Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
bij de makro is de PS Vita Wifi 236,81 en de 3G versie 284,41. Uncharted kost 47,59, Rayman en Little devians kosten 29,75. Zo te zien allemaal net een paar euro minder dan in de "gewone" winkel.

Ik ga vandaag de Vita kopen en eigenlijk wil ik Wipeout er ook wel bij. In welke winkel (dus geen webshop!) kan ik hem het beste halen? Krijg je Wipeout bij elke 3G versie (na opwaarderen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:09
Baldertt schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:29:
bij de makro is de PS Vita Wifi 236,81 en de 3G versie 284,41. Uncharted kost 47,59, Rayman en Little devians kosten 29,75. Zo te zien allemaal net een paar euro minder dan in de "gewone" winkel.

Ik ga vandaag de Vita kopen en eigenlijk wil ik Wipeout er ook wel bij. In welke winkel (dus geen webshop!) kan ik hem het beste halen? Krijg je Wipeout bij elke 3G versie (na opwaarderen)?
Je krijgt WipEout 2048 zodra je je Vodafone SIM met €20 opwaardeerd. Dit moet wel de Vodafone SIM zijn welke bij je Vita is meegeleverd meen ik. Als je het zeker wilt weten zou ik even contact opnemen met Vodafone. Ik moet zeggen dat hun klantenservice me verbaasde met de kwaliteit (in de goede zin) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
[quote]Xudonax schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:55:
[...]

Mijn vodafone kaartje wat erbij zat kan ik niet eens registeren, vodafone kwam met de melding van ,nummer is ons niet bekend.
Je moet naar de verkoper gaan van de psvita.
Dus ik heb bol.com gemaild, en daar ben ik nu het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb nu de Vita al even in huis en bevalt prima.
WipEout als racer is erg gaaf, maar zit ook een beetje te kijken om Ridge Racer te halen.

Heb helaas geen demo gevonden en wil toch wel weten wat de ervaringen zijn met de game. Hoe is de game grafish, qua snelheid (race) en de besturing? Is het geluid ook een beetje goed verzorgt?

Ik heb ooit wel de oude Ridge Racers gespeeld op de PSX, maar ben er een hele tijd uit geweest. Dus wil toch graag weten hoe de Vita versie is.

Iemand de game in huis en bereid een kleine ervaring te plaatsen hieronder?

Bij voorbaat mijn dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Voor PSN kaarten van 20 euro kun je terecht bij www.psncardsbest.nl
Voor 15,95 euro heb je dan 20 euro tegoed als je de code per mail laat versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Sonicfreak schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:34:
Voor 15,95 euro heb je dan 20 euro tegoed als je de code per mail laat versturen.
uitverkocht -_-, hoevaak worden die dingen bijgevuld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
syntesia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:52:
[...]

uitverkocht -_-, hoevaak worden die dingen bijgevuld ??
Vaak genoeg daar vaak besteld vanwege de korting meestal snel uitverkocht!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Xudonax schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:55:
[...]

Je krijgt WipEout 2048 zodra je je Vodafone SIM met €20 opwaardeerd. Dit moet wel de Vodafone SIM zijn welke bij je Vita is meegeleverd meen ik. Als je het zeker wilt weten zou ik even contact opnemen met Vodafone. Ik moet zeggen dat hun klantenservice me verbaasde met de kwaliteit (in de goede zin) :D
En je hoeft niet meteen 20 op te waarderen 2 keer € 10 mag ook. Trouwens de actie geldt tot 31 augustus 2013. Lees maar op vodafone.nl het pdf bestand:

http://www.vodafone.nl/Vo...a_WipEout_Voorwaarden.pdf

O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 27-02-2012 12:11 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sonicfreak schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:34:
Bedankt voor de tip! Maar even in de gaten houden (en wehkamp ook voor acties). Ik zat een beetje te twijfelen over fysieke spellen vs download, ook vanwege het prijsverschil (winkels prijzen vaak verder en sneller af). Met die 20% korting op de psn kaartjes wordt download echter ook al weer wat goedkoper. Ik verkoop mijn spellen toch nooit, ik zal alleen de doosjes in mijn kast wel missen :( Het gebruiksgemak maakt voor mij echter een hoop goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je topic heb ik gemerged met dit topic omdat het te weinig om handen had voor een losstaand topic.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 27-02-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb toch maar even een 32 gb kaartje besteld bij Planetaxel, mijn 8 gb kaartje is nu al vol >.<

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Avioto schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:56:
Ik heb toch maar even een 32 gb kaartje besteld bij Planetaxel, mijn 8 gb kaartje is nu al vol >.<
Hmm ik ken het, heb zelf een 16gb, maar raakt nu al vol met de PSP spellen en de grote vita spellen. blazBlue is 3gb, dus dat gaat dan snel.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Hoe kan je zien hoeveel ruimte je nog hebt op je kaartje?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
Eerste recensies zijn verre van positief. Schijnen maar 3 banen in te zitten met ongeveer 5 auto's?

http://www.gadgetgear.nl/2012/02/review-ridge-racer-vita/

http://www.psx-sense.nl/77093/review-ridge-racer-vita/

Even wat googlen en je ziet de 3en voorbij komen, ik zou deze dus nog even skippen.

[ Voor 10% gewijzigd door Electromonkey op 27-02-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Bij settings -> System Information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
nioz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:21:
[...]

Bedankt voor de tip! Maar even in de gaten houden (en wehkamp ook voor acties). Ik zat een beetje te twijfelen over fysieke spellen vs download, ook vanwege het prijsverschil (winkels prijzen vaak verder en sneller af). Met die 20% korting op de psn kaartjes wordt download echter ook al weer wat goedkoper. Ik verkoop mijn spellen toch nooit, ik zal alleen de doosjes in mijn kast wel missen :( Het gebruiksgemak maakt voor mij echter een hoop goed!
Ik mis ook de fysieke doosje in me kast ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modnation Racers was mijn favoriet. Helaas maar 5 kampioenschappen. Nu alles nog halen zodat ik ook de bonus kampioenschap kan rijden. Nu maar is beginnen aan Uncharted of Rayman.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Heb hem net besteld op consoleshop.be 3G + wifi met Uncharted, ben benieuw.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Electromonkey schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:13:
Eerste recensies zijn verre van positief. Schijnen maar 3 banen in te zitten met ongeveer 5 auto's?

http://www.gadgetgear.nl/2012/02/review-ridge-racer-vita/

http://www.psx-sense.nl/77093/review-ridge-racer-vita/

Even wat googlen en je ziet de 3en voorbij komen, ik zou deze dus nog even skippen.
Ik heb hem dus gekocht omdat ik een goedkoop sjeesspelletje wou. Het ziet er aardig uit, maar daar is dan ook voorlopig alles even mee gezegd. VERGEET NIET TE UPDATEN!

Voor zover ik weet na 2 uur gameplay:

cons:

- 3 banen (wel hele andere settings en geen framedrops)
- 5 auto's (allemaal zelfde snelheid, zelfde handelbaarheid, zelfde.... zelfde............zelfde, come on!)
- wel HEEL erg arcade. gas/handbrake/nitro - that's it.
- persoonlijke issues: teveel functies die je gewoon niet gaat gebruiken of minimaal (wat boeien de interviews nou echt?)
- geen custom controls, d'r zijn 4 verschillende types die net misschien iets te in de strot geduwd worden)

pros:

- retestrakke graphics met leuke effecten
- online competitie is goed
- ehh..... er is een type control-setting die er rekening mee houdt dat er weinig ruimte zit tussen rechter-analoog en de actie-knoppen. Hij zet ze een regel hoger, namelijk O en A. Geen X en [ ].

Ik hoop echt dat er mee mee gedaan wordt en dit gewoon een early edition is, die in wezen af is en meer gratis content nog verkrijgt. Zo niet, dan is een redelijk goedkoop spel toch wel een stuk te duur. 20 Pond (even uit het blote hoofd) is dan veel, 10 pond is dan veel beter te slikken.

[ Voor 1% gewijzigd door SkyStreaker op 27-02-2012 17:50 . Reden: rectificatie XD multiplay is niet alleen tegen een ghost, duhhh ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Wat vinden jullie de beste software om filmpjes om te zetten naar PSVita formaat? Heb al wel wat gevonden maar dat was het niet helemaal. Ik zoek er een die de optie heeft om subtitles erin te kunnen integreren.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de FreeRecordShop/van Leest is de 3G 285,- en de WiFi 235,- Euro :)
De 32GB MemoryCards waren helaas uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocGroove
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12-2020

DocGroove

The hole in things

H3llSiNG schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:20:
Wat vinden jullie de beste software om filmpjes om te zetten naar PSVita formaat? Heb al wel wat gevonden maar dat was het niet helemaal. Ik zoek er een die de optie heeft om subtitles erin te kunnen integreren.
Voor mij is dat Handbrake. Deze kan ook ondertitels in de film zetten.

XBL/PSN/Steam: DocGroove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:22:
Bij de FreeRecordShop/van Leest is de 3G 285,- en de WiFi 235,- Euro :)
De 32GB MemoryCards waren helaas uitverkocht...
32GB kaarten worden ook helemaal nog niet in Europa verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:29:
[...]

32GB kaarten worden ook helemaal nog niet in Europa verkocht.
Je hebt gelijk, ik bedoelde de 16GB memorycard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xudonax schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:45:
Ik zie via de zoekfunctie dat er in dit topic al het een en ander over psncode.nl gezegd is, maar kan het zo 1-2-3 niet terugvinden. Verder vind ik op internet enkel oude reviews (2010 en eerder...). Dus is deze site te vertrouwen? Zoja, dan ga ik nog even gauw mijn PSN tegoed met €50 opwaarderen :D
Bartsmit.com......bestellen, betalen, en 2 minuten later de code in je mail.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:05
vandaag mega monday bij zavvi.com. Hieronder de lijst van PSVita games:

Army Corps of Hell: 17.95
Ridge Racer (Vita): 17.95
Reality Fighters (Vita): 23.95
Asphalt: Injection (Vita): 23.95
Michael Jackson: The Experience (Vita): 23.95
Touch My Katamari (Vita): 23.95
F1 2011: 23.95
Dungeon Hunter: Alliance (Vita): 33.95
Rayman: Origins (Vita): 33.95
Lumines: Electronic Symphony: 33.95
Everybody's Golf (Vita): 35.95
Wipeout 2048 (Vita): 35.95
Uncharted: Golden Abyss (Vita): 41.95

iemand die mij kan overhalen voor de games ninja gaiden of army corps of hell te kopen? Kan vrij weinig over deze games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:14:
Ziezo, 32Gb Memory Card bij PlanetAxel besteld. Het kost wel iets meer dan het dubbele dan de 16Gb bij de FRS, maar ik denk dat ik de ruimte wel ga kunnen gebruiken en ik heb geen zin om achteraf nog eens een nieuwe kaart te moeten kopen.
[...]
Enig idee hoe lang het duurt voordat je het kaartje binnen hebt? Laat het anders even weten, heb de mijne vandaag ook daar besteld, maar ben benieuwd hoe snel die hier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EHA1337 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:04:

Army Corps of Hell: 17.95
Reality Fighters (Vita): 23.95
Asphalt: Injection (Vita): 23.95
Michael Jackson: The Experience (Vita): 23.95
Touch My Katamari (Vita): 23.95
F1 2011: 23.95
Dungeon Hunter: Alliance (Vita): 33.95
Rayman: Origins (Vita): 33.95
Lumines: Electronic Symphony: 33.95
Everybody's Golf (Vita): 35.95
Wipeout 2048 (Vita): 35.95
Uncharted: Golden Abyss (Vita): 41.95

iemand die mij kan overhalen voor de games ninja gaiden of army corps of hell te kopen? Kan vrij weinig over deze games vinden.
Ik ben nu Ninja Gaiden aan het spelen , erg leuk tot nu toe.
Het is hetzelfde spel als die voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:05
PS3 versie niet gespeeld. Sterker nog, tot nu toe nog nooit een Ninja Gaiden game gespeeld. Maar op youtube filmpjes ziet hij er toch erg leuk uit.
Heb al gezien dat army of hell helemaal niks is.
Ben nu Fifa demo en wipeout demo aan het downloaden. Kijken of die bevallen.
Daarnaast zie ik verschillende reviews over virtua tennis die aardig te spreken zijn over de game. Ook hier twijfel ik aan om deze te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
EHA1337 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:04:
Thanks, toch maar ff besteld. Komen binnenkort 5 extra banen bij, dus dan heb je voor 20 euro al een aardig spel te pakken :P

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:19:
Enig idee hoe lang het duurt voordat je het kaartje binnen hebt? Laat het anders even weten, heb de mijne vandaag ook daar besteld, maar ben benieuwd hoe snel die hier is...
Ik zal laten weten wanneer die binnen is. Ik heb er tot nu toe nog niets over gehoord eigenlijk...
Ik kan de ruimte nu wel erg goed gebruiken, want ik heb zojuist de demo van Rayman er af moeten gooien om plaats te maken voor de Gravity Rush demo :9

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
EHA1337 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:16:
Daarnaast zie ik verschillende reviews over virtua tennis die aardig te spreken zijn over de game. Ook hier twijfel ik aan om deze te halen.
Leuk als je van arcade tennis houd, er is ook zat te doen. Carriere modus is tof, je kan zelfs een foto van jezelf maken met de vita camera en op je mannetje (of vrouwtje) zetten :P

Laat maar weten als je nog vragen hebt :)

Heeft iemand hier Modnation racer? Wat vinden jullie er nou van? De reviews online zijn wel erg wisselvallig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik was van plan Modnation Racers te kopen, totdat ik hoorde dat het geen online racing had. Aardige tegenvaller, dus ik wacht wel tot er een race-game komt die wel online kan racen (misschien LittleBigPlanet Karting die blijkbaar in ontwikkeling is, hopelijk ook voor Vita).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een behoorlijk uitgebreide Little Big Planet voor de Vita, maar ik weet niet of daar ook een kart modus in zit.

Er zit trouwens een easter egg in Uncharted, best wel grappig (en klein beetje een spoiler)
http://www.pushsquare.com...abyss_blooper_is_the_best

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb problemen om de Vita met WiFi te verbinden als ik in de log kijk zie ik dit:
"Radio 1 [xx] Wireless system with MAC address [xx] disconnected for reason: Received Deauthentication"
Dit gebeurt al binnen enkele minuten, verbinding valt dan weg. Iemand enig idee?
Overige apparatuur blijft gewoon een stabiele wifi verbinding houden...
Edit:
Ander WiFi channel op m'n router en hij is nu wat stabieler, maar nog niet optimaal.
Vreemd dat alleen de Vita daar last van heeft :?
Meer mensen die de Vita gebruiken in combinatie met een Sitecom router? Ervaringen met wifi connectie?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Dat klinkt als een verkeerd wachtwoord, of een MAC welke niet in de lijst met toegestane MAC adressen zit. Ik neem aan dat je fatsoenlijk kunt typen, dus ik gok op het tweede. Heb je een MAC whitelist in je modem/router ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al gezien dat army coprs of hell helemaal niks is.
Het schijnt een heel leuke game te zijn hoor ik.
Krijg 'm zelf vanmiddag (als het goed is) binnen. Zal dan nog wel even wat posten (als ik eraan denk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
ik heb lumines gespeeld en ik kan niet geloven dat e plaza 40 euro hiervoor durft te vragen !!!!

ik ga hem ruilen voor unit 13 of wipeout. lumines koop ik als het 10eu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 versie niet gespeeld. Sterker nog, tot nu toe nog nooit een Ninja Gaiden game gespeeld. Maar op youtube filmpjes ziet hij er toch erg leuk uit.
Heb al gezien dat army of hell helemaal niks is.
Ben nu Fifa demo en wipeout demo aan het downloaden. Kijken of die bevallen.
Als je nog nooit een ninja gaiden spl gespeelt hebt dan heb je een van de beste actie games ooit links laten liggen. Ik zou echt ninja gaiden sigma halen als ik jou was.. Het niveau is alleen nogal erg hoog maar daarvoor heb je gelukkig die hero mode (die het eigenlijk ook weer een beetje te makkelijk maakt.).

Je gaat denk ik positief verrast worden aangezien dit je eerste ninja gaiden game gaat worden, je zult het denk ik leuker en vaker spelen als uncharted (zoals ik nu meer branduren in dat spel heb zitten als uncharted).

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
raishel70 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:55:
ik heb lumines gespeeld en ik kan niet geloven dat e plaza 40 euro hiervoor durft te vragen !!!!

ik ga hem ruilen voor unit 13 of wipeout. lumines koop ik als het 10eu is.
Inderdaad. Overal is-ie 40 euro. Dat spel is leuk, maar zeker geen 40 EU waard.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Inderdaad. Overal is-ie 40 euro. Dat spel is leuk, maar zeker geen 40 EU waard.
Ik vind het anders wel waard hoor.
Maar, ik moet eerlijk bekennen dat ik de voorgaande delen op de PSP helemaal grijs heb gespeeld waarbij ik met Lumines II 27 dagen en 18 uur speeltijd erop had zitten. Ook met Lumines Electronic Symphony heb ik er al menig speeluren in zitten en bijna op 100% met trophies. Zodra ik de game op 100% heb blijf ik deze echt nog wel spelen. Zeer verslavend vind ik de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik heb de 3G versie gekocht gisteren (284,41 bij d makro :)). Heb de vodafone simkaart geregistreerd op vodafone.nl en 20 euro extra tegoed gekocht zodat ik Wipeout krijg. 3G doet het, alleen heb ik geen 12,50 extra tegoed die ik zou krijgen na registratie en ook nog geen code voor Wipeout. Hoe lang duurt dat en hoe werkt dat?

edit: "3. Je ontvangt binnen 7 dagen na je opwaardering een code per sms op je PlayStation® Vita Wifi + 3G toestel."
Wow da's lang.

[ Voor 17% gewijzigd door Baldertt op 28-02-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is al vaker gezegd, maar wat is Motorstorm RC een geweldige game! :D
Ik zit nu in een klasse waar de wagens al serieus snel beginnen te worden, maar dat heeft wel als voordeel dat je heerlijk door de bochten kunt driften :P
Er is wel maar 1 camera welke ik goed vind werken en dat is degene die hoog boven het circuit hangt.

De Vita zelf bevalt voor de rest sowieso ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

LOL.

Je ziet gewoon aan de zijkanten alleen al dat het fake is. Beeld staat er zo op: [\___/]

YouTube: PSP VITA RUN'S GTA4!!!!

Echt hoor -_-

[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 28-02-2012 10:58 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:58:
Het is al vaker gezegd, maar wat is Motorstorm RC een geweldige game! :D
Ik zit nu in een klasse waar de wagens al serieus snel beginnen te worden, maar dat heeft wel als voordeel dat je heerlijk door de bochten kunt driften :P
Er is wel maar 1 camera welke ik goed vind werken en dat is degene die hoog boven het circuit hangt.

De Vita zelf bevalt voor de rest sowieso ontzettend goed.
Ik heb hem gisteren ook maar gekocht en inderdaad: super game :) Dat terwijl ik de game voor de launch op een demopod wel wat tegen vond vallen. Maar dat kwam vooral doordat ik aan de besturing moest wennen.
Ik vind het competitieve aspect ook heel leuk. Toch nog maar even een extra rondje rijden en proberen om bovenaan de friendslist te komen. (Ik heb daarom ook (bijna?) iedereen uit het vita psn id topic toegevoegd, voor meer competitie.

Volgens mij heb ik nu al meer op mijn Vita gespeeld dan op mijn psp ;) Uncharted was echt geweldig en ben nu bezig aan de tweede poging op Hard en tussendoor even wat mensen proberen te 'shamen' bij Motorstorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
SkyStreaker schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:58:
LOL.

Je ziet gewoon aan de zijkanten alleen al dat het fake is. Beeld staat er zo op: [\___/]

YouTube: PSP VITA RUN'S GTA4!!!!

Echt hoor -_-
Haha! En het beeld nog scheef ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Wat zijn echte aanraders ?..

[ Voor 79% gewijzigd door Jo3y op 28-02-2012 12:16 ]

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Avioto schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:19:
[...]

Leuk als je van arcade tennis houd, er is ook zat te doen. Carriere modus is tof, je kan zelfs een foto van jezelf maken met de vita camera en op je mannetje (of vrouwtje) zetten :P

Laat maar weten als je nog vragen hebt :)

Heeft iemand hier Modnation racer? Wat vinden jullie er nou van? De reviews online zijn wel erg wisselvallig :?
Ik heb modnation en ik vind het wel grappig, maar het is jammer dat er bijna geen nieuwe modificaties zijn voor je auto's alleen een hoop nieuwe circuits. :) maar als je deel 1 niet hebt ! is hij het geld zeker waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb Modnation Racers ook, maar heb die tot nu toe nog niet zoveel gespeeld.
nioz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:10:
k vind het competitieve aspect ook heel leuk. Toch nog maar even een extra rondje rijden en proberen om bovenaan de friendslist te komen. (Ik heb daarom ook (bijna?) iedereen uit het vita psn id topic toegevoegd, voor meer competitie.
Dat is inderdaad erg leuk en verslavend. Ik sta momenteel op zowat elke baan eerste :*)

Het valt me trouwens op dat het AR gedeelte bij de Vita echt supergoed werkt. Ook het richten met de sensoren bij spellen als Uncharted en Gravity Rush voelt zeer natuurlijk aan.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 28-02-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Hoe kan je
"•Monster Radar - location-based game (Sony) "
krijgen want hij staat bij Launchgames, maar ik vind langer niet dat hele lijstje van launchgames ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
Baldertt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:18:
Ik heb de 3G versie gekocht gisteren (284,41 bij d makro :)). Heb de vodafone simkaart geregistreerd op vodafone.nl en 20 euro extra tegoed gekocht zodat ik Wipeout krijg. 3G doet het, alleen heb ik geen 12,50 extra tegoed die ik zou krijgen na registratie en ook nog geen code voor Wipeout. Hoe lang duurt dat en hoe werkt dat?

edit: "3. Je ontvangt binnen 7 dagen na je opwaardering een code per sms op je PlayStation® Vita Wifi + 3G toestel."
Wow da's lang.
Je €12,50 moet je krijgen zodra je je registreert op de Vodafone site. Als je niets gekregen hebt na het registreren (binnen ~15 minuten) dan zou ik even contact opnemen. Ik had het tegoed haast voor ik mijn gegevens opgeslagen had :P

En ik meen dat ik gelezen heb dat Vodafone begin deze week begint met het uitsturen van de WipEout 2048 codes... Ik moet hem ook nog krijgen :-(

En damnit, ik wil de launchtitels Gravity Rush/Daze en Warrior's Lair hebben... Dat waren dé spellen waarvoor ik de Vita gekocht heb :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Xudonax op 28-02-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ach kijk, Verleemen heeft ook een VITA hoor!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=liDyLGLDMVk]

De 3G versie voor z'n espresso setje uit Cuba natuurlijk. Mooi ding, wel een beetje duur, maar ja, staat wel zo professioneel tijdens de pauze..

eigenlijk hoop ik dat er ooit een app voor uit komt waardoor je er ook mee kan bellen, vandaar..

Oh en forget about the rant aan t einde, Het kwam gewoon uit om die 2 te combineren, maar das verder niet voor tweakers bedoelt natuurlijk, en t scheelt ook weer bandbreedte voor een 2de filmpje..

[ Voor 64% gewijzigd door verleemen op 28-02-2012 14:40 . Reden: typo's ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Gisteren Uncharted binnengekregen via planetaxel (6 dagen onderweg geweest) en ik ben echt aangenaam verrast. Ben nog niet zo ver, maar het bevalt tot nu toe stukken beter dan de demo. Die schatzoek/foto opdrachten naast de main story line zijn erg leuk en bieden ook wel wat replay value. Schieten met de motion sensors heb ik inmiddels ook onder de knie en de headshots vliegen van het scherm af, werkt erg goed!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:33
Begin me er nu wel mateloos aan te ergeren dat er nog amper accessoires te krijgen zijn afgezien van de standaard big ben meuk. Alles is wereldwijd in backorder (thrustmaster cases, hori protectors etc.). Het is toch niet alsof de vita pas net op de markt is ofzo..

[ Voor 7% gewijzigd door CopyCatz op 28-02-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
CopyCatz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:07:
Begin me er nu wel mateloos aan te ergeren dat er nog amper accessoires te krijgen zijn afgezien van de standaard big ben meuk. Alles is wereldwijd in backorder (thrustmaster cases, hori protectors etc.). Het is toch niet alsof de vita pas net op de markt is ofzo..
Haha :P Gedult is een schone zaak ;)
Ik snap dat het lastig is, maar wanneer de aanloop wat beter is zal je zien dat het beter is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Heb uncharted ook binnen van Planet Axel, maarja ik heb hem al dus in de verkoop of terugsturen. Wel goede service van hun, ook vrij snel met verzenden en dergelijke. Ga daar wel vaker bestellen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:07:
Zal wel zijn dat veel fabrikanten de kat nog een beetje uit de boom kijken en eerst willen zien of de PS Vita hier een beetje verkoopt. In Japan scheen het niet echt storm te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Zal wel zijn dat veel fabrikanten de kat nog een beetje uit de boom kijken en eerst willen zien of de PS Vita hier een beetje verkoopt. In Japan scheen het niet echt storm te lopen.
Dit inderdaad.
Verkoop binnen Europa is beter gelopen dan verwacht. Sowieso beter dan de Japanse verkoop.
Denk dat het een kwestie van tijd is dat alles gewoon vollop verkrijgbaar zal zijn.

Zelf hoop ik dat er van die opberg units komen voor de game-cardridges, een beetje zoals deze in de Starterkit zitten, maar dan voor meer games.

[edit]:
zijn er overigens mensen hier die BlazBlue Continuum Shift Extend al hebben?
Ik krijg deze game vanmiddag hopelijk ook binnen, maar wel benieuwd naar ervaringen van spelers hier.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Heel veel games die op pagina 1 staan, kan ik nergens terugvinden ? komt dat door Nederlands PSN account ??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Kan je psp games downloaden, en zitten dr @#$%^ nou net assasins creed en silent hill niet bij. werkt dat 2de pookje trouwens op die oudere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik heb vandaag A-men gekocht in de PS Store, ik vind 'm leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
verleemen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:16:
Kan je psp games downloaden, en zitten dr @#$%^ nou net assasins creed en silent hill niet bij. werkt dat 2de pookje trouwens op die oudere games?
Je kunt je digitale psp games op je ps3 game overzetten via de content manager app op je Vita. Ik vond het ook maar raar dat ik via de store op de Vita Gran Turismo niet zag en via de psstore op de ps3 wel.

Het 2e pookje werkt wel, maar beperkt. Je kunt het rechterpookje op de Vita mappen op X O [] ^ , of op de linker slider van de psp. De psp games worden niet herschreven om de 2e pook van den Vita te gebruiken.

Mijn advies, speel psp games op je vita met de psp controls. Werkt zoals je verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
Baldertt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:18:
[...]

Ik heb vandaag A-men gekocht in de PS Store, ik vind 'm leuk :)
De demo beviel me inderdaad erg goed !
Je kan niet betalen met paypal ofzo toch ?
Alleen creditcard of PSN card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het trouwens wel baas vinden als 2K Games ook Borderlands 2 (van mijn part deel 1) naar de Vita zou brengen.

Dat gezegd hebbende, er zijn een hoop titels die ik toch wel graag naar de Vita zou willen hebben om eerlijk te zijn. Ook een hele reeks die nu al uit is (zowel retail, als PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
MarcoM schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:22:
[...]

Je kunt je digitale psp games op je ps3 game overzetten via de content manager app op je Vita. Ik vond het ook maar raar dat ik via de store op de Vita Gran Turismo niet zag en via de psstore op de ps3 wel.

Het 2e pookje werkt wel, maar beperkt. Je kunt het rechterpookje op de Vita mappen op X O [] ^ , of op de linker slider van de psp. De psp games worden niet herschreven om de 2e pook van den Vita te gebruiken.

Mijn advies, speel psp games op je vita met de psp controls. Werkt zoals je verwacht..
Dat wordt lastig met mn xbox:) Een alternatief zou zijn om de psp versie van creed op disc te kopen en m dan over te laten zetten ware t niet dat sony die service voor nederland heeft gecancelled:( Ik heb een paar jaar geleden heel even een psp gehad, maar omdat de meeste games nou net niet mn ding waren hen ik m vrij snel voor een eeepc omgeruild... en dus ook de games. want de meeste psp games zijn niet zo mijn ding.

Het is pas sinds de xbox360 en nu dus de vita uit zijn, dat ik me redelijk in consoles kan vinden, tot die tijd kon t me niet echt boieien. Zelfs de Amiga games waren al 10 jaar vooruit op de nintendo van die tijd. Daar had je in 1987 al 3D open world sandbox games zoals starglider2 en hunter ( wat je een voorloper van just cause kunt noemen:)

Ach ja misschien moet ik gewoon geduld hebben. Dr komt toch binnekort een compleet nieuwe Assasins creed voor de vita uit, al hoop ik dat ze die tower defense uit revelations dr uit gesloopt hebben, want man man das echt de reden waarom ik die game al snel aan de kant heb geschoven... Die andere 3 waren juweeltjes...

Over de Nog te komen versie van silent hill ben ik minder te spreken. Gaan ze verdomme een top down versie a la nintendo DS maken, waarom denken die klojos dat ik de DS niet hoef? En inderdaad, de psp versie is ook nergen te downloaden.. Grrrrr. Naja, es kijken of ze alone in the dark wel hebben, ik kom alleen inene niet meer in het psp downloadscherm terecht maar aleen maar bij de vita games. Misschien isi dat omdat ik een paar demo's aan t downen ben? Net ging t gewoon nog....
Ik zag trouwens net een videootje op youtube waar psp games met t 2de pooje werden gespeeld, volgens de reviewer ging dat toch nog best goed hoor.

Ik Ben trouwens net een half uur bezig geweest om dr achter te komen hoe je uit uncharted weer gewoon in t playstation menu kunt komen. qist ik veel dat t Playstation logo ook een button was.. Jaja ik weet RTFM, maar ze hadden toch wel makkelijk een quit optie in de game zelf kunnen doen? Echt... wie maakt dat soort software?

Oh en net een filmpje gemaakt met de camera, ( nieuwe firmware) en t is in 4:3 met een time limit! ws dat nou?

Ah en een demootje downloaden over wifi, nog 118 minuten te gaan? whow, mn xbox doet zoiets in een kwartier... Misschien hebben ze t druk...

[ Voor 11% gewijzigd door verleemen op 28-02-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Ik denk dat psp shooters wel goed te doen zijn met het 2e vita pookje. Met andere games (racer games) gaat het al snel fout, want rechtervita pook naar beneden is X in de psp game. Dus moet je gas geven door het pookje naar beneden te doen. Dat is nogal tegennatuurlijk. Gran Turismo psp kan alles in de game mappen, met die game gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Mede door het gebrekkige aanbod aan cases in NL heb ik de Hori Hardpouch besteld bij Playasia. (http://www.hori.jp/products/psv/psv_hardpouch/) Zal wat impressies posten als ik hem heb. Kan eindelijk die vita mee de trein in 's ochtends! :)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dat is nou het voordeel van een dame zijn, dan heb je altijd een case bij je in de vorm van je handtas ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Alleen zit een PS Vita daar niet in z´n eentje in, dus zal hij na een jaartje alsnog flink beschadigd zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:58:
[...]
zijn er overigens mensen hier die BlazBlue Continuum Shift Extend al hebben?
Ik krijg deze game vanmiddag hopelijk ook binnen, maar wel benieuwd naar ervaringen van spelers hier.
Heb hem ook. Ik ben zeker geen expert inzake fighting games, maar het ziet er een leuke, redelijk complexe fighter uit met flink wat diepgang. Veel combo's, cancels/rapid cancels, special attacks e.d. Er is ook een leuke tutorial bij die je wat op weg helpt. Graphics zijn fantastisch, als je tenminste van de anime-stijl houdt. Online play zit er ook in, werkt prima.

Heb lang getwijfeld tussen Blazblue en Marvel vs Capcom, uiteindelijk toch maar voor het eerste gekozen vanwege de goede reviews, en het feit dat de anime-setting me meer aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
PlayStation Vita hits 1.2 million sales worldwide

Op zich niet slecht :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 28-02-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt de PDP Trigger Grip snel naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:42:
Hopelijk komt de PDP Trigger Grip snel naar Europa.
Ik zit ook met smacht te wachten op een propere controller grip voor de Vita. Ik merk dat ik na gemiddeld 20 minuten speeltijd last krijg van krampen. M'n rechterduim begint het snelst te irriteren. Dit komt met name doordat het rechterpookje in mijn optiek te dicht op de x-button zit.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net ff de hele psp library doorgewroet en jees, dr is echt niks echt goeds tussen he ( even de racegames en GTA buiten beschouwing) Hopelijk dat nu games als half life en alan wake naar de psp geport worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Hmmm, net een opwaardeerkaart gekocht voor mijn PS vita 3G van 20 euro.

Ik krijg echter mijn nummer niet geactiveerd. De vita zecht wel 3G verbinding te hebben en alles werkt gewoon normaal. Ik krijg echter geen SMS je van vodafone en kan het nummer ook niet smsen.

Iemand het zelfde probleem? Lijkt me sterk dat het komt omdat ik mijn taal op engels heb staan of niet? PS vita is wel gewoon in NL gekocht.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
verleemen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:23:
Ik heb net ff de hele psp library doorgewroet en jees, dr is echt niks echt goeds tussen he ( even de racegames en GTA buiten beschouwing) Hopelijk dat nu games als half life en alan wake naar de psp geport worden....
De God of War games zijn wel de moeite hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:48
Intruder schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:28:
Hmmm, net een opwaardeerkaart gekocht voor mijn PS vita 3G van 20 euro.

Ik krijg echter mijn nummer niet geactiveerd. De vita zecht wel 3G verbinding te hebben en alles werkt gewoon normaal. Ik krijg echter geen SMS je van vodafone en kan het nummer ook niet smsen.

Iemand het zelfde probleem? Lijkt me sterk dat het komt omdat ik mijn taal op engels heb staan of niet? PS vita is wel gewoon in NL gekocht.
Probeer een hard reset op je vita aan/uit knop meer dan 10 sec inhouden.
Dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
Slash500 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:38:
[...]

Dat werkte bij mij.
Waar heb je je vita gekocht?
Ik heb dat probleem ook, kon mijn nummer niet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:48
H5550 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:41:
[...]

Waar heb je je vita gekocht?
Ik heb dat probleem ook, kon mijn nummer niet registreren.
Gamemania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Slash500 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:38:
[...]

Dat werkte bij mij.
Helaas, nog steeds geen SMS. Vraag me af of dat wel mijn nummer is. Volgens mij is dat niet te checken, tenzij ik hem in een telefoon kan doen of niet? (heb een iPhone dus dat gaat niet lukken)

Kan namelijk wel gewoon internetten als ik Wi-fi uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
Ik bij bol.com.
Kreeg met geen mogelijkheid mijn 06 geregisteerd
Vodafone gebeld, lukte hun ook niet, blijkt een nummer te zijn wat in oktober 2011 is afgesloten.
krijg nu een nieuw simkaartje opgestuurd.
Anders moet je eens 0900 1000 140 bellen is vodafone helpdesk.

[ Voor 5% gewijzigd door H5550 op 28-02-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:48
De Unit 13 demo is (weer?) beschikbaar in de PSN store. Ik zie 'm nog niet staan bij de Vita demos maar als je de zoek functie gebruikt kom je 'm wel tegen :)

Edit: de demo is vreemd genoeg in het Frans.

[ Voor 13% gewijzigd door PeterPan op 28-02-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xudonax schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:25:
[...]

Je €12,50 moet je krijgen zodra je je registreert op de Vodafone site. Als je niets gekregen hebt na het registreren (binnen ~15 minuten) dan zou ik even contact opnemen. Ik had het tegoed haast voor ik mijn gegevens opgeslagen had :P

En ik meen dat ik gelezen heb dat Vodafone begin deze week begint met het uitsturen van de WipEout 2048 codes... Ik moet hem ook nog krijgen :-(

En damnit, ik wil de launchtitels Gravity Rush/Daze en Warrior's Lair hebben... Dat waren dé spellen waarvoor ik de Vita gekocht heb :-(
Ook geregistreerd en daarna 20 Euro opgewaardeerd, maar die 12,50 heb ik (nog) niet gekregen :?
Mailtje gestuurd naar klantenservice, misschien dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik moet mijn Vodafone kaart ook nog altijd eens registreren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Intruder schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:47:
[...]

Helaas, nog steeds geen SMS. Vraag me af of dat wel mijn nummer is. Volgens mij is dat niet te checken, tenzij ik hem in een telefoon kan doen of niet? (heb een iPhone dus dat gaat niet lukken)

Kan namelijk wel gewoon internetten als ik Wi-fi uit zet.
Je kunt jezelf toch gewoon een sms sturen?

Vanavond marvel VS capcom gekocht, erg vette game. Graphics zijn top en het draait als een zonnetje :)

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 28-02-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:38:
Ik zou het trouwens wel baas vinden als 2K Games ook Borderlands 2 (van mijn part deel 1) naar de Vita zou brengen.

Dat gezegd hebbende, er zijn een hoop titels die ik toch wel graag naar de Vita zou willen hebben om eerlijk te zijn. Ook een hele reeks die nu al uit is (zowel retail, als PSN)
Don't get me started :P Skyrim? 8)

Ik hoop vooral dat developers aan exclusieve games gaan werken, geen ports. Maarjah, dat zal wel weer tegenvallen. De meeste developers kiezen toch voor de makkelijkste weg tegenwoordig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Nou, ik heb Rayman zowel voor Vita als 360. Als ze Skyrim zo ook over kunnen zetten, dan koop ik die ook dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterPan schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:01:
De Unit 13 demo is (weer?) beschikbaar in de PSN store. Ik zie 'm nog niet staan bij de Vita demos maar als je de zoek functie gebruikt kom je 'm wel tegen :)

Edit: de demo is vreemd genoeg in het Frans.
Nou ja zeg.....de mijne is in t nederlands |:(

Voor mij wel beter dan Frans :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:48:
[...]

Net gedownload, ook in het Nederlands.
Maar: Het geluid valt ineens weg, en ga ik terug naar het home screen en wil ik dan weer Unit 13 in, dan loopt het spel soort van vast. Ik kan niet meer bewegen, maar zie nog wel stofwolkjes bewegen. Ik kan wel weer terug naar het homescreen, maar deze demo is nog verre van goed. Maar van de 2 minuten dat ik heb gespeeld, zie ik al dat dit spel niets voor mij is. ;)

edit; Ook in het homescreen (of hoe je het ook wilt noemen), lopen andere apps vast.
Toen ik van de week zocht op 'Unit', kwam deze demo niet naar voren, dus ik vraag me af waarom ze 'm weer downloadable hebben gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door JK op 28-02-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
johnnyv.nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:45:
[...]

Je kunt jezelf toch gewoon een sms sturen?

Vanavond marvel VS capcom gekocht, erg vette game. Graphics zijn top en het draait als een zonnetje :)
Ow, hoe dan? Dacht echt dat je alleen sms'jes kon ontvangen met het aparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Intruder schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:16:
[...]

Ow, hoe dan? Dacht echt dat je alleen sms'jes kon ontvangen met het aparaat.
Met een telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Nu online
Ja ok, maar dan komen ze niet over. Had ik al wel aangegeven. Dus ik dacht, als het ding als een telefoon werkt kun je ze misschien ook versturen. Dacht dat jij dat bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die zijn zwaar nice lijkt me! Heb je die gekocht?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Niet online
(overleden)
Avioto schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:06:
[...]

Don't get me started :P Skyrim? 8)

Ik hoop vooral dat developers aan exclusieve games gaan werken, geen ports. Maarjah, dat zal wel weer tegenvallen. De meeste developers kiezen toch voor de makkelijkste weg tegenwoordig. :'(
Nou, ik heb liever een goeie port dan een exclusiefje. Ik ben bang dat ze mobile gaming soms te veel als een causual ding willen zien. Straks krijg je nog allemaal van die Gameloft ondingen... ik tenminste vind Halo toch echt een stuk beter dan Nova. Met slent hill gaat t bv al helemaal de verkeerde kant op, T word een top down game, net als toen chinatown wars op de DS... Daar heb ik echt geen 400 euro voor van mn bak gehaald hoor...

maar even vraagje, Is 2 uur downloaden voor een demo normaal of moet ik mn netwerk eens resetten.
want mn ipad download 600 Mb in een kwartiertje... en motorstorm was net zoiets qua grootte...

[ Voor 29% gewijzigd door verleemen op 29-02-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
PSN is heel traag, en volgens mij heeft de Vita ook een gare wi-fi chip want ik heb echt hele slecht ontvangst. Mijn Nokia Lumia 800 heeft altijd volledige wi-fi, maar m'n Vita kan m'n draadloze router soms niet eens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Disfigured schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 01:43:
PSN is heel traag, en volgens mij heeft de Vita ook een gare wi-fi chip want ik heb echt hele slecht ontvangst. Mijn Nokia Lumia 800 heeft altijd volledige wi-fi, maar m'n Vita kan m'n draadloze router soms niet eens vinden...
Ik krijg ook vrij vaak foutmeldingen in de huiskamer. Nu hebben we veel beton in huis, maar enkele jaren terug is een sterkere accespoint neergezet waardoor ieder ander apparaat (oude smartphone, iPad, etc) in huis gewoon verbinding kan maken met vol ontvangst. De Vita faalt echter bijna altijd..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:48:
[...]

Mijn systeemtaal staat op Engels. Ik hoop dat de uiteindelijke versie gewoon in het Engles is. Voor de zekerheid maar in de U.K. bestellen dan.
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.