Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:
  • 206.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Even een laatste technische/inhoudelijke post in dit topic, omdat ik hier initieel de vragen had gesteld:
1. Windows (Server) 8 werkt gewoon zonder problemen.
2. Second Level Address Translation (SLAT) / EPT support is aanwezig, dus Hyper-V 3.0 draait ook gewoon.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:55
De mijne is gisteren vanuit China verzonden en moet woensdag aankomen. Is er eigenlijk woensdag wel een tijdsindicatie te zien (nu 09.00 -17.00)?

Hebben jullie deze email ook gekregen?
Geachte heer Naam,

Ik stuur u deze email naar aanleiding van de levering van uw XPS systeem.

Ik kan u hierbij melden dat deze volgens de laatste gegevens van onze koeriersdienst UPS d.d. 07 Maart bij u zal worden afgeleverd.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze email te beantwoorden nadat UPS ook daadwerkelijk uw systeem heeft afgeleverd?

Met vriendelijke groet,

Naam Naam
Dell Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Voor degene die het interessant vind. Er zit geen garantie op de SSD's vanuit samsung!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:24
Cyberpope schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:19:
Voor degene die het interessant vind. Er zit geen garantie op de SSD's vanuit samsung!
Bron? Dell waarschijnlijk?

Samsung heeft mij vorige week verteld dat ze op elke SSD door Samsung geproduceerd 3 jaar garantie leveren, ongeacht of het een OEM is of niet. Vorig jaar zelf ook nog een disk naar Samsung gestuurd, deze werd gewoon gerepareerd (ik kreeg een nieuwe thuis gestuurd).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Jumpman schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:03:
[...]

Bron? Dell waarschijnlijk?

Samsung heeft mij doodleuk vorige week verteld dat ze op elke SSD door Samsung geproduceerd 3 jaar garantie leveren, ongeacht of het een OEM is of niet. Vorig jaar zelf ook nog een disk naar Samsung gestuurd, deze werd gewoon gerepareerd (ik kreeg een nieuwe thuis gestuurd).
Nope samsung:
Im afraid that these particular unit are OEM versions of our Samsung SSD 830 Series SSD. Samsung does not support these OEM as the firmware associated with them is provided by Dell. In order to receive warranty information for these units you must contact Dell for further assistance.

Thank you for choosing Samsung.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En als je contact zoekt, en de SSD opstuurt, weet ik bijna zeker dat je gewoon een nieuwe Samsung OEM PM 830 terug krijgt. Er moet heel wat gebeuren wil Samsung je in de kou laten staan, is mijn ervaring. Bij mij hadden ze het overigens helemaal niet over de firmware van de SSD, toen ik navraag deed.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 05-03-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:03

DDX

Klinkt leuk, maar ik heb contact gezocht ivm defecte 128gb ssd die ik heb liggen.
Antwoord is OEM Dell, dus je moet contact opnemen met dell.

Ik had een soortgelijk antwoord :
DDX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:00:
I am sorry but this is an OEM product this kind of SSD comes in PC
already assembled or also sometimes it can happen that people uninstall
the SSD to sell separately and then buy a new SSD to install in it to
improve the performance of Pc. In your case you have to contact the
manufacture of the Pc in this case your SSD seems to be an OEM of DELL I
was checking the Model number on our program. I am sorry to can't help
you.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dat hebben ze snel geregeld dan, ik heb vorig jaar nog een OEM SSD uit een laptop geclaimed, geen probleem.De vraag is nu geeft Samsung wel 3 jaar garantie op de SSD via Dell? Zou wel fijn zijn (ik heb nog beide SSD's in de laptop momenteel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
Jumpman schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:45:
Dat hebben ze snel geregeld dan, ik heb vorig jaar nog een OEM SSD uit een laptop geclaimed, geen probleem.De vraag is nu geeft Samsung wel 3 jaar garantie op de SSD via Dell? Zou wel fijn zijn (ik heb nog beide SSD's in de laptop momenteel).
Mijn ervaring met dergelijke OEM producten is dat er door de fabrikant helemaal geen garantie wordt geleverd, tenzij er een bijzondere regeling voor een zeer veel voorkomend defect is. Dell krijgt gewoon een extra korting die ongeveer overeenkomt met het vervangen van defecte producten door Dell.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ter info - mijn exemplaar is ook gisteren binnengekomen, met Samsung SSD's :). Nu nog de tijd vinden om het ding helemaal naar wens te tweaken. De meegeleverde McAfee is inmiddels al wel geschiedenis - wat een %!#$*& wanproduct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-06 08:57
Ik kreeg gister de volgende mail op de vraag waarom mijn order nog niet was ingeboekt:

Geachte heer *****,

Volgens onze gegevens is uw bestelling inderdaad genannuleerd.

Hierbij is het de bedoeling dat u in de ontvangen e-mail zoals uitgelegd een kruisje dient in te geven waardoor een nieuwe bestelling geplaatst zou kunnen worden.
Hierna zou u meer informatie moeten ontvangen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dell Customer Support

Echt WTF waar zijn ze mee bezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
Ook ik heb de samsung SSD's erin gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
Gotech86 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:54:
Ik kreeg gister de volgende mail op de vraag waarom mijn order nog niet was ingeboekt:

Geachte heer *****,

Volgens onze gegevens is uw bestelling inderdaad genannuleerd.

Hierbij is het de bedoeling dat u in de ontvangen e-mail zoals uitgelegd een kruisje dient in te geven waardoor een nieuwe bestelling geplaatst zou kunnen worden.
Hierna zou u meer informatie moeten ontvangen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dell Customer Support

Echt WTF waar zijn ze mee bezig :(
Bellen dat je de order zo wilt ontvangen zoals besteld en vermelden dat ze op de hoogte moeten zijn van de situatie omtrent deze orders. Eventueel met een link naar tweakers nieuwsbericht.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

Nikeo

Jawelles

Gewoon bellen en vragen naar ab tamis of zijn afdeling. Die weten er van . De rest weet van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 17:20
Eindelijk is mijn bestelling om geboekt :D. Heb nog geen email er van ontvangen. Verwachting is 3 april :(, maar dat zal wel een stuk eerder zijn. Jammer dat je niet zo makkelijk kan zien wat de inhoud van de bestelling is. Heb een andere WIFI gekozen. Wil wel graag weten of die er ook nog er in zit. Een kijken hoe ik dat kan zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 06-03-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:40
Calamor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:44:
Eindelijk is mijn bestelling om geboekt :D. Heb nog geen email er van ontvangen. Verwachting is 3 april :(, maar dat zal wel een stuk eerder zijn. Jammer dat je niet zo makkelijk kan zien wat de inhoud van de bestelling is. Heb een andere WIFI gekozen. Wil wel graag weten of die er ook nog er in zit. Een kijken hoe ik dat kan zien.
Kan wel. Je gaat naar online status en rechts staat er pakbon. Daar klik je op en je ziet wat er allemaal inzit. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De laptop van mij is eindelijk geleverd. Wat een bakbeest is het zeg.... (ter overbodigheid: 2x 512 GB Samsung 830 SSD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Toch heb ik een vraagje over de xps met 2 SSD. Nou wil ik de 2de SSD er in laten, omdat mijn zoon met zijn huidige 2 x 250GB hardeschijf (5400 rpm) inspiron 1720 genoeg aan heeft. Nu is mijn vraag. Kan ik de 2de SSD er beter in laten zitten in de xps of toch eruit halen en netjes wegleggen? Kan de 2de SSD (eventueel) toch kapot gaan in mijn laptop? Ik wil maar in SSD gebruiken.

pinokkia`s laptop met 2 SSD zit nog steeds in de doos vanaf 2 maart van levering

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 07-03-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 17:54
hehe... en dan eindelijk ook hier is mijn order opnieuw ingeboekt, staat nu op verwerking van bestelling. :)
Verwachte leverdatum staat nu op 3 april, maar dit zal vast wel eerder zijn (xps17 van mijn broertje was er ook al een paar dagen eerder).

Nu alleen dus nog maar even wachten op de levering...

XPS17 l702x 2670qm, 12GB, 128GB SSD, 500GB HDD, GT555m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Eindelijk is hij hier ook ingeboekt. We zien wel. leip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:17
pinokkia schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:40:
Toch heb ik een vraagje over de xps met 2 SSD. Nou wil ik de 2de SSD er in laten, omdat mijn zoon met zijn huidige 2 x 250GB hardeschijf (5400 rpm) inspiron 1720 genoeg aan heeft. Nu is mijn vraag. Kan ik de 2de SSD er beter in laten zitten in de xps of toch eruit halen en netjes wegleggen? Kan de 2de SSD (eventueel) toch kapot gaan in mijn laptop? Ik wil maar in SSD gebruiken.

pinokkia`s laptop met 2 SSD zit nog steeds in de doos vanaf 2 maart van levering
Kan je gewoon laten zitten, die dingen gaan in principe net zolang mee als een gewone HDD. Je zal zien dat als je hem eruit haalt en in een kast legt iemand 'm alsnog molt. ;)

Verdere technische vragen over de XPS 17 graag hier : [Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
zeef schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:44:
[...]

Kan je gewoon laten zitten, die dingen gaan in principe net zolang mee als een gewone HDD. Je zal zien dat als je hem eruit haalt en in een kast legt iemand 'm alsnog molt. ;)

Verdere technische vragen over de XPS 17 graag hier : [Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 3
Dat mollen kan maar zo. Maar heb in mijn 3 maanden xps in januari wel een gewone hardeschijf er uit gehaald en de samsung SSD er in gebouwd en dat zonder slopen. :) Alleen heb ik er wel toen een uur over gedaan vanwege de zenuwen met die kleine rotschroefjes. :F

Dommerik ik dacht dat ik in het xps 17 topic was 8)7. Sorry Zeef

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 08-03-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Of je kids trekken 'm eruit en gaan erop hameren :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
CLB schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 00:26:
Of je kids trekken 'm eruit en gaan erop hameren :)
Die kans is trouwens groter, want mijn jongste is nogal een rotzak en heeft overal lak aan. :+

precies zijn vader :(

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 08-03-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Hoera! hier is hij ook opnieuw ingeboekt. Verwachte leverdatum staat helaas wel op 4 april. Ach, ben al lang blij dat ik 'm krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dit is leuk :(. Als ik op de status pagina kijk zie ik nu helemaal geen orders meer staan. Maak niet uit of ik de periode aanpas. Gister ochtend stond er nog op uitvoering. Maar in de avond waren de oude en nieuwe order weg. Heb al gemaild. Ze zijn daar wel lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
What the heck. Mijn nieuwe order is ook weg! Vind dit toch minder leuk van Dell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
Calamor schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:01:
Dit is leuk :(. Als ik op de status pagina kijk zie ik nu helemaal geen orders meer staan. Maak niet uit of ik de periode aanpas. Gister ochtend stond er nog op uitvoering. Maar in de avond waren de oude en nieuwe order weg. Heb al gemaild. Ze zijn daar wel lekker bezig.
kaesve schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:06:
What the heck. Mijn nieuwe order is ook weg! Vind dit toch minder leuk van Dell :(
Mijn bestelling was eerst ook een poosje *onvindbaar* op de site, vlak voordat hij opeens op *verzenden* stond. Even geduld dus, waarschijnlijk zijn ze met jullie orders iets leuks aan het doen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
Ik hoop het maar. Toch stond de geplande leverdatum op begin april pas, dus ik verwacht 'm eigenlijk nog niet. 2e zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
En ook mijn orders zijn ineens weg, als het na vandaag nog steeds weg is moet ik er toch weer eens achteraan bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Hier ook weg :P lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:00
Hahaha, dacht echt dat het aan mij lag. Hier ook alles (sinds gisteren) weg, zonder uitleg-mailtje whatsoever :)

[Edit] Met betrekking bovenstaande kwestie, hierbij het antwoord van een Dell medewerker:

Geachte heer/mevrouw Hxxxxx,

Hartelijk dank voor uw mail.

Uw order is momenteel in pre productie en de verwachte leverdatum is 27 maart, echter worden de meeste
orders voor de verwachte leverdatum geleverd. Op dit moment is er een storing op de website waardoor
u de status van uw order niet kunt bekijken, mijn excuses voor het ongemak. Wij hopen aan het einde van
de dag de probleem te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Mxxxxx Hxxxxx
Dell Customer Care

[ Voor 58% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 12:16 . Reden: Reactie van Dell toegevoegd ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb zojuist het backlit keyboard ontvangen via Dell. Net geen 46 euro incl. shipping, binnen in 2-3 dagen, love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 03:34

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Modbreak:Velen hebben de notebook al gekregen, een aantal van moeten hem nog krijgen. Het heeft ons veel moeite gekost om ze los te peuteren en het is dan ook uiteindelijk gelukt.

Niet alleen wij hebben daar onze tijd in gestoken, ook Arnoud Engelfriet heeft daarin zijn steentje bijgedragen. Daar zijn we hem dankbaar voor en zodoende wilden wij hem belonen. Dit waardeerde Arnoud zeer omdat hij op niks had gerekend. Alleen gaf Arnoud aan dat we zijn gift mochten omzetten in een donatie aan Bits of Freedom.

Om een mooi gebaar te maken richting Arnoud vraag ik jullie om te doneren aan Bits of Freedom. Het plan is het hele bedrag in een keer over te maken. Doneren kan via PayPal en de teller staat nu op 143 euro.

Wil je doneren? Dan mag je een bedrag overmaken naar Afbeeldingslocatie: http://www.mailonpix.com/images/c23e3a4525c943d2c8c07394fb2fd592.gif. Het gehele bedrag zal dan in een keer aan Bits of Freedom worden gedoneerd.

Dank jullie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Goed zo, zo valt het inderdaad wat meer op :) Als m'n tweede (de geannuleerde laptop gaat blijkbaar toch gewoon door (en de eerste is nog niet eens verkocht :X )) binnen is zal ik nogmaals een tientje overmaken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 15:00
Mocht iemand willen ruilen tegen een MacBook Air 13" - 128GB SSD uit 2011 dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:29
Zou iemand mij kunnen vertellen welk slot de primaire SSD is en welke de secundaire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Awsom schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:04:
Zou iemand mij kunnen vertellen welk slot de primaire SSD is en welke de secundaire?
Die direct "onder" het Ram-gedeelte is de primaire. Op dit plaatje dus de linker.

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
En bij mij staan gelukkig de bestellingen er weer tussen, zonder veranderingen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
henkjan1995 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:08:
En bij mij staan gelukkig de bestellingen er weer tussen, zonder veranderingen eraan.
Inderdaad, same here! Alsnog een mooi stressloos begin van het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:51
@Awsom en anderen die iets uit de laptop willen halen: De L702X Service Manual ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 15:27
Kippenijzer schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:02:
Ik heb zojuist het backlit keyboard ontvangen via Dell. Net geen 46 euro incl. shipping, binnen in 2-3 dagen, love it.
Waar heb je de backlit keyboard besteld? Ik heb net met technische support en met de chat gepraat en die zeiden alletwee dat het absoluut niet mogelijk was om de backlit keyboard na te bestellen. Zelfs nadat ik zei dat ik meerdere mensen wist die het ook hadden gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TweakersOnly schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:20:
Stuur een email naar CER_Services_Email1@dell.com en vraag om een backlit keyboard voor de Dell XPS17.
Je wordt binnen enkele dagen teruggebeld door Dell customer care uit Engeland voor je creditcard gegevens. Toetsenbord kost 44 euro incl verzenden.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• futuwes
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05 16:12
Doen ze het nu weer?
Zou ik bestellen?

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/1122/ssdgv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Ja ze doen het weer, die staat er al meer dan een maand op trouwens.. Zelfs op de alienware kan je nog winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59
Er staat solid staat hybride (da's een andere omschrijving dan de solid state dual in de xps)

Verder kost het ding nog steeds 1700 euro, zo'n spotprijsje vind ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het is wel goedkoop want de upgrade kost maar 230 euro:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TahpgeouzFUsBPWcFX7oGedZ/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@Brilsmurf: een 500GB SolidState Hybrid schijf kost volgens de pricewatch ook maar 105 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze leveren ook geen 500GB, maar een 512GB. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
En jij verwacht dat er dus SSD's inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Raymond schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:31:
En jij verwacht dat er dus SSD's inzitten?
Die er eentje boven staat, de upgrade van 780 Euro, is sowieso een SSD ja. Die 1TB optie is wat riskant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:03

DDX

Er stond eerst niet Hybrid bij, dus vermoed dat je wel Hybrid schijven krijgt.
En ander formaat kan best, dell leverde de 74gb en 150gb raptors in 80gb en 160gb uitvoering.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Als je nog eens goed naar het plaatje kijkt, zie je dat Dell 2x de optie 500GB + 1TB HDD heeft staan, de eerste is echter 500GB Solid State Hybrid, de 2e 500GB Solid State Disk ;) Je kunt altijd nog de sales live-chat aanspreken en vragen of die 2x 512GB optie SSDs zijn of hybride's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdevvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-03 12:08
Gisteren is ie bij mij dan ook eindelijk binnengekomen nadat vorige week UPS al drie keer tevergeefs aan de deur was geweest. Prachtige laptop trouwens :)

Zijn er hier nog mensen die proberen de shopkorting te verkrijgen (achteraf) of misschien al hebben gekregen op de door Dell zelf aangemaakte order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:43
Jdevvar schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:19:
Gisteren is ie bij mij dan ook eindelijk binnengekomen nadat vorige week UPS al drie keer tevergeefs aan de deur was geweest. Prachtige laptop trouwens :)

Zij er hier nog mensen die proberen de shopkorting te verkrijgen (achteraf) of misschien al hebben gekregen op de door Dell zelf aangemaakte order?
Geprobeerd, lukte niet. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Zijn er nog mensen waarvan hun order nog niet is ingeboekt ? Mij is dat vorige week vrijdag nog een keer toegezegd maar ik heb nog geen nieuwe order in mijn order overzicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Laatst online: 04-06 17:05
Mijn order staat nog steeds op geannuleerd, ondanks bellen en mailen. Inmiddels heb ik me er bij neergelegd dat ik hem niet meer geleverd ga krijgen, en eerlijk gezegd hoef ik hem ook niet meer.

Ik had graag door dit 'mazzeltje' een SSD in m'n huidige laptop willen schroeven, maar het duurt me allemaal te lang, en het kost me te veel rompslomp. Ik ben er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 17:11

BLACKfm

o_O

Wellicht denkt dell hier weer mee weg te komen omdat veel mensen intussen al zijn afgehaakt gezien ze de laptop hebben ontvangen. Dan wordt het een gevalletje "Met enkele sta je niet meer zo sterk".

Wat mij betreft nog steeds steun, maar wellicht is het in grote lijnen al "Ik heb de buit binnen, en doooooor".

Hoe dan ook verwacht ik dat dell gewoon aan iedereen levert. Ik kan niet oordelen hoeveel tijd en moeite jullie er in steken, maar een mailtje naar het algemene adres (met vermelding van order, verwijzingen naar nieuwsbericht, dit topic etc etc.) moet toch voldoende zijn.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Joost mag weten wat er hier nou weer aan de hand is.... :+
Echt balen dat Dell dit niet fatsoenlijk afhandelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
Heb vandaag de mail gehad over de betaling, zoals ook eerst. Waarschijnlijk wordt mijn order dan ongeveer binnen 2 dagen op werk in uitvoering gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03:38

ChUcKiE

Dus........

Zo ik had ondertussen ook een Dell XPS 17 besteld, 2 maart, verwachte levertijd 16 maart en deze levertijd is nu bijgesteld naar 14 april!! :( vanwege te grote vraag naar dit product.
Dat schiet niet echt op zo. Zou de bestelling nog te annuleren zijn?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Zolang hij niet in productie staat is hij te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03:38

ChUcKiE

Dus........

Ik kreeg de melding trouwens per email... op de website staat de order nog steeds op de 16de als leverdatum.

Ondertussen staat op de website bij mijn status dat de laptop in productie gegaan is. Enig idee hoelang dit stadium doorgaangs duurt?

[ Voor 38% gewijzigd door ChUcKiE op 14-03-2012 15:17 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-06 18:49
Bij mij was hij na een 2 dagen verstuurd.
Erg raar dat er nog steeds mensen wachten op het opnieuw inboeken van hun order. Ik speel inmiddels al ruim 2 weken op dit beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Venturi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:29:
Bij mij was hij na een 2 dagen verstuurd.
Erg raar dat er nog steeds mensen wachten op het opnieuw inboeken van hun order. Ik speel inmiddels al ruim 2 weken op dit beest.
Nou kreeg ik toevallig vandaag te horen van de klantenservice. Dat de xps 17 alleen uitgeleverd worden aan mensen die al betaald hebben. :? Dus geannuleerde bestellingen worden niet meer herboekt/geactiveerd. Wel raar trouwens en heel vervelend voor de mensen die nog steeds wachten.

Mijn tip: Blijf mailen en bellen, want beloofd is beloofd/toegezegd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
De mijne is sinds vandaag eindelijk Werk in uitvoering :D
Het heeft wel lang geduurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Hij is zonet op In productie gesprongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Bij mij is hij zo net ingeboekt verwachte lever datum 20 april :( ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Hij is verzonden. Eerste afleverpoging: maandag 19-03. Ik ben benieuwd.

Ik zal me eens oriënteren op de prijzen voor deze SSD's op de tweedehandsmarkt. Durfde tot nu toe niet echt te kijken :D De laptop houd ik, ik verkoop mijn XPS15v2 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb alleen een vraagje aan alle mede tweakers. Wie heeft er een resource-cd (met OS) erbij besteld? Deze heb ik nml vergeten bij te bestellen 8)7. Iemand die een kopietje kan sturen? Graag pm.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 16-03-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

Brad Pitt schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:55:
[Edit] Waar blijft "men" trouwens met de donatie? Vind het resultaat uitermate bedroevend persoonlijk :/
Uiteraard geen enkele verplichting maar had toch een wat hoger bedrag verwacht/gehoopt eerlijk gezegd.
Ik heb de thread een tijd niet gevolgd, over wat voor "resultaat" gaat dit?

Ik moet ook nog doneren, ga ik wel doen, ben er gewoon nog niet aan toegekomen (nee, echt niet).

[edit]done

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
/offtopic

Ik ben ook wel eens wat betreft de posts van Pinnokia. als je terug leest gaan ze meestal over het feit dat laptop 1 voor zoon A is en laptop 2 voor zoon B, of over het feit dat mensen er nog wat aan verdienen. Dat begrijpt iedereen na één keer ook wel, en voegt verder weinig toe.

\ontopic

Is nu iedereen zijn order weet tot leven gewekt of gehonoreerd, of zijn er nog steeds enkelingen aan het stijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

ik doneer pas als ik de laptop heb. met nog een paar zijn we de hekkensluiters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
Mijn xps staat ook nog steeds op "verwerking van de bestelling", met 3-4 als leverdatum. Ik verwacht toch eigenlijk dat hij toch eens een keer op "werk in uitvoering" springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@de personen die willen opgeven : gewoon een paar mails sturen naar Dell . Ze pikken dat zeker op en leveren uw bestelling uit . Wel een klein beetje moeite doen natuurlijk .

Als de hekkensluiters regio Limburg hun 2 SSD's snel willen verkopen mogen ze mij altijd DM-en .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Hij is net bezorgd. Ik heb de SSD's op marktplaats/v&a gezet. Ik vraag me af waarom niemand ze op ebay gooit? Of heeft dat met verkoopvoorwaarden te maken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 18:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Nikeo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:48:
Hij is net bezorgd. Ik heb de SSD's op marktplaats/v&a gezet. Ik vraag me af waarom niemand ze op ebay gooit? Of heeft dat met verkoopvoorwaarden te maken of zo?
yup, ebay wil ook een lekker stukje van de taart en dat is bij marktplaats niet zo :)
en bij V&A van tweakers ook niet :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Nomad schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:20:
[...]

yup, ebay wil ook een lekker stukje van de taart en dat is bij marktplaats niet zo :)
en bij V&A van tweakers ook niet :)
Ik zag het net staan inderdaad. 8% verkoopcommissie is nogal wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Nikeo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:48:
Op eBay ben je ~€50 (afhankelijk van welk land) kwijt wanneer je 1 SSD wil verkopen. Verkoopcommissie is 8-10% met een maximum van 40-50 euro plus nog wat aanbiedkosten.

Verkoop je ze samen in één aanbiedingen dan betaal je dus nog steeds €40-50. Nu heb ik ook al het idee opgevat om dus beide SSD's samen aan te bieden voor €1000 op eBay Duitsland, maar dat idee blijkt iemand anders ook al te hebben gehad: http://www.ebay.nl/itm/NE...atten&hash=item41632f9824

En die heeft ze niet weten te verkopen.

Met één SSD voor €500 van een Duitse verkoper met betere feedback lukt het wel: http://www.ebay.nl/itm/Sa...atten&hash=item2c6371adbe (ook een HAGH, Dell dus)

[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 19-03-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 18:45
Zo terug van weggeweest, inmiddels laptop verkocht. SSD heb ik op ebay.de gezet. 530 euro voor gevangen kreeg 511 op mn rekening ivm ebay kosten. Is te doen. Zal nu de 2e nog verkopen, mocht de prijs te laag zijn dan hou ik hem zelf wel. Je kan namelijk wel een minimum instellen.

Donatie doe ik zodra het circus in z'n geheel verkocht is.
Toch wel een beetje spijt van de verkoop laptop. Kijk nu weer naar m'n HP 15" elite book wat een bagger scherm.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Appie Heijn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:56:
Toch wel een beetje spijt van de verkoop laptop. Kijk nu weer naar m'n HP 15" elite book wat een bagger scherm.
:P Nu weet je waarom ik er altijd keihard op hamer een laptop te kopen met een fatsoenlijk scherm...

Moest je geen paypal fees betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Anoniem: 303530 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:58:
[...]

:P Nu weet je waarom ik er altijd keihard op hamer een laptop te kopen met een fatsoenlijk scherm...

Moest je geen paypal fees betalen?
Haha had geen keuze helaas, werk-laptop. Had hiervoor een Dell E6400 met 128GB SSD, ding koste destijds 3k en had ook wel een redelijk scherm. Helaas heb ik bij de huidige baas HP :X

Maaruh ipad3 scherm Darkstone proof? >:)

Geen paypal fee kunnen traceren.

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 19-03-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Appie Heijn schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:56:
Zo terug van weggeweest, inmiddels laptop verkocht. SSD heb ik op ebay.de gezet. 530 euro voor gevangen kreeg 511 op mn rekening ivm ebay kosten. Is te doen. Zal nu de 2e nog verkopen, mocht de prijs te laag zijn dan hou ik hem zelf wel. Je kan namelijk wel een minimum instellen.
Heb jij ook als verkoper een status op ebay, of alleen feedback als koper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Voor degene die het betreft. Mijn cashback op haalmeeruitjecard is net goed gekeurd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik heb even een berg reacties naar de TC gegooid ivm een offtopic discussie (excuses voor de nuttige comments die in de posts stonden die ik heb verwijderd).

Graag in het vervolg de discussie Moreel/Ethische zaken bij extreem lage verkoopprijs gebruiken mbt de ethiek van het 'gebruik' maken van dit soort 'aanbiedingen'.

Daarnaast nog even een kleine waarschuwing. Dit topic heeft inmiddels 46 topic reports hetgeen aangeeft dat er regelmatig ingegrepen moet worden. Verpest de discussie niet, anders is er straks helemaal geen discussie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
W3ird_N3rd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:58:
[...]

Heb jij ook als verkoper een status op ebay, of alleen feedback als koper?
Grootendeels als koper, 2-3 als verkoper. Heb wel een duits postadres, dat scheelt wel behoorlijk. Verder Paypal als prefered betaalmiddel. In principe loopt een koper dan eigenlijk geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:33
Cyberpope schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:42:
Voor degene die het betreft. Mijn cashback op haalmeeruitjecard is net goed gekeurd. :P
Nice, thx. Die van mij is ook goedgekeurd zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
En ook ik heb eindelijk de orderbevestiging ontvangen.
Zal dan ook niet meer lang duren en dan heb ik hem ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Cyberpope schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:42:
Hier ook, geweldig! De laptop komt daardoor uiteindelijk op € 930,92. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Ook ik heb een SSD verkocht hier in de V&A en vond het uiteindelijk zinloos om de andere te houden van 512GB, ik vond het gewoon onnodig veel.
Daarom ook aangeboden via eBay als een van de eersten denk ik, 2-3 weken geleden. Ook rond de 500 voor gevangen met de kosten er vanaf. Dat is dus zeker een betere deal, aangezien de markt in het buitenland nog niet overstroomd is met SSD's.

De laptop staat hier op het bureau met een kleinere 128GB SSD Crucial M4 die ik nog had. Werkt als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
En bij mij is hij dan nu ook op "in productie" gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Dat zou dan eens eindelijk tijd worden... Balen dat het zo lang moest duren voor je, maar beter laat dan nooit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddawg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Voor de administratie: raad eens wat er gisteren is bezorgd? Juist. Mijn nieuwe XPS 17. Eindelijk. Het heeft ongeveer 12 telefoontjes, 30 forums en 2 juridisch getinte brieven, alsmede 3 uitstellingen gekost, maar dan heb je ook wat. Ik ben helemaal in mijn nopjes, op 1 ding na. En dat is de ventilator. Ah well Karma is a bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Gaaf man! Lekker spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Die van mij is vandaag verzonden volgens de ups kan ik hem donderdag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Kan er nu ook van genieten :D. Echt een heel fijn laptopje. Het scherm is erg mooi. Vooral de 3d :P :P :P. Heb alleen nog getest met CIV 5. Wel jammer dat het een glanzend scherm is. Maar de snelheid :D. En hij is maar een klein stukje groter dan mij 6 jaar oude laptop. Heb zelf de samsung ssd gekregen. Ben er erg blij mee en vooral voor die prijs. Al het wachten is het echt waard :D

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 05-04-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Arnoud Engelfriet schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:30:
Beste iedereen, ik vind het heel erg tof dat jullie aan me denken maar dit is echt niet nodig hoor :)

Ik ben blij te zien dat onze aanpak heeft geleid tot succes. Als je nu vindt dat het advies je $X waard was, dan zou ik je willen vragen $X te geven aan Bits of Freedom, www.bof.nl. Zij kunnen er meer nuttige dingen mee doen dan ik.

Mocht iemand weten hoe je extra geheugen in die Zenbook van mij propt dan hoor ik dat wél graag. Is offtopic, weet ik, maar ik erger me rot dat dat niet blijkt te kunnen. ([afbeelding] voor tips)
Nog een kleine reminder voor de Bits of Freedom donatie ;) Ik heb alles nu financieel afgerond dus ik zal een tientje overmaken nu. Bedankt.

Edit: handmatig een bedrag overmaken naar Bits of Freedom Amsterdam op rekeningnummer 554706512 is denk ik de makkelijkste manier!

[ Voor 7% gewijzigd door Nikeo op 06-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan1995
Ik heb mijn laptop ook al binnen sinds 2 april, heb hem alleen nog niet veel gebruikt.
Ik heb beide ssd's al verkocht, en heb ze nauwelijks gebruikt om de koper te garanderen dat hij zo ongebruikt mogelijke ssd's te krijgen. Maar het opstarten van de laptop heeft me nu al overgehaald om zeker weer een ssd (wel een kleinere) terug te kopen. Ik neem verder nog een 500GB gewoon schijfje ernaast, en dan ben ik tevreden.

Ik vind wel dat ik het schrijven van een review verschuldigd ben te schrijven, dus dat ga ik denk ik ook doen ;)

[ Voor 1% gewijzigd door henkjan1995 op 07-04-2012 13:39 . Reden: klein spellingsfoutje:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vandaag eindelijk de bevestiging van Paypal; Had 29 maart een tientje overgemaakt naar DaMarcus voor de Bits of Freedom pot.
Heren en/of dames Tweakers nogmaals bedankt voor het mogelijk maken dat Dell deze mooie laptop voor een matsprijs in mijn bezit liet komen _/-\o_
En ook Dell natuurlijk :>
(Edit: foute smilie :( )

[ Voor 5% gewijzigd door raceneus968 op 12-04-2012 00:34 ]

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen