Nee, ik heb geen verlicht keyboard.
De laptops waren beide voorzien van een nieuwe installatie van windows. De SSD in de Dell was echter de main drive, waar dus al een installatie op heeft gestaan en nu dus is vervangen door een nieuwe installatie (eerste geformatteerd).
Daarbij is er op de XPS ook al wat gedownload op steam (was afgesloten bij de test) en hadden dezelfde drivers geïnstalleerd (respectievelijk voor de toepasbare hardware).
De Dell heeft echter een HM67 chipset en die andere een HM65. Of dat nog wat uit mag maken laat ik in het midden. Tevens was het verschil dat op de XPS drive nog een herstelpartitie aanwezig is (standaard aanwezig, alleen geen driveletter toegekend).
Als ik echter op beide machines een zelfde actie start is het verschil in tijd bijna niet te meten. De ene laptop lijkt het soms weer net iets sneller of langzamer te doen dan de andere, maar er zit nooit een seconden verschil tussen.
Heb ook nog even Medal of Honor (2010) gespeeld in 3D, maar behalve dat het slecht is voor je ogen zie je nauwelijks verschil t.o.v. normaal beeld.
Resident evil 5 ziet er tijdens cutscenes dan wel mooi uit, maar bij het spelen merk je wederom niet zo veel.
Just Cause 2 is ook niet je van het, maar het werkt.
Stel ik me nu te veel voor van dat 3D gamen of is dit gewoon "geanimeerd" 3D waardoor het effect er wel is, maar het spel er niet op gemaakt is. Wordt hier namelijk niet echt warm van.
En dat flikkerende beeld, dit hou ik geen 30 minuten vol, en die ghosting... Een kwelling voor het oog.
Tevens een vraag, hoe kan ik een 3d film kijken? Heb een Avatar (side by side) filmpje gedownload, maar neem niet aan dat ik dit gewoon met de windows mediaplayer werkt. Heb ik daar nog een speciaal programma voor nodig?
Nevermind, Gewoon de Nvidia vision 3d player (staat tussen de driver downloads)
[
Voor 3% gewijzigd door
BLACKfm op 03-03-2012 23:12
]