Ik kreeg ineens eem flashback.

Mijn god, wat was dat een vreselijk ding

Mijn god, wat was dat een vreselijk ding
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2012 09:09 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2012 09:09 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 27-04-2012 09:22 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Daarom deed ik het ook met de N97....Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:30:
mwa gaat wat ver om dit met een n80 te vergelijken
Hier staat tekst
Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:51:
hmm, een homebutton die oplicht? zou dat dan meteen een notificatieled zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door Darkfreak op 27-04-2012 10:09 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Eens, als het toestel op de mock-ups lijkt ben ik in ieder geval tevreden met het designBlack-Death schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:08:
Vind die foto's er goed uit zien. Kan niet wachten tot 3 mei!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Deze vind ik ook erg mooi.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:50:
Ik kwam deze foto tegen op Phone Arena, ziet er realistisch uit!
[afbeelding]
Als ik die bovenkant vergelijk met mijn BlackBerry Bold 9900 vind ik het heel erg lijken. Ook de knoppen aan de linkerkant ogen het zelfde als de knoppen aan de rechter kant op mijn Bold.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:50:
Ik kwam deze foto tegen op Phone Arena, ziet er realistisch uit!
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door MaltaSoron op 27-04-2012 10:54 ]
Vind het meer van de Galaxy Nexus weg hebbeNickvE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:52:
[...]
Als ik die bovenkant vergelijk met mijn BlackBerry Bold 9900 vind ik het heel erg lijken. Ook de knoppen aan de linkerkant ogen het zelfde als de knoppen aan de rechter kant op mijn Bold.
Ziet er overigens wel erg mooi uit!
iets wat ik persoonlijk echt NIET mis héMaltaSoron schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:53:
Deze laatste renders en foto vind ik er echt wel erg goed uit zien. Kom maar door!
Helaas wederom geen dedicated camera-knop
[ Voor 29% gewijzigd door Darkfreak op 27-04-2012 10:57 ]
Dat zou ik nou ook nog graag willen.MaltaSoron schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:53:
Deze laatste renders en foto vind ik er echt wel erg goed uit zien. Kom maar door!
Helaas wederom geen dedicated camera-knop
Ja daar lijkt hij inderdaad ook erg op. Ziet er erg netjes uit dus laten we hopen dat het hem is.Darkfreak schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:56:
[...]
Vind het meer van de Galaxy Nexus weg hebbe..
BBB9900:
[afbeelding]
GNex:
[afbeelding]
[...]
iets wat ik persoonlijk echt NIET mis hé.
Hoe minder hardware toetsen hoe beter.
Daarbij kun je in android de camera starten vanuit het lock-screen, dus zo een fysieke cameratoets is overbodige meuk die alleen maar slijt imo
Het gaat niet om snel de camera te starten met die knop, maar om het daadwerkelijk een foto te maken.Darkfreak schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:56:
[...]
iets wat ik persoonlijk echt NIET mis hé.
Hoe minder hardware toetsen hoe beter.
Daarbij kun je in android de camera starten vanuit het lock-screen, dus zo een fysieke cameratoets is overbodige meuk die alleen maar slijt imo
Ik ga er even van uit dat je net als de gemiddelde android gebruiker niet de standaard camera app gebruikt.Koen87 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:19:
[...]
Het gaat niet om snel de camera te starten met die knop, maar om het daadwerkelijk een foto te maken.
Ik heb ook wel is dat ik een foto moet maken, maar dat ik het scherm niet kan zien. Dan is het verdomd makkelijk dat je gewoon op een knop kan drukken ipv gokken dat je juist op het scherm drukt.
Maar hij hoeft er van mij niet op
Yup, tot ik ontdekte dat dit inderdaad ook kan, werd ik hopeloos helemaal gek van de touch screen sluiterknop. Een hardwareknop voor de camera is dus compleet overbodig als je het naar de volumeknop verplaatst. Zoomen doe je gewoon met het scherm nog.Darkfreak schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:20:
[...]
Ik ga er even van uit dat je net als de gemiddelde android gebruiker niet de standaard camera app gebruikt.
Gezien je in zowat alle camera apps (camera360 etc) gewoon de volume toetsen kunt aanwijzen als snapshot-button snap ik het probleem nog steeds niet.
Ik maak foto's altijd met de VolUp toets ^^
Ik vind het gewoon een hele vrouwelijke telefoon, die ronde vormen, beetje te blij als je het mij vraagt. Lijkt net op een groot inlegkruis ofzoGrrrrrene schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:18:
@Phusebox: Hoezo specifiek voor vrouwen? Ik vind het geen lelijke telefoon zo in de mockup, ook geen super mooie ofzo, maar acceptabel. Nog maar 6 dagen. Mockups zijn niet interessant, dat is hoe fans het toestel ontwerpen in Photoshop. Ik wil weten wat Samsung gedaan heeft
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 27-04-2012 11:50 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben ik wel beetje mee eens... het is niet echt een stoere mannentelefoonPhusebox schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:49:
[...]
Ik vind het gewoon een hele vrouwelijke telefoon, die ronde vormen, beetje te blij als je het mij vraagt. Lijkt net op een groot inlegkruis ofzo
Verder hoop ik niet dat het weer van dat lelijk witte plastic wordt, de kunststof behuizing van de witte One X vind ik erg mooi bijvoorbeeld.
En aub niet weer zo'n nep metalen plastic glimmend randje om de telefoon, dat kan echt al 5 jaar niet meer.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Jullie begrijpen het allemaal verkeerd, dit is gewoon een gelikte mooie telefoon waar helden als Barney Stinson mee rondlopen (En dan heb ik het over de gespeelde rol, niet over Neil Patrick Harris de acteur zelf :-P )Ewivis schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:50:
[...]
Ben ik wel beetje mee eens... het is niet echt een stoere mannentelefoon
Nou het hoeft geen "stoere" telefoon te zijn, maar een wat minder gladde, spiegelende materiaalkeuze zou fijn zijn (maar dat kan sowieso altijd nog aangezien dit maar mock-ups zijn).Richard P schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:56:
Vraag me af hoe een stoere mannentelefoon er dan uit zou zien. Van carbon, met een aantal grote knoppen in militaire stijl?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Haha, nou ik kan echt niet meekomen in je gedachtegang, maar dat is helemaal niet erg. Ik vind het geen vrouwelijk uitziende telefoon, tenzij er een roze versie komt. Maar dat is wel een beetje een dooddoener qua 'vrouwelijk' design. En ja, het is nog een mock-up, over een weekje weten we alles.Phusebox schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:59:
[...]
Nou het hoeft geen "stoere" telefoon te zijn, maar een wat minder gladde, spiegelende materiaalkeuze zou fijn zijn (maar dat kan sowieso altijd nog aangezien dit maar mock-ups zijn).
Verder komt het gewoon heel blij en vrouwelijk over, ook die knop onderaan, kan me nu al voorstellen dat ik me op zo'n priegelding ga ergeren, lijkt wel gemaakt voor mensen met lange nagels.
De witte uitvoeringen van de S II en de Note zijn ook echt om te huilen zo lelijk, en als ze dat nu ook weer gaan doen, maar dan de keuze tussen wit en blauw, dan is mijn keuze snel gemaakt... een One X.
GoT, You have to love it!
precies dat is een mooie!yur400 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:01:
bah, enige plek waar ik rondingen wil zien is bij mijn vriendin.
Doe mij maar zoiets!
Vind ik zelf minder mooi. Zo gaat de iPhone 5 met 4 inch scherm eruit zienyur400 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:01:
Doe mij maar zoiets!
GoT, You have to love it!
Hoax!yur400 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:01:
Doe mij maar zoiets!
Lijkt me sterk, hoe moet je zo'n phone vasthouden zonder het scherm per ongeluk aan te raken? Onmogelijk.Lisadr schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:16:
[...]
Vind ik zelf minder mooi. Zo gaat de iPhone 5 met 4 inch scherm eruit zien
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
De i9500 is overduidelijk een hernoemde Optimus 2X, als hoax. De GT-N8000 is waarschijnlijk de Note 10.1: de resolutie komt overeen met die van een 1280x800 Android tablet met softwareknoppen balk in landscape modus, en de SoC (smdk4210, dus Exynos 4210) komt overeen met de oorspronkelijk aangekondigde specificaties.Golf2vr6 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:58:
GLBenchmark: GT-I9300, GT-I9500 and GT-N8000.
http://www.sammobile.com/...00-gt-i9500-and-gt-n8000/
Verwijderd
Meestal ligt een toestel twee weken na de aankondiging in de winkels. Dus dat in indd eind meiVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:52:
Het gerucht gaat dat de Galaxy S3 al vanaf eind mei in de winkels ligt!
[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 27-04-2012 16:36 ]
Of ze moeten het net zo doen als +-3 jaar geleden, op dinsdag de Jet aankondigen en op donderdag overal in europa in de winkels!!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:55:
[...]
Meestal ligt een toestel twee weken na de aankondiging in de winkels. Dus dat in indd eind mei
Power to the beat.
Verwijderd
Aankondiging van de S2 gezien? Duurde ook niet lang voordat hij toen in de winkels lag.Proxx schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:35:
beetje off-topic maar meestal ligt een toestel niet 2weken na aankondiging in de winkels. volgens mij is dat juist het verschil alleen apple doet dat en nu dus ook samsung maar voorheen duurde het juist veel langer.
Duurde meer dan een half jaar voordat die uitkwam in Amerika.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:38:
[...]
Aankondiging van de S2 gezien? Duurde ook niet lang voordat hij toen in de winkels lag.
Aangekondigd in februari en in mei in de winkels.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:38:
[...]
Aankondiging van de S2 gezien? Duurde ook niet lang voordat hij toen in de winkels lag.
Power to the beat.
[ Voor 86% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2012 21:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2012 21:56 ]
dat niet alleen maar ik moet zeggen dat wat ik van de windows phone gezien heb niet slecht is. dus ik wacht af en als het eenmaal 3 mei is zal ik nog eens goed nadenken om misschien de overstap te makenGrrrrrene schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:52:
Interessante stap om ook met een Windows-telefoon te komen. Aan de andere kant: het is alleen maar een vergroting van je marktaandeel. Werkt dat zomaar? Zou je straks bijvoorbeeld ook een dual boot kunnen draaien van Android en Windows Phone?
/wishful thinking
Dit keer hebben ze echter expres niet in februari aangekondigd omdat het dan te lang zou duren voor 'ie in de winkels lag. Het is dus de bedoeling dat 'ie nu na aankondiging heel snel in de winkel ligt.ronaldm3 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:40:
Aangekondigd in februari en in mei in de winkels.
Een kwartaal verder dus
BoomSmurf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:46:
[...]
Dit keer hebben ze echter expres niet in februari aangekondigd omdat het dan te lang zou duren voor 'ie in de winkels lag. Het is dus de bedoeling dat 'ie nu na aankondiging heel snel in de winkel ligt.
Overigens krijgen de mensen die de S3 demo-en op het Unpacked event er ook allemaal eentje mee naar huis, zou me niet verbazen als alle bezoekers er ook eentje mee krijgen.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 27-04-2012 23:28 ]
Ik vind dat ook erg knap van Samsung. Ik heb daarom ook nog een stille hoop dat hij er anders uit komt te zien dan op die foto van Phonearena. Vind het echt niet mooi dat die hoeken zo zijn afgerond. Doet een beetje ladyphone achtig aan.Grrrrrene schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:26:
Ik vind het nog altijd ongelofelijk dat we nog geen fatsoenlijke foto hebben gezien van het uiteindelijke apparaat. Geen een medewerker in een Samsung-fabriek (waar ze onderhand toch echt wat SIII's moeten hebben geproduceerd), geen insider die zijn 5 minutes of fame wil... Niks. Radiostilte. Ik vind dat echt oprecht knap!
Die foto van Phonearena is overigens wel uitermate k*t van kwaliteit. Met wat voor camera is die in hemelsnaam gemaakt?
Overigens is het amper nieuws dat de SIII vanaf 3 mei ook te bestellen is, dat kun je bij enkele webshops nu al (wel voor een vrij hoge prijs). Bestellen is een, geleverd krijgen is een tweede. Dit is gewoon pre-orderen en als je dat met abonnement doet, zit je er nog behoorlijk aan vast ook
[ Voor 19% gewijzigd door AtlAntA op 28-04-2012 00:07 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zoals ik al eerder aangaf: waarschijnlijk gaan ze dit doen ala Jet.. maandag aankodigen en binnen enkele dagen al overal in de winkels... dan hoop ik natuurlijk op het eerste in de BeNeLuxBoomSmurf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:46:
[...]
Dit keer hebben ze echter expres niet in februari aangekondigd omdat het dan te lang zou duren voor 'ie in de winkels lag. Het is dus de bedoeling dat 'ie nu na aankondiging heel snel in de winkel ligt.
Overigens krijgen de mensen die de S3 demo-en op het Unpacked event er ook allemaal eentje mee naar huis, zou me niet verbazen als alle bezoekers er ook eentje mee krijgen.
Power to the beat.
haha en jij klaagt over een lady phoneAtlAntA schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:44:
[...]
Ik vind dat ook erg knap van Samsung. Ik heb daarom ook nog een stille hoop dat hij er anders uit komt te zien dan op die foto van Phonearena. Vind het echt niet mooi dat die hoeken zo zijn afgerond. Doet een beetje ladyphone achtig aan.
edit: Begin te denken dat de foto van Phonearena nep is en wel om de volgende redenen:
- Je ziet de reflectie van een hand op het toestel maar ook op het tapijt??
- Waarom branden de capacitieve knoppen als het scherm uitstaat?
- De home knop lijkt er niet recht op te zitten.
Eventuele verklaring voor mijn bedenkingen zou kunnen zijn dat de foto nemer een foto van een foto neemt.
Edit2: Hoop toch zo dat het deze alsnog is...:
[afbeelding]
tjah ik vind de leak van Phonearena meer van een ladyphone hebben dan bovenstaande foto. En dat komt puur alleen door de vorm en niet de kleurstelling. Ook al vind ik de kleurstelling van bovenstaande best wel mooi (sjiek).
Ja ik ben een bezoeker. Maar dat bezoekers er eentje krijgen is gewoon hoop. Dat de demo-ers er eentje krijgen weet ik zeker (iemand die ik goed ken is zo'n demo-erZoals ik al eerder aangaf: waarschijnlijk gaan ze dit doen ala Jet.. maandag aankodigen en binnen enkele dagen al overal in de winkels... dan hoop ik natuurlijk op het eerste in de BeNeLux.
PS: ben jij een bezoeker dan?
PS2: wanneer zal die dan langs de FCC gaan?
[ Voor 23% gewijzigd door BoomSmurf op 28-04-2012 08:06 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2012 09:05 ]
Eh nee, ik bedoel letterlijk de "booth babes" (en gents) die in een Samsung pakje tijdens het event de SGS3 in hun hand hebben en de bezoekers van dichtbij laten zien "kijk zo werkt de camera", en dergelijke. Daar kun je dan een praatje mee maken en dan laten ze features aan je zien op demo toestellen.Golf2vr6 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 08:59:
@Blauwe Smurf met demo-ers bedoel je de Samsung global bloggers neem ik aan. Die krijgen altijd gelijk het nieuwste spul. Kan je jezelf trouwens gewoon voor opgeven ;-)
http://www.samsungglobalblogger.com
[ Voor 22% gewijzigd door mister_S op 28-04-2012 15:06 ]
In de UK is dat het geval.......mister_S schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:05:
Ik vind de bovenstaande foto er wel mooi uitzien, rondingen maken een telefoon niet "lady-phones" imo. Alleen begrijp ik de fysieke home knop niet. Wat is daar het nut van als het op ICS draait?
Ik hoop ook dat die exclusieve telcom waar je het waarschijnlijk misschien probably kunt reserveren VF is.
[ Voor 101% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2012 17:06 ]
Er zou toch een geupdate versie komen van de Galaxy Nexus?Golf2vr6 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:48:
[afbeelding]
Phonearena s3....nexus......
Volgens eldar (voor wat het waard is) komt de door Atlanta geposte pic in de buurt.
Edit mmm had mijn vorige post een edit kunnen geven, excuses!
Power to the beat.
Als er een geupgade nexus komt, waarom staat die dan in het rijtje van de galaxy s series?ronaldm3 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:56:
[...]
Er zou toch een geupdate versie komen van de Galaxy Nexus?
PS: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6435
Wie gelooft bovenstaande link?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Als je goed naar de datum kijkt bij dat artikel dan zie je dat het nog van 2011 is. Is volgens mij hier al op 1 van de eerste pagina's besproken.ronaldm3 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:56:
[...]
Er zou toch een geupdate versie komen van de Galaxy Nexus?
PS: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6435
Wie gelooft bovenstaande link?
Klopt en heel eerlijk hoop ik dat het de door jou geposte foto wordt.. dat ziet er wel slik uit en een dedicated camera keyAtlAntA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:11:
[...]
Als je goed naar de datum kijkt bij dat artikel dan zie je dat het nog van 2011 is. Is volgens mij hier al op 1 van de eerste pagina's besproken.
Power to the beat.
Ik hoop het ook. Is ook de reden dat ik die foto heb gerepost.ronaldm3 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:35:
[...]
Klopt en heel eerlijk hoop ik dat het de door jou geposte foto wordt.. dat ziet er wel slik uit en een dedicated camera key
Nog 5 dagen!
[ Voor 7% gewijzigd door MaltaSoron op 28-04-2012 20:51 ]
hoidoei
Ja een notificatieledje zou wel chill zijn.AtlAntA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:54:
[...]
Ik hoop het ook. Is ook de reden dat ik die foto heb gerepost.![]()
Dedicated camera knop hoeft voor mij niet zo nodig. Zijn genoeg apps waarmee je de VolUp knop oid kan instellen als cameraknop. Een notification Led zou ik wel erg graag willen. Zou ook best wel veel batterij kunnen besparen als je erover nadenkt. Dan hoef je het scherm niet elke keer aan te doen als je denkt dat je misschien een berichtje oid hebt.
Power to the beat.
In de foto van phonearena (die waarschijnlijk gewoon een galaxy nexus is.) zou het zo kunnen zijn dat de home knop eveneens als notificatie led dient. Volgens mij heeft de Nokia N97 hetzelfde idee. Hmm even iemand vragen die een N97 heeft/gehad. Golf2vr6??ronaldm3 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:21:
[...]
Ja een notificatieledje zou wel chill zijn.
Heb hier een Galaxy Nexus liggen en die heeft onder het scherm gewoon een ledje zitten en die gaat knipperen als er iets te melden is.
Zal het bij de SGSIII de homeknop zijn die gaat knipperen?
Want bij de foto die je hierboven hebt neergezet zie je niet een ledje ergens boven het scherm.
We wachten geduldig af
Haha maar dat klopt idd, wat een ellende, maar hij had idd de homeknop die ging knipperen als er wat te melden was.Golf2vr6 schreef op zondag 29 april 2012 @ 08:25:
Mmmm dat ding knipperde wel...maar volgens mij ook als hij op de oplader lag. Heb dat ding verdrongen....wat een elende.....
Power to the beat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dat is dan ongeveer 5 inch (toch?) wat 12,7cm is. Mijn S2 is al 12,5cm, met die home button zou dat betekenen dat er ook een 4,3inch scherm in zit.
Verwijderd
daarom dus:CLB schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:08:
Worden schermen (tegenwoordig?) zo gemeten en niet meer diagonaal?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 22:20 ]
Inderdaad, de vorm van de GS3 op de foto is ook helemaal anders bv. Het stukje boven het scherm is langer en breder...Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:18:
Die foto klopt al helemaal niet want de homeknop staat scheef op de unit. De onderkant van de unit is zeer wazig waardoor het moeilijk is om te bepalen waar het scherm eindigt. Ik heb een lijn gelegd aan de bovenkant van het scherm en die naar beneden verplaatst. Daarna langs de homeknop af ook 2 lijnen gelegd en wat zien we? De homeknop is scheef. Verder wijkt het Samsung logo ook een klein beetje af en ondanks dat de unti zelf een beetje schuin op de foto staat is de bovenkant van het scherm toch 90 graden met de onderkant van de foto.
[afbeelding]
Het is een feyk!
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
[ Voor 86% gewijzigd door Nyokki op 30-04-2012 13:09 ]
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Nou toch weten we wel al het belangrijkste. De processor. Maja, nog 3 dagen:)xp7amrkr schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:00:
Ten eerste vind ik het van Samsung erg knap dat ze alles zo stil kunnen houden. We zijn nu enkele dagen voor de officiele launch en er is nog geen één preview of iets verschenen. Ik denk echter dat dit komt door (opzettelijk) mislijdende en soms tegenstrijdige berichtgeving en `leaks`.
Neem als voorbeeld het nieuwsbericht over de keramische behuizing, samen met de gelekte afbeelding. Ik zie nog niet zo snel hoe ze een degelijke achterkant van een mobiel uit een (technisch) keramiek of combinatie met een polymeer willen maken. Het lijkt mij op die manier te dun om het geheel erg sterk te krijgen, en te stijf voor de achterop de mobiel vast te klikken.
Ik ben in ieder geval benieuwd wat Samsung ons donderdag gaat tonen.
Fixed that for youalwaysleft schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:14:
[...]
Nou toch weten we wel al het belangrijkste. De processor. Maja, nog 3 dagen:)
Nou toch weten we wel al wat ik het belangrijkste vind. De processor. Maja, nog 3 dagen:)
Zolang Samsung nog niks heeft gemeld over de processor die in de SGS3 komt weten we nog helemaal niks. We weten zelfs nog niet eens zeker dat de SGS3 wel op 3 mei wordt aangekondigt.alwaysleft schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:14:
[...]
Nou toch weten we wel al het belangrijkste. De processor. Maja, nog 3 dagen:)
Uhm. Weet niet waar jij hebt uitgehangen, maar processor is al 100% zeker en duidelijk:AtlAntA schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:41:
[...]
Zolang Samsung nog niks heeft gemeld over de processor die in de SGS3 komt weten we nog helemaal niks. We weten zelfs nog niet eens zeker dat de SGS3 wel op 3 mei wordt aangekondigt.
alwaysleft schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:05:
[...]
Uhm. Weet niet waar jij hebt uitgehangen, maar processor is al 100% zeker en duidelijk:
nieuws: Samsung onthult Exynos-quadcore voor Galaxy S III
Zoals ik al zei is er nog niks 100% zeker.Samsung spreekt van gebruik van de Exynos 4 Quad voor de 'komende Galaxy-smartphone die officieel in mei aangekondigd wordt' en aangenomen mag worden dat het om het nieuwe topmodel van Samsung, de Galaxy S III, gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 01-05-2012 01:10 ]
sowieso dubieus, waarom zo'n wazige foto? iedereen heeft tegenwoordig een degelijke camera op zn mobiel... fake lijkt me dusAtlAntA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:13:
[...]
[...]
Zoals ik al zei is er nog niks 100% zeker.
Edit: Nog een reden waarom de foto met liniaal nep zou kunnen zijn.
[afbeelding]
Is volgens mij gewoon een nexus aangezien je de menu en back toets kunt zien naast de home knop.
Praat niet zo dom a.u.b. De processor is door middel van een groot persbericht bevestigd vanuit Samsung, dit is 100% zeker. Wat begrijp je er niet aan?!AtlAntA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 00:13:
[...]
[...]
Zoals ik al zei is er nog niks 100% zeker.
Edit: Nog een reden waarom de foto met liniaal nep zou kunnen zijn.
[afbeelding]
Is volgens mij gewoon een nexus aangezien je de menu en back toets kunt zien naast de home knop.
Dan mag jij mij het pers bericht laten zien waarin Samsung zegt dat de exynos quad in de sgs3 komt. Dat gaat je niet lukken. De kans dat het wel zo is is natuurlijk groot maar alle berichten hier om heen zijn gebaseerd op aannames en geruchten.alwaysleft schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:49:
[...]
Praat niet zo dom a.u.b. De processor is door middel van een groot persbericht bevestigd vanuit Samsung, dit is 100% zeker. Wat begrijp je er niet aan?!
Mee eens, alhoewel het wel erg aannemelijk is geworden dat deze er in zit.AtlAntA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:11:
[...]
Dan mag jij mij het pers bericht laten zien waarin Samsung zegt dat de exynos quad in de sgs3 komt. Dat gaat je niet lukken. De kans dat het wel zo is is natuurlijk groot maar alle berichten hier om heen zijn gebaseerd op aannames en geruchten.
Het enige wat Samsung heeft gezegd is dat de de nieuwe Exynos in de volgende galaxy telefoon komt. Wat dus tot nu toe net zo goed de galaxy m kan zijn.
In tegen stelling van wat jij (nogal schreeuwerig) beweert, er is dus nog helemaal niks 100% zeker.
Het is toch wel duidelijk dat er over 2,5 dag de S3 komt en de Next Galaxy is. Ik durf al mijn geld erop te zetten dat in de S3 de quadcore Exyonos soc komt. Ik kom hier donderdag op terug.AtlAntA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:11:
[...]
Dan mag jij mij het pers bericht laten zien waarin Samsung zegt dat de exynos quad in de sgs3 komt. Dat gaat je niet lukken. De kans dat het wel zo is is natuurlijk groot maar alle berichten hier om heen zijn gebaseerd op aannames en geruchten.
Het enige wat Samsung heeft gezegd is dat de de nieuwe Exynos in de volgende galaxy telefoon komt. Wat dus tot nu toe net zo goed de galaxy m kan zijn.
In tegen stelling van wat jij (nogal schreeuwerig) beweert, er is dus nog helemaal niks 100% zeker.
Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt. Vindt het alleen een beetje jammer dat je met termen zoals "100% zeker" gooit terwijl de SGS3 door Samsung nog niet eens 1x genoemd is. Of je moet de zoektermen onder de unpacked app op google play meerekenen dan is het 1x.alwaysleft schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:29:
[...]
Het is toch wel duidelijk dat er over 2,5 dag de S3 komt en de Next Galaxy is. Ik durf al mijn geld erop te zetten dat in de S3 de quadcore Exyonos soc komt. Ik kom hier donderdag op terug.
Misschien zelfs een tablet of een opvolger van de Note?Koen87 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:21:
[...]
Mee eens, alhoewel het wel erg aannemelijk is geworden dat deze er in zit.
Zelf verwacht ik dat ze nog wel is met meerdere toestellen op de proppen kunnen komen donderdag.
Verwijderd
Wat dacht je van de Galaxy 3?alwaysleft schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:29:
[...]
Het is toch wel duidelijk dat er over 2,5 dag de S3 komt en de Next Galaxy is. Ik durf al mijn geld erop te zetten dat in de S3 de quadcore Exyonos soc komt. Ik kom hier donderdag op terug.
Steam: CatBearCow
Verwijderd
dat is 'm niet, gewoon een gephotoshopte nexus..Bartjeuhz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:28:
[afbeelding]
bron: http://www.gsmarena.com/t..._press_shot-news-4181.php
als hij er zo uit komt te zien ben ik blij met mn One X.
vind deze veel te vrouwelijk
Laten we het hopen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:38:
[...]
dat is 'm niet, gewoon een gephotoshopte nexus..
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 01-05-2012 09:40 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq