Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Haalmeeruitjecard.nl

Via de website haalmeeruitjecard.nl kun je als je betaald met je Mastercard CreditCard een bepaald percentage van die aankoop teruggestort krijgen op je CC-rekening. Ze werken samen met meer dan 480 (grote) bedrijven en de cashback kan varieren van enkele procenten tot tientallen procenten.

Je kan shoppen in verschillende categorieen zoals computers, boeken, fashion, kids enzovoort..

Via de website volg je een linkje naar de desbetreffende winkel, maakt daar je order aan, betaald met je CreditCard en dan wordt de cashback later teruggestort op je CC-rekening, de zogenaamde cashback.

Het werkt volgens een principe van 5 stappen:
1. U registreert zich gratis en u logt vervolgens met uw gegevens in op deze site.

2. U zoekt uw favoriete product of webwinkel.
U klikt op de webwinkel van uw keuze door op de button: “naar webwinkel” te klikken

3. U maakt uw order aan en na bestelling betaalt u het aangegeven bedrag met uw MasterCard.

4. Op uw accountpagina van Haalmeeruitjecard ziet u binnen 48 uur
de status van de te ontvangen cashback korting. Deze ontvangt u op uw creditcardrekening.

5. Vul je CC gegevens in zodat de cashback op jouw rekening teruggestort kan worden.

Wat ik in dit topic wil bespreken zijn vragen zoals: Heeft er iemand ervaringen met deze actie / website? Bij welke winkel heb je besteld? Is het allemaal goed gegaan? Kon je inderdaad binnen 48 uur je cashback zien? Hoe is deze cashback verlopen? Wanneer was de cashback teruggestort op je rekening? Wat zijn je algemene indrukken van de site, actie, helpdesk? Problemen gehad? Opgelost?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zelf heb ik 1 order gedaan via haalmeeruitjecard.nl, maar de 48 uur is daarvan nog niet verlopen.. M'n cashback staat ook nog op 0,0 dus ik wacht het nog even af.. In een Dell topic waren er al wat problemen die ik las over het niet toevoegen van de order / geen cashbacktegoed.. dus dat beloofd veel goeds.. We wachten het dus maar af.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Leuk idee. Toevallig bekend of Visa ook zoiets heeft?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Toevallig heb ik me ook aangemeld op de site een paar dagen terug. Er zijn helaas veel shops die geld vragen voor het verwerken van een CC transactie. Eigenlijk raak je daarmee het geld wat je 'verdient' ook eigenlijk weer kwijt. Alleen bij toko's die geen geld vragen voor het gebruik van de CC is dat interessant. Ik weet in ieder geval dat Dell dat is en bol.com ook geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:14
Ik heb mijn dell laptop besteld met deze actie. Na 24uur stond het cashback te goed op mijn account. maandje later was het geverifieerd en kon ik het laten terugstorten. Er staat dat dat nu gebeurd is, nu afwachten of het op mijn rekening weer komt.

P.s. belangrijke stap tijdens het registratieproces wat beschreven staat in de TS is dat je ook je credit card moet registeren na het inloggen. Anders heb je er nog steeds niets aan. Pas dit aub even aan voordat het mis gaat bij iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Creditcard registreren na inloggen? Wat bedoel je daar precies mee? Als je je wil registreren moet je
je naam, kaartuitgevende instantie aangeven? Die CC registreren is alleen bedoeld zodat ze weten op welk rekeningnnummer ze het moeten storten toch? Dit is toch niet nodig voordat je een order plaatst bedoel ik?

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 26-10-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 15:50
Ik had mij geregistreerd, aangegeven welke credit card ik heb, mail ontvangen en geactiveerd.
Laptop eergisteren besteld.
Maar kom er hierdoor nu achter dat ik nog niet mijn creditcardnummer bij meeruitjecard had geregistreerd.
Ik neem aan dat ik nog wel recht heb op de 20% cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zou zeggen even afwachten, ik zit in hetzelfde parket.. In de stappen op de website staat niet dat je je CC moet registreren dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed werkt.. Volgens mij is dat dus alleen om de cashback (die je dan moet hebben staan) kan laten storten op je rekening. Alleen Dell is nogal langzaam ofzo als ik dat zo lees in oa het XPS15-topic. Mijn order is pas 1,5 dag oud ofzo, dus ik wacht tot vrijdag, als er dan nog geen cashback staat ga ik pas contact opnemen met de klantenservice van haalmeeruitjecard.nl, komt wel goed denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Ikzelf heb wel van te voren geregistreerd, om er zeker van te zijn niet achteraf tegen problemen aan te lopen. De precieze gang van zaken verplicht vanuit HMUJC weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja als ik dit had geweten had ik het ook wel ingevuld, just to be shure, maar stond niet in de vier stappen..
Achja afwachten dus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zijn er echt shops die 'tientallen procenten' aan je terug geven? Ik zit wat door de lijst met shops en kortingen te bladeren, het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien is zes procent.

Jammer trouwens dat er nog steeds geen korting mag worden gegeven op Nederlandstalige boeken.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 26-10-2011 14:04 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dell geeft 20,0%

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 26-10-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zeer interessant! Ik zie trouwens dat iBood en Groupon er ook bij staan, daar koop ik toch nog wel eens wat. Ik kende dit initiatief nog niet, nu dus wel en het lijkt me de moeite waard. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper_online
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 09:42
Wat ik niet echt snap is waar het geld vandaan komt of wat er tegenover staat. Ik bedoel de wereld is toch niet gratis? Waarom kan je 'zomaar' geld terugkrijgen als je je inschrijft en betaalt met CC ipv iDeal oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit werkt op basis van cash back deals.

zie b.v. de link voor uitleg
http://pc-en-internet.inf...-je-internetaankopen.html

[ Voor 61% gewijzigd door Fietsbel op 26-10-2011 14:25 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Maar ik moet dus altijd via die site naar de betreffende website gaan?

Ik vind het een beetje een vaag principe, Ik zie dat itunes ertussen staat. Als ik een appje wil kopen moet ik dus altijd via die website itunes opstarten en dan kopen..
Als ik dat doe kom ik trouwens meteen terecht op de pagina voor een cadeaubon te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:16
Ik gok dat ze een cookie aanmaken zodat te zien is dat je via die site hebt besteld :).

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Bedankt voor de tip, ben benieuwd. Net een iPhone 4S besteld bij Apple.nl via haalmeeruitjecard.nl. Ben benieuwd wanneer ze tegoed bijschrijven en zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 15:23
Dit is gewoon een cash back kortings-principe, zoals er zoveel cash back sites zijn waar je ook zonder credit card gebruik van kunt maken. www.cashbacksvergelijken.nl is wel handig, kun je zien waar je de meeste korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:38:
Ik zou zeggen even afwachten, ik zit in hetzelfde parket.. In de stappen op de website staat niet dat je je CC moet registreren dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed werkt.. Volgens mij is dat dus alleen om de cashback (die je dan moet hebben staan) kan laten storten op je rekening. Alleen Dell is nogal langzaam ofzo als ik dat zo lees in oa het XPS15-topic. Mijn order is pas 1,5 dag oud ofzo, dus ik wacht tot vrijdag, als er dan nog geen cashback staat ga ik pas contact opnemen met de klantenservice.
En warempel er staat een cashback vermeld op hmujc.nl, wat natuurlijk top is :) Ik 'wacht op goedkeuring' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Mijn cashback is gisteravond gestort. Alles is dus in goede orde afgerond.

18-9-2011 laptop besteld
19-9-2011 bedrag te zien op hmujc.nl
19-10-2011 bedrag goedgekeurd
21-10-2011 terugstorting aangevraagd
26-10-2011 geld ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik wacht sinds de 12e van deze maand al op mijn geld van HMUJC, gaat toch om 150 euro. Staat nog steeds op "wacht op goedkeuring". Al ongeveer 2,5 week dus. Ben benieuwd, ik verwacht begin volgende maand wel dat hij aangeeft dat hij kan/mag uitbetalen.
Ging bij mij om een Dell laptop. 150 euro terug is toch lekker, nog naast al die kortingcodes die ik al invoerde bij de aanschaf :P.
(laptop was 1000 euro ofzo, nu straks 700 met al die kortingen als ook HMUJC heeft uitbetaald)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Geen zorgen Nomad, aangezien je bij Dell een afkoelperiode heb, en dus gedurende deze periode de laptop kan terugsturen wordt het saldo pas als die periode is afgelopen goedgekeurd.

Dit om te voorkomen dat mensen laptop bestellen, cash back ontvangen en vervolgens de laptop kostenloos retourneren en de cashback in eigen zak kunnen steken. Zoals je in mijn voorgaande post ziet duurde het voor mij bell iets meer als een maand voordat deze goedgekeurd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:47

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ja ik zag het staan inderdaad. Afwachten dan maar :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
"Met genoegen kunnen wij u meedelen, dat wij uw Cashback-tegoed van € 17,97 vandaag naar uw MasterCard creditcard rekening hebben overgemaakt. Het duurt vervolgens enkele dagen voor het geld op uw rekening staat." (15-03-2010)

Had begin van het jaar een laptop bij Dell besteld en gebruik gemaakt van haalmeeruitjecard.nl. Geld stond op het volgende afschrift bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie in diverse topics dat bij Dell een korting zou gelden van 20%, maar op de site van MasterCard staat toch echt maar 3%... Wat is nu waarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De waarheid is dat je te laat bent, omdat de 20% cashback liep tot en met 31-10-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:39:
En warempel er staat een cashback vermeld op hmujc.nl, wat natuurlijk top is :) Ik 'wacht op goedkeuring' :)
En na een weekje staat de status op 'goedgekeurd' dus alles lijkt goed te gaan, vrij snel, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 21:53
Hark_k schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:35:
www.cashbacksvergelijken.nl is wel handig, kun je zien waar je de meeste korting krijgt.
Hé deze site kende ik nog niet. Dank je wel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:47:
En na een weekje staat de status op 'goedgekeurd' dus alles lijkt goed te gaan, vrij snel, netjes!
En vandaag weer is gechecked en ik kon het laten overmaken naar m'n rekening, dus dat is gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een bestelling gedaan bij Dell via de link in hmujc.nl.
Op de website van hmujc is te lezen dat het inderdaad werkt door middel van cookies:
1.3. Hoe word ik herkend als lid van Haalmeeruitjecard.nl?
Wanneer u via Haalmeeruitjecard.nl aankopen doet bij een van de aangesloten webwinkels, wordt u automatisch herkend als lid van Haalmeeruitjecard.nl. Uw aankoop wordt geregistreerd via een "cookie", zodat wij later de Cashback Korting aan u kunnen uitkeren. Een cookie is een klein tekstbestand dat door uw internetbrowser op uw harde schijf wordt opgeslagen; het dient (onder meer) om informatie op te slaan over de route die bezoekers aan de website gevolgd hebben. Dit betekent, dat wanneer u rechtstreeks naar een webwinkel gaat, en niet via Haalmeeruitjecard.nl, uw aankoop niet via Haalmeeruitjecard.nl geregistreerd wordt, en u dus ook geen Cashback Korting ontvangt. Ook dient u tussen het bezoek aan de webwinkel via Haalmeeruitjecard.nl en de uiteindelijke aankoop geen andere websites te bezoeken, omdat dan het risico bestaat dat de cookie van Haalmeeruitjecard.nl wordt overschreven door de cookie van een andere website. Het mogelijke en ongewenste resultaat hiervan is dat de commissie voor uw aankoop niet aan Haalmeeruitjecard.nl wordt toegekend, waardoor MasterCard de Cashback Korting niet aan u kan toerekenen en uitbetalen. Daarnaast dient u met uw MasterCard creditcard te betalen, die u eerder op uw persoonlijke account hebt geregistreerd.
Dit ziet er allemaal erg gevoelig uit vind ik. Tijdens het bestelprocess bij Dell wilde ik bijvoorbeeld opgeslagen kortingscodes selecteren. Hiervoor werd nog een extra nieuw venster geopend waarin ik me opnieuw moest aanmelden, waarna dit extra venster weer in mijn winkelmandje kwam. Omdat ik dacht dat zo'n nieuw venster misschien de juiste cookies in de war schopte heb ik dit venster weggeklikt, en ben ik verder gegaan in het eerste venster wat ontstaan is uit de link van hmujc.nl. Nu vraag ik me af of ik met dit tweede venster en opnieuw inloggen misschien de juiste cookies heb overschreven, of dat ik misschien juist in het tweede venster verder had moeten gaan. Is er iemand die hier meer verstand heeft van cookies en kan inschatten of het bij mij nou wel of niet goed gegaan is?

De cashback is nog niet zichtbaar op de website, maar het is ook nog ruim binnen de 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De cashback is hedentendage nog maar 3% toch, dat weet je? Bij mij duurde het wel meer dan 48 uur trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:42:
De cashback is hedentendage nog maar 3% toch, dat weet je? Bij mij duurde het wel meer dan 48 uur trouwens.
Die 3% is bij mij nog steeds 50 euro, want ik heb een alienware machine gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamelijk precies na 48 uur kon ik zien dat ik over het nettobedrag van 1376,56 euro een cashback krijg van 82,59 euro. Dit is dus blijkbaar 6% ?!

Op het moment van bestellen stond er op de website 3% voor dell, en inmiddels staat er 4%. Waarom ik dan 6% gekregen heb is voor mij een raadsel. De status van de cashback is nog "wacht op goedkeuring".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Cashback krijg je over het exclusief BTW bedrag!

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg het inderdaad verkeerd. Ik bedoelde niet nettobedrag maar exclusief BTW bedrag. Echter kloppen de getallen nog steeds: Die 1376 euro is het bedrag zonder BTW, waardoor het nog steeds vreemd is dat ik 6% heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Op 28-11 via hmujc bij bol.com besteld. Helaas staat er niets in mijn account. Terwijl ik al vanaf het begin af aan al geregistreerd en alles goed ingevuld heb. Maar pas voor een paar dagen terug voor het eerst via hmujc besteld heb. Volgens mij gaat er flink iets fout bij mij. Ik hoop dat de bestelling van gisteren (dell) wel goed gaat.

Vraag: Hoe snel hebben jullie het erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42
Voor de geinteresseerden:

Er is weer een nieuwe actie tussen Dell en haalmeeruitjecard.nl. Tot en met 31-12-2011 krijg je nu 12,5% cashback op alle XPS desktops en notebooks. Profiteer ervan zou ik zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Dit is toch niet meer dan een reclame-site? Ik had er regelmatig reclame van gezien (via m'n creditcardaanbieder), maar de korting die ze geven is niet/nauwelijks de moeite.
En inderdada, veel bedrijven rekenen extra kosten bij CC-betaling, dan kies ik meestal een andere optie.
Via BCC had ik 2,68 euro korting kunnen krijgen op m'n stofzuiger als ik dit gebruikt had, da's genoeg voor welgeteld 1 stofzak dus schiet niet echt op. Ik koop vrij veel online, maar nauwelijks bij de deelnemende shops. Conrad bijvoorbeeld ontbreekt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Nou 12.5% op een laptop van 1000 euro zou ik toch wel als een leuke korting zien. Het mag dan niet voor elke winkel interessant zijn maar voor bijv. Dell is het toch best leuk.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberQuaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:51
Ik heb 25-10 een Dell XPS 502x laptop gekocht via haalmeeruitjekaart. Over de laptop ben ik super tevreden. Over Haal-meer-uit-je-kaart niet :( .
Ik keek na een week op mijn account of er al nieuws was over de cashback (20% voor mijn geval).
Er stond echter niks aangegeven. Contact opgenomen met de helpdesk en de factuur opgestuurd. Ze zouden even contact zoeken met Dell en zodra dat gelukt was zouden ze mij weer mailen. Na 2 weken nog steeds geen bericht dus weer contact opgenomen met haalmeeruitjekaart. Nu moet ik weer 10 werkdagen wachten op een reactie.

Ik zit dus al bijna anderhalve maand te wachten en ik weet nog steeds niet of ik de beloofde 20% korting krijg. Waardeloos !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mij staat er ook nog niets in. Heb een bestelling gedaan bij bol.com en dell.nl. Heb via email een reactie gekregen. Ze hebben een storing bij hmujc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 15:50
@ UberQuaker, bij mij exact hetzelfde, laptop 24-10 besteld, nog geen cashback gehad.
Heeft volgens hmujc te maken met drukte bij Dell en kreeg vorige week ook te horen dat er binnen 10 werkdagen duidelijkheid moet zijn over hoe of wat.
Er is dus nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Itt de berichten hierboven staat er op mijn hmujc.nl account nu een bedrag bij mijn cashbacktegoed. A
Afgelopen zondag besteld bij dell. Er staat echter nog wel "wachten op goedkeuring", maar daar wacht ik dan maar even op ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
RothaNL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:44:
Itt de berichten hierboven staat er op mijn hmujc.nl account nu een bedrag bij mijn cashbacktegoed. A
Afgelopen zondag besteld bij dell. Er staat echter nog wel "wachten op goedkeuring", maar daar wacht ik dan maar even op ;-).
Het wachten op goedkeuring duurt over het algemeen tot een maand na je besteldatum. Mijn geval was dus (uit me hoofd) 18 Sept besteld en 18 Okt goedgekeurd. Hier ging het ook om een Dell bestelling.

[ Voor 4% gewijzigd door Jwlb op 07-12-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Jwlb schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:15:
[...]

Het wachten op goedkeuring duurt over het algemeen tot een maand na je besteldatum. Mijn geval was dus (uit me hoofd) 18 Sept besteld en 18 Okt goedgekeurd. Hier ging het ook om een Dell bestelling.
Ok! Hou ik daar rekening mee. Hartstikke bedankt voor t melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11-09 22:49
Het duurt even, ongeveer 3-4 weken. Laptop gekocht bij DELL. Maar de poet is uiteindelijk binnen. Nu nog kijken hoe ik die van MC naar mijn rekening gestort krijg. :P

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 08-12-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Rekeningnummer linken en overmaken, staat in de TqS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mijn account staat nog steeds niets van mijn aankopen. :( Nu lees ik dat sommige na mijn ook via hmujc hebben besteld en wel hun aankopen in hun account staan. Word hier echt moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 14:26
Mijn ervaring is dat HMUJC in ieder geval een stuk minder snel is dan ze beweren. De site zelf is ook nogal traag. Na al dat neurotische inloggen van de afgelopen dagen :+ vraag ik mij af waarom je niet kunt instellen dat ze een mailtje sturen wanneer er iets aan je saldo verandert. Ik zal het 'ns aan de klantenservice vragen.

Ik wilde de werking eerst eens testen door een bestelling bij Bol en Zalando te doen, deze heb ik op 4 december geplaatst (en artikelen ook al ontvangen), maar daarvan is nog niets bijgeschreven. Afgelopen dinsdag toch maar een laptop bij Dell besteld omdat die een aanbieding hadden die ik niet kon laten lopen. En waarempel, vandaag is het bedrag van 93,86 bijgeschreven! Iets meer dan 48 uur later dus. De laptop wordt de 22e geleverd, dus zal het saldo rond 22 januari vrijvallen. Nu nog die van Bol en Zalando, ook al gaat dat om wat minder substantiele bedragen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je hebt nog een afkoelperiode bij Dell, dus het geld blijft nog wel een tijdje vaststaan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:48
Het duurde +/- 4 dagen voordat het er op stond (nog niet goedgekeurd) en uiteindelijk stond het binnen 2 weken goedgekeurd op mijn hmujc rekening.

Soms kan het dus best snel, maar ik heb geen flauw idee waarom het bij mij zo snel ging :)

Ik had trouwens een DELL XPS 17 met 20% korting besteld.

[ Voor 36% gewijzigd door redwing op 19-12-2011 14:43 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberQuaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:51
Woei ! *O*

Na slechts 49 dagen is eindelijk de cashback goedgekeurd en heb ik mijn Eurootjes binnen.
Ik begon wat moedeloos te worden maar het is goed gekomen dus.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
49 dagen is inderdaad het langste wat ik tot nu toe ben tegengekomen op dit, en andere fora. Goed te begrijpen dus dat je even schrik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier duurt het nog steeds van: stap 1. zien / stap 2. goedkeuren en stap 3. daadwerkelijk overmaken...
Maar dat ligt aan m'n CC waar het nu al drie weken op staat ofzo, maar pas eind vd maand wordt uitbetaald.

• pinokkia
Eindelijk vandaag mijn cashback kortingen zichtbaar in mijn account. Tevens is alles gelijk goed gekeurd.. Heeft de 2 mails naar de klantenservice toch geholpen. Heeft wel alles bij elkaar 14 dagen geduurd. Maar beter 2 weken wachten dan helemaal niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Het heeft bij mij allemaal vrij lang geduurd. Ik heb 22 oktober een dell XPS via de actie besteld. 10 dagen gewacht en nog steeds geen cashbackkorting in mijn overzicht. Daarna contact opgenomen (2 november) met de helpdesk die vervolgens 14 december met het verlossende woord kwam.

Wel gedurende de periode van 2 november tot 14 december netjes tweewekelijks een update gehad van de status...

[ Voor 3% gewijzigd door Stubby op 19-12-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

De 12.5 % korting actie met de Mastercard actie, geld deze alleen voor Mastercards die uitgegeven zijn door nederlandse banken/instanties? Ik heb namelijk een duitse Mastercard en zou deze graag willen gebruiken om de 12.5 % korting te krijgen op de aanschaf van mijn XPS 15 (zal ik bij Dell in duitsland bestellen).

Iemand een idee? _/-\o_

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:48
Log in op die site, registreer je kaart en je merkt vanzelf of je kaart wordt geaccepteerd of niet. Ik neem aan dat ze daar wel controleren of je kaart in aanmerking komt of niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Dat denk ik ook, mijn Neteller kaart deed het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Het gaat toch niet werken. Je moet namelijk via haalmeeruitjecard.nl bij de NL site van Dell bestellen. En ik wil bij Dell duitsland bestellen (wil het duitse toetsenbord) :(

Is er geen mogelijkheid om toch bij Dell duitsland te bestellen?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmbeard
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-02 18:14
Wil ook graag gebruik maken van de actie bij Dell. Ik laat me via de site van hmujc verwijzen naar de Dell site, maar om het 'backlit' toetsenbord te kunnen bestellen moet je een kleine aanpassing maken in de link om de klassieke weergave te krijgen van opties die je voor je laptop kunt kiezen. Ik heb weinig verstand van cookies. Zou die van invloed kunnen zijn voor de uiteindelijke bestelling en is het mogelijk dat de cashback korting niet werkt als ik het op de wijze probeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Naar Dell.nl, config maken, opslaan in mandje, naar hmujc, naar Dell, mandje openen, bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
weten jullie of ik ook gebruik maken van de "haalmeeruitjecard" actie als ik een laptop bij dell bestel via een telefonische offerte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dell weet dat, wij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Nog even terugkomend op een eerdere post van mij over bestellingen die ik heb gedaan bij Zalando en Bol: deze blijken niet doorgekomen bij HMUJC. Bij Zalando heb ik nog een andere kortingscode gebruikt (10%), die heb ik gekopieerd van een andere site maar daardoor lijkt de sessie niet meer vergrendeld te zijn geweest aan HMUJC. Wat er bij de bestelling bij Bol mis is gegaan weet ik niet. Daar gaat het om een korting van nog geen euro, dus ik heb geen zin om daar nog al te veel moeite voor te doen.
Het lijkt in ieder geval wel behoorlijk kritisch dat je via HMUJC naar de webshop klikt en daar vervolgens je bestelling afrondt zonder naar andere browser tabs/windows of misschien zelfs andere programma's te gaan. Voor mijn bestelling bij Dell heb ik (zoals anderen hier ook adviseren) eerst de laptop geconfigureerd en in mijn winkelwagen gezet, en vervolgens via HMUJC opnieuw de Dell site aangeroepen om de bestelling af te ronden.
Nog een tip als je bij een webwinkel nog een andere actiecode wilt gebruiken voor dubbele korting: de code alvast kopieren naar je clipboard (CTRL-c), via HMUJC naar de website gaan en voor het afrekenen de kortingscode pasten (CTRL-v). Hoef je niet te wisselen van applicatie/browserwindow en blijft de sessie vergrendeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Tinuz___ op 21-12-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zijn meer mensen die niet kunnen inloggen op de site van hmujc.nl?

Mijn wachtwoord én geheime vraag werd niet meer geaccepteerd, heb zelfs een nieuw account gemaakt, die geactiveerd en kan daar ook niet mee inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
Ik vroeg me eigenlijk af of de naam op de factuur ook dezelfde moest zijn als die op de credit card. Dit in verband met het feit dat iemand anders de laptop voorschiet..

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
AMD1800 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:26:
Ik vroeg me eigenlijk af of de naam op de factuur ook dezelfde moest zijn als die op de credit card.
Nee, dit hoeft niet. Bij HMUJC moet je de juiste tenaamstelling van de creditcard opgeven, als je bij Dell een andere persoon voor de factuur opgeeft kan het wel zijn dat Dell je nog belt ter check, dat is mij overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
is de site ook voor jullie ook al de hele week niet-beschikbaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:12:
is de site ook voor jullie ook al de hele week niet-beschikbaar? :?
Wilde net de site 'checken' en kwam er gewoon op hoor.
Of kun je niet 'inloggen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik kon met 2 accounts ook niet inloggen, heb toen maar een 3e gemaakt, met deze kon ik wel inloggen,

Als je een email stuurt hierover krijg je ee bericht terug in je account, welke ik dus niet mee kan inloggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:49
Bij mij werkt de site gewoon en kan ik inloggen. Zelfs de cashback van de laptop die ik afgelopen zaterdag heb bestelt, staat inmiddels verwerkt.. Als zal het nog wel even duren voordat ik werkelijk het geld krijg toegewezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
musicfreak schreef op woensdag 28 december 2011 @ 08:16:
[...]

Nee, dit hoeft niet. Bij HMUJC moet je de juiste tenaamstelling van de creditcard opgeven, als je bij Dell een andere persoon voor de factuur opgeeft kan het wel zijn dat Dell je nog belt ter check, dat is mij overkomen.
Moet ik dan bij de voornaam juist niet letterlijk de voornaam invoeren, maar de initialen?

Ik heb namelijk vanmiddag besteld bij Dell en ik zie nog niks verschijnen. Het HMUJC-account en het Dell-account, staan op verschillende email adressen. Dit is geen probleem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
AMD1800 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:43:
[...]

Moet ik dan bij de voornaam juist niet letterlijk de voornaam invoeren, maar de initialen?

Ik heb namelijk vanmiddag besteld bij Dell en ik zie nog niks verschijnen. Het HMUJC-account en het Dell-account, staan op verschillende email adressen. Dit is geen probleem toch?
Volgens mij is het genoeg om naar Dell te gaan via de link vanuit HMUKC (dus de speciale link). Ik heb maandag besteld maar heb ook nog geen tegoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
[...]

Je moet je naam opgeven zoals hij op je kaart staat.
Het HMUJC-account en het Dell-account, staan op verschillende email adressen. Dit is geen probleem toch?
Dat lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Laatst online: 11-09 12:27
Domme vraag. Ik heb net een account aangemaakt maar kan nergens zien hoe je je kaart daar nu registreert zoals een aantal keer is gesuggereerd. Iemand zin om een blinde even te helpen ?

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
[...]
Ik heb namelijk vanmiddag besteld bij Dell en ik zie nog niks verschijnen.
Dat duurt ongeveer 3 werkdagen (op de site staat binnen 48 uur, maar dat halen ze volgens mij bijna nooit)
Korvaag schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:00:
Domme vraag. Ik heb net een account aangemaakt maar kan nergens zien hoe je je kaart daar nu registreert zoals een aantal keer is gesuggereerd. Iemand zin om een blinde even te helpen ?
Pas als je eerste cashback is vrijgegeven en aan je uitbetaald kan worden komt dit aan de orde (zo ver ben ik overigens ook nog niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nou na bijna een week staat het er bij mij nog niet op, tickets worden ook amper op gereageerd. Voor een dienst van MasterCard vind ik dit toch wel enorm slecht geregeld allemaal, niet eens een telefoonnummer.

Volgende keer ga ik echt geen moeite meer doen voor die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan pas na twee weken ofzo een ticket aanmaken... Waarom zijn Nederlanders altijd zo ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
CLB schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:19:
Je kan pas na twee weken ofzo een ticket aanmaken... Waarom zijn Nederlanders altijd zo ongeduldig?
Waar staat het op de site dat dit pas na 2 weken mag? En waar staat het dat je zolang moet wachten tot de korting op je account staat?

Kreeg net een reply op mijn vraag:
Naar aanleiding van uw vraag over het niet verschijnen van uw aankooptransactie op uw account. We hebben hierover contact opgenomen met de betreffende webwinkel. Tot onze spijt moeten we u melden dat uw Cashback korting niet is geaccepteerd door deze webwinkel. Deze heeft Haalmeeruitjecard.nl niet beschouwd als zijnde de laatst bezochte website, alvorens u uw aankooptransactie heeft afgerond. Hierdoor kunnen we de aankooptransactie niet toevoegen aan uw account op Haalmeeruitjecard.nl
Echt wat een klotesysteem zeg, ik had DIRECT besteld nadat ik op de link had geklikt, en nog is het verpest, wat een gedonder zeg.

[ Voor 49% gewijzigd door Megamind op 30-12-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Megamind schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:59:
[...]

Volgens mij is het genoeg om naar Dell te gaan via de link vanuit HMUKC (dus de speciale link). Ik heb maandag besteld maar heb ook nog geen tegoed..
Bij mij is het begin december ook verkeerd gegaan. Ik hoefde alleen de bevestigingsmail naar hmujc toe mailen. Dit alles heeft 2 weken geduurd en is tevens toen gelijk goedgekeurd. Misschien een dat je dat moet doen en komt het alsnog goed.

PS: bij mij ging het wel om een bedrag van bijna €100 :) . Dus die loop ik niet graag mis.

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 30-12-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
pinokkia schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:34:
[...]

Bij mij is het begin december ook verkeerd gegaan. Ik hoefde alleen de bevestigingsmail naar hmujc toe mailen. Dit alles heeft 2 weken geduurd en is tevens toen gelijk goedgekeurd. Misschien een dat je dat moet doen en komt het alsnog goed.

PS: bij mij ging het wel om een bedrag van bijna €100 :) . Dus die loop ik niet graag mis.
Hoe bedoel je bevestigingsmail van hmujc? Ik heb niks gehad van ze.

Ik heb gewoon het stappenplan gevolgd:
1. Inlogd op die site
2. Op de Dell link geklikt
3. Besteld
4. Betaald met MasterCard

Of moet het nog ingewikkelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Megamind schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:41:
[...]

Hoe bedoel je bevestigingsmail van hmujc? Ik heb niks gehad van ze.

Ik heb gewoon het stappenplan gevolgd:
1. Inlogd op die site
2. Op de Dell link geklikt
3. Besteld
4. Betaald met MasterCard

Of moet het nog ingewikkelder?
Je hebt dat allemaal goed gedaan. Ik bedoel met bevestingsmail van Dell naar hmujc mailen. Als je bij Dell iets besteld online. Krijg je altijd een bevestigingsmail van je bestelling en die mail moet je naar hmujc toemailen. Dat is een bewijs dat je echt iets bij dell hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
pinokkia schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:58:
[...]

Je hebt dat allemaal goed gedaan. Ik bedoel met bevestingsmail van Dell naar hmujc mailen. Als je bij Dell iets besteld online. Krijg je altijd een bevestigingsmail van je bestelling en die mail moet je naar hmujc toemailen. Dat is een bewijs dat je echt iets bij dell hebt besteld.
Ze wilden de factuur hebben, deze kan je aanvragen bij MyFinancials (blijkt), maar daar heb je weer een PIN voor nodig welke ik niet heb.. Ik ga ze in ieder geval proberen de orderbon te sturen.

Edit:
Ik zie nu iets staan in de algemene voorwaarden:
Doe uw aankopen zonder gebruik te maken van andere kortingscodes. Deze kunnen niet worden gecombineerd met Cashback kortingen. Ook aanbiedingen die rechtstreeks door de webwinkel worden aangeboden, kunnen niet worden gecombineerd met de Cashback korting;
Ik had dus een 10% code ook opgegeven, blijkbaar mag dat dus niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Megamind op 30-12-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Megamind schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:00:
[...]

Ze wilden de factuur hebben, deze kan je aanvragen bij MyFinancials (blijkt), maar daar heb je weer een PIN voor nodig welke ik niet heb.. Ik ga ze in ieder geval proberen de orderbon te sturen.

Edit:
Ik zie nu iets staan in de algemene voorwaarden:

[...]

Ik had dus een 10% code ook opgegeven, blijkbaar mag dat dus niet.
De pincode staat in de bevestigingsmail ergens rechts bovenaan en ik heb ook gewoon met 10% kortingsbon ook toegepast.

Je hebt toch van Dell Orderbevestiging gekregen? In diezelfde mail staat een PDF bestand en dat is je factuur wat je besteld heb.

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 30-12-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 18:12
Ik wilde net een XPS15 gaan bestellen echter nu twijfel ik door al deze ervaringen.

Ik wilde gebruik maken van de HMUJC.nl + 10% kortingsactie (dell waardebon), kan ik deze gok nu wel of niet wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
O_Tiby schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:23:
Ik wilde net een XPS15 gaan bestellen echter nu twijfel ik door al deze ervaringen.

Ik wilde gebruik maken van de HMUJC.nl + 10% kortingsactie (dell waardebon), kan ik deze gok nu wel of niet wagen?
Gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 16:49

Nikeo

Jawelles

Voor mensen die op de laatste dag nog van zorgverzekering wisselen: check of je via haalmeeruitjecard of andere cashbacksites (www.cashbacksvergelijken.nl) provisie krijgt voor het afsluiten van een verzekering via zo'n site.

Zo kreeg ik 20 euro voor een verzekering die ik toch al wou. Sommige verzekeringen geven iets van 50 euro premie. Loont de moeite wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Wat een gedoe zeg met die toko, weer een antwoord gehad dat ze gebeld hebben met Dell maar dat ik echt geen recht heb op de korting
Ons systeem gebruikt cookies om uw aankopen in de betreffende webwinkel te kunnen traceren. Het is daarom noodzakelijk dat u cookies accepteert en deze niet verwijdert.

Houdt er rekening mee dat software voor het blokkeren van banners (zoals AdBlock) cookies kunnen blokkeren. We adviseren u daarom deze software uit te schakelen voordat u een aankoop doet.
Daarnaast kunnen sommige antivirus-programma’s (zoals Kaspersky) ook cookies blokkeren. We adviseren u daarom de instelling voor cookies opnieuw in te stellen of uit te schakelen voordat u een aankoop doet.
Leuk dat ze daar nu dan mee komen, en geen mogelijkheid om het weer recht te zetten.

Mijn MasterCard gaat in ieder geval de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier wel een goede ervaring met Haalmeeruitjecard.
XPS 15 besteld op 7 December (door hem eerst geconfigureerd in mijn mandje te zetten, en daarna met een andere browser via de HMUJC site naar dell te gaan). Binnen 48 uur stond mijn cash back tegoed op de site.
Rond 21 december werd mijn cash back goedgekeurd waarna ik mijn rekening gegevens kon invullen. Een paar dagen later stond de status op betaald. Vandaag (10 jan) staat het geld dan ook eindelijk echt op mijn rekening.

Het duurt dus wel even, maar uiteindelijk was het zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Het cashback tegoed van mijn Dell aankoop (22 december geleverd) is ook al vrijgegeven. Da's sneller dan ik had verwacht, dacht dat het een maand zou duren. Ik vind het overigens een stuk minder interessant worden nu er verschil wordt gemaakt tussen Goldcards en "gewone" kaarten, een korting van een paar tiende procent maakt mij de pis niet lauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

07-12-2011 besteld via HMUJC
10-01-2012 bedrag bijgeboekt op m'n rekening

Je mag er dus van uit gaan dat de tijdsduur van bestellen tot de daadwerkelijk storting op je rekening ongeveer een maand duurt.

Ideale site!

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
troyk schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:
07-12-2011 besteld via HMUJC
10-01-2012 bedrag bijgeboekt op m'n rekening

Je mag er dus van uit gaan dat de tijdsduur van bestellen tot de daadwerkelijk storting op je rekening ongeveer een maand duurt.

Ideale site!
Bij mij is het wel goedgekeurd. Maar moet jezelf het cash tegoed een bevestiging geven om het te laten uitbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes, je moet het over laten schrijven naar je (CC)rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Op 2-2-2012 heb ik via hmujc weer een bestelling bij Dell gedaan. En nu weer staat de cashback er niet in :( . Ik heb alles van te voren gewist zoals cookies etc. Is deze site zo ontzettend slecht met zijn cashback registreren? Achteraf had ik het beter via shopkorting kunnen doen, want die zijn tenminste wel snel. (ook met het terug antwoorden via mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
pinokkia schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:38:
Op 2-2-2012 heb ik via hmujc weer een bestelling bij Dell gedaan. En nu weer staat de cashback er niet in :( . Ik heb alles van te voren geweest zoals cookies etc. Is deze site zo ontzettend slecht met zijn cashback registreren? Achteraf had ik het beter via shopkorting kunnen doen, want die zijn tenminste wel snel. (ook met het terug antwoorden via mail)
Welke browser gebruik je? Heb nu 2x iets besteld met Firefox, beide keren mislukt. Ik raad iedereen dan ook sterk aan alleen Internet Explorer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Megamind schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:16:
[...]

Welke browser gebruik je? Heb nu 2x iets besteld met Firefox, beide keren mislukt. Ik raad iedereen dan ook sterk aan alleen Internet Explorer te gebruiken.
Ik gebruik Internet Explorer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het is 3/4 dagen geleden, rustig aan.. Bij mij verscheen het na een week ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Zelf besteld via Firefox en is allemaal goedgekomen.
Pagina: 1 2 Laatste