MarcoM schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:22:
[...]
Je kunt je digitale psp games op je ps3 game overzetten via de content manager app op je Vita. Ik vond het ook maar raar dat ik via de store op de Vita Gran Turismo niet zag en via de psstore op de ps3 wel.
Het 2e pookje werkt wel, maar beperkt. Je kunt het rechterpookje op de Vita mappen op X O [] ^ , of op de linker slider van de psp. De psp games worden niet herschreven om de 2e pook van den Vita te gebruiken.
Mijn advies, speel psp games op je vita met de psp controls. Werkt zoals je verwacht..
Dat wordt lastig met mn xbox:) Een alternatief zou zijn om de psp versie van creed op disc te kopen en m dan over te laten zetten ware t niet dat sony die service voor nederland heeft gecancelled:( Ik heb een paar jaar geleden heel even een psp gehad, maar omdat de meeste games nou net niet mn ding waren hen ik m vrij snel voor een eeepc omgeruild... en dus ook de games. want de meeste psp games zijn niet zo mijn ding.
Het is pas sinds de xbox360 en nu dus de vita uit zijn, dat ik me redelijk in consoles kan vinden, tot die tijd kon t me niet echt boieien. Zelfs de Amiga games waren al 10 jaar vooruit op de nintendo van die tijd. Daar had je in 1987 al 3D open world sandbox games zoals starglider2 en hunter ( wat je een voorloper van just cause kunt noemen:)
Ach ja misschien moet ik gewoon geduld hebben. Dr komt toch binnekort een compleet nieuwe Assasins creed voor de vita uit, al hoop ik dat ze die tower defense uit revelations dr uit gesloopt hebben, want man man das echt de reden waarom ik die game al snel aan de kant heb geschoven... Die andere 3 waren juweeltjes...
Over de Nog te komen versie van silent hill ben ik minder te spreken. Gaan ze verdomme een top down versie a la nintendo DS maken, waarom denken die klojos dat ik de DS niet hoef? En inderdaad, de psp versie is ook nergen te downloaden.. Grrrrr. Naja, es kijken of ze alone in the dark wel hebben, ik kom alleen inene niet meer in het psp downloadscherm terecht maar aleen maar bij de vita games. Misschien isi dat omdat ik een paar demo's aan t downen ben? Net ging t gewoon nog....
Ik zag trouwens net een videootje op youtube waar psp games met t 2de pooje werden gespeeld, volgens de reviewer ging dat toch nog best goed hoor.
Ik Ben trouwens net een half uur bezig geweest om dr achter te komen hoe je uit uncharted weer gewoon in t playstation menu kunt komen. qist ik veel dat t Playstation logo ook een button was.. Jaja ik weet RTFM, maar ze hadden toch wel makkelijk een quit optie in de game zelf kunnen doen? Echt... wie maakt dat soort software?
Oh en net een filmpje gemaakt met de camera, ( nieuwe firmware) en t is in 4:3 met een time limit! ws dat nou?
Ah en een demootje downloaden over wifi, nog 118 minuten te gaan? whow, mn xbox doet zoiets in een kwartier... Misschien hebben ze t druk...
[
Voor 11% gewijzigd door
verleemen op 28-02-2012 15:30
]