Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:27:
Het is 3/4 dagen geleden, rustig aan.. Bij mij verscheen het na een week ofzo
Vrijdagnacht 03-02-2012 om 01:00 een laptop besteld bij Dell via de constructie van eerst in mandje
plaatsen, opslaan, inloggen op HMUJC.nl en dan naar het opgeslagen mandje gaan en betalen maar via CC.

Vandeweek nog niet ingelogd op HMUJC.nl en via de status van Dell staat mijn order opeens op 06-02-2012..
Naja dat terzijde, zojuist gekeken en op HMUJC.nl staat keurig een nog goed te keuren cashback van 7% :)

Op een config van net iets meer dan 850 ex BTW, 1000 inc BTW is dat toch weer 60,00 euro..
Had leuk geweest natuurlijk als er net weer een %20,00 actie was, of een %12,50 net als eind 2011, mja ;)

Wanneer het weer op m'n rekening staat zie ik wel, aangezien ik studentenCC heb, duurt dat wel een tijdje :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Bij mij staat het er vandaag ook op. Voor het eerst dat het goedgegaan is. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Told ya, even geduld en het komt vast wel goed!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:45
Heb maar een mailtje gestuurd met een kopie van de orderbevestiging van Dellnaar HUC, had tot op heden nog niets gezien als tegoed zijnde. Heb toch de laptop ongeveer gelijk met jullie besteld.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
Iemand cash back ervaring bij de bestelling van een apple product ?
Zo ja, ging dit probleemloos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:09:
Vrijdagnacht 03-02-2012 om 01:00 een laptop besteld bij Dell via de constructie van eerst in mandje
plaatsen, opslaan, inloggen op HMUJC.nl en dan naar het opgeslagen mandje gaan en betalen maar via CC. Vandeweek nog niet ingelogd op HMUJC.nl en via de status van Dell staat mijn order opeens op 06-02-2012.. Naja dat terzijde, zojuist gekeken en op HMUJC.nl staat keurig een nog goed te keuren cashback van 7% :) Wanneer het weer op m'n rekening staat zie ik wel, aangezien ik studentenCC heb, duurt dat wel een tijdje :+
Status is nog steeds 'in afwachting', maar ik zal wel een nieuwe Dell-order krijgen, dus ben benieuwd, hoe ik
dat met HMUJC kan regelen. Stuur tezijnertijd gewoon een mailtje met de nieuwe orderbevestiging / betaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Mijn bestelling bij Dell (ordernummer niet veranderd door Dell) wordt vandaag geleverd, maar nog geen goedkeuring bij HMUJC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nieuwe order van Dell gekregen, nieuw ordernummer, maar de oude bestelling van 03/02 staat nog op 'in afwachting' op HMUJC.nl, ik wacht het af en anders ga ik even met ze in beraad over de nieuwe order / linken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
En nog steeds in afwachting van de HMUJC cashback (item inmiddels geleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ze wachten volgens mij de afkoel periode nog af, wat ik hier in het topic gelezen heb.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Jumpman: Staat je status nog op 'in afwachting' of 'in verwerking' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op 19 januari via HMUJC besteld, tot op heden helaas nog geen cashback.

Al diverse support cases aangemaakt, herhaaldelijk gevraagd om status updates, maar duidelijk wordt het niet. Het gaan om net geen € 35,-, maar ik vind het teveel om zomaar te zeggen laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:33:
Nieuwe order van Dell gekregen, nieuw ordernummer, maar de oude bestelling van 03/02 staat nog op 'in afwachting' op HMUJC.nl, ik wacht het af en anders ga ik even met ze in beraad over hoe of wat...
De order is inmiddels betaald en staat nog steeds op 'in afwachting' bij HMUJC.nl

Vorige keer ging het geheel wel stukken sneller, toen stond het binnen een week op 'goedgekeurd'...
Maar door alle Dell perikelen, nieuwe order en weet ik het allemaal wacht ik het dus maar even af nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nog steeds in afwachting, en acht dagen vanaf levering verder (afkoelperiode koop op afstand).

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 05-03-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Bij mij staat het bedrag ook nog in afwachting (na bestelling van de Dell laptop op 3 februari 2012). Ben benieuwd wanneer dit goedgekeurd gaat worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Bij mij staat ook "in afwachting" bestelling 2-2 en geleverd 2-3 8) . Alleen bij mij gaat het altijd fout bij hmujc. Ik moet er elke keer achter aan gaan. Zal nu dus ook weer zijn. :X

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik had HMUJC een mail gestuurd over het hoe of wat over mijn 'afwachting' die al 5 weken zo staat:

Hierbij informeren we u dat onze webwinkels tot 70 dagen de tijd hebben om uw Cashback goed te keuren.
Mits u alle stappen van onze procedure hebt aangehouden.

We verzoeken u ons te contacten, als uw Cashback na de vervaldatum nog steeds niet is goedgekeurd.

_O- 70 dagen, what the fucking fuck :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
CLB schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:05:
Ik had HMUJC een mail gestuurd over het hoe of wat over mijn 'afwachting' die al 5 weken zo staat:

Hierbij informeren we u dat onze webwinkels tot 70 dagen de tijd hebben om uw Cashback goed te keuren.
Mits u alle stappen van onze procedure hebt aangehouden.

We verzoeken u ons te contacten, als uw Cashback na de vervaldatum nog steeds niet is goedgekeurd.

_O- 70 dagen, what the fucking fuck :X |:(
Ik wacht nu ook al 5 weken op goedkeuring. :/
Maar het kan dus nog komen. :)
Geduld is een schone zaak.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:38
Louise525 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:46:
[...]
Ik wacht nu ook al 5 weken op goedkeuring. :/
Maar het kan dus nog komen. :)
Geduld is een schone zaak.
Wonderlijk, mijn aankoop bij Dell was na een week of 3 al vrijgegeven, maar een aankoop die ik bijna 7 weken terug bij BCC gedaan heb (een veel kleiner bedrag) is nog steeds in afwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Bestelling bij Dell gedaan op 31 januari, vandaag per email van HMUJC bericht gehad dat mijn cashback-tegoed was goedgekeurd en kon worden overgemaakt naar mijn CC-rekening. Dat heb ik dus ook meteen gedaan. Ik ben wel heel blij dat dit verhaal na 46 dagen eindelijk is afgerond! :*)

Ook netjes dat HMUJC hierover zelf een berichtje stuurt. :)

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:49
Ik heb gisteren de mail gehad. Inderdaad wel netjes dat ze je hier snel een mail over sturen en het 'direct' overmaken. Alhoewel ik verwacht dat ze er nog wel een dagje rente van trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:38
Een mail dat je cashback tegoed is vrijgegeven? Dat is dan wel een prettige nieuwe feature! Het kan trouwens nog wel een week duren voordat je het geld daadwerkelijk op je rekening hebt (begrijp ik uit voorgaande posts, ik spreek (nog) niet uit ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:49
Ja, en ook een mail nadat het naar je rekening over hebt laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:09:
[...]

plaatsen, opslaan, inloggen op HMUJC.nl en dan naar het opgeslagen mandje gaan en betalen maar via CC.

Vandeweek nog niet ingelogd op HMUJC.nl en via de status van Dell staat mijn order opeens op 06-02-2012..
Naja dat terzijde, zojuist gekeken en op HMUJC.nl staat keurig een nog goed te keuren cashback van 7% :)

Op een config van net iets meer dan 850 ex BTW, 1000 inc BTW is dat toch weer 60,00 euro..
Had leuk geweest natuurlijk als er net weer een %20,00 actie was, of een %12,50 net als eind 2011, mja ;)

Wanneer het weer op m'n rekening staat zie ik wel, aangezien ik studentenCC heb, duurt dat wel een tijdje :+
Tijdje geleden al de laptop besteld, heeft een tijd op 'in afwachting' gestaan maar het is goedgekeurd..
Nu overgemaakt, wanneer het op m'n rekening staat zie ik wel.. Heb 'n studentenCC, dus dat duurt nog wel ff.

Maar best het is weer gelukt, fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En het staat inmiddels ook op m'n rekening, dus dat is fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik heb geen mail gehad over beschikbaarheid van mijn cashbacktegoed maar het was er wel. In mijn studentencreditcard staat nu:

03-04-2012 Bij 57,71

Gaat om een Dell xps 17 die nog van ordernummer veranderd was ook. Dus petje af

Wordt pas rond de 1e elke maand afgeschreven of bijgestort op je lopende rekening.

[ Voor 19% gewijzigd door Nikeo op 06-04-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik kreeg vanochtend een mail dat mijn dell laptop cashback was goedgekeurd. Zie 1 post hierboven. Dat heb ik allang laten uitbetalen. Toen ik inlogde op haalmeeruitjecard stond er iets van 'overschrijven naar uw rekening kan op dit moment niet'. Nu ik weer inlog is het cashbacktegoed weg. Ze hadden blijkbaar al door dat er iets misging ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
Ik heb eindelijk na 10, tien, ja echt, 10 maanden mijn cashback op mijn rekening ontvangen. Ik had zelf ook schuld, omdat ik er niet direct achteraan ben gegaan, maar ik vind het toch een behoorlijke faal dat ik nadat ik al eenmaal contact op had genomen met de klantenservice dat nogmaals moest doen, omdat het geld er weer niet was.

Neemt niet weg dat ik de moeite wel wil nemen voor die extra 80 euro korting. Bovendien hebben ze wel tijdig gereageerd via hun klantenservice-pagina. Dus, vooral gebruik maken van deze voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Oud topic, maar toch eens reageren. Ik heb de nodige ervaringen met deze site, helaas zijn die ervaringen niet zo best.
In het begin werkte het redelijk goed, soms duurde het wel lang voordat de korting ook werd goedgekeurd. Alleen is het de laatste tijd ronduit slecht. Dit jaar is geen enkele transactie goed gegaan. Vliegtickets besteld bij een aangesloten deelnemer, maar transactie werd niet geregistreerd. Bestellen bij diverse aangesloten winkels werkt ook niet. En bij navraag krijg je hele vage antwoorden, zoals dat ik misschien niet ingelogd was toen ik de winkel bezocht (ik weet heus wel wanneer ik ingelogd ben |:( ). Uiteindelijk komt er niets van terecht, ze kunnen niets voor me doen.
Ik heb nu weer de korting misgelopen, 2 weken geleden wat besteld dmv het aanklikken van de webwinkel (jawel, ik stond ingelogd!), maar opnieuw niet terug te vinden in het overzicht. Ik ben een beetje moe om ze elke keer weer te mailen en elke keer weer met lege handen te staan.

Ik ben geneigd om een melding te maken bij de reclame code commissie, want ze adverteren wel leuk met korting, maar je krijgt uiteindelijk niets :(

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:52
yodeluxe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:40:
Oud topic, maar toch eens reageren. Ik heb de nodige ervaringen met deze site, helaas zijn die ervaringen niet zo best.
In het begin werkte het redelijk goed, soms duurde het wel lang voordat de korting ook werd goedgekeurd. Alleen is het de laatste tijd ronduit slecht. Dit jaar is geen enkele transactie goed gegaan. Vliegtickets besteld bij een aangesloten deelnemer, maar transactie werd niet geregistreerd. Bestellen bij diverse aangesloten winkels werkt ook niet. En bij navraag krijg je hele vage antwoorden, zoals dat ik misschien niet ingelogd was toen ik de winkel bezocht (ik weet heus wel wanneer ik ingelogd ben |:( ). Uiteindelijk komt er niets van terecht, ze kunnen niets voor me doen.
Ik heb nu weer de korting misgelopen, 2 weken geleden wat besteld dmv het aanklikken van de webwinkel (jawel, ik stond ingelogd!), maar opnieuw niet terug te vinden in het overzicht. Ik ben een beetje moe om ze elke keer weer te mailen en elke keer weer met lege handen te staan.

Ik ben geneigd om een melding te maken bij de reclame code commissie, want ze adverteren wel leuk met korting, maar je krijgt uiteindelijk niets :(
Je hebt wel van tevoren de cookies verwijderd? Daarnaast had mijn broer de ervaring dat je bij shopkorting (een ander site met cashback) niet op een ander site mocht klikken/ niet de pagina mocht verlaten tijdens het gehele aankoopproces. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Exor schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:51:
[...]

Je hebt wel van tevoren de cookies verwijderd? Daarnaast had mijn broer de ervaring dat je bij shopkorting (een ander site met cashback) niet op een ander site mocht klikken/ niet de pagina mocht verlaten tijdens het gehele aankoopproces. :|
Dit heb ik 2x meegemaakt bij Dell, zo'n kutsmoes van de helpdesk of ik niet de verkeerde browser had gebrukt of dat ik wel eerst m'n cookies had verwijderd.

Sorry hoor maar dit soort amateurisme doe ik niet meer aan mee, ik betaal met mijn creditcard, waarom kan het niet daar aan gelinkt worden zoals in alle andere landen ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Megamind schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

Dit heb ik 2x meegemaakt bij Dell, zo'n kutsmoes van de helpdesk of ik niet de verkeerde browser had gebrukt of dat ik wel eerst m'n cookies had verwijderd.

Sorry hoor maar dit soort amateurisme doe ik niet meer aan mee, ik betaal met mijn creditcard, waarom kan het niet daar aan gelinkt worden zoals in alle andere landen ter wereld.
Heb dit ook een keer gehad bij shopkorting.com dit ging toen om een flinke betaling, helpdesk gemaild en de dame in kwestie had binnen een dag mijn order en korting achterhaald en alsnog toegekend. Mijn ervaring is dat ze zeker bereidwillig zijn te helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littlewouter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 12:20
spam

[ Voor 97% gewijzigd door Señor Sjon op 19-06-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
*bump* vandaag een mail gehad dat ze ermee gaan stoppen. Voor 15 oktober moet je in ieder geval je tegoed cashen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Weet Iemand hoe je je cashback op je Rekening kan laten storten? Ik kreeg namelijk een mailtje dat ze gaan stoppen en ik wil het geld graag overmaken naar mijn rekening. Nu heb ik een mailtje gehad hoe ik dat kan doen, maar hun beschrijnving klopt van geen kant...

[ Voor 75% gewijzigd door FrankGuthrie op 02-10-2015 18:49 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze boeken het saldo naar je creditcard. Ik heb alleen nog een actie pending staan, die moet ook maar heel snel duidelijk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Je kan alleen je cashback overmaken wanneer het saldo groter dan € 5,00 is en laat ik nou € 3,48 tegoed hebben.
Even afwachten wat ze bij de klantenservice te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb ze de vorige week gemailed, maar nog geen reactie ontvangen.

Sinds vandaag is er wel een knop 'Overmaken' waarbij je elk bedrag naar je cc kan overmaken. Het hoeft dus geen 5 euro meer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
Haal Meer Uit je Card stopt. Wij zullen uw vragen over Cashback t/m 31 december 2015 beantwoorden en behandelen.

Boek uw te goed voor 15 oktober over op uw eigen creditcard rekening. Daarna zal uw account automatisch worden gedeactiveerd

nog even snel doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:06
Het lukt mij niet de opbouwde cashback naar mijn creditcard over te boeken. Ik heb een aantal browsers geprobeerd, en twee vreditcards. Ik krijg telkens de melding:

Helaas moeten wij u meedelen, dat wij uw Cashback-tegoed vandaag niet naar uw MasterCard creditcardrekening hebben kunnen overmaken. Mogelijk zijn uw creditcardgegevens niet correct.
Probeer het later opnieuw. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik voor de correcte gegevens in, maar blijf de foutmelding krijgen. Heb vervolgens de klantenservice een bericht gestuurd, waarop ik een nietszeggend antwoord kreeg. Hierop heb ik opnieuw mijn vraag gesteld, verwijzend naar het eerdere ticket. Deze vraag is nog in behandeling. Dit terwijl vandaag de laatste dag voor het overzetten is, en er de toezegging was dat er voor vandaag gereageerd zou worden. Grr...

Weet iemand hier een oplossing voor de foutmelding die ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kreeg net een mail dat accounts tot 31-12 beschikbaar blijven.
U heeft onlangs een vraag gesteld aan de Klantenservice van haalmeeruitjecard.nl. We hebben deze in goede orde ontvangen en geregistreerd.

Helaas is het wegens grote drukte bij de Klantenservice niet gelukt om u te antwoorden voor 15 oktober 2015. Onze oprechte excuses hiervoor.

We willen u hierom graag laten weten dat uw account en de Klantenservice van Haalmeeruitjecard.nl toegankelijk zullen blijven tot 31 december 2015. We zullen ons uiterste best doen uw vraag vóór deze datum te behandelen. We vragen om uw begrip voor de vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik had een tegoed van € 16,50 bij haalmeeruitjecard. Ik kreeg bericht dat haalmeeruitjecard ging stoppen en dat ik mijn tegoed kon overschrijven naar mijn creditcard. Intussen had ik een andere creditcard dus dat ging niet lukken. Rechtstreeks overboeken naar een bankrekening ging ook niet.Ik kreeg het advies om over te stappen naar ebuy.nl. Vanuit ebuy.nl kan je, volgens haalmeeruitjecard, wel rechtstreeks overboeken naar een bankrekening. Voor het overstappen was Haalmeeruitjecard behulpzaam en ik kon direct inloggen bij Ebuy.nl. Hoera.
Echter, mIjn cashback bij ebuy.nl is € 0,36 (hoewel ik dus nooit wat heb gekocht). Mijn verklaring is dat het overstappen kennelijk € 16,14 kost (lekker verdienmodel). Hierover heb ik zeker 6x een email gestuurd naar zowel haalmeeruitjecard als ebuy.nl maar meer dan een standaard email (verwijzing naar klantenservice) krijg ik niet. Je komt er gewoon niet verder mee. Dus, als het mogelijk is incasseer dan je cashback bij haalmeeruitjecard en laat het niet overschrijven naar ebuy.nl want dan ben je het gewoon kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36

NSG

Je weet niks!

tweakers2013 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:25:
Ik had een tegoed van € 16,50 bij haalmeeruitjecard. Ik kreeg bericht dat haalmeeruitjecard ging stoppen en dat ik mijn tegoed kon overschrijven naar mijn creditcard. Intussen had ik een andere creditcard dus dat ging niet lukken. Rechtstreeks overboeken naar een bankrekening ging ook niet.Ik kreeg het advies om over te stappen naar ebuy.nl. Vanuit ebuy.nl kan je, volgens haalmeeruitjecard, wel rechtstreeks overboeken naar een bankrekening. Voor het overstappen was Haalmeeruitjecard behulpzaam en ik kon direct inloggen bij Ebuy.nl. Hoera.
Echter, mIjn cashback bij ebuy.nl is € 0,36 (hoewel ik dus nooit wat heb gekocht). Mijn verklaring is dat het overstappen kennelijk € 16,14 kost (lekker verdienmodel). Hierover heb ik zeker 6x een email gestuurd naar zowel haalmeeruitjecard als ebuy.nl maar meer dan een standaard email (verwijzing naar klantenservice) krijg ik niet. Je komt er gewoon niet verder mee. Dus, als het mogelijk is incasseer dan je cashback bij haalmeeruitjecard en laat het niet overschrijven naar ebuy.nl want dan ben je het gewoon kwijt.
ebuy.nl ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0uhNz9l.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Sorry. Je hebt gelijk. Het is ebuyclub.nl Het verhaal blijft hetzelfde.
Pagina: 1 2 Laatste