs is en dus niet ingedrukt kan worden.
Heeft iemand enig idee hoe dat kan? Welk beveiligd netwerk ik ook kies, bij allen is het knopje verbinden grijs. En dat blijft het ook als je de toegangscode hebt ingevuld.
Toevallig WEP beveiligd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Geen idee, waarkan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
In principe zal elk Samsung Servicepoint (div. vodafone winkels, kpn business points) terplekke de reparatie (lees : scherm vervangen!) uit kunnen voeren zonder lange wachttijd (hooguit om het onderdeel op voorraad te krijgen, je moet dan terugkomen). Reken op c.a. 10-20 minuten.

In Breda zit er sowieso een KPN business center!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
weertenaar schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Is dat een officieel servicepunt? Zal voor de garantie nl. wel nodig zijn....
Het lijkt er op dat voor garantiedoeleinde het product wordt opgestuurd. Ze fugeren als tussen persoon dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Na laatste update 4.1.2 heb ik het gevoel dat toestel smoother loopt en batterij langer meegaat. Ook een druk op de home toets levert zoek geschiedenis op, of was dat al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:52:

Via de S3 zelf krijg ik ook die melding (heb mijn S3 ook geroot). Echter lukt het altijd wel om hem gewoon via Kies te updaten. Je krijgt dan een waarschuwing dat de update niet goed uit kan pakken, gezien je telefoon aangepast is, maar kan de installatie wel gewoon voortzetten. d:)b

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GuitarJJ schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

Via de S3 zelf krijg ik ook die melding (heb mijn S3 ook geroot). Echter lukt het altijd wel om hem gewoon via Kies te updaten. Je krijgt dan een waarschuwing dat de update niet goed uit kan pakken, gezien je telefoon aangepast is, maar kan de installatie wel gewoon voortzetten. d:)b
En belangrijker nog, behoud je wel de root functionaliteiten of is opnieuw rooten noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 23:04
Ik heb mijn S3 nu bijna een jaartje, vodafone branded toestel. Ik merk dat de batterij erg snel leeg is, na een dag idle gebruik is de koek echt op. Ik hebm 4 maanden geleden al gereset, dit kan ik nu weer doen, maar ik kan natuurlijk ook updaten naar 4.2.2.

Dit moet dan via Odin, dit heb ik al eens vaker gedaan op mijn S1 destijds. Die was prepaid. Nu is mijn vraag, kan ik veilig deze tutorial volgen: http://androidsuckers.com...-4-2-2-xxufme7-firmware/#

Zonder dat mijn garantie o.i.d. vervalt? Ik wil de garantie namelijk gewoon behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de 4.2.2 OTA nu eigenlijk? Ik zie dat de One X wel al 4.2.2 update heeft en ik vraag me af wanneer Samsung volgt. Dashclock <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:26:
Wanneer komt de 4.2.2 OTA nu eigenlijk? Ik zie dat de One X wel al 4.2.2 update heeft en ik vraag me af wanneer Samsung volgt. Dashclock <3
Onze glazen bol werkt net zo goed als die van jou wat dit betreft denk ik......

Ik heb ook al geruchten gezien dat Samsung 4.2.2 helemaal niet meer uit zou brengen maar gelijk naar 4.3 gaat. Dat zou betekenen dat we nog een tijdje mogen wachten (als in enkele maanden), maar het kan net zo goed zijn dat er volgende week ineens bergen 4.2.2 firmwares uitkomen. Dat laatste verwacht ik echter niet gezien de 4.1.2 updates die vorige week nog verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
schumi2004 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

En belangrijker nog, behoud je wel de root functionaliteiten of is opnieuw rooten noodzakelijk?
Opnieuw rooten is noodzakelijk, maar binnen 2 minuten gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
vraagje. Ik overweeg een nieuwe tomtom 600. Deze tomtom heeft hd traffic maar gebruikt hiervoor via bluetooth de verbinding van de telefoon. Ik heb mijn galaxy s3 echter ook aangesloten op de handsfree functie van mijn auto. Weet iemand of meerdere verbindingen bluetooth mogelijk is met de s3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ja. Maar er kan maar één connectie per profiel worden opgebouwd. Je kan dus bijvoorbeeld wel de handsfree van je auto en de data connectie van de TomTom verbinden met je mobieltje. Maar je kan niet de handsfree van je auto, en de handsfree van de TomTom tegelijk verbinden (om maar een voorbeeld te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
TommieW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:38:
Ja. Maar er kan maar één connectie per profiel worden opgebouwd. Je kan dus bijvoorbeeld wel de handsfree van je auto en de data connectie van de TomTom verbinden met je mobieltje. Maar je kan niet de handsfree van je auto, en de handsfree van de TomTom tegelijk verbinden (om maar een voorbeeld te geven).
Ok maar als ik het goed begrijp heeft de tomtom een contine verbinding nodig om data op te halen en verkeersinformatie te laden. Dit gaat dus niet in combinatie. Dan is zo'n tomtom op deze manier toch behoorlijk waardeloos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommieW schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:55:
Ik heb dus een vodafone branded toestel. Ik draai nog op 4.1
Volgens mij is 4.2 al uit en heb op mijn telefoon nog niks gemeld gekregen over een update.
Kan ik het via KIES nou wel gelijk updaten zonder te wachten tot vodafone iets uitbrengt?

Of kan ik het best gewoon mijn telefoon unbranded flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:16:
[...]

Ik heb dus een vodafone branded toestel. Ik draai nog op 4.1
Volgens mij is 4.2 al uit en heb op mijn telefoon nog niks gemeld gekregen over een update.
Kan ik het via KIES nou wel gelijk updaten zonder te wachten tot vodafone iets uitbrengt?

Of kan ik het best gewoon mijn telefoon unbranded flashen?
4.2 is nog niet officieel uit, er zijn alleen een paar interne builds van Samsung gelekt. Vorige week zijn er nog nieuwe 4.1.2 builds uitgekomen die wel offcieel zijn, onder andere voor unbranded NL toestellen. Je loopt dus nog niet zover achter, maar je kan die firmwares handmatig flashen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 19:46
Hallo mede s3 gebruikers,

Heb nu 4 maanden een s3. Had wat custom roms uitgeprobeerd maar ben nu weer helemaal stock. Echter als ik muziek afspeel via de luidspreker, trilt de telefoon op de beat. Voor de custom roms had ik dit niet. Waarschijnlijk kan het dus gewoon uit. Maar hoe?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Laatst online: 31-10-2024
instellingen en dan geluid, onderaan automatisch trillen uitzetten... denk dat dat helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 19:46
Heel erg bedankt, het werkt inderdaad. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Ge1949 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:24:
Met dat inloggen op een ander netwerk bedoel ik een beveiligd netwerk.
Iemand enig idee hoe het bovenstaande kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Korntrae schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:55:
instellingen en dan geluid, onderaan automatisch trillen uitzetten... denk dat dat helpt..
Haha, ik had hetzelfde probleem bij Spotify. Uitgevinkt alleen voor Spotify, voor de rest vind ik Auto Haptic wel handig. Bedankt!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:11:
[...]

Ok maar als ik het goed begrijp heeft de tomtom een contine verbinding nodig om data op te halen en verkeersinformatie te laden. Dit gaat dus niet in combinatie. Dan is zo'n tomtom op deze manier toch behoorlijk waardeloos??
Ja maar je kunt ook TomTom op je S3 instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Mijn unbranded S3 geeft sinds vandaag aan dat er een nieuwe update beschikbaar is. Ik heb nog nergens gelezen wat de veranderingen zijn. Ook wacht ik nog even met installeren tot er online ervaringen te lezen zijn. Op dit moment zit ik nog op de vorige (I9300XXEME2).
Heeft een van jullie de nieuwe update al geinstalleerd?

Met mijn huidige versie onthoudt het toetsel mijn voorkeursprogramma's niet. Dus de lijst "openen met" waar je altijd of eenmalig kan kiezen. Is dit al verholpen?

[ Voor 20% gewijzigd door Chrizzly op 20-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb de update geïnstalleerd. Het voelt allemaal net iets vloeiender aan. Ik heb geen last van die bug, dus ik kan niet zeggen of die bug verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Ik heb mijn S3 gister een volle reset gegeven, fabrieksinstellingen terug gezet. Vervolgens alleen whatsapp erop gezet en facebook.

Vandaag om kwart voor 7 men telefoon van de lader gehaald. In totaal 30 min muziek geluisterd vandaag. Voor de rest een beetje idle gebruik, af en toe whatsapp sturen (vandaag 100 berichtjes verstuurd, verspreid over de dag). Voor de rest niet veel gebruik. De telefoon is op dit moment echt leeg. Voorheen kon ik na een reset echt 2 dagen meedoen.

Ligt dit aan 4.1.2 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de camera, als ik op een een onderwerp richt om te fotograferen wil hij niet focussen. Ik zie wel een wit kader dat groen wordt maar hij houdt hem niet vast, hierdoor ben ik niet in staat om mooie foto's te maken. Alle instellingen zijn goed, autofocus, anti trillen maar nada. Nu is het vreemde dat ik met de app camera zoom fx wel zeer mooie foto's maak wanneer ik de anti-trilling aanzet. Wat zal ik doen? Camera terugsturen, wat kan omdat ik hem nog geen 2 weken heb, of wachten op een software update? Twijfel, twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 13-09 05:33
@Harrybarry:
Voor de hand liggend, maar heb je de telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders een reset naar fabrieksinstellingen misschien...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan één van jullie mij helpen.
Sinds een paar dagen opent de foto gallerij niet meer op mijn SGSIII. Scherm doet even niets en dan "Gallerij is gestopt'.
Ik heb een harde reset gedaan, geheugenkaart geformateerd, gedwongen stoppen en gegevens wissen van de app, geheugenkaart helemaal eruit.. allen geen succes.

Volgens mij is het gelukt een errorlog te maken:
beginning of /dev/log/main
08-21 12:53:58.229 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length
08-21 12:53:58.229 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length
08-21 12:54:02.394 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length
08-21 12:54:02.394 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length
08-21 12:54:03.664 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length
08-21 12:54:03.664 E/SpannableStringBuilder(22683): SPAN_EXCLUSIVE_EXCLUSIVE spans cannot have a zero length

Maar dit is grieks voor mij en ook google helpt me niet verder.
Zo langzamerhand begin ik het vervelend vinden, dus een gouden tip zou mijn dag goed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Beste leden,

Ik heb sinds kort het volgende probleem:
Ik krijg van mijn vriendin niet alle smsen meer aan.
Nu heb ik gisteren contact opgenomen met de provider die mij vertelde dat er bij de centrale nog berichten in wacht stonden maar dat deze niet ontvangen waren door mij.
Nu heb ik zelf alles al geprobeerd om te achterhalen of dit echt wel aan mijn toestel ligt, gezien dit maar bij een paar personen voorkomt. Een nieuwe simkaart heeft ook niet geholpen...

FYI mijn vriendin heeft een Iphone, met Imessage en alle andere factoren die hier invloed op zouden hebben uitgeschakeld.

Iemand suggesties of zelf ervaring (gezien het internet vol staat met zelfde problematiek) ?

[ Voor 11% gewijzigd door Boempatat op 21-08-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
Mijn scherm is gebarsten na een val, telefoon functioneert nog wel goed, dus ik heb gisteren een los glas besteld voor de S3 samen met een tube LOCA ( Liquid Optical Clear Adhesive) om het scherm weer op de lcd vast te lijmen.
Het meeste werk zal nog gaan zitten in het loshalen van het gebarsten glas. ik heb een heteluchtpistool die ik in kan stellen op de gewenste temperatuur om de lijm te laten smelten.
Zodra ik alles binnen heb zal ik wat foto's plaatsen van het vervangen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Succes! De mijne had ik laten maken (scherm vervangen), onder de inboedelverzekering. Heb wat filmpjes gekeken toen over dat glas vervangen; Dat leek mij geen goed plan ;).
Vooral hoe je voorkomt dat er geen stof e.d. tussen scherm en glas komt.
Overigens heb ik nu wel weer wat raars op mn scherm:
Er zit op een aantal plekken een soort "vetvlekken", bij gebrek aan een betere naam. Natuurlijk wordt het scherm vet door aanraking met vingers, maar op die plekjes ziet het er anders uit. Met scherm aan zie je er bijna niks van dan. Schoonmaken met wat ontvetter o.i.d. op een keukenpapiertje laat ook zien dat vocht beter aan die plekjes hecht. Maar even wrijven met een microvezeldoekje en je ziet er helemaal niks meer van.
Iemand enig idee wat dat kan zijn? Iets met de coating? Maar ik bewaar de telefoon altijd gewoon in een leren case/zakje.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:24:
@Harrybarry:
Voor de hand liggend, maar heb je de telefoon al een keer opnieuw gestart? Anders een reset naar fabrieksinstellingen misschien...
Ja, herstarten en fabrieksinstelling had ik ook al gedaan maar tevergeefs. Ik denk dat ik hem toch maar terugstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Laatst online: 13-09 23:27
TommieW schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:43:
Ik heb de update geïnstalleerd. Het voelt allemaal net iets vloeiender aan. Ik heb geen last van die bug, dus ik kan niet zeggen of die bug verholpen is.
Helaas is hij niet verholpen. Ik heb vanmorgen de firmware update uitgevoerd en heb hier nog steeds last van. Ik heb ook al de oude voorkeursinstellingen weggegooid, maar dat heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

thechib12 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:05:
Ik heb mijn S3 gister een volle reset gegeven, fabrieksinstellingen terug gezet. Vervolgens alleen whatsapp erop gezet en facebook.

Vandaag om kwart voor 7 men telefoon van de lader gehaald. In totaal 30 min muziek geluisterd vandaag. Voor de rest een beetje idle gebruik, af en toe whatsapp sturen (vandaag 100 berichtjes verstuurd, verspreid over de dag). Voor de rest niet veel gebruik. De telefoon is op dit moment echt leeg. Voorheen kon ik na een reset echt 2 dagen meedoen.

Ligt dit aan 4.1.2 ofzo?
Post anders eens wat screenshots van je batterijverbruik (screen on time etcetera) Heb je google now aanstaan?

• thechib12
dbzfan schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:15:
[...]

Post anders eens wat screenshots van je batterijverbruik (screen on time etcetera) Heb je google now aanstaan?
Hier een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/8471/l27j.png

Volgens telefoon is scherm tijd aan 3 u 46m. Vandaag half uurtje muziek geluisterd en een beetje gewhatsappt. Niks speciaals.

Verwijderd

Als ik mijn WIFI uit zet en ik wil op 3G verder dan moet ik eerst me telefoon herstarten, iemand hier meer info over of dit ook ervaren?

Wat was er aan de hand:
Een klant heeft een server met Exchange staan, maakt gebruik van Galaxy SIII en melde dat zijn mail niet meer werkte. Dit klopte doordat zijn IP adres van de server gewijzigd was door een nieuwe ISP. Ik wil bij deze klant op de telefoon zijn IP adres wijzigen naar het nieuwe adres en kreeg geen connectie met 3G, wel met Wifi zonder problemen.
Echter kreeg ik op de telefoon na het uitschakelen van Wifi helemaal geen 3G verbinding, kon facebook niet op en ook google.nl kon niet geopend worden.
Na een herstart zonder wifi werkte 3G weer helemaal goed, wel een half uur wezen zoeken om hier op uit te komen.

• Nas T
  • Laatst online: 13-09 05:33
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:44:
Als ik mijn WIFI uit zet en ik wil op 3G verder dan moet ik eerst me telefoon herstarten, iemand hier meer info over of dit ook ervaren?
...
Na een herstart zonder wifi werkte 3G weer helemaal goed, wel een half uur wezen zoeken om hier op uit te komen.
Als ik dit allemaal lees zou ik haast zeggen dat je toe bent aan een reset naar fabrieksinstellingen...

vrede in rust

Verwijderd

Nas T schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

Als ik dit allemaal lees zou ik haast zeggen dat je toe bent aan een reset naar fabrieksinstellingen...
Zou ik wel van balen... is 4 maanden terug gedaan :'(
Hoor graag nog meer reacties indien iemand hier iets meer over weet.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

thechib12 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:02:
[...]

Hier een screenshotje:
[afbeelding]

Volgens telefoon is scherm tijd aan 3 u 46m. Vandaag half uurtje muziek geluisterd en een beetje gewhatsappt. Niks speciaals.
Je hebt je telefoon dus bijna 4 uur gebruikt.. dat is wel wat langer dan "wat whatsappen". Misschien valt er wat winst te behalen door google now uit te zetten en je schermhelderheid omlaag te schroeven.

Verwijderd

Hallo mensen,

Sinds de update van afgelopen maandag crasht/reboot met S3 om de paar minuten.
Ik heb al een aantal keer soft/hard reset uitgevoerd via mobiel en via KIES, maar zelfs met de fabrieksinstellingen blijft dit probleem. Ik hoorde in de wandelgangen dat er update zou zijn van gister/eergister die dit weer zou moeten fixen. Kan iemand me een tip geven hoe nu verder? Want het probleem is er nog gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:59
thechib12 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:02:
[...]

Hier een screenshotje:
[afbeelding]

Dit is toch een volstrekt normaal verbruik? Ik mag in mijn handjes klappen als ik dit haal, meestal heb ik zelfs minder screen on time. En Google Now staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
zunrob schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Dit is toch een volstrekt normaal verbruik? Ik mag in mijn handjes klappen als ik dit haal, meestal heb ik zelfs minder screen on time. En Google Now staat uit.
Precies, 3 uur en 45 min screen on is gewoon netjes hoor... niks aan de hand...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 12:50
het viel me gister op dat de S3 van me vader last had van een nare Burn in in zijn scherm. Ik ga denk ik ff contact opnemen met samsung. Heb met de zoekfunctie ff gezocht en kwam maar 2 reacties tegen. Hebben meer mensen hier last van gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
IseT schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:09:
het viel me gister op dat de S3 van me vader last had van een nare Burn in in zijn scherm. Ik ga denk ik ff contact opnemen met samsung. Heb met de zoekfunctie ff gezocht en kwam maar 2 reacties tegen. Hebben meer mensen hier last van gehad???
Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:49:
Hallo mensen,

Sinds de update van afgelopen maandag crasht/reboot met S3 om de paar minuten.
Ik heb al een aantal keer soft/hard reset uitgevoerd via mobiel en via KIES, maar zelfs met de fabrieksinstellingen blijft dit probleem. Ik hoorde in de wandelgangen dat er update zou zijn van gister/eergister die dit weer zou moeten fixen. Kan iemand me een tip geven hoe nu verder? Want het probleem is er nog gewoon...
Misschien maakt je accu niet goed contact?

Ik had er een paar jaar geleden met mijn Windows Phone ook last van. Ben toen ook nooit achter de oorzaak gekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ben even twee weken uit de running geweest maar:
1. is er al een update naar 4.2.2 of 4.3?
2. ik zoek en MHL kabel die het doet op een S3 en een S4

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:47:
Ik ben even twee weken uit de running geweest maar:
1. is er al een update naar 4.2.2 of 4.3?
[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie of [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
2. ik zoek en MHL kabel die het doet op een S3 en een S4
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII

succes.

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 26-08-2013 13:02 ]

Pagina: 1 ... 111 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.