Hahaha ik vind het niet erg, fiets er toch dagelijks langs na mijn werk. Klantenkaart met 10% korting dan is het een goede deal.Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:27:
[...]
Bij MM Zoetermeer is het 100% zeker alleen in combinatie met een VITA.
En wat een lutsers bij de Dynabyte, embargo(als het al op de games zit) geldt alleen voor Sony games, niet voor die van EA, MyCom heeft ze al lang uitgeleverd. En bij MM Zoetermeer stonden zelfs de first-party games al in de schappen
De starterkit is niet hetzelfde als de preorder-kitmorm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:55:
lol... de prijs van de pre-order maakt toch geen drol uit als die uiteindelijk van de prijs voor de vita afgaat. of je dan 10, 20 of 30 euro betaald hebt, uiteindelijk ben je net zoveel kwijt.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 21-02-2012 18:00 ]
PSN id: NL_SToRM
Kreeg je de helft van die startkit vroeger niet gewoon gratis? De pouch en polsbandje zaten gewoon gratis bij de psp. En bij de (3)DS kreeg ik ook gewoon een polsbandje dacht ik.
Dan had je de value pack die iets duurder was dan de normale pack.LOTG schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:08:
Kreeg je de helft van die startkit vroeger niet gewoon gratis? De pouch en polsbandje zaten gewoon gratis bij de psp. En bij de (3)DS kreeg ik ook gewoon een polsbandje dacht ik.
De VITA content staat ook in de PSS
We are ready to roll
Er is een limiet, daarom 2 maal in de rij.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:36:
[...]
zou persoonlijk even nagaan of er geen limiet van 1 per klant is..
anders wordt het gemakkelijk geld verdienen...iemand koopt er 50 of 100 op en zet ze voor 220 euro op marktplaats..
Verwijderd
prijzen vallen me een beetje tegen, had iets lager verwacht maar ik ga nog gewoon alles digitaal kopen.Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:26:
De VITA content staat ook in de PSSWe are ready to roll
Sony is nou eenmaal afhankelijk van de retailers om de hardware aan de man te brengen, ze uit de markt prijzen qua games wordt geen succes. Daarom is de PSP Go! ook zo hard gefaaldVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:36:
[...]
prijzen vallen me een beetje tegen, had iets lager verwacht maar ik ga nog gewoon alles digitaal kopen.
Dat en dat je de UMD's niet kon spelen en mocht betalen om ze te kunnen downloaden. De omgeving was ten tijde van de PSP Go ook totaal niet klaar om download only te gaan.
Mediamarkt heeft toch altijd de laagste prijs garantie? als je die MM 188 euro vita folder uitprint? dan moet in Adam,Rdam, utrecht etc ook kunnen geven? of heb ik het fout?
Ik vind het eigenlijk wel netjes, veel games rond de 35euro... 30 zou natuurlijk leuker zijn, maar gevoelsmatig is 35 ook nog prima vind ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:36:
[...]
prijzen vallen me een beetje tegen, had iets lager verwacht maar ik ga nog gewoon alles digitaal kopen.
@kev:
Dat geldt volgens mij alleen binnen een straal van een paar km
Edit:
Stond trouwens te kijken van de prijs van motorstorm RC, 6euro volgens mij? (ps3 staat alweer uit, dus kan niet checken). Voor die prijs laat ik hem niet liggen
[ Voor 25% gewijzigd door nioz op 21-02-2012 18:51 ]
volgens mij geldt dit alleen als er winkels met een lagere prijs zijn binnen een bepaalde straal (15 km ofzo) van de MM.Kev7381 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:45:
Mediamarkt heeft toch altijd de laagste prijs garantie? als je die MM 188 euro vita folder uitprint? dan moet in Adam,Rdam, utrecht etc ook kunnen geven? of heb ik het fout?
Verwijderd
persoonlijk vind ik digitaal veel fijner. vooral nu bij de ps vita iets waar ik me geen zorgen hoeft te maken dat ik mijn spellen moet meenemen. Zelf ben ik ook groot steam gebruiker.Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:39:
[...]
Sony is nou eenmaal afhankelijk van de retailers om de hardware aan de man te brengen, ze uit de markt prijzen qua games wordt geen succes. Daarom is de PSP Go! ook zo hard gefaald
Ik denk wat hieronder word gezegd dat vooral te maken had dat je oude umd niet kon gebruiken op de psp go. Niemand wilde het dus hebben.
Nu kan je kiezen voor digitaal of uit de winkel. Wat vergelijkbaar is met steam en ik hoop dat ze op het digitaal gebied goede aanbiedingen kunnen gaan geven.
@nioz klopt ook wel 35 vind ik een nette prijs, laat ik net de spellen willen kopen die 40 of 45 zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 18:52 ]
Kev7381 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:45:
5. Laagste prijsgarantie
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:
a. Het product nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar is.
b. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
Saturn Heerhugowaard verkoopt m vandaag ook nog niet. Wel ruim voorradig gaven ze aan.
Punt C gaat dus niet lukkenRaxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:54:
[...]
c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door RenaldoN op 21-02-2012 18:58 ]
Nouja, met die gamecards is het niet heel erg moeilijk hoor, zeker niet met die starters pack waarbij plaats is voor 8 games. Maar goed, ik heb een PSP S&L, PSP Go en PS VITA en op de Go had ik geen enkel probleem met digitaal omdat 16GB voor mij meer dan genoeg was, maar ik heb niet zo'n trek in een heel dure memory card kopen om digitaal games op te kunnen zetten en vervolgens nooit meer te kunnen verkopenVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:49:
[...]
persoonlijk vind ik digitaal veel fijner. vooral nu bij de ps vita iets waar ik me geen zorgen hoeft te maken dat ik mijn spellen moet meenemen. Zelf ben ik ook groot steam gebruiker.
Ik denk wat hieronder word gezegd dat vooral te maken had dat je oude umd niet kon gebruiken op de psp go. Niemand wilde het dus hebben.
Nu kan je kiezen voor digitaal of uit de winkel. Wat vergelijkbaar is met steam en ik hoop dat ze op het digitaal gebied goede aanbiedingen kunnen gaan geven.
[...]
Daarnaast vind ik hoesjes gewoon leuk om te verzamelen
P.S. Lekker onbeleefd, maar kan iemand morgen alsjeblieft de PS VITA Augmented Reality kaarten inscannen voor mij? Bij de Japanse zaten ze niet en het gaat om de structuur op de kaart, niet zo zeer om het stukje karton zelf, dan print ik ze zelf wel uit
[ Voor 10% gewijzigd door Rctworld op 21-02-2012 19:02 ]
Ben vanmiddag naar een shop in Namen gereden waarvan bekend was dat die ze al verkocht vandaag.
Omdat alle toptitels zoals WipeOut, Uncharted etc gereserveerd waren voor de pre-orders heb ik Rayman Origins maar gekocht zodat ik in ieder geval iets had om te spelen totdat de Store live zou gaan.
Holy shit, wat is Rayman een coole game zeg. Ik had wel de positieve reviews gezien maar dacht dat het gewoon een saaie retro platformer was. Meer dan de moeite waard dus.
Ben nu (tergend traag trouwens) Lumines, Hot Shots Golf en Super Stardust Delta aan het downloaden. Twijfel nog over Wipeout.
Omdat alle toptitels zoals WipeOut, Uncharted etc gereserveerd waren voor de pre-orders heb ik Rayman Origins maar gekocht zodat ik in ieder geval iets had om te spelen totdat de Store live zou gaan.
Holy shit, wat is Rayman een coole game zeg. Ik had wel de positieve reviews gezien maar dacht dat het gewoon een saaie retro platformer was. Meer dan de moeite waard dus.
Ben nu (tergend traag trouwens) Lumines, Hot Shots Golf en Super Stardust Delta aan het downloaden. Twijfel nog over Wipeout.
Ik wilde het net posten, het spel krijgt nog goeie reviews ook! En het mooie is dat je het spel zowel op de PS3 als op de Vita kunt spelennioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:46:
Edit:
Stond trouwens te kijken van de prijs van motorstorm RC, 6euro volgens mij? (ps3 staat alweer uit, dus kan niet checken). Voor die prijs laat ik hem niet liggen
Ja! Dat dus! Spread the word!!Ace schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:07:
Ben vanmiddag naar een shop in Namen gereden waarvan bekend was dat die ze al verkocht vandaag.
Voor mensen met een vriendin, vriend of in ieder geval iemand om mee samen te spelen is het ook echt een aanrader (op de ps3 dan, op de vita is er geen co-op).
Jongens jongens, een beetje rustiger mag ook wel...sinds dat ik vanochtend ben weggegaan zijn er 7 nieuwe pagina's bijgekomen....
.
Overigens is mijn Vita van Castle Games verzonden, dus die is morgen binnen. Niet dat ik er iets aan heb want ik heb nog geen games (ik wilde download only gaan, maar de aanbiedingen zijn wel heel verleidelijk...) en mijn 32GB kaart is nog niet binnen
.

Overigens is mijn Vita van Castle Games verzonden, dus die is morgen binnen. Niet dat ik er iets aan heb want ik heb nog geen games (ik wilde download only gaan, maar de aanbiedingen zijn wel heel verleidelijk...) en mijn 32GB kaart is nog niet binnen
Verwijderd
memory card heb je zowiezo wel nodig. Dit is nou het mooie je hebt nu lekker de keus om ze digitaal of in de winkel te gaan kopen.Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:01:
[...]
Nouja, met die gamecards is het niet heel erg moeilijk hoor, zeker niet met die starters pack waarbij plaats is voor 8 games. Maar goed, ik heb een PSP S&L, PSP Go en PS VITA en op de Go had ik geen enkel probleem met digitaal omdat 16GB voor mij meer dan genoeg was, maar ik heb niet zo'n trek in een heel dure memory card kopen om digitaal games op te kunnen zetten en vervolgens nooit meer te kunnen verkopen
Daarnaast vind ik hoesjes gewoon leuk om te verzamelen
P.S. Lekker onbeleefd, maar kan iemand morgen alsjeblieft de PS VITA Augmented Reality kaarten inscannen voor mij? Bij de Japanse zaten ze niet en het gaat om de structuur op de kaart, niet zo zeer om het stukje karton zelf, dan print ik ze zelf wel uit
tja verzamelen ik ben ook een groot verzamelaar van pc games ( doosjes etc) daar hou ik het toch wel bij
Toch maar bol.com geannuleerd (en nog steeds niet verstuurd).. morgen maar lekker @ mediamarkt halen met 2 games
Op de Vita doet Rayman het zo te zien wel zeer goed, ik denk dat dat spel zelfs samen met Uncharted tot de best verkochte gaat behoren. Ik heb een tijd zitten wachten totdat die in prijs gedaald was op de PS3, maar ik ga m wel op de Vita kopen. Al is het maar om die prachtige kleuren op het scherm te ziennioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:11:
Ja! Dat dus! Spread the word!!ik heb hem op de ps3 en vind het zoooo jammer dat hij zo slecht verkocht is op de ps3/xbox/wii. Dat spel verdient succes en dan ook nog een vervolg hoop ik
Voor mensen met een vriendin, vriend of in ieder geval iemand om mee samen te spelen is het ook echt een aanrader (op de ps3 dan, op de vita is er geen co-op).
Het Vita topic op NeoGAF is helemaal niet meer bij te houden en de release moet nog beginnenCubic X schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:11:
Jongens jongens, een beetje rustiger mag ook wel...sinds dat ik vanochtend ben weggegaan zijn er 7 nieuwe pagina's bijgekomen.....
Dat topic is helemaal insane inderdaad. Vanochtend was ik nog in thread 1 bezig...daar waren nu alweer 18 pagina's bij en zelfs in het tweede deel van de thread zijn alweer 19 pagina'sSToRM666 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:17:
[...]
Het Vita topic op NeoGAF is helemaal niet meer bij te houden en de release moet nog beginnen

Wat is nu eigenlijk de beste deal voor games? Ik las iets van een twee halen en een betalen bij de MediaMarkt? is dit bij alle filialen? Zijn er nog online acties?
[ Voor 16% gewijzigd door Cubic X op 21-02-2012 19:21 ]
Wel naaiers daar (GAF) hoor, wordt ik een week voor de release 2 weken gebanned om vage redenen >_>
Wordt trouwens wel leuk morgen om met al die tweakers in de rij te staan bij de MM.
Wordt trouwens wel leuk morgen om met al die tweakers in de rij te staan bij de MM.
Hee, mensen
Als er in de advertentie niet bijstaat op=op, moeten ze dan leveren? Ook las hj op is, dan gewoon op bestelling?
Als er in de advertentie niet bijstaat op=op, moeten ze dan leveren? Ook las hj op is, dan gewoon op bestelling?
Hmm ik was eigenlijk overstag, maar ik ga echt geen 249 betalen nu ze ergens anders voor 188 over de toonbank gaan. Dan voel ik me toch genaaid.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik niet.Phusebox schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:25:
Hmm ik was eigenlijk overstag, maar ik ga echt heb 249 betalen nu ze ergens anders voor 188 over de toonbank gaan. Dan voel ik me toch genaaid.
Ik was niet overstag, maar voor dit geld en de 2=1 ga ik erom.
lol, als je op GAF gebanned wordt kun je er echt wel vanuit gaan dat je iets flink verkeerd gedaan hebt.Wazzim schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:21:
Wel naaiers daar (GAF) hoor, wordt ik een week voor de release 2 weken gebanned om vage redenen >_>
Ik hoop dat MM Middelburg genoeg vita's op voorraad heeft
gaat druk worden morgen ochtend, zie jullie daar wel !
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Verwijderd
haha jammer dat het in middelburg is als ik daar nog heen moet gaan rijden ben ik 5 uur kwijt en 50 euro aan benzine.
dan maar gewoon 250 euro betalen en morgen lekker genieten!
dan maar gewoon 250 euro betalen en morgen lekker genieten!
Off-topic:
Ik zei dat ik het vreemd vond dat Mistwalker (japans game bedrijf) 3 projecten voor de Iphone zou gaan maken in plaats van XBLA/PSN/Steam, niets ban-waardig maar als je even op GAF zit weet je dat die mods soms helemaal gek worden qua bannen.Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:28:
[...]
lol, als je op GAF gebanned wordt kun je er echt wel vanuit gaan dat je iets flink verkeerd gedaan hebt.
Verwijderd
Ik ben bang dat ik hem niet krijg morgen. Heb nog niks ontvangen van bol.com (email) en de levertijd op de site is veranderd in 2-3 weken.
Lees eventjes de modbreak.p
[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 21-02-2012 19:44 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Dat had ik ook toen ik mijn PRS T1 e-reader bij bol.com besteld heb. Uiteindelijk hebben ze 'm maar een paar dagen later verzonden.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:38:
Ik ben bang dat ik hem niet krijg morgen. Heb nog niks ontvangen van bol.com (email) en de levertijd op de site is veranderd in 2-3 weken.
Daarom heb ik 'm nu bij consoleshop.nl besteld, veel betere service (mijn inziens)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 19:43 ]
Verwijderd
Kan wel. Overigens hoorde ik van iemand anders weer dat iedereen die de pe-order had besteld hem morgen kreeg, maarja hij is nog niet verzonden...
Hier ook nog niet verzonden. En inderdaad: levertijd naar 2-3 weken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:38:
Wat enorm slecht van bol.com. Normaal zijn ze altijd mooi op tijd. Ik denk dat ik maar eens een mailtje ga sturen.
Bol.com verzend bevestiging krijg ik meestal pas de ochtend erna.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
In de psvita store staat F1 2011 (nog) niet. Die zou toch ook bij de launch beschikbaar zijn?
Ik heb ondertussen al een bevestiging van Bol.com gekregen. Had hem wel al een maand of 2 geleden besteld.
[ Voor 28% gewijzigd door A.Kebab op 21-02-2012 19:53 ]
Ik merk wel dat de wifi versies het hards gaan. Het ook geen spijt dat ik de wifi versie heb besteld ipv wifi +3G.
Ik zie ook trouwens dat de prijzen van de games die je kan downloaden zelfs duurder zijn dan in sommige winkels. Denk toch maar dat ik de spellen ga kopen in de winkel. Wel jammer hoor van Sony om die prijzen zo hoog te doen.
Ik zie ook trouwens dat de prijzen van de games die je kan downloaden zelfs duurder zijn dan in sommige winkels. Denk toch maar dat ik de spellen ga kopen in de winkel. Wel jammer hoor van Sony om die prijzen zo hoog te doen.
ik heb een uur geleden geannuleerd.. lol.. morgen maar bij MM halen met 2 gamesA.Kebab schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:52:
Ik heb ondertussen al een bevestiging van Bol.com gekregen. Had hem wel al een maand of 2 geleden besteld.
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de MediaMarkt Eindhoven.
Ze hadden genoeg Vita's, Memory Cards en spellen op voorraad.
Ze hadden genoeg Vita's, Memory Cards en spellen op voorraad.
Nou people, geniet ervan voor de mensen die het al hebben. Nog een ruime drie uurtjes en dan is het uiteindelijke de GROTE VITA DAG!!!!
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Nu maar hopen dat de MM middelburg er genoeg heeft. Ga 2.5uur reizen (gratis met OV). Hoop ook dat de 2+1 actie echt geldt. Nog meer mensen die uit Utrecht gaan?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Vanuit Den Haag 1uur en 40 minuutjesSnippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:40:
Nu maar hopen dat de MM middelburg er genoeg heeft. Ga 2.5uur reizen (gratis met OV). Hoop ook dat de 2+1 actie echt geldt. Nog meer mensen die uit Utrecht gaan?
Niet aan mij. Kom er net vandaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:27:
MM Enschede heeft m vanavond ook al meegeven aan een kennis van me.
PSN: Shiver23
morgen ook maar mooi langs de MM, poep gamemania, niet eens een leuke actie ofzo..
kreeg hem vandaag dus ook niet mee en achter hem lagen stapels vita's
, gelijk de pre-order geannuleerd dus.
en dan gebruik maken van de gratis game bij de MM
kreeg hem vandaag dus ook niet mee en achter hem lagen stapels vita's
en dan gebruik maken van de gratis game bij de MM
Welke MM geeft dan een gratis game? En waar is hij voor 188 te koop dan?
Zo te zien word het lekker druk in Middelburg. Ga morgen ook even langs vanuit delft. Was eerst van plan even te wachten tot de prijs een beetje gedaald was, maar deze actie kan ik niet laten liggen. Hopelijk hebben ze er genoeg

Nu de NL store eindelijk online is eens wat dingen liggen downloaden.. maar de Unit 13 demo is (of was, toen ik hem downloadde) in het Frans. Dat snap ik niet helemaal, Chinees had ik evt. nog begrepen gezien de afkomst van m'n Vita. Achja. C'est beaucoup de caca. Wipeout is leuker dan gedacht, ben nu aan't wachten tot Escape Plan binnen is. En dan verder downloaden
kijk eens verder dan je neus lang is in dit topic....Appleman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:52:
Welke MM geeft dan een gratis game? En waar is hij voor 188 te koop dan?
Pffff

Jullie weten dat hij in de officiële folder van de Mediamarkt Middelburg nog gewoon voor 249 en 2 halen 1 betalen staat?
Lekker met ons allen gek laten maken door een lullig flyertje die te klein is en waarop je nog net e188,- kan lezen.Erik-1980 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:56:
[...]
kijk eens verder dan je neus lang is in dit topic....
Pffff
Ik zou de bron ook wel eens zien. Om de Mediamarkt site staat de psvita gewoon voor e249,-. Kortom volgens mij worden hier een aantal mensen beet genomen. ;-)
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Anders graag pics van krant ofzo wie dat heeft?
Ik zou ook nooit 4 uur in de auto of trein gaan zitten voor die paar knaken. Reken het eens om naar uurtarief dan kan je beter een paar uur langer werken...
Verwijderd
Ik heb die net ook gechecked en ik zit in twijfelJochem Boom schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:58:
Jullie weten dat hij in de officiële folder van de Mediamarkt Middelburg nog gewoon voor 249 en 2 halen 1 betalen staat?
Een paar pagina's terug beweerde iemand die mm middelburg gebeld had dat de actie waar was...
EDIT: Denk dat ik zelf maar een telefoontje pleeg als hun servicecenter nog open is
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 21:02 ]
Zeker een 3DS fanboy!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:00:
[...]
Ik heb die net ook gechecked en ik zit in twijfel![]()
Een paar pagina's terug beweerde iemand die mm middelburg gebeld had dat de actie waar was...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Maar die ad komt toch uit de krant ofwat?
Niemand die daar ff een pic van kan maken, geeft mij ook wel iets meer vertrouwen eerlijk gezegd
Niemand die daar ff een pic van kan maken, geeft mij ook wel iets meer vertrouwen eerlijk gezegd
De Mediamarkt is echt wel zodanig professioneel dat ze niet per ongeluk de verkeerde folder op hun eigen website plaatsen hoor. Volgens mij is die van 180 een hoax.
Ik dacht ook altijd dat Sony, Nintendo, Microsoft en Apple de verkoopprijs bepalen? Dus dan is 188 euro wel erg afwijkend toch?
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Verwijderd
Ik denk het ook wel... Ik ben het ook op een ander forum tegengekomen... Alleen daar hebben ze het echter niet veel aandacht gegevenJochem Boom schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:07:
De Mediamarkt is echt wel zodanig professioneel dat ze niet per ongeluk de verkeerde folder op hun eigen website plaatsen hoor. Volgens mij is die van 180 een hoax.
Tip voor de mensen die morgen een wereldreis overwegen voor de vita in Middelbrug.
Bel ze even!
Bel ze even!
Nee hoor, ze geven een adviesprijs mee maar geen vaste prijs. Als een winkel het zich kan veroorloven om een Vita voor €1 te verkopen dan mag dat gewoonBaatje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:09:
Ik dacht ook altijd dat Sony, Nintendo, Microsoft en Apple de verkoopprijs bepalen? Dus dan is 188 euro wel erg afwijkend toch?
ok weer iets geleerd :-)
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Voucher codes zijn binnen!
Toch nog maar ff naar de makro gegaan en gevraagt of ze hem al hadden, en ja ze hadden hem maar mochten hem volgens de computer niet mee geven
en dan nog voor mijn ogen houden en zeggen dat ik hem niet mag meenemen
Dus toch maar even apart laten leggen(dit mocht trouwens enkel omdat ik een personeelslid was)
Vind het een mooie prijs 236,81 en personeelskorting(10%) dus voor mij 213,13
Geen mediamarkt middelburg prijs maar ach

Dus toch maar even apart laten leggen(dit mocht trouwens enkel omdat ik een personeelslid was)
[ Voor 9% gewijzigd door HitDyl op 21-02-2012 21:14 ]
Ik haal hem daar morgen ook. De EA games voor e30,- zijn ook goed te doen.HitDyl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:13:
Toch nog maar ff naar de makro gegaan en gevraagt of ze hem al hadden, en ja ze hadden hem maar mochten hem volgens de computer niet mee geven
Verwijderd
nou, bol.com heeft me weer lekker teleurgesteld. Nog geen mailtje ontvangen, terwijl ik nu om me heen mensen hoor die ook rond dezelfde tijd daar hebben besteld en hem al hebben.
Als ik naar de mediamarkt website kijk en de folder van middelburg bekijk sttaat de Vita toch echt voor 249?
Hmm... ik begin ook een beetje te twijfelen, heb naast die kleine ad nog geen andere gezien.
Bel er alvorens ik er naartoe ga wel ff heen, toch voor de zekerheid.
Bel er alvorens ik er naartoe ga wel ff heen, toch voor de zekerheid.
Ja precies, nette prijzen voor een release product. Ze hadden er in delft trouwens zat (altans meer dan 50 stuks van wifi model). Ik hoop echt dat ze ridge racer ook hebben en geheugenkaartjes dan ben ik gelijk klaarArx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:14:
[...]
Ik haal hem daar morgen ook. De EA games voor e30,- zijn ook goed te doen.
Oke, nogmaals dus voor die zeikerds die aan me twijfelen
Ik heb de advertentie voor mijn neus liggen. En telefonisch contact gehad.
Maar kom vooral niet als je het niet geloofd.
En nee, ik ga hem niet scannen of weet ik veel wat. Geen zin in. Pagina is me iets te groot voor mijn scanner en heb geen zin om lastig te doen met mijn camera.
doeidoei.
En nee, ik ga hem niet scannen of weet ik veel wat. Geen zin in. Pagina is me iets te groot voor mijn scanner en heb geen zin om lastig te doen met mijn camera.
doeidoei.
[ Voor 32% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 21:26 ]
^Don't worry, niets persoonlijks hoor, heb je post blijkbaar gemist. Vond het gewoon nogal bizar dat iedereen er vanuit ging dat het klopte, zonder het te controleren.
hoe kan je zien hoe duur de spellen in de psn store zijn ?
Want wil weten hoeveel het nou scheelt met een retail versie.
Kijken via je PS3, of media go downloaden.
Ik had al aangegeven dat ik de ad hier voor mijn neus heb en dat ik heb gebeld.Jochem Boom schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:27:
^Don't worry, niets persoonlijks hoor, heb je post blijkbaar gemist. Vond het gewoon nogal bizar dat iedereen er vanuit ging dat het klopte, zonder het te controleren.
Vind het dan erg prettig als ik wordt geloofd. En als mensen dat niet doen kunnen ze minimaal even op mijn feedback score kijken. Zegt natuurlijk wel enkel iets voor mijn vraag en antwoord hier op tweakers, maar het geeft wel iets aan.
En ik wens niet als een 3DS trol te worden neergezet. Zorgt er voor dat ik een volgende keer dit soort informatie voor me hou en zeker niet meer ga bellen om eea te controleren.
Maar nogmaals, bel morgenochtend vooral even. Ze zijn daar om 10.00 uur open. Dan heb ik weer een grotere kans er 1 te scoren.
Oja, het is een beetje rottig daar te komen vanaf het station en ik heb niet meer de intentie om daar mensen op te pikken
[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 21:31 ]
Niets persoonlijk idd, maar om in totaal 8 uur te treinen is het logisch dat een beetje zekerheid toch meegenomen ismaartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:25:
Oke, nogmaals dus voor die zeikerds die aan me twijfelen
doeidoei.
Wil je namelijk best geloven dat de ad klopt, en dat doe ik ook
Ik weet zeker dat het gewaardeerd wordmaartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:30:
[...]
Ik had al aangegeven dat ik de ad hier voor mijn neus heb en dat ik heb gebeld.
Vind het dan erg prettig als ik wordt geloofd. En als mensen dat niet doen kunnen ze minimaal even op mijn feedback score kijken. Zegt natuurlijk wel enkel iets voor mijn vraag en antwoord hier op tweakers, maar het geeft wel iets aan.
En ik wens niet als een 3DS trol te worden neergezet. Zorgt er voor dat ik een volgende keer dit soort informatie voor me hou en zeker niet meer ga bellen om eea te controleren.
Maar nogmaals, bel morgenochtend vooral even. Ze zijn daar om 10.00 uur open. Dan heb ik weer een grotere kans er 1 te scoren.
Oja, het is een beetje rottig daar te komen vanaf het station en ik heb niet meer de intentie om daar mensen op te pikken
http://www.psvita.nl/forum/topic/psn-store-vitasyntesia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:27:
hoe kan je zien hoe duur de spellen in de psn store zijn ?
kom ik ook net achter hoor
[ Voor 59% gewijzigd door HitDyl op 21-02-2012 21:36 ]
Het werd echt wel persoonlijk. Vooral Arx zat me behoorlijk af te zeiken of als nepperd weg te zetten. Kan ik dus, zoals jullie merken, erg slecht tegen.R4m0n_46 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:32:
[...]
Niets persoonlijk idd, maar om in totaal 8 uur te treinen is het logisch dat een beetje zekerheid toch meegenomen is
Wil je namelijk best geloven dat de ad klopt, en dat doe ik ook
Vooral omdat ik er mogelijk zlef niet omkan, ik hulp vraag hier op het forum, daar niemand op antwoord, maar wel een zooi mensen hard roepen er ook om te gaan.
Slaan bij mij wat stoppen door.
Maar oke, back on topic, al weet ik eigenlijk niet meer wat de topic is. Mogelijk wat ervaringen van mensen die hem al hebben? Is er verschil met de Japanse versie? Zelfde build? Hebben mensen er al PSP homebrew opdraaien?
[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 21:38 ]
Dank je, dat waardeer ik.
Oja, nog wel 1 ding, heb dat ook al eerder aangegeven; aan de telefoon vertelden ze me dat het op=op is. Ook al staat dat niet in de ad. Ik weet dan ook niet hoe sterk ze staan daarin.
[ Voor 32% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 21:39 ]
Ging mij vooral om het beetje zekerheid, omdat het een hele trip is naar Middelburg voor me, heb voor de rest ook niet zitten zeiken of je als nepperd bestempeldmaartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:36:
[...]
Het werd echt wel persoonlijk. Vooral Arx zat me behoorlijk af te zeiken of als nepperd weg te zetten. Kan ik dus, zoals jullie merken, erg slecht tegen.
Vooral omdat ik er mogelijk zlef niet omkan, ik hulp vraag hier op het forum, daar niemand op antwoord, maar wel een zooi mensen hard roepen er ook om te gaan.
Maar oke, back on topic, al weet ik eigenlijk niet meer wat de topic is. Mogelijk wat ervaringen van mensen die hem al hebben? Is er verschil met de Japanse versie? Zelfde build? Hebben mensen er al PSP homebrew opdraaien?
Maar enfin, weet iemand de prijs van FIFA bij de MM.
Deze staat namelijk niet op de webshop van MM (missen overigens nog wel meer titels daarin).
Ik waardeer het juist ontzettend. Dankzij jou Middelburg ontdekkenmaartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:36:
[...]
Het werd echt wel persoonlijk. Vooral Arx zat me behoorlijk af te zeiken of als nepperd weg te zetten. Kan ik dus, zoals jullie merken, erg slecht tegen.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Als je geocached, kun je er gelijk een paar meepikken.Snippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:41:
[...]
Ik waardeer het juist ontzettend. Dankzij jou Middelburg ontdekken
Maar nogmaals, kan er iemand antwoord geven op de vraag of op=op ook geldt als het niet in de advertentie staat en ook niet bij de kleine letters?
Anders hoef ik niet te gaan, zal het niet halen op tijd.
[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 21:45 ]
Maartend, heb je ook navraag gedaan of ze daar ook de 2 halen = 1 betalen actie hebben met games bij MM Middelburg? Dus een PS Vita + 2 games voor ongeveer 220 euro in totaal dan.
Kan er zo snel niet wat over vinden op internet, maar ook ik zal er pas om 2 uur kunnen zijn.maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:42:
[...]
Als je geocached, kun je er gelijk een paar meepikken.
Maar nogmaals, kan er iemand antwoord geven op de vraag of op=op ook geldt als het niet in de advertentie staat en ook niet bij de kleine letters?
Anders hoef ik niet te gaan, zal het niet halen op tijd.
De gemiddelde MM zal toch behoorlijk wat inslaan lijkt me?
op=op geldt inderdaad... heeft maartend ook aangegeven na zijn telefoontje met MM
maar we gaan ervan uit dat ze voldoende hebben...
maar we gaan ervan uit dat ze voldoende hebben...
[ Voor 24% gewijzigd door morm op 21-02-2012 21:52 ]
Is er al officieel bekend gemaakt of de vita ook ps1 later kan afspelen? Er zijn genoeg ps1 spellen die ik graag nog eens wil spelen.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
heb gebeld op vraag van mensen hier in het topic en is me bevestigd.BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:50:
Maartend, heb je ook navraag gedaan of ze daar ook de 2 halen = 1 betalen actie hebben met games bij MM Middelburg? Dus een PS Vita + 2 games voor ongeveer 220 euro in totaal dan.
Maar het op=op is enkel door telefoon gezegd toen ik er om vroeg. Staat niet in de advertentie.
En er staat ook bij dat je er maar 1 mag kopen.
PS1 zou ondersteund worden als het goed is, PS2 niet.TheKillingBean schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:53:
Is er al officieel bekend gemaakt of de vita ook ps1 later kan afspelen? Er zijn genoeg ps1 spellen die ik graag nog eens wil spelen.
Weet niet hoe het precies zit, maar volgens mij wordt er gewoon een lijst van PS1 games samengesteld die uiteindelijk in de store komen. Het kan wel geloof ik.
Er is officieel bekend gemaakt dat de Vita dit nu nog niet kan en dat de focus ligt op het werkend krijgen van (bijna) alle PSP-titels. Daarna de PSX-emulator. Dus die komt er aan, maar wanneer is nog onbekend.TheKillingBean schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:53:
W o h a h a h a !maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:36:
[...]

En ik zeg je op=op. Dus als je belt, er eindelijk eens doorkomt (ik moest vandaag ook al 15 minuten wachten) dan de trein pakt, dan de bus en nog een stukje lopen. Dan zijn ze echt al op.Arx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:59:
[...]
W o h a h a h a !Sorry hoor, zou het niet persoonlijk omvatten. Maar tot op heden geen enkel stukje bewijs gezien. Vertrouwen is goed, controle is beter.
Maar wat je zegt, we bellen morgen wel.
En ik heb er een bloedhekel aan als ik ergens tijd en moeite insteek, dat een of ander broekie me dan af gaat zitten zeiken.
Beter had je even naar mijn feedback gekeken. Zegt iets over mijn betrouwbaarheid.
[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 22:05 ]
Lekker beleefd. Ik zit net op de Playstation site zie ik een link naar een PDF met de AR kaarten.Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:01:
[...]
Bij dezen: http://nl.playstation.com...OUp/AR%20Play%20Cards.pdf
Ik twijfel nu ook of ik naar Middelburg rij morgenvroeg! Niet omdat ik Maartend niet geloof maar dadelijk zit een of andere grappige werknemer van MediaMarkt hem (ons) ook maar wat wijs te maken. Of is het een of andere stagiaire die iets verkeerd heeft gedaan waardoor we daar morgen lekker staan...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.