Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Heb een groot probleem in mijn ogen. Ik ben sinds een kleine maamd in het bezit van een galaxy s3 die ii nieuw gekocht heb bij mediamarkt. Een aantal dagen geleden heb ik de telefoon netjes geüpdate naar de nieuwere 4.1.2 zoals hier een aantal dagen geleden werd gezegd.
Maar nu zit ik met het volgende probleem.

Sinds gisteren heeft miin galaxy s3 last van bootloops.
Ik heb hem nog nooit geflashed of geroot en hij is gewoon helemaal stock. Tevens draai ik geen gehackte apps maar is alles netjes voor betaald.

Als ik hem vanuit de bootloop in recovery zet. En dan wipe cache en factory reset doe dan doet alles het weer maar daarna als ik alles goed ingesteld heb begint die weer te boot loopen. Iemand enig idee wat te doen?

Ik hen de search functie gebruikt maar ik word er niwt wcht wijzer van. En op xda las ik dat als je bootloops hebt dat het door custom os komt etc en dat heb ik nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:03:
Hallo allemaal.

Heb een groot probleem in mijn ogen. Ik ben sinds een kleine maamd in het bezit van een galaxy s3 die ii nieuw gekocht heb bij mediamarkt. Een aantal dagen geleden heb ik de telefoon netjes geüpdate naar de nieuwere 4.1.2 zoals hier een aantal dagen geleden werd gezegd.

Ik heb hem nog nooit geflashed of geroot en hij is gewoon helemaal stock. Tevens draai ik geen gehackte apps maar is alles netjes voor betaald.

Als ik hem vanuit de bootloop in recovery zet. En dan wipe cache en factory reset doe dan doet alles het weer maar daarna als ik alles goed ingesteld heb begint die weer te boot loopen. Iemand enig idee wat te doen?

Ik hen de search functie gebruikt maar ik word er niwt wcht wijzer van. En op xda las ik dat als je bootloops hebt dat het door custom os komt etc en dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik zou de telefoon langs brengen bij een Samsung reparatie punt en vooral zelf niet gaan klooien. Alternatief is terug gaan naar de mediamarkt en aangeven dat het product niet werkt, alleen dan ben je naar alle waarschijnlijkheid je telefoon langer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:15

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:03:
Hallo allemaal.

Been there, done that, got the T-shirt.

Mijn SIII had hier binnen een week nadat ik hem gekocht had ook last van. Voor de reparatie had ik een Duitse firmware, na de reparatie heb ik een Nederlandse firmware, en is het probleem tot nu toe opgelost.
Ik heb hem dus terug gestuurd, en ben 'm 4 weken kwijt geweest. :'(

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn eerdere spelfouten. Ik typte dat op de S3.
Ik heb nu even flink gegoogled en ik kwam tot de conclusie dat het OF de opstartbestanden beschadigd zijn.
OF misschien een soort corrupte sector etc.

Nu heb ik tevens ook mediamarkt gebeld en die zeiden ook van dat ik hem 4 weken kwijt ben, waarnaar ik gigantisch boos ben geworden want als iets een prijskaartje heeft van €427 excl. €6,00 verwijderings bijdrage dan moet het wel langer dan een krappe 4 week uithouden :(

Dus heb ik besloten om op mijn imac windows ernaast te installeren en daar kies op te installeren.
En dan deze tutorial volgen :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1984717

YouTube: How to restock SAMSUNG GALAXY S3 using kies

Ik wil niet met Odin gaan flashen etc. aangezien ik gewoon alles netjes wil doen.
Op de Imac heb ik helaas deze keus niet om te flashen dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Kreeg vandaag een update gepushed van Samsung op mijn S3. Kan niks nieuws ontdekken, behalve een irritant piepje bij het focussen en een nog irritantere 'klik' bij het maken van een foto. Beiden kan ik niet uitzetten. Samsung, bedankt! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Waarom toch niet met Odin? M.i. Sneller en makkelijker. Even de firmware downloaden en flashen. Kies ervaar ik als een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend product.
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:51:
Sorry voor mijn eerdere spelfouten. Ik typte dat op de S3.
Ik heb nu even flink gegoogled en ik kwam tot de conclusie dat het OF de opstartbestanden beschadigd zijn.
OF misschien een soort corrupte sector etc.

Nu heb ik tevens ook mediamarkt gebeld en die zeiden ook van dat ik hem 4 weken kwijt ben, waarnaar ik gigantisch boos ben geworden want als iets een prijskaartje heeft van €427 excl. €6,00 verwijderings bijdrage dan moet het wel langer dan een krappe 4 week uithouden :(

Dus heb ik besloten om op mijn imac windows ernaast te installeren en daar kies op te installeren.
En dan deze tutorial volgen :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1984717

YouTube: How to restock SAMSUNG GALAXY S3 using kies

Ik wil niet met Odin gaan flashen etc. aangezien ik gewoon alles netjes wil doen.
Op de Imac heb ik helaas deze keus niet om te flashen dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Heb een vraagje m.b.t. contacten. Heb er al sinds aanschaf van mijn S3 grote problemen mee en ik heb geen flauw idee waardoor het komt.

In mijn contactenlijst zitten een aantal accounts gekoppeld (Google, Facebook, Samsung, Whatsapp, Telefoon). Als ik een contact maak (die ik meestal in Google zet) dan verdwijnt deze soms zomaar. Of kom ik 'm later weer tegen als ik in de contactenlijst ook de contacten zonder nummers laat weergeven (er staat dan geen nummer bij terwijl deze wel gewoon is ingetypt bij het aanmaken van het contact).

Ook als ik vanuit Whatsapp contacten maak verdwijnt het nummer steeds. Ik zie de koppeling met Whatsapp maar het nummer verdwijnt. Het gevolg is dat ik contacten in Whatsapp enkel bij hun nummer (en foto) zie, en er verdwijnen er steeds meer naarmate ik Whatsapp vaker opnieuw start.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kan geen contact meer toevoegen zo en word er onderhand behoorlijk gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommieW schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:31:
Daarnet een update gehad voor mijn S3.

Voor de update:

Ik ben benieuwd wat die "feature" dan is...
Ik heb een SIII (I9305 4G LTE) maar nog geen update gehad.
Zijn er mensen met ook deze versie die een update hebben gehad
Of weet iemand of er voor deze versie deze update nog komt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
dnhelle schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Meldt! Irritant inderdaad.
Ik erger me hier vanaf het begin al aan. Wordt er niet goed van soms... Zit er serieus over te denken een andere phone te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maar geen wifi verbinding maken met mijn Belkin modem/router als deze het SSID niet broadcast, vink broadcast SSID aan en binnen enkele seconden een goed werkende WIFI verbinding. Schijnt nogal eens voor te komen, en ik heb het nog niemand zien fixen, en ik heb eigelijk geen zin om het SSID wel te broadcasten.
Alle updates op dit net nieuwe (vandaag) toestel gedownload etc., niks geholpen..
Heeft iemand dit na een zelfde euvel kunnen fixen, of zijn er mensen waar een verborgen SSID helemaal geen problemen geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik weet niet goed hoe je het kan oplossen, maar waarom zou je je SSID niet willen broadcasten? Een "hacker" met een tooltje kan binnen no-time je SSID zien. Sterker nog, overal waar je komt schreeuwt je mobieltje naar je netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Stomme vraag maar ik krijg straks m'n bij Mediamarkt bestelde S3 binnen en Mediamarkt staat er nog wel eens om bekend dat ze zo nu en dan rerfurbished/gebruikte producten uitleveren aan klanten. Is er naast de bekende vette vingers, bedrijfstijd (in het menu) e.d. nog een andere manier waarop ik kan checken dat m'n S3 echt ongebruikt is?

edit:
Nou toevallig net binnen gekomen.
Eén sticker/seal lijkt verbroken te zijn of ligt dat aan mij?
http://tweakers.net/ext/f/TZeG1tLJEQhTEAcGITHqGkkT/full.jpg
De andere lijkt in orde te zijn:
http://tweakers.net/ext/f/KeG62u99Py1UkWBFHiHa0W6D/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door temp00 op 12-06-2013 16:07 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Een gekreukte sticker . . Ik zou hem omruilen!

Je had nu ook al lekker een half uur met je nieuwe telefoon aan het spelen kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

Christiano007

Ich bin der champion

Ja het toestel is dan wel open geweest, dat is dat doosje wat naar boven is geklapt. Nieuw stickertje erop en hij is weer "nieuw".

Maargoed, je moet het toch openen om te kijken of hij nieuw is.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Zojuist een nieuwe behuizing gekregen bij Vodafone wibautstraat. Ik heb dus weer een nagenoeg nieuwe S3 zonder scheuren. Uiteraard is het moederbord niet vervangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:00:
Stomme vraag maar ik krijg straks m'n bij Mediamarkt bestelde S3 binnen en Mediamarkt staat er nog wel eens om bekend dat ze zo nu en dan rerfurbished/gebruikte producten uitleveren aan klanten. Is er naast de bekende vette vingers, bedrijfstijd (in het menu) e.d. nog een andere manier waarop ik kan checken dat m'n S3 echt ongebruikt is?

edit:
Nou toevallig net binnen gekomen.
Eén sticker/seal lijkt verbroken te zijn of ligt dat aan mij?
http://tweakers.net/ext/f/TZeG1tLJEQhTEAcGITHqGkkT/full.jpg
De andere lijkt in orde te zijn:
http://tweakers.net/ext/f/KeG62u99Py1UkWBFHiHa0W6D/full.jpg
Het ziet er niet uit dat de sticker eerste fote verbroken is.
Het lijkt alsof dat deze sticker op de doos is geplakt en daarna de doos nog een keer is opengemaakt, hierdoor is de sticker gekreukt.
Daarna is de doos weer dicht gemaakt en is de de sticker (seal) er opgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Bedankt voor de reacties. Ik heb 'm open gemaakt en hij lijkt wel ok. Beschermplasticjes zaten er wat scheeft op, maar volgens mij komt dat meer door de Koreaanse plakmeneer die ze er scheef op heeft geplakt.

@Raymond: doe is ff niet zo bijdehand.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Herkennen jullie dit: Vanochtend vond mijn telefoon nog geen update. Ik heb hem net een fabrieksreset gegeven en nu opeens vind hij een update van 63MB die hij aan het installeren is. Is er een recente update, of installeert de phone die standaard na een reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Raymond schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:10:
Herkennen jullie dit: Vanochtend vond mijn telefoon nog geen update. Ik heb hem net een fabrieksreset gegeven en nu opeens vind hij een update van 63MB die hij aan het installeren is. Is er een recente update, of installeert de phone die standaard na een reset?
Ik heb die update ook gehad maar heb geen factory reset gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-11-2024

Nappie

Share and enjoy

Ik was nieuwsgierig wat er in de update van deze week zat. De berichten hier lijken er ook op te wijzen dat men niet weet wat er in de update zit. Ligt het aan mij dat ik het vreemd vind dat er geen release notes zijn?

Ik heb nog gezocht op internet, maar ik kan nergens iets vinden. Iemand tips?

Only way to feel the noise is when its good and loud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Raymond schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:10:
Ik herken het enigszins, één van de S3s vond de update wel, een ander (min of meer zelfde aanschafdatum) niet... Tot nu toe vonden ze wel altijd tegelijktijdig een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over mijn s3 : paar dagen geleden emergency firmware recovery met kies onder windows gedaan gedaan en de boot loop is weg! Wat ik wel vreemd cind is dat kies ook voor mac osx beschikbaar is en die de optie niet heeft.

Verder vraag ik me af wanneer 4.2.2 uitkomt. Eerst was het eind mei/begin juni en nu eind juni maar nog geen concrete datum.

De kleine update bracht niks met zich mee vond ik dan behalve kernel update. Ze hadden beter hun energie in de 4.2.2 kunnen stoppen en die sneller uitbrengen aangezien die veel meer meebrengt dan deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje voor alle S3 bezitters die hun GS3 "naakt" gebruiken, dus zonder case. (Screenprotector maakt niet uit). Ik zou namelijk wel eens willen weten hoe snel de back cover slijt als je de telefoon gewoon op tafel legt enzo (dus geen extremen). Zijn er hier al mensen die het scherm gebroken hebben door een val oid?
Gewoon om te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:44:
Ik heb een vraagje voor alle S3 bezitters die hun GS3 "naakt" gebruiken, dus zonder case. (Screenprotector maakt niet uit). Ik zou namelijk wel eens willen weten hoe snel de back cover slijt als je de telefoon gewoon op tafel legt enzo (dus geen extremen). Zijn er hier al mensen die het scherm gebroken hebben door een val oid?
Ja, heb mijn telefoon een keer laten vallen, waardoor het scherm gescheurd was. Gelukkig dekt mijn inboedel verzekering 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Backcover slijt niet snel en kan je voor een prikkie vervangen. Dus ik snap het voordeel ook niet echt van cases die alleen de achterkant beschermen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidics.nl/...voor-de-galaxy-s3-note-2/

Helaas zo te zien geen juni als release datum.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hoort dit bij accessoires, maar waar kun je een nieuwe back cover kopen? Op Amazon ed vind ik alleen maar varianten, nergens de echte OEM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog meer mensen problemen (gehad) met standaard applicaties? M'n OS weigert default settings te onthouden/bewaren. Bijv. een hyperlink: ik druk op een link uit bijv. whatsapp, krijg de vraag met welke app ik deze wil openen, selecteer de gewenste app en druk uiteraard op 'Altijd'. De keer erna dat ik weer op een link druk gebeurt hetzelfde. Ook Youtube defaults worden niet onthouden.

Ik heb al meerdere keren standaard instellingen van de betreffende apps gewist maar ook dat werkt niet.
(Instellingen>Applicatiebeheer>betreffende app>Standaard instellingen wissen)

hyperlink:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6S9cfPoiUW1sQzOIbvsD7C0t/full.jpg of Youtube: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j3hgAuzg4xFfnqCxOrqgVTV3/full.jpg en vervolgens de standaard mededeling:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9XbYJZ6RP0ohf1Cw4mvijofu/full.jpg
maar niks wordt onthouden 8)7

(overigens niet geroot en standaard launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Voor Chrome heb ik hier ook veel last van. Het lijkt me iets met Chrome te zijn, voor andere apps heb ik het niet. Heb nog niet kunnen vinden of het een bekende bug is van Chrome of de Samsung ROM. Resetten van de instellingen hielp bij mij ook niks.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zit met een paar vragen:
1. Weet iemand welke app verantwoordelijk voor het feit dat ik op mijn bureaublad vreemde icoontjes geplaatst krijg om me te verlokken deze apps te downloaden ? Ik verdenk de app Network.
2. Bij de laatste update had je de keuze tussen installeren en volledig installeren. Weet iemand het verschil?
3. Vandaag bemerkte ik dat ik geen sms berichten kon ontvangen, via Vodafone klantenservice opgelost. Heeft iemand dit verschijnsel ook gehad.
Mijn toestel is volledig standaard en niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

smeijers schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:14:
Ik zit met een paar vragen:
1. Weet iemand welke app verantwoordelijk voor het feit dat ik op mijn bureaublad vreemde icoontjes geplaatst krijg om me te verlokken deze apps te downloaden ? Ik verdenk de app Network.
2. Bij de laatste update had je de keuze tussen installeren en volledig installeren. Weet iemand het verschil?
3. Vandaag bemerkte ik dat ik geen sms berichten kon ontvangen, via Vodafone klantenservice opgelost. Heeft iemand dit verschijnsel ook gehad.
Mijn toestel is volledig standaard en niet geroot.
1. Lookout Ad Detector is jouw reddende engel! :D
2. Volledig installeren is volgensmij alleen als je meerdere updates in de wacchtrij hebt staan, zodat je ze allemaal tegelijk kan installeren.
3. Ik in ieder geval niet. Misschien Vodafone storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mooie tip tegengekomen:
The lag when you press the home button is caused by S-voice. One of its features is that it can be activated by double tapping the home button. So if you press HOME it waits to see if you will press it again. The bad news is that S-voice needs more developement. The good news is that making the lag go away is an easy fix.

Open S-voice and tap the soft menu key (left side of home button).
Then tap the settings button that pops up.
Uncheck the "Open via the home key" option.
Now press the home button. Done.
Enjoy speedy phone.

ik heb zelf overigens alle overbodige zooi zo veel mogelijk uit staan en waar mogelijk verwijderd van m'n tel, maar als je S-Voice perse aan wilt hebben werkt dit prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Daarnaast hebben sommige apps ook airpush-berichten. Daar is deze detector weer ideaal voor!

Google Play: AirPush Detector

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:28
Ik gebruik mijn S3 nu een jaar zonder case. De onderkant van de backcover is wel een beetje versleten. Ik irriteer me er nog niet aan, maar doe ik dat wel, dan koop ik gewoon een nieuwe backcover :).

Verder heb ik mijn S3 twee keer laten vallen, waarvan 1 keer op steen. Alleen in 2 hoekjes zijn er heel kleine beschadigingen in de ''metalen'' look hebbende rand. Maar ook niks om je aan te irriteren.

Kortom, geef mij maar het plastic van Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06
Altijd los in mijn zak (zonder andere objecten). Verder los op tafel. Op de achterkant zitten redelijk wat krassen, gecentreerd onderin. Scherm zit vol dikke krassen. Erger me er niet echt aan (het is een gebruiksvoorwerp), maar heb hem nog geen jaar. Dus gaat wel rap... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Helaas is mijn S3 gisteren overleden. Haalde hem uit mijn zak en ging niet meer aan, terwijl ik hem 5 minuten daarvoor nog had gebruikt. Andere batterij, recovery menu, niks werkte meer. Ben ook langs geweest bij het KPN Business Center te Rijswijk, zij konden hem helaas niet maken. De telefoon is gisteren afgeleverd bij de Mediamarkt en hij wordt opgestuurd naar Teleplan. Het moet maximaal 3 weken duren.
De telefoon was helemaal up to date ( 4.1.2 EME2) en stock. Nu maar hopen dat mijn google en samsung account het eea hebben ge-backuped. Gelukkig stonden foto's, video's en muziek wel op me geheugenkaart, Thank God!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Heb gezocht, maar kan het (nog) niet vinden;
Hoe kan ik een ander geluid voor het (klok) alarm instellen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Gewoon, bij de opties van het alarm dat je instelt :D

screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CFHEVSzA5M8DtUVRGiOboh82/full.png

[ Voor 50% gewijzigd door Raymond op 14-06-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Raymond schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:39:
Gewoon, bij de opties van het alarm dat je instelt :D

screenshotje:

[afbeelding]
Had even niet in de gaten dat ik naar boven moest/kon scrollen, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

krijg net ineens een samsung firmware update door gepusht.. ben benieuwd :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 12-09 15:52
iemand er al uit hoe je dat uitermate irritante sluitergeluid uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
timmert26 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:03:
[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

timmert26 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:03:
Met Root Explorer. Ga naar system/media/audio/ui en hernoem shutter.oog naar bijvoorbeeld shutter.old.

Moet hij nattuurlijk wel geroot zijn.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 12-09 15:52
jerry_a schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:05:
[...]

Met Root Explorer. Ga naar system/media/audio/ui en hernoem shutter.oog naar bijvoorbeeld shutter.old.

Moet hij nattuurlijk wel geroot zijn.
ik heb inderdaad niet geroot en wil dat ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

timmert26 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:54:
[...]

ik heb inderdaad niet geroot en wil dat ook niet doen.
Dan moet je er maar mee leven of je gaat hem rooten en dat kost je maar een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ik had dus last van wazige foto's. Mijn lens is nogal bekrast en dit is het verschil als ik m'n lens eraf haal. Heb nu een nieuwe lens in bestelling :P .

Met lens ;(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dZsKDWj46woYpIYwJBeIswV1/full.jpg

Zonder lens :*)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tBbuO27QWU5tHdzX9vvNbJ1S/full.jpg

Zoals gezegd heb ik nu een nieuwe lens besteld. Kun je zonder tools vervangen.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjebakka schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:49:
Ik had dus last van wazige foto's. Mijn lens is nogal bekrast en dit is het verschil als ik m'n lens eraf haal. Heb nu een nieuwe lens in bestelling :P .

Met lens ;(
[afbeelding]

[afbeelding]

Zonder lens kun je geen foto's maken, wat jij verwijdert hebt is het buitenste doffe/bekraste bescherm-glaasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Tjebakka schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:49:

Met lens ;(
[afbeelding]

[afbeelding]

Ook wat voor mij. Meteen besteld. Hopelijk de goede.

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=281078138222

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Iemand een idee als geen van de sim kaarten geaccepteerd wordt? tele2 niet en 1 van hi ook niet. Er blijft staat: plaats sim...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:53:
[...]

Zonder lens kun je geen foto's maken, wat jij verwijdert hebt is het buitenste doffe/bekraste bescherm-glaasje.
De lens cover inderdaad. Maar goed. Iedereen weet gelukkig wel wat ik bedoelde.

Heb 'm hier besteld: http://samsungguru.nl/web...laxy-s3-camera-lens-cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Zo, net na 14 dagen smsje ontvangen van Vodafone Utrecht (=Samsung service point) dat het onderdeel binnen was.

N.a.v. haarscheur boven de USB connector moest dus het scherm met de bezel vervangen worden.
Binnen 15 minuten was het allemaal alweer geregeld, en kreeg mijn telefoon gerepareerd terug zoals hij was (geen reset naar factory settings o.i.d.)

Ik kan het iedereen met haarscheurtjes in de bezel aanbevelen om het zo te laten repareren dus. (hoe ze omgaan met gevallen van duidelijk zichtbare stoot en of val schade weet ik verder ook niet)

Gelijk maar ff screenprotector bij de buren van vodafone laten opplakken, die zijn er altijd een stuk handiger mee iig...

Anyhow, weer een zo goed als nieuwe S3 met nog een jaar fabrieksgarantie. Ik ga m binnenkort verkopen en dan over op een S4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Tjebakka schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:58:
[...]

De lens cover inderdaad. Maar goed. Iedereen weet gelukkig wel wat ik bedoelde.

Heb 'm hier besteld: http://samsungguru.nl/web...laxy-s3-camera-lens-cover
Jij zal hem wel sneller in huis hebben maar ik wacht wel even.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
jerry_a schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:08:
[...]
Ok, prima.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

jerry_a schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:08:
[...]

:+

Lens cover is binnen. Goeie foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:41

Snippertje

Light up your life

Meer mensen hier: http://forums.androidcent...disappearing-folders.html lasy van?

Het lijkt alleen te gebeuren als ik meer dan 4 icoontjes in de dock heb staan. Op de een of andere manier is het wel steeds dezelfde folder die verdwijnt (in mijn geval travel). Iemand hier een een verklaring of oplossing voor?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
Snippertje schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:05:
Meer mensen hier: http://forums.androidcent...disappearing-folders.html lasy van?

Het lijkt alleen te gebeuren als ik meer dan 4 icoontjes in de dock heb staan. Op de een of andere manier is het wel steeds dezelfde folder die verdwijnt (in mijn geval travel). Iemand hier een een verklaring of oplossing voor?
Niet met folders, wel een paar maanden geleden wel met apps/icoontjes. Dat is toen gelukkig na een firmware-update van Samsung verholpen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wXp0eDc.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ewInQAv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa TRP
  • Laatst online: 11-11-2023
Ja dat met die apps/icoontjes heb ik ook al lang. Nu nog steeds, ook al heb ik de laatste update. Merk het vooral als een app geupdate wordt, dan verdwijnt het icoontje nog al eens in de folder waar hij instaat. Ik zie ook nog steeds geen oplossing voor het spontaan stoppen van Touchwiz als je een icoontje verplaatst naar een andere plek in dezelfde folder. Gebeurt me regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
Opa TRP schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:17:
Ja dat met die apps/icoontjes heb ik ook al lang. Nu nog steeds, ook al heb ik de laatste update. Merk het vooral als een app geupdate wordt, dan verdwijnt het icoontje nog al eens in de folder waar hij instaat. Ik zie ook nog steeds geen oplossing voor het spontaan stoppen van Touchwiz als je een icoontje verplaatst naar een andere plek in dezelfde folder. Gebeurt me regelmatig.
Tja, een andere (gratis) launcher, zoals Apex of Nova, kan het ook oplossen. Je hoeft je telefoon daar niet voor te rooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Opa TRP schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:17:
Volgens mij komt dat doordat bij updates van systeemprogramma's het programma ineens in het gebruikersgedeelte staat. Dan klopt de snelkoppeling niet meer en verdwijnt het icoontje.

Ik heb het zelf meer andersom: als ik updates verplaats van data naar systeem, verdwijnt het icon. Soms helpt opnieuw opstarten gelijk na het integreren van de update in de rom, maar meestal moet ik het icon opnieuw uit het menu 'alle items' vissen.

Ik heb echter nog nooit gehad dat hele mappen ineens verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ik heb gisteren mijn haarscheurtjes laten vervangen, laat ik vandaag mijn telefoon vallen: Barst. Zul je altijd zien.

Hiervoor had ik geen case en meerdere keren niets aan de hand als 'ie eens viel. Nu een onschuldige val, gisteren er een case omgedaan én nu een barst in de hoek. Ik twijfel nu erg aan de kwaliteit van het scherm, maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon botte pech heb. Maar toch, is er toevallig een manier om te kijken wat voor scherm er op mijn telefoon zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Hoe bedoel je "wat voor scherm"? AFAIK is er maar één type scherm voor de I9300. Zeker als je 'm bij Samsung zelf hebt laten repareren krijg je gewoon een origineel scherm. Misschien staat op de acherkant van het scherm een product code, maar of je daar veel wijzer van wordt...

Het is inderdaad flink balen, maar ik denk dat je gewoon pech hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
TommieW schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:42:
Hoe bedoel je "wat voor scherm"? AFAIK is er maar één type scherm voor de I9300. Zeker als je 'm bij Samsung zelf hebt laten repareren krijg je gewoon een origineel scherm. Misschien staat op de acherkant van het scherm een product code, maar of je daar veel wijzer van wordt...

Het is inderdaad flink balen, maar ik denk dat je gewoon pech hebt...
Misschien dat ze er een goedkoper/mindere kwaliteit type op hebben gedaan, dacht ik. Vond het te merkwaardig, maar een paar uur later besef ik eigenlijk dat ik gewoon flinke pech, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Hoe kun je bij de Samsumg Galaxy S3 je microSD kaart veilig verwijderen?
Ik kan dit nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Instellingen > opslag?..

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 23-06-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Ja, inderdaad ik heb hem hier gevonden. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:49
Nieuwe 4.2.2 Firmware gebruik ik sinds vrijdag, bevalt me uitstekend!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Wanneer komt die update officieel uit?
Ik heb echt last van een zeer trage S3. Ding word ook nog eens kokend heet als ik gewoon aan het browsen ben. Scrollen hapert, gewoon niet leuk, tevens trekt ie ook binnen een dag de batterij leeg.
Geen insane chip igg en stock zo uit de winkel.
Tevens google now uitgezet want dan was ie echt zo leeg.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:35:
Ik heb echt last van een zeer trage S3. Ding word ook nog eens kokend heet als ik gewoon aan het browsen ben. Scrollen hapert, gewoon niet leuk, tevens trekt ie ook binnen een dag de batterij leeg.
Dat blijft een beetje koffiedik kijken. Eerder werd elke keer gezegd 'voor eind juni', maar vorige week was er een berichtje dat de update vertraging had opgelopen omdat ze nog met Touchwiz aan het klooien zijn. Ik verwacht dus dat het nog wel een paar weken duurt. Je kan altijd proberen zoveel mogelijk backups te maken van je instellingen, en dan je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Verder zit ik op een Xella build terwijl sammobile aangeeft dat XXeme2 er zou moeten zijn ivm kies, maar die vertikt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

MaltaSoron schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:23:
Nieuwe 4.2.2 Firmware gebruik ik sinds vrijdag, bevalt me uitstekend!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835931
Gingen er ook gegevens verloren met de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook 4.2.2 draaien en ik vind hem wel hard leeg gaan! Ik heb niks draaien dan behalve facebook en Twitter widget en google now verder staat wifi en gps uit en heb ik alleen slim sluimeren aan. Ik heb wel vodafone als provider misschien zit er wel een battery drain bug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:37:
Ik heb ook 4.2.2 draaien en ik vind hem wel hard leeg gaan! Ik heb niks draaien dan behalve facebook en Twitter widget en google now verder staat wifi en gps uit en heb ik alleen slim sluimeren aan. Ik heb wel vodafone als provider misschien zit er wel een battery drain bug in?
This is a PRE-RELEASE firmware and is not officially released by Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wurtul schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:27:
[...]

Gingen er ook gegevens verloren met de update?
Je kan hem gewoon flashen zonder een wipe te doen, maar dan blijf je wel zitten met de eventueel brakke instellingen die je de afgelopen tijd hebt opgebouwd met je huidige rom(s). Als je het echt een kans wil geven zou ik hem flashen en daarna gelijk een wipe data/cache doen, zodat je begint met de kale rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:35:
Al eens een factory reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

@gwystyl

Ok. Thanx. Wat ik wel heb gedaan na de laatste update via Kies, is de Dalvik Cache wipen. Dit doe ik overigens na elke update. Zowel via Kies als Odin.
Heb nog nooit problemen ondervonden na een update.
Vanavond de 4.2.2. maar ff via Odin flashen en kijken hoe deze presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Vraagje over s.planner deze agenda synchroniseert met Google agenda, maar andersom niet.
De wijzigingen op mijn telefoonagenda word niet overgenomen door mijn Google desktop agenda.
Iemand een idee. Heb volgens mij alle vinkjes bij instellingen op de juiste plaats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik gebruik ook de s.planner, maar ik zorg er wel voor dat wanneer ik een nieuwe afspraak maak, ik de gmail agenda heb geselecteerd om een afspraak in te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Precies dat doe ik ook, maar merk geen synchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hmm, dan snap ik het niet. Want bij mij staat die afspraak dan keurig in de google-calendar (en synced het naar mijn outlook en ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Ik heb onder mijn agenda's een vinkje staan bij:
Mijn agenda en bij gmail de weeknummers weersverwachting en persoonlijke agenda aangevinkt
Dat is alles wat ik heb aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
kijk eens bij je instellingen bij accounts>google en dan wanneer hij voor het laatst is gesynchroniseerd?
en als je dat account aanklikt, kan je ook zien wàt hij synchroniseerd. Staat daar de agenda aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Volgens mij heb ik het gevonden, ik draai met de Vodafone firmware ipv met de samsung firmware
Deze is toch gewoon met Odin te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:28:
Volgens mij heb ik het gevonden, ik draai met de Vodafone firmware ipv met de samsung firmware
Deze is toch gewoon met Odin te updaten?
Klopt. Gewoon de laatste unbranded firmware downloaden van SamMobile (hoeft niet voor NL te zijn), en die met Odin flashen (invullen bij PDA gedeelte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Mijn contactlijst is erg traag, het gebruik van de telefoon button ook.
(iedere actie waarbij contacts nodig zijn duurt het 3+ seconde)
Als iemand mij belt duurt het een seconde of 5+ voordat de naam er pas bij komt te staan.

Hoewel ik gegoogled heb heb ik geen oplossing gevonden, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:13
Standaard Touchwiz issue volgens mij. Had het bij mijn S3 ook. De note 2 heeft dit ook. Ik heb nu een andere contactenlijst app geinstalleerd (Contacts+). Die is nagenoeg "instant"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Raymond schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:50:
kijk eens bij je instellingen bij accounts>google en dan wanneer hij voor het laatst is gesynchroniseerd?
en als je dat account aanklikt, kan je ook zien wàt hij synchroniseerd. Staat daar de agenda aangevinkt?
Gekeken, en juist aangevinkt. Kan dus maar in één richting synchroniseren..vreemd, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:08
Een vriend van me heeft een maand of 3-4 geleden zijn S3 laten vallen, maar begint nu last te krijgen van het bekende pre-sudden death probleem, vastlopen, scherm duurt lang voor hij aan gaat en reboots. Toen hij bij de winkel aan kwam zeiden ze hem dat het geen zin had het toestel op te sturen omdat ze de problemen zouden koppelen aan valschade.

Ik snap dat je in zo'n geval niet sterk staat, maar het lijkt wel om typische sudden death problemen te gaan (daarnaast heeft hij een insane chip). Hoe kan je in zo'n geval duidelijk maken dat het niet aan de valschade ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:11

Gotez

42

Nilsepils schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:09:
Een vriend van me heeft een maand of 3-4 geleden zijn S3 laten vallen, maar begint nu last te krijgen van het bekende pre-sudden death probleem, vastlopen, scherm duurt lang voor hij aan gaat en reboots. Toen hij bij de winkel aan kwam zeiden ze hem dat het geen zin had het toestel op te sturen omdat ze de problemen zouden koppelen aan valschade.

Ik snap dat je in zo'n geval niet sterk staat, maar het lijkt wel om typische sudden death problemen te gaan (daarnaast heeft hij een insane chip). Hoe kan je in zo'n geval duidelijk maken dat het niet aan de valschade ligt?
Heeft hij de laatste nederlandse firmware erop gezet? Ik ben van de vodafone firmware naar de laatste nl firmware gegaan en toen waren mijn problemen voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Gotez schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:42:
[...]

Heeft hij de laatste nederlandse firmware erop gezet? Ik ben van de vodafone firmware naar de laatste nl firmware gegaan en toen waren mijn problemen voorbij.
Hij draaide de laatste versie van WanamLite (gebaseerd op de 4.2.2 leak), daar was hij alleen stabiel wanneer battery saving aan stond. Die heeft afaik wel de fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dien nooit een telefoon in met custom ROM, dan aanvaarden ze hem zekers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
Ik heb nu een hoesje wat vergelijkbaar is met deze: http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-s-iii.html

Nu vroeg ik me af of er een app is die de telefoon automatisch in standby zet zodra ik de klep dicht doet. Ik kan er geen vinden, maar het moet met de sensors van de telefoon toch wel mogelijk zijn lijkt me. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:37:
Dien nooit een telefoon in met custom ROM, dan aanvaarden ze hem zekers niet.
Nee dat doe ik ook zeker niet, hij kwam bij mij omdat ik hem moest herstellen. Maar stock staat er dus net pas op, en wordt op het moment niet gebruikt, dus kan niet echt zien of hij het onder stock ook doet.
harydoo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:27:
Ik heb nu een hoesje wat vergelijkbaar is met deze: http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-s-iii.html

Nu vroeg ik me af of er een app is die de telefoon automatisch in standby zet zodra ik de klep dicht doet. Ik kan er geen vinden, maar het moet met de sensors van de telefoon toch wel mogelijk zijn lijkt me. Tips?
Je zou eens op HTC pocket mode kunnen zoeken, die zet hem automatisch op tril als de proximity sensor wordt getriggered. Maar ik kan me zo voorstellen dat die je scherm ook uit zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

harydoo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:27:

Met de app Tasker kan je gigantisch veel dingen automatiseren. Wellicht dat je hiermee wat kan doen? :)

Edit:
Met de volgende apps kan het makkelijker: "proximity screen off pro" en "smart screen off".

[ Voor 7% gewijzigd door TommieW op 27-06-2013 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

smeijers schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Gekeken, en juist aangevinkt. Kan dus maar in één richting synchroniseren..vreemd, vreemd.
Je maakt je agenda afspraken wel aan in de goede agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Ik maak mijn afspraken in s.planer standaard app op mijn Slll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Je moet het wel in de goede agenda zetten: (Venster wat je ziet als je een nieuwe afspraak maakt.)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4427084/Tweakers%20Public/2013-06-27%2021.25.27.png
1: Staat alleen lokaal op je telefoon, en is te synchrosiseren via KIES.
2: Staat op je Samsung account.
3: Staat op je Google account. Deze wil je waarschijnlijk kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Bedankt door jouw tip blinde vlek weggewerkt.
Ik werkte puur met aanvinken via instellingen /agenda's, dat is dus niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Hoe zit het met het takenlijstje? Daar krijg ik geen synchronisatie met Google, ik zie alleen een koppelmogelijkheid met hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

smeijers schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:35:
Hoe zit het met het takenlijstje? Daar krijg ik geen synchronisatie met Google, ik zie alleen een koppelmogelijkheid met hotmail.
Het lijkt er op dat taken (nog?) niet te synchroniseren zijn via S Planner. Wat je wel kan doen, is voor taken de app GTask te gebruiken. Deze app kan wel met de taken van je Google account omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Ook dit appje geïnstalleerd , bedankt!
Pagina: 1 ... 109 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.