Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
Ik heb elke keer het probleem dat als ik bijvoorbeeld de helderheid op maximaal heb zonder automatische verlichting aan te hebben en ik ga naar standby en weer terug dat dan de helderheid op minimaal staat. terwijl de schuif op maximaal staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Laatst online: 17:15

TommieW

Numa numa.

Toevallig niet de power saving aan staan?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
nope dan heb ik hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Net zoals vele anderen hier laad mijn S3 zich al een een geruime week niet meer volledig op. Er is duidelijk te zien op de batterij monitor dat ergens rond drie kwart niet meer bij laad, de steile helling in de grafiek stopt ineens. Uiteraard blijft wel het rode lampje branden dat de S3 bezig is met laden dus je kunt van een afstandje niet weten wat er gebeurd. Ik heb er niet veel apps op staan en het zijn dezelfde apps als maanden daarvoor toen het nog allemaal goed werkte. Enige link die ik kan leggen is naar de laatste update omdat er van mijn kant geen wijzigingen zijn aangebracht. Anyway zal vanavond het bekende appje gaan draaien om te zien of wakelocks zijn e.d.

Ik moet bekennen dat ik er persoonlijk wel erg flauw van dat er zoveel kleine software bugjes zijn met de S3. De iPhone van de zaak wordt veel intensiever gebruikt en geeft geen krimp terwijl er op de S3 allerlei kleine software bugjes van tijd tot tijd opspelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Miki op 02-07-2013 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 23:35
@ Miki:

Ik had dat probleem laatst ook. Telefoon had de hele nacht in de oplader gehangen, en was maar tot 70% gekomen. Bij mij hielp het om een andere lader te gebruiken. Met de lader van m'n oude Ace laadt de S3 wel weer volledig op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Miki schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 07:09:
Net zoals vele anderen hier laad mijn S3 zich al een een geruime week niet meer volledig op. Er is duidelijk te zien op de batterij monitor dat ergens rond drie kwart niet meer bij laad, de steile helling in de grafiek stopt ineens. Uiteraard blijft wel het rode lampje branden dat de S3 bezig is met laden dus je kunt van een afstandje niet weten wat er gebeurd. Ik heb er niet veel apps op staan en het zijn dezelfde apps als maanden daarvoor toen het nog allemaal goed werkte. Enige link die ik kan leggen is naar de laatste update omdat er van mijn kant geen wijzigingen zijn aangebracht. Anyway zal vanavond het bekende appje gaan draaien om te zien of wakelocks zijn e.d.

Ik moet bekennen dat ik er persoonlijk wel erg flauw van dat er zoveel kleine software bugjes zijn met de S3. De iPhone van de zaak wordt veel intensiever gebruikt en geeft geen krimp terwijl er op de S3 allerlei kleine software bugjes van tijd tot tijd opspelen.
Hé dit had ik afgelopen weekend ook een keer. Het hielp bij mij om de batterij er even uit en weer in te doen. Daarna niet meer gehad. Vóór de laatste update nooit gehad, dus denk ook dat het daar aan ligt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
4 dagen geleden bij een Saturn filiaal een blauwe Galaxy S3 gehaald. Toen ik thuiskwam en ik het toestel wilde opladen, werkte dat niet... Ik in een ander stopcontact geprobeerd, ook niet... Nu blijkt t USB-kabeltje alleen te werken als hij bij de USB-kant gebogen zit.

Zouden ze alleen de oplader vervangen of moet ik nu gaan backuppen omdat ik waarschijnlijk een compleet ander toestel krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

^ hangt van de medewerking af van de persoon op die afdeling. Normaal gesproken wisselen ze gewoon om.

b.t.w. kreeg eer gisteren opeens een OTA update op mijn S3 4g.. terwijl ik niets aangekondigd zie :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Gisterenavond met een andere lader mijn S3 gedurende de nacht opgeladen en nu lijkt het probleem te zijn opgelost.Kanttekening is wel dat ik naast de andere oplader ook de batterij eruit gehaald dus dat kan ook nog invloed hebben gehad.

Voorzover opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 19:42
flashingst schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:26:
4 dagen geleden bij een Saturn filiaal een blauwe Galaxy S3 gehaald. Toen ik thuiskwam en ik het toestel wilde opladen, werkte dat niet... Ik in een ander stopcontact geprobeerd, ook niet... Nu blijkt t USB-kabeltje alleen te werken als hij bij de USB-kant gebogen zit.

Zouden ze alleen de oplader vervangen of moet ik nu gaan backuppen omdat ik waarschijnlijk een compleet ander toestel krijg?
Gewoon eerst zelf even een ander kabeltje proberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:08
De laatste dagen heb ik veel last van spontane reboots of lockups. Na het verwijderen van de Facebook app, ging het iets beter. (Eer)Gisteren was ook een update van WhatsApp, die constant een melding geeft dat hij geen verbinding heeft en de wifi wil uitschakelen. Misschien WhatsApp tijdelijk ook maar verwijderen. Heeft iemand anders dezelfde problemen?

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
arutten schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:11:
De laatste dagen heb ik veel last van spontane reboots of lockups. Na het verwijderen van de Facebook app, ging het iets beter. (Eer)Gisteren was ook een update van WhatsApp, die constant een melding geeft dat hij geen verbinding heeft en de wifi wil uitschakelen. Misschien WhatsApp tijdelijk ook maar verwijderen. Heeft iemand anders dezelfde problemen?
Yup, sinds de update van whatsapp heb ik exact hetzelfde. Zodra wifi er hier uitklapt, meteen Whatapp over de zeik!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
Reageert jouw telefoon dan ook niet meer? Trouwens na de update van WhatsApp haal ik geen dag meer met een volle accu. Ik dacht dat ze met de update het batterij gebruik zouden oplossen?

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
arutten schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:28:
Reageert jouw telefoon dan ook niet meer? Trouwens na de update van WhatsApp haal ik geen dag meer met een volle accu. Ik dacht dat ze met de update het batterij gebruik zouden oplossen?
Hier precies het omgekeerde. Voor de update deed ik ongeveer 28 uur met de batterij, nu haal ik met gemak 34 uur vanaf 100%. Let wel, ik gebruik de s3 niet enorm intensief momenteel vanwege aanschaf galaxy note 10.1 die ik meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
Vanavond toch meer een herinstallatie van de telefoon uitvoeren. 's Nachts gaat de telefoon nu ook spontaan herstarten, misschien komt dit doordat ik de wifi en de mobiele gegevens uitschakel om de accu te besparen? Probleem zit volgens mij echt in WhatsApp.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:02
Help! Sinds 2 dagen heb ik me toch wat vreemds aan de hand?
Ik heb mn s3 standaard gepaired met mn nissan connect radio. Werkt al 1,5 jaar prima.
Sinds eergisteren pairt mn telefoon bij instappen, waarna de radio direct na pairing een soort spreek-luister verbinding opzet met zijn eigen microfoon (auto-ingebouwd). Er wordt echter geen gesprek via de telefoon opgezet!
Ik kan dit 'gesprek' alleen beeindigen via de ophangtoets op de radio.
Wat mij frustreert is dat ik de trigger tot het opzetten van het gesprek niet kan vinden. Ik heb geprobeerd opnieuw te pairen, echter zonder succes. Iemand vergelijkbare ervaringen en wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heb de afgelopen week enorm last gehad van het constant vastlopen van mijn SGS3. Gebeurt op verschillende momenten (Facebook, emailen, whatsapp, browsen, foto's nemen) en duurt zo'n 15-30 minuten tot ie 'unfreezed'. Ik heb dit gevonden op XDA en klinkt aardig als mijn probleem helaas: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401

Iemand anders ook dit probleem? Zoja, hoe heb je het opgelost?

En begrijp ik nou goed dat het een hardwarematig probleem is waar eigenlijk niet echt iets aan gedaan kan worden, behalve dan het af en toe forced freezen van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
arutten schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:45:
Vanavond toch meer een herinstallatie van de telefoon uitvoeren. 's Nachts gaat de telefoon nu ook spontaan herstarten, misschien komt dit doordat ik de wifi en de mobiele gegevens uitschakel om de accu te besparen? Probleem zit volgens mij echt in WhatsApp.
Sinds een poosje ( hoe lang al, na de laatste update?) een spontane herstart 1x per twee dagen.
Na pincode loopt het dan weer als normaal. De laatste keer kreeg ik een melding linksonder in beeld " veilige modus" of iets van gelijke strekking. Ik word hier niet vrolijk van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:05
Ik heb sinds een paar dagen last van een service die mijn telefoon wakker houdt. Het gaat om NlpWakelock. Ik kan er vrij weinig over vinden op Google. Hebben hier mensen ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42
Ik heb dit ook. Weet iemand waar dat aan ligt?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Iemand enig idee hoe je a-gps uitzet op de S3? Ik heb steeds een paar Kb data verbruik, soms meerdere malen per uur (in het buitenland wat duur) en denk dat dat door de a-gps komt. Roaming data staat natuurlijk uit. Toch is er data verbruik. Hetzelfde heeft trouwens de S3 mini van mn vrouw. Zomaar 10tallen keren per dag 1-2-3 Kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
marcelmg2 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:20:
Iemand enig idee hoe je a-gps uitzet op de S3? Ik heb steeds een paar Kb data verbruik, soms meerdere malen per uur (in het buitenland wat duur) en denk dat dat door de a-gps komt. Roaming data staat natuurlijk uit. Toch is er data verbruik. Hetzelfde heeft trouwens de S3 mini van mn vrouw. Zomaar 10tallen keren per dag 1-2-3 Kb.
Kan je dan niet gewoon de mobiele gegevens uitzetten? Bij Instellingen --> Gegevensverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
marcelmg2 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:20:
Als je dataroaming uit hebt staan, lijkt het me onmogelijk dat je data verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
Koen87 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:52:
[...]

Kan je dan niet gewoon de mobiele gegevens uitzetten? Bij Instellingen --> Gegevensverbruik
Ja, maar dat is een workaround. En omdat ik elke dag de grens over ga, en weer terug ga ik dat zeker eens vergeten.
Misschien met Tasker of zo werken?
Momus schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:09:
[...]

Als je dataroaming uit hebt staan, lijkt het me onmogelijk dat je data verbruikt.
En toch gebeurt het. En bewijs dan maar eens dat je de dataroaming uit had staan.

[ Voor 39% gewijzigd door marcelmg2 op 08-07-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Als het agps is dan gaat dat over wifi, dat kan dus geen roaming kosten veroorzaken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42
Koldur schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:33:
Als het agps is dan gaat dat over wifi, dat kan dus geen roaming kosten veroorzaken.
Onjuist, check je bronnen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
agps staat voor assisted gps. Het benadert je locatie naar aanleiding van de gegevens van de in de buurt zijnde GSM-masten. Deze informatie wordt verstuurd via internet (wifi/3G/4G) en zodoende krijg je sneller een fix.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
marcelmg2 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:18:
[...]

Ja, maar dat is een workaround. En omdat ik elke dag de grens over ga, en weer terug ga ik dat zeker eens vergeten.
Misschien met Tasker of zo werken?

[...]

En toch gebeurt het. En bewijs dan maar eens dat je de dataroaming uit had staan.
Ik ga zeer regelmatig met mijn S3 naar het buitenland, heb data-roaming altijd uitstaan, heb a-GPS ingeschakeld maar heb nog nooit een byte aan data in het buitenland verstookt.

Weet je zeker dat het probleem misschien niet door een app komt die mogelijk de hele tijd een sessie op wil starten (ik zag Viber wel eens genoemd op het internet als mogelijke schuldige). En als je zeker weet dat het aan Android zelf ligt, kan je misschien aansluiten bij dit bugreport: https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2379

En welke provider heb je? Want misschien is het mogelijk dat er specifieke issues zijn met jouw provider bij roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Weet iemand of er een mogelijkheid is om afbeeldingsmappen in de galerij te verbergen? Ik heb nu bijvoorbeeld veel mappen met afbeelding van m'n TomTom applicatie in de gallerij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Aha, dan klopt mijn opmerking inderdaad niet, had ooit gelezen (was nog in mijn E71 tijd, wat na wat kort onderzoek ook niet blijkt te kloppen) dat het een wifi ding was, wat ik al wat onlogisch vond.

Bizar dat je met data-roaming uit dus gewoon wel data kan verstoken in het buitenland. Irritant als je bijvoorbeeld Vodafone Alles in 1 reisbundel gebruikt, verstook je ook maar 1 byte en het kost je €2,- heb ik anderhalve week geleden gehad net na middernacht en vergeten was data roaming uit te schakelen. Maar dat was dus mijn eigen schuld.

Als je erachter komt wat het is zou het fijn zijn als je het hier wil posten waardoor het is gekomen, vrij nuttige informatie voor ons allen!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomanII schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:00:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om afbeeldingsmappen in de galerij te verbergen? Ik heb nu bijvoorbeeld veel mappen met afbeelding van m'n TomTom applicatie in de gallerij staan.
Als je een bestandje aan maakt met de naam .nomedia (punt voor naam moet aanwezig zijn).
en dit bestandje plaats je in mappen waarvan je de afbeeldingen niet in de galerij wilt zien.

Mappen waarin dit bestandje staat worden niet opgenomen in de galerij, eventueel telefoon even opnieuw opstarten om galerij opnieuw op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndroom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-08 09:36
hey heb een probleem met men S3, had 2 weken geleden telefoon laten vallen en scherm was kapot.
Scherm laten vervangen in een repairshop.
Nu heb ik sindsdien een draak van een wifi verbinding..
Op 4 meter van draadloze router zijn en 1/2 blokjes hebben..
gisteren terug naar de shop, zouden ze de wifi modulle hebben vervangen.. maar probleem houd dus aan..

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Wat je zelf doet, heb je toch maar mooi zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Klinkt als een probleem met het contact van de Wi-Fi module en de antenne in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:34:
[...]

Als je een bestandje aan maakt met de naam .nomedia (punt voor naam moet aanwezig zijn).
en dit bestandje plaats je in mappen waarvan je de afbeeldingen niet in de galerij wilt zien.

Mappen waarin dit bestandje staat worden niet opgenomen in de galerij, eventueel telefoon even opnieuw opstarten om galerij opnieuw op te bouwen.
Dit zou ik ook willen doen, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe.
Hoe maak je een bestand op je telefoon en hoe plaats je het in een bepaalde map?
Zou je het stap voor stap willen uitleggen als ik niet teveel vraag?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:02:
[...]

Dit zou ik ook willen doen, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe.
Hoe maak je een bestand op je telefoon en hoe plaats je het in een bepaalde map?
Zou je het stap voor stap willen uitleggen als ik niet teveel vraag?

Alvast bedankt!
@ -Toine- Thanks! Het is opgelost! :D

1. Open kladboek en klik opslaan als
2. Bestandsnaam .nomedia (opslaan als "alle bestanden")
3. Dit bestandje via de windows verkenner kopiëren naar de desbetreffende map op je telefoon die je niet in de galerij wilt zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomanII schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:05:
[...]

@ -Toine- Thanks! Het is opgelost! :D

1. Open kladboek en klik opslaan als
2. Bestandsnaam .nomedia (opslaan als "alle bestanden")
3. Dit bestandje via de windows verkenner kopiëren naar de desbetreffende map op je telefoon die je niet in de galerij wilt zien! :)
Het is mij dus niet gelukt! Kladblok openen, opslaan van bestandje ging goed en daarna gekopeerd naar extSDkaart in map tomtom, maar ze zijn nog steeds zichtbaar in galerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:
[...]

Het is mij dus niet gelukt! Kladblok openen, opslaan van bestandje ging goed en daarna gekopeerd naar extSDkaart in map tomtom, maar ze zijn nog steeds zichtbaar in galerij
het .nomedia bestand moet in dezelfde map(pen) staan als de map waar de afbeeldingen in staan die verborgen moeten worden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:
[...]

Heb je toevallig 'extensies voor bekende bestandstypen verbergen' aan staan op je computer? Dan kan het zijn dat je .nomedia.txt hebt gemaakt, en die herkent de telefoon dan als een tekstbestand, niet als .nomedia.

Je kan dit voorkomen door bij het opslaan door kladblok het bestandstype te wijzigen naar 'alle bestanden *.*' in plaats van 'tekstbestanden', dan zet kladblok er niet automatisch .txt achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Je kan ook gewoon de app "nomedia" voor gebruiken. Het lijkt mij dat dat eenvoudiger is dan steeds je SIII aan de computer te hangen.

[ Voor 0% gewijzigd door TommieW op 11-07-2013 10:41 . Reden: typo in UBB code. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TommieW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:01:
Je kan ook gewoon de app "nomedia" voor gebruiken. Het lijkt mij dat dat eenvoudiger is dan steeds je SIII aan de computer te hangen.
Ziet er handig uit idd. Ik heb de link ff voor je gefixt, dat klikt makkelijker :)

Ik gebruik zelf meestal QuickPic om plaatjes mee te bekijken, en daarin kan je vrij makkelijk mappen uitsluiten. Die regelt dat wel intern volgens mij; als ik met 'Galerij' ga browsen staan de mappen die ik met QuickPic heb uitgesloten er wel gewoon bij.

Een andere opties om als je eenmaal een .nomedia bestand hebt, om die met een bestandsverkenner op je telefoon naar andere mappen die je niet zichtbaar wilt hebben in de galerij te kopieren. Dan hoef je hem ook niet steeds aan de computer te hangen.

[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 11-07-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommieW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:01:
Inderdaad, ik heb het gedownload via Play store en dan was het makkie, nu zijn alle mappen die ik niet wilden weg uit galerij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:18:
[...]
Inderdaad, ik heb het gedownload via Play store en dan was het makkie, nu zijn alle mappen die ik niet wilden weg uit galerij!
Heb het ook ff uitgeprobeert en werkt goed, het enige wat ik mis is een optie om in 1 oogopslag te kunnen zien welke mappen onzichtbaar gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

Of quickpic gebruiken als pictureviewer.. daar kun je mappen hiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een software update gehad.
Weet niet wat en welke.

Ik heb een S3 LTE (4G) GT0I9305 met stock-rom

Na de update ziet het er als volgt uit:

Adroid versie 4.1.2.
BAsebad versie I9305XXBME1
Kernelversie 3.0.31-1153417
dpi@DELL224#1
SMP PREEMPT Wed May 29 17:23:28 KST 2013
Buildnummer JZO54K.19305XXBME3

Iemand anders ook een uodate gehad en weet die wat er is veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Dat kun je terug vinden in changelist 1153417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Mijn Galaxy S3 meldt sinds een week dat hij wil gaan software updaten. Ik draai momenteel 4.1.2 en ik ga er ff vanuit dat hij naar 4.2 toewil. Systeem meldt dat sommige gegevens gereset kunnen worden.

Wat kan ik 'kwijtraken' mocht ik updaten?
Want dat staat er namelijk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

Silent Thunder schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:49:
Mijn Galaxy S3 meldt sinds een week dat hij wil gaan software updaten. Ik draai momenteel 4.1.2 en ik ga er ff vanuit dat hij naar 4.2 toewil. Systeem meldt dat sommige gegevens gereset kunnen worden.

Wat kan ik 'kwijtraken' mocht ik updaten?
Want dat staat er namelijk niet bij.
Dat is heus niet 4,.2 .

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Heb recentelijk m'n vriendin een Galaxy S3 wit kado gedaan (woonachtig ver buiten Nederland..).

Echter duurt het laden van de telefoon een kleine eeuwigheid - makkelijk 7-8 uur voor ie op 100% zit vanaf leeg. Daarnaast loopt de accu ook sneller leeg dan verwacht, terwijl ik de telefoon/services/apps e.d. aardig getuned heb (Veel disabled, geen facebook installed, schermhelderheid op laag enz enz).

Aangezien ik haar heb laten overstappen van d'r iphone 4s is ze daar natuurlijk een beetje grumpy over.

Ik heb al een andere usb kabel geprobeerd, dat lijkt niet heel veel te helpen. Nou wil ik graag een betere lader voor haar kopen dan de originele, waar veel slechte verhalen op XDA over te vinden zijn (traag laden dus...).

Ik wil graag een Note II lader voor d'r kopen, die leveren max 2.1A, waar de S3 dan zo'n 900ma van snoept als het goed is. Gaat dat goed? Wat ik weet met mijn beperkte kennis van electronica en telefoons is dat de lader geeft wat er gevraagd wordt, en niet meer. Dus kan de telefoon geen schade berokkenen.

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Volgens mij is er dan iets mis met je lader/connector/accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Zijn er meer mensen die een soort van vertraging hebben tijdens een gesprek? Dan val je elkaar steeds in de rede lijkt wel, te vergelijken met bijvoorbeeld een gesprek tussen twee mensen, tijdens het NOS journaal, en waar de één zich aan de andere kant van de wereld bevind. Ik hoop dat jullie mij begrijpen wat ik bedoel.
Kan er online niks over terug vinden, vind het namelijk best, op z'n zachts gezegd, irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 19:06
Zoiets heb ik ook wel eens gehad met een andere telefoon en alleen als ik met bepaalde mensen belde. Volgens mij lag het aan het netwerk, met een andere simkaart was het verdwenen. Dus dat zou ik eerst eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
barrymossel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:32:
Zoiets heb ik ook wel eens gehad met een andere telefoon en alleen als ik met bepaalde mensen belde. Volgens mij lag het aan het netwerk, met een andere simkaart was het verdwenen. Dus dat zou ik eerst eens proberen...
Bij Vodafone mag je 1x gratis een nieuwe simkaart halen en deze heb ik gehaald omdat ik op bepaalde plekken slechte verbinding had. Helaas lag het daar niet aan maar de volgende simkaart is nu dus niet meer gratis. En om er nu weer één te halen en dan niet zeker weten of het verholpen is houd mij een beetje tegen.
Ik weet niet wat het kost maar als het niet te duur is ga ik het misschien wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
majic schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:10:
Heb recentelijk m'n vriendin een Galaxy S3 wit kado gedaan (woonachtig ver buiten Nederland..).

Echter duurt het laden van de telefoon een kleine eeuwigheid - makkelijk 7-8 uur voor ie op 100% zit vanaf leeg. Daarnaast loopt de accu ook sneller leeg dan verwacht, terwijl ik de telefoon/services/apps e.d. aardig getuned heb (Veel disabled, geen facebook installed, schermhelderheid op laag enz enz).

Aangezien ik haar heb laten overstappen van d'r iphone 4s is ze daar natuurlijk een beetje grumpy over.

Ik heb al een andere usb kabel geprobeerd, dat lijkt niet heel veel te helpen. Nou wil ik graag een betere lader voor haar kopen dan de originele, waar veel slechte verhalen op XDA over te vinden zijn (traag laden dus...).

Ik wil graag een Note II lader voor d'r kopen, die leveren max 2.1A, waar de S3 dan zo'n 900ma van snoept als het goed is. Gaat dat goed? Wat ik weet met mijn beperkte kennis van electronica en telefoons is dat de lader geeft wat er gevraagd wordt, en niet meer. Dus kan de telefoon geen schade berokkenen.

thx!
Zolang de voltage maar gelijk blijft maakt het niet uit hoeveel ampere een lader levert. Dus dat gaat goed ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Koen87 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Zolang de voltage maar gelijk blijft maakt het niet uit hoeveel ampere een lader levert. Dus dat gaat goed ja :)
Het is geen oplossing voor z'n probleem, want die S3 loopt gewoon veel te snel leeg, maarja ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Koen87 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:13:
Tuurlijk maakt dat uit.. als hij te weinig kan leveren dan laadt de tel. langzamer/niet op. Meer maakt idd niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Spiritual89 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:26:
[...]

Bij Vodafone mag je 1x gratis een nieuwe simkaart halen en deze heb ik gehaald omdat ik op bepaalde plekken slechte verbinding had. Helaas lag het daar niet aan maar de volgende simkaart is nu dus niet meer gratis. En om er nu weer één te halen en dan niet zeker weten of het verholpen is houd mij een beetje tegen.
Ik weet niet wat het kost maar als het niet te duur is ga ik het misschien wel proberen.
En testen met de simkaart (desnoods andere provider) van iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
barrymossel schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:55:
[...]

En testen met de simkaart (desnoods andere provider) van iemand anders?
Dat is een goed idee! Ga dat zeker een keer proberen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 22:39
Avond allen,

Ik ben zo stom geweest om mijn bedrijfsemail op mijn S3 te configureren met als gevolg dat er een beheerder aan gemaakt is met als policy dat er een code ingevoerd moet worden alvorens de GSM te kunnen unlocken.

Nu heb ik deze verwijderd en alles gewist wat er mee van doen heeft maar om 1 of andere reden blijft bij vergrendelscherm staan dat bepaalde opties door beheerder uitgeschakeld zijn!

De betreffende beheerder is niet aanwezig en GSM is meerdere malen herstart maar weg krijgen doe ik deze restrictie niet.

Iemand tips hoe dit weer naar normaal te krijgen?

Edit:
Heb het weg gekregen en is waarschijnlijk gekomen doordat ik de Aanmeldgegevens verwijderd heb bij
Instellingen - Beveiliging : Opslag aanmeldingsgegevens.

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 22-07-2013 11:35 . Reden: solution ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
DukeBox schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:36:
[...]

Tuurlijk maakt dat uit.. als hij te weinig kan leveren dan laadt de tel. langzamer/niet op. Meer maakt idd niets uit.
Heb nu uiteindelijk een S3-careparcel haar kant op gestuurd met :

- nieuwe reserve accu
- S4/Note II lader (2100mah)
- S2 lader (met fixed cable, 700mah)
- Mijn Galaxy S3 kabel (5 pins, heb haar perongeluk een OEM samsung kabel met 4 pins gestuurd die het trage laden veroorzaakt, wellicht)
- Een Sony kabel met 5 pins die su-per dik was, dus denkelijk goede kwaliteit.

Heb dan de gehele laad/accu sferen vervangen hehe. Over een week of twee moet het aankomen via snailmail. Zal jullie op de hoogte houden. Sowieso lijkt na een paar laad/ontlaad cycli de accu het een stuk beter te doen. Alleen het laden duurt nog extreem lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik heb een s3 met omega mod. Ik heb een irritant probleem waar ik geen oplossing voor weet. Ik heb een leren flipcover. Als ik de telefoon 'lock' met de knop aan de rechter kant en ik doe hem in mijn broekzak wordt hij weer aktief en wordt s voice geactiveerd. Het gevolg hiervan is dat mijn batterij snel leeg raakt. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

S voice uitzetten, en een patroonbeveiliging er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Weer een Galaxy S3 gebruiker minder: gisteravond met vochtige handen (warmte enzo) de telefoon door mn handen laten glippen in een restaurant, en viel op tafel, blijkbaar net even te hard / onder vreemde hoek, waardoor er een gigantische ster is onstaan op het onderste gedeelte van het scherm. Doei S3. :/ :'( ;w

Het scherm doet het nog wel prima, alleen glas is stuk. Scherm is echter al eens vervangen 6 maanden geleden, en om nou weer te investeren in dit toestel, denk het niet. ;(

Ik ga op zoek naar wat nieuws. S4/Iphone/One...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Cybpraetorian schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:53:
Weer een Galaxy S3 gebruiker minder: gisteravond met vochtige handen (warmte enzo) de telefoon door mn handen laten glippen in een restaurant, en viel op tafel, blijkbaar net even te hard / onder vreemde hoek, waardoor er een gigantische ster is onstaan op het onderste gedeelte van het scherm. Doei S3. :/ :'( ;w

Het scherm doet het nog wel prima, alleen glas is stuk. Scherm is echter al eens vervangen 6 maanden geleden, en om nou weer te investeren in dit toestel, denk het niet. ;(

Als je weet dat je het altijd laat vallen, doe er dan een hoesje om heen..
Hoeft ook weer niet bulletproof hoesjes te zijn, een dunne van bijv. ebay voldoet ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris Smoove op 24-07-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
En matte TPU-case bijvoorbeeld. Prima dingen! d:)b

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxys3-forum.com/wp-content/uploads/2012/07/Diztronic-Matte-Back-Black-TPU-Samsung-Galaxy-S3-Case-back.jpeg

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Jij hebt geen inboedelverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Chris Smoove schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:20:
[...]

Als je weet dat je het altijd laat vallen, doe er dan een hoesje om heen..
Hoeft ook weer niet bulletproof hoesjes te zijn, een dunne van bijv. ebay voldoet ook.
Altijd laat vallen? Das een snelle aanname en niet wat ik zei. (NB: vorige vervanging was door dode pixel rij, garantiewerk)

Inboedelverzekering is niet van toepassing. Tis ook buitenshuis gebeurd, dus dan zul je dat ook extra moeten afsluiten lijkt me.

Over dat hoesje: 3x raden wat er achter zit? :/ }:| Dat helpt nu niet echt bij een scherm, en daar is ie blijkbaar op gevallen.

[ Voor 16% gewijzigd door DerOllie op 24-07-2013 16:20 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de officiele extended batterij van Samsung? (3000 mAh). Ik heb net een 2e hands sIII in mijn bezit, maar merk dat ik er te terughoudend mee omga :P Dat het toestel van een extended batterij iets dikker wordt vind ik niet erg, maar ik hoop vooral niet dat hij veel zwaarder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26

als het alleen het glas is kun je voor 15 euro zelf aan het vervangen gaan? Föhn en een glasplaat van 12 dollar, problem solved

[ Voor 53% gewijzigd door timmert26 op 24-07-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Een hoesje steekt boven het scherm uit, dus helpt wel degelijk.. Maarja zelf weten..

[ Voor 13% gewijzigd door Chris Smoove op 24-07-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Cybpraetorian schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:40:
[...]

Altijd laat vallen? Das een snelle aanname en niet wat ik zei. (NB: vorige vervanging was door dode pixel rij, garantiewerk)

Inboedelverzekering is niet van toepassing. Tis ook buitenshuis gebeurd, dus dan zul je dat ook extra moeten afsluiten lijkt me.

Over dat hoesje: 3x raden wat er achter zit? :/ }:| Dat helpt nu niet echt bij een scherm, en daar is ie blijkbaar op gevallen.
Wat maakt het nou uit waar het is gebeurd? Bel je inboedelverzekering en ze vergoeden het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Hee Momus! Bedankt voor mn hogere premie dit jaar :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dnhelle schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:01:
Hee Momus! Bedankt voor mn hogere premie dit jaar :o)
Ik heb je spullen toch niet gesloopt?

Overigens is dat onzin, je mobiel valt gewoon onder je inboedel, ook als die zich niet binnenshuis bevindt.

http://financieel.infonu....l-welniet-verzekeren.html

[ Voor 32% gewijzigd door Momus op 25-07-2013 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000

The Legend

*Plop*

Lijkt me nogal afhankelijk van z'n polisvoorwaarden.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
The Legend schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:06:
Lijkt me nogal afhankelijk van z'n polisvoorwaarden.
Ja dat is nogal logisch. Maar staat het in de polisvoorwaarden is er dus niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Momus schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:48:
[...]

Ja dat is nogal logisch. Maar staat het in de polisvoorwaarden is er dus niks aan de hand.
Voordat we offtopic gaan in het Samsung-topic: een verzekering is bedoeld om schade veroorzaakt door derden te dekken. Een inboedelverzekering met mediadekking, of een stand-alone gsm-verzekering, zijn natuurlijk dekkend voor bepaalde typen schades.

De toon die je nu aangeeft is dat iedere inboedelverzekering dit dekt. Laat me duidelijk zijn: dit is niet zo! Ga dus eerst na bij je verzekering of valschade wordt gedekt, en anders is het dus botte pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nu ik een 2 tal weken mijn S3 in bezit heb wil ik wel eens spelen met NFC (jammer dat ze niet standaard meegeleverd worden zoals bij een LG) maar welke moet ik nu hebben en mogen ze ongeformateerd zijn?

Maar nu kom ik 2 verschillende type tegen de NTAG203 en de Mifare 1K dan nog eens geprogrammeerd of niet en wel of niet in On Metal uitvoering.

Vervolgens zie ik nog een NFC Reader en Writer staan wat het allemaal prijzig maakt.

Wat heb ik nu precies nog?
Heb ik echt zo'n Reader/Writer nodig?
Mogen ze ongeformateerd zijn?
En welk type zijn/werken het beste met de S3?

Ik heb de meeste info via http://www.nfc-nederland-shop.nl en zag een leuke site om te bestellen uit een reactie van een tweaker in dit topic hier.

Praktische vraag is hoeveel tags gebruik je eigenlijk voor normale dingen?
Als ik naar mijn situatie kijk kan ik maar 5 zaken bedenken. Ik en mijn vriendin elke 2 voor 1 in de auto en nacht kastje vervolgens een gezammelijke tag voor bij de desktop PC (waarom weet ik niet maar bedenk ik wel wat voor :P ) Zijn er nog meer leuke toepassingen want als ik 10 stuks bestel is het nog maar 11~12 euro via laast genoemde site wat ook geen schade aan de portemonee is als je idd geen Reader/Writer nodig hebt.

Edit:
Lees net hier dat NTAG203 volledig compatible zijn met ALLE NFC compatible GSM's, is dat ook echt zo? Zijn de NTAG203's dus de beste?

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 25-07-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kijk sowieso eens hier: YouTube: How To Use NFC Tags With The Samsung Galaxy SIII

En dit is ook wel interessant: http://metroplexbbq.blogs...axy-s-iii-with-phone.html

[ Voor 29% gewijzigd door barrymossel op 26-07-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-09 03:55
Hoi, mijn S3 haalt in antutu 12000 punten.. dat is 3000 minder dan de normale S3, als ik antutu mag geloven.. hij wordt daarnaast op alle amdere frontwn ook verslagen door de S3. Ik merk dat hij erg sloom is de laatste tijd. Wat kan ik doen? Ben een 15 jarige jongen dus heb niet heel erg veel ervarin. Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zag de Google Chrome plugin 'Android Desktop Notifications', waarmee je notifications van je telefoon op je pc te zien krijgt (handig om whatsappjes of gemiste oproepen te zien als ik met koptelefoon op zit ;)). Hiervoor moet je op je telefoon Desktop Notifications aanzetten (in de settings onder accessibility). Als ik dit aanzet krijg ik de melding: "Desktop Notifications can collect all of the text you enter [...]". Is dat nog iets wat een serieus beveiligingsrisico is, waarom het default uit staat?

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 27-07-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Palomar schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:56:
Ik zag de Google Chrome plugin 'Android Desktop Notifications', waarmee je notifications van je telefoon op je pc te zien krijgt (handig om whatsappjes of gemiste oproepen te zien als ik met koptelefoon op zit ;)). Hiervoor moet je op je telefoon Desktop Notifications aanzetten (in de settings onder accessibility). Als ik dit aanzet krijg ik de melding: "Desktop Notifications can collect all of the text you enter [...]". Is dat nog iets wat een serieus beveiligingsrisico is, waarom het default uit staat?
Nee. Alleen een kwaadwillende app kan min of meer schade aanrichten. Een all als dit is over hetaalgemeen gewoon te vertrouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
TommieW schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 02:45:
[...]

Nee. Alleen een kwaadwillende app kan min of meer schade aanrichten. Een all als dit is over hetaalgemeen gewoon te vertrouwen. :)
aha ok thnx, ik let altijd wel op welke apps ik installeer. Laat het dan aanstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik heb gisteren Android Weather geïnstalleerd. Ik heb auto detection aanstaan voor de locatie. Echter weet de app precies waar mijn werk is. Dus het precieze adres. Op het moment dat ik de app installeerde was ik ook nog eens thuis.
Mijn vraag is dus waar mijn werk adres ergens is opgeslagen? Stond er eerlijk gezegd wel een beetje van te kijken namelijk.

Overigens weet Google ook mijn precieze huisadres. Waar staat dat dan weer opgeslagen? Ik ben niet paranoia ofzo, maar ik vind het wel vervelend dat ik het niet zo 1-2-3 kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
barrymossel schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 08:49:
Ik heb gisteren Android Weather geïnstalleerd. Ik heb auto detection aanstaan voor de locatie. Echter weet de app precies waar mijn werk is. Dus het precieze adres. Op het moment dat ik de app installeerde was ik ook nog eens thuis.
Mijn vraag is dus waar mijn werk adres ergens is opgeslagen? Stond er eerlijk gezegd wel een beetje van te kijken namelijk.

Overigens weet Google ook mijn precieze huisadres. Waar staat dat dan weer opgeslagen? Ik ben niet paranoia ofzo, maar ik vind het wel vervelend dat ik het niet zo 1-2-3 kan vinden.
Volgens mij weet ie dat aan de hand van de wifi-netwerken in de buurt. Die heeft de streetview-auto eens allemaal in kaart gebracht en daardoor weet ie welke locatie bij welk wifi-netwerk hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 23:12

jerry_a

doei

[quote]schumi2004 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:35:

site om te bestellen uit een reactie van een tweaker in dit topic hier.

/quote]

Je moet de NFC tags in China bestellen. Duurt wel 2 weken maar veel goedkoper.Bijvoorbeeld deze:

http://www.ebay.com/itm/5...ain_0&hash=item565767319d

Of bieden.

Ik heb er een bij het bed, de desktop, in de auto en op mijn werk. NFC Task Launcher vind ik het beste programma. Bij het bed bijvoorbeeld staat alles uit. Ook de notificatie led. Behalve de telefoonfunctie en die staat op alleen trillen.

Superhandig.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Palomar schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:39:
[...]

Volgens mij weet ie dat aan de hand van de wifi-netwerken in de buurt. Die heeft de streetview-auto eens allemaal in kaart gebracht en daardoor weet ie welke locatie bij welk wifi-netwerk hoort.
Ik weet dat Google inderdaad zo kan zien waar ik ongeveer ben. Maar dat mijn telefoon weet wat het exacte adres is van mijn werk terwijl ik er niet eens fysiek ben op dat moment vind ik toch best vreemd. Dat staat dus ergens (in mijn telefoon op online) opgeslagen, maar waar?

Overigens, weet iemand een goede weer app met een mooie widget die ook nog eens GOED werkt voor Nederland op basis van mijn huidige locatie? Accuweather is op zich prima, alleen kan deze regelmatig geen nieuwe data ophalen (dagen/weken achtereen). Opnieuw installeren schijnt dan te werken, maar dat ga ik dus niet telkens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
jerry_a schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:39:
[quote]schumi2004 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:35:

site om te bestellen uit een reactie van een tweaker in dit topic hier.

/quote]

Je moet de NFC tags in China bestellen. Duurt wel 2 weken maar veel goedkoper.Bijvoorbeeld deze:

http://www.ebay.com/itm/5...ain_0&hash=item565767319d

Of bieden.

Ik heb er een bij het bed, de desktop, in de auto en op mijn werk. NFC Task Launcher vind ik het beste programma. Bij het bed bijvoorbeeld staat alles uit. Ook de notificatie led. Behalve de telefoonfunctie en die staat op alleen trillen.

Superhandig.
Heb ze nu al besteld maar voor de volgende keer ;)

Iig bedankt.

Edit:
Toch maar een setje besteld, 2,95 kun je geen buil aan vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

barrymossel schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 08:49:

Heb je een contract persoon genaamd IK? Wat staat daar? En anders bij Google maps, instellen, thuis en werk adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Geen contactpersoon waar een adres is ingevuld. En bij Google Maps staat alleen mijn thuisadres ingesteld (wist ik ook niet), maar niet mijn werkadres, welke juist gebruikt wordt. Strangeeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

barrymossel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:26:
Geen contactpersoon waar een adres is ingevuld. En bij Google Maps staat alleen mijn thuisadres ingesteld (wist ik ook niet), maar niet mijn werkadres, welke juist gebruikt wordt. Strangeeeee.
via de desktop, hier misschien https://maps.google.com/locationhistory/b/0/dashboard of https://maps.google.com/maps/myplaces ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
barrymossel schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:00:

Overigens, weet iemand een goede weer app met een mooie widget die ook nog eens GOED werkt voor Nederland op basis van mijn huidige locatie? Accuweather is op zich prima, alleen kan deze regelmatig geen nieuwe data ophalen (dagen/weken achtereen). Opnieuw installeren schijnt dan te werken, maar dat ga ik dus niet telkens doen.
Ik gebruik al jaren Beautiful weather. Helaas tegenwoordig onderdeel van Beautiful widgets, waardoor je wel in één keer een hele bak widgets in je overzicht hebt staan. Ik weet ook niet of de gratis versie alle mogelijkheden ondersteund, maar de betaalde is erg goed en zeer customizable.

Verder heb ik HD Weather wel eens gebruikt, is ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Nee, die zijn het ook niet. Ik wist overigens niet dat Google dit allemaal bijhoudt.

---edit---
Ah, ik had dit al uitgezet in december. Meteen maar alles verwijderd :)
Ik denk toch dat het hier mee te maken heeft. Blijkbaar houdt hij ook de navigatie van Google bij. En die gebruik ik wel eens met het adres van mijn werk. Wel apart dat ik nergens het exacte adres kan vinden binnen de gegevens in Google...
Hoppa! schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:39:
[...]
Ik gebruik al jaren Beautiful weather. Helaas tegenwoordig onderdeel van Beautiful widgets, waardoor je wel in één keer een hele bak widgets in je overzicht hebt staan. Ik weet ook niet of de gratis versie alle mogelijkheden ondersteund, maar de betaalde is erg goed en zeer customizable.

Thanks, ik ga zo eens kijken!

[ Voor 16% gewijzigd door barrymossel op 30-07-2013 15:14 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibizadesire
  • Laatst online: 02-12-2024
da_Mastah schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:53:
[...]

Ik ga zeer regelmatig met mijn S3 naar het buitenland, heb data-roaming altijd uitstaan
Als jij terug in je land komt doet je data het dan automatisch? Bij mij nog steeds niet en moet ik vliegtuigmodus aan/uit zetten. heb ik nu een app voor op startscherm, maar niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:59
Hoppa! schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:39:
[...]

Ik gebruik sinds kort 1Weather, ook een erg mooie app en vooral de 4x1 widgets bevallen me goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook zoveel bugs met de kleurinstelling en helderheid van het scherm? Ik heb spaarstand & auto-helderheid aan staan en natuurlijk voor de kleur. Het is elke keer weer een verrassing hoe mijn scherm er uit ziet als ik me S3 begin te gebruiken. Ene keer is me scherm veel te licht en dan staat de kleur opeens op warm... Het is geen ramp maar wel een beetje hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:18:
Hebben jullie ook zoveel bugs met de kleurinstelling en helderheid van het scherm? Ik heb spaarstand & auto-helderheid aan staan en natuurlijk voor de kleur. Het is elke keer weer een verrassing hoe mijn scherm er uit ziet als ik me S3 begin te gebruiken. Ene keer is me scherm veel te licht en dan staat de kleur opeens op warm... Het is geen ramp maar wel een beetje hinderlijk.
Geen last van, maar ik gebruik de spaarstand dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Wellicht niet het juiste topic maar weet ook niet of er een speciaal NFC topic bestaat?

Was eigenlijk opzoek naar hoe ik het toestel een bepaalde state kon laten aannemen en wanneer deze van de tag verwijderd wordt weer in oude toestand komt?

Volgens mij gaat dat niet behalve dan een toggle functie van de tag te maken of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

schumi2004 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:36:
Wellicht niet het juiste topic maar weet ook niet of er een speciaal NFC topic bestaat?

Was eigenlijk opzoek naar hoe ik het toestel een bepaalde state kon laten aannemen en wanneer deze van de tag verwijderd wordt weer in oude toestand komt?

Volgens mij gaat dat niet behalve dan een toggle functie van de tag te maken of heb ik het mis?
Dit is alleen mogelijk als het toestel geroot is. Op Google zijn er wel aardig wat dingen over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TommieW schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:45:
[...]

Dit is alleen mogelijk als het toestel geroot is. Op Google zijn er wel aardig wat dingen over te vinden.
Laat mijn toestel dat nu zijn :p

Even googlen , thanks.

Edit:
dat viel tegen, niet toevallig een linkje voor me waar ik verder mee kan zoeken?

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 01-08-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Dat gaat je sowieso niet lukken imo. Je nfc schakelt uit als je scherm vergrendeld is, tenzij je die functie mod.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2280287

een tag moet je 2x scannen. 1x om je profiel in te schakelen, 1x om uit te schakelen.
Ik gebruik nfc launcher icm tasker om vanalles te doen met tags, apparaat op stil 's nachts en vanaf 5 uur weer aan.
Je maakt in task launcher taken aan, en daarmee kun je je switches gaan vullen. Scan 1 is taak uitvoeren, scan 2 is taak afsluiten. Mogelijkheden zijn eindeloos.
http://rapidnfc.com/nfc_task_launcher

Ik heb zelfs 1tag die Wi-Fi uitzet, Bluetooth aan, volume vol open en start mijn navigatie. Nogmaals scannen sluit navigatie, zet volume omlaag, zet Bluetooth uit, Wi-Fi aan en locked mijn s3.

[ Voor 17% gewijzigd door reyals op 01-08-2013 18:20 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
reyals schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:16:
Dat gaat je sowieso niet lukken imo. Je nfc schakelt uit als je scherm vergrendeld is, tenzij je die functie mod.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2280287

een tag moet je 2x scannen. 1x om je profiel in te schakelen, 1x om uit te schakelen.
Ik gebruik nfc launcher icm tasker om vanalles te doen met tags, apparaat op stil 's nachts en vanaf 5 uur weer aan.
Je maakt in task launcher taken aan, en daarmee kun je je switches gaan vullen. Scan 1 is taak uitvoeren, scan 2 is taak afsluiten. Mogelijkheden zijn eindeloos.
http://rapidnfc.com/nfc_task_launcher

Ik heb zelfs 1tag die Wi-Fi uitzet, Bluetooth aan, volume vol open en start mijn navigatie. Nogmaals scannen sluit navigatie, zet volume omlaag, zet Bluetooth uit, Wi-Fi aan en locked mijn s3.
En hoe ziet die nogmaals scan taak eruit dan? Als ik zelfde taak scan gebeurt er gewoon hetzelfde :?
Pagina: 1 ... 110 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.