Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:07:
Ik twijfel nu ook of ik naar Middelburg rij morgenvroeg! Niet omdat ik Maartend niet geloof maar dadelijk zit een of andere grappige werknemer van MediaMarkt hem (ons) ook maar wat wijs te maken. Of is het een of andere stagiaire die iets verkeerd heeft gedaan waardoor we daar morgen lekker staan... :p
NOGMAAALLLLLS.
Ik heb hier de advertentie paginagroot uit de krant voor mijn neus.

Hoe duidelijk moet ik dat nog zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Wut? Oh dat wist ik niet :p Uit welke krant komt hij? En uit die van vandaag? Dan kan ik het wel even opzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:09:
Wut? Oh dat wist ik niet :p Uit welke krant komt hij? En uit die van vandaag? Dan kan ik het wel even opzoeken :D
komt ook omdat mensen niet alles meer lezen in dit topic. Gaat ook iets te hard.

De Stem en ik dacht ook PZC. Vandaag.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 21-02-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
PS Vita advertentie Media Markt Middelburg:

lok·ker·tje het; o -s middel, truc om te lokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rdjnl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:10:

Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
maartend, laat ze toch. Als ze het niet geloven blijven ze toch lekker thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
morm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:12:
maartend, laat ze toch. Als ze het niet geloven blijven ze toch lekker thuis.
Goed plan, Bedankt, had ik even nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Oh, ik geloof wel dat die advertentie echt is hoor. Ik geloof alleen niet dat (veel) klanten het ding voor die prijs mee gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rdjnl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:14:
Oh, ik geloof wel dat die advertentie echt is hoor. Ik geloof alleen niet dat (veel) klanten het ding voor die prijs mee gaan krijgen.
Er staat niet op=op. Is me enkel via de telefoon gezged, nadat ik het navroeg. Mag dus volgens mij niet. Moeten ze een bon geven, is al aardig wat jurisprudentie over dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:16:
[...]

Er staat niet op=op. Is me enkel via de telefoon gezged, nadat ik het navroeg. Mag dus volgens mij niet. Moeten ze een bon geven, is al aardig wat jurisprudentie over dacht ik.
Mede daarom wil ik ook graag een foto van de advertentie maar helaas ben je te lui. Ik kom helemaal uit A'dam als ik ga. Stel ik kom daar en ze zeggen op. Dan wil ik wel bewijs achter de hand hebben dmv een krantenartikel en/of foto ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23
Appleman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:17:
[...]

Mede daarom wil ik ook graag een foto van de advertentie maar helaas ben je te lui. Ik kom helemaal uit A'dam als ik ga. Stel ik kom daar en ze zeggen op. Dan wil ik wel bewijs achter de hand hebben dmv een krantenartikel en/of foto ervan.
Ga zelf eens lekker googlen...

Naar beneden scrollen... of lukt je dat ook niet?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Appleman schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:17:
[...]

Dank je wel voor het lui zijn. Als ik in het begin niet zo was afgezeikt had ik het wel gedaan. Nu doe ik het door dit soort opmerkingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dank je.

Kan ik nu van anderen de excuses in ontvangst nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:09:
[...]

komt ook omdat mensen niet alles meer lezen in dit topic. Gaat ook iets te hard.

De Stem en ik dacht ook PZC. Vandaag.
Advertentie gevonden op pagina 16 van de PKZ! :)

https://forms.wegener.nl/?pag=1506

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Om dat te kunnen zien moet je inloggen Arx! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:21:
Om dat te kunnen zien moet je inloggen Arx! :(
Even 0,95 cent investeren. Komop, of 4 uur in de trein zitten voor met twijfels?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:23
Arx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:25:
[...]

Even 0,95 cent investeren. Komop, of 4 uur in de trein zitten voor met twijfels?
Leuk dagje uit lijkt me! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Owja ik zie het :D Alleen staat er dus idd zoals Maarten zegt niks over 2 games halen = 1 betalen... ik hoop echt dat die telefoniste het dan goed heeft want anders komt het voor met ivm het rijden (30 euro brandstof) niet zoveel goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38
Ik krijg hier wel een raar gevoel bij, die 188 euro aanbieding werkt nogal averechts. Ik gun het iedereen die morgen naar middelburg kan en de vita voor 188 kan kopen, maar voor de mensen die al aarzelden of de vita gaat slagen (zoals ik met een psp en 3ds hier liggen waarbij ik bij beide wat teleurstellingen heb moeten verwerken) is het natuurlijk een teken aan de wand dat een MM die dingen nu al voor 188 kan dumpen. Waarom zou ik dan morgen naar de MM in eindhoven gaan en er 60 euro meer voor betalen? Het zal wel weer marketingtechnisch allemaal fantastisch zijn, shoptraffic enzo, maar hoeveel mensen gaan er hierdoor nog meer denken "ik wacht wel tot ie wat goedkoper is"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
CopyCatz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:32:
Ik krijg hier wel een raar gevoel bij, die 188 euro aanbieding werkt nogal averechts. Ik gun het iedereen die morgen naar middelburg kan en de vita voor 188 kan kopen, maar voor de mensen die al aarzelden of de vita gaat slagen (zoals ik met een psp en 3ds hier liggen waarbij ik bij beide wat teleurstellingen heb moeten verwerken) is het natuurlijk een teken aan de wand dat een MM die dingen nu al voor 188 kan dumpen. Waarom zou ik dan morgen naar de MM in eindhoven gaan en er 60 euro meer voor betalen? Het zal wel weer marketingtechnisch allemaal fantastisch zijn, shoptraffic enzo, maar hoeveel mensen gaan er hierdoor nog meer denken "ik wacht wel tot ie wat goedkoper is"?
Me. Ik zou hem eigenlijk morgen halen in de MM Arena. Nu ik dit heb gezien wacht ik wel even. Die zullen binnen nu en een maand vast wel stuntelen met prijzen. Die 60 euro die ik in me zak stop is het wel wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gloeiende gloeiende, MM zou vandaag versturen zei ze.... ik heb nog steeds geen mail met Track&Trace :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heb net na sluitingstijd even mogen spelen met de Vita. Natuurlijk de Uncharted titel :)
Was zeer onder de indruk van de graphics, het apparaat voelde heerlijk stevig aan, besturing was lekker maar om nou te zeggen dat ik hem zelf direct aan ga schaffen..

[ Voor 15% gewijzigd door ProfoundValue op 21-02-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Jep, zoals ik al eerder schreef; zou er een gaan halen morgen maar wacht nu nog wel ff. Niet omdat ik denk dat de prijs snel zak zakken, maar omdat ik weiger 60 euro meer te betalen dan de gemiddelde werkloze of student die gemakkelijk en/of gratis ff op en neer kan naar Middelburg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Phusebox schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:43:
[...]

Jep, zoals ik al eerder schreef; zou er een gaan halen morgen maar wacht nu nog wel ff. Niet omdat ik denk dat de prijs snel zak zakken, maar omdat ik weiger 60 euro meer te betalen dan de gemiddelde werkloze of student die gemakkelijk en/of gratis ff op en neer kan naar Middelburg.
Maar die werkloze/student heeft dan ook niet zoveel geld te besteden 8)7

On-topic: Heeft iemand hier ervaringen met screen protectors? Ik heb ze nooit gekocht omdat ik altijd al erg zuinig ben met mijn gadgets, maarja, hij zat toch bij het starters pack dus ik dacht ik probeer het maar. Heb het scherm van te voren helemaal goed schoongemaakt, de screenprotector perfect geplaatst maar als het scherm zeer fel is zie je gewoon dat het licht als het ware een beetje gebroken wordt en het minder scherp is dan zonder.

Is de screen protector gewoon van slechte kwaliteit of heb je dat altijd bij een screen protector? De enige die ik ooit gezien heb zit op mijn XPERIA X10 maar die zat er vanaf de fabriek op dus ik merk niet dat die minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Mijn Vita van Amazon.fr is onderweg... wordt verzonden vanaf Amsterdam??? Ik heb een Post.nl track&trace ontvangen. iemand ervaring daarmee? Nog geen leverdatum bekend op post.nl site, misschien al morgen dan?
Uiteindelijk maar €216,- voor Vita, 8GB & pre order box! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
rdjnl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:10:

Dat denk ik ook ja, op=op (10 stuk op voorraad bijvoorbeeld)
Hoop mensen gaan er heen reizen na de advertentie te hebben gezien in de krant. Nemen waar dat het op is. Vinden het zonde dat ze zo ver gereisd hebben. Dus nemen ze maar alvast vita games mee bijvoorbeeld.

Bovendien denk ik dat de naam Mediamarkt Middelburg wel goed in ons hoofd word gestampt nu. Met de bij gedachte daar was hij het goedkoopst dus moet Mediamarkt wel voordelig zijn...

Marketings trucjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 12:27
Wat boeit mij die marketing trucjes nou, nu heb ik een goedkope Vita. Ik haat die winkel (in Middelburg) echt als de pest door ervaringen in het verleden maar voor dit kom ik best even de winkel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Ik vond het sowieso al vreemd dat amazon stuntte met de prijs en dat mm 2 games voor de prijs van een weggeeft. Een console waarvan de verwachtingen hoog liggen zou niet direct al in de uitverkoop moeten zijn. Maar er spelen waarschijnlijk meerdere factoren mee en ik vermoed dat de economische situatie in Nederland (of eigenlijk Europa) er wellicht ook wat mee te maken heeft. Daarnaast spelen de tegenvallende verkoopcijfers in Japan vast ook een rol. Niet te vergeten de 3ds die het zo slecht deed dat de prijs binnen een half jaar verlaagd werd (hoewel dat natuurlijk ook weer een verhaal apart was gezien de beperkte hoeveelheid games bij de launch) Is het een teken aan de wand? Ik weet het niet, in principe zijn er veel relatief goede games en dat duidt op vertrouwn, maar tegelijkertijd is het maar zeer de vraag of er nog wel behoefte is aan de ps vita. De casual gamer is denk ik geen realistische doelgroep omdat die het toch echt bij de al in bezit zijnde consoles en iphones etc. laat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel vitas Sony nu eigenlijk verwacht te kunnen verkopen en in hoeverre dat hun strategie heefft beïnvloed. Indien zij ontwikkelaars mooie cijfers voorspiegelen en dat tegelijkertijd niet blijken waar te maken dan houdt het natuurlijk gauw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 11:54
De actie is in principe niet bij het grote publiek bekend (wij weten het gelukkig dankzij maartend) dus in dat opzicht is het marketingtechnisch minder sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

@hoonboy

Hoe kan de 216 nou weer als ik voor dezelfde spullen 262 kwijt ben (incl 25+8 eur verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:38
R4m0n_46 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:02:
De actie is in principe niet bij het grote publiek bekend (wij weten het gelukkig dankzij maartend) dus in dat opzicht is het marketingtechnisch minder sterk.
Juist daarom vind ik het raar. Als je op de MM site de folder erbij pakt van middelburg zie je gewoon 249. Hoe komt zo'n store manager dan bij het idee "boeie, ik ga die dingen dumpen" met een minimaal bereik aan reclame.. Hoe meer ik er over nadenk, denk ik dat een of andere mafkees de 3ds aanbieding prijs op de ps vita heeft geplakt en ze dat nu niet meer durven toegeven :) Anyway iedereen die er morgen een gaat scoren in middelburg, have fun :)

[ Voor 18% gewijzigd door CopyCatz op 21-02-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

HoonBoy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:52:
Mijn Vita van Amazon.fr is onderweg... wordt verzonden vanaf Amsterdam??? Ik heb een Post.nl track&trace ontvangen. iemand ervaring daarmee? Nog geen leverdatum bekend op post.nl site, misschien al morgen dan?
Uiteindelijk maar €216,- voor Vita, 8GB & pre order box! :*)
Reactie van een Tweaker op een nieuwsartikel:
het is een soort sub-distributiecentrum: de artikelen liggen in Duitsland en Engeland en worden daar gewoon verpakt en van een adreslabel voorzien, maar in plaats van dat ze de boel daar op de post doen gooien ze alles voor Nederlandse klanten in 1 vrachtwagen van een ingehuurd distributiebedrijf, die rijdt naar de Gyroscoopweg, en daar gaat het pas echt op de post (niet geheel toevallig zit een groot pakketsorteercentrum van Post NL daar vlakbij). Dat is qua verzendkosten vast voordeliger.
Reactie gewijzigd door Moartn op vrijdag 2 december 2011 14:04

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ffb als ik plezier heb aan mijn ps vita maakt mij het niet hoeveel er verkocht worden. Natuurlijk hoe meer hoe beter maar als je hier op deze forum al ziet hoe snel alles gaat ineens heb ik er wel vetrouwen in.

Ik denk niet dat je te veel moet nadenken hoe goed iets moet gaan verkopen. Als het maar goed gaat vind ik het allemaal prima. Het wordt geen nieuwe ipad en ben ik ook blij mee, het wordt iets leuks voor de gamers onders ons. Als je ds of psp niks vond kan je misschien ook maar even wachten.

Wat ik zeker weet is dat ik morgen ga genieten op een ps vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
ffb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:05:
@hoonboy

Hoe kan de 216 nou weer als ik voor dezelfde spullen 262 kwijt ben (incl 25+8 eur verzendkosten)
zie mijn eerdere post, ik had Vita eerst besteld, kreeg daarna pas kortingscode van €30,-voor pre order box...
Had toen mijn order opnieuw geplaatst, met die code... ging er nog een onbegrijpelijke € 26,- extra af...???
Mij hoor je niet klagen, maar begrijpen doe ik het niet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
Nitai schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:09:
[...]

Reactie van een Tweaker op een nieuwsartikel:
het is een soort sub-distributiecentrum: de artikelen liggen in Duitsland en Engeland en worden daar gewoon verpakt en van een adreslabel voorzien, maar in plaats van dat ze de boel daar op de post doen gooien ze alles voor Nederlandse klanten in 1 vrachtwagen van een ingehuurd distributiebedrijf, die rijdt naar de Gyroscoopweg, en daar gaat het pas echt op de post (niet geheel toevallig zit een groot pakketsorteercentrum van Post NL daar vlakbij). Dat is qua verzendkosten vast voordeliger.
Reactie gewijzigd door Moartn op vrijdag 2 december 2011 14:04
Dat verklaard het, dan zal het helaas morgen niet zijn dat die aankomt....dagje later zal het wel zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nu een uurtje Uncharted gespeeld en aan het genieten, prachtige graphics voor een mobiel apparaat :) Laat die shooters maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag kan je nog je pre-order annuleren? Bij de game mania heb ik wel 30 euro aanbetaald voor de pre-order box. :S Voel me beet genomen omdat MM namelijk die 2e game gratis actie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:24:
Ik had een vraag kan je nog je pre-order annuleren? Bij de game mania heb ik wel 30 euro aanbetaald voor de pre-order box. :S Voel me beet genomen omdat MM namelijk die 2e game gratis actie heeft.
Hahaha ik had exact dezelfde vraag, alleen komt de mijne van de Bart Smit af...
Zullen hem wel niet retour kunnen nemen als je de code hebt gebruikt... Rukzooi...
Ach dankzij carnaval moet ik toch dag langer erop wachten, omdat ze niet konden leveren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Die MM 2=1 games actie geldt die alleen als je daar ook de PS Vita console zelf koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Ja, dat staat ook in de folders aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:26:
[...]

Hahaha ik had exact dezelfde vraag, alleen komt de mijne van de Bart Smit af...
Zullen hem wel niet retour kunnen nemen als je de code hebt gebruikt... Rukzooi...
Ach dankzij carnaval moet ik toch dag langer erop wachten, omdat ze niet konden leveren... |:(
Heb die hele rukzooi niet gebruikt. Maar hoe ga je dat bewijzen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Oh okee. Zie ik in de digitale folder niet staan, toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:26:
Die MM 2=1 games actie geldt die alleen als je daar ook de PS Vita console zelf koopt?
Jeps.. Is bijna logisch toch?
Anders was het wel een hele goede actie geweest :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:28:
[...]

Heb die hele rukzooi niet gebruikt. Maar hoe ga je dat bewijzen.....
Jeps dat is het probleem... Kan je niet bewijzen, dus gaat de winkel zeggen.. Jammer, maar helaas...

[ Voor 34% gewijzigd door superericje op 21-02-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
*knip* :)

[ Voor 97% gewijzigd door superericje op 21-02-2012 23:33 . Reden: Twee achter elkaar.. Ff samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:30:
[...]

Jeps dat is het probleem... Kan je niet bewijzen, dus gaat de winkel zeggen.. Jammer, maar helaas...
Heb spijt maar ik ga het toch proberen gewoon zeggen dat ik ervanaf zie. Klant is koning he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
BFmango schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:29:
Oh okee. Zie ik in de digitale folder niet staan, toch bedankt!
In elke folder staat het sterretje achter die actie, maar niet in elke folder hebben ze de voorwaarden er achter gezet. In de folder van Den Haag staat dit: ''*Actie geldt op alle PS VITA games in combinatie met een aankoop van een PS Vita console. Voordeligste game is gratis.''

Het begint hier wel heel erg een slowchat te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door JoJo nl op 21-02-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
@warriorboy :Hahaha ja tuurlijk.. Hopelijk heb je mazzel :)

[ Voor 12% gewijzigd door superericje op 21-02-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:31:
[...]

Heb spijt maar ik ga het toch proberen gewoon zeggen dat ik ervanaf zie. Klant is koning he :p
Ik ga het ook proberen, zelfs zonder die €30 retour heb ik bijna €70 aan besparingen door naar de MM te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond is de Vita Store online gegaan, dus je kunt morgen direct los.
Voor de mensen met interesse even een prijs/overzicht met wat er in staat voor Vita. (naast de berg PSP-titels, trailers)

- A-men €14,99 (demo beschikbaar)
- Army Corps of Hell €39,99
- Asphalt Injection €24,99 (demo beschikbaar)
- Blazblue Continuum Shift Extend €39,99
- Cliff Diving (AR game) Gratis
- Dungeon Hunter: Alliance €34,99 (demo beschikbaar)
- Dynasty Warriors NEXT €34,99 (demo beschikbaar)
- FIFA Football €49,99 (demo beschikbaar)
- Escape Plan €12,99
- Everybody's Golf €34,99
- Fireworks (AR-game) Gratis
- Hustle Kings €7,99 (demo beschikbaar)
- Little Deviants €24,99 (demo beschikbaar)
- Lumines Electronic Symphony €34,99 (demo beschikbaar)
- Michael Jackson The Experience HD €24,99
- ModNation Racers: Road Trip €34,99 (demo beschikbaar)
- MotorStorm RC €5,99 (demo beschikbaar)
- Ninja Gaiden Sigma Plus €34,99
- Plants vs Zombies €11,25
- Rayman: Origins €34,99 (demo beschibaar)
- Reality Fighters €24,99 (demo beschikbaar)
- Ridge Racer €19,99
- Shinobido 2: Revenge of Zen €39,99
- Super Stardust Delta €7,99 of €9,99 inc Advanced Star Fighterpakket (extra modi)
- Table Football (AR-game) Gratis
- Tales from Space: Mutant Blobs Attack €6,99
- Top Darts €7,99 (demo beschikbaar)
- Touch My Katamari €29,99
- Ultimate Marvel vs Capcom 3 €44,99
- Uncharted: Golden Abyss €44,99 (demo beschikbaar)
- Unit 13 (demo)
- Virtua Tennis 4: World Tour Edition €39,99
- WipeOut 2048 €34,99 (demo beschikbaar)

Verder nog Facebook-app, Twitter-app, Flickr-app en foursquare-app.

Zelf momenteel bezig met Lumines, Rayman, Motorstorm RC en Super Stardust Delta. (Aanraders!)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ik heb zojuist (om 0:36 uur) een bevestiging gekregen dat m'n Vita is verzonden van bol.com, er is dus hoop voor de mensen die 'm daar ook gepre-ordert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
thisegzz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:56:
Ik heb zojuist (om 0:36 uur) een bevestiging gekregen dat m'n Vita is verzonden van bol.com, er is dus hoop voor de mensen die 'm daar ook gepre-ordert hebben.
Ik heb ongeveer 10 minuten geleden ook een verzendbevestiging van bol.com ontvangen.

En nog een leuke quote van IG over de Vita vs. smartphones:
Waarom zou ik de Vita kopen als ik op mijn smartphone kan gamen?
Daar hebben we een kort en krachtig antwoord op: op je smartphone speel je om de tijd te doden, op de Vita speel je om je te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
Ja ik heb ook bol.com mail gekregen dat die is verstuurd. ik had nog 5 uurtjes geleden mijn order geannuleerd =__='' om MM actie nemen.. dan maar terug sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Jaaa Je kan je gamemania order annuleren, en je krijgt je geld terug ! Heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hele avond zitten spelen (af en toe mompelend opgekeken als mijn vriendin weer mededeelde hoe vreselijk ongezellig ik was) en moet zeggen dat ik dik tevreden ben met de Vita.

Rayman, Hot Shots Golf, Lumines en Super Stardust vallen geen van allen tegen.

Ik vrees dat daar morgen nog Wipeout en Motorstorm RC bijkomen na de demo's gespeeld te hebben. Alle games beschikbaar op PSN is levensgevaarlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 02:56:
Ik vrees dat daar morgen nog Wipeout en Motorstorm RC bijkomen na de demo's gespeeld te hebben. Alle games beschikbaar op PSN is levensgevaarlijk :'(
Vroeger moest je nog óf je huis uit óf via een webshop bestellen. Nu kan je gewoon alles vanaf het apparaat zelf binnentrekken. Dat maakt het iets te makkelijk. :+

Je moet jezelf nu wat meer weerhouden om gewoon alles te downloaden ;)

Gister trouwens Everybody's Golf bij de MediaMarkt gehaald, het wachten is nu op de console. (volgens track&trace gesorteerd)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Happy Vita day iedereen!

Nu maar hopen dat Dixons belt en een familie-lid alles op wil halen, ik ben ziek (al paar dagen):(

[ Voor 69% gewijzigd door S2S op 22-02-2012 08:11 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Ik ga zo onderweg naar Middelburg, maak er gewoon een dag trip van. Mocht hij onverwachts toch niet te koop zijn voor die prijs of uitverkocht heb ik in elk geval een leuke dag :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Snippertje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:13:
Ik ga zo onderweg naar Middelburg, maak er gewoon een dag trip van. Mocht hij onverwachts toch niet te koop zijn voor die prijs of uitverkocht heb ik in elk geval een leuke dag :)
good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Mijn PS Vita van Bol.com is inmiddels binnen :). Jammer genoeg heeft bol mijn Virtua Tennis 4 nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
JoJo nl schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:34:
Mijn PS Vita van Bol.com is inmiddels binnen :). Jammer genoeg heeft bol mijn Virtua Tennis 4 nog niet verzonden.
dat is vroeg? k zit nog te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Ik heb besloten om NIET naar Middelburg te gaan maar hem gewoon in Eindhoven te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Kev7381 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:38:
[...]

dat is vroeg? k zit nog te wachten
Mijn pakketjes worden altijd aan het begin van de ochtend afgeleverd, meestal tussen 08:30-09:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
JoJo nl schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:45:
[...]

Mijn pakketjes worden altijd aan het begin van de ochtend afgeleverd, meestal tussen 08:30-09:00.
Chill.. ik heb net bij mij gekeken tussen 11.30/15.30.. dan ga k wel eerst naar mediamarkt mijn pakket halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Weet iemand of F1 2011 vandaag beschikbaar zal zijn als hard copy? Hij staat nog niet in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is er al info te vinden over eventuele language packs voor FIFA? Want heb écht geen zin dit spel in nederlands te spelen (commentaar is écht slecht in NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Weet iemand toevallig of de prijs op freerecordshop.nl, een landelijk prijs is? 235,99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik heb ook gisteravond laat een mailtje van Amazon gehad. Staat bij PostNL track & trace nog op zending wordt voorbereid (Dus niet fysiek aanwezig) Dus ik denk dat ik morgen aan de slag kan. Helaas wel pas 's avonds, zijn altijd laat bij mij met bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

xPhantom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:17:
Weet iemand toevallig of de prijs op freerecordshop.nl, een landelijk prijs is? 235,99 euro
Ik hoop het. Met laagste prijs garantie dus ook bij de MM voor die prijs.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Vita met Rayman verzonden vanuit Duitsland. UMvsC3 vanuit Engeland. Uncharted vanuit Canada. En als het goed is komt alles morgen aan. Via PSN komen daar nog Motorstorm RC en Stardust Delta bij. Die fullgames beschikbaar op PSN wordt inderdaad ook heel gevaarlijk dit weekend!

Gister al mn ps3 vol met demo's gegooid. Game on!

Voor degene die hem ook (bijna) hebben voeg me even toe! (voor zover het nog niet duidelijk is: psn= Geengrenzuh :)

[ Voor 4% gewijzigd door Geengrenzuh op 22-02-2012 09:26 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:15:
Is er al info te vinden over eventuele language packs voor FIFA? Want heb écht geen zin dit spel in nederlands te spelen (commentaar is écht slecht in NL).
Ik kan nergens een officiële reactie van EA vinden, maar op Insidegamer zijn er ook een paar die hem al hebben en zeggen dat er echt alleen Nederlands commentaar bij zit.
Ik baal er wel een beetje van :( Ik wacht wel op Fifa 13 met engels commentaar, dit is toch een port van Fifa 11 in plaats van 12. Als ik dan ook nog zie dat EA Fifa gewoon voor 50euro in de psn/sen store zet, dan ben ik er helemaal een beetje klaar mee. Eigenwijs gedrag daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
remote play ervaringen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik heb begrepen dat als je Wipeout HD op de PS3 al hebt gekocht via de PSN store (dat heb ik...) dat je dan gratis Wipeout 2048 kunt downloaden voor je Vita, kan iemand dat bevestigen?
(Ik vind er maar weinig over, alleen een persbericht dat het zou moeten kunnen.)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

estorino schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:41:
Ik heb begrepen dat als je Wipeout HD op de PS3 al hebt gekocht via de PSN store (dat heb ik...) dat je dan gratis Wipeout 2048 kunt downloaden voor je Vita, kan iemand dat bevestigen?
(Ik vind er maar weinig over, alleen een persbericht dat het zou moeten kunnen.)
Zou een beetje lullig zijn als dat alleen met de PSN versie zou kunnen. Ik heb extra de disc versie gekocht toendertijd.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
toen ik jaren geleden bij de MediaMarkt werkte(Den Haag), verkochte ze ook 1 dag lang de xbox 360 met iets van 100 euro korting. Ze maakten er ook verlies op. Op een gegeven moment werd er door collega's verteld dat de xbox op was(aan de klanten). Dit was niet zo, maar omdat ze een factuur moesten opstellen voor die dingen hadden ze er geen zin meer in(kwam ook negatief te staan op je maandscore, omdat het in de min verkocht werd).... Een goede stunt dus bij MM middelburg. Helaas te ver voor mij anders stond ik zeker vooraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:32:
[...]

Ik kan nergens een officiële reactie van EA vinden, maar op Insidegamer zijn er ook een paar die hem al hebben en zeggen dat er echt alleen Nederlands commentaar bij zit.
Ik baal er wel een beetje van :( Ik wacht wel op Fifa 13 met engels commentaar, dit is toch een port van Fifa 11 in plaats van 12. Als ik dan ook nog zie dat EA Fifa gewoon voor 50euro in de psn/sen store zet, dan ben ik er helemaal een beetje klaar mee. Eigenwijs gedrag daar :)
Probeer amazon.co.uk? Verzenden gratis naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
estorino schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:41:
Als je Wipeout 2048 hebt gekocht EN je hebt Wipeout HD en Fury dan kun je de tracks van HD en Fury op in 2048 spelen. Maar dit moet nog beschikbaar komen middels een patch in de lente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Zojuist contact gehad met de FRS in Doetinchem, die er eentje voor mij apart hebben gelegd voor 235,99. De prijs was voor zover hij wist landelijk. Dus goedkoper dan de MM, sla je slag jongens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Yessss, zojuist een mail ontvangen dat mijn Vita normaal gezien vandaag moet arriveren :D
De game Reality Fighters zal nagezonden worden, maar die boeit me momenteel nog het minst :P

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2012 09:56 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Probeer amazon.co.uk? Verzenden gratis naar Nederland.
Ja, die werken alleen niet samen met de tweede game gratis deal die de mediamarkt heeft :) vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Is intussen niemand bij de MM in Middelburg geweest? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Ik ben onderweg, nog een uurtje :-)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik zou ook best willen gaan, maar de enkele reis is al 3.40 uur vanaf Maastricht met de trein (gratis OV). Hele dag in een trein zitten en kans hebben dat hij niet meer op voorraad is als ik arriveer is me te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:03
xPhantom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:51:
Zojuist contact gehad met de FRS in Doetinchem, die er eentje voor mij apart hebben gelegd voor 235,99. De prijs was voor zover hij wist landelijk. Dus goedkoper dan de MM, sla je slag jongens ;).
Maar geen 2 voor 1 actie toch? Kan je beter gebruik maken van de laagste prijs garantie bij de MM + de 2 voor 1 actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Bart0n schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:12:
[...]

Maar geen 2 voor 1 actie toch? Kan je beter gebruik maken van de laagste prijs garantie bij de MM + de 2 voor 1 actie.
Hmm, helemaal vergeten. Heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahata
  • Laatst online: 16-09 16:07
Ik zou vandaag best een Vita willen halen, helaas gaat mijn interesse uit naar maar twee games die zover ik weet alleen in Japan verkocht worden. Dus dat word importeren, alleen heb ik daar op het moment nog niet zo zin in omdat ik nog steeds staat te wacht op een pakketje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Wat een absurde prijs voor een simpele handheld. :X Voor dat geld kun je zelfs makkelijk een PS3 kopen.
Als ie nou 100-150 euro had gekost had ik hem wel gehaald, maar 250 is imo VEEL te veel geld voor een handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 19:20
Xereon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:22:
Wat een absurde prijs voor een simpele handheld. :X Voor dat geld kun je zelfs makkelijk een PS3 kopen.
Als ie nou 100-150 euro had gekost had ik hem wel gehaald, maar 250 is imo VEEL te veel geld voor een handheld.
Een smartphone met de specs van de vita is drie keer zo duur. Wat bazel je nou allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

TheJoe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:23:
[...]

Een smarthphone met de specs van de vita is drie keer zo duur. Wat bazel je nou allemaal.
Een smartphone is naar mijn idee ook niet bedoeld om te gamen wegens het gebrek aan fysieke knoppen. Sowieso is zo'n ding überhaupt niet daarvoor bedoeld. Ik bedoel, het is een smartPHONE, geen smartCONSOLE? :? Voor een tussendoor spelletje patience is het nog redelijk te doen, maar daar stopt het wel.
Ik vind alleen dat ze veel te veel geld vragen voor zo'n apparaat. Zeker als je bedenkt dat je een veel krachtigere console kan krijgen voor hetzelfde geld of minder.

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 22-02-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik vind die prijs wel meevallen hoor. Vooral als je kijkt naar het geld dat mensen uitgeven aan bijvoorbeeld tablets en smartphones.
Zoveel mensen klagen over de €250,- van de Vita, terwijl dezelfde mensen wel €500,- uitgeven aan een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
En dan zit je uiteindelijk in de trein met je 5 jaar oude hardware in je handen. Lastige is dat je daarnaast natuurlijk ook nog een scherm mee moet meezeulen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen goeie laptop koopt omdat de desktop met dezelfde specs veel goedkoper is. Echt, je praat maar wat vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik ben gewoon van mening dat ik 250 voor een HANDHELD teveel geld vind. Mag ik toch vinden? Voor een console is dat een acceptabele prijs, maar voor een dingetje als een handheld niet.

//Tabletten enzo is hetzelfde verhaal en heb ik ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 22-02-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:59

reaL_G

G

Mooie actie, middelburg, 2 voor 1 ook geldig. Nice
Was niet zo druk

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
Xereon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:26:
Ik ben gewoon van mening dat ik 250 voor een HANDHELD teveel geld vind. Mag ik toch vinden? Voor een console is dat een acceptabele prijs, maar voor een dingetje als een handheld niet.

Oke dan.

*moving on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai

En wij vinden dat het niet teveel geld is. Mogen wij toch ook vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43

Dat kan natuurlijk, wat vind je dan wel een acceptabele prijs? En denk je dat de hardware van een vita voor die prijs verkrijgbaar zou kunnen zijn, of dat je dan met sterk verouderde hardware aan komt zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Metalkai schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:
[...]

En wij vinden dat het niet teveel geld is. Mogen wij toch ook vinden?
Tuurlijk, ik gaf slechts mijn mening en jullie vielen me aan. :?
leeuwtje1 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
[...]

Dat kan natuurlijk, wat vind je dan wel een acceptabele prijs? En denk je dat de hardware van een vita voor die prijs verkrijgbaar zou kunnen zijn, of dat je dan met sterk verouderde hardware aan komt zetten? ;)
Zoals ik al zei: 100-150.

[ Voor 41% gewijzigd door Zorian op 22-02-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
Voor 100,- zo'n systeem met zulke specs verwachten, vrij idioot en onrealistisch als je het mij vraagt! Wat is 100,- nou, twee keer boodschappen. :X :?

[ Voor 19% gewijzigd door TheJoe op 22-02-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Xereon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
[...]

Om het aanvallen te noemen is een beetje overdreven. Sommige mensen hadden het misschien iets minder fel kunnen verwoorden, maar zij gaven ook alleen maar hun mening waarom ze vonden dat het een redelijke prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:04

S2S

Xereon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
[...]

[...]

Zoals ik al zei: 100-150.
Denk dat je nog ongeveer 4 jaar moet wachten :P mss wel 6.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 22-02-2012 10:34 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.