Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Bartjeuhz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:28:
[afbeelding]
bron: http://www.gsmarena.com/t..._press_shot-news-4181.php

als hij er zo uit komt te zien ben ik blij met mn One X.
vind deze veel te vrouwelijk :X
OMG... De Galaxy S-lijn is in zn algemeenheid vrouwelijk ... Ik vind de S-lijn ook altijd meer voor vrouwen, ik zie meer vrouwen met het toestel dan mannen hoor...
En de Galaxy Nexus is gewoon lekker origineel met zn prachtige design! Jalouzy.... ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Golf2vr6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:43:
Dames, dames..... Het is wel te merken dat 3 nu heel dichtbij komt......spannend he o_O
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen na alle hype.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:48:
[...]

vrees ik ook beetje voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

xp7amrkr schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:00:
Ten eerste vind ik het van Samsung erg knap dat ze alles zo stil kunnen houden. We zijn nu enkele dagen voor de officiele launch en er is nog geen één preview of iets verschenen. Ik denk echter dat dit komt door (opzettelijk) mislijdende en soms tegenstrijdige berichtgeving en `leaks`.
Ik mag eind mei overstappen en er is een grote kans dat dit mijn nieuwe telefoon wordt. (Mocht het aanzienlijk verschillen met de One X ) Maar waarom vindt iedereen het zo bijzonder dat er nog zo weinig bekend is? Tuurlijk er kan nog niets met 100% zekerheid gezegt worden, maar dat is ook niet zo raar als Samsung zelf niets bekendmaakt of uberhaupt probeert te ontkrachten. Toch kan je met 99% zekerheid zeggen dat er een Quadcore Exynos, 4,7 inch SAMOLED+ scherm, NFC etc in zit.

Daarnaast leek de One X ook totaal niet op de afbeeldingen die er voor de MWC op het web tevoorschijn kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:48:
[...]

En als ze de verwachtingen waar maken hebben ze goud in handen. Zoniet...kopen we gewoon wat anders

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Golf2vr6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:18:
[...]

En als ze de verwachtingen waar maken hebben ze goud in handen. Zoniet...kopen we gewoon wat anders
En de verwachtingen zijn? Full HD scherm, draadloos opladen, Quadcore A15 processor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

BPP schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:21:
[...]

En de verwachtingen zijn? Full HD scherm, draadloos opladen, Quadcore A15 processor? :P
Dat zal wel een leuk begin zijn :P. Liefst een 3d scherm, een full hd beamer en een ingebouwde surround set zou ook wel leuk zijn.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
dan nog liever geen touchwiz, en wat BPP zegt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Golf2vr6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:18:
[...]

Wat zijn je verwachtingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

Kenny1001 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:25:
dan nog liever geen touchwiz, en wat BPP zegt.:)
Ik ga waarschijnlijk de overstap maken van HTC(Sensation) naar Samsung en Touchwiz is inderdaad wel iets waar ik me zorgen om maak. Gelukkig zijn er nog genoeg custom launchers beschikbaar :)

Touchwiz ken ik van mijn diensttelefoon(Galaxy S1) en vind het niet echt een feest om mee te werken in vergelijking met Sense 4.0.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
BPP schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Aangezien nergens bevetigd is dat die "next galaxy"-telefoon waar die quadcore A9 met Mali 400 (?) in komt de S3 is, zou dat laatste opzich nog kunnen, maar dan vrees ik dat het een aankondiging op 3 mei wordt en een introductie in september o.i.d. Nogal een bummer :)

Draadloos opladen kan ik nog geloven, maar niet die onzin van op 2m enzo. Dat is me nogal niet een bak straling :X Full HD lijkt me ook wat onrealistisch, maar aangezien Samsung z'n eigen schermen maakt, zou het theoretisch kunnen. Pentile dan wel. Ik geloof meer in een samoled+ 720p-scherm :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit topic ook in de gaten houden! Ik hoop dat Vodafone deze snel in haar assortiment gaat nemen gezien mijn S2 echt raar doet soms... update of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Nog een leuk geschreven artikel waarin iemand speculeerd dat er toch de Exynos 5250 in komt (Exynos 5 Dual) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:50

Nakebod

Nope.

Ik acht de kans op een dualcore klein. En dan niet eens qua prestaties, want dual en quad ontloopt elkaar nauwelijks. Puur marketingtechnisch. Of er komt direct een S3 dualcore, en een S3+ quadcore.
Weet niet of ik dat nu hier las of in een HTC topic, dat een fabrikant zelf al zei dat ze eigenlijk "niet veel" in quad zien momenteel, maar dat het voornamelijk marketing is. En quad verkoopt marketingtechnisch een stuk beter, vooral als je concurrentie het ook heeft..

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Nakebod schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:17:
Ik acht de kans op een dualcore klein. En dan niet eens qua prestaties, want dual en quad ontloopt elkaar nauwelijks. Puur marketingtechnisch. Of er komt direct een S3 dualcore, en een S3+ quadcore.
Weet niet of ik dat nu hier las of in een HTC topic, dat een fabrikant zelf al zei dat ze eigenlijk "niet veel" in quad zien momenteel, maar dat het voornamelijk marketing is. En quad verkoopt marketingtechnisch een stuk beter, vooral als je concurrentie het ook heeft..
Maar hoe zit het over een jaar. Je koopt een telefoon om 12 tot 24 maanden mee te doen. Op dit moment is Android nog niet geheel geoptimaliseerd voor quad en apps zijn dat ook niet.

Maar in de komende 12 maanden kan de software geoptimaliseerd worden voor quad-core waardoor je wellicht een betere prestatie / batterijduur krijgt.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:54:
Ik ga dit topic ook in de gaten houden! Ik hoop dat Vodafone deze snel in haar assortiment gaat nemen gezien mijn S2 echt raar doet soms... update of niet!
Hoop ook dat Vodafone deze snel in het assortiment neemt, want ik wil voor 14 mei verlengen met de oude abo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:44:
[...]

Hoop ook dat Vodafone deze snel in het assortiment neemt, want ik wil voor 14 mei verlengen met de oude abo's ;)
Heb me daar nog niet echt mee bezig gehouden wat er veranderen gaat.

Ik ben wel een premium user dus ik mag aannemen dat ze hem op een fluwelen kusentje laten brengen door chick in Bunny-pakje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Heb me daar nog niet echt mee bezig gehouden wat er veranderen gaat.

Ik ben wel een premium user dus ik mag aannemen dat ze hem op een fluwelen kusentje laten brengen door chick in Bunny-pakje ;)
Haha. Wat er vooral verandert, is dat de prijs 25 % stijgt (even grofweg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Waar komen die geruchten van een nieuwe Nexus vandaan eigenlijk? Is dat niet veel te snel naar de huidige Galaxy Nexus? Ding is net een halfjaar op de markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik hoop dat de Galaxy SIII er niet uit ziet als op de afbeeldingen die op dit moment zijn uitgelekt. Ik ben eigenlijk wel fan van de behuizing van de Galaxy SII. De Galaxy SII oogt lekker strak, terwijl de Galaxy Nexus naar mijn mening te veel 'afgerond' is.

Met de momenteel uitgelekte specs (quadcore met Mali-T604 of flink bijgewerkte Mali-400, Super Amoled+ 720p scherm met RGB layout, 1GB+ RAM) zit het volgens mij wel goed. Maar de verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de designs van Samsung veel te saai. De Galaxy S vond ik heel mooi een jaar terug, daarna kwam er veel more of the same. De telefoons van HTC lijken ook allemaal op elkaar. Wat dat betreft is Sony de Alfa Romeo van de telefoonmarkt. dus misschien toch wachten op de LT29?

Wat de specs betreft, ik denk dat, hoe je het ook wend of keert, de presentatie toch een teleurstelling zal worden na al die hype. Ook al zit de A15 erin. Er is te weinig revolutionairs om te presenteren. 1080p zou achterlijk zijn, dus dan heb je een non-pentile 720p scherm (mooi), een snelle processor en een maat scherm dat we al vaker hebben gezien (give or take 0.1"). De enige echte USP zou het draadloos laden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die de galaxy S3 LOS wilen kopen ? ben benieuwd naar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:42:
Meer mensen die de galaxy S3 LOS wilen kopen ? ben benieuwd naar de prijs.
Ik schat 600 euro? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een SIM only (met fatsoenlijke internetbundel) + los toestel goedkoper is dan een abonnement + toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:25:
Ik vind de designs van Samsung veel te saai. De Galaxy S vond ik heel mooi een jaar terug, daarna kwam er veel more of the same. De telefoons van HTC lijken ook allemaal op elkaar. Wat dat betreft is Sony de Alfa Romeo van de telefoonmarkt. dus misschien toch wachten op de LT29?
Sony maakt inderdaad als ongeveer de enige echt mooie toestellen, maar laten we even afwachten hoe de SIII eruit gaat zien. Als de geruchten van de keramische behuizing (geanodiseerd aluminium?) waar zijn, kan dat een goede reden zijn om een totaal andere behuizing te ontwerpen dan voorheen.
Wat de specs betreft, ik denk dat, hoe je het ook wend of keert, de presentatie toch een teleurstelling zal worden na al die hype. Ook al zit de A15 erin. Er is te weinig revolutionairs om te presenteren. 1080p zou achterlijk zijn, dus dan heb je een non-pentile 720p scherm (mooi), een snelle processor en een maat scherm dat we al vaker hebben gezien (give or take 0.1"). De enige echte USP zou het draadloos laden zijn.
Enige tijd terug zei iemand hier dat het vooral de concurrenten van Samsung zouden kunnen zijn die de SIII overhyped hebben, puur om de lancering een teleurstelling te maken. Dat vind ik lastig te geloven, omdat een deel van de klanten dan zou gaan wachten op een telefoon van een concurrent...

Waarom zou Samsung een telefoon (kunnen) introduceren die, even gechargeerd, 2x zo snel is dan de HTC One X. Al zouden ze het kunnen, dan nog zijn ze hartstikke gek als ze het doen. Als de SGS3 sneller is (en dus de snelste op de markt voor Android-smartphones), koop ik de SGS3*. Als hij 2x zo snel is koop ik hem niet ineens 2x ofzo, terwijl het Samsung alleen maar meer kost. Als hij praktisch even snel is ga ik kijken welke het best overeenkomt met mijn eisen. Ik heb dan toch al gewacht...

* Mits de accuduur een beetje acceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Sony maakt inderdaad als ongeveer de enige echt mooie toestellen, maar laten we even afwachten hoe de SIII eruit gaat zien. Als de geruchten van de keramische behuizing (geanodiseerd aluminium?) waar zijn, kan dat een goede reden zijn om een totaal andere behuizing te ontwerpen dan voorheen.
Ik hoop het echt, want stiekum wil ik die S3 :)
Grrrrrene schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:55:

Enige tijd terug zei iemand hier dat het vooral de concurrenten van Samsung zouden kunnen zijn die de SIII overhyped hebben, puur om de lancering een teleurstelling te maken. Dat vind ik lastig te geloven, omdat een deel van de klanten dan zou gaan wachten op een telefoon van een concurrent...
Dat lijkt me idd onwaarschijnlijk, ik ken zelf al een handvol mensen die wacht op de S3 voordat ze een keuze maken.
Black-Death schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:48:
[...]

Ik schat 600 euro? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een SIM only (met fatsoenlijke internetbundel) + los toestel goedkoper is dan een abonnement + toestel.
Er zijn ook mensen die nog een gunstig abbonement hebben die ze graag door laten lopen.
Daarnaast zijn er wel eens jaren geweest dat los kopen + sim only gunstiger was dan in een abbo meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het wordt bijna tijd voor bestel,kost dat, levertijd topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
BPP schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:52:
[...]Daarnaast leek de One X ook totaal niet op de afbeeldingen die er voor de MWC op het web tevoorschijn kwamen.
Op de knopjes na en de camera, echt wel hoor...

De design heeft veel weg van: Acer CloudMobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Death schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:47:
[...]

Haha. Wat er vooral verandert, is dat de prijs 25 % stijgt (even grofweg)
Maar dan kijk jij puur op data denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:23:
[...]

Maar dan kijk jij puur op data denk ik ?
Ik las ergens (weet niet meer waar) een artikeltje dat de oude en nieuwe abo's met elkaar vergeleek, zowel qua belminuten / smsjes als data. Conclusie was dat de prijsverhoging tussen de 20 en 30 procent lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik heb net ff bij hi gekeken, zelfde prij als wat ik nu betaal....(met htc erbij).....straks maar eens kijken in combi met s3 en beslissing nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Golf2vr6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:42:
Ik heb net ff bij hi gekeken, zelfde prij als wat ik nu betaal....(met htc erbij).....straks maar eens kijken in combi met s3 en beslissing nemen.
Leuk, toestellease... daar zou ik echt nooit aan beginnen tenzij ze van tevoren zwart op wit zetten wat de afkoopprijs van het toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Golf2vr6 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:42:
Ik heb net ook bij Hi gekeken, en eerst maar is bij verlenging gekeken wat ik vorig jaar ook gedaan heb (SGS2 + Hi 35 + 1gb Data)
Nou, daar werd ik niet vrolijk van, bij een 1 jarig abbo van 1Gb data + 300 minuten + SGS2, ben ik nu ineens duurder uit dan vorig jaar.... (gerekend met afkopen toestel á 40 euro)

Maargoed, laten we eerst maar kijken wat de S3 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Xmoo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Op de knopjes na en de camera, echt wel hoor...

De design heeft veel weg van: Acer CloudMobile
Ik vind de One X en deze Acer totaal niet op elkaar lijken. Of anders lijkt elk toestel wel op elkaar.
Ik heb het trouwens over de uitgelekte foto's van de Edge/Endeavor/Supreme/One X.

Die leken in de verste verte niet op het huidige model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 22:11
Daar is die dan, waarschijnlijk wel nog in dummy vorm:
http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/

De home knop is wel dezelfde als een op de renders van vorige week, dus wie weet ligt de waarheid dicht bij die renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Razer schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:19:

De home knop is wel dezelfde als een op de renders van vorige week, dus wie weet ligt de waarheid dicht bij die renders.
UPDATE 16:18
Samsung want to show us more than only one phone!
Our tipster is pointing on GT-I9800
‘This is just the beginning.’

More information later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
mbr01 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:21:
[...]

UPDATE 16:18
Samsung want to show us more than only one phone!
Our tipster is pointing on GT-I9800
‘This is just the beginning.’

More information later!
Yet! Zei ik al ;) Er komen 2 (of meer) toestellen.
Lisadr schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:59:
Een vriendin van mij, waarvan de man bij Samsung werkt, zei dat ze bezig zijn met een nieuwe telefoon. Maar dit is niet de opvolger van de SII. Samsung komt binnenkort met een nieuwe toestel gericht op de mid-high segment van de markt en pas daarna met de opvolger van de SII.

De ene toestel moet concurreren met de HTC One S, maar met iets betere specs en iets goedkoper en de andere met de HTC One X maar dan iets betere specs en iets goedkoper.

Deze "leak" is gelukkig geen SIII

[ Voor 50% gewijzigd door Lisadr op 01-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Misschien een geïntegreerde bumper die je eraf kan halen, kan me bijna niet voorstellen dat die ronde lijnen daar voor niks inzitten. En die home-knop ziet er een beetje vaag uit.

Wel grappig die el-cheapo chinese usb kabel :o

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 01-05-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
BPP schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Ik vind de One X en deze Acer totaal niet op elkaar lijken. Of anders lijkt elk toestel wel op elkaar.
Ik heb het trouwens over de uitgelekte foto's van de Edge/Endeavor/Supreme/One X.

Die leken in de verste verte niet op het huidige model.
Ik bedoel de Acer met de SGS3.

En ja ik had het over die uitgelekte foto's, gaf toch een beter inzicht dan de huidige gelekte foto's van SGS3 in vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ik denk qua looks dat de sgs 3 nooit zal kunnen voldoen voor velen.
Geruchten zitten hier natuurlijk voor het grootste deel tussen; sammy heeft nooit iets gezegd over een sgs 3.
Ik blijf benieuwd en hoop dat ze verwachtingen(looks, gpu/cpu, etc) kunnen (deels) waarmaken. Dat het niet zoals de appelfoon wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07

Ik hoop dat dit een prototype is want zoals de S3 nu getoond is heeft het voor mij een heel hoog 'meh' gehalte. Hopelijk verbloemen de ronde bezels nog iets voor een eventueel onderliggend strakker ontwerp.
Kenny1001 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:35:
ik denk qua looks dat de sgs 3 nooit zal kunnen voldoen voor velen.
Geruchten zitten hier natuurlijk voor het grootste deel tussen; sammy heeft nooit iets gezegd over een sgs 3.
Ik blijf benieuwd en hoop dat ze verwachtingen(looks, gpu/cpu, etc) kunnen (deels) waarmaken. Dat het niet zoals de appelfoon wordt.
Dat is dus het nadeel als je zoals samsung probeert een hype te creëren, dan is er een kans dat mensen geruchten de wereld in verspreiden die verzonnen zijn. Er is altijd wel iemand die een kennis heeft die werkt bij <insert bedrijf> en heeft gehoord dat <insert gerucht>.

Wat betreft Apple, daar weet je gewoon waar je aan toe bent dus kun je ook niet teleurgesteld zijn tenzij je een haat obsessie voor dat merk hebt. Immers iedere 2 jaar een nieuw design en ieder opvolgend jaar een minor update + update iOS versie. Vergelijkbare release patronen doen zich ook voor met de andere producten zoals de iMac's en MacBook's.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 01-05-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Xmoo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Ik bedoel de Acer met de SGS3.

En ja ik had het over die uitgelekte foto's, gaf toch een beter inzicht dan de huidige gelekte foto's van SGS3 in vergelijking.
Want jij weet hoe de SGS3 eruit gaat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://www-bgr-com.vimg.net/wp-content/uploads/2012/05/SGS3-SNEAK1.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-05-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Miki schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:02:
[...]

Ik hoop dat dit een prototype is want zoals de S3 nu getoond is heeft het voor mij een heel hoog 'meh' gehalte. Hopelijk verbloemen de ronde bezels nog iets voor een eventueel onderliggend strakker ontwerp.

[...]

Dat is dus het nadeel als je zoals samsung probeert een hype te creëren, dan is er een kans dat mensen geruchten de wereld in verspreiden die verzonnen zijn. Er is altijd wel iemand die een kennis heeft die werkt bij <insert bedrijf> en heeft gehoord dat <insert gerucht>.

Wat betreft Apple, daar weet je gewoon waar je aan toe bent dus kun je ook niet teleurgesteld zijn tenzij je een haat obsessie voor dat merk hebt. Immers iedere 2 jaar een nieuw design en ieder opvolgend jaar een minor update + update iOS versie. Vergelijkbare release patronen doen zich ook voor met de andere producten zoals de iMac's en MacBook's.
Je user icon verraadt genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
[...]

Ik kan me dat anders heel anders herinneren. Er was teleurstelling alom. Achteraf hou je altijd mensen die beweren dat ze dit allemaal hadden zien aankomen, datzelfde ga je straks met de S3 zien.

Mijn baas is de grootste Apple-fan die er rondloopt. Heeft alle toestellen tot de 4 gekocht, maar kon voor zichzelf geen enkele reden bedenken waarom hij een 4S wilde. "Praten tegen een telefoon? Zover ben ik nog niet afgetakeld!"

En ja, dat is 1 geval, maar ik weet nog heel goed hoe men reageerde toen de iPhone 4S werd geïntroduceerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 01-05-2012 18:50 . Reden: stukje herschreven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Razer schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:23:
[...]

Precies lol.

"Bij Apple weet je waar je aan toe bent". Oh daarom waren mensen zo pissig eind vorig jaar dat de iPhone 4S geen iPhone 5 was? Of dat Siri ook prima kon draaien op een iPhone 4? Tuurlijk jongen. Ga lekker in een ander topic je vervelen.

edit: wat Grrrrrene dus al zegt lol

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 01-05-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
+1 @ grrrrene
al is siri wel nice:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Razer schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:23:
[...]

Grrrrrene schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Ik kan me dat anders heel anders herinneren. Er was teleurstelling alom. Achteraf hou je altijd mensen die beweren dat ze dit allemaal hadden zien aankomen, datzelfde ga je straks met de S3 zien.

Mijn baas is de grootste Apple-fan die er rondloopt. Heeft alle toestellen tot de 4 gekocht, maar kon voor zichzelf geen enkele reden bedenken waarom hij een 4S wilde. "Praten tegen een telefoon? Zover ben ik nog niet afgetakeld!"

En ja, dat is 1 geval, maar ik weet nog heel goed hoe men reageerde toen de iPhone 4S werd geïntroduceerd.
AppieNL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:50:
[...]

Precies lol.

"Bij Apple weet je waar je aan toe bent". Oh daarom waren mensen zo pissig eind vorig jaar dat de iPhone 4S geen iPhone 5 was? Of dat Siri ook prima kon draaien op een iPhone 4? Tuurlijk jongen. Ga lekker in een ander topic je vervelen.

Het werkt zeker als een rode lap :')

Naast een Macbook bezit ik een Google Nexus One, met dat betreft is het niveau in dit topic ook weer duidelijk d:)b

Bewijs: Miki in "Google Nexus One [deel 3] "web meets phone""

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 01-05-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Miki schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:02:
[...]

[...]

[...]

Het werkt zeker als een rode lap :')

Naast een Macbook bezit ik een Google Nexus One, met dat betreft is het niveau in dit topic ook weer duidelijk d:)b

Bewijs: Miki in "Google Nexus One [deel 3] "web meets phone""
Nou als ons niveau niet toereikend voor je is zou ik zeggen DOEI! ;w We zullen je nuttige input in dit topic in elk geval niet missen.

Nu weer on-topic!

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

ElmarNieser schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:18:
[...]

Nou als ons niveau niet toereikend voor je is zou ik zeggen DOEI! ;w We zullen je nuttige input in dit topic in elk geval niet missen.

Nu weer on-topic!
Toestel is gewoon al binnen een week na de lancering op de markt!!

AWESOME!! _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ronaldm3 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:24:
[...]

Toestel is gewoon al binnen een week na de lancering op de markt!!

AWESOME!! _/-\o_
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Our tip person told us this phone will be available the week after the release.
We are not sure if this is the final design or just a dummy but it looks REAL.
The ”dummy” is already thinner than the Galaxy SII

Aldus Sammobile.com ! :P

Snap alleen release niet zo heel erg want meestal als een toestel wordt gereleased dan is die al te koop... denk dat ze anouncement bedoelen!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Grrrrrene schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Waarom had hij dat dan niet bij van de 3G naar 3GS? soortgelijke update. bovendien is het nu inmiddels wel duidelijk dat er elke 2 jaar een design update is, iets met 2 jarig abbo die dan afloopt zodat mensen die 3g hadden, 4 kopen, mensen die 3GS hadden 4S kopen. nu loopt abbo van de 4 mensen af, ... vul 't zelf maar in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

thijszor schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:32:
[...]

Waarom had hij dat dan niet bij van de 3G naar 3GS? soortgelijke update. bovendien is het nu inmiddels wel duidelijk dat er elke 2 jaar een design update is, iets met 2 jarig abbo die dan afloopt zodat mensen die 3g hadden, 4 kopen, mensen die 3GS hadden 4S kopen. nu loopt abbo van de 4 mensen af, ... vul 't zelf maar in :-)
Ze kopen een GS3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New-User
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

[...]

Dat is dus het nadeel als je zoals samsung probeert een hype te creëren, dan is er een kans dat mensen geruchten de wereld in verspreiden die verzonnen zijn. Er is altijd ....................................................................blabla
Het kan ook best een dummy zijn, en er zit waarschijnlijk een case omheen.
Samsung heeft zijn hype behoorlijk goed gecreeerd, als je alleen al keek naar de website die ze online hadden gezet als promotie van The New Galaxy (zal me niet verbazen als dit een marketing-test was om te kijken hoe ver de hype zich ontwikkelt heeft) blijkt dat hij behoorlijk populair is (website was langer dan een uur overloaded). Zelfs als het toestel tegenvalt, hebben ze al duizende pre-orders binnen van zowel providers als klanten.
En Apple's Minor Updates vallen ook wel mee, aangezien Android ook jaarlijks een nieuw OS publiceerd. Daar ga ik verder niet meer op in, niet omdat ik een ''haat-obsessie'' heb maar gewoon omdat dit een Galaxy S3 topic is in het ANDROID Forum. Ik snap ook niet waarom je zoiets hier post want Apple heeft niets met Android te maken ;)

@Kenny1001
Samsung heeft wel degelijk iets gezegd over de S3 :)
1: Samsung Vice President Robert Yi tijdens toelichting omzet jaar iets gaap :O :
“We are anticipating very strong demand of Galaxy S III”
2: In de officiele Samsung-apps KIES: http://www.sammobile.com/...uploads/2012/04/GS3-4.png
3: Ergens in de tags van dat New Galaxy appje staat ook iets van galaxy s3 of siii, kan momenteel even niet vinden(ookal is dit niet erg officieel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik zelf eigenlijk nog het meest benieuwd naar ben is: of er een verwijderbare accu in zit en of er een micro sd kaart gebruikt kan worden. Deze zaken zijn wat mij betreft eigenlijk doorslaggevend voor de aanschaf van de nieuwe Samsung S3.
Anders ga ik waarschijnlijk toch voor de HTC OneX. HTC sense is mij toch wel erg goed bevallen de laatste 2 jaar HTC Desire. Daarnaast heb ik twee keer mijn toestel terug moeten sturen en dat heet HTC Nederland wel erg goed opgepakt. Binnen anderhalve week gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:47:
Waar ik zelf eigenlijk nog het meest benieuwd naar ben is: of er een verwijderbare accu in zit en of er een micro sd kaart gebruikt kan worden. Deze zaken zijn wat mij betreft eigenlijk doorslaggevend voor de aanschaf van de nieuwe Samsung S3.
Anders ga ik waarschijnlijk toch voor de HTC OneX. HTC sense is mij toch wel erg goed bevallen de laatste 2 jaar HTC Desire. Daarnaast heb ik twee keer mijn toestel terug moeten sturen en dat heet HTC Nederland wel erg goed opgepakt. Binnen anderhalve week gerepareerd.
Zou beter zijn als je je HTC niet had hoeven opsturen :P
Maar interessante punten inderdaad, verwijderbare accu is natuurlijk reuze handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:48:
[...]

Zou beter zijn als je je HTC niet had hoeven opsturen :P
Maar interessante punten inderdaad, verwijderbare accu is natuurlijk reuze handig.
Was inderdaad beter geweest. Maar ben me er van bewust dat het om gevoelige electronica gaat. Ben nog al intensief met dat toestel bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:07:
[...]

Was inderdaad beter geweest. Maar ben me er van bewust dat het om gevoelige electronica gaat. Ben nog al intensief met dat toestel bezig geweest.
Heb een HTC desire gehad ook, die heeft het ook geen 2 jaar volgehouden, begon na 1 jaar al beetje apart te doen. En ben niet extreem slordig met mn mobiel, laat em eigenlijk nooit vallen oid...
nu SGS2 en die ziet en doet het nog beter dan de desire iig :)

nog 2 nachtjes slapen!! Ben erg benieuwd naar specs en benchmarks zeker tegenover de SGS2 en de ONE X (al vind ik die laatste maar een baggerding als je een SGS2 al hebt... one x is niet eens zoveel sneller... Allen dat scherm!!! wow..)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoons zijn moeilijk te beoordelen van een foto maar als ik dit zie heb ik maar 1 woord en dat is: "LELIJK"!

Ik denk dat dit of een mockup of een prototype is want ik mis het Samsung logo.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:20:
[...]

Telefoons zijn moeilijk te beoordelen van een foto maar als ik dit zie heb ik maar 1 woord en dat is: "LELIJK"!

Ik denk dat dit of een mockup of een prototype is want ik mis het Samsung logo.
Als ik het me goed herinner had de SGS2 op de laatste persfoto's vlak voor MWC 2011 ook nog geen samsung logo.

Over het uiterlijk van de telefoon zelf ben ik het met je eens. Ik hoop nog steeds dat het degene wordt van die vroege pers foto leak van gsmhelpdesk:

Afbeeldingslocatie: http://mediacdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/256/3326/original.jpg

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 01:15:
[...]

Als ik het me goed herinner had de SGS2 op de laatste persfoto's vlak voor MWC 2011 ook nog geen samsung logo.
Je bedoelt deze?

http://www.gadget.pdamu.c...eak-Samsung-Galaxy-S2.jpg

Ik weet niet waarom maar de logo's waren afgeplakt, als je goed kijkt zie je een klein contrast verschil waar het logo zit. Ik had ergens gelezen dat ze op de MWC11 per ongeluk toestellen hadden meegenomen met een provider logo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zo'n brakke telefoonpic ziet alles er brak uit en zo'n mockup/persfoto is natuurlijk altijd perfect belicht. Morgenavond om 20 uur nogwat weten we het zeker, al zou ik heel hard balen als "The Next Galaxy" niet de SIII is of als de SIII pas eind dit jaar (eind Q3/begin Q4) wordt geïntroduceerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Nog 1,5 dag wachten.

Als je kijkt naar de vorm, komt het overeen met de officiële Samsung teaser, eerder gelekte fotos en manual

Afbeeldingslocatie: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2012/04/578344_392714617429821_187552244612727_1219023_1286816905_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.image-upload.net/di-VIOY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2012/04/i9300-specs.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vyLYR.jpg

Dit lijkt hem echt te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2012/04/SGS3_White_Black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Phandroid heeft een foto van een vergelijken van de screenprotector op een Galaxy S2 gevonden. De vorm lijkt verdacht op de hierboven geplaatste laatste concept foto.
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/05/P4304535-550x324.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Koen87 op 02-05-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Beetje saai, maar ik vind hem best mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 20:12
Is de super amoled MIPI nou een nieuwere type amoled als dat we gewend zijn samsung? Ik hoop dat ze wat aan de inkijkhoeken hebben gedaan. Want ik vond dit bij de SGS2 best een minpunt.

Als dat hem wordt zou ik het wel jammer vinden, hij lijkt erg veel op de galaxy nexus. Over iets meer als 24 uur weten we het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 11-09 11:59
Phusebox schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:59:
[...]

Nou het hoeft geen "stoere" telefoon te zijn, maar een wat minder gladde, spiegelende materiaalkeuze zou fijn zijn (maar dat kan sowieso altijd nog aangezien dit maar mock-ups zijn).

Verder komt het gewoon heel blij en vrouwelijk over, ook die knop onderaan, kan me nu al voorstellen dat ik me op zo'n priegelding ga ergeren, lijkt wel gemaakt voor mensen met lange nagels.

De witte uitvoeringen van de S II en de Note zijn ook echt om te huilen zo lelijk, en als ze dat nu ook weer gaan doen, maar dan de keuze tussen wit en blauw, dan is mijn keuze snel gemaakt... een One X.
Gelukkig is dat subjectief, want ik vind mijn witte Galaxy S2 eigenlijk erg mooi. Maar goed, ik houd ook wel van glimmerd wit. Is wel exclusief en stijlvol imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Laatst online: 10-09 16:07
Hoe is dat Unpacked event eigenlijk te volgen? Streampje op de Samsung site ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
marhalm schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Gelukkig is dat subjectief, want ik vind mijn witte Galaxy S2 eigenlijk erg mooi. Maar goed, ik houd ook wel van glimmerd wit. Is wel exclusief en stijlvol imho :)
Het is meer dat je al die lelijke naden en lijnen zo duidelijk ziet, er is overduidelijk niet echt nagedacht over een witte versie, gewoon de zwarte delen wit en hoppa klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
LuckyLuQ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:13:
Hoe is dat Unpacked event eigenlijk te volgen? Streampje op de Samsung site ofzo?
Liveblogs op o.a engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik neem aan dat er toch wel ergens een streaming videootje te bekijken is? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Natuurlijk. Gewoon op http://www.thenextgalaxy.com/, of de app waarin ook een Live event knop zit :).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Grrrrrene schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:22:
Ik neem aan dat er toch wel ergens een streaming videootje te bekijken is? :o
Zal wel erna op youtube komen. 8 uur morgenavond :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Comgenie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:23:
Natuurlijk. Gewoon op http://www.thenextgalaxy.com/, of de app waarin ook een Live event knop zit :).
Als ze niet overbelast raken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Vergeet de Unpacked app niet. Daarin zit een 'unpacked live' knop.

Google Play: SAMSUNG mobile UNPACKED 2012

[ Voor 13% gewijzigd door Framoes op 02-05-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Mr.Jingles schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:07:
Is de super amoled MIPI nou een nieuwere type amoled als dat we gewend zijn samsung? Ik hoop dat ze wat aan de inkijkhoeken hebben gedaan. Want ik vond dit bij de SGS2 best een minpunt.

Als dat hem wordt zou ik het wel jammer vinden, hij lijkt erg veel op de galaxy nexus. Over iets meer als 24 uur weten we het...
Het zal aan mij liggen, maar ik vind de kijkhoeken van de S2 juist heel erg goed. Als ik een mkv aan het kijken ben dan maakt het bij wijze van niet uit van welke hoek ik kijk, want het blijft goed te zien. Als ik met een paar vrienden een YouTube filmpje kijk dan kunnen de mensen links en rechts van hem goed zien. Puur vanwege de goede kijkhoeken.

Ik denk dat het bij de S3 alleen nog maar beter zal zijn, maar het scherm vind ik absoluut geen minpunt maar een grote pluspunt. Dat zal met een 720p schermpje op een S3 alleen nog maar een groter pluspunt worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Draicon op 02-05-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik ben die app nog niet vergeten. maar hij werkt ook niet.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 10:32
Het zal aan mij liggen, maar ik vind de kijkhoeken van de S2 juist heel erg goed. Als ik een mkv aan het kijken ben dan maakt het bij wijze van niet uit van welke hoek ik kijk, want het blijft goed te zien. Als ik met een paar vrienden een YouTube filmpje kijk dan kunnen de mensen links en rechts van hem goed zien. Puur vanwege de goede kijkhoeken.
Denk dat de blauw/groene gloed wordt bedoelt. Daar hebben veel S2 bezitters last van (inclusief mezelf) Met dat als minpunt toch nog een super mooi scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 20:12
Draicon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Ik denk dat het bij de S3 alleen nog maar beter zal zijn, maar het scherm vind ik absoluut geen minpunt maar een grote pluspunt. Dat zal met een 720p schermpje op een S3 alleen nog maar een groter pluspunt worden.
Ik bedoel eigenlijk de blauwige tint dat je op de scherm ziet als je de telefoon kantelt. Ik weet niet of je dat de inkijk hoek mag noemen.
Ik bedoel wat in deze review beschreven wordt als "blue-ish tones": http://www.xperiablog.net...xy-nexus-and-galaxy-note/
Dit zijn volgens mij de effecten van een OLED scherm. Het is denk ik persoonlijk voorkeur, maar ik hoop dat ze de OLED schermen zo kunnen tunen dat de kleur weergave meer natuurlijk overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 18:43
Mr.Jingles schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Ik bedoel eigenlijk de blauwige tint dat je op de scherm ziet als je de telefoon kantelt. Ik weet niet of je dat de inkijk hoek mag noemen.
Ik bedoel wat in deze review beschreven wordt als "blue-ish tones": http://www.xperiablog.net...xy-nexus-and-galaxy-note/
Dit zijn volgens mij de effecten van een OLED scherm. Het is denk ik persoonlijk voorkeur, maar ik hoop dat ze de OLED schermen zo kunnen tunen dat de kleur weergave meer natuurlijk overkomt.
Zal wel iets mis zijn met mijn ogen, maar ik heb er zelf totaal niet last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Hier ook met smart te wachten op de S3, erg benieuwd of deze telefoon eindelijk meerwaarde heeft om te nemen. Heb nu de Desire die het eigenlijk nog perfect doet (wel custom rom, maar je bent natuurlijk ook tweaker daarvoor ;)).

Wat ik me wel afvraag is of het AMOLED wat minder snel achteruit gaat als die in de Desire zit. Het begint me nu (na 2 jaar gebruik) echt op te vallen dat ik bij donkere filmpjes nog een gloed kan zien van de statusbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Een en ander hangt ook af van de skin die Android gebruikt en dat is sinds ICS volgens mij allemaal wat donkerder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordy5 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Zal wel iets mis zijn met mijn ogen, maar ik heb er zelf totaal niet last van :)
Zet je telefoon maar een keertje met eenzelfde scherm met witte achtergrond naast een lcd-variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:19
Framoes schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:34:
Vergeet de Unpacked app niet. Daarin zit een 'unpacked live' knop.

Google Play: SAMSUNG mobile UNPACKED 2012
Als ze een beetje slim zijn streamen ze het (ook) via youtube. thenextgalaxy.com lag er met de teaser al helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Haha true, maar moet ineens denken wat voor mooie PR stunt het zou zijn: "S3 event legt youtube plat." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Kan niet wachten op de release. Hoop echt op een mooi toestel, met een enigszins acceptabele accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:10:
[...]

Zet je telefoon maar een keertje met eenzelfde scherm met witte achtergrond naast een lcd-variant.
Klopt, maar als je het alleen in een 1:1 vergelijk ziet, zou ik me er niet druk om maken en zeker de vergelijking niet aangaan ;) Als je het nu niet ziet is dat mooi toch? Als je gaat vergelijken blijf je het zien. What has been seen cannot be unseen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Hopelijk doen ze wat aan het scherm [ kleur echtheid ] ,ik vind dat op de s2 maar niks.
Teveel saturatie naar mijn mening,ik liet de s2 daarvoor al links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 11-09 11:59
AppieNL schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:50:
[...]

Precies lol.

Uiteindelijk maakt t niet uit, toch weer verkooprecords gebroken. Dat is natuurlijk waar het om draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de s3 komt trouwens in het blauw en in het wit (check sammobile.com). Dat verklaart ook direct de blauwe en witte 'vlekken' op dat teaserplaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:24:
de s3 komt trouwens in het blauw en in het wit (check sammobile.com). Dat verklaart ook direct de blauwe en witte 'vlekken' op dat teaserplaatje
Ik hoop toch ook in het zwart :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@sjondenon: Apart, op de "dit is hem echt hoor!!!111"-plaatjes van Sammobile zie ik gewoon een zwarte telefoon. Of is alleen de achterkant blauw? Zou ik een rare keuze vinden als de voorkant zwart is :?

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 02-05-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:24:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys3.nl/wp-content/uploads/2012/05/samsung-galaxy-s3-blauw-en-wit-kleuren.jpg

De galaxy Note is ook blauw....

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys3.net/wp-content/uploads/2012/05/Blauwe-kleur-voor-de-Samsung-Galaxy-S3.jpg

enne zou er ook een roze komen net als bij de S2....

Afbeeldingslocatie: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/581563_411416685547290_160640413958253_1462738_1497195517_n.jpg

En om het feest compleet te maken deze verder nutteloze bootscreen image:
Afbeeldingslocatie: http://sammyhub.com/wp-content/uploads/2012/05/s3-boot.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Klopt, maar als je het alleen in een 1:1 vergelijk ziet, zou ik me er niet druk om maken en zeker de vergelijking niet aangaan ;) Als je het nu niet ziet is dat mooi toch? Als je gaat vergelijken blijf je het zien. What has been seen cannot be unseen :P
Dat werkte juist omgekeerd bij mij, toen ik eenmaal het verschil had gezien ging ik me er aan storen :p
Je kunt overigens met dingen als Voodoocolor en Ariesparts enzo de kleuren enigszins aanpassen, maar echt strak wit word het nooit.
ElmarNieser schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:27:
[...]

Ik hoop toch ook in het zwart :F
Zolang de voorkant maar niets blauws toont kan ik er mee leven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
http://www.samsunggalaxys...-de-kleuren-blauw-en-wit/

Hier staat waarom de "blauwe" SIII waarschijnlijk net zo zwart zal zijn als de Note, ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:04:
[...]

Dat werkte juist omgekeerd bij mij, ...
Volgens mij bedoel je het precies als ik:
Als je het nu niet ziet is dat mooi toch? Als je gaat vergelijken blijf je het zien. What has been seen cannot be unseen :P
...toen ik eenmaal het verschil had gezien ging ik me er aan storen :p
Oftewel: als je het nu niet ziet, ga dan niet 1:1 vergelijken, want dan ben je verpest ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 02-05-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
@gauravh1 ( gaurav hasabnis) twittert: Led notification light is confirmed. Damn happy. #thenext.

Die man zit dichbtij het vuur, das ga ik dan ook maar vanuit:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Kenny1001 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:08:
[...]

ik denk dat dit hem wordt
Dat is een mock-up aan de hand van sketch. Zou wel heel stoer zijn als de maakster aan de hand van de sketch het definitieve design te pakken heeft.

Pagina: 1 ... 12 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.