Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Michael Knight schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:52:
[...]

Ik krijg ook vrij vaak foutmeldingen in de huiskamer. Nu hebben we veel beton in huis, maar enkele jaren terug is een sterkere accespoint neergezet waardoor ieder ander apparaat (oude smartphone, iPad, etc) in huis gewoon verbinding kan maken met vol ontvangst. De Vita faalt echter bijna altijd..
Ik merk ook dat mijn Vita moeite heeft met de wifi verbinding, valt soms weg bijvoorbeeld terwijl me telefoon wel gewoon vol wifi signaal heeft.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
ThE_OwNeR schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:14:
[...]
Die zijn zwaar nice lijkt me! Heb je die gekocht?
Nee deze wil ik graag kopen. 't Punt was/is dat er momenteel nog heel slecht aan accessoires te komen is.
(met uitzondering van het Big Ben assortiment)
Amazon.com verkoopt ze en nog een aantal andere webshops die niet naar de EU verzenden. Maar goed, kwestie van geduld, 't hele feestje aan accessoires komt ongetwijfeld ook naar Nederland.

Wat wifi betreft heb ik absoluut geen klagen. In mijn volledige (betonnen) woning heb ik prima bereik. Wegvallende verbindingen heb ik ook nog niet meegemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door xCell op 29-02-2012 08:28 ]

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
xCell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:27:
[...]
Wat wifi betreft heb ik absoluut geen klagen. In mijn volledige (betonnen) woning heb ik prima bereik. Wegvallende verbindingen heb ik ook nog niet meegemaakt.
Hier ook geen problemen met wifi, op verschillende routers getest. Het is wel vreemd dat de Vita niet wil connecteren op een wifi-netwerk waarvan de SSID hidden is, maar blijkbaar had de psp hier ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn vita heeft constant een dns probleem bij mij thuis... Iemand daar een juist solution voor het te verhelpen?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Vinand schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:38:
Mijn vita heeft constant een dns probleem bij mij thuis... Iemand daar een juist solution voor het te verhelpen?
Je zou eventueel bij je Wi-Fi instellingen je IP op statisch kunnen zetten (gewoon hetgeen gebruiken wat ie zelf al van de DHCP van je router krijgt) en dan als DNS servers die van Google gebruiken: 8.8.8.8 en 8.8.4.4

@ wi-fi problemen met wegvallen:

Als je router toevallig de optie heeft om te scannen naar goede kanalen, doe dat en stel hem handmatig in op de juiste. Probeer anders eens de range 11 t/m 13. Let wel: sommige appareten ondersteunen vreemd genoeg kanaal 13 niet :s

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 29-02-2012 09:57 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18
hmmmm wilde net mijn Vita hier op het werk opladen, stekker in de stekkerdoos onder mijn bureau gedaan. Uur later gekeken naar de status --> niks gebeurd. Dus alles controleren maar alles zat goed vast. Andere bureau geprobeerd ook nada. Mijn iPhone laadt wel op via dezelfde stekkerdoosstopcontact ...

Daarna een stopcontact uit de muur opgezocht en daar deed die het wel .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hrm, blijkbaar kunnen developers het maken van screenshots blokkeren, in Marvel VS Capcom kun je nergens screenshots maken (krijg je een melding "You cannot take a screenshot of this screen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
dcell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:30:
hmmmm wilde net mijn Vita hier op het werk opladen, stekker in de stekkerdoos onder mijn bureau gedaan. Uur later gekeken naar de status --> niks gebeurd. Dus alles controleren maar alles zat goed vast. Andere bureau geprobeerd ook nada. Mijn iPhone laadt wel op via dezelfde stekkerdoosstopcontact ...

Daarna een stopcontact uit de muur opgezocht en daar deed die het wel .... 8)7
Weet je zeker dat de connector niet verkeerd zat. Het stekkertje past namelijk op 2 manieren in de socket. Alleen met het logootje aan de bovenkant zal die opladen.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

johnnyv.nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:38:
Hrm, blijkbaar kunnen developers het maken van screenshots blokkeren, in Marvel VS Capcom kun je nergens screenshots maken (krijg je een melding "You cannot take a screenshot of this screen")
Waarschijnlijk dus gereserveerd voor debug-devices.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Iemand hier die mutant blobs game van psn gehaald? Ik hoor er erg goeie dingen over...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

xCell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:27:
[...]

Nee deze wil ik graag kopen. 't Punt was/is dat er momenteel nog heel slecht aan accessoires te komen is.
(met uitzondering van het Big Ben assortiment)
Amazon.com verkoopt ze en nog een aantal andere webshops die niet naar de EU verzenden. Maar goed, kwestie van geduld, 't hele feestje aan accessoires komt ongetwijfeld ook naar Nederland.

Fuu, moeten wij weer langer wachten hoor :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18
xCell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:43:
[...]

Weet je zeker dat de connector niet verkeerd zat. Het stekkertje past namelijk op 2 manieren in de socket. Alleen met het logootje aan de bovenkant zal die opladen.
Nogmaals geprobeerd middels de stekkerdoos en inderdaad, waarschijnlijk had ik de stekker in de Vita met de logo aan de onderkant aangesloten. Bedankt voor de tip ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Held! ik had hetzelfde probleem af en toe, dacht dat het misschien aan mijn vita lag (hart aanval :s) :(

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg tevreden over mijn vita , ik heb 1 spel gehaald (uncharted)
De rest heb ik allemaal via de psstore gekocht en zo ga ik alle resterende games
die ik koop ook halen , tis alleen jammer dat de max 16 gb is ,
dan moet je weer uitgespeelde games verwijderen.

Ik hoop dat de online multiplayer van call of duty snel naar de vita komt.
Dan kan de vita mijn ps3 en xbox 360 snel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ja dat zag ik ook al ergens in een video van ashens. Ik heb blijkbaar al een nieuwere revisie want mijn stekker past maar op 1 manier.. Beter!

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Geengrenzuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:10:
Iemand hier die mutant blobs game van psn gehaald? Ik hoor er erg goeie dingen over...
Die wil ik ook nog kopen, maar ik wacht even tot ik mijn nieuwe Memory Card heb.
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:59:
... , tis alleen jammer dat de max 16 gb is ,
dan moet je weer uitgespeelde games verwijderen.
Je kunt toch ook een 32Gb bestellen?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:37
Vinand schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:10:
[...]

Als je nog nooit een ninja gaiden spl gespeelt hebt dan heb je een van de beste actie games ooit links laten liggen. Ik zou echt ninja gaiden sigma halen als ik jou was.. Het niveau is alleen nogal erg hoog maar daarvoor heb je gelukkig die hero mode (die het eigenlijk ook weer een beetje te makkelijk maakt.).

Je gaat denk ik positief verrast worden aangezien dit je eerste ninja gaiden game gaat worden, je zult het denk ik leuker en vaker spelen als uncharted (zoals ik nu meer branduren in dat spel heb zitten als uncharted).
Op basis van jou berichtje, toch maar ninja gaiden besteld. :) zal mijn eerste ninja gaiden game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Die wil ik ook nog kopen, maar ik wacht even tot ik mijn nieuwe Memory Card heb.

[...]

Je kunt toch ook een 32Gb bestellen?
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Even rechtsbovenin een search doen op 32GB in dit topic en je hebt een aantal antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
johnnyv.nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:10:
[...]

Even rechtsbovenin een search doen op 32GB in dit topic en je hebt een aantal antwoorden :)
oftewel, https://planetaxel.com/psvita.
Zat toevallig net op de website dus bij deze de link :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EHA1337 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:57:
[...]

Op basis van jou berichtje, toch maar ninja gaiden besteld. :) zal mijn eerste ninja gaiden game zijn.
Geen spijt zul je ervan hebben. #belofte, het gaat een nieuwe verslaving worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
Ik heb fifa football verkocht aan een mede tweaker maar hij kan geen trophies verdienen omdat het spel geregistreerd staat op mijn vita? Is dit iets nieuws tegen 2de hands games? Ik maak dit voor de eerste x mee. De is dat al langer bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hij zal een nieuwe online pass moeten kopen in de psn shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel tot de kaarten in NL te verkrijgen zijn.
Het liefst heb ik een 128gb kaart , maar dat zal nog wel even duren voordat die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Meulendijks89 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:22:
Ik heb fifa football verkocht aan een mede tweaker maar hij kan geen trophies verdienen omdat het spel geregistreerd staat op mijn vita? Is dit iets nieuws tegen 2de hands games? Ik maak dit voor de eerste x mee. De is dat al langer bekent?
Hij moet het bubbel icoontje van FIFA even ingedrukt houden en op de (...) drukken om alle game data te verwijderen. Als het goed is kan hij dan weer gewoon trophies verdienen.

Ik heb trouwens vannacht Uncharted uitgespeeld. Wát een game! Sommige stukken zijn echt waanzinnig mooi, kon niet geloven dat ik dit op een handheld aan het spelen was. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Disfigured op 29-02-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand hier toevallig een site met een lijst van Europese PSP games die op de Vita te spelen zijn? Ik heb namelijk gelezen dat veel spellen die niet via de Vita op PSN te vinden zijn, wel gewoon op de Vita te spelen zijn door ze eerst via de PS3 te downloaden.

Een lijst van Amerikaanse spellen die werken op deze manier heb ik wel gevonden, maar sommige games die in Amerika niet werken, blijken in Europa wel te werken en omgekeerd. Ik zou graag willen weten of Valkyria Chronicles II op de Europese Vita te spelen is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Dat is raar, ik ben op zoek naar Ninja Gaiden voor de vita. Staat er overal pas een release in maart? Ik kan hem alleen maar Pre Orderen bij winkels. In de Playstation Store kan ik hem wel bestellen, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Disfigured schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
[...]

Hij moet het bubbel icoontje van FIFA even ingedrukt houden en op de (...) drukken om alle game data te verwijderen. Als het goed is kan hij dan weer gewoon trophies verdienen.

Ik heb trouwens vannacht Uncharted uitgespeeld. Wát een game! Sommige stukken zijn echt waanzinnig mooi, kon niet geloven dat ik dit op een handheld aan het spelen was. _/-\o_
Oké bedankt zal het doorgeven, online pass is niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:30

nielsvv

100% Afol

Welke websites lezen jullie omtrent het laatste nieuws over de vita?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
nielsvv schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:43:
www.psonly.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
Wie weet wanneer Little Big Planet uitkomt? Ik dacht dat die bij de release uit zou komen maar heb em nog nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EHA1337 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:36:
Dat is raar, ik ben op zoek naar Ninja Gaiden voor de vita. Staat er overal pas een release in maart? Ik kan hem alleen maar Pre Orderen bij winkels. In de Playstation Store kan ik hem wel bestellen, hoe zit dat?
Ik ben Ninja Gaiden al aan het spelen.
Gewoon gedownload in de psstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Hmmm, verder alles waar ik ook zoek kan ik hem alleen maar Pre-orderen.
Dan maar een card kopen via internet en eventjes opwaarderen en de game bestellen via de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Ik ben Ninja Gaiden al aan het spelen.
Gewoon gedownload in de psstore.
Hij vraagt HOE dat zit... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Nou, heb hem maar vanaf de store gekocht. Hij is bezig met downloaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
psxsense.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Meulendijks89 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Oké bedankt zal het doorgeven, online pass is niet gebruikt
Fifa heeft ook geen online pass btw.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Karpertjuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:52:
Wie weet wanneer Little Big Planet uitkomt? Ik dacht dat die bij de release uit zou komen maar heb em nog nergens gezien.
Bij Gamemania staat verwacht in kwartaal 1, ik mag de Vita pas aanschaffen van mezelf als LBP uit is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
zoenvisje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Bij Gamemania staat verwacht in kwartaal 1, ik mag de Vita pas aanschaffen van mezelf als LBP uit is :p.
haha. Hopen dan dat die snel komt visje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.pushsquare.com (Van de makers van www.nintendolife.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
LBP komt in Mei uit.

Maar het word wel tijd voor een paar FPS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:56:
LBP komt in Mei uit.

Maar het word wel tijd voor een paar FPS games.
Het word tijd voor CoD!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht op een echt goede RPG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Disfigured schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:32:
Ik zit nog maar in hoofdstuk 2 en ben erg benieuwd hoe die verder gaat, maar Motorstorm slokt momenteel nogal wat tijd op :P

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 29-02-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Wat gebeurt er als ik mijn psv aansluit op de pc van een vriend welke ook een vita heeft? Kan ik gewoon zijn games copieren naar mijn vita? En van zodra ik ze wil spelen, vraagt hij dan het ww van de psn account van die vriend?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Laatst online: 11-10-2018
nielsvv schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:09:
Wat gebeurt er als ik mijn psv aansluit op de pc van een vriend welke ook een vita heeft? Kan ik gewoon zijn games copieren naar mijn vita? En van zodra ik ze wil spelen, vraagt hij dan het ww van de psn account van die vriend?
je kan de games niet naar jou PSV zetten, ze worden namelijk gesigned door het account, en daardoor is dat niet mogelijk.

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
SToRM666 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:46:
[...]

Ik zit nog maar in hoofdstuk 2 en ben erg benieuwd hoe die verder gaat, maar Motorstorm slokt momenteel nogal wat tijd op :P
Ik heb Uncharted ook net uitgespeeld. Heb uiteindelijk maar in 5 hoofdstukken alle secrets gevonden, en hoewel ik dacht dat ik de game even weg zou leggen denk ik dat ik toch meteen nog een keer vanaf het begin ga. Hebben jullie een idee hoe groot het verschil is tussen hard en crushing? Als Crushing enigzins te doen is ga ik dat wel meteen proberen. Ik heb hem nu op Normal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik dacht dat Crushing pas beschikbaar kwam van zodra je m op Hard uitgespeeld had?
Ik speel Uncharted standaard altijd op Hard, vind ik bij dit spel toch nog altijd goed te doen. Bij Crushing ben je al dood bij 1 raak schot, maar ik kan het mis hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 29-02-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
^ Oh nevermind, niet goed gekeken. Moet hem eerst op Hard uitspelen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
13 juni Gravity Rush, als download en op cartridge _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
matthijst schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:11:
Hmm, jammer. Kijk echt ontzettend uit naar die game, toen ik eergisteren keek, stond ie nog op Mei ergens.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Het is dan misschien wat later, maar tenminste niet meer digital only. Ben daar erg blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:11:
Nee. Gravity Rush word voor Europa, download ONLY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
anders lees je eens Playstation EU blog?
http://blog.eu.playstatio...d-game-card-on-13th-june/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier had ik mijn info vandaan:
http://uk.playstation.com.../item398701/Gravity-Rush/

Maar, okay. Hoef je niet meteen ''anders lees je eens Playstation EU blog?'' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:39:
[...]

Hier had ik mijn info vandaan:
http://uk.playstation.com.../item398701/Gravity-Rush/

Maar, okay. Hoef je niet meteen ''anders lees je eens Playstation EU blog?'' :p
Zegt meneer "download ONLY" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HS2005
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-05 11:33
Weet iemand wanneer er een release komt zodat je alle PS3 spellen via remote play kan spelen.
CFW ook prima, makers daarvan doen tenminste onderzoek naar wat het grote publiek WEL wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zojuist een pakje in de brievenbus en ik dacht even dat het mijn 32Gb kaart was, maar het was Reality Fighters.
Even naar gekeken en op zich is het geinig gedaan, maar ik speel nooit fighting games. Dus als iemand interesse heeft, stuur maar even een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00

Phntm

Tlingelingeling

Dat probleem heb ik voor mezelf opgelost door Persona 3 Portable te kopen via PSN. Geweldige jRPG, en het is ook een paar pagina's terug opgemerkt. Misschien toch is naar kijken? Old School jRPG zijn tijdrovend en verslavend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Phntm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:25:
[...]

Dat probleem heb ik voor mezelf opgelost door Persona 3 Portable te kopen via PSN. Geweldige jRPG, en het is ook een paar pagina's terug opgemerkt. Misschien toch is naar kijken? Old School jRPG zijn tijdrovend en verslavend. :+
Ziet het er nog een beetje uit? Hoeft natuurlijk geen top-graphics te hebben (het blijft een PSP game), maar het oog wil ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HS2005 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:50:
Weet iemand wanneer er een release komt zodat je alle PS3 spellen via remote play kan spelen.
CFW ook prima, makers daarvan doen tenminste onderzoek naar wat het grote publiek WEL wilt. :)
Nouja, onderzoek, onderzoek.. ze hebben gewoon de remoteplay feature geactiveerd die al in het OS zit. De reden dat Sony die optie niet geactiveerd heeft is de lag die je hebt waardoor het toch zo goed als onbruikbaar is voor het spelen van spellen.
Ik ga er vanuit dat Sony remoteplay pas enabled als het goed werkt (bij de ps4? ;) )

Motorstorm RC is trouwens echt verslavend. Alleen aan t einde wordt het allemaal wel erg snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Metalkai schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:31:
[...]

Ziet het er nog een beetje uit? Hoeft natuurlijk geen top-graphics te hebben (het blijft een PSP game), maar het oog wil ook wat.
Tjah, voor een PSP spel zou het er goed uitzien. Maar dat kun jij zelf alleen beslissen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Laatst online: 19:46
Heeft iemand al een bericht van Vodafone gehad met de code voor WipEout 2048? Ik heb enkel onderstaand bericht gehad:
Beste klant, wij hopen dat je veel plezier hebt met je Sony PlayStation Vita. Het opwaarderen van je data-tegoed is zeer eenvoudig en snel. Met online opwaarderen kun je afrekenen met iDeal, incasso of creditcard. Je hebt hier wel het 06 nummer van je data-sim voor nodig. Jouw nummer is 06XXXXXXXX. Kijk ook op vodafone.nl/opwaarderen. Met vriendelijke groet, Vodafone. Geen info per sms? Bel 1200
Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen, dan is het namelijk een week nadat ik mijn Vita gekocht hebt en de SIM voor het eerst heb gebruikt. Nu weet ik dat er hierboven al enkele mensen zijn geweest welke hebben gebeld naar de Vodafone helpdesk, maar een minder vriendelijke medewerker aan de lijn kregen. Eens kijken of ik morgen meer succes heb ^^

Daarnaast, voor degenen die nog een leuke (J)RPG zoeken, ik kan ClaDun X2 en Disgaea 2 allebei aanraden :) Ben er pas net mee begonnen, maar het zijn wel leuke spellen :) "Helaas" zijn ze beiden €19,99, maar in mijn ogen het geld zeker waard :)

En damn... 13 juni pas Gravity Rush :-( Hoop dat Warrior's Lair eerder uitkomt, anders moet ik het tot dan doen met Rayman en WipEout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dat ziet er nog wel redelijk uit. Hoeveel kostte het in de PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

Xudonax schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:42:
Heeft iemand al een bericht van Vodafone gehad met de code voor WipEout 2048? Ik heb enkel onderstaand bericht gehad:

[...]

Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen, dan is het namelijk een week nadat ik mijn Vita gekocht hebt en de SIM voor het eerst heb gebruikt. Nu weet ik dat er hierboven al enkele mensen zijn geweest welke hebben gebeld naar de Vodafone helpdesk, maar een minder vriendelijke medewerker aan de lijn kregen. Eens kijken of ik morgen meer succes heb ^^
Ik heb helaas ook nog geen code ontvangen maar wel, net als jij, hetzelfde bericht over opwaarderen.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Metalkai schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:42:
Dat ziet er nog wel redelijk uit. Hoeveel kostte het in de PSN store?
Toen ik het kocht was het 35 euro. Dit was weer een aantal maanden terug. Het is mogelijk dat het nu goedkoper is geworden. Alleen nog niet gekeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Phntm op 29-02-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Laatst online: 14-08 18:56
Voor de Fifa'ers
Heeft iemand enorme lag in de opstellings menu's?
Duur echt een paar secondes voordat er een speler gewisseld is met een ander en het scrollen naar beneden in je opstelling menu duurt ook lang :(
Voor de rest vind ik dat de vita zeker mijn geld waard is!
Vooral omdat ik veel van honkbal hou en MLB the show 12 (honkbal spel in USA) gekocht heb en onderweg is! (1 vd grote redenen om een vita te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:25:
[...]

Ik heb er wel eens naar zitten kijken, maar ik ken de serie niet zo. Ik wacht meer op een Final Fantasy, Secret of Mana, Monster Hunter, etc. Ook de 3DS lijdt aan het ontbreken van een goede RPG (Monster Hunter is enkel in Japan momenteel) waar ik op de DS Golden Sun heb om al mijn RPG wensen te vervullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, dit is wat we willen :)

Rumor: Grand Theft Auto IV Stories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA boeit me helemaal niet, de eerste twee waren leuk daarna is het één grote "meh" geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:43
Phntm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:02:
[...]

Toen ik het kocht was het 35 euro. Dit was weer een aantal maanden terug. Het is mogelijk dat het nu goedkoper is geworden. Alleen nog niet gekeken.
Volgens de EU playstation blog is vandaag de volgende bundel in de PS Store gekomen: Persona 2: Innocent Sin/Persona 3 Portable (Bundle). 50 euro voor de twee, Persona 3 is volgens mij nog steeds 35 euro.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Valt de content manager wat mee? Kan je de games welke gekocht zijn in de psn store makkelijk via je pc op bv een usb stick zetten en mooi ordenen op je pc?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Op OS X krijg ik een 2,2GByte groot bestand genaamd "201202292106-01.psvimg" waar schijnbaar alles in zit. Niet iets dat je dus eenvoudig kan sorteren. Dit is echter een volledige backup, ik weet niet of je losse games kan backuppen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik wil graag Bully: Stories en GTA Vice City HD.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Nou sinds gister Ninja gaiden gekocht uit de store en eventjes gespeeld. Maar inderdaad, erg leuke game en ziet er erg gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xudonax schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:27:
Op OS X krijg ik een 2,2GByte groot bestand genaamd "201202292106-01.psvimg" waar schijnbaar alles in zit. Niet iets dat je dus eenvoudig kan sorteren. Dit is echter een volledige backup, ik weet niet of je losse games kan backuppen :-(
Dat kan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MRHzqMnvQYwVTmYBofi3oy0y/full.jpg

Dan selecteer je wat je wil kopiëren.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oIebpSmpjaXI3Lo4kLLYCY3b/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RkVw8srF0eGA9n8LNfpwkLle/full.jpg

En dan kan je de spellen selecteren die je wilt kopiëren. :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QncPmvgBlwGcY9B78Xogviqf/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
SToRM666 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:10:
Zojuist een pakje in de brievenbus en ik dacht even dat het mijn 32Gb kaart was, maar het was Reality Fighters.
Heb je je kaartje nog niet? Dan zal die van mij nog wel even duren dan :-(
phoenix_555 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:11:
Voor de Fifa'ers
Duur echt een paar secondes voordat er een speler gewisseld is met een ander en het scrollen naar beneden in je opstelling menu duurt ook lang :(
Hoor ik wel vaker, maar ik heb dat helemaal niet :? Alleen als ik een goal maak, dan lagt ie een beetje.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Laatst online: 03-09 17:30
iemand al zijn download code voor wipe out gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Tiberya schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:29:
iemand al zijn download code voor wipe out gekregen ?
Lees even de laatste pagina van dit topic (of de vorige, of de voorvorige), echt, om de post wordt deze vraag gesteld. (misschien wat overdreven, maar het wordt steeds meer een opsomtopic van mensen die géén code hebben ontvangen, terwijl dat in feite niets met de Vita zelf te maken heeft en daar slaat ook de topic warning op...)

De aankondiging van Assassin´s Creed betreft dus naar alle waarschijnlijkheid het "superbelangrijke" nieuws wat de setting van AC3 is, helaas dus geen PS Vita aankondiging. Och ja, voorlopig vermaak ik me nog prima met het klauterwerk in Uncharted :)

[ Voor 46% gewijzigd door pagani op 01-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
johnnyv.nl schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:49:
[...]

Lees even de laatste pagina van dit topic (of de vorige, of de voorvorige), echt, om de post wordt deze vraag gesteld. (misschien wat overdreven, maar het wordt steeds meer een opsomtopic van mensen die géén code hebben ontvangen, terwijl dat in feite niets met de Vita zelf te maken heeft en daar slaat ook de topic warning op...)
Hoe kan dat nou niet met de Vita te maken hebben? De VITA 3g eigenaren kunnen hun vodaphone tegoed opwaarderen zodat ze gratis Wipeout voor hun VITA kunnen krijgen. Ik geef toe het wordt vaak gevraagd, maar dit heeft toch zeker wel met de Vita te maken.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
TheKillingBean schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Hoe kan dat nou niet met de Vita te maken hebben? De VITA 3g eigenaren kunnen hun vodaphone tegoed opwaarderen zodat ze gratis Wipeout voor hun VITA kunnen krijgen. Ik geef toe het wordt vaak gevraagd, maar dit heeft toch zeker wel met de Vita te maken.
Het betreft toch een bestelling/levering?

Ik citeer (zie onderaan deze pagina):
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

(al was mijn voornaamste punt dat het geen nut heeft om de paar posts die vraag te stellen)

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 01-03-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Laat ik dan nog even één post aan WipEout geven, ik heb contact met Vodafone gehad en volgens hun helpdesk zijn ze atm bezig met het uitsturen van de codes. Mij is gevraagd om nog even te wachten op de code, en ik hoop persoonlijk dat ik hem voor het weekend binnen heb, heb ik wat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
New Vita Titles To Be Announced on March 9

Sony is promising information on unannounced PlayStation Vita titles during a web broadcast that it will hold on March 9. The broadcast is titled "Welcome! PlayStation Vita Game Heaven."

According to Sony's announcement, the broadcast will include information about unannounced Vita titles, upcoming releases, and Vita services, as well as new information about in-release titles. The broadcast will feature presentations from game creators themselves.

Sony will also be giving away 20 3G/Wi-Fi Vita systems as prizes to viewers.
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony is goed bezig na de launch om het momentum te behouden. Goede zaak. hopen dat ze echter over 2 maanden niet alsnog in een Nintendo-status belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al wat uitgebreider de Unit 13 demo gespeeld? Vind eigenlijk wel een top game, eerlijk gezegd mijn favoriete titel tot zover, ondanks het frans :)
Goeie actie en van een pittig niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk Unit 13 filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Tof, hopelijk wat mooie Japanse franchises. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga aankomend weekend naar de USA. Is de vita regio gebonden? Hoor het graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:43:
Ik ga aankomend weekend naar de USA. Is de vita regio gebonden? Hoor het graag van jullie
Nee, regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus zou alleen maar een EU laderkabel hoeven te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De lader is gewoon één kant USB en aan de andere kant moet er zo'n standaard stroomkabel in waarvan je er waarschijnlijk wel een paar hebt liggen (zelfde als in de PS3 Slim moet bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
een oplader is ook maar 15 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik ben sinds gisteren ook Vita-eigenaar. :) Wifi versie, 8GB geheugenkaartje en Wipeout 2048. Gekocht bij de lokale Bart Smit ivm. hun 25,- korting bij aanschaf van handheld plus game. Die korting weer gebruikt voor het geheugenkaartje...

Thuis mn US PSN account gegevens ff opgediept en daarmee ingelogd; zodat ik ook nog de PSP games Persona 3 Portable en Patapon kon downloaden die al aan mijn account gebonden waren. Tevens uit de US store Lumines: Electronic Symphony gekocht. Dus de komende tijd iig. genoeg te spelen!

Gisteravond 2 uurtjes Lumines gespeeld en wat is dat toch een heerlijke game! Headphones op en voordat je het weet ben je een paar uur verder. :)

(Ik heb Wipeout als fysieke game gekocht en Lumines als downloadable game, omdat ik niet weet of ik Wipeout echt leuk ga vinden en dan kan ik hem altijd nog verkopen/inruilen. Lumines is zowiezo een blijvertje, dus die maar voor $ 34,99 in de store gekocht (27 euro), dat scheelt weer.)

Btw, relaxt dat het net als op de PSP weer zo makkelijk gaat; een EU Vita combineren met een US PSN account...

[ Voor 22% gewijzigd door estorino op 01-03-2012 15:48 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 11:54
phoenix_555 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:11:
Voor de Fifa'ers
Voor de rest vind ik dat de vita zeker mijn geld waard is!
Vooral omdat ik veel van honkbal hou en MLB the show 12 (honkbal spel in USA) gekocht heb en onderweg is! (1 vd grote redenen om een vita te halen)
Ik heb ook lag als ik een speler wil wisselen en ga scrollen in de spelerslijst, nogal irritant.
Misschien dat het met updates nog kan worden verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
De handel kan plaats vinden op V&A en dat heb je al gevonden, het is niet gewenst dit hier te spammen.

[ Voor 102% gewijzigd door psychoclown op 01-03-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hebben de mensen al Motorstorm: Arctic Edge binnengehaald? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:19:
[...]

Ik heb er wel eens naar zitten kijken, maar ik ken de serie niet zo. Ik wacht meer op een Final Fantasy, Secret of Mana, Monster Hunter, etc. Ook de 3DS lijdt aan het ontbreken van een goede RPG (Monster Hunter is enkel in Japan momenteel) waar ik op de DS Golden Sun heb om al mijn RPG wensen te vervullen :+
Ik heb precies hetzelfde probleem! Zijn de oude FF's niet op PSN te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik de Content Manager aan de praat krijg? Ik heb het programma geïnstalleerd op mijn PC en nu staat er in het scherm dat ik mijn video's in de map C:\Users\MijnNaam\Videos moet zetten, maar als ik dat doe, dan worden de video's niet herkend. Het rare is dat dit met Muziek (MP3's) wèl werkt. Ligt het misschien aan de type bestanden die niet ondersteund worden (dit is een .avi)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik denk dat enkel MP4 werkt, maar ik ben het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, kak, dat is het probleem.
Beetje jammer om eerst al mijn series om te zetten van AVI naar MP4 :{.
Sowieso bestaat er natuurlijk geen freeware programma om dat te doen zonder waterwerk.
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.