Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
BeLLiE schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:00:
Hmm vreemd. Want krijg eigenlijk praktisch elke keer als ik op FB ga de melding dat er geen verbinding was. Dan moet ik echt een aantal keer refreshen en dan doet hij het weer.
Ik heb Hi als provider.
Ik heb zelf ook Hi. Op drukke plaatsen heb ik inderdaad ook wel met H+ dat mijn internet alsnog niet wilt werken. Maar veel vaker werkt mijn verbinding eigenlijk wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeLLiE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou dan denk ik dat het aan de telefoon ligt. want er gaat geen dag voorbij dat ik de `netwerkfout´ melding krijg als ik op FB ga. En soms valt de verbinding gewoon helemaal weg. Maar even naar laten kijken dan van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
BeLLiE schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:24:
Nou dan denk ik dat het aan de telefoon ligt. want er gaat geen dag voorbij dat ik de `netwerkfout´ melding krijg als ik op FB ga. En soms valt de verbinding gewoon helemaal weg. Maar even naar laten kijken dan van de week.
Je hebt het steeds over Facebook. Geven andere apps dit ook? Is het telkens op dezelfde locatie dat dit gebeurd? Het lijkt me namelijk sterk dat het echt aan je S3 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeLLiE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou vooral bij FB valt het eigenlijk op. omdat ik erg vaak netwerkfout als melding krijg.
Laatst bij de playstore had ik wel een paar keer dat er geen internet was, maar na een paar keer op `opnieuw` drukken was er weer verbinding. Daarom dacht ik dat het misschien gewoon een veel voorkomend probleem is met de FB-app. Maar omdat hierboven al werd aangegeven dat die gewoon prima werkt moet het dus iets anders zijn lijkt me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
hmm, ik heb zelf ook de officiële facebook app, maar hier geen enkel probleem met inladen als ik onderweg ben. Vage suggestie, ik zit bij Vodafone en als je voor het eerst je toestel in gebruik neemt stuurt Vodafone je een standaard instelling voor je netwerk verbinding. Als ik deze gebruik dan heb ik ook moeite met inladen van pagina's maar als ik in diezelfde instelling van Vodafone de proxy weg haal dan draait het als en tierelier.

Mijn suggestie is dus om te kijken of in je netwerk instelling van je provider je proxy ingesteld staat. Haal deze eens weg en zie of dit verbetering oplevert.

[ Voor 21% gewijzigd door marcel23456 op 21-04-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08 17:08
Zaterdag de MC2 update gedaan, en tot nu toe draait ie probleemloos!

Maar wat een ellende trouwens om te updaten, Kies werkt niet p m'n Win7 laptop (ziet de S3 niet) en op m'n XP laptop moest ik eers 4GB op de C schijf vrijmaken. OTA was voor mij nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:34
RiesB71 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:23:
Zaterdag de MC2 update gedaan, en tot nu toe draait ie probleemloos!

Maar wat een ellende trouwens om te updaten, Kies werkt niet p m'n Win7 laptop (ziet de S3 niet) en op m'n XP laptop moest ik eers 4GB op de C schijf vrijmaken. OTA was voor mij nog niet beschikbaar.
Volgende keer kan ik je aanraden Odin te gebruiken en de firmware hier op te halen. Sneller en makkelijker.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:53:
Sinds 2 weken dit toestel en ik vind het een wereld van verschil met mijn Iphone 4.
Er is alleen een ding:
De meegeleverde music app, heeft het probleem (ook als voice cmd's uit staan) om de muziek op pauze te zetten, en geeft ie aan: wachtrij is leeg.
Daarom maar Winamp geprobeerd, maar dat ding stottert alleen maar, en is niet met bluetooth commands van mijn Sony radio te bedienen.
Iemand?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wat is de vraag precies? Welke functionaliteit zoek je en wat is het probleem? Zo te zien heeft het iets met bluetooth en een muziekspeler te maken, maar verder kom ik niet. Probeer anders eens een paar andere muziekspelers en kijk of die wel doen wat jij wil?

Tip: Muziekspelers in de Play Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Ik heb sinds mijn MC2 update al een paar keer de melding gekregen: "SD kaart onverwachts verwijderd.." Daarna wordt ie wel weer automatisch herkend, zou het iets met de update te meken hebben of puur toeval, heb de SD kaart ook wel een paar dagen in ander toestel gehad..

Trouwens iemand een tip voor een goed "meldingen logger" zou graag de meldingen uit de status bar, later eens terug kunnen kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien tip voor mensen die last hebben van telefoon app die traag opent. Ik rommelde wat met instellingen en deed: Instellingen, Spaarstand en dan CPU-spaarstand uitvinken en sindsdien gaat mijn telefoon app vele malen sneller open. Moeite waard om te proberen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
gwystyl schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:52:
[...]

Wat is de vraag precies? Welke functionaliteit zoek je en wat is het probleem? Zo te zien heeft het iets met bluetooth en een muziekspeler te maken, maar verder kom ik niet. Probeer anders eens een paar andere muziekspelers en kijk of die wel doen wat jij wil?

Tip: Muziekspelers in de Play Store
Het probleem is dat mijn standaard muziek app gewoon stopt midden in het nummer. En daarna de foutmelding krijgt: wachtrij is leeg.
Winamp heb ik gebruikt, maar die trekt het gewoon niet... 3 a 4 onderbrekingen op het nummer.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:49:
Ik heb misschien tip voor mensen die last hebben van telefoon app die traag opent. Ik rommelde wat met instellingen en deed: Instellingen, Spaarstand en dan CPU-spaarstand uitvinken en sindsdien gaat mijn telefoon app vele malen sneller open. Moeite waard om te proberen, toch?
Waarom zou je je telefoon uberhaupt in spaarstand willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
ITG schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:56:
[...]

Waarom zou je je telefoon uberhaupt in spaarstand willen hebben
Omdat de accu dan langer meegaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

marcel23456 schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:14:
hmm, ik heb zelf ook de officiële facebook app, maar hier geen enkel probleem met inladen als ik onderweg ben. Vage suggestie, ik zit bij Vodafone en als je voor het eerst je toestel in gebruik neemt stuurt Vodafone je een standaard instelling voor je netwerk verbinding. Als ik deze gebruik dan heb ik ook moeite met inladen van pagina's maar als ik in diezelfde instelling van Vodafone de proxy weg haal dan draait het als en tierelier.

Mijn suggestie is dus om te kijken of in je netwerk instelling van je provider je proxy ingesteld staat. Haal deze eens weg en zie of dit verbetering oplevert.
Ik heb vanmorgen de proxy weggehaald in mijn netwerk instelling en tot op heden is dat een succes. Ik heb geen problemen meer met de Facebook app (waar ik voorheen veel netwerk meldingen had). Mijn internet pagina's worden nog altijd geopend en ook Whatssapp e.d blijven gewoon werken.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Hallo mensen ik heb in mijn s3 in insane chip kan ik die laten vervangen winkel is de telecombinatie?
Of is het onmogelijk?
Want ik heb geen zin dat mijn s3 opeens uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18
loll schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:51:
Hallo mensen ik heb in mijn s3 in insane chip kan ik die laten vervangen winkel is de telecombinatie?
Of is het onmogelijk?
Want ik heb geen zin dat mijn s3 opeens uitvalt.
Je hebt blijkbaar ook geen zin om de zoekfunctie te gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 11-09 13:34
Het schijnt dat door de nieuwste firmware te gebruiken je geen risico meer loopt. Dus ik denk niet dat je hem kan laten vervangen. Daarbij komt dat je hem dan even lang kwijt bent, als op het moment dat je toch last van SDS zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Miki schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:12:
[...]
Je hebt blijkbaar ook geen zin om de zoekfunctie te gebruiken :/
Ik dacht hetzelfde ;-) En interpunctie is hem ook niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Jammer dat het voor branded S3`s het langer duurt :( .

[ Voor 9% gewijzigd door Hunterrnl op 22-04-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Hunterrnl schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:14:
Jammer dat het voor branded S3`s het langer duurt :( .
Je kunt vrijwel risicoloos je toestel flashen naar de nederlandse stock rom dus als je niet langer kunt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Hmmm ben net overgegaan op een Galaxy S3 en ik wou weten of meer mensen hier mee zitten.

Ik heb Google+ met +/- 1200 contacts er in, op mijn oude HTC syncte de telefoon die contacts vrolijk naar mijn contact lijst, maar MIJN GOD wat moet ik met 1200 contacts waar meestal niet eens een telefoon nummer bij staat? Op de HTC zat er dan ook een leuke optie om de contact feed van Google+ te negeren. (Je hebt dan dus aleen de contacts die op je SIM staan en die in google contacts (gmail) staan)

Maar deze optie kan ik op mijn galaxy S3 niet vinden.

Iemand een idee hoe ik mijn Google+ Contacts uit mijn telefoon contacts weg kan krijgen? (zonder 1200x een contact aan te klikken om die te deleten?)

|:( Laat maar, zit verstopt onder de sync opties.

[ Voor 5% gewijzigd door sHELL op 22-04-2013 17:32 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
barrymossel schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:12:
Het schijnt dat door de nieuwste firmware te gebruiken je geen risico meer loopt. Dus ik denk niet dat je hem kan laten vervangen. Daarbij komt dat je hem dan even lang kwijt bent, als op het moment dat je toch last van SDS zou hebben.
Ik wil gewoon een nieuw moederbord omdat ik geen vertrouwen heb in die nieuwe firmware en het blijft een zwak punt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:44

TommieW

Numa numa.

Ik heb nu bijna twee jaar een HTC Desire HD, en dit ding is naast dat 'ie erg traag is, toe aan vervanging. Na veel mobieltjes te hebben vergeleken, ben ik tot de conclusie gekomen dat de S3 een erg mooi toestel is voor een mooie prijs.

Nu heb ik een paar vragen:
1. Zouden jullie de SIII aanraden aan andere mensen? (Bijvoorbeeld degelijk enz.)
2. Als ik nu een S3 zou kopen, hoe groot is de kans dat ik een expemplaar krijg welke vatbaar is voor de sudden death?

Alvast bedankt!

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

TommieW schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:31:
Ik heb nu bijna twee jaar een HTC Desire HD, en dit ding is naast dat 'ie erg traag is, toe aan vervanging. Na veel mobieltjes te hebben vergeleken, ben ik tot de conclusie gekomen dat de S3 een erg mooi toestel is voor een mooie prijs.

Nu heb ik een paar vragen:
1. Zouden jullie de SIII aanraden aan andere mensen? (Bijvoorbeeld degelijk enz.)
2. Als ik nu een S3 zou kopen, hoe groot is de kans dat ik een expemplaar krijg welke vatbaar is voor de sudden death?

Alvast bedankt!
Ik denk als je hem nu nieuw koopt in de winkel niet meer. September vorig jaar had ik een Pebble Blue versie gekocht voor mijn moeder en die had geen last van bugged chip volgens de app.

Denk als je een exemplaar neemt van de nog latere kleuren (rood,zwart,grijs) of een 2GB LTE versie het probleem al helemaal niet meer voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Arethusa schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:59:
[...]

Ik heb vanmorgen de proxy weggehaald in mijn netwerk instelling en tot op heden is dat een succes. Ik heb geen problemen meer met de Facebook app (waar ik voorheen veel netwerk meldingen had). Mijn internet pagina's worden nog altijd geopend en ook Whatssapp e.d blijven gewoon werken.
Mooi, fijn dat het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb net mijn S3 terug gekregen van Hi. In tegenstelling tot wat zij aan de telefoon mij hebben verteld is er weer geen defect gevonden. Zelfs niet met de DVD die ik erbij heb gedaan die de vastlopers laat zien. Hi heeft niet eens de moeite gedaan om de S3 te updaten.

Ik probeer dat zelf te doen, net liep de S3 echter vast tijdens het downloaden van de upgrade. Heel slecht geregeld dit door Hi en Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

-Edwin- schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:53:
Ik heb net mijn S3 terug gekregen van Hi. In tegenstelling tot wat zij aan de telefoon mij hebben verteld is er weer geen defect gevonden. Zelfs niet met de DVD die ik erbij heb gedaan die de vastlopers laat zien. Hi heeft niet eens de moeite gedaan om de S3 te updaten.

Ik probeer dat zelf te doen, net liep de S3 echter vast tijdens het downloaden van de upgrade. Heel slecht geregeld dit door Hi en Samsung.
Ik ga nooit naar de winkel met defecten. Maar direct naar een samsung service centre. Daar halen ze je imei nummer door de computer en zien meteen of er nog garantie op zit.Bonnetje niet nodig. Vervolgens kan je meteen aan de balie laten zien wat er mis is. Als ze tijd hebben repareren ze het ter plekke. Anders laat je je toestel achter en haal je 'm weer op, vaak op dezelfde dag.

Voorbeeld: Mijn S2 had na 1 jaar een dode plek op het scherm. Service centre gebeld om een afspraak te maken. Kon meteen langskomen, ze hadden tijd. Naar toe gereden en toestel laten zien. Meneer had het onderdeel achter liggen en ging meteen aan de slag. Terwijl ik mijn koffie net op had was het toestel klaar om getest te worden. Gloed nieuw scherm, gedane werkzaamheden op papier en kon m'n toestel meenemen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

BMW_M3 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:04:
[...]

Ik ga nooit naar de winkel met defecten. Maar direct naar een samsung service centre. Daar halen ze je imei nummer door de computer en zien meteen of er nog garantie op zit.Bonnetje niet nodig. Vervolgens kan je meteen aan de balie laten zien wat er mis is. Als ze tijd hebben repareren ze het ter plekke. Anders laat je je toestel achter en haal je 'm weer op, vaak op dezelfde dag.

Voorbeeld: Mijn S2 had na 1 jaar een dode plek op het scherm. Service centre gebeld om een afspraak te maken. Kon meteen langskomen, ze hadden tijd. Naar toe gereden en toestel laten zien. Meneer had het onderdeel achter liggen en ging meteen aan de slag. Terwijl ik mijn koffie net op had was het toestel klaar om getest te worden. Gloed nieuw scherm, gedane werkzaamheden op papier en kon m'n toestel meenemen.
Als ik zoek naar een samsung service centre in de buurt krijg ik gewoon winkels als de Phone House te zien.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
loll schreef op maandag 22 april 2013 @ 17:46:
[...]
Ik wil gewoon een nieuw moederbord omdat ik geen vertrouwen heb in die nieuwe firmware en het blijft een zwak punt natuurlijk.
Dan wens ik je heel veel succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Christiano007 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:18:
[...]

Als ik zoek naar een samsung service centre in de buurt krijg ik gewoon winkels als de Phone House te zien.
Dat kan, er staat niet heel groot Samsung op de gevel, maar het zijn gewoon winkels met een keurmerk van Samsung. Degene in Nieuwegein waar ik meestal heen ga is een KPN Business Center met een eigen reparatie-afdeling. Daar wordt je telefoon dus ook zoveel mogelijk ter plekke gemaakt terwijl je wacht; ik weet niet of dat bij alle Samsung service centers zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Iavak schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:38:
[...]

Ik denk als je hem nu nieuw koopt in de winkel niet meer. September vorig jaar had ik een Pebble Blue versie gekocht voor mijn moeder en die had geen last van bugged chip volgens de app.

Denk als je een exemplaar neemt van de nog latere kleuren (rood,zwart,grijs) of een 2GB LTE versie het probleem al helemaal niet meer voorkomt.
Daar hoef ik me dus geen zorgen voor te maken! :D

Ik lees dat vrij veel mensen last hebben van vastlopende S3's. Als ik nu een S3 zou kopen, is deze dan ook vatbaar voor het vastloop-probleem?

Nogmaals alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
TommieW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:24:
[...]

Daar hoef ik me dus geen zorgen voor te maken! :D

Ik lees dat vrij veel mensen last hebben van vastlopende S3's. Als ik nu een S3 zou kopen, is deze dan ook vatbaar voor het vastloop-probleem?

Nogmaals alvast bedankt! :)
Tja, dat ik koffiedik kijken. Ik daartegen heb nog nooit vastlopers gehad, insane chip included.
:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
BMW_M3 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:04:
[...]

Dat wilde ik inderdaad doen, maar bij Hi vertelden ze me dat ik dat niet moest als ik nog met mijn S3 bij smartcare terecht wilde komen. Hoe dan ook, die providers in Nederland zijn echt belachelijk. Veel te veel macht als je het mij vraagt, ze kunnen de consumenten van alles maken.

Ik ben trouwens blij te kunnen zeggen dat met de update de vastlopers zijn verdwenen. Ik kan eindelijk weer normaal mijn S3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
TommieW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:24:
Zo te horen niet. De reacties n.a.v. de nieuwste firmware update die ik lees zijn allemaal positief. Zelf ook geen vastlopers meer gehad de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sluit ik me bij aan. :) Ik heb 'm zes dagen geleden geflashed, sindsdien geen enkele vastloper meer, en daarvoor minimaal 2-3 keer per dag.
/me happy :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:54:
Sluit ik me bij aan. :) Ik heb 'm zes dagen geleden geflashed, sindsdien geen enkele vastloper meer, en daarvoor minimaal 2-3 keer per dag.
/me happy :)
Hier ook zo, sinds zat MC2 en sindsdien geen vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds gisteren liep hij ineens tot soms wel 5x per uur vast... Geen enkele aanleiding kunnen verzinnen wat er veranderd is. Dit was in elk geval voldoende reden om hem te resetten naar fabrieksinstelling. Tot op heden is hij niet meer vastgelopen en ervaar ik weer veel snelheidswinst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexus! schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:29:
Sinds gisteren liep hij ineens tot soms wel 5x per uur vast... Geen enkele aanleiding kunnen verzinnen wat er veranderd is. Dit was in elk geval voldoende reden om hem te resetten naar fabrieksinstelling. Tot op heden is hij niet meer vastgelopen en ervaar ik weer veel snelheidswinst!
Het lijkt mij nuttig om er bij te vermelden met welke rom-versie je dat probleem hebt/had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nu Google Now steeds nuttiger begint te worden in Nederland (oa door OV informatie in bijna heel het land), vroeg ik mij af of jullie het gebruiken. Ik vind het van tijd tot tijd handig werken, maar het gebruik zo enorm veel batterij als de telefoon in idle staat.

Voor de mensen die het wel gebruiken, ervaren jullie dit ook? Ik vraag mij af of het normaal is dat Google Now zoveel batterij verbruikt, of dat er misschien iets bij mijn S3 is dat icm Google Now de telefoon veel wake locks geeft. Mijn S3 is net gereset.

Ik wil trouwens hier niet een batterij discussie mee aanwakkeren. Ik weet heel goed dat de batterijduur weer prima is als ik Google Now uitzet, ik wil alleen weten of Now bij iedereen zoveel batterij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Vanavond mijn S3 besteld hopelijk morgen in huis. Iedereen bedankt voor de reacties! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
-Edwin- schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:57:
Ik wil trouwens hier niet een batterij discussie mee aanwakkeren. Ik weet heel goed dat de batterijduur weer prima is als ik Google Now uitzet, ik wil alleen weten of Now bij iedereen zoveel batterij gebruikt.
Ik heb hem ook uitgezet omdat het volgens mij stroom vrat. Helaas, want het was een interessante toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,ik heb een vraag. Ik wil van mijn HTC HD2 naar een HTC One X of een SGS3 gaan, maar ik ga er sowieso een custom rom op zetten.
Welke telefoon is beter voor custom roms? De One X of de SGS3?

( Ik heb deze vraag ook in het One X topic geplaatst, dus ik ben benieuwd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Rare vraag. Wat bedoel je met beter voor? Een groter aanbod? Kijk dan eens op XDA. Dat de telefoon beter werkt? Dat ligt toch voor een groot deel aan de telefoon zelf.

Beter ga je eerst eens bij jezelf te rade wat je zoekt in een telefoon en maak je een keuze m.b.t. de twee telefoons op basis daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:45:
Rare vraag. Wat bedoel je met beter voor? Een groter aanbod? Kijk dan eens op XDA. Dat de telefoon beter werkt? Dat ligt toch voor een groot deel aan de telefoon zelf.

Beter ga je eerst eens bij jezelf te rade wat je zoekt in een telefoon en maak je een keuze m.b.t. de twee telefoons op basis daarvan.
Ik bedoel betere ondersteuning, betere performance met custom roms,makkelijk te rooten, et cetera. Dat is niet zo'n rare vraag toch? Wat ik zoek weet ik al, en de keuze is al grotendeels gemaakt. Maar stel nou dat voor de SGS3 een enorme ondersteuning is en voor de One X helemaal niet, dan is dat voor mij wel belangrijk. Ik probeer me gewoon even te informeren over beide telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:25:
[...]

Ik bedoel betere ondersteuning, betere performance met custom roms,makkelijk te rooten, et cetera. Dat is niet zo'n rare vraag toch? Wat ik zoek weet ik al, en de keuze is al grotendeels gemaakt. Maar stel nou dat voor de SGS3 een enorme ondersteuning is en voor de One X helemaal niet, dan is dat voor mij wel belangrijk. Ik probeer me gewoon even te informeren over beide telefoons.
Beide zijn erg populair, dus ik verwacht voor beide veel beschikbare custom roms. Voor de SGS III heb je globaal twee opties: Samsung-gebaseerde en AOSP/AOKP-gebaseerde roms zoals CyanogenMod.
Bij de eerste worden voornamelijk features verwijderd en soms wat optimalisaties uitgevoerd, en heb je goed werkende hardware. Bij CM en afgeleiden worden vanaf een kale Android vaak bergen features toegevoegd, maar werkt niet alle hardware perfect.
Kijk eens in het custom rom topic voor ervaringen met de verschillende roms en blader wat XDA-pagina's door om een indruk te krijgen van de roms die beschikbaar zijn.
Rooten is kinderspel (staat ook in het custom rom topic), maar kan even wennen zijn als je nu een HTC gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:52:
[...]

Beide zijn erg populair, dus ik verwacht voor beide veel beschikbare custom roms. Voor de SGS III heb je globaal twee opties: Samsung-gebaseerde en AOSP/AOKP-gebaseerde roms zoals CyanogenMod.
Bij de eerste worden voornamelijk features verwijderd en soms wat optimalisaties uitgevoerd, en heb je goed werkende hardware. Bij CM en afgeleiden worden vanaf een kale Android vaak bergen features toegevoegd, maar werkt niet alle hardware perfect.
Kijk eens in het custom rom topic voor ervaringen met de verschillende roms en blader wat XDA-pagina's door om een indruk te krijgen van de roms die beschikbaar zijn.
Rooten is kinderspel (staat ook in het custom rom topic), maar kan even wennen zijn als je nu een HTC gewend bent.
Over het rooten maak ik me geen zorgen, met custom roms kan ik aardig overweg, en er is altijd nog XDA met mooie guides. Ik zal daar eens even rond gaan kijken, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:25:
[...]

Beide telefoons zijn volgens mij even makkelijk te rooten. Ondersteuning voor de OneX met custom roms is er ook zat. Voordeel is dat je voor de OneX roms van LordClockan hebt. Daar was ik erg fan van op min Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

-Edwin- schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:57:
Nu Google Now steeds nuttiger begint te worden in Nederland (oa door OV informatie in bijna heel het land), vroeg ik mij af of jullie het gebruiken. Ik vind het van tijd tot tijd handig werken, maar het gebruik zo enorm veel batterij als de telefoon in idle staat.

Ik had het ook aan staan voor de gein maar had ook het idee dat het een batterijvreter was en daarom uitgezet.

Heb geen tests uitgevoerd verder.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Wat is de laatste (officiële) versie van Android voor deze telefoon?

[ Voor 9% gewijzigd door TheNephilim op 24-04-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
TheNephilim schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:50:
Kijk eens bij Sammobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Miki schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:19:
[...]

Kijk eens bij Sammobile :)
Bedankt voor de tip, maar die website bevat malware volgens Chrome als ik op 'firmware' klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

TheNephilim schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:50:
Voor welke versie van de S3 ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
ik werd een beetje moe van het camera geluid dus heb getracht deze uit te zetten. Optie niet gevonden dus ben maar gaan googlen. Nu lees ik op verschillende sites dat dit niet mogelijk is zonder root acces en het renamen van de audio file. Beetje kansloos wat mij betreft!:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TheNephilim schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:39:
[...]

Bedankt voor de tip, maar die website bevat malware volgens Chrome als ik op 'firmware' klik.
Die melding krijg ik niet?

Laatste versie van Android voor de SGS III is 4.1.2. Er is één leak van 4.2.1 geweest, maar die was niet zo stabiel. Ik verwacht dat het nog even duurt voor we 4.2.2 gaan zien, en dat er geen 4.2.1 leaks meer komen.

De laatste officiele Nederlandse firmware versie is I9300XXEMC2_I9300PHNELL2_PHN (april 2013)
lj_tree schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:56:
ik werd een beetje moe van het camera geluid dus heb getracht deze uit te zetten. Optie niet gevonden dus ben maar gaan googlen. Nu lees ik op verschillende sites dat dit niet mogelijk is zonder root acces en het renamen van de audio file. Beetje kansloos wat mij betreft!:(
Een andere optie is het geluid van de telefoon uitzetten voor je een foto gaat maken. Het is een irritante workaround, maar ik heb idd ook geen optie gevonden om alleen het sluitergeluid uit te zetten.
Weet je toevallig welk bestandje je zou moeten verwijderen om het sluitergeluid uit te zetten?
Ik gok /system/media/audio/ui/camera_click.ogg ?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4fogfRH8vp7qOUtiMH5xNmHO/full.png

[ Voor 42% gewijzigd door gwystyl op 25-04-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Omdat ik een complete reset heb gehad is het probleem met de default agenda weer terug. Echter nu is "mijn agenda"de default. Ik heb mijn Samsung account al verwijderd maar zonder succes. Iemand een idee hoe ik mijn gmail account weer als default krijg?
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:16:
[...]

Het is raar maar S Planner kijkt naar de volgorde waarin accounts worden toegevoegd en de eerste is default. Wat je doet.

1. Ga naar instellingen > accounts & synchronisatie
2. Verwijder je Samsung Account
3. Open S Planner en je zult zien dat GMail je default account is

Optioneel

4. Als je gebruik maakt van diensten als Samsung DIVE, Backup, etc. dan kan je nu het account weer toevoegen. Je zult zien dat het account onderaan de lijst komt te staan in S Planner.

Rare workaround maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik heb bij mijzelf ondekt waarom hij zovaak vastloopt.
Het is altijd als er een app een update heeft, dus na de reboot krijg ik altijd een tekentje van updaten.
Dus ga nu automatisch laten updaten en kijken of hij nog vast loopt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:04:
[...]

Beide telefoons zijn volgens mij even makkelijk te rooten. Ondersteuning voor de OneX met custom roms is er ook zat. Voordeel is dat je voor de OneX roms van LordClockan hebt. Daar was ik erg fan van op min Desire HD.
Ik kreeg op de One X de reactie dat de community van de One X toch wat levendiger was. Het rooten heb ik wat onhandig geformuleerd, ik weet zeker dat dat soort dingen geen probleem worden. Ik ga er 99% zeker toch MIUI op zetten, maar ik zag op verschillende sites dat die op de SGS3 net wat meer up-to-date is. Heb jij ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Argh, page buddy is op zich wel een nuttige feature. Zonder headset wil ik namelijk geen muziek beluisteren dus als hij dan die pagina enkel laat zien met aangesloten headset, ideaal. Ware het niet dat page buddy zichzelf dermate belangrijk vindt dat wijzigingen die ik heb doorgevoerd na een tijdje ongedaan worden gemaakt..
En dan ook niet te vergeten dat je je de recommended apps niet mag wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:39:
[...]

Ik kreeg op de One X de reactie dat de community van de One X toch wat levendiger was. Het rooten heb ik wat onhandig geformuleerd, ik weet zeker dat dat soort dingen geen probleem worden. Ik ga er 99% zeker toch MIUI op zetten, maar ik zag op verschillende sites dat die op de SGS3 net wat meer up-to-date is. Heb jij ervaring hiermee?
Ik heb MIUI er na een vraag in het Custom Rom topic maar eens opgezet. Het ziet er erg gelikt uit en lijkt goed te werken. Dat het meer up-to-date is dan de versie die beschikbaar is voor de One X zou kunnen. De SGS III is een officieel ondersteund toestel, de One X is afhankelijk van ports. Verdere posts hierover zijn beter op hun plaats in het andere topic: [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Weet iemand of "Light Flow" inmiddels goed draait op de S3. Oftewel is de bug met het geluidje bij het zoomen van de homescreens er uit? Is "LEDBlinker Pro" evt een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Nu online

dbzfan

Nee.

RiesB71 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:27:
Weet iemand of "Light Flow" inmiddels goed draait op de S3. Oftewel is de bug met het geluidje bij het zoomen van de homescreens er uit? Is "LEDBlinker Pro" evt een alternatief?
Gewoon proberen.. binnen een kwartier uninstallen als je het niet werkt :) Overigens kun je text-to-speech uitzetten en dan heb je het probleem sowieso niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Heeft iemand hier toevallig een GT-I9305 uit NL ? Zover ik kan vinden wordt die alleen vanuit KPN geleverd. Ik vroeg mij af of deze ook KPN branded is ?

Ik heb er nu een uit Dutisland en daar zitten diverse (duitse) vodafone app's op.. ik heb liever een 'schone' versie en zat er over te denken om die van KPN te (laten) installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
RiesB71 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:27:
Lightmanager is wel een goed alternatief

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
DukeBox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:23:
Heeft iemand hier toevallig een GT-I9305 uit NL ? Zover ik kan vinden wordt die alleen vanuit KPN geleverd. Ik vroeg mij af of deze ook KPN branded is ?

Ik heb er nu een uit Dutisland en daar zitten diverse (duitse) vodafone app's op.. ik heb liever een 'schone' versie en zat er over te denken om die van KPN te (laten) installeren.
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9305

Take your pick!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
gwystyl schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:19:
[...]

Die melding krijg ik niet?

Laatste versie van Android voor de SGS III is 4.1.2. Er is één leak van 4.2.1 geweest, maar die was niet zo stabiel. Ik verwacht dat het nog even duurt voor we 4.2.2 gaan zien, en dat er geen 4.2.1 leaks meer komen.

De laatste officiele Nederlandse firmware versie is I9300XXEMC2_I9300PHNELL2_PHN (april 2013)

[...]

Een andere optie is het geluid van de telefoon uitzetten voor je een foto gaat maken. Het is een irritante workaround, maar ik heb idd ook geen optie gevonden om alleen het sluitergeluid uit te zetten.
Weet je toevallig welk bestandje je zou moeten verwijderen om het sluitergeluid uit te zetten?
Ik gok /system/media/audio/ui/camera_click.ogg ?
[afbeelding]
Het sluitergeluid is inderdaad camera_click.ogg.
Zelf heb ik:
auto_focus.ogg,
auto_focus_error,
cam_start.ogg,
cam_stop.ogg,
camera_click.ogg,
camera_click_short,
camera_focus.ogg,
shutter.ogg

verwijderd, geen irritante geluiden meer. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
reyals schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:15:
[...]

Lightmanager is wel een goed alternatief
Idd mooi eenvoudig alternatief. Alleen jammer dat voor WhatsApp Root nodig is. Misschien toch maar eens overwegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
ik ben zelf een tevreden s3 eigenaar maar ik heb even een vraagje....ik was vanmiddag in de hi shop waar de 4g variant van de s3 hangt..deze versie heeft meer ram geheugen dan de normale s3 hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
joey82 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:21:
ik ben zelf een tevreden s3 eigenaar maar ik heb even een vraagje....ik was vanmiddag in de hi shop waar de 4g variant van de s3 hangt..deze versie heeft meer ram geheugen dan de normale s3 hoe kan dit??
Nou, ze hebben er extra ram geheugen ingezet net zoals ze er een andere communicatiechip in hebben gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Tnx voor de link, maar ik snap niet hoe ik 'unbranded' kan herkennen.. ik zie overal telecom providers bijstaan. De enige NL is van KPN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Zijn er mensen die een hartslagmeter op hun S3 hebben kunnen aasluiten?

Polar heeft de H6 en H7 met bluetooth smart (4.0). De S3 zou ook bluetooth 4.0 moeten hebben, maar volgens diverse fora lijken de H6 en H7 niet met de S3 te kunnen synchroniseren.

Zephyr heeft wel een borstband, maar die kost maar liefst 99 euro in Nederland.

Polar heeft ook nog de Wearlink+. Die is officieel niet comptabel met de S3. Volgens de fora werkt hij wel, maar is de batterij met twee uur leeg. Lijkt mij dus ook geen optie...

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Tot zover de mythe van de onbreekbare plasticSamsung telefoons :o

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1874515/SMALL_0810%202.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1874515/SMALL_0811%202.JPG

Een ogenschijnlijke onschuldige val op een zachte vloer heeft er voor gezorgd dat mijn S3 er na 8 maanden al zo gehavend uitziet. Ik snap best dat een telefoon niet is gemaakt om te laten vallen maar mythische bouwkwaliteit die Samsung wordt toegediend omdat ze plastic gebruiken wordt hier toch echt wel mee ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

^nofi, maar mijn s1 (zonder hoesje o.i.d.) ziet er nog beter uit dan jouw s3 als ik zo die krassen zie aan de zij/onder-kant.. wat heb je daar in hemelsnaam mee gedaan ?

[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 25-04-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
DukeBox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:19:
[...]

Tnx voor de link, maar ik snap niet hoe ik 'unbranded' kan herkennen.. ik zie overal telecom providers bijstaan. De enige NL is van KPN..
http://www.sammobile.com/...GT-I9305&pcode=0#firmware

Hier kan je het wat makkelijker herkennen, als er niets tussen haakjes staat zijn ze unbranded, heb je alleen nog land specifieke apps welke normaliter niet echt opvallen, anders even rooten en via titanium verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
DukeBox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:37:
^nofi, maar mijn s1 (zonder hoesje o.i.d.) ziet er nog beter uit dan jouw s3 als ik zo die krassen zie aan de zij/onder-kant.. wat heb je daar in hemelsnaam mee gedaan ?
Zie je dat hoesje er naast? Ik ben er dus vrij netjes mee omgegaan zoals ik ook met al mijn voorgaande telefoons heb gedaan. Ik heb een kantoorbaan dus de telefoon zit of in mijn binnenzak of ligt op tafel, wel is het zo dat ik de telefoon zeer regelmatig gebruik. Ik ben echt telleurgesteld in de bouwkwaliteit van deze Samsung. Mijn naked iPhone 3G zag er na twee jaar nog beter uit mijn huidige S3.

Edit:
Deze foto ziet er ook al niet fraai uit, dit is gekomen toen ik vier weken zonder hoesje heb gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1874515/SMALL_0809.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 25-04-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeja36
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 09:38
GuitarJJ schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:50:
Zijn er mensen die een hartslagmeter op hun S3 hebben kunnen aasluiten?

Polar heeft de H6 en H7 met bluetooth smart (4.0). De S3 zou ook bluetooth 4.0 moeten hebben, maar volgens diverse fora lijken de H6 en H7 niet met de S3 te kunnen synchroniseren.

Zephyr heeft wel een borstband, maar die kost maar liefst 99 euro in Nederland.

Polar heeft ook nog de Wearlink+. Die is officieel niet comptabel met de S3. Volgens de fora werkt hij wel, maar is de batterij met twee uur leeg. Lijkt mij dus ook geen optie...
Hier ben ik ook benieuwd naar. Zit zelfs aan de S4 te denken aangezien daarvoor een officiële hartslag band leverbaar is. Heb helaas nog nergens gelezen dat deze ook compatible is met de S3….

Voor mij heeft de S4 slechts 1 groot nadeel: er zit geen FM radio op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:12
Miki schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:48:
[...]

Zie je dat hoesje er naast? Ik ben er dus vrij netjes mee omgegaan zoals ik ook met al mijn voorgaande telefoons heb gedaan. Ik heb een kantoorbaan dus de telefoon zit of in mijn binnenzak of ligt op tafel, wel is het zo dat ik de telefoon zeer regelmatig gebruik. Ik ben echt telleurgesteld in de bouwkwaliteit van deze Samsung. Mijn naked iPhone 3G zag er na twee jaar nog beter uit mijn huidige S3.

Edit:
Deze foto ziet er ook al niet fraai uit, dit is gekomen toen ik vier weken zonder hoesje heb gedaan.
[afbeelding]
Als ik me nog goed kon herinneren was er in het begin wel een probleem met deze rand dat deze spontaan zou barsten. Misschien is dit hetzelfde bij jou en was de val gewoon de laatste druppel. Ik zou eens proberen garantie te vragen als je er wat meer info over kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:19:
[...]

KPN is meestal ook zonder al te veel zooi. Zo niet kan je uiteraard wat verwijderen als je geroot bent of dingen uitschakelen in instellingen-apps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
-TYPHOON- schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:
[...]

Als ik me nog goed kon herinneren was er in het begin wel een probleem met deze rand dat deze spontaan zou barsten. Misschien is dit hetzelfde bij jou en was de val gewoon de laatste druppel. Ik zou eens proberen garantie te vragen als je er wat meer info over kan vinden...
Het klopt bijna wat je zegt, er was een lichting die precies in het midden brak. Voor deze gevallen had Samsung aangegeven dat ze die kosten zouden vergoed. Doordat mijn breuk zich op een hoek bevind, ga ik deze garantie zeker niet krijgen. Het zal wel heel snel afgedaan worden als veroozaakt door slecht gebruik eindgebruiker. Ik maak me niet zo druk over hoe lang mijn S3 heel blijft, ik heb relatief goedkoop abonnement(VDF FF) en klein bedrag bijbetaald voor de S3 dus heel dramatisch is het niet eerder teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Laatst online: 13:55

Tazzios

..

Ikkeja36 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:48:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Zit zelfs aan de S4 te denken aangezien daarvoor een officiële hartslag band leverbaar is. Heb helaas nog nergens gelezen dat deze ook compatible is met de S3….

Voor mij heeft de S4 slechts 1 groot nadeel: er zit geen FM radio op :(
off topic:
Een bluetooth hartslagmeter kun je op elke telefoon gebruiken.
Verder is Sony interresanter omdat deze ant+ ondersteunen dit is wat garmin gebruikt voor hun hartslagmeters en cadans tellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Tazzios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:45:
[...]

off topic:
Een bluetooth hartslagmeter kun je op elke telefoon gebruiken.
Verder is Sony interresanter omdat deze ant+ ondersteunen dit is wat garmin gebruikt voor hun hartslagmeters en cadans tellers.
Tegenwoordig zijn alle degelijke bluetooth hartslagmeters uitgerust met bluetooth smart. Blijkbaar kan Android daar niet mee omgaan, desondanks dat de S3 wel de juiste hardware heeft.

Verder blijven er weinig normale bluetooth harslagmeters over. Degene (Polar Wearlink+) die wel op de S3 werkt, heeft blijkbaar last van een enorme battery drain.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
de s3 moet toch 1gb aan ram hebben?

als ik naar taakbeheer ga waar je het ram geheugen kan zien staat maar 800 nog wat!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
joey82 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:21:
de s3 moet toch 1gb aan ram hebben?

als ik naar taakbeheer ga waar je het ram geheugen kan zien staat maar 800 nog wat!?!?
Google

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 26-04-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:12
Miki schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:28:
[...]

Het klopt bijna wat je zegt, er was een lichting die precies in het midden brak. Voor deze gevallen had Samsung aangegeven dat ze die kosten zouden vergoed. Doordat mijn breuk zich op een hoek bevind, ga ik deze garantie zeker niet krijgen. Het zal wel heel snel afgedaan worden als veroozaakt door slecht gebruik eindgebruiker. Ik maak me niet zo druk over hoe lang mijn S3 heel blijft, ik heb relatief goedkoop abonnement(VDF FF) en klein bedrag bijbetaald voor de S3 dus heel dramatisch is het niet eerder teleurstellend.
Heb je hier meer informatie over? Ik kan het niet zo 1,2,3 herinneren/vinden dat Samsung daar wat over gezegd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
Lightmanager werkt toch niet geheel feilloos: Ik heb Gmail disabled, maar toch gaat de LED knipperen..
RiesB71 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:49:
[...]

Idd mooi eenvoudig alternatief. Alleen jammer dat voor WhatsApp Root nodig is. Misschien toch maar eens overwegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Miki schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:48:
Hmm die blauwe accentueert wel heel erg de krassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Lightning89 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:20:
Heb je hier meer informatie over? Ik kan het niet zo 1,2,3 herinneren/vinden dat Samsung daar wat over gezegd heeft?
nieuws: Samsung repareert haarscheurtjes onder garantie
DukeBox schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:29:
Hmm die blauwe accentueert wel heel erg de krassen..
Het is wel zo dat het nu extra opvalt als het licht vanuit een bepaalde kant erop schijnt. Maar het is duidelijk dat een s3 zonder hoesje dus niet is aan te raden, de behuizing is erg krasgevoelig :P
Je snapt hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
hmm update gehad vandaag maar merk niets nieuws ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik vind de bouwkwaliteit van de S3 t.o.v. de S2 ook slecht. Tussen het glas en de randen van het toestel zit erg veel stof bij mij. Dat ziet er toch wel vies uit en doet afbreuk aan het uiterlijk. De achterklep is inderdaad erg krasgevoelig. Verder gaat het lak van de Samsung logo op de achterklep er zelfs af.

Ik gebruik geen hoesje om mijn S3, maar dat is geen excuus voor bovenstaande punten. Mijn S2 had helemaal geen last van bovengenoemde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
Donderdag heb ik na 13 dagen mijn telefoon weer kunnen ophalen bij het service-center. Buiten het vervangen van het moederbord is ook de nieuwste firmware geïnstalleerd Tot nu toe geen vastlopers en spontane herstarts meer voor mij.

https://www.dropbox.com/s...2013-04-25%2019.05.36.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heb hem gister ook laten vallen. De grijze midden frame is op een plekje naar de kloten. Beetje ingedeukt en wat weggeschaaft en het ziet er niet uit, want je ziet de grondlaag, dus zwart ipv grijze coating. Ook nog een haarscheurtje ontdekt in de scherm en wat plekjes op de cameralens. Naja, moest een keer gebeuren, aangezien ik het zonder hoesje gebruik.

Pittig jammer, had beter verwacht, want ik liet em maar op +/- 60 cm vallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris Smoove op 27-04-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Regelmatig lees ik hier ook nog steeds mee.
Al lezend over haarscheurtjes kijk ik mijn bezel na, wat ik ook best wel vaker gedaan heb om te zien of het bij mij ook voorkomt. (nee, geen controle-drift, maar meer een kleine 'inspectie' gedreven door anderen die wel problemen ervoeren hiermee en dat hier postten)
Gelukkig nooit ook maar iets wat er op lijkt gevonden...

Maar vandaag weer zo'n geval, en ik kijk rondom... verrek een haarscheur :(
Hij zit bij mij bij de usb connector onderaan.
Nog niet eerder opgevallen, (kan er hooguit een maand zitten) (vanwege de eerdere keren dat ik er op lette dus) maar ook niet eerder iemand anders gelezen die op deze plek een haarscheur heeft gevonden.
(ben ik de enige dan?)

Anyhow, een foto:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/m5w5w.jpg

En toen...?
Het scheurtje is niet echt storend en dus blijkbaar niet eerder opgevallen.
Als ik er een nagel overheen haal dan blijft die er achter haken, op die manier dus voelbaar.
Het scheurtje loopt door naar de voorkant van de bezel.

Verder; Ik ben best zuinig met mijn toestel, ziet er echt nagelnieuw uit.
Ik heb een flipcover (geen screenprotector) voor het scherm en op het scherm is ook echt geen kras op te bespeuren.
De bezel rondom is ook nog als nieuw, op een kleine 'schram' aan de bovenkant na is er geen deuk of buts te bespeuren.
Het toestel is sinds de aankoop (half juli 2012) dan ook eerlijk waar nog nóóit gevallen.
Hij ligt vaker op tafel dan dat ik hem in mijn zak draag over het algemeen.

Maar nu de vraag/mijn dilemma.
Kan ik dit toestel het beste opsturen/aanbieden ter reparatie voor dit haarscheurtje, of is het gewoon 'gebruik-schade/slijtage' en moet ik het voor lief nemen.
Maar dat laatste dan meer omdat reparatie lang duurt en ik het idee heb dat je dan weer met andere problemen opgezadeld wordt vanwege de reparatie aan het toestel.
Ervaringen zijn welkom, tevens anderen die scheurtjes op dezelfde plek hebben gevonden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Het zal wel heel toevallig zijn maar de plaats van de breuk komt overeen met die van mij, zie mijn foto's maar. Zijn er meerdere mensen die ook een scheurtje hebben boven de USB connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Jep. Ik ook.
Het verhaal van gijsvogel kan ik letterlijk overnemen. Zelfs de aankoopdatum.

Bij mij zit het scheurtje alleen aan de linker kant van de connector.
Super zuinig op al mijn spullen, (N900, S1, Gio, S2, allemaal als nieuw nog). Heb er vanaf dag 1 een hardcase omheen.
Ongeveer een maand geleden dat dit mij opviel. Was toen best pissig. Maar heb er geen werk van gemaakt.

Bang dat ze het scherm gaan vervangen, en je het toestel mogelijk slechter terug krijgt dan uit de fabriek.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Laatst online: 12-09 15:52
Miki schreef op zondag 28 april 2013 @ 08:46:
Het zal wel heel toevallig zijn maar de plaats van de breuk komt overeen met die van mij, zie mijn foto's maar. Zijn er meerdere mensen die ook een scheurtje hebben boven de USB connector?
heb exact hetzelfde scheurtje en op exact dezelfde plek als gijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
Ok... bedankt voor de reacties, ik ben dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Bij mijn s3 is er ook sinds een week een haarscheurtje zichtbaar, bij mij zit hij bovenop recht over de plek waar de 2e microfoon zit. Ik heb een kleine kras op mijn scherm dus vind het niet zo erg om hem op te sturen, ik wacht het nog even af. Aangeschaft op 16-06-2012.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
timmert26 schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:53:
[...]
heb exact hetzelfde scheurtje en op exact dezelfde plek als gijs...
Hier ook een scheurtje, alleen dan iets meer naar de zijkant, zo'n 2-3 mm van de usb-ingang.

Gaat iemand hem opsturen?
Pagina: 1 ... 105 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.