Goed om te horen dat dit werkt!
Zelf zit ik met de volgende vraag. Heb het helaas niet duidelijk kunnen vinden via Google, XDA en de Custom Roms topic binnen Tweakers.
Ik zou graag de originele firmware van de UK willen flashen (BTU) maar de CSC van mijn S3 is momenteel PHN.
1. Kan ik gewoon de laatste firmware I9300XXEMC2_I9300OXAEMC2_BTU.zip flashen en hierbij de PDA, CSC en PHONE flashen vanuit de firmware op mijn S3?
2. Zal mijn CSC dan automatisch veranderen naar BTU?
3. Ben ik dan mijn bestanden en apps van de interne SD kwijt?
4. Kan ik dan voortaan OTA updates (en Kies) ontvangen van de UK firmware?
Hoop dat iemand hier antwoorden op heeft of een link heeft waar ik antwoorden kan vinden.
Edit:
Ondertussen het een en ander gevonden. Maar het is nog steeds niet helemaal duidelijk. Aangezien sommige mensen binnen dit forum rapporteren dat ze alleen maar de firmware hebben geflashed en hun CSC automatisch is veranderd en ander rapporteren weer dat ze zelf daarna de CSC moesten veranderen (wat resulteerd in een factory reset).
Edit2:
Toch maar gewoon geflashed. Ik kan nu niet meer updaten via Kies of OTA. Heb wel alles behouden. Om verder mijn CSC te veranderen moet ik verder, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Dus voortaan updaten met Odin, maar goed dit is ook veel sneller.
[
Voor 24% gewijzigd door
sslojko op 09-04-2013 16:32
. Reden: Nieuwe info ]