Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
heutsm schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:57:
[...]

Update: na bijna twee weken de S3 weer terug gekregen. Phonehouse wist alleen te melden dat er 'een onderdeel' vervangen was, welke had Samsung niet gemeld. Direct de insane-check gedaan en het blijkt dat ik nu géén insane-chip heb. Helaas had ik de test niet gedaan voordat ik het toestel wegbracht, maar het lijkt er toch op dat het moederbord vervangen is. Gisteren non-stop met het toestel in de weer geweest en vandaag ook redelijk wat. Nog geen vastloper gehad, maar een echte conclusie is misschien nog te vroeg...
zelfde verhaal hiero, en al bijna maand in gebruik zonder vastlopers. :D

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
mijn s3 slurpt sinds een week of 2 batterij. Na 5 uur oid heb ik nog 50% over met niet echt intens gebruik. Heb hem zelfs op spaarstand staan en dingen als GPS, BT, multiscreen e.d allemaal uit staan. Werkt een factory reset hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
timmert26 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:56:
mijn s3 slurpt sinds een week of 2 batterij. Na 5 uur oid heb ik nog 50% over met niet echt intens gebruik. Heb hem zelfs op spaarstand staan en dingen als GPS, BT, multiscreen e.d allemaal uit staan. Werkt een factory reset hier voor?
waarschijnlijk een app die blijft draaien en ervoor zorgt dat de phone niet in deep sleep status komt. Gebruik betterbatterystats om te achterhalen welke app hiervoor verantwoordelijk is.
ori thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:22
Ik heb vandaag mijn s3 opgehaald van reparatie van de insane chip. Ze hebben dus alleen een software update gedaan. De chip is verder niets mee gedaan. Heb nog steeds de insane chip volgens de app. Staat ook nog steeds sudden death yes! bij. Dus insturen voor de chip te veranderen heeft dus geen ene reet zin! Toestel vandaag paar uur aangestaan en nog geen reboots of freezes gehad.

Software versie: I9300CEELL1
Buildnummer: JZ054K.I9300XXELLA
Android versie: 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 05:33
blueface schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:23:
Ik heb vandaag mijn s3 opgehaald van reparatie van de insane chip. Ze hebben dus alleen een software update gedaan. De chip is verder niets mee gedaan. Heb nog steeds de insane chip volgens de app. Staat ook nog steeds sudden death yes! bij...
Werkt je telefoon nog of is de kans groter dat hij kapot kan gaan?

[ Voor 21% gewijzigd door Nas T op 28-03-2013 19:05 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:22
Nas T schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Werkt je telefoon nog of is de kans groter dat hij kapot kan gaan?
Hij werkt gewoon, maar de kans is dus groter dat hij er plotseling mee op houd.

Zolang ie het doet, vindt ik het prima voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Timmy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:50:
Mijn S3 gaf sinds een week of twee ook veel problemen, regelmatig zwarte schermen of spontaan rebooten. Er waren dagen dat ik bijna niets anders deed dan het toestel opnieuw opstarten.

Op XDA developers las ik dat firmware versie I9300XXEMB5 uitkomst zou kunnen bieden. Dus van 't weekend geinstalleerd en inderdaad sinds de installatie geen reboots of zwarte schermen meer :) Geen idee of het generiek is maar het is het proberen waard als je weet hoe je zelf firmware kan installeren.
Heb zelf ook een S3 van een van de eerste uren. Met een insane chip. Heb nog nooit last gehad van vastlopers. Nu installeer ik ook niet elke app die los en vast zit (momenteel heb ik er 95 geinstalleerd), dat helpt wel een beetje denk ik. Heb ook vorige week de MB5 geinstalleerd. Dit is één van de beste ROM's tot nog toe. Op 3G/2G kan hij met 15% per werkdag toe, wireless wil wel eens wat meer nemen (op het werk rond de 40%, thuis 's nachts maar 4 tot 5%, wel raar). Voor mij is het dus vooral de batterijduur die verbeterd is, aangezien ik geen stabiliteitsproblemen heb gehad (afkloppen!).
Enige nadeel schijnt te zijn dat deze UK rom een Koreaanse CSC oplevert. Heb ik in ieder geval geen last van/niks van gezien tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
canth schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:28:
Heb zelf ook een S3 van een van de eerste uren. Met een insane chip. Heb nog nooit last gehad van vastlopers. Nu installeer ik ook niet elke app die los en vast zit (momenteel heb ik er 95 geinstalleerd), dat helpt wel een beetje denk ik. Heb ook vorige week de MB5 geinstalleerd. Dit is één van de beste ROM's tot nog toe. Op 3G/2G kan hij met 15% per werkdag toe, wireless wil wel eens wat meer nemen (op het werk rond de 40%, thuis 's nachts maar 4 tot 5%, wel raar). Voor mij is het dus vooral de batterijduur die verbeterd is, aangezien ik geen stabiliteitsproblemen heb gehad (afkloppen!).
Enige nadeel schijnt te zijn dat deze UK rom een Koreaanse CSC oplevert. Heb ik in ieder geval geen last van/niks van gezien tot nog toe.
Hoe weet je dat je die insane chip hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
barrymossel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:29:
[...]

Hoe weet je dat je die insane chip hebt?
Een beetje effort mag wel hoor, het wordt in dit topic meerdere malen genoemd. Herhaling:
zoek in playstore op 'eMMC Brickbug' (niet case sensitive volgens mij).
Deze app verteld je of je een insane chip hebt. Als je root hebt kun je ook testen of het sudden death probleem optreedt, dan zit er een knopje waar je het hele flashgeheugen van de telefoon kan testen.
Heb ik niet, ik heb vanaf dag een alleen maar standaard roms gedraaid (wel zo'n beetje allemaal, maar allemaal standaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
canth schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:34:

Een beetje effort mag wel hoor, het wordt in dit topic meerdere malen genoemd. Herhaling:
zoek in playstore op 'eMMC Brickbug' (niet case sensitive volgens mij).
Deze app verteld je of je een insane chip hebt. Als je root hebt kun je ook testen of het sudden death probleem optreedt, dan zit er een knopje waar je het hele flashgeheugen van de telefoon kan testen.
Heb ik niet, ik heb vanaf dag een alleen maar standaard roms gedraaid (wel zo'n beetje allemaal, maar allemaal standaard).
Was ook sarcastisch bedoeld snelle jelle. Je hebt dus een app gedownload waarvan je totaal niet weet of deze veilig is. En daarvoor zeg je dat je niet alle apps zomaar installeert? Hmm. Leek net alsof je daarmee wilde zeggen dat je dáárdoor geen vastlopers hebt.
canth schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:28:
Nu installeer ik ook niet elke app die los en vast zit (momenteel heb ik er 95 geinstalleerd), dat helpt wel een beetje denk ik.
Ik heb sinds een paar weken ook vastlopers en herstarts. Baal als een stekker. En dan ga jij insinueren dat dit wellicht komt door het niet veilig omgaan met het installeren van apps?

[ Voor 10% gewijzigd door barrymossel op 28-03-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Ik sluit hier ook aan, sinds gister eigenaar van de S3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
barrymossel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Was ook sarcastisch bedoeld snelle jelle. Je hebt dus een app gedownload waarvan je totaal niet weet of deze veilig is. En daarvoor zeg je dat je niet alle apps zomaar installeert? Hmm. Leek net alsof je daarmee wilde zeggen dat je dáárdoor geen vastlopers hebt.

[...]

Ik heb sinds een paar weken ook vastlopers en herstarts. Baal als een stekker. En dan ga jij insinueren dat dit wellicht komt door het niet veilig omgaan met het installeren van apps?
Ik denk dat er wel een verband zou kunnen bestaan tussen het installeren van een gaziljoen apps en de stabiliteit van een toestel ja. Het heeft niet eens zozeer te maken met het wel of niet veilig installeren van die apps. Het is jammer mijn post opgevat wordt als het strooien van zout in een open wonde, dat was niet mijn bedoeling.
Het lijkt mij handig om eens een onderzoekje te doen naar de factoren die zorgen voor de stabiliteits problemen. Uit dit onderzoek zou heel goed kunnen blijken dat de aanname over het hebben van een groot aantal apps complete onzin is. Vragen die je hierbij zou kunnen stellen: Hoeveel mensen met stabiliteitsproblemen hebben hun toestel geroot? Hoeveel gebruiken één of andere kernel waarmee alles kan behalve thee zetten? Hoeveel apps heb je geinstalleerd? Daar zou zeker eens een inventaris van gemaakt kunnen worden. Dan kunnen we daarna meer gefundeerd zeggen of de problemen die veel mensen hebben worden veroorzaakt door:

1. Samsung kan geen telefoons maken
2. Gebruikers moeten niet zoveel prutsen met de telefoon
3. App bouwers kunnen niet programmeren

Dit is natuurlijk gechargeerd!!!

hierbij alvast mijn telefoon als eerste deelnemer van dit onderzoek:

Firmware: XXEMB5 (maar ook geen problemen met eerdere versies)
Root: Nee
Kernel: standaard
Aantal apps: < 100
Problemen: Geen

[ Voor 14% gewijzigd door canth op 29-03-2013 10:54 . Reden: volledige versie van firmware ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Firmware: Stock
Aantal apps: Alleen van bekende partijen (Rovio, ING, Google, etc.) Stuk of 20
Problemen: Sinds 2-3 weken restarts, vastlopers, etc. Hetgeen dus veroorzaakt zou worden door die 'insane chip'
Base: I9300CEELL1

[ Voor 7% gewijzigd door barrymossel op 29-03-2013 09:00 . Reden: Vroeg die ene meneer :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Ik mag vanmiddag verlengen, en nu viel mijn oog op dit toestel, zeker omdat 3 collega's ook al dit toestel hebben, en allemaal geen probleem hebben.
Maar wat ik hier lees baart me toch wel zorgen, of word dat "insane" probleem een beetje opgeblazen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het zou beter zijn om ook je baseband helemaal te typen en je os.

Baseband : XXELKB
Kernel: stock
Root: ja
Apps: +/- 200
Problemen: geen, maar heb wel de insane chip, het probleem zou verholpen moeten zijn met nieuwe baseband versies.

[ Voor 57% gewijzigd door Chris Smoove op 29-03-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Goed nieuws: de S3 van mn moeder is terug. Ze hebben een level 3 reparatie uitgevoerd (usb poort vervangen) en idd zonder dat mn moeder voor de kosten hoeft op te draaien

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Crap, heb mn telefoon terug sinds 2 weken, had laten vallen en zat een barst in scherm, is gefixed.
Nu begint mn phone vast te lopen en zwarte schermen te geven..... En checkde met zon insane chip checker, en ja hoor raak......
Wat moet ik nu doen, is het nu zeker dat mijn telefoon een keer zal sterven, en zijn de vastlopers en zwarte schermen indicatie dat het nadert ??
Rare is voor de reperatie nooit problemen gehad. Heb mn s3 sinds 15 juni 2012.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
barrymossel schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:37:
Firmware: Stock
Aantal apps: Alleen van bekende partijen (Rovio, ING, Google, etc.) Stuk of 20
Problemen: Sinds 2-3 weken restarts, vastlopers, etc. Hetgeen dus veroorzaakt zou worden door die 'insane chip'
Base: I9300CEELL1
Hmm, weinig apps, helemaal standaard, ik ken alleen de CEELL1 versie van de firmware niet, de XXLL4 en XXLL5 zijn van december vorig jaar. Hier kun je alle standaard firmware versies van de afgelopen tijd vinden.
Het rare is, als dit zou komen door de insane chip, dan hoort het probleem pas bij een vollere telefoon op te treden. De theorie is (volgens mij) dat er bepaalde geheugenbereiken van de flash chips fouten bevatten, die samen met de 'insane' chip zorgen voor vastlopers. Ik vind het allemaal een beetje vaag. Neemt niet weg dat het ongelovelijk irritant is als je last hebt van deze problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Dit is echt om ziek, schijtziek van te worden. Ik heb mijn S3 voor de tweede keer terug van Hi. Weer geen defect gevonden. Maar ik kom niet eens voorbij het scherm om mijn account in te stellen. Hij loopt nu al 3 keer vast! 2 keer bij het instellen van een samsung account. En 1 keer kwam ik daar voorbij, loopt die vast bij het instellen van mijn Gmail account.

Ik weet niet meer wat ik moet doen eigenlijk. Je garantie stelt dus niks voor bij die afzetters van Hi en Samsung. Rotbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG

ITG

Dan neem je contact op en dat je het probleem opgelost wil hebben binnen redelijk termijn en anders neem je juridische stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
-Edwin- schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:12:
Dit is echt om ziek, schijtziek van te worden. Ik heb mijn S3 voor de tweede keer terug van Hi. Weer geen defect gevonden. Maar ik kom niet eens voorbij het scherm om mijn account in te stellen. Hij loopt nu al 3 keer vast! 2 keer bij het instellen van een samsung account. En 1 keer kwam ik daar voorbij, loopt die vast bij het instellen van mijn Gmail account.

Ik weet niet meer wat ik moet doen eigenlijk. Je garantie stelt dus niks voor bij die afzetters van Hi en Samsung. Rotbedrijven.
Het is en blijft niet goed, maar probeer eens zonder SIM en externe SD kaart. Misschien dat het daaraan ligt in jouw geval en ze dan dus het probleem bij het reparatie centrum dus ook echt niet hebben gezien. Op die manier kan je er in ieder geval voor zorgen dat ze dan de volgende keer het probleem wel zien.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
canth schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:03:
Hmm, weinig apps, helemaal standaard, ik ken alleen de CEELL1 versie van de firmware niet, de XXLL4 en XXLL5 zijn van december vorig jaar. Hier kun je alle standaard firmware versies van de afgelopen tijd vinden.
Het rare is, als dit zou komen door de insane chip, dan hoort het probleem pas bij een vollere telefoon op te treden. De theorie is (volgens mij) dat er bepaalde geheugenbereiken van de flash chips fouten bevatten, die samen met de 'insane' chip zorgen voor vastlopers. Ik vind het allemaal een beetje vaag. Neemt niet weg dat het ongelovelijk irritant is als je last hebt van deze problemen
Deze is besteld via Coolblue in augustus geloof ik. Ik heb er nooit iets aan gedaan, omdat ik het niet nodig vond (alles werkte tot voor kort smooth en snel). Nu heb ik geen zin in garantiegezeur (ik weet dat ze moeten repareren, maar ik weet ook dat ze er alles aan doen om daar onderuit te komen).

Naar aanleiding van alle verhalen op internet kunnen we dus met zekerheid aannemen dat de mijne (helemaal standaard, met weinig apps) stuk gaat. Daar zou je eigenlijk uit kunnen concluderen dat (sommige) S3's gewoon slecht zijn gemaakt, of het nu wel of niet die insane chip is.

Ik denk dat ik Samsung maar ga contacten. Pfff. Ben er nu wel klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Koldur schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:58:
[...]

Het is en blijft niet goed, maar probeer eens zonder SIM en externe SD kaart. Misschien dat het daaraan ligt in jouw geval en ze dan dus het probleem bij het reparatie centrum dus ook echt niet hebben gezien. Op die manier kan je er in ieder geval voor zorgen dat ze dan de volgende keer het probleem wel zien.
Dat heb ik tegen ze gezegd. Aan de telefoon zeggen ze dat ze het daar met sim-kaart testen. SD kaart lost het niet op bij mij. Wat ik me net bedacht is dat ik altijd mijn Samsung account herstel. Ik probeer het nu even zonder dat account te herstellen.

Dinsdag komen ze mijn S3 ophalen. Dan gaat die direct naar Samsung ipv naar dat zooitje dat Hi heet. Ik ga er ook een DVD bijdoen waarin ik laat zien dat die toch echt vastloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 29-03-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:25
-Edwin- schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:08:
[...]

Dat heb ik tegen ze gezegd. Aan de telefoon zeggen ze dat ze het daar met sim-kaart testen. SD kaart lost het niet op bij mij. Wat ik me net bedacht is dat ik altijd mijn Samsung account herstel. Ik probeer het nu even zonder dat account te herstellen.

Dinsdag komen ze mijn S3 ophalen. Dan gaat die direct naar Samsung ipv naar dat zooitje dat Hi heet. Ik ga er ook een DVD bijdoen waarin ik laat zien dat die toch echt vastloopt.
Ik wilde idd net voorstellen om duidelijk te laten zien door een video opname wat het probleem is. Hierbij moet je denk ik wel nog even ervoor zorgen dat ze ook zien dat deze video in maart 2013 opgenomen is (actueel nieuws erbij zetten of iets in die richting). Anders gaan ze misschien daar weer over beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik heb een S3 in augustus gekocht. Nog nooit last gehad van freezes/reboots.
Draai momenteel stock firmwareversie I9300XELLA met auto-cf-root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik kan nu dus dinsdag voor de derde keer de S3 naar Hi opsturen met een DVD erbij van wat er zich afspeelt. Ik twijfel of ze deze DVD zullen bekijken en ben bang dat ik dan weer na een week te horen krijg dat er geen defect is.

Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen met die Samsung repair centers zijn. Ik woon doordeweeks in Rotterdam, en op 10 minuten fietsen is er zo'n Samsung repair center. Ik dacht er zelf aan om daarheen te gaan, de video's die ik heb te laten zien met het defect. En desnoods daar even spelen om het defect zelf te reproduceren. Maar kan ik zomaar naar zo'n repair center met een bon van Hi waarin staat dat ik een nieuw contract met een S3 heb? Die Samsung center zit namelijk in een vodafone winkel oid.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 29-03-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:39
-Edwin- schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:14:
Ik kan nu dus dinsdag voor de derde keer de S3 naar Hi opsturen met een DVD erbij van wat er zich afspeelt. Ik twijfel of ze deze DVD zullen bekijken en ben bang dat ik dan weer na een week te horen krijg dat er geen defect is.

Nu is mijn vraag wat jullie ervaringen met die Samsung repair centers zijn. Ik woon doordeweeks in Rotterdam, en op 10 minuten fietsen is er zo'n Samsung repair center. Ik dacht er zelf aan om daarheen te gaan, de video's die ik heb te laten zien met het defect. En desnoods daar even spelen om het defect zelf te reproduceren. Maar kan ik zomaar naar zo'n repair center met een bon van Hi waarin staat dat ik een nieuw contract met een S3 heb? Die Samsung center zit namelijk in een vodafone winkel oid.
Ik ben erg tevreden met die gasten bij de Vodafone winkel. Probeer het eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
ja je kunt gewoon naast een Samsung service center. ik ga indien nodig naar die in het KPN service center.com is voor mij het dichtst bij, en de service is er goed

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Goed om te horen! Ik heb dinsdagavond een afspraak dat Hi het toestel komt ophalen. Maar ik ga eerst even kijken bij die Service Center dinsdagmiddag. Ik heb goede hoop dat zij mij wel zullen helpen als ik laat zien wat er met het toestel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Ik heb volgens die app ook de Insane Chip, date 06/2012. Toestel is gekocht in oktober. Moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
thechib12 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:20:
Ik heb volgens die app ook de Insane Chip, date 06/2012. Toestel is gekocht in oktober. Moet ik me zorgen maken?
Nee, tenzij je last hebt van vastlopers.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De naam SDS zegt het al, het kan op elk moment gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de zomertijd is ingegaan (buiten is het zonnig en lijkt het lente, tot het moment dat je daadwerkelijk naar buiten gaat).
De tijdinstellingen op mijn S3 zijn prima meegegaan, alleen de tijdsindicator op de accuweather widget niet. Die loopt nu een uur achter op de werkelijke tijd. Ik heb me scheel gezocht, maar deze instelling niet kunnen vinden. Wie weet hoe je dit kunt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandabeer35
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:37
Gewoon even weerwidget openen en druk op refresh... deed bij mij de klok weer op normale waarden komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandabeer35 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:35:
Gewoon even weerwidget openen en druk op refresh... deed bij mij de klok weer op normale waarden komen :+
Helaas dat werkt bij mijn foon niet; ook opnieuw opstarten, vinkjes plaatsen en weer weghalen bij tijdinstellingen heeft ook niet het gewenste effect. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:20:
[...]

Helaas dat werkt bij mijn foon niet; ook opnieuw opstarten, vinkjes plaatsen en weer weghalen bij tijdinstellingen heeft ook niet het gewenste effect. :?
Zet je gps eens aan en probeer het dan eens opnieuw?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jerry_a schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:42:
[...]

Zet je gps eens aan en probeer het dan eens opnieuw?
Not working here. Alles al aangepast, en veranderd, maar helpt nog niet. Wellicht even 24 overheen laten gaan?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:13
Widget verwijderen en opnieuw toevoegen fixed het probleem :>

Gelukkig is het een Samsung, als het de iPhone betrof had het wereldnieuws geweest en had het op frontpage weer met emmers vol stront in de comments gestaan.

[ Voor 56% gewijzigd door Miki op 31-03-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Miki schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:58:
Widget verwijderen en opnieuw toevoegen fixed het probleem :>
Hier dus niet :P hij klapt nu dus weer terug naar 14.59...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Not working here. Alles al aangepast, en veranderd, maar helpt nog niet. Wellicht even 24 overheen laten gaan?
Dat ga ik nu ook doen. Even geduld hebben is nooit verkeerd. Maar het vreemde is dat de 'kleine' tijdsaanduiding in de app wel de correcte tijd aangeeft, maar de 'grote' tijdsaanduiding dus niet. En als ik de widget verwijder, toestel opnieuw start, gps aan/uit, locatiesettings aanpas etc.. niet werkt. En als ik bijvoorbeeld de digitale klok installeer, geeft die wel de correcte tijd weer, in de grote letters.

Heb werkelijk geen flauw idee waar dit aan kan liggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb zelfs een klein zonnetje met een klokje in de widget staan. Misschien ff kijken in de datum en tijdinstellingen, wellicht beïnvloed je provider de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:04:
Ik heb zelfs een klein zonnetje met een klokje in de widget staan. Misschien ff kijken in de datum en tijdinstellingen, wellicht beïnvloed je provider de tijd.
Dat heb ik ook gehad, nu niet. Jouw suggestie zou namelijk best kunnen. Daarom maar even geduld hebben voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:02:
[...]

Dat ga ik nu ook doen. Even geduld hebben is nooit verkeerd. Maar het vreemde is dat de 'kleine' tijdsaanduiding in de app wel de correcte tijd aangeeft, maar de 'grote' tijdsaanduiding dus niet. En als ik de widget verwijder, toestel opnieuw start, gps aan/uit, locatiesettings aanpas etc.. niet werkt. En als ik bijvoorbeeld de digitale klok installeer, geeft die wel de correcte tijd weer, in de grote letters.

Heb werkelijk geen flauw idee waar dit aan kan liggen. :/
Hier heb ik ook een tijd last van gehad, zeer irritant want me wekker werkte ook maar half.
opgelost door toestel uit en aan te zetten, sindsdien nergens meer problemen me gehad ..

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Met de laatste keer de weers informatie even bijwerken is het wel gelukt. Tijd is nu weer goed. Duurt blijkbaar even voordat de app het doorheeft...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybpraetorian schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:49:
Met de laatste keer de weers informatie even bijwerken is het wel gelukt. Tijd is nu weer goed. Duurt blijkbaar even voordat de app het doorheeft...
Ja, inderdaad. Bij mij nu ook opgelost.
Goed om te weten voor bij de volgende zomertijd/wintertijd overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG

ITG

Heeft iemand nog een mooie weer app als widget?Ik heb deze
Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c30/oxygenefrl/Screenshot_2013-04-01-09-54-31_zps8c3b925d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:02
Luitjes, er zijn bepaalde gebieden waarbij je internet ontvangst waar je ontvangst iets zwakker is, deze van H+ automatisch na een paar minuten naar een G gaat. (boven in de taakbalk). is er misschien een optie, waar je kunt instellen dat deze op H+ blijft draaien zodat je toch fatsoenlijke snelheid houdt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna altijd het probleem dat als ik de eerste keer naar iemand wil bellen, dat er dan niets gebeurd, het toestel belt wel maar ik hoor niets. Degene die ik op dat moment aan het bellen ben hoort ook niets. Ik moet dan iedere keer het gesprek beëindigen en de tweede keer werkt het altijd prima. Een vreemd probleem. Ook erg vervelend als je haast hebt en iemand heel snel wilt bellen! Iemand anders die dit herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:58:
Ik heb bijna altijd het probleem dat als ik de eerste keer naar iemand wil bellen, dat er dan niets gebeurd, het toestel belt wel maar ik hoor niets. Degene die ik op dat moment aan het bellen ben hoort ook niets. Ik moet dan iedere keer het gesprek beëindigen en de tweede keer werkt het altijd prima. Een vreemd probleem. Ook erg vervelend als je haast hebt en iemand heel snel wilt bellen! Iemand anders die dit herkend?
Ik heb dit ook af en toe. Het komt echter niet altijd voor. Ik heb mijn S3 al sinds juni en eigenlijk al sinds het begin dit ''probleem''. Maar ikzelf erger me er niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjuh1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 09:13
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:58:
Ik heb het idee dat het, als je wacht tot de telefoon over gaat, wel altijd werkt. Ik zet hem standaard op speaker als ik iemand bel, en wacht dan tot ik de toon hoor. Als je dan de speaker uit zet, en de telefoon aan je oor houdt, werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG

ITG

Waar staat die H+ voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Een onderwerp wat prima is te vinden via google. "H+ gsm" doet wonderen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Aloysxda schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:00:
Luitjes, er zijn bepaalde gebieden waarbij je internet ontvangst waar je ontvangst iets zwakker is, deze van H+ automatisch na een paar minuten naar een G gaat. (boven in de taakbalk). is er misschien een optie, waar je kunt instellen dat deze op H+ blijft draaien zodat je toch fatsoenlijke snelheid houdt ?
Je zou kunnen proberen om het volgende te doen:

Instellingen
Meer instellingen
Mobiele netwerken
Netwerk modus - instellen op alleen WCDMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG

ITG

Nas T schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:10:
[...]

Een onderwerp wat prima is te vinden via google. "H+ gsm" doet wonderen.
Ja sorry toen ik verzend drukte bedacht ik me dat zo'n vraag eigenlijk te dom is voor Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ITG schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 07:59:
[...]

Ja sorry toen ik verzend drukte bedacht ik me dat zo'n vraag eigenlijk te dom is voor Tweakers.
Heeft helemaal niets met dom te maken. Luiheid en gemakzucht, even googlen en je het antwoord binnen vijf minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Afgelopen week ook de Samsung Galaxy S3 gehaald, bevalt tot nu toe erg goed :) lekker snel en groot vergeleken met mijn HTC Sensation en zeker de iPhone 3GS welke ik de afgelopen weken als vervanging gebruikte. Verder ook de "sane" chip volgens de in dit topic genoemde app, dus ik zou veilig moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Ey mannen, ik heb nu de Samsung SIII sinds 2 weken en ik ben er zeer tevreden over.

Het toestel is wel wennen kwa grootte, ik heb het daardoor net uit mijn handen laten vallen omdat ik toch met 1 hand het toetstel wilde besturen ipv 2 handen.

Nu zit er een barstje rechtsboven op het scherm en 2 lange krassen boven op het scherm. Ik heb het toetsel niet verzekerd, wat kan ik het beste doen? Ik heb een beschermhoesje maar ik was net met mijn GSM bezig en het scherm is hierdoor recht op de grond gevallen.

Ik baal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Reparatie is vaak rond de 200 euro dus dat is een afweging of je dat de moeite vindt.
Het valt vaak ook onder inboedelverzekering als je het thuis hebt laten vallen. Daar heb je vaak een beperkt eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Oei vervelend! Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Met 1 hand bedienen is ook leuk als het hard waait op de fiets :X
Nog niet weggewaaid maar het kan zomaar gebeuren. Leuk als je dan net op een brug fietst ofzo :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:30:
Nog niet weggewaaid maar het kan zomaar gebeuren.
Dan moet je 3 dingen doen:
1. Niet gaan zeuren als het wegwaait, want je hebt opties.
2. Zorgen dat je meer spierkracht in je handen hebt of een andere manier vinden om je telefoon beter vast te houden.
3. Geen telefoon kopen en dit zeker niet aan de verzekering opgeven.

Voor degenen die dit wel gedekt zien door de verzekering: bedankt dat jullie incompetente gedrag er toe leidt dat andermans verzekeringspremie omhoog gaat. Zoiets klinkt erg verantwoordelijk. :+ :+ :+

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
Hey, ik ben een weekje geleden overgestapt van een iPhone 3GS naar een Samsung Galaxy SIII. Ik kwam er achter dat de stock messaging app van Samsung/Google MMSjes kan versturen. Ik zie de waarde van MMS niet, wil MMS dus uitzetten om niet per ongeluk MMSjes te kunnen versturen.

Nu heb ik Tele2, en die heeft twee APNs (in tegenstelling tot de grote drie geloof ik, waar je één APN hebt ?). Eén voor internet, en één voor MMS. Kan ik dmv het verwijderen van de APN mijn MMS uitzetten, of gaat dat problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hoe zou je het dan voor mekaar krijgen 'per ongeluk' een MMS te versturen? Je moet toch heel bewust een attachment toevoegen voor het een MMS wordt?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
MaximusTG schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:34:
Hoe zou je het dan voor mekaar krijgen 'per ongeluk' een MMS te versturen? Je moet toch heel bewust een attachment toevoegen voor het een MMS wordt?
Nee, lange SMSjes worden ook een MMS. Het is me zelfs voorgekomen bij een kort bericht. Hoe weet ik niet, maar het is zo. :+

Of interpreteer ik de app verkeerd? In mijn berichten lijst staat namelijk: (geen onderwerp), dat is toch echt een MMS eigenschap, niet?

edit: heb de leap of faith genomen (je kan altijd nieuwe instellingen opvragen via Tele2) en nu geeft hij bij mmsjes aan dat ik geen mobiel internet heb, en dat hij 'm verstuurt zodra er mobiel internet is. MMSjes versturen kan iig niet meer. Internet werkt natuurlijk gewoon nog via de internet-apn.

[ Voor 36% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 03-04-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bark_At_The_Cat schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:35:
[...]

Nee, lange SMSjes worden ook een MMS. Het is me zelfs voorgekomen bij een kort bericht. Hoe weet ik niet, maar het is zo. :+

Of interpreteer ik de app verkeerd? In mijn berichten lijst staat namelijk: (geen onderwerp), dat is toch echt een MMS eigenschap, niet?

edit: heb de leap of faith genomen (je kan altijd nieuwe instellingen opvragen via Tele2) en nu geeft hij bij mmsjes aan dat ik geen mobiel internet heb, en dat hij 'm verstuurt zodra er mobiel internet is. MMSjes versturen kan iig niet meer. Internet werkt natuurlijk gewoon nog via de internet-apn.
Vreemd hoor, ik verstuur regelmatig lange smsjes (meer dan 160 tekens) maar het is echt nog nooit een mms geworden.
Pas als ik een bijlage (audio, video of foto) toevoeg word het een mms.
Misschien is dit ook nog provider afhankelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Een bericht wordt automatisch een mms als je bericht meer dan 3 SMS berichten aan tekens omvat. Uit m'n hoofd is het eerste bericht 160 tekens en ieder volgend bericht 145, dus bij meer dan 450 tekens wordt je bericht omgezet.

Of als je een bijlage bijvoegt uiteraard.

Edit: sommige speciale tekens zorgen er voor dat je minder tekens in een sms kan gebruiken. Daardoor kan het zijn dat je kortere berichten kan typen.

Een € symbool kost bijvoorbeeld 2 tekens, een ₩ symbool zelfs 91

[ Voor 29% gewijzigd door floriske.nl op 03-04-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 10:09
Ik heb gisteravond een system update geïnstalleerd, sindsdien staat Google Play Magazines (hiervoor nog nooit gezien in de lijst) in de top bij het batterij verbruik. Hij staat nu op 11% en merkte vandaag ook dat de accu een stuk rapper gaat dan gewoonlijk. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?

Kan de app ook nergens vinden in de application manager om hem te disablen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:40
Heb gisteren de mobiel laten vallen op tapijt. Geen harde val geen schade te zien maar mn mobiel valt steeds uit als ik em snel beweeg of als ik hem recht houd voor mn gezicht bijvoorbeeld. Zou dit de accu kunnen zijn..? De accu zit namelijk goed naar mijn idee.

[ Voor 8% gewijzigd door Ps3gamer91 op 03-04-2013 21:39 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Misschien een connector losgeraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
Beste tweakers,

ik heb een probleem. Ik maak me een beetje zorgen om mijn Galaxy S III. Vanavond zag ik dat de batterij bijna leeg was dus ik besloot hem aan de lader te leggen. Ik was de telefoon in tussen nog wel aan het gebruiken maar hij leek meer stroom te verbruiken dan hij binnen kreeg, dus na een paar minuten sloot de telefoon af. De batterij stond toen ook op 0%. Vreemde hierbij was dat het scherm een beetje begon te flikkeren voor hij uit ging..

Nu zit de lader er ongeveer een half uur in maar hij gaat niet meer aan. Het enige dat ik soms te zien krijg is een afbeelding van een lege batterij, en dan verschijnt er na een paar seconden een gele driehoek met een zwart uitroepteken rechtsonder de afbeelding.

Recovery boot/download mode werken niet, en krijg het toestel dus verder niet aan. Ook gaat het ledlampje niet branden waardoor het lijkt alsof hij niet oplaadt.

Normaal gesproken moet het toestel na een paar minuten opladen gewoon weer aankunnen..

Heeft iemand enig idee? Ik heb dat uitroepteken er nog nooit eerder bij gezien en kan op google niet vinden wat het kan betekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met een andere oplader :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:52
Luitjes, ik probeer de standaard homescreen instelling van Touchwiz aan te passen. Via 'menu' // 'edit page' kan ik de verschillende pagina's herordenen.

So far, so good.

Ik loop nu alleen tegen het probleem aan, dat als ik een pagina vastpak en naar beneden beweeg om te deleten, touchwiz freezed en een foutmelding geeft (Touchwiz is gestopt).

Ik heb eens geprobeerd een nieuwe pagina aan te maken en die te deleten, maar zonder succes :(

Iemand bekend met dit probleem? Oplossingen hoor ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 17:45

E-B

Ook ik heb helaas mijn toestal op de straat laten vallen. Hij zat "gelukkig" in het hoesje dus geen beschadigingen aan het scherm of iets dergelijks máár uiteraard moest hij net met de open kant naar beneden vallen dus ik heb de afdruk van zo'n ruwe straatsteen in mijn (aluminium?) rand (bezel?).

Heeft iemand heel toevallig een idee of dit de vervangen is? Ik ben 6 maanden extreem zuinig geweest op het toestel en dan overkomt me dit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
E-B schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:25:
Ook ik heb helaas mijn toestal op de straat laten vallen. Hij zat "gelukkig" in het hoesje dus geen beschadigingen aan het scherm of iets dergelijks máár uiteraard moest hij net met de open kant naar beneden vallen dus ik heb de afdruk van zo'n ruwe straatsteen in mijn (aluminium?) rand (bezel?).

Heeft iemand heel toevallig een idee of dit de vervangen is? Ik heb 6 maanden extreem zuinig geweest op het toestel en dan overkomt me dit... :(
Voor zo ver ik het weet is de bezel een onderdeel van het hele scherm. Dus dan zou je het hele scherm moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Nas T schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:39:
[...]

Dan moet je 3 dingen doen:
1. Niet gaan zeuren als het wegwaait, want je hebt opties.
2. Zorgen dat je meer spierkracht in je handen hebt of een andere manier vinden om je telefoon beter vast te houden.
3. Geen telefoon kopen en dit zeker niet aan de verzekering opgeven.

Voor degenen die dit wel gedekt zien door de verzekering: bedankt dat jullie incompetente gedrag er toe leidt dat andermans verzekeringspremie omhoog gaat. Zoiets klinkt erg verantwoordelijk. :+ :+ :+
Joh, ik ga een telefoon toch niet verzekeren? Na een jaar kun je voor de premie die je weggooit al een nieuwe kopen. Intussen betaal je mee voor mensen die na elke vakantie hun camera zogenaamd laten stelen...

Heeft niks te maken met spierkracht; het ding is gewoon groot en als je hem met 1 hand vasthoudt dan druk je al gauw per ongeluk met je pink de back/menu-knop in bijvoorbeeld, dus je moet hem onderaan met die ene hand losjes vasthouden, waardoor hij redelijk makkelijk weg kan waaien.

Of je moet handen hebben die groot genoeg zijn om hem in de palm van je hand te klemmen en dan toch met je duim het balkje bovenaan te kunnen bereiken... zonder met de palm van je hand de back-knop in te drukken dus :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:44
Ben ik de enige die sinds de update van 4.1.2 regelmatig (minimaal 1x per dag) een reboot moet doen omdat de S3 vastloopt of dat hij uit zichzelf een reboot heeft gedaan ?

Heel apart, die S3 was rocksolid altijd en tegenwoordig is het de minst betrouwbare telefoon die ik ooit gehad heb. Zal vast iets zijn met software of apps ....

Wie het weet mag het zeggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Anders zoek je dit topic even door, staat enorm veel over geschreven. Dus nee je bent niet de enige.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:44
Nou dat is het probleem, zoeken is niet niet eenvoudig in 408 pagina's.
Ik bedoel, waar begin je te lezen ? Wat is de zoekterm met de meeste resultaten ?
Er staat gewoon zo verschrikkelijk veel in dit topic dat er geen overzicht meer is.
Is er niet ergens een probleem topic (dat wel te vinden of te linken is) waarin het geheel in beschreven staat ?

[ Voor 31% gewijzigd door Bomberman71 op 06-04-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Weet iemand hoe je die "fully charged" notification kan disablen.
Meer specifiek dat het scherm niet oplicht.

Als ik slaap en op het werk steek ik hem in de stekker en gaat regelmatig dat scherm aan als hij vol is.

Ik weet dat ik hem ook kan verwijderen van zijn charger maar tijdens de nacht is dat geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Greenie schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:51:
Weet iemand hoe je die "fully charged" notification kan disablen.
Meer specifiek dat het scherm niet oplicht.

Als ik slaap en op het werk steek ik hem in de stekker en gaat regelmatig dat scherm aan als hij vol is.

Ik weet dat ik hem ook kan verwijderen van zijn charger maar tijdens de nacht is dat geen oplossing.
Mijn grootste haat is dat het na een tijdje te zijn "fully charged", weer het deuntje speelt als of je de oplader er net insteekt. Is pas begonnen sinds 4.0 naar 4.1.x upgrade.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
VisionMaster schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:55:
[...]

Mijn grootste haat is dat het na een tijdje te zijn "fully charged", weer het deuntje speelt als of je de oplader er net insteekt. Is pas begonnen sinds 4.0 naar 4.1.x upgrade.
Die kan je oplossen door op default notifications op silent te zetten.
Maar een oplossing voor het 'screen-on' heb ik nog niet gevonden.

Al bij al zou het natuurlijk het beste zijn beiden op te kunnen lossen (zonder silent mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:16

GJA

Ik leg hem altijd op z'n kop.
En na 22:00 schakelt timeriffic alle geluid eraf

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
Mja ik zou graag wireless charging gaan gebruiken en dan is dat nogal moeilijk :D
(Ik doe het op dit moment ook zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
Zijn er al die iets van wireless charging geprobeerd hebben / gebruiken ?

[ Voor 8% gewijzigd door Greenie op 07-04-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:54
Ik heb mijn S3 nu zo'n driekwart jaar en ik heb problemen waarvan ik me afvraag of ze aan de S3 dan wel aan Vodafone liggen.

Het gaat om de internetverbinding. Die is namelijk verre van stabiel. Nu weet ik dat er niet overal masten staan en als ik tussen Dordrecht en Roosendaal een dip heb snap ik dat. Maar kom op: op station Rotterdam zou je toch gewoon zonder haperingen op het internet moeten kunnen?

Het vreemde is dat ik vaak wel gewoon H+ heb maar toch niet genoeg verbinding om websites te laden. Soms schakelt hij terug naar 3G maar zelfs dan zouden websites toch gewoon soepel moeten laden? Af en toe probeer ik 'm dan even in de vliegtuigstand te zetten zodat er daarna opnieuw wordt aangemeld bij het netwerk en dat helpt soms maar dat is wellicht ook toeval.

Ik heb overigens ook zo'n klein haarscheurtje ter plaatse van de usb opening. Kan één en ander daar mee te maken hebben? Ik twijfel of ik hem alleen daarvoor naar een service center moet brengen. Wie gooien ze het dan wel op schade door eigen schuld. Die verbinding stoort me ook meer dan dat scheurtje.

Wellicht kunnen S3 bezitters die ook Vodafone hebben in ieder geval verheldering brengen over de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik heb mijn S3 ook al een ruime tijd met Vodafone. Daarvoor heb ik altijd KPN gehad.

Mijn bereik en internet is ook erg slecht. Regelmatig is de verbinding zelfs op 3G waarbij websites e.d. meestal helemaal niet meer geladen worden. Vooral binnenshuis is de verbinding erg slecht.

Als mijn abonnement is afgelopen ga ik of terug naar KPN of de stap wagen om T-Mobile te nemen. Juist geen T-mobile genomen gezien de verhalen omtrent bereik maar veel slechter kan het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Hetgeen wat jij ervaart waarbij je wel goed bereik hebt, maar de pagina's niet inladen kan ik me wel herinneren van mijn T-Mobile tijd. Ik denk dat dit ligt aan het aantal mensen op het station die verbinding hebben met een mast. Dus als het drukker is op het station, betekent dit ook dat meer mensen van diezelfde mast en internet gebruik maken. Het kan zijn dat de capaciteit van zo'n mast eigenlijk te klein is voor het aantal mensen die verbonden zijn.

Ik verwacht dus niet dat het aan jouw S3 zal liggen, maar aan Vodafone. Overigens ervaar ik heel soms ook bij KPN dat het internet langzaam is op het station, maar dan laadt ie wel de pagina alleen duurt het wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wellicht kan het dan ook te maken hebben met de grootte van het scherm (meer pixels is meer data)? Want mijn vriendin (ook Vodafone) heeft er met haar Galaxy Ace veel minder last van. Gisteren op de Arena Boulevard had zij gewoon binnen een paar seconden AD.nl op haar scherm. En ik maar wachten, tevergeefs.

En nu kan zijn binnenkort een nieuwe telefoon nemen. En dan wordt ze erg huiverig om de Note of de S3 te nemen als ik zo zit te mopperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
D-e-n schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:08:
Wellicht kan het dan ook te maken hebben met de grootte van het scherm (meer pixels is meer data)? Want mijn vriendin (ook Vodafone) heeft er met haar Galaxy Ace veel minder last van. Gisteren op de Arena Boulevard had zij gewoon binnen een paar seconden AD.nl op haar scherm. En ik maar wachten, tevergeefs.

En nu kan zijn binnenkort een nieuwe telefoon nemen. En dan wordt ze erg huiverig om de Note of de S3 te nemen als ik zo zit te mopperen :)
Meer pixels is meer data klopt niet. Wat wel zou kunnen is dat zij een 'mobiele' versie van AD.nl voorgeschoteld krijgt en jij een volledige website van AD.nl (dus de 'desktop' versie). Het kan namelijk zijn dat AD.nl de resolutie van de Ace als mobiel detecteert en een resolutie van de S3 als desktop detecteert (het probleem ligt dus bij AD.nl en niet direct bij de S3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nee. We hebben beiden de mobiele versie van AD.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
Die haarscheurtjes worden onder garantie verholpen, tenzij je natuurlijk een barst in je scherm hebt, maar daar heb je het niet over.
Ik heb het bij een service center laten doen en dat werd binnen 20 minuten gedaan! Dus je bent hem niet kwijt.

Het zal het probleem van je verbinding echter niet oplossen, daar heeft het niets mee te maken. Heb je wel eens een andere browser geprobeerd? Ik kan soms zelfs op WiFi bepaalde sites niet lekker openen met de standaard browser en dan met een andere browser weer wel.
Is de moeite waard te proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tnx.

Ik heb nu Boat browser maar ik test voortdurend browsers :) Ik heb de standaard browser een tijd gehad maar daar mistte ik toch wat functies. Bij Opera en Dolphin (mijn oude favoriet) is Flash een moeilijk verhaal en Firefox vind ik vreselijk qua benadering van bookmarks. Ik zou Maxthon weer eens kunnen proberen. Volgens mij heb ik de belangrijkste kandidaten dan wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 08-04-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Nu online
D-e-n schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:30:
Tnx.

Ik heb nu Boat browser maar ik test voortdurend browsers :) Ik heb de standaard browser een tijd gehad maar daar mistte ik toch wat functies. Bij Opera en Dolphin (mijn oude favoriet) is Flash een moeilijk verhaal en Firefox vind ik vreselijk qua benadering van bookmarks. Ik zou Maxthon weer eens kunnen proberen. Volgens mij heb ik de belangrijkste kandidaten dan wel :)
Lijkt me dan ook ;) , blijft vreemd dan, dat het met een ACE wel goed gaat en de S3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
D-e-n schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:30:
Tnx.

De stock browser is nog steeds de minst minst fatsoenlijk browser als het gaat om flash. Ik heb korte tijd de andere browsers geprobeerd, allemaal met hun eigen beperkingen. De stock browser is instabiel, net als de rest volgens mij, maar is nog aardig fatsoenlijk in het benaderen van de bookmarks. Met de rest van de browsers heb ik (nog) slechtere ervaringen. Ik mis Maemo...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn stock browser crashed de laatste tijd erg vaak. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hebben jullie positieve ervaring met class 6 / class 10 / UHS-1?

Hier vind ik amper benchmarks over terug.
Het interne geheugen leest hier 32 MB/s, wat ik best veel vind.
Uit ongeduld heb ik de 32 GB micro SD PRO Card Class 10 UHS-I (70MB/s) van Samsung besteld, maar ik verwacht amper of niet boven de huidige interne kaart uit te komen qua snelheid.
Volgens mij kom je net zo ver met de PLUS serie van Samsung (max 48 MB/s).

Heeft iemand hier ervaring met externe microSDHC kaartjes m.b.t. behaalde snelheden?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hm, mijn S3 begint de laatste week ofzo ook af en toe kuren te vertonen... Spontane reboots, af en toe vastlopen zodat ik de batterij eruit moet halen. Niks raars mee gedaan, buiten rooten, en dat heeft ie al driekwart jaar ofzo. Denk dat ik Vodafone maar eens een berichtje ga sturen, of bij zo'n Samsung reparatiepunt langs. Iemand een idee of die moelijk gaan doen over een root?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hoe zit dat met die service centers? Als ik op de site van Samsung opzoek waar ze zitten krijg je per provincie een aantal adressen maar dat zijn soms (zo lijkt me) ook gewoon Vodafone of KPN winkels? Hoe gaat dat in zijn werk, zitten daar ook monteurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Servicepoint niet, ze komen er pas achter als ze het gaan repareren. Dan gaan ze wel moeilijk doen over garantie.

Gewoon unrooten en flash naar 0 zetten.
Pagina: 1 ... 102 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.