Oud topic, maar toch eens reageren. Ik heb de nodige ervaringen met deze site, helaas zijn die ervaringen niet zo best.
In het begin werkte het redelijk goed, soms duurde het wel lang voordat de korting ook werd goedgekeurd. Alleen is het de laatste tijd ronduit slecht. Dit jaar is
geen enkele transactie goed gegaan. Vliegtickets besteld bij een aangesloten deelnemer, maar transactie werd niet geregistreerd. Bestellen bij diverse aangesloten winkels werkt ook niet. En bij navraag krijg je hele vage antwoorden, zoals dat ik misschien niet ingelogd was toen ik de winkel bezocht (ik weet heus wel wanneer ik ingelogd ben

). Uiteindelijk komt er niets van terecht, ze kunnen niets voor me doen.
Ik heb nu weer de korting misgelopen, 2 weken geleden wat besteld dmv het aanklikken van de webwinkel (jawel, ik stond ingelogd!), maar opnieuw niet terug te vinden in het overzicht. Ik ben een beetje moe om ze elke keer weer te mailen en elke keer weer met lege handen te staan.
Ik ben geneigd om een melding te maken bij de reclame code commissie, want ze adverteren wel leuk met korting, maar je krijgt uiteindelijk niets