Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 22:07
Meh, als het de ronde Galaxy Nexus ++ wordt ben ik diep teleurgesteld. Lang leve de rechthoekige vorm van S en S2!

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 02-05-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Mailtje van Samsung :P
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/e3N/s-caac0fb50c6c

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:46

BPP

Golf2vr6 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:01:
[...]

Dat is een mock-up aan de hand van sketch. Zou wel heel stoer zijn als de maakster aan de hand van de sketch het definitieve design te pakken heeft.
ZOu hem anders best eens kunnen zijn. Ook als ik die screenprotector zie en die andere foto op dezelfde pagina met die homeknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

BPP schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:56:
[...]

ZOu hem anders best eens kunnen zijn. Ook als ik die screenprotector zie en die andere foto op dezelfde pagina met die homeknop.
Mee eens, ik betwijfel dus of het een 3d model van een 'fan' is...

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:49
ElmarNieser schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:23:
[...]

Mee eens, ik betwijfel dus of het een 3d model van een 'fan' is...
Geen twijfel hoor is gemaakt door: https://twitter.com/#!/danini1112 ;-)

Zie ook: https://twitter.com/#!/danini1112/status/195599892226375684

en: http://www.sammobile.com/...r-white-gt-i9300-mockups/

[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2012 22:00 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Volgens mij bedoel je het precies als ik:

[...]

[...]

Oftewel: als je het nu niet ziet, ga dan niet 1:1 vergelijken, want dan ben je verpest ;)
yup. je hebt gelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat een Apple-achtige hype zeg om de SIII >:)

Ik geloof best dat ie top noch hardware heeft, maar ik ben echt zwaar benieuwd naar het uiterlijk van het dingetje. Hopelijk lijkt ie in niks op de ' uitgelekte' foto's hierboven want ik vind ze allemaal lelijk. Binnen een dag weten we het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmarena.com/s...e_and_white-news-4191.php

Fotos van screenprotector galaxy s3 op htc one x en g s2. Dus de gelekte fotos met dezelfde vorm van homeknop klopt dus ongeveer toch .

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 13-09 01:30
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:38:
http://www.gsmarena.com/s...e_and_white-news-4191.php

Fotos van screenprotector galaxy s3 op htc one x en g s2. Dus de gelekte fotos met dezelfde vorm van homeknop klopt dus ongeveer toch .
Of die screenprotector is gebaseerd op de gelekte foto's. :)
Kip / ei-verhaal.

Ben benieuwd morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
De tot nu toe bekende foto's met 'SIII's hebben allemaal een home-knop. Iemand een idee waarom dit is? Ik ben nu in het bezit van een Galaxy Nexus, en ik heb de home-knop geen enkel moment gemist!

Verder: Nog één nachtje slapen!!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat begint het evenement morgen?

Laat maar 19:00 GMT plus countdown in de app. :)
yannickie111 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:46:
[...]

Of die screenprotector is gebaseerd op de gelekte foto's. :)
Kip / ei-verhaal.

Ben benieuwd morgen!
Ja ik vind het sowieso raar dat er al een screen protector voor is. Bedoel blijkbaar heeft Samsung de boel mega beveiligd dat er geen leaks zijn maar dan sturen ze het final design wel naar een fabrikant x om een paar screenprotectors te laten drukken.

Sorry maar het komt niet echt geloofwaardig over.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The screen protector was to big for the one x"...

Ok, dat is dus al een no-go... The one x was op het randje voor mij, en er zelfs al over want ga waarschijnlijk overschakelen naar de S. Waarom toch zo overdreven groot gaan?

Ben benieuwd naar het uiterlijk, heb mijn sgs2 weggedaan omdat hij toch echt wel heel plastiek begon aan te voelen. Ik hoop echt dat ze is uitpakken met een totale design vernieuwing. Een quadcore en een 8mp cameraatje gaan het niet meer doen hoor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Voor de mensen onder ons die morgen niks willen missen: http://www.engadget.com/2...mobile-unpacked-liveblog/

Als het toestel echt de afgeronde vormen heeft zoals door de laatste mock ups/leaks wordt gesuggereerd dan wacht ik nog wel even af tot ik hem echt in mijn handen kan hebben. De sgs2 heb ik op de 1e dag van beschikbaarheid meteen gehaald omdat ik in het uiterlijk geen bezwaren kon vinden. Bij deze is het even afwachten dus.

P.S: Voor de sgs2 kwam ik van een nokia n96 af dus om dan bezwaren te hebben zou ook een beetje ...... zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg hier net wel een update van de applicatie, helaas nog niks te zien / extra menu's die werken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:33:
Kreeg hier net wel een update van de applicatie, helaas nog niks te zien / extra menu's die werken...
Inderdaad. ipv dat er stond dat je de app op 3 mei moest updaten staat er nu dat de optie die je geselecteerd hebt nog niet beschikbaar is. Is volgens mij al de 3e update van die app in korte tijd. Elke keer weer 17MB. Iemand die die app kan ontleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel een tijdslot op zitten, die over 19 uur van alles openzet ofzo :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Om teleurstellingen vanavond te voorkomen: het event is om 20 uur :* We hebben nog altijd een uur tijdverschil met Londen ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:38:
[...]

Inderdaad. ipv dat er stond dat je de app op 3 mei moest updaten staat er nu dat de optie die je geselecteerd hebt nog niet beschikbaar is. Is volgens mij al de 3e update van die app in korte tijd. Elke keer weer 17MB. Iemand die die app kan ontleden?
Heb ik gedaan in de hoop dat Samsung iets in de resources folder heeft geplaatst qua afbeeldingen, helaas... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zou dubbel hebben gelegen als ze een of andere mockup hadden gebruikt om in zo'n folder te plaatsen _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:05

Nakebod

Nope.

Dat zou (valse) verwachtingen scheppen, en mogelijk zelfs (grote) teleurstelling.
Al hadden ze er wel op kunnen inspellen door meerdere mockups te gebruiken. "Expect the unexpected" ofzo :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16

codex

Geen OpenAI agent :)

Een iPhone 4S met een Samsung logo in die folder plaatsen had wel grappig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd waar ie als eerste te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:24:
Ben benieuwd waar ie als eerste te bestellen is.
Dat is niet zo belangrijk, wel wie hem als eerste ook daadwerkelijk kan leveren!! Bij al die pre-orders loop je altijd de kans dat je om de dag een mailtje krijgt dat het nog een dag of 3 gaat duren voor je um krijgt, en dat dan 4 weken lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:55:
"The screen protector was to big for the one x"...

Ok, dat is dus al een no-go... The one x was op het randje voor mij, en er zelfs al over want ga waarschijnlijk overschakelen naar de S. Waarom toch zo overdreven groot gaan?

Ben benieuwd naar het uiterlijk, heb mijn sgs2 weggedaan omdat hij toch echt wel heel plastiek begon aan te voelen. Ik hoop echt dat ze is uitpakken met een totale design vernieuwing. Een quadcore en een 8mp cameraatje gaan het niet meer doen hoor Samsung.
Leg eens uit. Ik neem aan dat je van te voren al wilt dat het toestel van plastic gemaakt is?
Samsung komt met elk toestel met een design vernieuwing. Duidelijk verschil tussen een SGS en een SGSII. Dat zal ook nu weer zijn. Er is in principe maar 1 bedrijf dat weg komt met dezelfde design te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Dat is niet zo belangrijk, wel wie hem als eerste ook daadwerkelijk kan leveren!! Bij al die pre-orders loop je altijd de kans dat je om de dag een mailtje krijgt dat het nog een dag of 3 gaat duren voor je um krijgt, en dat dan 4 weken lang!
Ik krijg ineens een flashback van vorig jaar met de S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Samsung "zou" het nu anders aan willen pakken met genoeg voorraad direct na de aankondiging, maarja... Wat is genoeg? Hoeveel risico willen ze lopen met enorme voorraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Als je een tweejarig abonnement neemt, kan je vaak gewoon naar de winkel gaan. Daar is er meestal voldoende. Maak van te voren even een reservering aan. Wordt je gebeld als hij binnen is. Veel makkelijker dan online uiteindelijk. Heb vorige keer ook de S2 de eerste dag gehad bij Vodafone en mijn broer had hem een dag vóór de release zelfs al. BelCompany zei dat hij hem mocht meenemen. BelCompany had er dan wel weinig gehad, maar Vodafone had er zeker nog 10 liggen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Ik krijg ineens een flashback van vorig jaar met de S2
Inderdaad! Kan me de 1e beschikbaarheid en levertijden topics nog herinneren. Dat was echt chaos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:10
Laten we hopen dat Samsung nu inziet dat dat niet nog een keer kan. Ze hebben zoveel winst gemaakt, een beetje risico met voorraden moet er wel af kunnen ;)

* FireDrunk wil zijn SGS1 met verlopen abonnement vervangen :)

[ Voor 19% gewijzigd door FireDrunk op 03-05-2012 09:59 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:56:
[...]

Inderdaad! Kan me de 1e beschikbaarheid en levertijden topics nog herinneren. Dat was echt chaos. :P
Maar jah, wat kan Samsung daar aan doen? Het enige wat zij kunnen doen is zoveel mogelijk pre-produceren en de vrachtwagens inladen bij hun fabrieken. Als de groothandels en de retailers daarna er een zooitje van maken dan is dat niet Samsung zijn fout. De problemen met de S2 (en voor een deel ook met de iPhone) zijn allemaal te verwijten aan de retailers die zoveel mogelijk klanten op een wachtlijstje willen hebben terwijl ze weten dat ze niet genoeg voorraad hebben en hun klanten constant een schijn voor de neus houden. Daar kan Samsung helemaal niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Mmm, werd net gebeld door Hi of ze me een aanbieding mochten doen ivm vetlengen. Ik gaf aan dat ik de release van S3 afwacht. Zegt die mevrouw....dan bel ik begin volgende week u wel even terug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:59
Ik ben benieuwd naar het toestel.

[ Voor 88% gewijzigd door AnthonyR op 03-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Golf2vr6 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:15:
Mmm, werd net gebeld door Hi of ze me een aanbieding mochten doen ivm vetlengen. Ik gaf aan dat ik de release van S3 afwacht. Zegt die mevrouw....dan bel ik begin volgende week u wel even terug......
Dus zoals op sammobile.com al te lezen was, volgende week al te bestellen en te koop!! _/-\o_ Hulde!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Golf2vr6 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:15:
Hi is lease tegenwoordig.....beetje jammer
Ik mag binnenkort ook verlengen, denk dat de S3 de vervanger van mijn S2 gaat worden....

[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 03-05-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
ronaldm3 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Dus zoals op sammobile.com al te lezen was, volgende week al te bestellen en te koop!! _/-\o_ Hulde!
Ik hoop dat het waar is, maar in principe weten vaak klantenservicemedewerkers niet meer dan wij weten. Enige dat zij weten - alleen als zij het te horen hebben gekregen - dat er een aankondiging van het toestel is. Ik wacht het even af, maar vertrouw zelf niet op het woord van een klantenservicemedewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 26-08 22:23
baronruud schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:27:
[...]

Hi is lease tegenwoordig.....beetje jammer
Ik mag binnenkort ook verlengen, denk dat de S3 de vervanger van mijn S2 gaat worden....
Daar ben ik dus ook totaal niet blij mee, ik overweeg echt (ondanks slecht bereik van T-mobile en Vodafone hier) over te stappen op een andere provider.
Ik hoop dat dus vanavond mijn minimale verwachtingen van dit toestel waar worden gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:10
Die leaseregeling is zo slecht nog niet hoor, je kan voor 15% van de dan geldende nieuwwaarde van het toestel je toestel aan het einde van je abonnement overkopen.
Dus stel dat de S3 bij launch 500,- kost en na 2 jaar 300,- betaal je 45,- aan het einde om je toestel te kopen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
FireDrunk schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:46:
Die leaseregeling is zo slecht nog niet hoor, je kan voor 15% van de dan geldende nieuwwaarde van het toestel je toestel aan het einde van je abonnement overkopen.
Dus stel dat de S3 bij launch 500,- kost en na 2 jaar 300,- betaal je 45,- aan het einde om je toestel te kopen.
nee en daarnaast als je dus na 1 jaar hem niet wil hebben(omdat je toch weer een nieuwe wilt hebben na 1 jaar) ben je het geld ook niet kwijt... waardoor je dus eigenlijk nooit voor je mobiel betaald? Je hebt ook nooit een eigen mobiel natuurlijk dat is de andere kant. Mijn SGS2 is zo van mijzelf.. (als backup telefoon? :9)

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 03-05-2012 10:48 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

FireDrunk schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:46:
Volgens mij betaal je 15% van het moment dat je het koopt. Dus van die 500 euro. 75 euro dus. Niet dat de S3 ook daadwerkelijk "maar" 500 euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is van de dan huidige dagwaarde, dat terzijde zijn die leasekosten per maand gewoon heel hoog, crappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:55:
Het is van de dan huidige dagwaarde, dat terzijde zijn die leasekosten per maand gewoon heel hoog, crappy.
Volgens mij stond er in de voorwaarden dat het van de dagwaarde is van het moment dat je hem koopt. Wat neer komt op zo'n 15% van de nieuwprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt dus niet :) HI verteld jou aan het einde van je contractsperiode namelijk wat de dagwaarde dan is van het toestel... Als je het er niet mee eens ben kun je zelfs nog met bijvoorbeeld de Tweakers PriceWatch op de proppen komen, om te laten zien dat de huidige dagwaarde een stuk lager is (ga er vanuit dat HI veelste hoog zit)

Dat terzijde, offtopic hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:58:
Dat klopt dus niet :) HI verteld jou aan het einde van je contractsperiode namelijk wat de dagwaarde dan is van het toestel... Als je het er niet mee eens ben kun je zelfs nog met bijvoorbeeld de Tweakers PriceWatch op de proppen komen, om te laten zien dat de huidige dagwaarde een stuk lager is (ga er vanuit dat HI veelste hoog zit)

Tja de dagwaarde na een jaar zal toch nog wel rond de 300 euro liggen, dus die mag je dan nog eens aftikken boven de 300-400 die je al betaald hebt. Leuk verdienmodel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Phusebox schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Tja de dagwaarde na een jaar zal toch nog wel rond de 300 euro liggen, dus die mag je dan nog eens aftikken boven de 300-400 die je al betaald hebt. Leuk verdienmodel.
tenzij je dus dat toestel niet wil afkopen omdat je toch een nieuw abbo afneemt met een nieuwe mobiel? dan hoef je et dus helemaal niet te betalen?

dan lijkt het me wel interessant worden voor de s3 iig :) vodafone vind ik te duur worden

[ Voor 9% gewijzigd door Ewivis op 03-05-2012 11:11 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:04:
Tja de dagwaarde na een jaar zal toch nog wel rond de 300 euro liggen,
dus die mag je dan nog eens aftikken boven de 300-400 die je al betaald hebt. Leuk verdienmodel.
Je betaald dan 15% van de dagwaarde heh, niet de volle dagwaarde ;)
Ewivis schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:07:
tenzij je dus dat toestel niet wil afkopen omdat je toch een nieuw abbo
afneemt met een nieuwe mobiel? dan hoef je et dus helemaal niet te betalen?
Klopt! Nu weer ontopic!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Heb net ff ook de Hi gebeld, kan al verlengen. Maar over enige informatie over de S3.... helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:58:

"Wil je het toestel overnemen aan het einde van je contract, dan kun je je toestel overnemen. De prijs voor het toestel ligt gelijk aan de dan geldende marktprijs van het gebruikte toestel. Onze ervaring is dat dit 35% is van de oorspronkelijke nieuwwaarde voor een 1 jaar oud toestel en 15% is voor een 2 jaar oud toestel. Omdat we natuurlijk niet kunnen voorspellen hoe de marktwaardes liggen van alle toestellen, kunnen we dit niet helemaal garanderen."

Lees ik het dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Alles over Hi zie dit topic:
Hi komt met leasetoestellen

Nu weer ontopic...

@SizzLorr hieronder... 8)

[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 03-05-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders is er nog een Hi topic waar je de lease mogelijkheden kan bespreken.

Damnit! baronruud was me te snel af. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:52

Melkaz

Melkazar

Om 8 uur dus vanavond? Mooi dan zit ik in een restaurant met collega's van werk waarvan de meerderheid Iphones heeft. Hopelijk wordt het iets! Heb vorig jaar zitten twijfelen tussen de HTC Sensation en SGSII en sinds dag 1 spijt gehad :D

Nou hoop ik maar 1 ding, dat hij snel in de winkels ligt én dat T-Mobile eens een keer op tijd is met het aanbieden.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
De E71 heb ik destijds het raam uitgegooid verkocht. Nu heb ik tijdelijk de Diamond want die lag niets te doen op de plank op de zaak. Zonde toch? En ondertussen natuurlijk spelen met de SII van mijn vrouw. Wordt de SIII mijn nieuwe telefoon? Spannend. Als de SIII het niét wordt.... dan moet ik op zoek naar een 'tussenpaus', misschien de HTC One V voor €273. Want ik ga geen €500+ uitgeven voor een toestel die het nét niet is. De One X en S zijn niet voor mij. En als ik het op een Diamond kan uithouden...... (mijzelf schouderklopjes gevend) dan is de One V een grote stap vooruit. (Oh ja, leaseconstructies: mij niet gezien, de financiele boeven trekken je een poot uit. Ik heb gespaard.)

Spannend hoor... nog maar een paar uurtjes... tapperdetapperdetap. Waar ik op hoop is draadloos laden, een superstrak scherm zonder kinderziektes. Een relaxede ICS experience. Een leuke prijs. En een hoop specs natuurlijk die we met zijn allen nog niet wisten.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens wel gek zo in de avond imho...
Zo kan niet alle pers er de hele dag over schrijven mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
CLB schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:27:
is best overdag in de US of A ;)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Helemaal niet zo heel gek, want zo is het namelijk ook overdag te volgen in de VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hangt helemaal af waar je woont. Voor Amerikanen is dit midden op de dag, voor Aziaten heel vroeg in de ochtend / diep in de nacht...

De iPhone 4S werd ook op ongeveer zo'n tijdstip geïntroduceerd: nieuws: Apple brengt nieuwe iPhone 4S eind oktober in Nederland uit

Edit: een beetje nerd volgt het launch event en zo niet, leest hij het 's avonds wel op T.net (bijvoorbeeld). Een niet-nerd leest het morgen wel op nu.nl ofzo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O ik dacht dat het een EU release was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat zou suggereren dat er al Japanners / Koreanen rondlopen met een lokale versie van de SIII :+ Dit is echt de world wide release. In Londen vanwege de Olympische Spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:36:
Dat zou suggereren dat er al Japanners / Koreanen rondlopen met een lokale versie van de SIII :+ Dit is echt de world wide release. In Londen vanwege de Olympische Spelen.
Dus het toestel is waarschijnlijk ook binnen afzienbare tijd in de US te krijgen? Niet zoals met de SGS2 bijna 8 maand na aankondiging.

Vraag me af of ze in de Verenigde staten ook andere specs krijgen net zoals het was met de SGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Dus het toestel is waarschijnlijk ook binnen afzienbare tijd in de US te krijgen? Niet zoals met de SGS2 bijna 8 maand na aankondiging.

Vraag me af of ze in de Verenigde staten ook andere specs krijgen net zoals het was met de SGS2.
Waarschijnlijk wel i.v.m. LTE:
http://www.phonearena.com...lcomm-S4-on-board_id29680
Based on a User Agent Profile, it sadly appears that the unnamed Samsung executive was right on target. The User Agent string in question shows a handset with the model number SCH-I535 with a 720p display and powered by Android 4.0. Under the hood is the Qualcomm MSM8960 processor which is the S4. The model number seems to fit in with traditional model numbers used by Verizon for Samsung branded smartphones such as the Samsung GALAXY Nexus (SCH-I515), the Samsung Droid Charge (SCH-I510) and the Samsung Fascinate (SCH-I500).
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/58629-image/uapvz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Er wordt gesproken van een GT-i9300 en een GT-i9300T. Dan zal die laatste wel een LTE-toestel zijn met afwijkende specs?

Grappig eigenlijk, nog geen twee weken geleden werd je hier gecorrigeerd als je beweerde dat de GT-i9300 de SIII werd...

[ Voor 37% gewijzigd door Grrrrrene op 03-05-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16
Als het de Snapdragon 4 wordt zijn de GPU prestaties dicht bij die van de One X toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

mister_S schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:41:
Als het de Snapdragon 4 wordt zijn de GPU prestaties dicht bij die van de One X toch?
Snapdragon is van Qualcomm. Die komt er dus sowieso niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16
De S2 had een Snapdragon chip in de US geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Snapdragon is van Qualcomm. Die komt er dus sowieso niet in.
De I9210 in de US had dus een Qualcomm :)

Chipset Qualcomm APQ8060 Snapdragon
CPU Dual-core 1.5 GHz Scorpion
GPU Adreno 220

Dus een Qualcomm is niet uitgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
USA krijgt snapdragon ivm LTE...is al min of meer bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De internationale versie heeft altijd een Exynos core, kijk maar naar de Hummingbird in de S en de Exynos in de S2, het is dan ook logisch dat er een Exynos komt in de S3. Alleen zoals jij al zelf zei is de US versie heeft af en toe een Qualcomm chip.

Bovendien ik durf met hier te wedden voor een S3 dat er in GEEN ENKELE VERSIE van de S3 een Snapdragon komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
Grrrrrene schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:36:
Er wordt gesproken van een GT-i9300 en een GT-i9300T. Dan zal die laatste wel een LTE-toestel zijn met afwijkende specs?

Grappig eigenlijk, nog geen twee weken geleden werd je hier gecorrigeerd als je beweerde dat de GT-i9300 de SIII werd...
Best begrijpelijk, de GT-i9300 die we telkens zien is 720p, 8mp, dual-core(volgens een benchmark) en mali-400 gpu. Alleen samsung's eigen KIES programma heeft de naam i9300 aan SGSIII gekoppeld, maar voor de rest nog niets.
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2012/04/GS3-4.png
Dus ik vind het wel begrijpelijk dat mensen deze telefoon meer als SGSIIplus verwachten. Ook gezien er nog een 9500 en een 9800 ronddwalen waar we vrijwel niets van weten.

Knap van samsung dus om ons zo in het duister te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

@Toettoet
Zou het niet zo zijn dat alles wat nog niet is uitgelekt, vanavond niet gepresenteerd gaat worden?

Ik zou het vreemd vinden dat het ene toestel wel uitlekt en het andere toestel niet, terwijl ze dan wel beide op dezelfde datum gepresenteerd worden aan het grote publiek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd vanavond.. Ik ga zeker het internet even goed in de gaten houden.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
Rub3s schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:28:
@Toettoet
Zou het niet zo zijn dat alles wat nog niet is uitgelekt, vanavond niet gepresenteerd gaat worden?

Ik zou het vreemd vinden dat het ene toestel wel uitlekt en het andere toestel niet, terwijl ze dan wel beide op dezelfde datum gepresenteerd worden aan het grote publiek....
De teaser van samsung zegt: 'Meet the next galaxy' veel mensen vatten dat op alsof er meer wordt losgelaten dan alleen één enkele telefoon.

Ikzelf verwacht de GT-i9300, GT-i9800 en samsung cloud.
Bron: http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/
Bron2: https://twitter.com/#!/el...status/197912421925523456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
NieuweMobiel.NL ‏ @NieuweMobiel

Last minute gerucht: The Next Galaxy op 25 mei in de winkel #unpacked #sg3

https://twitter.com/#!/Ni...status/198079195140726784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
moh.moh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:09:

Bovendien ik durf met hier te wedden voor een S3 dat er in GEEN ENKELE VERSIE van de S3 een Snapdragon komt.....
http://www.itproportal.co...ualcomm-snapdragon-s4-us/

Zal ik je mijn adres gegevens even DM'en? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
@hierboven, pff ik was eerder! http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38158838 :9
Trouwens ook de SGS-plus heeft ook een Qualcomm cpu.

Qualcomm cpu's komen in de hele galaxy lijn terug, zij het om LTE of omdat de eigen voorraad aan cpu's schaars wordt, als samsung het nodig vind hebben ze er geen probleem mee om een variant te maken met een andere CPU er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hoe gaan jullie alles volgen? Ik theverge.com en engadget.com

Nog 75 minuten _/-\o_ :D :9~ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
thenextgalaxy.com

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maar buiten dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Laatst online: 10-09 16:07
Livestreampje op Facebook maar aanslingeren denk.

Die app doet overigens helemaal niets op mijn Gio, behalve een zwart scherm tonen en daarna de melding geven dat ik hem geforceerd kan sluiten..

[ Voor 60% gewijzigd door Steen447 op 03-05-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Engadget, Thenextgalaxy.com en de app op Android :9.
Ik ben benieuwd, ik hoop er stieken op dat de i9300 een 4inch toestel word met een dual core en 720P scherm, de i9500 een 4,7" quadcore met een 720P scherm en de i9800 een 5.3" met een quad core en 720P+ scherm :).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Remcom00 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:48:
Engadget, Thenextgalaxy.com en de app op Android :9.
Ik ben benieuwd, ik hoop er stieken op dat de i9300 een 4inch toestel word met een dual core en 720P scherm, de i9500 een 4,7" quadcore met een 720P scherm en de i9800 een 5.3" met een quad core en 720P+ scherm :).
Denk dat je maar 2 toestellen moet verwachten en ik denk ook nog een Galaxy Tab die de concurrentie aankan met de iPad 2012 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toettoetdaan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:37:
[...]

De teaser van samsung zegt: 'Meet the next galaxy' veel mensen vatten dat op alsof er meer wordt losgelaten dan alleen één enkele telefoon.

Ikzelf verwacht de GT-i9300, GT-i9800 en samsung cloud.
Bron: http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/
Bron2: https://twitter.com/#!/el...status/197912421925523456
Ik hoop zelf naast de S3 en een rits andere Galaxy telefoons ook een update van de Tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Samsung CLoud gaat inderdaad ook gelanceerd worden, helemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:22
Ben benieuwd wat er uiteindelijk wordt aangekondigd. De geruchten zijn heel leuk, maar ik zie liever het officiële bericht. ;) Nog even geduld doen!

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13-09 22:11
TheCrius schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:54:
Ben benieuwd wat er uiteindelijk wordt aangekondigd. De geruchten zijn heel leuk, maar ik zie liever het officiële bericht. ;) Nog even geduld doen!
Begint het event over 1 of 2 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:58:
[...]

19:45

Ben erg benieuwd wat er gaat komen. Als sommige geruchten echt zijn dan komt er sowieso een killer telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Razer schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:58:
[...]

Om 8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nice, snelle douche, laptop op TV aansluiten en stream klosten met Galaxy Tab in de hand voor live blogs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Als ik dit zo allemaal lees hoef ik geen streams en/of live blogs bij te houden maar hoef ik alleen dit topic maar in de gaten te houden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:46
alwaysleft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:49:
[...]

Denk dat je maar 2 toestellen moet verwachten en ik denk ook nog een Galaxy Tab die de concurrentie aankan met de iPad 2012 model.
Twee toestellen inderdaad, een of twee nieuwe Tab's (de huidige productie is niet voor niks gestaakt/uitgesteld) en Samsung Cloud. Hier zet ik mijn geld op in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Jezus is het een release van een nieuwe telefoon of breekt er binnenkort een 3e wereldoorlog uit?
Nu weet ik gelijk wat Samsung bedoelde moet die schapen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BPP schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:03:
Jezus is het een release van een nieuwe telefoon of breekt er binnenkort een 3e wereldoorlog uit?
Nu weet ik gelijk wat Samsung bedoelde moet die schapen. :+
iSheeps;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Klopt bij jullie de timer in de Unpacked app wel?

Die van mij geeft aan dat er pas wat gaat gebeuren over 1 uur en +-56 minuten.

Beetje vreemd als je het mij vraagt.

Zijn ze de zomertijd soms vergeten??(net zoals apple vorig jaar:))

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011

spartacusNLD

This is Sparta!!

ronaldm3 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:06:

tijd in londen is anders als hier he ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

spartacusNLD schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Dan nog begint men daar niet een uur later overnieuw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

spartacusNLD schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Ja dat was mij ook opgevallen:

Hier duurt het nog +- 45minuten dus dat wil zeggen 20:00 NL tijd en 19:00 London tijd.

http://www.engadget.com/2...mobile-unpacked-liveblog/

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024
Bij mij geeft hij nu nog in de 50 minuten aan... maar dat is de GMT-tijd en wij leven GMT+1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
ronaldm3 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:06:

Dan moet je de app even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

AtlAntA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:09:
[...]

Dan moet je de app even updaten.
Kijk now we are talking!!

THANKS! :P

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we hier aub de slowchat achterwege laten? Post ontopic of post niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Is er niet iets van een chat waar we dit in kunnen doen?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zijn er nog andere bronnen om de livestream te volgen? Hun facebook page ligt plat.

Pagina: 1 ... 13 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.