Ik zou me zwaar genaaid voelen als MM Middelburg de vita voor €188 verkoopt. Ik mag dan wel niet voor een wi-fi versie gaan, maar ik zou het toch wel op prijs stellen als alle MM's dan gewoon meegaan met die prijs van €188. Ook al is het maar voor 1 dag. Overigens wacht ik wel af tot ze me bellen met de mededeling dat ie binnen is.
tja...wederom blijkt maar weer dat pre-orders tegenwoordig vaak niet interessant meer zijn door acties bij de release van een spel/console zelf.
Ik ben erg aan het twijfelen om wel/niet de 3G versie te halen. Als ik het doe dan ga ik ook voor wipeout bij 20 euro te goed.
Probleem is een beetje dat mobiel internet hier net is ingestort en de kosten erg hoog zijn bij vodafone (0.33€ per mb), en ik gok dat tegen de tijd dat het wat beter word de 4G technieken voor de deur staan.
Probleem is een beetje dat mobiel internet hier net is ingestort en de kosten erg hoog zijn bij vodafone (0.33€ per mb), en ik gok dat tegen de tijd dat het wat beter word de 4G technieken voor de deur staan.
De enige zekerheid die je hebt is dat je in het begin te veel betaald met te weinig goede release games. Heb er ook altijd aan meegedaan hoor. Hoop me nu nog te beheersen.morm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:47:
tja...wederom blijkt maar weer dat pre-orders tegenwoordig vaak niet interessant meer zijn door acties bij de release van een spel/console zelf.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik heb nog nooit iets gepre-ordered, zie er echt het nu niet van in. Verbaas me er ook altijd over in topics als deze.morm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:47:
Limited edition dingen daargelaten natuurlijk, daar moet je nou eenmaal snel bij zijn.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Mijn order bij de MM stond opeens op "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.". Heb weer gebeld, maar die melding klopt niet. Dat is de 'standaard' melding. Ze hebben van de leverancier te horen gekregen dat morgen alles (wat met de vita te maken heeft) pas binnenkomt.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Is die actie niet bijna het zelfde als de 2 voor 1 actie? De kosten worden anders verdeeld maar tenzij je ook nog eens de 2 voor 1 erbij krijgt valt het wel mee.
Maar het blijft een beetje smerig dat ze dit soort locale acties hebben op een landelijke release.
Maar het blijft een beetje smerig dat ze dit soort locale acties hebben op een landelijke release.
Zo kunnen we zien wat de eventuele ruimte is voor een prijsdaling....of niet?LOTG schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:51:
Rond 12 uur in Maastricht geweest maar op een paar spellen na waren de rekken leeg. Alleen preorder kits
Ja die fout heb ik ook genoeg gemaaktBaatje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:49:
[...]
De enige zekerheid die je hebt is dat je in het begin te veel betaald met te weinig goede release games. Heb er ook altijd aan meegedaan hoor. Hoop me nu nog te beheersen.
Het is dat ik nu graag uncharted wil spelen en straks gravity daze, dus zowaar een launch met titels die ik ook echt wil spelen
Verwijderd
Haha ik kan het, maar ik vind de launch titels echt geweldig op dit apparaat. Uncharted en gravity worden mijn eerste 2 en daarna nog een heleboel fighting games waar ik gek op ben. En nog een heleboel titels die nog gaan uitkomen die ik wil hebben.nioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:01:
[...]
Ja die fout heb ik ook genoeg gemaakt
Het is dat ik nu graag uncharted wil spelen en straks gravity daze, dus zowaar een launch met titels die ik ook echt wil spelen
Ik heb er zin in! lekker morgen na de carnaval uitkateren met de ps vita
Amazon FR is aan het shippen
nu nog kijken of ik Fifa mee kan krijgen vanmiddag bij Dynabyte. Gisteravond besteld om te kunnen afhalen vandaag, volgens de ordergegevens is hij aangekomen bij de desbetreffende filiaal, echter geen mail of telefoontje ontvangen dat die klaarligt om af te halen. Ik vrees dat ze zich houden aan de streedate. Niet dat ik al een Vita heb om ermee te spelen
Verwijderd
Gravity Daze/Rush? Die game is er morgen toch nog niet? Koop je een import versie ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:07:
[...]
Haha ik kan het, maar ik vind de launch titels echt geweldig op dit apparaat. Uncharted en gravity worden mijn eerste 2 en daarna nog een heleboel fighting games waar ik gek op ben. En nog een heleboel titels die nog gaan uitkomen die ik wil hebben.
Ik heb er zin in! lekker morgen na de carnaval uitkateren met de ps vita
Gravity Rush/Daze komt in EU alleen als digital download versie, geen fysieke versie. Bovendien is die gepland voor eind mei. De enige versies die nu uit zijn, zijn de JP en Asian versions waar geen Engels in zit (tegen woekerprijzen
)
Iemand al bij Mediamarkt wezen kijken?
Schijnt dat Dixons 'm al verkoopt.
Schijnt dat Dixons 'm al verkoopt.
Haters everywhere but I don’t really care
De Wifi heeft toch geen GPS dus of de games van dan gebruik gaan maken van locatie bepaling via Wifi is maar de vraag.Snippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:55:
Wie gaan er eigenlijk allemaal voor de 3G variant? Ik zie vooralsnog geen meerwaarde, heb zelf een tablet met 3G abbo, dus ik zou die ook kunnen gebruiken in de Vita.
Alleen NEAR lijkt me niet bijzonder interessant en lijkt me dat je met Wifi ook wel redelijk goed bepalen waar iemand is. Daarnaast trekt 3G de batterij nog sneller leeg.
Maar toch... Ergens knaagt het en ben ik bang dat ik iets misloop in de toekomst. Wat doen jullie?
Is een beetje afwachten. 3G is niet echt om te gamen dus de 50,- extra niet waard, maar als je daardoor leuke GPS functionaliteiten mist zoals mensen in de buurt zoeken om mee te gamen, of spullen die op een GPS locatie worden achter gelaten op te pikken... tja.
Dat is wel een beetje day one je userbase splitsen. Lijkt me raar als dat gaat gebeuren.
Zie dat ze in de UK alweer aan het stunten zijn met de Vita prijs, net als de 3DS destijds. Dus ik wacht nog even met kopen tot ik een mooie deal zie... Wel al gespeeld op een demoding en graphics zagen er toch wel erg mooi uit
Alleen zal het me niet twee keer gebeuren dat ik een handheld koop die in een paar maanden tijd 1/3 van zijn prijs verliest...
Amazon.fr heeft hem afgegeven aan post NL pakketen.
Zou dat betekeken dat we hem gewoon morgen krijgen of zijn ze in Frankrijk ook actief?
Zou dat betekeken dat we hem gewoon morgen krijgen of zijn ze in Frankrijk ook actief?
Het lijkt er ook niet op dat het WiFi model geen locatie mogelijkheden heeft, het zal alleen wat minder exact zijn.LOTG schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:31:
Dat is wel een beetje day one je userbase splitsen. Lijkt me raar als dat gaat gebeuren.
http://manuals.playstatio...ta/settings/location.html
Ik denk dat we het donderdag (23) in huis hebben, vanavond na 20.00 nogmaals eens checken op de TNT Post site, dan heb je een betere indicatie (of het nog in Frankrijk ligt, of dat het al in Nederland is).Sinned123 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:39:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Denken jullie trouwens dat je hem morgen zo uit de winkel kan kopen als je geen pre-order hebt? In principe heb ik altijd m'n game consoles op de release dag kunnen kopen... dus ik zag het nut van pre-orderen deze keer ook niet.Sinned123 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:39:
Vast wel, knakending is nog nauwelijks bekend.
Ja hoor ik kan me niet voorstellen dat ie uitverkocht is. Bij MM Utrecht kon ik de dag na release nog stapels kopen van de 3ds....Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Denken jullie trouwens dat je hem morgen zo uit de winkel kan kopen als je geen pre-order hebt? In principe heb ik altijd m'n game consoles op de release dag kunnen kopen... dus ik zag het nut van pre-orderen deze keer ook niet.
Verwijderd
Volgens de Dixons website zijn er 4 filialen (van de 155) waar de Vita nu kan worden gehaald:
Delft, Leeuwarden, Zutphen, Terneuzen.
Delft, Leeuwarden, Zutphen, Terneuzen.
Volgens de websites van Dixons en Mycom, kun je hem inmiddels in meerdere winkels ophalen!
Mycom:
Hoofddrop
Dixons:
Leeuwarden, Delft (stonden er ~30 minuten geleden nog niet op afhalen), Zutphen en Terneuzen
Ben dadelijk druk, anders had ik direct even naar de lokale vestigingen in Doetinchem gebeld. Iemand anders misschien een poging wagen?
Mycom:
Hoofddrop
Dixons:
Leeuwarden, Delft (stonden er ~30 minuten geleden nog niet op afhalen), Zutphen en Terneuzen
Ben dadelijk druk, anders had ik direct even naar de lokale vestigingen in Doetinchem gebeld. Iemand anders misschien een poging wagen?
Idd. ik had hem zelf niet gepreorderd als ik geen leuke korting had. Dat ene dagje kan ik wel wachtenmatthijst schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:42:
Vast wel, knakending is nog nauwelijks bekend.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ook nog geen tijd, maar nog iemand die naar MM gaat?
Als Dixons verkoopt zou de rest ook verkopen...
Als Dixons verkoopt zou de rest ook verkopen...
Verwijderd
Hmmm ik ga eens een poging wagen de lokale Dixons op te bellen, eventjes kijken of ze hem al verkopen.
Gamemania verkoopt hem nog nie gvd, ze hebben hem
Wel binnen maar kreeg hem niet mee.
Wel binnen maar kreeg hem niet mee.
Kan je m niet cancellen dan, bij GM?
Dat zal die bastaards leren
Verwijderd
Oke, net de Dixons in Den Helder gebeld, die hebben em nog niet eens binnen
Ze verwachten hem morgen rond 11 uur te kunnen verkopen.

Ze verwachten hem morgen rond 11 uur te kunnen verkopen.
Ik heb gwn een smsje gekregen van Bart Smit dat ik hem morgen kan halen, ga niet moeilijk doen nu. Ben wel teleurgesteld dat ik niet heb gewacht op de MM deal van €188 (ik woon in Middelburg) maar goed, dat kon ik in December natuurlijk niet weten lol.
Ik zit nu wel te twijfelen om te reizen naar de MM in Middelburg (wel 4 uur reistijd).
Ben alleen bang dat hij uitverkocht is als ik er kom.
Ben alleen bang dat hij uitverkocht is als ik er kom.
Weet iemand of Saturn Heerhugowaard inmiddels de vita verkoopt?
Ik denk echt niet dat er zoveel gamers zijn hier hoor, uitverkocht is hij morgen zeker niet (mits ze een goed aantal aan leveringen hebben gehad).
188 is wel leuk, maar dan hebben ze die 2 voor de prijs van 1 voor games niet lijkt me?
Dus dan zit je voor 2 games op 268, ipv 290.
4 uur reizen voor 22 euro, tsja.
Dus dan zit je voor 2 games op 268, ipv 290.
4 uur reizen voor 22 euro, tsja.
Die 2 halen 1 betalen actie geld dan nog steeds hoor, die staat immers ook in onze folder.
Het is een geweldige actie alleen ben ik zo stom geweest om hem al super vroeg ergens anders te hebben besteld.
Het is een geweldige actie alleen ben ik zo stom geweest om hem al super vroeg ergens anders te hebben besteld.
Oh, dan is het de moeite wel redelijk waard 
Als je mazzel hebt is die Vita een beetje opgeladen en kan je op de terugweg meteen gamen
Als je mazzel hebt is die Vita een beetje opgeladen en kan je op de terugweg meteen gamen
Als die twee voor de prijs van 1 ook geldt ga ik er sowieso heen 
Dan bespaar ik 62 euro, best netjes voor een dagje treinen.
Zou er rond 2 uur in de middag kunnen zijn, dus opzich is dat ook nog wel redelijk vroeg.
Zou er rond 2 uur in de middag kunnen zijn, dus opzich is dat ook nog wel redelijk vroeg.
Verwijderd
Inmiddels flink aan de slag geweest met Rayman en Lumines. Rayman ziet er echt extreem goed uit en speelt prima weg. Lumines is nog steeds een verslavende **** game
Hoe is de helderheid van de Vita?
Demounit vond ik een beetje dim.
Demounit vond ik een beetje dim.
Ik sta er om half 10 openingstijd. Benieuwd of het druk gaat zijn.. Zijn er nog meer tweakers morgenochtend in Middelburg, kunnen we gelijk Near testenR4m0n_46 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:08:
Als die twee voor de prijs van 1 ook geldt ga ik er sowieso heen
if it ain't broke, break it and learn
Weet iemand trouwens als ik de pre-order kit in Enschede bij de MM haal ik de Vita dan eventueel zou kunnen ophalen in Middelburg?
Verwijderd
helderheid is prima. De demo unit staat natuurlijk onder TL-buizen en dat is niet echt bevordelijk voor een glanzend scherm. Beeld is zeker een van de pluspunten.
heb dezelfde vraag. Ik heb een pre-order kit van MM Breda, maar Den Haag is dichterbij...
Verwijderd
Zo heb een mail van Coolblue (Consoleshop.nl) gehad dat mn PSVita ingepakt is en klaar voor verzending. Morgen lekker gamen
Ik sta dan voor de Bart Smit ipv. de MM maar als het goed is zou ik je dan via Near moeten kunnen zienxCell schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:09:
[...]
Ik sta er om half 10 openingstijd. Benieuwd of het druk gaat zijn.. Zijn er nog meer tweakers morgenochtend in Middelburg, kunnen we gelijk Near testen
M'n status bij de MediaMarkt is veranderd? "BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN"
Ook ik sta morgenochtend bij MM Middelburg. rond half 10 - kwart voor 10
Hopelijk dus met de 2 voor 1 actie.
Staat nix van in de ad.morm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:28:
Ook ik sta morgenochtend bij MM Middelburg. rond half 10 - kwart voor 10
Mijn order voor uncharted die ik zondag geannuleerd had bij planetaxel is toch verzonden. Nouja opzich niet erg, uncharted voor 40. Maar nu moet ik dus een nieuwe game kiezen voor de Vita.
Wilde eerste Uncharted + Rayman, maar twijfel nu ook over Rayman. Heb een PS3 en daarvoor is hij de helft van het geld, maar met al die kleuren is het wel ideaal voor de Vita.
Dus welke games zal ik halen? Ervanuit gaande dat ik uncharted dus al krijg, keuzes keuzes
Wilde eerste Uncharted + Rayman, maar twijfel nu ook over Rayman. Heb een PS3 en daarvoor is hij de helft van het geld, maar met al die kleuren is het wel ideaal voor de Vita.
Dus welke games zal ik halen? Ervanuit gaande dat ik uncharted dus al krijg, keuzes keuzes
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wel in onze folder.
[ Voor 80% gewijzigd door Wazzim op 21-02-2012 16:35 ]
In de flyer staat alsnog wel dat bij aanschaf van een Vita je 2 games voor de prijs van 1 krijgt.
Jahaa, maar niet bij de ad in de krant dat hij 188 euro kost.R4m0n_46 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:35:
In de flyer staat alsnog wel dat bij aanschaf van een Vita je 2 games voor de prijs van 1 krijgt.
Dat klopt, maar die games staan toch los van de Vita.
Er staat namelijk gewoon:
- Bij aanschaf van een Vita krijg je 2 games voor de prijs van 1.
Ook de Vita van 188 euro is een Vita.
Indien deze actie niet geld hierbij, zal dat bij de speciale aanbieding moeten staan.
Er staat namelijk gewoon:
- Bij aanschaf van een Vita krijg je 2 games voor de prijs van 1.
Ook de Vita van 188 euro is een Vita.
Indien deze actie niet geld hierbij, zal dat bij de speciale aanbieding moeten staan.
En dan? Dan wordt die actie uit de reguliere folder echt niet ongeldig hoor.maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:36:
[...]
Jahaa, maar niet bij de ad in de krant dat hij 188 euro kost.
Opzich zou een telefoontje naar de MM in Middelburg uitkomst bieden, maarja
Volgens mij staat er ook bij dat je wel een PS Vita moet aanschaffen. Je kunt dus niet los 2 games voor de prijs van 1 kopen. En in diezelfde advertentie staat dat ie 249 is.Wazzim schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:38:
[...]
En dan? Dan wordt die actie uit de reguliere folder echt niet ongeldig hoor.
Als ze vervelend zijn kun je los de Vita kopen voor 188, maar moet je dan voor iedere game betalen. Als het echt een goede actie is, dan kun je de Vita + 2 games voor 188 + de prijs van de duurste game kijgen.
Dus het blijft een gokje. Wie belt ze op?
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
hang in de wacht.R4m0n_46 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:40:
Opzich zou een telefoontje naar de MM in Middelburg uitkomst bieden, maarja
Oke, spannend
Als die actie namelijk niet geldt heeft het voor mij ook alweer minder zin om helemaal naar Middelburg te treinen.
*dubbelpost* Of toch niet. 
Ik zei dus, als die actie wel geldt, dan sta ik er morgen ook.
Ik zei dus, als die actie wel geldt, dan sta ik er morgen ook.
[ Voor 173% gewijzigd door Arson op 21-02-2012 16:46 ]
Me2, heb zelfs een verzendbevestiging gehad. Ik kan maar niet wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:14:
Zo heb een mail van Coolblue (Consoleshop.nl) gehad dat mn PSVita ingepakt is en klaar voor verzending. Morgen lekker gamen
Ik was wel een beetje teleurgesteld van die Uncharted game. Het is maar zo'n pietluttig kaartje in een doosje zonder boekje. Ik denk dat ik alle andere spellen maar gewoon ga downloaden, heb toch een 32Gb kaartje.
Yay, MediaMarkt is toch aan het verzenden
Morgen heb ik hem!
Verwijderd
Ja, die had ik net ook ontvangenharoldso schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Me2, heb zelfs een verzendbevestiging gehad. Ik kan maar niet wachten.
Oke, heb de info.
188 euro voor de Vita, op=op, ook al staat dit niet in de ad.
Games ; 2 voor de prijs van 1 bij aankoop van een Vita.
Nu wordt het wel erg leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 16:48 ]
Games 2 voor de prijs van 1 zonder dat je daar ook een Vita bij moet kopen? Als dat echt zo is sta ik er ook om 9:30 haha
Dat wordt vroeg mijn bed uitmaartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:46:
Oke, heb de info.
Games ; 2 voor de prijs van 1.
En hopen dat ze er niet maar 10 hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Arson op 21-02-2012 16:49 ]
tracktrace was blijkbaar voorgemeld.Nitai schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:40:
[...]
Ik denk dat we het donderdag (23) in huis hebben, vanavond na 20.00 nogmaals eens checken op de TNT Post site, dan heb je een betere indicatie (of het nog in Frankrijk ligt, of dat het al in Nederland is).
Word vanaf de gyroscoopweg in amsterdam verstuurd.
Best kans dat deze er dus morgen al is.
Of hij gaat in bulk eerst vanuit frankrijk naar amsterdam (dan duurt het een dag langer)
Dat wordt dus treinen voor mij.maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:46:
Oke, heb de info.
Balen dat ik morgenvroeg nog een afspraak heb staan om half 9, maar daarna er zo snel mogelijk heen!
Ik moet godgloeiende werken. Is er iemand die gaat en te vertrouwen is?
Maak ik geld over, wel enkel met een hoge FB-score.
Ik zit morgen wel in de buurt, maar pas later op de dag.
Maak ik geld over, wel enkel met een hoge FB-score.
Ik zit morgen wel in de buurt, maar pas later op de dag.
Is er eigenlijk ook een reden waarom de FRS geen psvita spellen verkopen? Hebben ze geen vertrouwen in de psvita of heeft het een andere reden?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
MM Deventer heeft ook 2 games voor de prijs van 1, maar staat * bij. Alleen kan ik de * met uitleg niet vinden haaha
Vita wel gewoon 249..
Anders pik ik daar mooi WipeOut op en Uncharted of Rayman. Weet iemand hier of MM Enchede ook deze actie heeft?
Mmmm voor op de folder staat wel wat, op = op etc.. denk dat ik morgen op 09.30 voor de MM deventer sta..
Vita wel gewoon 249..
Anders pik ik daar mooi WipeOut op en Uncharted of Rayman. Weet iemand hier of MM Enchede ook deze actie heeft?
Mmmm voor op de folder staat wel wat, op = op etc.. denk dat ik morgen op 09.30 voor de MM deventer sta..
[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 21-02-2012 17:02 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
De FRS heeft niet echt een werkend computer systeem volgens mij, iemand anders had namelijk wel al spellen kunnen bestellen.TheKillingBean schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:56:
Is er eigenlijk ook een reden waarom de FRS geen psvita spellen verkopen? Hebben ze geen vertrouwen in de psvita of heeft het een andere reden?
Kan je ook met pre-order doosjes van anders MM's?maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:46:
Oke, heb de info.
Weet ik veel. Ik werk er niet.Snippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:02:
[...]
Kan je ook met pre-order doosjes van anders MM's?
Ik zie wel dat ze die doosjes hebben voor 10 euro.
Even de Media Markt geplunderd:

Mijn starters pack is compleet! Game ze jongens
De PlayStation Store is inmiddels ook geactiveerd alleen nog leeg 
P.S. Die VITA zelf komt niet uit de MM hoor
P.S. 2 Kan LBP PSP en MNR PSP nu wel downloaden via de VITA downloadlijst
Lieten zich niet over zetten via de PS3...

Mijn starters pack is compleet! Game ze jongens
P.S. 2 Kan LBP PSP en MNR PSP nu wel downloaden via de VITA downloadlijst
[ Voor 24% gewijzigd door Rctworld op 21-02-2012 17:14 ]
Gyroscoopweg is het postadres van Amazon. Belastingdingetje. Waarschijnlijk komt je Vita gewoon uit Frankrijk. En kan je dat morgen op je T&T zien.Sinned123 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:48:
[...]
tracktrace was blijkbaar voorgemeld.
Word vanaf de gyroscoopweg in amsterdam verstuurd.
Best kans dat deze er dus morgen al is.
Of hij gaat in bulk eerst vanuit frankrijk naar amsterdam (dan duurt het een dag langer)
PSN: Shiver23
In MM Deventer weten ze in ieder geval geen klap.. volgens hem moet je een Vita kopen.. staat er echt niet bij.
[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 21-02-2012 17:14 ]
Heb ergens gelezen dat Fifa enkel in NL zou zijn, dus geen engels commentaar. klopt dat?Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:06:
[afbeelding]
Mijn starters pack is compleet! Game ze jongensDe PlayStation Store is inmiddels ook geactiveerd alleen nog leeg
P.S. 2 Kan LBP PSP en MNR PSP nu wel downloaden via de VITA downloadlijstLieten zich niet over zetten via de PS3...
Correct, dat heb ik enkele pagina's terug reeds vermeldlapino schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:18:
[...]
Heb ergens gelezen dat Fifa enkel in NL zou zijn, dus geen engels commentaar. klopt dat?
Oke, ik vraag het opnieuw.
Omdat ik met de info kwam van Middelburg, maar zelf door werk daar pas in de middag kan zijn, is er iemand (met een hoge Feedback score) die me uit de brand wil helpen?
Zal balen als ik het zelf misloop.
En het erg prettig vinden als iemand er om kan voor me, maar hij/zij moet dan wel 2 maal in de rij staan.
Omdat ik met de info kwam van Middelburg, maar zelf door werk daar pas in de middag kan zijn, is er iemand (met een hoge Feedback score) die me uit de brand wil helpen?
En het erg prettig vinden als iemand er om kan voor me, maar hij/zij moet dan wel 2 maal in de rij staan.
vorige week zaterdag nagevraagd MM Deventer : geen Vita aanschaf nodig bij de actie. Gisteren gebeld, wel Vita aanschaf nodigS2S schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:14:
In MM Deventer weten ze in ieder geval geen klap.. volgens hem moet je een Vita kopen.. staat er echt niet bij.
Ik kreeg Fifa net niet mee bij Dynabyte. Ze wilden geen risico lopen dus morgen weer langsgaan.
hmm, had eigenlijk niet de vita gelijk bij launch willen kopen,
maar denk toch dat ik ff morgen een ritje naar middelburg doe.
maar denk toch dat ik ff morgen een ritje naar middelburg doe.
GiTS
Bij MM Zoetermeer is het 100% zeker alleen in combinatie met een VITA.dcell schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:26:
[...]
vorige week zaterdag nagevraagd MM Deventer : geen Vita aanschaf nodig bij de actie. Gisteren gebeld, wel Vita aanschaf nodig
Ik kreeg Fifa net niet mee bij Dynabyte. Ze wilden geen risico lopen dus morgen weer langsgaan.
En wat een lutsers bij de Dynabyte, embargo(als het al op de games zit) geldt alleen voor Sony games, niet voor die van EA, MyCom heeft ze al lang uitgeleverd. En bij MM Zoetermeer stonden zelfs de first-party games al in de schappen
Dat bedoel ikdcell schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:26:
[...]
vorige week zaterdag nagevraagd MM Deventer : geen Vita aanschaf nodig bij de actie. Gisteren gebeld, wel Vita aanschaf nodig
Verwijderd
zou persoonlijk even nagaan of er geen limiet van 1 per klant is..maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:25:
Oke, ik vraag het opnieuw.
anders wordt het gemakkelijk geld verdienen...iemand koopt er 50 of 100 op en zet ze voor 220 euro op marktplaats..
Mooie actie van de MM in Middelburg, als ik nog geen Vita besteld had dan was ik daar zeker ook heen gegaan.
MotorStorm RC scoort trouwens een 8,5 op IGN, geen slechte score
MotorStorm RC scoort trouwens een 8,5 op IGN, geen slechte score
[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 21-02-2012 17:42 ]
PSN id: NL_SToRM
Heb ik ook gedaan, en heb m'n 30 euro terug !matthijst schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Kan je m niet cancellen dan, bij GM?
Jammer dat Middelburg zo ver weg is voor mij
Je kan ook met een pre-order van een andere filiaal bij elke mediamarkt terecht, even via twitter gevraagd. Ik ga dus waarschijnlijk naar Middelburg morgen
[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 21-02-2012 17:48 ]
Nice manRctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:06:
[afbeelding]
Mijn starters pack is compleet! Game ze jongensDe PlayStation Store is inmiddels ook geactiveerd alleen nog leeg
P.S. 2 Kan LBP PSP en MNR PSP nu wel downloaden via de VITA downloadlijstLieten zich niet over zetten via de PS3...
Morgen ga ik de Mediamarkt plunderen haha
Wat heb je betaald voor de starter kit ?
24,99, maar ze zetten hem voor 29,99 in de winkel, gewoon ff de medewerker op de MyCom site laten kijken, daar staat ie voor 24,99 dus dan krijg je hem ook voor die prijsBenny schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:48:
[...]
Nice man
Morgen ga ik de Mediamarkt plunderen haha
Wat heb je betaald voor de starter kit ?
Nu weer genoeg gelul over prijzen en winkels...
De pouch is erg mooi(ook de enige echte reden dat ik die starters pack gekocht heb), ook de game card houder is nuttig en het polsbandje kan ook geen kwaad omdat je hem soms niet heel erg goed vast hebt als je de achter touchpad wil of moet gebruiken
lol... de prijs van de pre-order maakt toch geen drol uit als die uiteindelijk van de prijs voor de vita afgaat. of je dan 10, 20 of 30 euro betaald hebt, uiteindelijk ben je net zoveel kwijt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.