Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 11:54
SkyStreaker schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:32:
Hebben de mensen al Motorstorm: Arctic Edge binnengehaald? XD
Hehe, nee, maar weet waar je op doelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de loco roco (PSP) demo op de Vita gedownload.......geinstalleerd, maar nergens te vinden.
In de beschrijving staat wel dat ie met de Vita compatible is....

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:47:
Zonet de loco roco (PSP) demo op de Vita gedownload.......geinstalleerd, maar nergens te vinden.
In de beschrijving staat wel dat ie met de Vita compatible is....

Iemand een idee ?
Hmmm.... Heb je niet inmiddels 3 of 4 schermpjes met inhoud? En anders probeer je het nog eens vanuit je download menu. Wellicht is het verkeerd gegaan...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

R4m0n_46 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:44:
[...]

Hehe, nee, maar weet waar je op doelt :P
verklaar u nader?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een exploit in voor psp/homebrew op de vita.
Ik hoop wel dat het niet mogelijk wordt om vita games te kraken etc. maar gelukkig zitten ze voorlopig nog binnen de psp 'emulator'.

[ Voor 68% gewijzigd door nioz op 01-03-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 11:54
nioz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:56:
Ik hoop wel dat het niet mogelijk wordt om vita games te kraken etc. maar gelukkig zitten ze voorlopig nog binnen de psp 'emulator'.
Dit inderdaad, zoek maar eens op VHBL.

Hoop zeker ook niet dat ze de Vita snel zullen kraken, anders krijg je net als bij de PSP dat ontwikkelaars geen heil meer in het platform zien vanwege alle piraterij.

Emulatoren en dergelijke vind ik dan wel weer leuk :)
Old school Mario spelen blijft goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:36:
Ah, kak, dat is het probleem.
Beetje jammer om eerst al mijn series om te zetten van AVI naar MP4 :{.
Sowieso bestaat er natuurlijk geen freeware programma om dat te doen zonder waterwerk.
Misschien is dit dan wel leuk nieuws: nieuws: Piratenscene verruilt xvid- voor x264-encoder
Voortaan dus als het goed is steeds vaker mp4 bestanden ipv avi online te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

nioz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:56:
Ik hoop dat het idd daar ook dan binnenin blijft, wie weet overigens wat ze daar allemaal ook niet in hebben gestopt om het tegen te gaan....

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:53:
[...]

Hmmm.... Heb je niet inmiddels 3 of 4 schermpjes met inhoud? En anders probeer je het nog eens vanuit je download menu. Wellicht is het verkeerd gegaan...
Nope....helemaal niets...de demo staat overigens wel bij applicatiebeheer....maar kan er verder niets mee.....opnieuw downloaden geeft ook niet het gewenste resultaat.

Iemand anders die de kleine demo (20mb) ff wil proberen te downloaden en te installen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00

Phntm

Tlingelingeling

Heren er is met iets opgevallen, als het scherm aan is en zwart achtergrond heeft zie ik wat gedoe in de achtergrond dat beetje lijkt op een grunge thema. En je kan onderscheid maken tussen echt donker zwart en zwart. Komt het denken jullie door mijn brightness instellingen zoals bij elk S Amoled scherm? Of is mijn scherm busted(Denk niet dat dit het geval is, want als er gewoon kleuren zijn is er niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Phntm schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:09:
Heren er is met iets opgevallen, als het scherm aan is en zwart achtergrond heeft zie ik wat gedoe in de achtergrond dat beetje lijkt op een grunge thema. En je kan onderscheid maken tussen echt donker zwart en zwart. Komt het denken jullie door mijn brightness instellingen zoals bij elk S Amoled scherm? Of is mijn scherm busted(Denk niet dat dit het geval is, want als er gewoon kleuren zijn is er niks).
Heb ik ook, denk dat dat normaal is. Stoor me er verder niet aan...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Is standaard met OLED schermen schijnt het. Niks aan te doen. Gelukkig stoord het niet erg aangezien het alleen opvalt bij zwarte schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Metalkai schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:15:
Is standaard met OLED schermen schijnt het. Niks aan te doen. Gelukkig stoord het niet erg aangezien het alleen opvalt bij zwarte schermen.
Op mijn galaxy nexus zijn het strepen dus dit vond ik raar. De strepen wist ik wel dat ze bestonden bij S Amoleds, maar niet zulke grunge vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Jep, donkere vlakken op een zwart scherm in een pikdonkere kamer. Hoort bij OLED helaas, maar gelukkig valt het verder niet op tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik gisteravond idd ook last van toen ik in het donker aan het gamen was. Goed dus dat het niets ernstigs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:25:
[...]

Nope....helemaal niets...de demo staat overigens wel bij applicatiebeheer....maar kan er verder niets mee.....opnieuw downloaden geeft ook niet het gewenste resultaat.

Iemand anders die de kleine demo (20mb) ff wil proberen te downloaden en te installen ?
Geprobeerd, maar inderdaad: na install is de demo nergens te bekennen.

@oled vlekken:
Hoe donker moet je kamer zijn om dat te kunnen zien? Ik zie het namelijk niet. Ik heb mijn brightness trouwens niet full staan, misschien dat dat scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het toen mijn PSV de enige lichtbron was (s'nachts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38
Zo, Hori screenprotector, witmerk setje protectors met achterkanten en Thrustmaster SPF case zijn onderweg vanuit amazon uk, dus ik ben eerst voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik begin mij wel af te vragen of er nu echt geen ruimte was tussen de L1/R1 knoppen voor kleine L2/R2 knoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Mis je de L2/R2 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Het zou wel mooi zijn als je exact dezelfde knoppen hebt als op de ps3 ivm remote play e.d.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nee, niet echt zo erg. Ik gebruik bij de Remote-Play optie Select+R1/L1 om R2/L2 d'r van te maken.

Ik vroeg me alleen af of er nu niet echt nog een beetje ruimte was, of dat ze wellicht die 2 knoppen op de onderkant konden maken. Misschien zeur ik XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Haha ok, ik zit nog in de wel/niet kopen fase dus vandaar mijn vraag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:52:
Ik had het toen mijn PSV de enige lichtbron was (s'nachts)
Ik ben dus niet de enige. Ik zie het Op een volledig zwarte achtergrond. Bij mij zit er een horizontale streep die helemaal donker is en verder wat heel licht groenige spikkels. Het lijkt op een soort inbranden zoals bij plasma. Dit hoort dus? Beetje jammer, wilde er eerlijk gezegd mee terug gaan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Extra knoppen heb ik geen behoefte aan, ik had échte (analoge) triggers wel een toevoeging gevonden, maar daar is Sony helaas niet van.

Niet dat op gadgetgebied het niet dé aankoop van de afgelopen jaren is naast de iPad 2 ;)

[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 01-03-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks dat het geen echte triggers zijn, zijn de schouderknoppen trouwens wel analoog. Ik kwam er achter in motorstorm dat ik er ook een beetje gas mee kon geven in plaats van voluit. Maar inderdaad, triggers zijn toch anders, maar die zijn weer minder geschikt voor andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:39
Gisteren eindelijk ook een Vita gehaald!
Toch wat twijfel na het weinige gebruik van mijn PSP, echter is dit gewoon wat de psp had moeten zijn :).
Prachtig scherm, mooie games en goede controls.
Rayman is wel echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Electromonkey schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:38:
Gisteren eindelijk ook een Vita gehaald!
Toch wat twijfel na het weinige gebruik van mijn PSP, echter is dit gewoon wat de psp had moeten zijn :).
Prachtig scherm, mooie games en goede controls.
Rayman is wel echt een aanrader!
Ik heb zojuist Super stardust delta aangeschaft, had de key om hem te halen voor 5 euro ofzo, maar ja. Had het niet op tijd gekocht, maar alsnog is het spel super. Soepele controls maar de menu is verwarren, ik kies gewoon altijd arcade en bij mijn eerste playthrough op normal 17 mil punten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Laatst online: 22:39
Phntm schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:42:
[...]

Ik heb zojuist Super stardust delta aangeschaft, had de key om hem te halen voor 5 euro ofzo, maar ja. Had het niet op tijd gekocht, maar alsnog is het spel super. Soepele controls maar de menu is verwarren, ik kies gewoon altijd arcade en bij mijn eerste playthrough op normal 17 mil punten. :D
Ja ik heb de demo gedownload, echter ga ik eerst rayman, fifa en ridge racer proberen uit te krijgen ( fifa niet echt natuurlijk :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Shiver23 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Ik ben dus niet de enige. Ik zie het Op een volledig zwarte achtergrond. Bij mij zit er een horizontale streep die helemaal donker is en verder wat heel licht groenige spikkels. Het lijkt op een soort inbranden zoals bij plasma. Dit hoort dus? Beetje jammer, wilde er eerlijk gezegd mee terug gaan.
Die spikkels zijn normaal, die streep echter niet! Terugbrengen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Disfigured schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:19:
[...]

Die spikkels zijn normaal, die streep echter niet! Terugbrengen dus.
Weet je dat zeker? Ik heb helemaal geen spikkels, alleen maar een zwarte streep. Iedereen die ik ken hebben precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je het alleen ziet wanneer het echt helemaal donker is, is het normaal voor een oled blijkbaar. Dus wat je er voor terugkrijgt zal ook vlekken en/of strepen hebben. Ik heb het gisteren even gechecked en inderdaad wat vlekken etc. Ik speel toch nooit in het donker (heb altijd wel een lamp aan), omdat het niet zo fijn voor je ogen is, vind ik. Een heel klein beetje licht is ook al genoeg om het onzichtbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pfff... ik krijg zojuist een mail dat mijn 32Gb kaart nog verzonden moet worden...
Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat spel met die blob, die ga ik vanavond maar eens kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

nioz schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:11:
Ondanks dat het geen echte triggers zijn, zijn de schouderknoppen trouwens wel analoog. Ik kwam er achter in motorstorm dat ik er ook een beetje gas mee kon geven in plaats van voluit. Maar inderdaad, triggers zijn toch anders, maar die zijn weer minder geschikt voor andere zaken.
Grrrr.... Aangezien ik al behoorlijk ver in Motorstorm RC ben moet ik constant jouw tijden zien te verbeteren om die wall trophy te halen.. Nog vijf te gaan... Dit spel is frustrerend en uitdagend, maar is wel onwijs verlavend!

Edit: Storm van harte! En delete eens wat psnfriends ik kan je niet toevoegen.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Geengrenzuh op 02-03-2012 10:07 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Is er iemand die kan bevestigen of de aankopen via Media Go die niet in de PSN Store staan werken op de Vita?

Ik wil namelijk Monster Hunter Freedom Unite (€9,99) aanschaffen.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Geengrenzuh schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:03:
Grrrr.... Aangezien ik al behoorlijk ver in Motorstorm RC ben moet ik constant jouw tijden zien te verbeteren om die wall trophy te halen.. Nog vijf te gaan... Dit spel is frustrerend en uitdagend, maar is wel onwijs verlavend!

Edit: Storm van harte! En delete eens wat psnfriends ik kan je niet toevoegen.. ;)
Thanks ;)

Ik zal eens wat ruimte maken. Ik zit qua tijden vaak zeer dicht bij nioz zijn tijden, dus je zal nog meer werk krijgen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SToRM666 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:59:
Pfff... ik krijg zojuist een mail dat mijn 32Gb kaart nog verzonden moet worden...
Ik ben trouwens wel benieuwd naar dat spel met die blob, die ga ik vanavond maar eens kopen :)
Die is LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK! _/-\o_ Lage leercurve, verrassend uitdagend en niet frustrerend tot dusver (i.t.t. Escape plan - 't is dat ik daar die pre-order korting op heb gekregen). Het speelt heel leuk en lekker makkelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mutant blobs attack? Die is erg vermakelijk, een beetje een kruising tussen Katamari en een platformer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die ja, ik had al gezien dat die erg goeie reviews krijgt en ik heb er ook al veel goeie dingen over gelezen.
Nu maar hopen dat die er nog bij past op mijn 4Gb kaart...

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geengrenzuh schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:03:
[...]

Haha, ja ik had gisteravond na het halen van mijn laatste medailles (:D) een wall vol meldingen dat ik anderen had geshamed etc. Ik kon dus helemaal geen wall-challenge doen. Gelukkig kwam er een challenge bij van storm later, zo ff checken of er nog wat bij zijn. Ik heb wel redelijke tijden neergezet, maar gelukkig kan het nog (veel) sneller. Ik ben vaak ook gestopt met mijn tijd verbeteren zodra ik de gouden medialle had en/of eerste stond.

Ik heb trouwens gelezen dat de wall trophy ook te halen is als je iemand een uitdaging laat sturen met een slechte tijd (dus niet die automatische wall melding, maar echt een zelf versturen). Op die manier is t dus niet zo lastig.

Oh en gratz Storm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ik heb je sowieso op twee tracks verbeterd dus je hebt wat te doen. :)

Die supercars gaan wel ziekelijk hard trouwens.

Edit:
@storm: Mutant blobs is geloof ik 130mb ofzo dus valt mee. Wil hem ook halen, maar moet van mezelf eerst Rayman en Uncharted uitspelen. En dat terwijl ik meest van de tijd Motorstorm RC en Stardust Delta speel. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Geengrenzuh op 02-03-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Metalkai schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:21:
[...]

Weet je dat zeker? Ik heb helemaal geen spikkels, alleen maar een zwarte streep. Iedereen die ik ken hebben precies hetzelfde.
Ik heb dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4efca375010d3.jpg

Heb geen strepen iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Geengrenzuh schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:35:
Edit:
@storm: Mutant blobs is geloof ik 130mb ofzo dus valt mee. Wil hem ook halen, maar moet van mezelf eerst Rayman en Uncharted uitspelen. En dat terwijl ik meest van de tijd Motorstorm RC en Stardust Delta speel. :)
Ok ,dat valt nog mee dan :)
En ik herken het 'probleem' ook met het willen uitspelen van Uncharted, maar dan toch alsmaar met Motorstorm bezig zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:24
SToRM666 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:08:
[...]

Ok ,dat valt nog mee dan :)
En ik herken het 'probleem' ook met het willen uitspelen van Uncharted, maar dan toch alsmaar met Motorstorm bezig zijn :P
Ik heb het probleem met Lumines en Motorstorm, ben bezig alle skins in de voyagemode te unlocken en zet daarom de game op pauze en speel in sessies van zo'n 2u (laatste keer de laatste skin net niet gehaald omdat er een "motorstorm got'er" zich aanmeldde en de melding mijn zicht blokkeerde :) ) waardoor ik motorstorm niet kan opstarten (omdat anders lumines wordt afgesloten).

Het was echt ideaal geweest mocht je 2 games kunnen hebben openstaan, kan je regelmatig de wall checken van motorstorm en ondertussen een andere game uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Heb deze grip net binnen gekregen , gekocht bij gamestop.com
25 euro incl verzendkosten, moest hem hebben.
woensdag besteld vandaag dus binnen via ups.
Moet zeggen, Fifa net even gedaan, speelt wel wat relaxer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Disfigured schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:53:
[...]

Ik heb dit:

[afbeelding]

Heb geen strepen iig!
Precies die 2 rondjes en dat andere gedoe heb ik ook. Maar bij is het linksboven een nogal andere grote vlek.

Hoe heb je deze foto genomen, ga ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Hmmz...Bij dixons is die nu 229,- voor het WiFi model.
Dixons

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Phntm schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:12:
[...]

Precies die 2 rondjes en dat andere gedoe heb ik ook. Maar bij is het linksboven een nogal andere grote vlek.

Hoe heb je deze foto genomen, ga ik ook doen.
Waarom zou je dat willen doen? Je ziet er niks van als het scherm hetgeen weergeeft wat ie moet weergeven. Dit is herhaaldelijk gezegd dat dat bij OLED voorkomt en niks in de weg staat van beeldkwaliteit. Ik heb dat ook en heb al flink wat uren, ook in het donker, achter de rug op dat ding en merk er niks van wanneer ik er niks van zou moeten merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
SkyStreaker schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Waarom zou je dat willen doen? Je ziet er niks van als het scherm hetgeen weergeeft wat ie moet weergeven. Dit is herhaaldelijk gezegd dat dat bij OLED voorkomt en niks in de weg staat van beeldkwaliteit. Ik heb dat ook en heb al flink wat uren, ook in het donker, achter de rug op dat ding en merk er niks van wanneer ik er niks van zou moeten merken.
Toch appart dat ik het niet heb. In een totale donkere ruimte zie ik geen rare vlekken. Tony Grice van EpicBattleAxe heeft dit ook, was 3x terug gegaan met zijn vita. Sommige schermen waren veel erger dan de andere.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 23:29
Voor degenen die zich afvragen hoe ze een filmpje kunnen converteren: Ik gebruik altijd Handbrake (http://handbrake.fr/downloads.php)

01. Source bestand selecteren (kan bijna elk formaat zijn)
02. Destination bestand bepalen (dit wordt je .MP4 bestand)
03. Op het tabblad 'Picture' de resolutie van de PSP instellen, dus 960x544 (Anamorphic op 'None')
04. Op het tabblad 'Video' vul ik zelf altijd een Avg Bitrate in van 1024 bkps. Dit kun je ook automatisch laten bepalen, maar dan krijg je soms erg grote MP4 bestanden.
05. Op het tabblad 'Subtitles' een subtitle selecteren als je een DVD als source file had. Volgens mij kan je ook .srt bestanden selecteren, maar dit gebruik ik nooit.

En vervolgens je .MP4 bestand via de Content Manager naar je Vita kopiëren. Is even werk, maar resultaat is prima.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
^Kleine toevoeging. Als het goed is ondersteunt de Vita een maximale hoogte van 720 pixels.

Ik heb sinds gisteren een klein probleempje, niet heel erg maar toch. Near kan nog wel locatie bepalen (Via wifi) maar geeft daarna de melding "An error has occurred"

Die vlekken heb ik trouwens ook bij zwart scherm, bij mij kleine cirkels, op willekeurige plekken. Stoor me er niet zo aan, zo lang het tijdens gebruik maar niet te zien is of schadelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Sommige mensen hebben het inderdaad erger dan de ander. Ik heb echt een paar hele kleine spikkeltjes maar ik zie ze amper. Heb er dan ook totaal geen last van!

De foto heb ik niet gemaakt, komt van Google. Gebruikte het puur als vergelijkingsmateriaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb helemaaal nergens last van met mijn vita

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Sagacitus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:27:
Voor degenen die zich afvragen hoe ze een filmpje kunnen converteren: Ik gebruik altijd Handbrake (http://handbrake.fr/downloads.php)

03. Op het tabblad 'Picture' de resolutie van de PSP instellen, dus 960x544 (Anamorphic op 'None')
04. Op het tabblad 'Video' vul ik zelf altijd een Avg Bitrate in van 1024 bkps. Dit kun je ook automatisch laten bepalen, maar dan krijg je soms erg grote MP4 bestanden.
05. Op het tabblad 'Subtitles' een subtitle selecteren als je een DVD als source file had. Volgens mij kan je ook .srt bestanden selecteren, maar dit gebruik ik nooit.

En vervolgens je .MP4 bestand via de Content Manager naar je Vita kopiëren. Is even werk, maar resultaat is prima.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is de resolutie hetzelfde dan als bij de PSP?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vinand schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:48:
Ik heb helemaaal nergens last van met mijn vita
Ik heb ook nergens last van :)
Ik hoor in het algemeen eigenlijk weinig over problemen met de Vita. Bij de launch van de PSP was dat wel anders, toen waren er nogal wat mensen met dode pixels en dergelijke.

[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Jochem Boom schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:39:
^Kleine toevoeging. Als het goed is ondersteunt de Vita een maximale hoogte van 720 pixels.
Aha, dat heb ik zelf nog niet geprobeerd. Maar meestal moet ik toch een conversie maken, dan ga ik liever voor de resolutie van de Vita zelf. Dan wordt de bestandsgrootte wat kleiner.
Karpertjuh schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:56:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is de resolutie hetzelfde dan als bij de PSP?
Nee, de PSP was heel kieskeurig over welke resolutie je kon afspelen. Hiervoor moet je de filmpjes op 480x272 coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bah :( Zal nog wel lang duren dan voordat ik de mijne heb >.<

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

TheKillingBean schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Toch appart dat ik het niet heb. In een totale donkere ruimte zie ik geen rare vlekken. Tony Grice van EpicBattleAxe heeft dit ook, was 3x terug gegaan met zijn vita. Sommige schermen waren veel erger dan de andere.
Ik zie het alleen als de backlight aangaat en hij switched naar beeld, even donker, beeld. Tijdens de gameplay merk ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks van die vlekken. In weze wil ik zeggen dat het er niet toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Mijn Thrustmaster SPF case is vandaag aangekomen, hier alvast enkele eerste indrukken:

- Deze case is gigantisch, vooral in de hoogte. Het lijkt wel een lunchbox. Ik weet uit ervaring dat het inschatten van de grootte vanop productfoto's soms misleidend is, maar hieraan had ik me toch niet verwacht.

- De case is zeer licht, maar voelt wel vrij stevig aan. Of deze case dezelfde martelingen zal doorstaan als mijn logitech playgear pocket voor de psp zal de tijd moeten uitwijzen.

- De Vita past als gegoten in het schuimachtige rubber, je moet er zelfs een beetje op drukken om hem mooi op z'n plaats te krijgen. Eens hij verzonken zit kan je de geopende case zelfs ondersteboven houden, de Vita beweegt geen millimeter. Ook leuk zijn de uitsparingen om je gamecards in op te bergen.

Wel een beetje jammer dat er geen plaats is voor extra geheugenkaartjes of een USB-kabel, zeker gezien het formaat van deze case.

Hier enkele quick and dirty pics om een idee te geven:

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc116/EDC_209/Vita%20SPF%20case/IMG_0473.jpg

En hier naast de legendarische playgear pocket case voor PSP:

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc116/EDC_209/Vita%20SPF%20case/IMG_0479-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc116/EDC_209/Vita%20SPF%20case/IMG_0477-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc116/EDC_209/Vita%20SPF%20case/IMG_0478-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Die is behoorlijk aan de forse kant idd. Het idee is wel tof, jammer dat je er niks bij kan stoppen. Dan was hij nuttiger geweest denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Wat kan er in die 2 lange openingen aan de zijkant?
Ik vind 6 kaartjes wat karig voor zo'n grote case en hoopte dat er in die lange opening er minimaal 2 pasten.
Maar als ze losschieten heb je er nog niets aan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik zit sterk te twijfelen of ik nu een Vita moet kopen of de Sony Xperia P. Qua apps is het allemaal nog erg magertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Sinned123 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:36:
Wat kan er in die 2 lange openingen aan de zijkant?
Ik vind 6 kaartjes wat karig voor zo'n grote case en hoopte dat er in die lange opening er minimaal 2 pasten.
Maar als ze losschieten heb je er nog niets aan.
Dat zijn uitsparingen voor de knoppen en thumbsticks denk ik, als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Die 2 lange openingen aan de zijkant dienen inderdaad enkel als uitsparing voor de knoppen en de analog sticks wanneer de case dicht is, want ze zijn te breed voor een gamecard. Je kan in de 6 card slots wel 2 kaartjes per slot steken, maar dan zit de bovenste iets minder "vast".

Men had de beschikbare ruimte inderdaad wat beter kunnen benutten, maar blijkbaar is er gekozen om meer schokdempend rubber te gebruiken ipv opslagruimte. Het doel van deze case is dan ook om de Vita te beschermen tegen schokken en stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Voor de Monster Hunters onder ons:

Je kan via Media Go Monster Hunter Freedom Unite (€9,99) voor de PSP kopen. Vervolgens verschijnt de game in de downloadlijst op de vita. Wel aardig is dat je vervolgens ook je save file van je PSP over kan zetten via de content manager.

Bye bye hook claw! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-TECH schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:41:
Ik zit sterk te twijfelen of ik nu een Vita moet kopen of de Sony Xperia P. Qua apps is het allemaal nog erg magertjes...
Het antwoord is heel eenvoudig:
Wil je angry birds spelen en bellen, dan haal je de experia. Wil je uncharted, wipeout etc spelen, dan haal je een Vita.
Het zijn gewoon echt verschillende apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

manitou schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:56:
Mijn Thrustmaster SPF case is vandaag aangekomen, hier alvast enkele eerste indrukken:
*knnnnip*
Zo da's een aardige unit zeg. Die Playgear Pocket is zeker legendarisch, wat een punishment heeft die van mij gehad zeg... :) Leuke impressie. Binnenkort krijg ik die Hori Hardpouch binnen, zal dan ook iets soortgelijks posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
H5550 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:02:
[...]

Heb deze grip net binnen gekregen , gekocht bij gamestop.com
25 euro incl verzendkosten, moest hem hebben.
woensdag besteld vandaag dus binnen via ups.
Moet zeggen, Fifa net even gedaan, speelt wel wat relaxer.
Ah, u heeft betaald met CC neem ik aan? Vanmiddag ook een kredietkaart aangevraagd bij de bank. Ik heb geen geduld en zin om te wachten op Neerlandsche retailers als het gaat om accessoires..

Let op: er gaan berichten rond waarin men waarschuwt voor mogelijk krassen die de vervangende triggers achterlaten op die van de vita. Een stukje tape of vilt zou de oplossing zijn.

Zou je misschien een kleine review willen schrijven? Ik denk dat velen geïnteresseerd zijn in een kwalitatief goede grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:25:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem, je bent niet de enige :P

Het gekke is ook dat je demo alleen kan vinden als je er naar zoekt, net als bij Unit 13 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
xCell schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:52:

Je kan via Media Go Monster Hunter Freedom Unite (€9,99) voor de PSP kopen. Vervolgens verschijnt de game in de downloadlijst op de vita. Wel aardig is dat je vervolgens ook je save file van je PSP over kan zetten via de content manager.

Hoe heb je de software dan overgezet?
Mijn Media Go herkent alleen de PSP, of is er inmiddels een nieuwe update?
Verder ziet psp content er heel anders uit qua file structuur dan vita content.
PSP is 1 grote file en vita heeft een complete mappenstructuur.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ben op zoek naar € 20 psn cards, maar deze lijken overal uitverkocht te zijn :? Iemand nog een idee waar ik deze online kan verkrijgen? Direct de code per mail / sms graag.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Sinned123 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:27:
[...]

Hoe heb je de software dan overgezet?
Mijn Media Go herkent alleen de PSP, of is er inmiddels een nieuwe update?
Verder ziet psp content er heel anders uit qua file structuur dan vita content.
PSP is 1 grote file en vita heeft een complete mappenstructuur.
Games hoef je niet over te zetten. Als je de game hebt gekocht via Media Go dan staat deze automatisch in de download lijst van de PS Store op de vita. Dus voor de helderheid: druk op de 3 puntjes rechts onderin de store en selecteer download list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Nou ik en mijn grote mond.....het heeft welgeteld 1,5 week geduurd.

Vanmiddag wezen winkelen en daar stond de PS Vita. Het was liefde op het 1 gezicht. Gekocht bij E-plaza, Wifi model met Lumines. De kadobon van € 25,-- heb ik gebruikt voor een 16gb kaartje. Kreeg ook nog gratis de headset mee. Vervolgens naar Nedgame geweest om met volle stempelkaart Uncharted met korting te kopen.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:13:
Ben op zoek naar € 20 psn cards, maar deze lijken overal uitverkocht te zijn :? Iemand nog een idee waar ik deze online kan verkrijgen? Direct de code per mail / sms graag.
Kan eventueel nog op Bartsmit.com. Code had ik binnen een uur in mijn mailbox staan. Ik zocht ook even naar koopjes maar goedkoper dan 20,- zat er helaas niet in. Dus toen maar voor Bart Smit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:24:
[...]

Kan eventueel nog op Bartsmit.com. Code had ik binnen een uur in mijn mailbox staan. Ik zocht ook even naar koopjes maar goedkoper dan 20,- zat er helaas niet in. Dus toen maar voor Bart Smit gegaan.
Daar zijn ze helaas ook al op ;(

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:17:

Vanmiddag wezen winkelen en daar stond de PS Vita. Het was liefde op het 1 gezicht. Gekocht bij E-plaza, Wifi model met Lumines. De kadobon van € 25,-- heb ik gebruikt voor een 16gb kaartje. Kreeg ook nog gratis de headset mee. Vervolgens naar Nedgame geweest om met volle stempelkaart Uncharted met korting te kopen.....
Leuk om te horen. En gefeliciteerd met je aankoop natuurlijk!

@Uncharted:
Is er iemand die begrijpt hoe de blackmarket werkt met ruilen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik zit ook met smart op mijn SPF case te wachten, de pics hierboven zien er goed uit :) Ook fijn trouwens dat het grijze circuit over is op x264, de series kunnen nu rechtstreeks de vita op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
IEmand die Touch my Katamaribende gespeeld? Is dat nog wat?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vanmiddag wilde ik gewoon even het Mutant Blobs spel kopen en dan de Vita wegleggen, maar toen zag ik weer wat Motorstorm tijden binnenkomen... Een dik half uur later ben ik dan toch maar gestopt omdat ik nog andere dingen moest doen :+

Haha, nice :D Veel plezier ermee.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 02-03-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
master_viper schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:13:
Heb je paypal?

http://cardscodes.com/Netherlands-k54-0--default.html

lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:32:
Ik zit ook met smart op mijn SPF case te wachten, de pics hierboven zien er goed uit :) Ook fijn trouwens dat het grijze circuit over is op x264, de series kunnen nu rechtstreeks de vita op :)
Zeer mooie pics. Je zult er tevreden mee zijn. Danzij de vergelijking met de logitech case weet je dat 'ie echt groot is.
Hier 'n kleine indruk van de brushed metal look met pootjes op de achterkant en m'n tag# 53201 984.
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd443/Astropredi/th_2012-03-02-192901.jpg Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd443/Astropredi/th_2012-03-02-193548.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagacitus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:27:

Wat een held ben je, geniaal programma.
En ook heerlijk dat je afleveringen van een DVD (via de Video_TS map) om kan zetten. En ook nog ondertiteling (wat soms wel makkelijk is in de trein als het rumoerig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured

Welcome to the dark side... We have cookies! (And Vita's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ook een mailtje gekregen dat mijn 32 gb kaart nog verzonden moet worden >.< Lekker dan

Dynasty Warriors en Motorstorm vind ik het leukst. Fifa valt me tegen, heb ik toch wel spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:35:
[...]
Wat een held ben je, geniaal programma.
En ook heerlijk dat je afleveringen van een DVD (via de Video_TS map) om kan zetten. En ook nog ondertiteling (wat soms wel makkelijk is in de trein als het rumoerig is).
Thanx 8), vind het ook een geweldig programma en dan ook nog eens gratis! Heb ook wel eens 'super' geprobeerd, maar vind ik niet zo gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
xCell schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:52:

mmmmm, dat klinkt wel erg interessant. Vraagje, heeft deze game dan ook nog gewoon Multiplayer? en is het dan online of alleen maar met mensen in je omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Man man man, wat een 'vervelende' handheld....ik kan gewoon niet kiezen welke games ik erbij wil :P .
Heb momenteel alleen Uncharted, maar ik heb de demo's van Top Darts, MotorStorm: RC, WipEout en Rayman geprobeerd en ik wil ze allemaal :D . Ik wil ook nog GTA: Vice City Stories van de PSP kopen op de Vita :+ .

Ik had verwacht dat Top Darts een kut spel zou zijn, maar niks is minder waar! Na het spelen van de demo vind ik het een prachtig spel en wil ik hem eigenlijk aanschaffen. MotorStorm: RC is ook geweldig, lekkere snelle fun 8). De demo van WipEout is ook super vet, de vorige WipEouts op de PSP vond ik ook geweldig. Rayman is ook subliem! Die kleuren op het scherm zijn prachtig en de gameplay is echt super, meesterlijke game van Ubisoft _/-\o_ .

Gisteravond om 0:30 begonnen met het spelen van bovengenoemde demo's...ik schrok toen ik 2:45 op de klok zag staan :o .

De Vita MOET gewoon goed gaan verkopen, het zou echt eeuwig zonde zijn als het ding ten onder gaat...het is werkelijk waar een prachtig apparaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Cubic X op 03-03-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Cubic X schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:27:
Man man man, wat een 'vervelende' handheld....ik kan gewoon niet kiezen welke games ik erbij wil :P .
Heb momenteel alleen Uncharted, maar ik heb de demo's van Top Darts, MotorStorm: RC, WipEout en Rayman geprobeerd en ik wil ze allemaal :D . Ik wil ook nog GTA: Vice City Stories van de PSP kopen op de Vita :+ .
MotorStorm kan je echt niet laten liggen voor dit bedrag (zeker als je ook een Ps3 hebt, krijg je er zomaar een offline multiplayer bovenop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Raxious schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:43:
[...]

mmmmm, dat klinkt wel erg interessant. Vraagje, heeft deze game dan ook nog gewoon Multiplayer? en is het dan online of alleen maar met mensen in je omgeving?
Met multiplayer heb ik zelf geen ervaring.

Van wat ik heb gezien en gelezen is ad-hoc crossplay psp-vita mogelijk. Zal het dadelijk eens testen. Grote kans dat middels een PS3/XLink Kai ook online gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ekfad schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:33:
[...]

MotorStorm kan je echt niet laten liggen voor dit bedrag (zeker als je ook een Ps3 hebt, krijg je er zomaar een offline multiplayer bovenop)
Ik heb geen PS3 ;) .

Zit er toch over te denken om MotorStorm en Top Darts te kopen en WipEout en Rayman pas later als ik Uncharted heb uitgespeeld, maar aan de andere kant zijn dat ook top games...lastig lastig :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cubic X schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:34:
[...]

Ik heb geen PS3 ;) .

Zit er toch over te denken om MotorStorm en Top Darts te kopen en WipEout en Rayman pas later als ik Uncharted heb uitgespeeld, maar aan de andere kant zijn dat ook top games...lastig lastig :'( .
Gewoon jezelf beheersen en eerst uitspelen wat je hebt. Met een beetje geluk zijn de andere games dan ook nog wat goedkoper geworden. Ik wordt ook hebberig van al die goede games, maar je kan ze toch niet allemaal tegelijk spelen (ik had lumines al bijna binnengehengeld, maar ik ga toch uncharted eerst nog een keer uitspelen en Rayman :) ). Maareh, motorstorm RC, ja die mag je niet laten liggen voor 6euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagacitus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:31:
[...]

Thanx 8), vind het ook een geweldig programma en dan ook nog eens gratis! Heb ook wel eens 'super' geprobeerd, maar vind ik niet zo gebruiksvriendelijk.
Helaas is het mij nog niet gelukt om ondertitels erbij te krijgen, weet je daar nog wat van toevallig?
Een rondje Google heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
nioz schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Gewoon jezelf beheersen en eerst uitspelen wat je hebt. Met een beetje geluk zijn de andere games dan ook nog wat goedkoper geworden. Ik wordt ook hebberig van al die goede games, maar je kan ze toch niet allemaal tegelijk spelen (ik had lumines al bijna binnengehengeld, maar ik ga toch uncharted eerst nog een keer uitspelen en Rayman :) ). Maareh, motorstorm RC, ja die mag je niet laten liggen voor 6euro :D
Bovendien kan je met MotorStorm onmiddellijk starten om de beste 'vriendentijd' te verbeteren! Superverslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De Mutant Blob game is ook wel erg leuk moet ik zeggen. Zit echt een leuke sfeer in dat spel :)
Cubic X schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:27:
De Vita MOET gewoon goed gaan verkopen, het zou echt eeuwig zonde zijn als het ding ten onder gaat...het is werkelijk waar een prachtig apparaat.
Mijn Vita draait ook overuren :D
Sinds ik de Vita heb merk ik ook hoe matig de meeste tablet games eigenlijk zijn. Ik zat afgelopen week even een 'race' game te spelen op een iPad, maar zelfs als doorgewinterde gamer kon ik de wagen niet op de weg houden vanwege de vage tilt-controls. Nee, voor mij is de Vita echt veruit het beste mobiele game-apparaat ooit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
Nogmaals het is geen marktplaats hier, gebruik V&A.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb de SPF case vandaag ook ontvangen. Ben er blij mee, maar hij is inderdaad wel belachelijk dik als je kijkt naar wat er in zit. Er zit zeker een cm meer foam in aan beide kanten dan nodig... Maar goed, mijn vita zit goed verpakt nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
pff net de vita bij de dixons gezien voor €230,- zit er toch heel erg aan te denken om er 1 te halen, heb toch nog een paar vragen.

Kan je spellen van de ps3 naar de vita streamen? zodat ik mn potje pes verder kan spelen als mn vriendin tv wil kijken? Las er eerst ( ver voor de release) namelijk wel over maar hoor er nu niets meer over.

Heb je de geheugenkaartjes altijd nodig of alleen als je spellen gaat downloaden van PSN?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Onne81 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:11:
pff net de vita bij de dixons gezien voor €230,- zit er toch heel erg aan te denken om er 1 te halen, heb toch nog een paar vragen.

Kan je spellen van de ps3 naar de vita streamen? zodat ik mn potje pes verder kan spelen als mn vriendin tv wil kijken? Las er eerst ( ver voor de release) namelijk wel over maar hoor er nu niets meer over.

Heb je de geheugenkaartjes altijd nodig of alleen als je spellen gaat downloaden van PSN?

alvast bedankt!
Nee, dat kan (nog) niet. En ja, je hebt een geheugenkaart nodig voor sommige spellen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Helaas is het mij nog niet gelukt om ondertitels erbij te krijgen, weet je daar nog wat van toevallig?
Een rondje Google heeft niet geholpen.
Hmm, ligt een beetje aan het bestandstype. Heb net even geprobeerd met een DVD: Op het tabblad 'Subtitles' moet je onder het pulldown menu de gewenste taal selecteren en dan vervolgens op de 'Add' knop klikken boven het pulldown menu. De subtitles worden dan in je film gebrand, zijn dus niet aan of uit te zetten. (Er zit wel een vinkje 'Burned In' wat je uit kan zetten, maar ik weet nog niet of de Vita daar mee om kan gaan.

Ik krijg het alleen nog niet lekker werkend met MKV bestanden waar ook ondertiteling in kan zitten. Ben daarmee nog aan het experimenteren.

Edit: Met MKV's kan je wel een .SRT importeren. Alleen deze kun je niet op 'Burned In' zetten. Als je de MP4 via Media Player Classic op je computer afspeelt zijn de ondertitelingen prima, maar op de Vita krijg ik een hele grote groene balk. :-( Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de Vita niet tegen 'optionele' ondertiteling kan.

Overigens staat op het forum van Handbrake best veel informatie. https://forum.handbrake.fr/

Is alleen (nog) niet heel erg op de Vita gericht, maar geeft wel goede tips over welke settings te gebruiken. :) Ik zie trouwens dat ik een paar versies achter loop, moet de nieuwste versie nog proberen.

[ Voor 27% gewijzigd door Sagacitus op 03-03-2012 17:18 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.