Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, niet volgens Dell. Volgens mensen die je geheugen willen verkopen.Kippenijzer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:59:
[...]
Volgens Dell. Feit is dat mensen 8GB modules aan de praat hebben (2x8GB in de modellen met slechts 2 sloten), enkel het onderscheid of het een BIOS of totale chipset beperking is dat er een maximum totaal aantal MB's ondersteund wordt.
http://okmemory.com/memor...17&modelId=40958&System=1
http://www.memorystock.com/memory/DellXPSL702X.html
http://shop.crucial.com/s...?mtbpoid=235B9CF6A5CA7304
Best mogelijk dat 2x8 kan in de normale 2slot modellen, maar ik zie *nergens* dat je meer dan 16G in een L702X kan stoppen. En dan is 2x4 extra een *heel* stuk goedkoper dan vervangen voor 2x8.
Edit: 1 plek gevonden, review bij http://www.newegg.com/Pro...z%20SODIMM%20Memory%20%28 . Deze geeft aan 4x8=32 werkend geïnstalleerd te hebben in zijn L702X.
[ Voor 12% gewijzigd door Jasper Janssen op 28-02-2012 22:02 ]
probeer net een soortgelijke laptop met 3d scherm samen te stellen, ik vindt helemaal geen 3d scherm meer op de dell-siteCLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:28:
Omdat ik geen zin heb om m'n net nieuwe laptop open te schroeven![]()
Heb m'n meisjes XPS15 van een nieuwe HDD voor zien en is redelijk goed gegaan, maar de palmrest eraf is toch wel erg tricky, zodoende. Tevens zijn een los toetsenbord + bluray optical niet goedkoper dan via een nieuwe bestelling (met korting / HMUJC) dus daarvoor hoef ik het ook niet echt te doen. But that's me![]()
edit: toch gevonden, ga effe verder kijken
[ Voor 3% gewijzigd door rambocus op 28-02-2012 22:10 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
zoek mij een breuk maar waar vindt je bij dell onze laptop/configuratie en voor welke prijs?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:49:
Sowieso kan je de laptop voor minder bij dell kopen dan de prijs die de meeste mensen, zelfs inclusief SSD, ervoor vragen. Dus dat gaat niet helemaal op..
Verwijderd
Verzendkosten zijn gratis, en het cashback vinkje aanzetten: de bewuste config is de onderste. €768 voor plusminus de config uit deze thead maar dan met SSD's.
Kippenijzer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:34:
Heb inmiddels een xps m12xx en een inspiron 9400 tot op het bod uit elkaar en zonder veel problemen weer in elkaar weten te krijgen, dus voor een keyboardje wisselen draai ik mijn hand niet meer om.
inspiron 9400 FTW, heb hier 2 weken terug nog de videokaart van vervangen en daar moes ik ook nog even voor dremelen aan het moederbord (metalen busje waar het toetsenbord op vast geschroefd zit). Als alle dell laptops zo makkelijk los gaan als die 9400 dan is het inderdaad een piece of cake.
Een hardeschijf en optical verwisselen. Dat lukt me nog wel. Maar een keyboardje wisselen. Nee dat wordt echt een laptop slopen bij mijKippenijzer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:34:
Heb inmiddels een xps m12xx en een inspiron 9400 tot op het bod uit elkaar en zonder veel problemen weer in elkaar weten te krijgen, dus voor een keyboardje wisselen draai ik mijn hand niet meer om.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb daar toen gebruik van gemaakt, dacht ik, maar heb nu de laptop binnen en zie nog steeds niet op de site van HMUJC. Vorige keer, met de xps15, ging het wel goed en zag ik vrij snel na bestelling het al staan.
Ben ik de enige en moet ik er gewoon even achteraan, of gaat het bij de meesten / allen verkeerd ?
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:33:
Nieuwe order van Dell gekregen, nieuw ordernummer, maar de oude bestelling van 03/02
staat nog op 'in afwachting' op HMUJC.nl, ik wacht het af en anders ga ik even met ze in beraad
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zal waarschijnlijk wel ergens staan in de topic, maar kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Waarschijnlijk wordt je verwezen naar het levertijden topic. Maar ik zou persoonlijk zien dat iemand gewoon zo sportief is om hier antwoord op te gevenDarji schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:26:
Die van mij staat nu in productie, hoelang duurt het ongeveer tot verzenden vanaf hier?
Zal waarschijnlijk wel ergens staan in de topic, maar kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Uit eigen ervaringen duurt het vanaf status "in productie" naar status "verzonden" 2 werkdagen. Zodra het verzonden is vanuit ups. Duurt het hooguit 4 werkdagen dat het bij je geleverd wordt. Maar in praktijk eerder 3 werkdagen.Darji schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:26:
Die van mij staat nu in productie, hoelang duurt het ongeveer tot verzenden vanaf hier?
ups levert niet uit op zaterdags en zondags!!
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 29-02-2012 00:02 ]
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:57:
Misschien breekt er vandaag weer een nieuwe golf 'nieuwe orders' aan... Als ik inlog op de Dell-site
staat er namelijk voor mij een nieuwe order bij 'verwerking van bestelling'Dus nog geen nieuwe orderbevestiging in de mail, maar dat komt wel, verwachte leverdatum is 12-03-2012
En nu al op 'in productie'CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:58:
En een nieuwe orderbevestiging in de email... en op 'werk in uitvoering' op de website!
Hoop dat ze vandaag alles gaan afhandelen, voor iedereen, zodat iedereen kan gaan genieten

Verwijderd
Ben blij met deze desktop vervanger.
Zullen we een weddenschap houden wie het eerst de laptop krijgtCLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:20:
[...]
[...]
En nu al op 'in productie'Zou Dell weten dat ik aanstaande vrijdag jarig ben misschien...
Eindelijk. Gefeliciteerd
Hij is mooi en blitzsnel he. Veel plezier met je laptopToewan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:24:
Ik heb de laptop vandaag binnen gekregen en zit er nu op te typen. Wat een mooie laptop is het zeg, scherm ziet er super uit en de laptop is ook echt snel.
Ben blij met deze desktop vervanger.
[ Voor 35% gewijzigd door pinokkia op 29-02-2012 00:35 ]
Denk 't ook, doesn't matter, blij dat alles nu wel goed loopt (ook met CC enzo)Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:24:
Kleine kans. Ik ontving woensdagmiddag de bevestiging,
Zondag verzonden, maandag binnen. Ik denk dat je pech hebt

Iedereen veel plezier met zo'n prachtige laptop!
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Bedankt voor de link, ga ik een even voor zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:10:
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7"
Verzendkosten zijn gratis, en het cashback vinkje aanzetten: de bewuste config is de onderste. €768 voor plusminus de config uit deze thead maar dan met SSD's.
Wel een vraag, hoe doe je dit als je een back-lit etc. wil bij configuren, dit moet je dan doen met een verkoper van Dell.
Wil je nu extra korting via bij HMUJC wil krijgen moet je via de kortingsite naar de dell-site gaan en ( zie hun voorwarden en niets meer anders doen, ) en dan je laptop samenstellen.
Dan kom je toch niet bij de configuratie die je samen met een verkoper van Dell hebt opgesteld en krijg je niet die korting van 7%.
Of moet ik dan een andere route lopen.
Heel simpel is dat. Je gaat eerst je laptop samenstellen en doe het in je mandje en sla deze op. Daarna garambocus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:26:
[...]
Bedankt voor de link, ga ik een even voor zitten.
Wel een vraag, hoe doe je dit als je een back-lit etc. wil bij configuren, dit moet je dan doen met een verkoper van Dell.
Wil je nu extra korting via bij HMUJC wil krijgen moet je via de kortingsite naar de dell-site gaan en ( zie hun voorwarden en niets meer anders doen, ) en dan je laptop samenstellen.
Dan kom je toch niet bij de configuratie die je samen met een verkoper van Dell hebt opgesteld en krijg je niet die korting van 7%
Of moet ik dan een andere route lopen.
je naar de site van hmujc. Via hmujc ga je naar Dell account en voilà. Je opgeslagen samengestelde laptop haal je tevoorschijn.
Hoe kom ik aan het backlit keyboard?
Plak gewoon &vw=classic achter de URL. Deze truuk werkt NIET voor de xps 17.
Om alle opties, read only, ga naar het print overzicht, verander de url naar 'vw=builder' en kies uit de dropdown helemaal rechtsboven alle opties.
[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 29-02-2012 07:40 ]
Is er nog iemand die vrijdag al gebeld heeft maar ook nog geen nieuwe orderbevestiging heeft gekregen?
Ik heb niet gebeld en heb ook geen nieuwe orderbevestiging gekregen. Zal wel een opnieuw geactiveerde order zijn van mijNikeo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:53:
Ik hoop dat vandáág mijn laptop wordt ingeboekt.
Is er nog iemand die vrijdag al gebeld heeft maar ook nog geen nieuwe orderbevestiging heeft gekregen?
Het gaat hoofdzakelijk om de back-lit voor de xps 17 dan heb ik toch een telefonische verkoper nodig en dan werkt het niet volgens mij.pinokkia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:36:
[...]
Heel simpel is dat. Je gaat eerst je laptop samenstellen en doe het in je mandje en sla deze op. Daarna ga
je naar de site van hmujc. Via hmujc ga je naar Dell account en voilà. Je opgeslagen samengestelde laptop haal je tevoorschijn.
Hoe kom ik aan het backlit keyboard?
Plak gewoon &vw=classic achter de URL. Deze truuk werkt NIET voor de xps 17.
Om alle opties, read only, ga naar het print overzicht, verander de url naar 'vw=builder' en kies uit de dropdown helemaal rechtsboven alle opties.
Oh wat dom van merambocus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:10:
[...]
Het gaat hoofdzakelijk om de back-lit voor de xps 17 dan heb ik toch een telefonische verkoper nodig en dan werkt het niet volgens mij.

Yep en dan werkt volgens mij dat hele gebeuren met HMJC niet.pinokkia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:41:
[...]
Oh wat dom van me. Jij wil een xps 17 weer. Sorry. Bij de xps 17 werkt die truuk niet. Je moet dan echt bij een Dell verkoper zijn.
Heb vorige week donderdag gebeld en gemaild. Werd me toen gezegd dat het allemaal goed zou komen, maar mijn oude order staat nog op gecanceld, en ik heb nog geen bericht gehad dat er een nieuwe order aangemaakt is.Nikeo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:53:
Ik hoop dat vandáág mijn laptop wordt ingeboekt.
Moet wel opmerken dat ik geen Dell account heb, dus ik kan ook niet inloggen om te zien wat ze met mij als klant qua orders aan het doen zijn. Wellicht is er al van alles gaande, maar wordt dat niet gecommuniceerd.
En we staan op 'In Productie' met een leverdatum van 22/2. Overigens heb ik, ondanks wat mij afgelopen maandag zoals hierboven beschreven gemeld werd, geen enkele mail meer ontvangen...JVS74 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:39:
[...]
Ik heb net zelf even gebeld en ik 'ben op de lijst gezet'. Blijkbaar helpt het als je toch even contact opneemt (klantenservice) als je een niet-geannuleerde, werk-in-uitvoering order hebt... Men wist mij te vertellen dat ik nog een mail zou krijgen, mogelijk nog een tweede van legal, en dat dan de order doorgezet zou worden.

Je krijgt alleen een nieuwe orderbevestiging, meer niet. Met je oude ordergegevenskan je ook inloggen, dan kan je zien of er al een nieuwe order voor je is.slow whoop schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:03:
[...]
Heb vorige week donderdag gebeld en gemaild. Werd me toen gezegd dat het allemaal goed zou komen, maar mijn oude order staat nog op gecanceld, en ik heb nog geen bericht gehad dat er een nieuwe order aangemaakt is.
Moet wel opmerken dat ik geen Dell account heb, dus ik kan ook niet inloggen om te zien wat ze met mij als klant qua orders aan het doen zijn. Wellicht is er al van alles gaande, maar wordt dat niet gecommuniceerd.
Ik heb hier ook 'last' van. Het schijnt tot 5 werkdagen te kunnen duren totdat het is bijgeschreven, dus ik wacht het weekend nog even af. Mijn order is nooit gecanceld, alleen van on-hold afgehaald.Nomad schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:47:
Hoe staat het bij de rest van de mensen met hun HMUJC ?
Ik heb daar toen gebruik van gemaakt, dacht ik, maar heb nu de laptop binnen en zie nog steeds niet op de site van HMUJC. Vorige keer, met de xps15, ging het wel goed en zag ik vrij snel na bestelling het al staan.
Ben ik de enige en moet ik er gewoon even achteraan, of gaat het bij de meesten / allen verkeerd ?
[ Voor 4% gewijzigd door Venturi op 29-02-2012 09:13 ]
Klopt, dus je moet genoeg geld vergaren om die kosten te kunnen drukkenrambocus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:51:
Yep en dan werkt volgens mij dat hele gebeuren met HMUJC niet.
Er is een apart topic voor ervaringen met HaalmeeruitjecardVenturi schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:13:
Ik heb hier ook 'last' van. Het schijnt tot 5 werkdagen te kunnen duren totdat het is bijgeschreven,
dus ik wacht het weekend nog even af. Mijn order is nooit gecanceld, alleen van on-hold afgehaald.
Als ik de status van mijn bestelling bekijk door in te loggen met met klantnummer en ordernummer (dus eigenlijk met de link zoals die in de eerste orderbevestiging staat die ik per e-mail heb gekregen), zie ik de beruchte "Deze bestelling is op uw verzoek gewijzigd." boodschap. Dat staat er nu al enkele weken.Raymond schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:10:
[...]
Je krijgt alleen een nieuwe orderbevestiging, meer niet. Met je oude ordergegevenskan je ook inloggen, dan kan je zien of er al een nieuwe order voor je is.
Nee. Ik vermoed dat je daar dus een Dell account voor nodig hebt.CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:19:
Staat er dan rechts ook niet 'andere / meer bestellingen weergeven' ?
Ik kan rechts kiezen uit:
- Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
- Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
- Waar kan ik mijn Internet Referentienummer (Internet Receipt) vinden?
- Welk e-mailadres moet ik gebruiken?
- Hoe kan ik de status controleren van een technicus of onderdelen die naar mijn thuis of kantoor worden gezonden?
- Alles weergeven
Misschien toch maar weer eens bellen (zucht).
Ik heb hetzelfde. Als je belt, vraag dan even of ze achterlopen met terugboekenslow whoop schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:33:
Ah. Als ik de status van mijn bestelling controleer met mijn Internet referentienummer en mijn e-mail adres kom ik wél op de Bestellingsgeschiedenis pagina. Daar staat mijn order nog steeds op geannuleerd.
Misschien toch maar weer eens bellen (zucht).
Nu bedenken wat ik precies ga verkopen: de Dell gaat mijn XPS17 van iets meer dan een jaar oud vervangen, in welke precieze config weet ik echter nog niet
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik heb ook geen bericht van Dell ontvangen, maar ook mijn status staat vandaag op in productieKooj1980 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:35:
Mijn laptop is ook eindelijk in productie gegaan. Geen mail gehad, maar ik checkte elke ochtend mijn bestelstatus even op Dell.nl.
Nu bedenken wat ik precies ga verkopen: de Dell gaat mijn XPS17 van iets meer dan een jaar oud vervangen, in welke precieze config weet ik echter nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door slow whoop op 29-02-2012 13:55 ]
Achteraf waarschijnlijk onder de prijs weer weg, maar het was een leuke knul dus gun het hem wel.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 29-02-2012 14:17 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Natuurlijk mag/kan dat, maar dan vrees ik dat de verkoop niet echt vlot.
De prijzen waarmee Cyberpope geadverteerd heeft gaan al een heel eind de goede richting op, waarbij de verkoper en de koper voordeel heeft bij dit hele verhaal. Helaas is hij de enige tot nu toe.
Lijkt me sterk dat je een laptop onder je prijs verkooptCyberpope schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:12:
Zo laptop is al weer weg... Nog geen 24 uur in huis gehad.
Achteraf waarschijnlijk onder de prijs weer weg, maar het was een leuke knul dus gun het hem wel.
Nee hoor.. Bij mij was het iemand uit zoetermeer, via V&A. Maar ik hoef niet perse de hoofdprijs te hebben, gewoon een goede prijs. Woekerwinsten hoeven van mij niet. Ik ben blij met mijn SSD's. Hij blij met de laptop. (wat overigens echt een geweldig ding is, maar voor mij te zwaar en te groot). Het is echt een beest van een laptop. Ik heb hem maar 1x aangehad, maar met SSD start hij in rond 10sec op.kutagh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:19:
Daarom moet je het ook juist in je vrienden/familie kring zoeken, die zijn meestal wel bereid een redelijke prijs te betalenMaar bij mij hebben ze pech gehad hoor, ik hou alles voor mezelf!
Oke, achteraf kreeg ik betere aanbiedingen, maar verkocht is verkocht. Dan moet je niet zemelen. Heb ik ook z'n hekel aan. (en Dell ook geloof ik
Niet onder de prijs waarvoor ik hem inkoop, zo dom ook weer niet. Maar wel voor een schappelijke prijs, gok dat ik er nog wel meer voor had kunnen vangen. Maar nu is hij ook weg. Klaar. Geen werk meer aan.pinokkia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:27:
[...]
Lijkt me sterk dat je een laptop onder je prijs verkoopt.
Als ik nu nog 1 SSD voor een goede prijs verkoop (als, twijfel nog of ik hem verkoop), ben ik uit de kosten en heb ik 1 SSD over. Geweldig toch?
[ Voor 24% gewijzigd door Cyberpope op 29-02-2012 14:31 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dat klopt inderdaad. Ik kan mijn nog niet geleverde laptop al verkopen voor €1800 aan mijn kennis.kutagh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:28:
Ik bedoelde meer, dat je daar vaak meer kans mee hebtNiet dat het de enige manier is.

[ Voor 19% gewijzigd door pinokkia op 29-02-2012 14:34 ]
Ik heb hem al niet meer.... maar onder die prijs kun je er hier waarschijnlijk wel 1 scoren met 2 SSD op V&A en verkoop je die aan je kennispinokkia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:31:
[...]
Dat klopt inderdaad. Ik kan mijn nog niet geleverde laptop al verkopen voor €1800 aan mijn kennis.. Maar ik heb hem verteld dat ik deze laptop zelf hou, vanwege die mooie prijs en de SSD er in.
Nee. Ik ben gewoon daar eerlijk in geweest, want ik heb een hekel aan mensen die er een flinke slaatje uit wil slaan. Dus dat gaat bij mij al helemaal niet op. Heb advies gegeven aan mijn kennis: hooguit €1100 voor de laptop met 1 SSD er in.Cyberpope schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:33:
[...]
Ik heb hem al niet meer.... maar onder die prijs kun je er hier waarschijnlijk wel 1 scoren me 2 SSD op V&A en verkoop je die aan je kennisDubbel win.

pinokkia lacht zich kapot om die mensen. Die hun xps of alleen de SSD met vette winst willen doorverkopen. Nog steeds niet verkocht zijn
[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 29-02-2012 14:48 ]
Maar je hebt gelijk dat zijn wta mij betreft ook redelijke prijzen, ik denk dat ze voor de nu aangeboden 1250 euro nog wel eventjes blijven staan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd
Again: voor die prijs kan je hem sowieso al krijgen: €768 met een 750GB hdd.ChUcKiE schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:40:
Dat maakt zo'n 700 euro zonder SSD??laat maar komen.
Maar je hebt gelijk dat zijn wta mij betreft ook redelijke prijzen, ik denk dat ze voor de nu aangeboden 1250 euro nog wel eventjes blijven staan.
Die sukkels die hem voor €1250 aanbieden.. Dat is gewoon niet verkoopbaar.
Is die €768 in vergelijkbare uitvoering? Dus met Full HD 3D scherm, i7-2670QM en 3GB GT555M?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:15:
[...]
Again: voor die prijs kan je hem sowieso al krijgen: €768 met een 750GB hdd.
Die sukkels die hem voor €1250 aanbieden.. Dat is gewoon niet verkoopbaar.
[ Voor 38% gewijzigd door rambocus op 29-02-2012 16:59 ]
Verwijderd
Ja zie Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7". De kortingebonnen zijn vandaag overigens stuk, probeer het morgen nog eens.ChUcKiE schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:23:
[...]
Is die €768 in vergelijkbare uitvoering? Dus met Full HD 3D scherm, i7-2670QM en 3GB GT555M?
Verwijderd
Datum van bestelling
4-2-2012
Status
Geannuleerd
Geschatte leveringsdatum
Geannuleerd
Toch maar eens bellen morgen denk ik...
Ik heb gisteren nog een mailtje naar de klantenservice gestuurd of ik wel op de lijst stond, mijn gevoel is dat dat dus niet zo was en ik er snel nog op gezet ben -- maar het kan net zo goed puur toeval zijn.

Nu heb ik alleen een vraag: Op mijn pakbon staat er: Itemnummer:400-23823 MOD,SSDR,512G,S3,#2,7MM,C400. Zijn dit nou branded Dell oems of samsung, crucial SSD?
Bedankt voor je antwoord. Trouwens mijn laptop wordt geleverd op jouw verjaardag
Hij staat bij mijn ouders, dus ik kan nu ff niet checken: Zit er standaard bluetooth op de laptop, of had ik daarvoor een luxere netwerkkaart moeten selecteren?
moet zeggen dat ik het formaat en het gewicht mee vindt vallen ter vergelijking van een xps 15.
lekker snel zelf met dels blaat-waar/.
las nog ergens over het firmware updaten van de samsungs, kan ik deze nu downloaden via ss-site? of moet dat anders ivm dell.
en oh ja werkt optimus nou wel of niet ivm 3d
[ Voor 6% gewijzigd door P33R op 29-02-2012 20:41 ]
Verwijderd
Er staat ook niet veel op: Verwijderd in "welk laptop merk heeft de minste nutteloze software?"P33R schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:40:
lekker snel zelf met dels blaat-waar/.
Nee.en oh ja werkt optimus nou wel of niet ivm 3d
Optimus werkt niet ivm 3d
Verder wel handig dat ik dat kan traceren met dat die traceercode uit het e-mailtje

Ik keek weer even niet verder dan de scrollbalk. Heb zowaar een traceercode ontvangen
Hoe dan ook JIIIIHAAAAAA!
[ Voor 22% gewijzigd door BLACKfm op 29-02-2012 22:17 ]
Kan effe duren voordat je traceercode werkt. Bij mij was mailtje om 18.00 uur en het werkte pas rond 19.00 uur volgens mij.BLACKfm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 21:32:
Zie net dat mijn status op verzonden staan.
Verder wel handig dat ik dat kan traceren met dat die traceercode uit het e-mailtje![]()
Hoe dan ook JIIIIHAAAAAA!
Niet echt iets zinnigs oid, want als ik de tracking mag geloven heeft het apparaat meerdere retourtjes china-japan en rondjes amerika gedaan
Duidelijk gevalletje koffie tekort en lezen is ook een vak:
Alleen vreemd dat Dell zo weinig info communiceert. Het enige hoe ik het traceer is de allereerste orderbevestiging. Die van mij is nooit geannuleerd geweest.Binnen 24 tot 48 uur verschijnt een link waarmee u uw bestelling via de website van het transportbedrijf kunt volgen. Zodra deze link is weergegeven, kunt u hierop klikken om uw bestelling te volgen.
[ Voor 60% gewijzigd door Hann1BaL op 01-03-2012 08:47 ]
Ik wil er een 1TB in plaatsen, maar ik zie nu dat die 12.5mm dik is.
Ik heb er een 500GB Hitachi als tweede drive in gezet, en die is 9.5mm. Dikker zal volgens mij niet gaan in verband met de HDD bracket. Mijn Hitachi was net zo dik als de bracketRaymond schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:34:
Hoe dik mag de hd zijn die je kan inbouwen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bestelling staat nog steeds op geannuleerd, ondanks dat ik vorige week vrijdag op de lijst ben gezet om annulering weer in bestelling om te zetten. Slecht hoor
Hier ook nog geannuleerd, ben benieuwd hoe het nu bij jou uitpakt.Nikeo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:16:
Ik had nu een meisje aan de lijn dat van niks wist. Zelfs haar manager wist niet dat de laptops toch uitgeleverd werden. Ik sta nu in de wacht naar de customer care.
Bestelling staat nog steeds op geannuleerd, ondanks dat ik vorige week vrijdag op de lijst ben gezet om annulering weer in bestelling om te zetten. Slecht hoor
Ik zie het wel...
Laptop schijven mogen hooguit 9,5mm dik zijn.Raymond schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:34:
Hoe dik mag de hd zijn die je kan inbouwen?
Dat duurt weer een x aantal uren, want de mijne is dat ook. Heb net mijn oude tracking van de xps 17 (december2011) bekeken. Als het goed is, gaat Koeln, Germany => Almaty, Kazakhstan => Warsaw, Poland => Koeln, Germany => Apeldoorn, Netherlands => huis adresBLACKfm schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:31:
Yakshemash. Mijn pakketje hangt deze ochtend weer ergens vast in een terminal in Kazachstan. Hopelijk komt het morgen nog. Very nice!
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 01-03-2012 13:41 ]
In de bestellijst en factuurlijst staat ook een usb-dongle. Heeft iemand die ontvangen?
thanks (ook pinokkia). Die 12,5mm dikke schijf was de enige 1TB disk die in de wijde omtrek op voorraad ligt. Dus nu maar gewoon een WD scorpio besteld, morgen afhalen bij de Mycom.Han schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Ik heb er een 500GB Hitachi als tweede drive in gezet, en die is 9.5mm. Dikker zal volgens mij niet gaan in verband met de HDD bracket. Mijn Hitachi was net zo dik als de bracket
In laptops is 9.5mm voor 2-platter designs en 12.5mm voor 3-platter designs, en het 1TB capaciteitspunt is pas recent van 3-platter, 333/platter overgegaan naar 2-platter, 500G/platter. Bestaan atm ook alleen nog maar als 5400rpm drives, niet in 7200rpm. En sinds diezelfde tijd hebben we 1.5T, 12.5mm drives.Raymond schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:16:
[...]
thanks (ook pinokkia). Die 12,5mm dikke schijf was de enige 1TB disk die in de wijde omtrek op voorraad ligt. Dus nu maar gewoon een WD scorpio besteld, morgen afhalen bij de Mycom.
Dit topic is gesloten.
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.
Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.
Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)
Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen