Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyverhoef
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 19:24
*knip mail die niet in dit topic lijkt te horen*

[ Voor 93% gewijzigd door Rukapul op 27-02-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niet leverbaar... Het topic begint weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:50

masauri

aka qwybyte

iets met visieuze cirkel?:-p

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLW
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online

BLW

Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:17:
Even de laptop gebruikt.
.....................
Vraagje; hoe lang duurt het ongeveer nadat je de laptop voor het eerst aanzet je iets kunt doen? Ik heb 'm ongeveer een uur geleden aangezet, zag even de DELL bios post, en verder alleen maar een knipperende underscore linksboven in beeld. Het SSD ('HDD') activiteitslampje brandt al wel de hele tijd ononderbroken.

Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28
BLW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:17:
[...]

Vraagje; hoe lang duurt het ongeveer nadat je de laptop voor het eerst aanzet je iets kunt doen? Ik heb 'm ongeveer een uur geleden aangezet, zag even de DELL bios post, en verder alleen maar een knipperende underscore linksboven in beeld. Het SSD ('HDD') activiteitslampje brandt al wel de hele tijd ononderbroken.
Uh bij mijn 3 maanden oude xps 17 met 128GB SSD duurt het minder dan een halve minuut. Ik denk dat jouw xps iets niet goed is. Kan de Ssd, geheugen etc zijn.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
[...]

Bij mij was het vrij snel. Ongeveer 10 minuten na het uitpakken kon ik hem al volop gebruiken.(incl eerste start up)
Ik ben echt zeer tevreden over de laptop (mijn eerste Dell overigens _/-\o_ ).
Opstarten duurt niet langer als 15 seconden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ hierboven
Ik zit niet met de stopwatch er bij. Ik heb 30 sec ruim genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
[...]

Tientallen seconden (20 of 30 seconden?), allereerste opstart meteen 40 seconden.

Ik denk als je zelf een installatie doet, dat je de boel nog wel wat kan versnellen.

Ervaringen en vragen kunnen we misschien beter in het Dell XPS 17 Ervaringen Topic houden ([Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 3).

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 21:40 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLW
  • Niet online

BLW

Dank voor jullie reacties! Ik ben er nu achter waarom er bij mij niets gebeurde. Toen ik de laptop vanmiddag geleverd kreeg schroefde ik 'm gelijk open om de SSD's te controleren. Ik heb ze er beide uitgehaald maar stom genoeg heb ik niet opgelet welke waar zet (op welke plek) :F . Met het terugzetten heb ik ze ongetwijfeld van plaats verwisseld.

Ik heb zojuist via de BIOS setup de boot volgorde aangepast waarbij ik de tweede SSD bovenaan heb gezet. Daarna ging het booten echt supersnel! :)

Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BLW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:52:
Dank voor jullie reacties! Ik ben er nu achter waarom er bij mij niets gebeurde. Toen ik de laptop vanmiddag geleverd kreeg schroefde ik 'm gelijk open om de SSD's te controleren. Ik heb ze er beide uitgehaald maar stom genoeg heb ik niet opgelet welke waar zet (op welke plek) :F . Met het terugzetten heb ik ze ongetwijfeld van plaats verwisseld.

Ik heb zojuist via de BIOS setup de boot volgorde aangepast waarbij ik de tweede SSD bovenaan heb gezet. Daarna ging het booten echt supersnel! :)
Gelukkig dat het allemaal goed is gekomen. Anders was het mooi balen als er iets defect was. Veel plezier ermee. Hoop dat de mijne voor eind maart komt. Kan ik mijn andere xps (precies dezelfde specificaties muv ssd) doorschuiven naar mijn oudste zoon.
ik word gek van mijn kids. Ze pikken alles in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Oh Chill. Ik ga even naar mijn werk en direct nieuwe order al in productie! Mijn andere vreemd genoeg nog verwerking van betaling =\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:17:
Even de laptop gebruikt. 3D werkt leuk en in de broweser en op youtube.com werkt het nu.
Gaat bij 3D nog een lampje branden of zo, ik heb een 3D-DVD proberen te kijken, maar ik kreeg geen 3D. Ook toen ik de bril aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:37
3d dvd?
Is dat niet zo'n groen-rode film? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:18:
3d dvd?
Is dat niet zo'n groen-rode film? :P
Is dat zo, zijn recente 3D films alleen op bluray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Voor zover ik weet bestaan er alleen maar 3D-blurayspelers, dus dat lijkt me wel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:22:
Waarbij er toch maar 2 slots bij de achterkant zitten en nog is twee onder het toetsenbord...?
Hmmm, dat zou wel jammer zijn, ik zou er nog 2 x 4GB bij willen zetten maar dat lijkt me niet zo 1,2,3 gedaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er zitten er 4 aan de achterkant. met een schroefje kan je erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Aan de onderkant achter het klepje met één schroefje, bij de twee HDD/SDD's. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:42:
Nee, er zitten er 4 aan de achterkant. met een schroefje kan je erbij.
Dan ga ik morgen eens kijken wat voor geheugen er in zit en een 2e setje bestellen (als de laptop er is :))...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:45
Toewan schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:55:
[...]

Dan ga ik morgen eens kijken wat voor geheugen er in zit en een 2e setje bestellen (als de laptop er is :))...
geheugensnelheid is 1333 MHz, hoeveel het is dat is verschillend per systeem ^^ meestal 2x2GB maar in deze gevallen kan het heel goed 1x4GB of zelfs 2x4GB zijn.

Zie deze link voor een plaatje van de onderkant (zonder klep)
http://www.storagereview....0-Dell-XPS-17-Install.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door mugenmarco op 28-02-2012 09:23 . Reden: link foto onderkant L702 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:09:
[...]

geheugensnelheid is 1333 MHz, hoeveel het is dat is verschillend per systeem ^^ meestal 2x2GB maar in deze gevallen kan het heel goed 1x4GB of zelfs 2x4GB zijn.

Zie deze link voor een plaatje van de onderkant (zonder klep)
http://www.storagereview....0-Dell-XPS-17-Install.jpg
Deze laptops hebben allemaal 2x4, met 2 vrije slots. Ik zie op dat plaatje de vrije slots niet, zitten die eronder?

Ah, got it: http://en.community.dell....L702X_2900_-Ram-Slots.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Jasper Janssen op 28-02-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:44
Ja, er zitten 2 ram slots boven elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
BTW, nog even terugkomend op die foute prijs voor de cruciaal 128 bij salland:
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is de prijs niet reëel, we kunnen deze dan helaas ook niet aanbieden voor dit bedrag.
Zo kun je dus *ook* reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Weet iemand waarom je de laptop niet met een i7-2640M dual core kunt configureren? Deze processor staat wel in het configuratielijstje, maar op het moment dat je hem selecteert krijg je een melding dat zowel het 3D scherm als de grafische kaart niet compatible zijn met de processor. Maar waarom staat die processor dan überhaupt als keuze in het lijstje? Want zowel het 3D scherm als de grafische kaart zijn verplichte keuzes. En waarom zouden het 3D scherm en de grafische kaart niet werken met de dual core processor?

Ik had de laptop misschien liever gehad met een dual core. Het parallelle rekengeweld van een quad core benut ik nauwelijks, en dan heb ik liever een processor met een hogere single core kloksnelheid en een lagere TDP (vanwege de warmteontwikkeling, en daarmee geluid van de ventilator). Zie ook de specs vergelijking van de standaard quad core i7-2670QM en de dual core i7-2640M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
slow whoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:57:
Weet iemand waarom je de laptop niet met een i7-2640M dual core kunt configureren? Deze processor staat wel in het configuratielijstje, maar op het moment dat je hem selecteert krijg je een melding dat zowel het 3D scherm als de grafische kaart niet compatible zijn met de processor. Maar waarom staat die processor dan überhaupt als keuze in het lijstje? Want zowel het 3D scherm als de grafische kaart zijn verplichte keuzes. En waarom zouden het 3D scherm en de grafische kaart niet werken met de dual core processor?

Ik had de laptop misschien liever gehad met een dual core. Het parallelle rekengeweld van een quad core benut ik nauwelijks, en dan heb ik liever een processor met een hogere single core kloksnelheid en een lagere TDP (vanwege de warmteontwikkeling, en daarmee geluid van de ventilator). Zie ook de specs vergelijking van de standaard quad core i7-2670QM en de dual core i7-2640M.
Indien het in jou ogen officieel wel hoort te kunnen raad ik je aan om even met Dell sales te bellen, dan heb je ook meer keuzes. De dell website geeft niet ALLE configuraties/opties weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Nu online
mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:02:
[...]

Indien het in jou ogen officieel wel hoort te kunnen raad ik je aan om even met Dell sales te bellen, dan heb je ook meer keuzes. De dell website geeft niet ALLE configuraties/opties weer.
Tja, ik heb m'n laptop nu al besteld natuurlijk. Ik weet ook niet zeker of het kan. Ik vroeg me af of er hier een slimmerik zou zijn die me kan vertellen of het wel of niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Jasper Janssen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:54:
BTW, nog even terugkomend op die foute prijs voor de cruciaal 128 bij salland:

[...]

Zo kun je dus *ook* reageren.
In hun geval is hun prijzen systeem gekoppeld aan een externe (leveranciers) database. Die hebben niet veel invloed op de prijzen. Zal juridisch wel iets makkelijker af te schuiven zijn.

Maar bij salland komt het wel eens vaker voor dat ze hele bijzondere prijsjes hebben en daar niet voor gaan leveren.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
slow whoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:05:
[...]

Tja, ik heb m'n laptop nu al besteld natuurlijk. Ik weet ook niet zeker of het kan. Ik vroeg me af of er hier een slimmerik zou zijn die me kan vertellen of het wel of niet zou kunnen.
het kan officieel wel (het moet ook gewoon kunnen werken) maar zoals ik al eerder had aangegeven is de Dell website kwa opties beperkt en zie je niet alle mogelijkheden kwa configuraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Je hebt een quadcore nodig om die 555M 3G fatsoenlijk bezig te houden en om 3D games te pushen, is vermoedelijk de redenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Nu online
mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:07:
[...]

het kan officieel wel (het moet ook gewoon kunnen werken) maar zoals ik al eerder had aangegeven is de Dell website kwa opties beperkt en zie je niet alle mogelijkheden kwa configuraties.
Volgens mij is het hier dus omgekeerd: Ik zie op de website een configuratie staan die ik niet kan configureren. Het gaat dus niet om dat er nog meer verborgen opties zouden zijn die niet op de website staan, het gaat er om dat de opties die nu op de website staan niet eens allemaal te configureren zijn.

Maar goed, jij zegt dus dat het met de dual core gewoon moet kunnen, en Jasper zegt dat je een quad core echt nodig hebt. Dat is dus de discussie die ik wilde voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Hm als iemand de laptop kwijt wil in volledige configuratie ben ik een kandidaat :)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
slow whoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:19:
[...]

Maar goed, jij zegt dus dat het met de dual core gewoon moet kunnen, en Jasper zegt dat je een quad core echt nodig hebt. Dat is dus de discussie die ik wilde voeren.
Ter verduidelijking: ik weet niet of je de quadcore echt nodig hebt, maar ik denk wel dat dat Dell's redenering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
kortom, het hoeft niet maar Dell verplicht het wel. Beetje onlogisch voor de koper lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Denzis schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:20:
Hm als iemand de laptop kwijt wil in volledige configuratie ben ik een kandidaat :)
Daar heb je V&A voor. Niet hier graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:29:
kortom, het hoeft niet maar Dell verplicht het wel. Beetje onlogisch voor de koper lijkt me.
Niet onlogisch. Zij kunnen dit best getest hebben en gezien hebben dat de performance met de dual core bij een aantal applicaties en games niet zo goed zijn en ze kunnen daardoor gekozen hebben alleen de quad core te verkopen. Ze willen niet dat jij achteraf gaat klagen over de performance van de laptop. Dat de website soms niet overeenkomt met wat Dell eigenlijk wilt aanbieden, is al wel een tijdje duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pfoeh, V&A staat al aardig gevuld met SSD's zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sebastius schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:49:
Dat drukt de prijs lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hoop van wel maar denk dat het tegen gaat vallen. Mijn 120gb SSD is net te klein voor MacOS/Windows dual-boot, zou graag een grotere willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Een kennis van mij wil de laptop met 2x 512GB SSD van mij overkopen voor €1800 8)7. Hij weet de echte betaalde prijs hiervan. Dan ben je volgens mij echt gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sebastius schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:49:
Ik zou zelf uit princiepe de harde schijf ook niet kopen via hier :). Daarnaast heb je natuurlijk een beperkte groep die een 512GB SSD koopt (meeste kopen toch een 128GB versie met daarbij nog een traditionele schijf voor de mass storage). Wijselijk zijn de reacties uitgeschakeld bij alle advertenties denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:56:
Een kennis van mij wil de laptop met 2x 512GB SSD van mij overkopen voor €1800 8)7. Hij weet de echte betaalde prijs hiervan. Dan ben je volgens mij echt gek.
Waarom? Omdat jij er weinig voor betaald hebt? €1800,00 voor zo'n config is natuurlijk prachtig...
Hij denkt waarschijnlijk, jij snel €700,00 in de pocket en ik heb nog steeds €1200,00 korting :)
Ik zou het trouwens wel doen, maar CLB heeft allerlei rare gedachtenkronkels over koop / verkoop :+

Kreeg gisteren nog antwoord op de vraag of ik 1 SSD kon inruilen voor backlit + bluray + 2 jaar NBD:

Geachte heer CLB,

Het is niet mogelijk voor de afdeling technische ondersteuning / afdeling verkoop om deze order voor dezelfde prijs te plaatsen, ookal worden hier aanpassingen aan gedaan. Dit is in verband met de prijs van de onderdelen die in dit systeem zitten. De prijs van het systeem dat u wenst te ontvangen is ruim onder de kostprijs van zo'n systeem, daarom is het niet mogelijk voor deze afdelingen om de orders te herboeken. De afdeling die de orders zal gaan herboeken heeft ook geen opties om de door u gewenste aanpassingen te doen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ab xxx Dell Customer Care

Misschien breekt er vandaag weer een nieuwe golf 'nieuwe orders' aan...
Als ik inlog op de Dell-site staat er namelijk voor mij een nieuwe order bij 'verwerking van bestelling' *O*
Dus nog geen nieuwe orderbevestiging in de mail, maar dat komt wel, verwachte leverdatum is 12-03-2012 :*)

[ Voor 100% gewijzigd door CLB op 28-02-2012 11:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:57:
Als ik inlog op de Dell-site staat er namelijk voor mij een nieuwe order bij 'verwerking van bestelling' *O*
Dus nog geen nieuwe orderbevestiging in de mail, maar dat komt wel, verwachte leverdatum is 12-03-2012 :*)
Als je via ideal betaald. Duurt het 3 werkdagen voordat je naar status: werk in uitvoering. Dus nog hooguit 1 dagje en je status veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Komt wel goed, alleen ik heb via CC betaald bij de eerste order, niks meer van gehoord...
In de trend van 'verlopen' / 'nieuwe order is nieuwe betaling' of wat dan ook, dus ik wacht het wel af :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 13:13
Ik had bij creditcard betaling binnen 2 uur de nieuwe orderbevestiging binnen, mijn order is inmiddels ook al in productie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:56:
Stuur maar door dan als jij het niet doet. Kan 'ie hem zo ongeopend komen afhalen morgen :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:04:
[...]

Stuur maar door dan als jij het niet doet. Kan 'ie hem zo ongeopend komen afhalen morgen :P
Uh nee.(tros radar opmerking :+ ) Ik heb hem geadviseerd om de marktplaats te kijken en gewoon een normale prijs te kopen. Ik heb verteld dat je hooguit €1100 moet betalen met 1 SSD van 512GB :)

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 28-02-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 21:19
Op de factuur wordt gesproken over een USB dongle.
Deze heb ik niet kunnen vinden: misschien verstopt in de doos?
Wat voor songle is dit?

Laat maar: dit gaat over de T-Mobile dongle: heb ik een mail over ontvangen.

[ Voor 23% gewijzigd door wezep op 28-02-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:11:
Uh nee.(tros radar opmerking :+ ) Ik heb hem geadviseerd om de marktplaats te kijken en gewoon een normale prijs te kopen.
Daar zou ik geen geduld voor hebben. Normale prijs is trouwens geen probleem, voor 3000 kan je hem zo kopen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
wezep schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:15:
Op de factuur wordt gesproken over een USB dongle.
Deze heb ik niet kunnen vinden: misschien verstopt in de doos?
Wat voor songle is dit?
Die krijg je er niet bij, want dat is icm t-mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

Vrijdag gebeld. Order zou vrijdag of maandag nog worden ingeboekt. Niet gebeurd. Staat nog op geannuleerd.

Zal dan vandaag hopelijk wel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien breekt er vandaag weer een nieuwe golf 'nieuwe orders' aan... Als ik inlog op de Dell-site
staat er namelijk voor mij een nieuwe order bij 'verwerking van bestelling' *O* Dus nog geen nieuwe orderbevestiging in de mail, maar dat komt wel, verwachte leverdatum is 12-03-2012 :*)
En een nieuwe orderbevestiging in de email... en op 'werk in uitvoering' op de website!
Hoop dat ze vandaag alles gaan afhandelen, voor iedereen, zodat iedereen kan gaan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:58:
[...]

En een nieuwe orderbevestiging in de email... en op 'werk in uitvoering' op de website!
Hoop dat ze vandaag alles gaan afhandelen, voor iedereen, zodat iedereen kan gaan genieten :)
2 mensen werken aan de zaak (waarvan 1 als backup dient), alle orders die niet klopte worden handmatig opnieuw ingeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Nikeo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:49:
Vrijdag gebeld. Order zou vrijdag of maandag nog worden ingeboekt. Niet gebeurd. Staat nog op geannuleerd.

Zal dan vandaag hopelijk wel gebeuren?
Ik hoop ook dat het vrij spoedig geregeld gaat zijn. Het duurt allemaal wel erg lang. Mijn complete gebrek aan geduld helpt dan ook niet natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:59:
[...]

2 mensen werken aan de zaak (waarvan 1 als backup dient), alle orders die niet klopte worden handmatig opnieuw ingeboekt.
Wat mij opvalt is dat mijn order waar niets mis mee is (gewoon op werk in uitvoering) nog steeds niet naar in productie gegaan is.

Net maar eens een mailtje gestuurd via het contactformulier op de website of de order nu wel klopt en/of op de goeie lijst staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Jasper Janssen op 28-02-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Jasper Janssen schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:01:
[...]

Wat mij opvalt is dat mijn order waar niets mis mee is (gewoon op werk in uitvoering) nog steeds niet naar in productie gegaan is.
Het kan zijn dat ALLE orders op hold staan en nagekeken worden of het om een foute order gaat of niet, verder werd er al eerder een melding gemaakt dat de SSD schijven niet helemaal op voorraad zijn (werd later echter weer tegengesproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo... de XPS is binnen. En hij is fijn. Direct even 8GB er bij ingeprikt en de laptop draait als een zonnetje :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Han schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:27:
Zo... de XPS is binnen. En hij is fijn. Direct even 8GB er bij ingeprikt en de laptop draait als een zonnetje :)
Lol, met maar 8GB blijft dat ding maar swappen he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik snap eigenlijk 1 ding niet. Waarom zou je 16GB geheugen er in willen? Wat is de meerwaarde daarvan dan? Ik vind 6GB of 8GB geheugen al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kost echt geen drol op dit moment. Je hebt er over het algemeen weinig aan, daar heb je gelijk in, maar voor het geld hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:35:
Ik snap eigenlijk 1 ding niet. Waarom zou je 16GB geheugen er in willen? Wat is de meerwaarde daarvan dan? Ik vind 6GB of 8GB geheugen al genoeg.
Net wat je wilt. VMs gaan vrij hard door je geheugen heen en dan is meer dan 8 een handige, nog steeds grotendeels overbodige, luxe -- maar voor die paar tientjes hoef je het inderdaad niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:35:
A ) het kost mij geen drol (overgenomen voor € 27,50 (nieuwe DIMM's))
B ) Photoshop CS5 + Elements 10 + SPSS 20

Slechter wordt het in ieder geval niet met deze upgrade. Nu misschien nog niet geheel nodig, maar de programma's waar ik mee werk, met name met Full HD materiaal, zal het in de toekomst wellicht prettiger zijn :)

En natuurlijk de belangrijkste reden: OMDAT HET KAN :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Laatst online: 13:03
Ik heb ook 8Gb gekocht vanwege Full HD video editing en misschien wel 3D proberen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Venturi op 28-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Han schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:43:
[...]

A ) het kost mij geen drol (overgenomen voor € 27,50 (nieuwe DIMM's))
B ) Photoshop CS5 + Elements 10 + SPSS 20

Slechter wordt het in ieder geval niet met deze upgrade. Nu misschien nog niet geheel nodig, maar de programma's waar ik mee werk, met name met Full HD materiaal, zal het in de toekomst wellicht prettiger zijn :)

En natuurlijk de belangrijkste reden: OMDAT HET KAN :+
Voor mij is het dan niet rendabel, omdat ik alleen adminstratie en internetten. Zo heel af en toe zitten mijn kids (sneaky. Zonder dat dat ik dat weet een spelletje op te spelen. Geen zware spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Ik weet toch vrij zeker dat ik iedere keer gevraagd heb om geen reclame...
10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: SP85K0SJT6$Z2J

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS desktop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Idem
COUPON CODE: H3QKTGRJ9WCH1M

Beste(r) S.,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Voor de slechte verliezers, hierbij uw 10% kortingscode :+

[ Voor 13% gewijzigd door BLACKfm op 28-02-2012 14:19 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:48
Met de kortingscodes maak je anderen weer blij. Post ze hier Dell Waardebonnen Topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
Moet ik 1.35V geheugenmodules gebruiken voor deze XPS of gewoon 1.5V?
weet iemand dat toevallig?

hij is nog niet binnen helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben eigenlijk wel benieuwd wat van merk SSD andere krijgen. Ik post wel zodra ik de laptop binnen heb. Op het moment staat er geplande levertijd 7-3-2012 volgens de mail van 25-2. Maar in mijn online status staat er geplande leverdatum 15-2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
SvHapert schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:39:

hij is nog niet binnen helaas ;(
voor zover ik weet ondersteund dit systeem beide voltages.
pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:00:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat van merk SSD andere krijgen. Ik post wel zodra ik de laptop binnen heb. Op het moment staat er geplande levertijd 7-3-2012 volgens de mail van 25-2. Maar in mijn online status staat er geplande leverdatum 15-2 :?
Je hebt als het goed is 2 orders, 1 order die nooit geleverd gaat worden (15-2) en 1 die wel geleverd gaat worden (rond 7-3)

[ Voor 44% gewijzigd door mugenmarco op 28-02-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
mugenmarco schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:01:
[...]

voor zover ik weet ondersteund dit systeem beide voltages.

[...]

Je hebt als het goed is 2 orders, 1 order die nooit geleverd gaat worden (15-2) en 1 die wel geleverd gaat worden (rond 7-3)
Ik heb nooit een herboekte order via mail gekregen. Mijn oude order schijnt opnieuw geactiveerd te zijn. Alleen heeft Dell vergeten mijn online orderstatus aan te passen :)

Die van geplande levertijd 15-2 staat in productie. Er zijn geen andere bestellingen in mijn Dell account

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 28-02-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 20:54
Wat mij meevalt ( al weet ik natuurlijk niet hoeveel er al zijn uitgeleverd) zijn de aantallen sdd's en laptops die aangeboden worden op V&A of marktplaats.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rambocus schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:09:
Wat mij meevalt ( al weet ik natuurlijk niet hoeveel er al zijn uitgeleverd) zijn de aantallen sdd's en laptops die aangeboden worden op V&A of marktplaats.
Er zijn er volgens mij nog maar weinig geleverd. Ook moet je je niet vergissen in het aantal mensen dat deze laptop gewoon heeft besteld voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 20:54
Ik ga hem in ieder geval gebruiken voor eigen gebruik.

Doe waarschijnlijk alleen één ssd weg en doe er een gewone hdd voor in de plaats.

ps: past elke sata 2.5" hdd schijf (7.200 rpm) erin of moet ik nog op speciale zaken letten?

[ Voor 25% gewijzigd door rambocus op 28-02-2012 16:23 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ alle mede tweakers

Degene die zijn laptop met de SSD willen verkopen met vette winst. 8)7 Hoeven mij niet te mailen, want op advies van mij. Koopt mijn kennis toch niet. O-) Dus geen mails meer richting mij. Hij zoekt zelf via diverse sites.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 28-02-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
rambocus schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:13:
Ik ga hem in ieder geval gebruiken voor eigen gebruik.

Doe waarschijnlijk alleen één ssd weg en doe er een gewone hdd voor in de plaats.

ps: past elke sata 2.5" hdd schijf (7.200 rpm) erin of moet ik nog op speciale zaken letten?
Hier hetzelfde, alleen heb de mijne al geleverd gekregen en 1 schijf op V&A gezet. Krijg een hoop mails van mensen die (soms bijna eisen) hem voor minder dan de helft van de nieuwwaarde te verkopen, 'omdat ik hem toch gekregen heb'. Lijkt me dat het mes hier gewoon leuk aan 2 kanten kan snijden; de koper een (relatief) goedkope schijf en de verkoper een leuk zakcentje (lees: korting op de laptop) :)

edit: En ja, iedere 2,5" HDD past gewoon in de laptop. Heb hier en daar gelezen dat bay 2 beter zou zijn i.v.m. de plaatsing t.o.v. van andere warmte afgevende componenten. SDD's hebben daar natuurlijk geen last van!

Heb zelf deze 1TB HDD er in gezet:
http://tweakers.net/price...sata-300-8mb-5200rpm.html

[ Voor 26% gewijzigd door Pepppie op 28-02-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

SvHapert schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:39:
Ik kan uit ervaring zeggen dat deze 100% zeker werken:

Kingston KTA-MB1333K2/8G 8GB Dual Channel DDR3 (SODIMM)-kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor het geld hoef je het niet te laten, maar heeft het überhaupt zin om er 16GB in te stoppen. Kan me zelfs voorstellen dat het je systeem vertraagd omdat Windows je hybernate en swap files achterlijk groot gaat maken en swap dynamisch blijft aanpassen qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

wian schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:44:
Voor het geld hoef je het niet te laten, maar heeft het überhaupt zin om er 16GB in te stoppen.
Ligt er helemaal aan wat je er mee doet :)
Kan me zelfs voorstellen dat het je systeem vertraagd omdat Windows je hybernate en swap files achterlijk groot gaat maken en swap dynamisch blijft aanpassen qua grootte.
Valt reuze mee hoor, En je kan het zelf aanpassen naar eigen wens. Een groter intern geheugen kan nooit kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
wian schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:44:
[...]

Voor het geld hoef je het niet te laten, maar heeft het überhaupt zin om er 16GB in te stoppen. Kan me zelfs voorstellen dat het je systeem vertraagd omdat Windows je hybernate en swap files achterlijk groot gaat maken en swap dynamisch blijft aanpassen qua grootte.
Hibernate file wordt ook 16GB en de tijd om te hibernaten en weer wakker worden is langer dan opnieuw opstarten :P

Daarnaast kan 16GB handig zijn als je veel met VM's werkt of Adobe producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als ik het geheugen uit zou breiden zou ik dat lekker eigenwijs met 2x8GB modules doen. Als ik alles goed gelezen heb moet ook dat gewoon werken, 16GB voor VMs schiet in mijn ogen nog steeds niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
pinokkia schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:25:
@ alle mede tweakers

Degene die zijn laptop met de SSD willen verkopen met vette winst. 8)7 Hoeven mij niet te mailen, want op advies van mij. Koopt mijn kennis toch niet. O-) Dus geen mails meer richting mij. Hij zoekt zelf via diverse sites.
Dus dan koopt hij een mindere laptop dan hij zou kunnen kopen omdat jij niet wil dat iemand er geld aan verdiend? Lijkt me niet dat je hem daar een dienst mee doet, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso kan je de laptop voor minder bij dell kopen dan de prijs die de meeste mensen, zelfs inclusief SSD, ervoor vragen. Dus dat gaat niet helemaal op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
zowiezo wat een geneuzel over de verkoperij weer zeg.

moet je je ssd 'goedkoop' van de hand doen omdat je hem toch maar 'gekregen' hebt van dell....

mensen koop gewoon wat anders als hij te duur wordt aangeboden... en anders zoek je tot je een veertje weegt naar een 512 ssd a 300-350 euro.

belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Als je geen SSD wil kun je hem vast net zo goed bij Dell zelf kopen ja, maar als je de SSD er bij wil gaat je dat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:53:
Als je geen SSD wil kun je hem vast net zo goed bij Dell zelf kopen ja, maar als je de SSD er bij wil gaat je dat niet lukken
2x SSD in alienware auora verpakt is erg aantrekkelijk geprijsd op dit moment :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:01:
[...]

2x SSD in alienware auora verpakt is erg aantrekkelijk geprijsd op dit moment :D :X
Haha ja true, maar ik heb net een nieuwe pc in elkaar geknupt.. En aan SSD's ook even geen gebrek op dit moment...

Zou dat nu een echte eenbieding zijn? Of een "sorry, foutje" aanbieding?

[ Voor 10% gewijzigd door Robsel_NL op 28-02-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:35:
Het kost echt geen drol op dit moment. Je hebt er over het algemeen weinig aan, daar heb je gelijk in, maar voor het geld hoef je het niet te laten.
RAM-drive!

En meer zaken kunnen cachen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Kippenijzer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:27:
Als ik het geheugen uit zou breiden zou ik dat lekker eigenwijs met 2x8GB modules doen. Als ik alles goed gelezen heb moet ook dat gewoon werken, 16GB voor VMs schiet in mijn ogen nog steeds niet op.
Nee, 4x4 is het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 23:33
Geheugen gebruikt wel weer stroom. Aangezien ik nog nooit 8GB heb gebruikt met allerlei VM's en dikke programma's open is 16 GB echt nutteloos. Je accu gaat er alleen maar eerder van leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Volgens Dell. Feit is dat mensen 8GB modules aan de praat hebben (2x8GB in de modellen met slechts 2 sloten), enkel het onderscheid of het een BIOS of totale chipset beperking is dat er een maximum totaal aantal MB's ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Zojuist iemand blij gemaakt met de 2e SSD. Scheelt toch weer op de aanschafprijs van de laptop. Gelukkig was ik net de SSD overload voor....

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:21
Fasterinside schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:02:
Zojuist iemand blij gemaakt met de 2e SSD. Scheelt toch weer op de aanschafprijs van de laptop. Gelukkig was ik net de SSD overload voor....
wat heb je ervoor gekrgen, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
davevogel0 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:05:
[...]

wat heb je ervoor gekrgen, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen :D
Voldoende om de aanschafsprijs van de laptop bijna te kunnen bedekken. ;)

Overigens een M4 128GB SSD en een 750GB Seagate HDD terug gezet, heerlijk snel zo.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Kippenijzer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:59:
[...]

Volgens Dell. Feit is dat mensen 8GB modules aan de praat hebben (2x8GB in de modellen met slechts 2 sloten), enkel het onderscheid of het een BIOS of totale chipset beperking is dat er een maximum totaal aantal MB's ondersteund wordt.
Ik heb hier ook naar gezocht, de CPU kan volgens Intel maar 16GB aan. Elders las ik weer een reactie van iemand die zei dat meer dan 16GB wel kon, maar dat je dan ECC-geheugen moest gebruiken. Maar ook weer dat je het gewoon moet proberen, het normaal wel werkt maar buiten de specs is.

Vergeet iig niet dat de standaard meegeleverde Windows home premium maar 16GB aankan.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Fasterinside schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:08:
[...]

Overigens een M4 128GB SSD en een 750GB Seagate HDD terug gezet, heerlijk snel zo.
Lijkt me geen verkeerde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Fasterinside schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:08:
Netjes! Ik heb besloten om 1 SSD te houden en de gehele XPS17 + SSD van de hand te doen, gloednieuw.
Ik zal even kijken naar de grootte, het gewicht, het uiterlijk and that's it. Dan bestel ik een nieuwe Dell XPS17 bij Dell, maar dan toch met backlit keyboard + bluray optical (+ eventueel extra garantie) wat ik nu niet had en ook niet meer kon... Dan heb ik toch mijn uiteindelijke config, alleen via een omweg, ach komt wel goed denk ik :)
Dan heb ik 512GB SSD + 750GB HDD uiteindelijk... Of ik koop toch een andere laptop van een ander merk, mja offtopic...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-02-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Als het backlight keyboard inderdaad los voor ongeveer 40-45 euro bij Dell vandaan te krijgen is denk ik dat ik dat gewoon doe qua upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
CLB schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Netjes! Ik heb besloten om 1 SSD te houden en de gehele XPS17 + SSD van de hand te doen, gloednieuw.
Ik zal even kijken naar de grootte, het gewicht, het uiterlijk and that's it. Dan bestel ik een nieuwe Dell XPS17 bij Dell, maar dan toch met backlit keyboard + bluray optical (+ eventueel extra garantie) wat ik nu niet had en ook niet meer kon... Dan heb ik toch mijn uiteindelijke config, alleen via een omweg, ach komt wel goed denk ik :)
Dan heb ik 512GB SSD + 750GB HDD uiteindelijk... Of ik koop toch een andere laptop van een ander merk, mja offtopic...
Waarom zo'n omweg. Gewoon bij Dell backlit keyboard + bluray optical apart bestellen en je SSD apart verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat ik geen zin heb om m'n net nieuwe laptop open te schroeven ;)
Heb m'n meisjes XPS15 van een nieuwe HDD voor zien en is redelijk goed gegaan, maar de palmrest eraf is toch wel erg tricky, zodoende. Tevens zijn een los toetsenbord + bluray optical niet goedkoper dan via een nieuwe bestelling (met korting / HMUJC) dus daarvoor hoef ik het ook niet echt te doen. But that's me :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Heb inmiddels een xps m12xx en een inspiron 9400 tot op het bod uit elkaar en zonder veel problemen weer in elkaar weten te krijgen, dus voor een keyboardje wisselen draai ik mijn hand niet meer om :).
Pagina: 1 ... 36 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen