Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

XilenceSR schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:01:
En dan op 5 maart, meer dan een maand (nou ja, een korte maand) na bestelling zal ik dan ook de eerste bestelling binnen krijgen! =D Net UPS-linkje gekregen!
Hetzelfde hier. Ik heb toch besloten de laptop te verkopen. Het is werkelijk een prachtig ding, maar toch teveel geld voor wat ik er mee ga doen. Ik ga mijn collega er blij mee maken en houd zelf 1 SSD. Twee winnaars in deze situatie. Verkopen voor de hoofdprijs heb ik geen behoefte aan. Wel lekker makkelijk: Ik laat de laptop leveren op mijn werk en geef de laptop zo weer mee met een collega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:48
Hann1BaL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Hetzelfde hier. Ik heb toch besloten de laptop te verkopen. Het is werkelijk een prachtig ding, maar toch teveel geld voor wat ik er mee ga doen. Ik ga mijn collega er blij mee maken en houd zelf 1 SSD. Twee winnaars in deze situatie. Verkopen voor de hoofdprijs heb ik geen behoefte aan. Wel lekker makkelijk: Ik laat de laptop leveren op mijn werk en geef de laptop zo weer mee met een collega :)
Ik heb hem net vandaag ook verkocht, hij is mij net een maatje te groot. Zo jammer dat deze "actie" niet bij de xps 15 was... Die ga ik wss binnenkort bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Nou, Ab krijgt wat mij betreft een warme douche wat betreft communicatie. Ik had niet eens meer gemaild, maar kreeg vandaag toch nog een persoonlijk bericht over de zending...
Beste S,

Hartelijk dank voor de reactie.

Net heb ik nog even de status gecontroleerd en heb gezien dat uw order is verstuurd vanuit onze fabriek.

Uw UPS trackingnummer is: 1234567890. Hiermee kunt u de status volgen op de UPS website. Ik raad u aan om deze dagelijks te controleren aangezien zij hier ook de exacte leverdatum zullen aangeven wanneer deze voor hun bekend is.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

Ab
Dell Customer Care
Original Message Follows: ------------------------

Beste Ab,

Gezien ik zojuist de order op de "in productie" status heb zien staan zal je van mij geen kwaad woord meer horen :).
Top!

Met vriendelijke groet,
S U
Heb zo het vermoeden dat deze Ab de man is die alle stront over zich heen heeft gekregen en het nu keurig lijkt op te lossen. Top gozer :)

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 01-03-2012 18:54 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:04
Mijn oorspronkelijke order was een dag of twee na het tweede 'Nigeria' mailtje automatisch geannuleerd. Op het eerste mailtje had ik nog wel gereageerd maar na het tweede mailtje heb ik geen enkele actie meer ondernomen.
Twee dagen geleden toch nog maar eens contact gezocht per email en kreeg vanmiddag een email terug van de ondertussen beroemde Dell medewerker 'Ab' dat Dell toch een nieuwe order voor me gaat aanmaken.

Dus voor iedereen met een gecancelde order kan Ik aanraden nog even een mailtje te sturen naar Dell.
(NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28
Kan iemand mij vertellen welke 3D bril erbij zit? Is dat 3D Vision 2 Wireless of 3D Vision Wired Glasses

[ Voor 35% gewijzigd door pinokkia op 01-03-2012 20:56 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Mijn laptop werd met draadloze bril geleverd. (Wel een USB kabel erbij om hem op te laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
leenm schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:59:
Mijn laptop werd met draadloze bril geleverd. (Wel een USB kabel erbij om hem op te laden).
Dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is zojuist vanmiddag aangekomen! Echt top en ben er ontzettend blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:50
Samsung SSD's erin neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:43
"zojuist" "vanmiddag" "22:57" [/mierenneukmodus] :+
Veel plezier ermee :) Maandag hoort de mijne afgeleverd te worden volgens Dell :) Hij was vanmiddag in Shanghai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm... weet eerlijkgezegd niet zo goed hoe ik dat kan checken.. :? :$ :? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

HDtune of in je bios kijken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDtune :r

Gebruik gewoon speccy, crystaldiskinfo, AS-SSD, of gewoon good old disk manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:26:
HDtune :r

Gebruik gewoon speccy, crystaldiskinfo, AS-SSD, of gewoon good old disk manager.
Of een good old screwdriver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon in de bios gekeken. Ik citeer:
Samsung SSD PM830 2.5" 7mm 512GB
(en daaronder staat het nogmaals) Kunnen jullie hier iets mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je het zegt, want dan weet ik ook waarover we praten, haha! Pfoeeeeee wat duur... voor 1 schijf alleen al kan je een notebook kopen.. :P Het is eigenlijk toch van de zotten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Slecht dat we zijn ook. Moehahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:12:
heb hem net ook bestelt, alleen hik ik tegen het volgende aan :

1TB Solid State Dual Drive - (2x512GB) [Inbegrepen in prijs]
Speciale aanbieding.

En dan met name het gedeelte Solid State Dual Drive. Dual misschien stiekem toch een hybride schijf
:'(
Zie dat je er snel bij bent om je winst te pakken (http://tweakers.net/aanbod/404816/dell-xps-17-met-2-x-512-gb-ssd.html). Nieuwprijs (3000 euro) is toch niet echt reëel? En 500 euro winst, wens je succes hier, meeste Tweakers weten toch van deze deal? En jammer dat je de reacties uitschakelt, bang voor commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:49
tyson69 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:38:
En jammer dat je de reacties uitschakelt, bang voor commentaar?
Plus gewoon 1-op-1 mijn advertentie-tekst gekopieerd. Zero effort. Hoe triest kan je zijn dan :')

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Plus gewoon 1-op-1 mijn advertentie-tekst gekopieerd. Zero effort. Hoe triest kan je zijn dan :')
Dat schijnt gebruikelijk te zijn bij het aanbieden van deze XPS Dell deal, IceCast en recar doen dat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even reageren op de "heren" tyson69 en Brad Pitt (haha).

Wat ik voor de laptop vraag is mijn keuze en gaat jullie geen flikker aan. Jij ziet 500 winst voor mij ik zie 1400 euro winst voor degene die dat ervoor wilt betalen, uitleg 3000-1600= 1400 winst , mocht je het niet snappen.

Voor Brad Pitt (wederom haha) zero effort klopt maar hoeveel effort heb jij gedaan voor deze deal of heb jij ook blind zoals de meeste de Dell Laptop aangeschaft ?

Dus ga lekker door met trollen en ik ga lekker door met het verkopen van deze laptop en hopelijk zoveel mogelijk winst maken.

Ook jullie succes he ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 19:14

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:58:
Wat ik voor de laptop vraag is mijn keuze en gaat jullie geen flikker aan.

Dus ga lekker door met trollen en ik ga lekker door met het verkopen van deze laptop en hopelijk zoveel mogelijk winst maken.
Lijkt me een gevalletje snel op de teentjes getrapt. Iets vriendelijker verwoorden mag naar mijn mening ook wel. :X

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Badpunk

snel op mijn teentjes getrapt , nee hoor. Als mensen mij aanspreken met "En jammer dat je de reacties uitschakelt, bang voor commentaar?" en "Hoe triest kan je zijn dan ;( " dan wil ik toch even reageren.
In tegenstelling tot deze twee heren geef ik gewoon toe dat mijn doel inderdaad het maken van winst is ALLEEN vind ik dat dit mijn keuze is en ik mezelf niet hoef te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:03:
In tegenstelling tot deze twee heren geef ik gewoon toe dat mijn doel inderdaad het maken van winst is ALLEEN vind ik dat dit mijn keuze is en ik mezelf niet hoef te verantwoorden.
Had hem gekocht om 1 SSD in ieder geval gratis te hebben, nooit over gelogen, dus niet van die absurde assumpties neerzetten please. Maar ik ga dan in ieder niet als een hersenloze kijken waar iemand een leuke advertentie-tekst neerzet en deze 100% copyen en pasten. Te moeilijk om iets zelf te verzinnen I guess hè?

Maar goed, zit te "discussieren" met een kleuter denk ik, dus laat maar ook. Succes met je verkoop hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Wat ik voor de laptop vraag is mijn keuze en gaat jullie geen flikker aan. Jij ziet 500 winst voor mij ik zie 1400 euro winst voor degene die dat ervoor wilt betalen, uitleg 3000-1600= 1400 winst , mocht je het niet snappen.
...
Korte teentjes.... jammer
Succes met de verkoop heb jij nodig (niet ik, ik heb geen Dell in de verkoop), met zo'n vraagprijs wordt dat namelijk lastig. Kijk eens rond, er staan diverse varianten voor een veel lagere prijs op Tweakers en MP. En 3000 euro? Onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Kom op heren! Laten we het leuk en gezellig houden.

Ontopic

Kan iemand een fotootje uploaden van de 3D bril? Ik weet echt niet welke erbij geleverd wordt. Ik wil zo`n 2e 3D bril kopen ivm geen ruzie onder de kids :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Probeer het eens op vraag en aanbod. Ik zou de bril zo verkocht hebben als de laptop gehouden had. Immer ik zie maar aan 1 oog, dus had geen nut voor de bril. Wellicht zijn er meer.

Voor de rest: Laat de markt zijn werk doen. Vraag hij te veel? Dan blijft hij er mee zitten of moet met zijn prijs zakken. Klaar. Verkoopt hij hem wel voor die prijs? Veel succes met de winst.

Als hij te duur is, waarom moet je er dan op reageren? Laat hem dan genieten van de oorverdovende stilte dat niemand op zijn bod ingaat. Maar als niet-koper of collega-verkoper is er geen enkele reden om hier of op V&A in reacties te reageren.

[ Voor 23% gewijzigd door Cyberpope op 02-03-2012 10:20 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyberpope schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:18:
Als hij te duur is, waarom moet je er dan op reageren?
Al vraagt ie er 6000 Euro voor, see me care. Vond het, persoonlijk, gewoon vrij triest om niet eens eventjes drie minuten ervoor te gaan zitten om zélf wat te bedenken, that's all. Maar goed, geeft al voldoende aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
Toch jammer dat de laptops als 'nieuw' worden aangeboden, terwijl veel laptops zijn opengemaakt en er een SSD uitgehaald is. Hoe zit het dan met garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CappieL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:27:
Toch jammer dat de laptops als 'nieuw' worden aangeboden, terwijl veel laptops zijn opengemaakt en er een SSD uitgehaald is. Hoe zit het dan met garantie?
Dus als je een Dell laptop koopt met 1 harddisk er in "mag" je er pas een tweede bijprikken na het verlopen van de garantie? Dat zou een fijne situatie zijn. Er zit geen zegel op het geheugen/harddisk vakje o.i.d. trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Laatst online: 13:58
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:34:
[...]

Dus als je een Dell laptop koopt met 1 harddisk er in mag je er pas een tweede bijprikken na het verlopen van de garantie? Dat zou een fijne situatie zijn. Er zit geen zegel op het geheugen/harddisk vakje o.i.d. trouwens.
Ik vroeg het me alleen af, bij mijn vorige laptop zat er een zegel op een schroefje zodat je geen schijven kon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CappieL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:37:
Ik vroeg het me alleen af, bij mijn vorige laptop zat er een zegel op een schroefje zodat je geen schijven kon vervangen.
Ja okay, dan zal het misschien anders zijn. Nog even gekeken maar staat niks op als in "warranty void if...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:48
pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:15:

Ontopic

Kan iemand een fotootje uploaden van de 3D bril? Ik weet echt niet welke erbij geleverd wordt. Ik wil zo`n 2e 3D bril kopen ivm geen ruzie onder de kids :(
Is de standaard NVIDIA bril :

Afbeeldingslocatie: http://3dguy.tv/wp-content/uploads/2009/07/nvidia_geforce_3d_vision_active_shutter_glasses.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
...
Om precies te zijn: NVIDIA part number: 942-10701-0101-002
http://www.amazon.co.uk/n...01-0101-002/dp/B005GNWVOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
CappieL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:27:
10:41:30 even een vraag over de beruchte laptops met 2x 512GB SSD schijven
10:42:10 Die worden nu overal aangeboden voor hoge prijzen en zonder 2 ssd's maar soms met 1
10:42:21 als ik er 1 koop, heb ik dan wel garantie?
10:43:12 Naam verwijderd: Als er iets veranderd is aan de configuratie van het systeem, dan vervalt de garantie. Dit geld voor voor laptops en desktops.
10:43:22 Naam verwijderd: En daarmee bedoel ik de originele configuratie.
10:43:37 oke, heel erg bedankt. Dan weet ik dat ik die niet ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
da_PSI schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:51:
[...]

10:42:10 Die worden nu overal aangeboden voor hoge prijzen en zonder 2 ssd's maar soms met 1
10:43:12 Naam verwijderd: Als er iets veranderd is aan de configuratie van het systeem, dan vervalt de garantie. Dit geld voor voor laptops en desktops.
Volgens mij mag je gewoon harde schijven eruithalen. Die zitten ook in een speciaal luikje, net als het geheugen. Darkstone zal zo wel het verlossende antwoord geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Het thuisfront meld dat de laptop binnen in :D:D:D:D:D

Vanavond laat wellicht meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ Zeef, Sanny1987 en Brad Pitt

Bedankt voor de info. Weet ik gelijk welke ik erbij moet kopen. Scheelt weer ruziende kids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:15:

Ontopic

Tevens voor mij een vraagstuk, maar kun je wel meer dan 1 bril gebruiken met die sensor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BLACKfm schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:03:
[...]
Tevens voor mij een vraagstuk, maar kun je wel meer dan 1 bril gebruiken met die sensor???
Dat is een goede vraag. Daar heb ik niet aangedacht. Maar voor mij is dat geen probleem, want ik heb precies de zelfde laptop gekocht dec2011 (6GB en 750GB HD. Geen SSD toen). Dus kan de 1 zoon op de 3 maanden oude xps en de andere zoon op de nieuwe xps film kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
danielkraak schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Volgens mij mag je gewoon harde schijven eruithalen. Die zitten ook in een speciaal luikje, net als het geheugen. Darkstone zal zo wel het verlossende antwoord geven. :)
Ik heb contact gehad met de Dell en alleen aan het geheugen en de harde schijven mag een verandering aangebracht worden, omdat deze op makkelijk te bereiken plekken zitten. Dit is het enige juist antwoord, en komt van de dell technische dienst. Deze hebben namelijk WEL verstand van dat soort dingen. En verder wil ik er ook geen discussie over, want dit is al ZOO vaak aangehaald.

Even ter informatie: Op de 2e SSD die sommige mensen proberen te verkopen zit ABSOLUUT geen garantie zolang deze niet meer in het aangekochte systeem zit. (dus als je hem aan een vriend verkoopt zou je kunnen afspreken dat als die kapot gaat, je de schijf weer in je XPS terugplaatst en dan een garantie aanvraag doet)

EDIT: Het hele idee is juist dat je met meerdere mensen 3D kan kijken (die allemaal een bril op hebben), dus dit gaat gewoon lukken.

[ Voor 6% gewijzigd door gabn88 op 02-03-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik ga zeer waarschijnlijk mijn laptop wegdoen eveneens als de SSD's. Ik ben nooit een grote laptopfan geweest en ik werk veel prettiger achter mijn desktop. Daarnaast heb ik al een EliteBook 8560W (goedkoop via de universiteit) en die is toch wel een stuk steviger (mag ook wel), maar wel even zwaar gok ik zo. :X

Edit: en de SSD's vind ik te groot. Ik gebruik nu een 96GB Kingston voor mijn OS en daarmee kan ik prima uit de voeten. Dan kan ik beter deze SSD's verkopen nu ze nog wat waard zijn en over een paar jaar voor 100 euro zo een grote kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door danielkraak op 02-03-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
da_PSI schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:51:
[...]

Het klopt wel wat naam verwijderd zegt/schrijft. Ik heb hetzelfde met mijn huidihge xps. De 750GB HD eruit gehaald. Daar is een samsung 830 128GB SSD voor in de plaats gekomen. De man van de xps support adviseerde mij: houd U oude schijf ivm garantie, want als er iets is met Uw xps laptop. Doet U gewoon Uw huidige hardeschijf er weer in en voila U hebt garantie :). Dus heb mijn huidige hardeschijf netjes in het doosje van de samsung SSD gelegd en veilig opgeborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
"If you are an existing 3D Vision user, here's your chance to purchase extra glasses for family and friends. Allow them to join your 3D experience using your existing 3D Vision emitter and 3D Vision-ready display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
BLACKfm schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:03:
[...]
raceneus968 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:20:
"If you are an existing 3D Vision user, here's your chance to purchase extra glasses for family and friends. Allow them to join your 3D experience using your existing 3D Vision emitter and 3D Vision-ready display
Zoiets had ik ook net gevonden :) Dus meerdere brillen zal moeten werken.
"You must have an NVIDIA 3D Vision® Kit that includes the 3D Vision IR emitter in order to use extra glasses. Please visit www.nvidia.com/get3d for more information on purchasing a 3D Vision Kit. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:13:
Het klopt wel wat naam verwijderd zegt/schrijft. Ik heb hetzelfde met mijn huidihge xps. De 750GB HD eruit gehaald. Daar is een samsung 830 128GB SSD voor in de plaats gekomen. De man van de xps support adviseerde mij: houd U oude schijf ivm garantie, want als er iets is met Uw xps laptop. Doet U gewoon Uw huidige hardeschijf er weer in en voila U hebt garantie :). Dus heb mijn huidige hardeschijf netjes in het doosje van de samsung SSD gelegd en veilig opgeborgen.
Dat is pure onzin, want jij zou je laptop opsturen met je HDD's erin? :)
Lijkt me niet echt het handigste wat je kan doen, dan is je data weg en als ze 'm wipen...
HDD's mag je gewoon houden als je 'm opstuurt hoor, zou wat zijn als dat niet zo zou zijn :)
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:57:
Misschien breekt er vandaag weer een nieuwe golf 'nieuwe orders' aan... Als ik inlog op de Dell-site
staat er namelijk voor mij een nieuwe order bij 'verwerking van bestelling' *O* Dus nog geen nieuwe orderbevestiging in de mail, maar dat komt wel, verwachte leverdatum is 12-03-2012 :*)
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:58:
En een nieuwe orderbevestiging in de email... en op 'werk in uitvoering' op de website!
Hoop dat ze vandaag alles gaan afhandelen, voor iedereen, zodat iedereen kan gaan genieten :)
CLB schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:20:
En nu al op 'in productie' *O* Zou Dell weten dat ik aanstaande vrijdag jarig ben misschien... :9
En verzonden :)

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 02-03-2012 11:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Lekker garantiesysteem. Als me mousepad het ineens niet meer zou doen en ze er tijdens de reparatie achter komen dat ik er ander geheugen in zou hebben zitten heb ik ineens geen garantie meer.
Als ze dan komen met "ja dat komt door het geheugen" verklaar is ze gelijk voor gek.

Beetje zoiets als tuning in de auto bouwen terwijl je nog fabriekgarantie hebt. En vervolgens aankloppen dat de naden van de bekleding losraken en de garage zegt "Sorry, geen garantie meer, want u heeft de motor getuned". Iets wat totaal niet met elkaar te maken kan hebben. (Al kan je in dit geval door de verhoogde snelheid wat meer in je stoel gedrukt worden waar de naden niet op berekend zijn, maar dat is natuurlijk erg ver gezocht :+).

Het is alleen maar handig als je de hardeschijven (of geheugen) in een ander systeem stopt en dat ze daar kapot gaan dat je er alleen garantie op hebt als je ze weer terug in de Dell stopt.

[ Voor 17% gewijzigd door BLACKfm op 02-03-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je 'gewoon' NBD erbij neemt heb je *en* geen gehannes met opsturen en veel belangrijker, komt er een reparateur langs die nooit moeilijk zal doen over welke aanpassing dan ook, behalve zelf dingen solderen ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ CLB en BLACKfm

Dat is mij begin januari 2012 verteld door xps support, want ik heb toen de samsung SSD elders gekocht. De xps support vertelde mij: Als U de SSD bij Dell heeft gekocht. Dan heeft u garantie op Uw laptop en SSD. Nu dus niet, omdat U elders de SSD heb gekocht. Dus vervalt Uw garantie ook op Uw xps 17 :?. Ik begrijp er dus nu al geen bal meer van wel/niet garantie. Maar in iedergeval hou ik dus de officiele hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:46:
@ CLB en BLACKfm

Dat is mij begin januari 2012 verteld door xps support, want ik heb toen de samsung SSD elders gekocht. De xps support vertelde mij: Als U de SSD bij Dell heeft gekocht. Dan heeft u garantie op Uw laptop en SSD. Nu dus niet, omdat U elders de SSD heb gekocht. Dus vervalt Uw garantie ook op Uw xps 17 :?. Ik begrijp er dus nu al geen bal meer van wel/niet garantie. Maar in iedergeval hou ik dus de officiele hardeschijf.
Laten we over 1 ding duidelijk: Als Dell iets zegt, hoeft dat nog niet waar te zijn. Dat is wel gebleken, zie dit hele topic :+ . Daarnaast: Als er iets defect is aan andere hardware heeft Dell niet het recht te zeggen dat de garantie niet geldig is omdat de configuratie niet origineel is. Dat kunnen ze natuurlijk wel doen als er iets defect is aan de harde schijf. Echter is het wel aan Dell om dan aan te tonen dat het daadwerkelijk de harde schijf is (of compatibility issues tussen controller en SSD/HDD)

En uit ervaring met Dell garantieafhandeling: Daar doen ze in werkelijkheid nooit moeilijk over.

[ Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 02-03-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Stimmt :) Hoe kon ik nou vinden of er Crucials op de 'pakbon'? stonden of niet?
Just to check (ik weet dat het veelal Samsungs zijn die worden uitgeleverd de laatste tijd ja)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
Tuurlijk zal Dell zeggen dat er geen garantie wordt verleend, maar:

Ik heb laatste zo'n Samsung uit een laptop (Dell) ter reparatie bij Samsung aangeboden, na drie weken kreeg ik gewoon een Samsung schijf over de post. Samsung gaf aan drie jaar garantie op elke HDD/SSD te geven.

Een kennis had een kapotte Dell met zelf gemonteerd geheugen, en een andere HDD (500GB, er zat destijds 320GB in), Dell repareert gewoon, omdat je garantie hebt, op wat ze jou verkocht hebben. Ik kan me voorstellen dat het met andere onderdelen (nertwerkkaart, toetsenbord) wel een ander verhaal wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Oke heren. Ik weet genoeg. Aan allen bedankt voor de reacties. _/-\o_ Ik hoop dat de 2 xps laptops net zo goed zijn als mijn 4 jaar oude inspiron 1720, want daar heb ik 1 keer iets aan gehad. (kapotte hardeschijf).

Update
Mijn laptop xps 17 is net bezorgd *O*

[ Voor 22% gewijzigd door pinokkia op 02-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:54:
Stimmt :) Hoe kon ik nou vinden of er Crucials op de 'pakbon'? stonden of niet?
Just to check (ik weet dat het veelal Samsungs zijn die worden uitgeleverd de laatste tijd ja)
Als ik via de site m'n digitale 'packingslip' in .pdf download zie ik:
1 400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive, spannend.. Maar ik zit denk verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Jumpman schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:54:
Tuurlijk zal Dell zeggen dat er geen garantie wordt verleend, maar:

Ik heb laatste zo'n Samsung uit een laptop (Dell) ter reparatie bij Samsung aangeboden, na drie weken kreeg ik gewoon een Samsung schijf over de post. Samsung gaf aan drie jaar garantie op elke HDD/SSD te geven.
Hoe heb je die schijf bij samsung aangemeld ?
Kan dat ergens online zoals meeste merken of alleen telefonisch ?

Ook lekker :

www.samsung.com/SSD linkt door naar een of andere vage site
terwijl www.samsung.com/ssd wel een normale site toont

[ Voor 11% gewijzigd door DDX op 02-03-2012 12:48 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
CLB schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Als ik via de site m'n digitale 'packingslip' in .pdf download zie ik:
1 400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB) Solid State Dual Drive, spannend.. Maar ik zit denk verkeerd?
Gefeliciteerd met je verjaardag! Zoals aangegeven zal bij NBD normaal gesproken gewoon garantie gegeven worden, mits er niet duidelijk iets fout is gegaan tijdens het vervangen.

Ik durf je met 99% zekerheid te zeggen dat je samsungs krijgt:) Ze zijn namelijk door de voorraad C400's heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DDX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Hoe heb je die schijf bij samsung aangemeld ?
Kan dat ergens online zoals meeste merken of alleen telefonisch ?

Ook lekker :

www.samsung.com/SSD linkt door naar een of andere vage site
terwijl www.samsung.com/ssd wel een normale site toont
Contact opgenomen via een formulier op de website, toen kreeg ik een e-mail met instructies terug (inmiddels een jaar geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Inmiddels op de site gevonden :

http://skp.samsungcsporta....jsp?cdsite=nl&seq=412281

Net even gebeld ivm een defecte 128gb samsung die ik via dell heb, rma aangevraagd per mail.
Laat julie weten of de garantie op deze manier ook lukt.

[ Voor 38% gewijzigd door DDX op 02-03-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 13:58
Even reageren op de "heren" tyson69 en Brad Pitt (haha).

Voor Brad Pitt (wederom haha) zero effort klopt maar hoeveel effort heb jij gedaan voor deze deal of heb jij ook blind zoals de meeste de Dell Laptop aangeschaft ?

Ook jullie succes he ;w
Ik ben het helemaal met je eens.

De laptop wordt voor een goeie prijs aangeboden !

Je rekent zo'n 750 euro voor de laptop
en 425 euro per ssd ! Dat is echt nog steeds wel een goeie deal mensen !

Er zijn genoeg andere mensen hier op tweakers die de laptop zelf niet verkopen maar wel de SSD voor 450 te koop zetten dat is nog schandaliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ik zelf vraag 390 euro voor een SSD, wat me geen verkeerde prijs leek, maar ik krijg zelf biedingen van 600 euro voor twee. Ja hallo, een enkele SSD is nog duurder. Tuurlijk verdien ik eraan, maar de koper heeft nog steeds een goede deal voor 390 euro.

Nou ja, het heeft ook wel te maken met de sowieso al hoge prijs voor zo een schijf. Als er nou 128GB SSD's in hadden gezeten dan hadden we ze waarschijnlijk voor een tientje onder de nieuwprijs kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Laptop is inmiddels uit Kazachstan vertrokken :). 1 van de SSD's gaat linea recta naar mijn desktop. Ik ben denk ik een van de weinigen die wel degelijk gericht op zoek was naar een goede, future-proof full-hd 15,6"-17" laptop. Ben dus eigenlijk ook maar per toeval op deze deal gestuit - mijn winkelmandje was per 2/2 verlopen en de site deed mij zelf een nieuwe aanbieding die ik 'wellicht ook wel interessant zou vinden' _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 19:58
zeker niet duur, ik heb de laptop gisteren binnen gekregen en s-ávonds had ik één SSd verkocht voor 400 euro via MP. Die man was er blij mee en ik tevreden :) , wat wil je nog meer.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 17:45
Wel leuk dat jullie de laptop hebben ontvangen :D
Zelf wacht ik nog steeds wanneer mijn order is vernieuwd. Heb net een email terug gekregen dat hij mijn oude order nummer door gestuurd heeft. Hopelijk kan ik ook snel genieten van mijn nieuwe laptop. Was er al lang op zoek naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gotech86 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:41:
Er zijn genoeg andere mensen hier op tweakers die de laptop zelf niet verkopen maar wel de SSD voor 450 te koop zetten dat is nog schandaliger.
Daar is niks schandalig aan hoor... ;)

Laten we gewoon kappen met het wijzen op manieren van anderen. Oordeel gewoon over je zelf. Gotech86, ik ben ook iemand die de SSD's direct heeft verkocht en dat had ik al bepaald voordat ik de laptop kocht. Weet je waarom? Ik wou al heel lang een mooie zware laptop maar had daar het geld gewoon niet voor over. Dankzij deze aanbieding heb ik nu een zware laptop van € 1100,00+ voor € 300,00. Schandalig? Nee, gewoon een mooie kans gepakt. Helaas gaat de laptop ook weer weg, wat aanvankelijk niet de bedoeling was. Hoe mooi en snel deze ook is, ik vind hem te groot. Ik heb gisteren een paar 13,3" laptops bekeken en die ga ik aanschaffen, mede door de winst die ik pak op de XPS. Heb twee gebruikers straks blij gemaakt, één met twee SSD's voor beduidend minder geld en een gebruiker met een mooie XPS voor een leuke prijs. Drie mensen gelukkig, mooi hé? Schandalig mooi!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
JVS74 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:55:
Laptop is inmiddels uit Kazachstan vertrokken :). 1 van de SSD's gaat linea recta naar mijn desktop. Ik ben denk ik een van de weinigen die wel degelijk gericht op zoek was naar een goede, future-proof full-hd 15,6"-17" laptop. Ben dus eigenlijk ook maar per toeval op deze deal gestuit - mijn winkelmandje was per 2/2 verlopen en de site deed mij zelf een nieuwe aanbieding die ik 'wellicht ook wel interessant zou vinden' _/-\o_ .
Onze laptops zitten denk ik op hetzelfde vliegtuig! =P

Ikzelf was toevalligerwijs net aan het twijfelen of ik niet beter een XPS17 had kunnen nemen omdat ik mijn laptop toch weinig meesleep. Toen dan deze deal voorbijkwam zag ik dat als een teken van de laptopgoden en heb ik toegehapt. XPS15 heb ik al een koper voor voor een redelijke prijs, dus het komt mij heel erg goed uit! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het regent verkoop van deze laptops in marktplaats, ouwe winst makers! :o
kan de xps eigenlijk raid aan? iemand die dingen al in raid gehangen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:10:
het regent verkoop van deze laptops in marktplaats, ouwe winst makers! :o
kan de xps eigenlijk raid aan? iemand die dingen al in raid gehangen?
Ik meen eerder te hebben gelezen dat hij geen RAID kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Zo, hij is eindelijk gearriveerd !
Ga eerst even de dagelijkse boodschapjes doen en dan pas het uitpakfeestje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 13:58
Han schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Daar is niks schandalig aan hoor... ;)

Laten we gewoon kappen met het wijzen op manieren van anderen. Oordeel gewoon over je zelf. Gotech86, ik ben ook iemand die de SSD's direct heeft verkocht en dat had ik al bepaald voordat ik de laptop kocht. Weet je waarom? Ik wou al heel lang een mooie zware laptop maar had daar het geld gewoon niet voor over. Dankzij deze aanbieding heb ik nu een zware laptop van € 1100,00+ voor € 300,00. Schandalig? Nee, gewoon een mooie kans gepakt. Helaas gaat de laptop ook weer weg, wat aanvankelijk niet de bedoeling was. Hoe mooi en snel deze ook is, ik vind hem te groot. Ik heb gisteren een paar 13,3" laptops bekeken en die ga ik aanschaffen, mede door de winst die ik pak op de XPS. Heb twee gebruikers straks blij gemaakt, één met twee SSD's voor beduidend minder geld en een gebruiker met een mooie XPS voor een leuke prijs. Drie mensen gelukkig, mooi hé? Schandalig mooi!
Op die manier bedoelde ik het ook niet ^_^ ik ga ook gewoon die ssd's verkopen. Alleen de mensen die op bander zaten te zeiken zijn gewoon hypocriet als ze zeggen dat hij asociaal bezig is terwijl ze zelf ook gewoon hun ssd's aan het verkopen zijn(tegen een hogere prijs dan "bander") maar toevallig de laptop niet Ik geef jou dus ook gelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

DDX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:03:
Net even gebeld ivm een defecte 128gb samsung die ik via dell heb, rma aangevraagd per mail.
Laat julie weten of de garantie op deze manier ook lukt.
Helaas :
I am sorry but this is an OEM product this kind of SSD comes in PC
already assembled or also sometimes it can happen that people uninstall
the SSD to sell separately and then buy a new SSD to install in it to
improve the performance of Pc. In your case you have to contact the
manufacture of the Pc in this case your SSD seems to be an OEM of DELL I
was checking the Model number on our program. I am sorry to can't help
you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er niet van verschieten dat al wie neut over de prijs gewoon jaloers is omdat die zelf geen hebben gekocht op goed geluk (en ook nog es uitgeleverd krijgen). Wat denk je dat Dell anders van winst maakt op deze SSD schijven? Is Dell dan ook schandalig bezig? En wie een schijf overneemt voor 400 EUR of meer kiest daar nog altijd zelf voor.

Toch wel knap van Dell om echt uit te leveren! (niet dat ze er zoveel zeer van gaan hebben maar veel bedrijven zouden toch moeilijker doen denk ik)

En goed voor wie er een mag ontvangen. Veel geluk met de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nu de laptop een paar uur gebruikt maar het is echt een killer! Alles is zeer snel (behalve Cyberlink PowerDVD 12).

Toch als je gaat relativeren is het eigenlijk is het zonde om die 512GB SSD's te droppen, ze gaan nu weg voor 60% tot 66% van de prijs, maar je moet wel een 128GB of 64GB SSD terugkopen en of een gewone HDD. Een leuke 128GB SSD is zo'n € 150,00 (inclusief verzenden), wat ik me afvraag ga ik geen spijt krijgen bij verkoop? Die 384GB ga je wel missen denk ik na verloop van tijd en terugkopen is geen optie (€ 600,00). Hmmm, twijfel alom, de laptop was € 925,00, ik denk dat je de komende 2 jaar geen betere deal gaat krijgen voor die prijs (inclusief afschrijving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:14:
Nu de laptop een paar uur gebruikt maar het is echt een killer! Alles is zeer snel (behalve Cyberlink PowerDVD 12).

Toch als je gaat relativeren is het eigenlijk is het zonde om die 512GB SSD's te droppen, ze gaan nu weg voor 60% tot 66% van de prijs, maar je moet wel een 128GB of 64GB SSD terugkopen en of een gewone HDD. Een leuke 128GB SSD is zo'n € 150,00 (inclusief verzenden), wat ik me afvraag ga ik geen spijt krijgen bij verkoop? Die 384GB ga je wel missen denk ik na verloop van tijd en terugkopen is geen optie (€ 600,00). Hmmm, twijfel alom, de laptop was € 925,00, ik denk dat je de komende 2 jaar geen betere deal gaat krijgen voor die prijs (inclusief afschrijving).
Alle 2 de SSDs verkopen en dan een 128GB SSD en een 1TB schijf kopen. Vrijwel net zo'n snelle combinatie als die 2x512GB SSDs (Windows dan). Levert je 800 euro op en kost je 250 euro. Verschil van 550 euro. Haal dat van je aanschafprijs af en je hebt een laptop van 500 euro die net zo snel is als met die 2x512GB SSDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik ben er nu aan gewend dat allles retesnel is! Ik wil ook niet meer wachten op welk programma dan of mapje dan ook. :) Verwend en geen weg meer terug! :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 02-03-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het anders. Ik wil opzich wel één schijf verkopen alleen mag dat niet van mijn moeder. Zij heeft hem betaald en de notebook is voor mij mits ik er niets mee doe. Dusja...... eigenlijk gewoon chille moeder dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
De laptop zit nog steeds in de doos, want eerst moet de SSD schijf uit mijn "oude xps 17" gehaald worden. Die 128GB moet weer in de oude inspiron 1720. Vervolgens moet ik in de nieuwe xps de SSD eruit halen en die in mijn "oude xps 17" plaatsen. Maar nu komt het: Ik ben me een ons aan het zoeken naar die rot kruiskop schroevendraaier :( plus ik krijg geen rust van mijn kids :-(. Mijn oudste zoon wil mijn "oude xps 17" niet hebben. |:( Hij blijft bij zijn inspiron 1720 :?. Nou ja. Dan gaat mijn "oude xps 17" maar naar mijn jongste zoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 19:58
pinokkia schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:46:
De laptop zit nog steeds in de doos, want eerst moet de SSD schijf uit mijn "oude xps 17" gehaald worden. Die 128GB moet weer in de oude inspiron 1720. Vervolgens moet ik in de nieuwe xps de SSD eruit halen en die in mijn "oude xps 17" plaatsen. Maar nu komt het: Ik ben me een ons aan het zoeken naar die rot kruiskop schroevendraaier :( plus ik krijg geen rust van mijn kids :-(. Mijn oudste zoon wil mijn "oude xps 17" niet hebben. |:( Hij blijft bij zijn inspiron 1720 :?. Nou ja. Dan gaat mijn "oude xps 17" maar naar mijn jongste zoon. :)
Wat een ramp zo een keuze 8)7

Zit zelf in een dub effe, het is een prachtige machine maar veel groter dan ik dacht.

Zou kunnen zijn dat ik de laatste SSD eruit haal en de 17 zonder harddisk verkoop en de 15 terugkoopt. Laat het eerst nog even bezinken. :S

[ Voor 14% gewijzigd door rambocus op 02-03-2012 17:53 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik heb net even Burnout Paradise demo gedownload en met de 3D bril op gespeeld. Dat is stiekem best wel geinig! XBox 360 controller er aan en spelen maar. :)

Ik heb "vroegah" bij mijn oude Asus Geforce Deluxe videokaart een 3D bril gehad maar dit is toch echt wel een stuk beter hoor. Misschien ga ik toch weer wat gamen op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Mijn laptop zou als het goed is ook geleverd worden komende maandag :) Iemand al Windows 8 geinstalleerd op deze laptop ? Ben benieuwd of er issues zijn met hardware/drivers.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Nu zat ik naar mijn factuurbon eens te bekijken. Nu valt mij op. Dat de factuurdatum op 29-2-2012 staat. Aangezien eens in de 4 jaar schikkeljaar is. Heb ik dus 4 jaar garantie ipv 2 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
fuck wat een scherm.... zo helder. google is best wel kut nu met dat felle wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Je hoeft het scherm niet altijd op 100% brightness te zetten he? ;)
Mijn Dell Ultrasharp 2311H heeft ook goede witwaardes, die heb ik op 75% helderheid en 75% contrast gezet, krijg je een prima en niet te fel beeld van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Weet iemand of een 12,5mm harddisk in de XPS 17 past? Kan een 1TB schijfje overnemen en lijkt me wel een leuke als 2e drive in m'n XPS. Alleen is deze dus 12,5mm dik i.p.v. 9mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Waarschijnlijk is 9,5mm het maximum, helaas. Er was hier ook al eerder discussie over in de thread ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 22:24

Sebastiaan

....

Bij mij is hij ook binnen. Morgen een SSD er uit halen voor mijn desktop. De laptop met 1 SSD gaat dan hoogstwaarschijnlijk naar mijn zus (als ze hem tenminste mooi vindt). Mocht ze hem niet willen dan ga ik denk ik de laptop maar op V&A gooien om uit de kosten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Mooi, ik zoek nog een SSD. In V&A staan er ondertussen zo ontzettend veel.
Over de prijs moet nu vast te onderhandelen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Nou, zit een half uurtje achter de laptop en werd al niet vrolijk tijdens het uitpakken. Ik heb er DVB-T bij besteld, maar er zit gewoon een externe antenne bij :S

Windows media center vind zonder deze aan te sluiten totaal geen kanalen.
Lekker is dat. Hoop je op een interne ontvanger, moet je er alsnog een lomp extern ding bij aansluiten.

Prutsupgrade dus. Kan ik net zo goed een usb stick er in dauwen.

Standaard nederlandse toetsenbord instelling dus een streeptje wordt een / en een / wordt een >.

Hele laptop staat vol met rotzooi.

3D Bril was niet opgeladen waardoor ik daar al 10 minuten mee liep te kutten.

Erg praktisch dat het hardeschijf indicatielampje ACHTER het scherm zit. Zodat je altijd het scherm dicht moet klappen om te kijken of de laptop wel iets doet tijdens het wachten.

Software is niet up to date (van dell en de Nvidia 285.77 staat er op terwijl 295.73 beschikbaar is.

Al met al weet ik waar ik morgen (intussen vandaag) mee bezig ben. Het formateren van de laptop en deze voorzien van een schone installatie.

Het herinnerd me weer waarom ik nooit merkproducten koop. Staat vol met bloatware... Boottime duurt gewoon 1 seconden langer, heb ik echt geen zin in om op te wachten :+

Geluid is goed, maar niet geweldig (heb een laptop die het beter doet).

Oh, de ververssnelheid van het scherm staat standaard op 110hz :S? 120 is de hoogste optie.

De webcam kan niet worden afgeschermd en het ledje dat je ziet dat die aan staat viel me de eerste 5 minuten niet eens op.

Enige pluspunt tot nu toe na een half uur is het scherm die heel veel licht kan geven.

Later vandaag misschien een wat positiever bericht.

Oh, en ik heb de samsung PM830 schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:44
Ben je serieus, of loop je gewoon te blaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Als hij echt zo slecht is, dan wil ik hem voor de kostprijs wel overnemen hoor. Hoef jij geen moeite te doen om hem terug te sturen naar Dell. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:43:
Nou, zit een half uurtje achter de laptop en werd al niet vrolijk tijdens het uitpakken. Ik heb er DVB-T bij besteld, maar er zit gewoon een externe antenne bij :S

Windows media center vind zonder deze aan te sluiten totaal geen kanalen.
Lekker is dat. Hoop je op een interne ontvanger, moet je er alsnog een lomp extern ding bij aansluiten.

Prutsupgrade dus. Kan ik net zo goed een usb stick er in dauwen.
Dat wist je toch al van tevoren? ...
Standaard nederlandse toetsenbord instelling dus een streeptje wordt een / en een / wordt een >.
Dat is niet zo handig, maar volgens mij klopt dat niet, bij mij was de layout standaard US-int, zeker weten niet op ctrl-shift gedrukt?
Hele laptop staat vol met rotzooi.
minder rotzooi dan asus/sony/packard bell/acer/samsung/hp laptops: Verwijderd in "welk laptop merk heeft de minste nutteloze software?" Alleen apple en zakelijke laptops doen het beter.
3D Bril was niet opgeladen waardoor ik daar al 10 minuten mee liep te kutten.
:F
Erg praktisch dat het hardeschijf indicatielampje ACHTER het scherm zit. Zodat je altijd het scherm dicht moet klappen om te kijken of de laptop wel iets doet tijdens het wachten.
Gast, je hebt 2 SSD's. Tegen de tijd dat je met je ogen knippert is dat lampje niet meer nodig :+
Software is niet up to date (van dell en de Nvidia 285.77 staat er op terwijl 295.73 beschikbaar is.
Dat doet elk merk? Van alle merken kan ik me alleen asus herrineren als merk die zijn videodrivers *ooit* update.
Geluid is goed, maar niet geweldig (heb een laptop die het beter doet).
Plastic van de speakers afgehaald?
snipt duurt te lang
Ik heb hem gevonden: iemand die nog kritischer is dan ik ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 19:17
Ik heb een SSD van de laptop-actie van Dell in mijn gewone pc gezet, maar de Samsung Magician SSD software herkent de SSD niet of geeft tenminste aan dat deze niet ondersteund wordt. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Is er een workaround? En zo nee, welk alternatief heb ik om toch de SSD zoveel mogelijk te optimizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
-Moondust- schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:11:
Ik heb een SSD van de laptop-actie van Dell in mijn gewone pc gezet, maar de Samsung Magician SSD software herkent de SSD niet of geeft tenminste aan dat deze niet ondersteund wordt. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Is er een workaround? En zo nee, welk alternatief heb ik om toch de SSD zoveel mogelijk te optimizen?
Is al eerder aan bod geweest. DaMarcus in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Upgraden gaat via DELL software.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 03-03-2012 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is dit ook makkelijk te veranderen / flashen / ongedaan te maken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:43:
Hier hetzelfde. Die kleine antenne doet niks, allerlei instellingen geprobeerd. Toen een coaxkabel aangesloten op het verloopstekkertje dat erbij zit en alle kanalen worden wel binnengehaald. Nu lukt het dus wel, maar kan ik de laptop niet overal neerzetten. Wel kan ik iets opnemen en via het netwerk op mijn desktop de openbare map 'recorded TV' openen en een opgenomen programma of een programma dat wordt opgenomen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Moondust- schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:11:
En zo nee, welk alternatief heb ik om toch de SSD zoveel mogelijk te optimizen?
Is het Over Provisioning gebeuren niet hetzelfde als gewoon een x-aantal Gigabytes ongepartitioneerd laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 19:17
zeef schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 02:48:
Is al eerder aan bod geweest. DaMarcus in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Upgraden gaat via DELL software.
Ah, mijn dank, had ik even gemist. Is ook al langsgekomen welke Dell software gebruikt kan worden ter vervanging van Magician?
Brad Pitt schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:15:
Is het Over Provisioning gebeuren niet hetzelfde als gewoon een x-aantal Gigabytes ongepartitioneerd laten?
Lijkt mij wel, dus dat is geen probleem. Voor mijn Intel 320 heb ik software draaien die wekelijks de SSD optimaliseert In hoeverre dat echt noodzakelijk weet ik niet, maar kwaad zal het zeker niet doen. Maar goed, daarom zit ik met het gevoel dat ik voor de Samsung ook iets moet installeren die e.e.a. optimaliseert. Even op de site van Dell neuzen, maar als iemand weet welke Dell software ik nodig heb, please tell me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Hier hetzelfde. Die kleine antenne doet niks, allerlei instellingen geprobeerd. Toen een coaxkabel aangesloten op het verloopstekkertje dat erbij zit en alle kanalen worden wel binnengehaald. Nu lukt het dus wel, maar kan ik de laptop niet overal neerzetten. Wel kan ik iets opnemen en via het netwerk op mijn desktop de openbare map 'recorded TV' openen en een opgenomen programma of een programma dat wordt opgenomen bekijken.
DVB-T is Digitenne en dat is in Nederland een gecodeerd signaal. Dus zonder kaart kun je alleen NL2 kijken geloof ik. Ik heb mijn TV kaart verwisseld voor een 3G module van eBay, daar heb je veel meer aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roller12358
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
zeef schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:37:
[...]

DVB-T is Digitenne en dat is in Nederland een gecodeerd signaal. Dus zonder kaart kun je alleen NL2 kijken geloof ik.
Free to air zijn Nederland 1, 2, 3 en je eigen regionale omroep (dit moeten de providers wettelijk verplicht ongecodeerd doorgeven). Als je dicht bij de Duitse grens woont dan kun je nog zeer veel Duitse zenders bekijken, dit geldt waarschijnlijk ook voor de Belgische grensstreek.
Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen