Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig

Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste
Acties:
  • 206.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Han schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:57:
[...]

Waar staat dat bij jou? Ik kom nergens verder dan "400-23823 Hard Drive : 1TB (2x512GB)
Solid State Dual Drive". Verdere informatie staat er niet, ook niet op de pakbon. :)
BLACKfm in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Dat was de lijst voor de basis versie. Ik heb er ook nog een DVB-T kaart in zitten.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

UPS kan tijdreizen? :O

Trouwens mijn laptop ging helemaal via Amerika, (Anchorage, Louisville)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:35
BLACKfm schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:51:
[...]

BLACKfm in "Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig"

Dat was de lijst voor de basis versie. Ik heb er ook nog een DVB-T kaart in zitten.
Die kaart heb ik ook nog overwogen. Maar ik begreep dat het alleen DVB-T is, en dus niet DVB-C? Dat was voor mij de reden om het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 21-09 18:48

Nikeo

Jawelles

Slow Whoop: even bellen. Heb ik vrijdag ook gedaan. Duurt 2 minuten, ze weten er van en dan word je op een lijst gezet en dan handmatig weer ingeboekt. Niks aan de hand. Ze zeiden tegen mij: vrijdag of maandag kun je je status online weer inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik hoop nu dat mijn wederom gewijzigde leverdatum wel gehaald gaat worden. Mijn orderstatus is nooit gewijzigd geweest. Het heeft altijd op werk in uitvoering gestaan en daar staat het nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:00
slow whoop schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:33:
Zijn er nog meer mensen bij wie de status nog steeds gewijzigd/geannuleerd is? Ik heb vorige week gebeld en daarop de concept brief van Arnoud Engelfriet gestuurd, maar tot op heden niets meer van ze vernomen. Laatste mail die ik gehad heb is van twee weken geleden dat ik 2 dagen de tijd heb om een "keuze" te maken.

Ik merk dat ik een beetje klaar ben met Dell, en geen zin meer heb om weer te bellen en te mailen. "Dell communiceert met alle klanten", wordt er dan in een nieuwsbericht op de frontpage gezet. Dat is gewoon niet waar. Dell communiceert niets.

Ik vind dat mijn geduld erg lang op de proef wordt gesteld. Ik wacht het vandaag nog maar weer even af, en misschien dat ik dan toch maar weer eens de helpdesk ga bellen.

Overigens zijn mijn felicitaties voor de mensen die heb al wel hebben of gaan krijgen er niet minder om, maar ik wilde gewoon even mijn onvrede uiten over de gang van zaken omtrent mijn bestelling. ;)
Tussen vrijdagmiddag en de tijd van jouw post zitten voor jouw gevoel wel 3 dagen, maar voor dell is het toch echt maar 2 werkuren. Houd daar wel even rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Laatst online: 09:35
Raymond schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:24:
[...]

Tussen vrijdagmiddag en de tijd van jouw post zitten voor jouw gevoel wel 3 dagen, maar voor dell is het toch echt maar 2 werkuren. Houd daar wel even rekening mee :)
Ik heb ze donderdag gebeld en gemaild. Dan hebben ze toch meer dan een werkdag de tijd gehad om mij iets te laten weten. Maar misschien ben ik te ongeduldig en moet ik nog gewoon wat langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:54
Die van mij is net afgeleverd met samsung SSD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Ik heb sinds de eerste omboekingen ook 2x gebeld. Mij is toen vrijdag verteld dat iedereen op de lijst stonden maar dat ze alle orders handmatig om moeten boeken. Ik heb op dit moment nog steeds 2 geannuleerde order dus ik ga ervan uit dat ik vandaag de nieuwe krijg. Bellen zal er niet voor zorgen dat jouw order eerst wordt gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Robsel_NL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:50:
Die Samsung's zijn toch alleen maar beter?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:55:
[...]

Die Samsung's zijn toch alleen maar beter?
Volgens mij heb ik eerder gelezen dat het prima SSD's zijn. Ze zijn tevens ook duurder, dus je hoort mij niet klagen.

http://www.samsung.com/us...ory-storage/MZ-7PC512D/AM

die dus

[ Voor 12% gewijzigd door Robsel_NL op 27-02-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:16
Robsel_NL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:50:
Zijn ze Dell branded of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Venturi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Zijn ze Dell branded of niet?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wellicht ook nog beter voor de verkoop dus imho dan, ik koop liever een 'Samsung blabla' dan een 'Dell branded Crucial'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:07:
Wellicht ook nog beter voor de verkoop dus imho dan, ik koop liever een 'Samsung blabla' dan een 'Dell branded Crucial'
Al gok ik dat de tweede hands markt redelijk verzadigd gaat raken op korte termijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik wil er wel eentje hoor, voor 150 euro? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
http://imageshack.us/photo/my-images/831/samsunga.jpg/

Link naar (brakke) pica van SSD

[ Voor 168% gewijzigd door Robsel_NL op 27-02-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:08

Epsilon

Te vroeg gejuicht, zat naar de verkeerde order te kijken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:09:
Al gok ik dat de tweede hands markt redelijk verzadigd gaat raken op korte termijn ;)
Mwah er zijn altijd wel mensen die nog een SSD zoeken, voor minder dan €450,00 zou de mijne niet weggaan.
En anders wacht je toch even met verkopen, totdat het aanbod daalt, prijzen van SSD's zakken toch langzaam.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:47:
[...]

Mwah er zijn altijd wel mensen die nog een SSD zoeken, voor minder dan €450,00 zou de mijne niet weggaan.
En anders wacht je toch even met verkopen, totdat het aanbod daalt, prijzen van SSD's zakken toch langzaam.
Zeker zolang de 'traditionele' HDD's nog niet op het 'oude' prijspijl zijn, zullen de SSD's niet heel hard dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvHapert
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 09:20
CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:47:
[...]

Dus jij denkt m nog wel te kunnen verkopen voor €450 wanneer het aanbod is gedaald, maar ook de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat nou prijzen dalen, die prijzen zijn al tijden stabiel...
Ik heb 2 maanden geleden een Momentus XT gekocht, die is nu €2,14 goedkoper ofzo :+

En ik zeg niet dat ik denk 'm te verkopen voor €450,00, ik verkoop 'm gewoon niet voor lager, c'est ca..
Waarom zou ik 'm opeens voor €300,00 verkopen, omdat er nog 40 SSD's opstaan ofzo? Uhm *nee*

Als het aanbod daalt, kun je er meer voor krijgen, simpel en die prijzen dalen toch geen €10,00 per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 21-09 18:48

Nikeo

Jawelles

Ik houd 1, de andere geef ik denk ik aan mijn vader. Is die man ook weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
En hij is geleverd!
Foto's komen er zo aan. Eerst even aanzetten en installeren.
Inclusief 3d-bril zoals iedereen die heeft gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkShadow16 op 27-02-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ook hier Samsung SSD's :) Let er wel op dat je deze niet kan updaten met Samsung Magican. De SSD's die Dell levert zijn voorzien Dell's eigen firmware.

Ik lig er niet wakker van but just for your info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 15:53
Hier ook geleverd. Incl. Samsung SSDs en 3d-bril.

Nu eens kijken wat we ermee gaan doen. 17" is toch wel groot. 1 SSD in mn huidige laptop en de rest verkopen misschien. Hoewel het wel erg aanlokkelijk is om hem te houden voor deze prijs. Bovendien, zie nu maar eens een koper te vinden, er zal genoeg aanbod zijn. #dilemma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Hier ook samsung SSDs en de 3d-bril.
Ik zit ook nog te twijfelen wat ik er verder mee ga doen aangezien 17" toch wel groot is om mee te nemen en ik ook nog een studio 1558 heb staan van een goed jaar oud. Eerst eens ff spelen en dan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je de laptop wegdoen kunt u mij er gelukkig mee maken, want mijn laptop is verouderd =S . Maar ik will ook niet teveel betalen anders wacht ik op de ivy bridge ultrabooks. Ik heb al ergens op een advertentie gereageerd. DM met aanbod mag ook^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het is even 'slikken' met geld, als je niet gebudgetteerd had deze uitgave te doen. Maar eigenlijk is het zonde wat te verkopen als je twee of meer systemen hebt. Deze laptop is mijn inziens een prima desktop vervanger (als je niet gamed). 512GB SSD in deze laptop en één in je andere systeem, die SSD's ga je nu of in de toekomst toch nodig hebben. En als je eenmaal met SSD's werkt, irriteer je je aan alles wat geen SSD snelheid is. Dillema. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Enige wat interessant kan zijn is een 512er effectief inruilen tegen 2x256, dan kun je wat meer systemen voorzien van SSD speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jasper Janssen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:08:
Enige wat interessant kan zijn is een 512er effectief inruilen tegen 2x256, dan kun je wat meer systemen voorzien van SSD speed.
Aan dat scenario zat ik ook al te denken, maar dat zullen weinig mensen willen. 256GB is zat voor een OS, wat applicaties en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Ik vraag me ook af of ik die 512gb wel nuttig kan gebruiken. T.b.v. van de levensduur gebruik je dat ding niet om torrents te downloaden. Aan de andere kant kan ik er wel me hele bibliotheek aan Steamgames op kwijt... En misschien is het zelfs dan nog te weinig.

Ik heb minimaal 128gb aan SSD ruimte (momenteel 256 in 1 desktop, 2x Vertex3) die met een paar steamgames en de meestgebruikte software nog 100gb over heeft.

Misschien inderdaad te ruil aanbieden of eens kijken of die dingen geen mooi werk kunnen doen in een server ofzo, ergens waar je wat hebt aan snelheid en volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
BLACKfm schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:15:
T.b.v. van de levensduur gebruik je dat ding niet om torrents te downloaden.
Ga dat hier wel gewoon doen hoor. Beetje onderpartitioneren en klaar. Snel kapot zal 'ie heus niet gaan. En ach, al geeft 'ie dan over 4 jaar de geest, like who cares. Harddisks gaan hier ook aan de lopende band kapot.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Twee keer Samsung 830 SSD. (MZ-7PC512D) gearriveerd met een XPS 17 eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:42:
Dan vermaak ik me nog prima, nog geen levering en dan woon ik in het midden van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hahaha, +1! Echt zo'n waarheid. Kan nu niet wachten tot overmorgen. En als 'ie er eenmaal is: mja :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb hem net uitgepakt. Wat me als eerste opvalt, zonder de laptop aan te zetten:

Pro's:
Wow, wat een scherm;
Wow, wat een materiaal.

Con's:
Wow, wat een accu en wat steekt deze ver uit;
Wow, wie is er zo slecht in stickers plakken (schots en scheef: nVidia, Intel Core i7 en Windows 7 stickers);
'Deukje' onder het toestenbord, boven de speaker (waar de DVD-R onder zit.

Ik zal wel een echte 'hollander' zijn. Ik had de Notebook dan ook nooit gezien voor ik hem kocht. Deukje baal ik toch wel een beetje van, kan je daar eigenlijk nog wat mee?

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:53:
Ik zal wel een echte 'hollander' zijn. Ik had de Notebook dan ook nooit gezien voor ik hem kocht. Deukje baal ik toch wel een beetje van, kan je daar eigenlijk nog wat mee?
Bellen en vragen of ze het repareren. De standaardprocedure is de wet kopen op afstand, maar dat zal jij wel niet willen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Advies aan mensen die nog geen bericht hebben over de levering etc: Zelf even de klantenservice bellen en uitleg geven aangaande deze levering. Anders ligt dit stil. Wachten tot Dell actie onderneemt heeft weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
Jumpman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:53:
'hollander' zijn. Ik had de Notebook dan ook nooit gezien voor ik hem kocht. Deukje baal ik toch wel een beetje van, kan je daar eigenlijk nog wat mee?
Bellen naar TS en vragen of je monteur kan krijgen om dat te verhelpen. meeste mensen hebben CAR garantie dus dan ben je het systeem +/-2 weken kwijt. Misschien dat je een monteur kan krijgen als je zegt dat je het systeem net uit de doos hebt gehaald en het probleem meteen aanwezig was.

Andere optie is systeem terug sturen en geld terug vragen (niet aangeraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ben ik hier de enige die er geen moment over zou na denken om zo'n laptop te verkopen? Zo'n killer-systeem voor die prijs vind je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:59
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:56:
Advies aan mensen die nog geen bericht hebben over de levering etc: Zelf even de klantenservice bellen en uitleg geven aangaande deze levering. Anders ligt dit stil. Wachten tot Dell actie onderneemt heeft weinig zin.
De klantenservice doet er ook niets aan, want je krijgt te horen: Alle orders moeten herboekt of geactiveerd worden. U moet geduld hebben. Er zijn heel veel orders handmatig te verwerken.

online status: werk in uitvoering

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2012 14:07 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

pinokkia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:05:
[...]

De klantenservice doet er ook niets aan, want je krijgt te horen: Alle orders moeten herboekt of geactiveerd worden. U moet geduld hebben. Er zijn heel veel orders handmatig te verwerken.

online status: werk in uitvoering
Ik heb zojuist een email gehad die ik daarna door kon sturen naar Dell legal zodat de order verwerkt gaat worden. De klantenservice was mij erg behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Haribo112 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:05:
Ben ik hier de enige die er geen moment over zou na denken om zo'n laptop te verkopen? Zo'n killer-systeem voor die prijs vind je nergens.
Nope, ik hou hem ook lekker zelf. Doe semi-professioneel audio en video werk, dus ik kan zo een systeempje goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Het valt mij inderdaad op dat er verbazingwekkend weinig mensen zijn met een "EN OOK EEN NIEUWE ORDER EINDELIJK"-bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Waarschijnlijk bekijken ze eerst een hoop orders en updaten ze die in één keer? Of ze updaten de site periodiek? Vaak zie je meerdere mensen binnen een paar minuten die een order update hebben en daarna weer een dag niets.

[ Voor 32% gewijzigd door Venturi op 27-02-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:13:
[...]

Ik heb zojuist een email gehad die ik daarna door kon sturen naar Dell legal zodat de order verwerkt gaat worden. De klantenservice was mij erg behulpzaam.
Mag ik de mail adres van Dell? Mag ook anders via pm.
XilenceSR schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:15:
Het valt mij inderdaad op dat er verbazingwekkend weinig mensen zijn met een "EN OOK EEN NIEUWE ORDER EINDELIJK"-bericht...
Klopt. Ik heb nog helemaal niets gekregen. Ah ja. Ik blijf hopen dat ik eind maart mijn laptoppie binnenkrijg. Heb nog wel geduld :)

[ Voor 36% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
Mmmmm.......laptop is ook binnen! Ze waren vanochtend al geweest, maar toen was er niemand thuis. En nu probeerden ze het weer :)
Kan niet wachten totdat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venturi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:19:
Mmmmm.......laptop is ook binnen! Ze waren vanochtend al geweest, maar toen was er niemand thuis. En nu probeerden ze het weer :)
Kan niet wachten totdat ik thuis ben.
Laat ze het bij mij proberen, ik zit al te wachten sinds 9 uur

edit: binnen , met Samsungs

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Noooo, ze zijn langs geweest maar er was niemand thuis. ;( Ze gaan het morgen weer proberen.... Volgende keer laat ik het gewoon maar op m'n werk bezorgen denk ik.

Must resist, cannot wait any longer..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Ik vind het wel stom dat iedereen nu de laptop al binnen krijgt =(. Ik heb net weer te horen gekregen van de klantenservice dat er aan gewerkt wordt door onze vriend ab en dat ze geen informatie heeft over wanneer ik een nieuwe order kan verwachten. Ze wou zelfs geen schatting geven. Als ik vandaag weer geen nieuwe order krijg wordt ik wel chagerijnig...

Zijn er mensen die vandaag een nieuwe order hebben binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hell no

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WyHcbYYl3vhYcZJz6os42faP/medium.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 20:45
Je hebt dus 2 besturingssystemen? Interessant... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
XilenceSR schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:44:
Ik vind het wel stom dat iedereen nu de laptop al binnen krijgt =(. Ik heb net weer te horen gekregen van de klantenservice dat er aan gewerkt wordt door onze vriend ab en dat ze geen informatie heeft over wanneer ik een nieuwe order kan verwachten. Ze wou zelfs geen schatting geven. Als ik vandaag weer geen nieuwe order krijg wordt ik wel chagerijnig...

Ik zit ook nog met smart te wachten op een herboekte/geactiveerde order. Maar nu begint mijn geduld heel langzaam op te raken. Ik geef Dell nog deze week met hun herboekte/geactiveerde order. Dan ga ik pas een 2e milde boze mail richting hun kant mailen. Ik heb tot nu toe maar 1 mail verstuurd en dat was voor 1,5 week terug vanwege niet akkoort ga met de 2 opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Heb je dit zelf al gedaan?

Bij mij staat er op C:\ 39GB/457GB en op D:\ 0GB/457GB.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
XilenceSR schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:44:

Houd er wel rekening mee dat gezien er iemand mee bezig is dat die persoon niet alleen voor jou order bezig is maar voor ALLE XPS L702X orders waar dus die SSD fout zit, dus dat kan enige tijd duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Dat begrijp ik uiteraard wel. Maar het is wel ontzettend flauw aangezien ik opzich niet zo heel erg laat heb besteld. Daarnaast vind ik het bijzonder vreemd dat er nu niemand komt met berichten over nieuwe orders. Alsof ab vandaag even vrij heeft. Waarom zetten ze hier niet 2 man op? Of 3 man? Ze konden de annuleringen ook doen binnen een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

XilenceSR schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:19:
Dat begrijp ik uiteraard wel. Maar het is wel ontzettend flauw aangezien ik opzich niet zo heel erg laat heb besteld. Daarnaast vind ik het bijzonder vreemd dat er nu niemand komt met berichten over nieuwe orders. Alsof ab vandaag even vrij heeft. Waarom zetten ze hier niet 2 man op? Of 3 man? Ze konden de annuleringen ook doen binnen een dag...
Ik vind het ook jammer dat het lang duurt, maar ik kan toch niet zeggen dat ik niet begrijp waarom dell niet veel prioriteit heeft met het leveren van deze laptop. Ze willen dit nu aanpakken met een zo laag mogelijke inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Ik denk dat zoiets te maken heeft met de orders zelf. Een order met bepaalde configuraties (zoals in dit geval de SSD order) heeft een bepaald ID waarmee ze ALLE orders met een bepaald ID kunnen achterhalen en annuleren.

Denk dat het herboeken etc handmatig moet gebeuren en indien er maar 1 persoon aan werkt gaat dit tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
DaMarcus schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:40:
Ook hier Samsung SSD's :) Let er wel op dat je deze niet kan updaten met Samsung Magican. De SSD's die Dell levert zijn voorzien Dell's eigen firmware.

Ik lig er niet wakker van but just for your info :)
Wellicht dat ik er één wil verkopen ( weet niet wat er in de laptop zit die bij aankomende woensdag zal komen) .

Heeft dit wat gevolgen voor een evt. koper van die sdd

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

mugenmarco schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:16:
[...]

Houd er wel rekening mee dat gezien er iemand mee bezig is dat die persoon niet alleen voor jou order bezig is maar voor ALLE XPS L702X orders waar dus die SSD fout zit, dus dat kan enige tijd duren.
Hoho,, blunder.. geen fout. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rambocus schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:25:
[...]

Wellicht dat ik er één wil verkopen ( weet niet wat er in de laptop zit die bij aankomende woensdag zal komen) .

Heeft dit wat gevolgen voor een evt. koper van die sdd
Deze SSD werkt in elk systeem. Het enige is dat je niet de firmware moet updaten met de samsung firmware, maar ik denk dat dit ook onmogelijk is en in de meeste gevallen, onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:21:
[...]

Ik vind het ook jammer dat het lang duurt, maar ik kan toch niet zeggen dat ik niet begrijp waarom dell niet veel prioriteit heeft met het leveren van deze laptop. Ze willen dit nu aanpakken met een zo laag mogelijke inzet.
Nou val ik zowat van mijn stoel. Mijn online status heb ik net gekeken en staat In productie :? Heb geen mail gekregen van Dell dat mijn order herboekt/geactiveerd is. Hebben meer mensen dat? Of zit er 1 bij Dell weer met de knoppen te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

pinokkia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:42:
[...]

Nou val ik zowat van mijn stoel. Mijn online status heb ik net gekeken en staat In productie :? Heb geen mail gekregen van Dell dat mijn order herboekt/geactiveerd is. Hebben meer mensen dat? Of zit er 1 bij Dell weer met de knoppen te spelen :o
Blijf rustig op je stoel zitten. De bevestiging komt misschien nog en anders zou ik gewoon geduldig zijn, want blijkbaar is het voor je geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46
pinokkia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:42:
[...]

heeft Dell jouw order wel geannuleerd of is deze de hele tijd on Hold gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Zojuist een mailtje gehad van onze grote vriend Ab.
Geachte heer U...,
Niet alleen geannuleerde orders worden opnieuw verwerkt.
Uw order is bijvoorbeeld vrijgegeven in ons systeem en zal worden uitgeleverd.
De automatische berichten met de verandering van uiterlijke leverdatum kloppen in uw geval dus.
Ik verwacht dat de bestelling zonder verdere problemen zal worden uitgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Ab
Dell Customer Care

Original Message Follows: ------------------------
Hallo Ab,

Gezien de berichtgeving op tweakers.net vraag ik me af hoe het zit met de niet geannuleerde orders.

Mijn order Bestelnummer: 123 Klantnummer: NL123 staat bijvoorbeeld nog steeds op Werk in uitvoering. Ik heb al wel een mail ontvangen dat de datum naar 3 maart is verschoven, maar dat was meer een automatisch mailtje waar ik nu niet veel waarde meer aan hecht.

Gezien alleen de geannuleerde orders op dit moment verwerkt lijken te worden vraag ik me af hoe het met mijn order gaat.

Wellicht wordt er een lijstje afgewerkt en ben ik nog niet langsgeweest (U....... laat in het alfabet).

Graag zou ik meer info ontvangen.
Wellicht ook even een algemene mail de deur uit naar alle gedupeerde omtrent het nieuwsbericht op tweakers.net ( nieuws: Dell levert toch betwiste XPS-laptops met ssd's )
Naast dit item heb ik in ieder geval nog niks van Dell uit gehoord.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Ik
Edit: Zie ook dat me order in productie is _/-\o_ _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Blijf rustig op je stoel zitten. De bevestiging komt misschien nog en anders zou ik gewoon geduldig zijn, want blijkbaar is het voor je geregeld.
Mijn oudste zoon zat me al zo raar aan te kijken en waarschuwde mij al dat ik van de stoel zou afvallen. Gelukkig zit ik er nog op. Maar vind het wel raar. Dat de meeste hier wel een mail van krijg. Ach ja. Blijf bij eind maart leveren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
TweakersOnly schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:45:
[...]
heeft Dell jouw order wel geannuleerd of is deze de hele tijd on Hold gezet?
Nevernooit geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Yes. :)

Bij mij is zojuist rond 16:00 uur een nieuwe bestelling aangemaakt, nu nog met status verwerking. Zal wel te maken hebben met CC autorisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLW
  • Niet online

BLW

zeef schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:26:
Twee keer Samsung 830 SSD. (MZ-7PC512D) gearriveerd met een XPS 17 eromheen.
Ik heb twee keer dit typenummer van Samsung: MZ7PC512HAGH

Ik vond hiervan ook een datasheet.

Weet iemand of het heel veel uitmaakt of je er Samsung of Crucial SSD's in hebt zitten?

Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
TweakersOnly schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:20:

Bij mij is zojuist rond 16:00 uur een nieuwe bestelling aangemaakt, nu nog met status verwerking. Zal wel te maken hebben met CC autorisatie.
Wat raar, want officieel is mijn order nooit geannuleerd en mijn gereserveerde bedrag liep af tot 24-2-2012 om 0.00 uur. Ik zou toch ook een nieuwe order moeten krijgen? En opnieuw goedkeuring van de bank. Dat is mij verteld door de bank. :?

Maar ja. Fijn om te horen dat het bij jou ook eindelijk goed is gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

BLW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Weet iemand of het heel veel uitmaakt of je er Samsung of Crucial SSD's in hebt zitten?
Bekijk verschillende benchmarks en dan kun je concluderen dat verschillen vrij klein zijn en al helemaal in gebruikservaring. Ze zijn beide loeisnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BLW schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:24:
[...]

Ik heb twee keer dit typenummer van Samsung: MZ7PC512HAGH

Ik vond hiervan ook een datasheet.

Dat is je p/n (ook het mijne trouwens). Model : MZ - 7PC512D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVS74
  • Laatst online: 26-10-2024
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Ik heb net zelf even gebeld en ik 'ben op de lijst gezet'. Blijkbaar helpt het als je toch even contact opneemt (klantenservice) als je een niet-geannuleerde, werk-in-uitvoering order hebt... Men wist mij te vertellen dat ik nog een mail zou krijgen, mogelijk nog een tweede van legal, en dat dan de order doorgezet zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
en de eerste verkoper heeft zich al aangemeld :+

V&A aangeboden: Dell XPS 17 FHD 3D +bril 8GB i7 512SSD - nieuw in doos

voor de mensen die misgegrepen hebben misschien :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

AjDuLion schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:45:

Iedereen is vrij om te doen wat ze er mee willen doen, maar ik vind hem wel vrij extreem met het slaatje slaan uit de situatie. Hij verkoopt de laptop met dikke winst EN houdt een SSD achter. Nogmaals, dat mag, maar ik vind het minder netjes. Zorg dan dat iemand met jou kan genieten van het voordeel dat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
gelukkig weet zo'n beetje elke tweaker dit topic te vinden dus zullen ze (gok ik) niet echt slagen hier, staat ze natuurlijk vrij om het via marktplaats te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Hann1BaL schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:48:
[...]

Iedereen is vrij om te doen wat ze er mee willen doen, maar ik vind hem wel vrij extreem met het slaatje slaan uit de situatie. Hij verkoopt de laptop met dikke winst EN houdt een SSD achter. Nogmaals, dat mag, maar ik vind het minder netjes. Zorg dan dat iemand met jou kan genieten van het voordeel dat je hebt.
iedereen is op dit gebied anders, ik persoonlijk zou het niet op zijn manier aanpakken maar ik ben anders op dit gebied.

Er is natuurlijk dikke winst uit zo'n verkoop te halen, maar om dan meteen de SSD eruit te halen? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ondanks dat ik te laat was voor de aanbieding vind ik het juist logisch dat mensen dat doen.

Als ik er eerder bij was geweest had ik dat ook gedaan, ik zou niet zomaar een uitgave van 1000 euro doen alleen omdat het nou zo'n goede en goedkope laptop is, ik zou er liever wat winst op maken en over een jaar of twee als mijn huidige hardware aan vervangen toe is gewoon iets nieuws halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

AjDuLion schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:45:

Uit de ad:
Gaat weg omdat ik de laptop toch wat te groot vind.
Dat zal het zijn ja; het heeft vast helemaal niets te maken met 1 ontbrekende 512GB SSD t.w.v. 600,- en daarnaast nog eens 300,- winst ;)

Iedereen die van zijn Dell XPS 17 geniet: felicitaties en het zij je van harte gegund, maar bovenstaand is nou wel precies de reden waarom ik het als Dell zijnde toch niet op deze manier opgelost zou hebben ;)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Cheetah schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:03:
[...]

[...]
Dat zal het zijn ja; het heeft vast helemaal niets te maken met 1 ontbrekende 512GB SSD t.w.v. 600,- en daarnaast nog eens 300,- winst ;)

Iedereen die van zijn Dell geniet: felicitaties en het zij je van harte gegund, maar bovenstaand is nou wel precies de reden waarom ik het als Dell zijnde nooit op deze manier opgelost zou hebben ;)
dit was waarom ik hem poste een beetje winst mee behalen prima, maar glashard liegen dat ie ''te groot'' is vind ik gewoon slecht.. hij probeerd nu gewoon te cashen waarvoor dell erg mee in zn maag zit denk ik.

ik hoop dan ook dat iedereen op tweakers weet wat hij doet en heeft gedaan en dat hij hem hier niet kwijt raakt in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Natuurlijk staat iedereen vrij in het doorverkopen. Maar vind wel dat er ontzettend hoge belachelijke prijzen vragen. Gelukkig weten de mede tweakers hier. En bovendien geven mensen niet zoveel geld uit aan een nieuwe laptop etc. Laat staan aan een tweedehandse laptop en SSD :+.

Voor die belachelijke prijzen raakt men nooit zijn spulletjes kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Modbreak:Misschien moet er ook een regel komen dat mensen niet meer zeuren wie wat verkoopt voor welke prijs, vrijwel iedereen verkoopt wel iets, 1 SSD, 2 SSD´s, de laptop of soms gewoon alles, laat ze zelf lekker kiezen wat ze uit deze deal nodig hebben (want wees nu eerlijk, vrijwel niemand heeft 2x 512 gb aan SSD´s nodig en vrijwel niemand heeft een nieuwe laptop nodig als ze een vrij nieuwe hebben staan) en als ze winst willen proberen te maken, laat ze dat lekker proberen. :+
Iedereen veel plezier met hun levering (en voor de wachtenden: hopelijk komt ie snel!). :)

^^^ Wat Sanny1987 zegt dus. Vanaf nu: zeuren = 5,12 dagen niet posten. })

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 27-02-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Even de laptop gebruikt. 3D werkt leuk en in de broweser en op youtube.com werkt het nu.

Weet iemand hoe ik het beste 1080p 3D X264 bestanden kan afspelen met nVidia 3D Vision?

Edit: PowerDVD 12 werkt prima, nu nog ff kijken voor de ondertiteling.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Volgens mij door middel van PowerDVD, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Kijk anders ook even in het XBMC topic in CSA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hier ook sinds een uurtje online status naar in productie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Sanny1987 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:15:
(want wees nu eerlijk, vrijwel niemand heeft 2x 512 gb aan SSD´s nodig en vrijwel niemand heeft een nieuwe laptop nodig als ze een vrij nieuwe hebben staan) Iedereen veel plezier met hun levering (en voor de wachtenden: hopelijk komt ie snel!). :)
Ik heb vorig jaar december dezelfde laptop gekocht (zonder SSD) en heb nu weer dezelfde gekocht voor mijn kids. Voor dat geld kan ik nu alle laptops voorzien van SSD en zowel mijn kids als ik kunnen nu weer voorlopig 3 a 4 jaar vooruit. :) Dus voor mijn kids was het wel nodig, want hun oude samsung laptop was bijna niet vooruit te branden.
raceneus968 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:29:
Hier ook sinds een uurtje online status naar in productie :P
Hehe jij eindelijk ook. Net als BlackFM. Gefeliciteerd :)

[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
pinokkia schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Ik heb vorig jaar december dezelfde laptop gekocht (zonder SSD) en heb nu weer dezelfde gekocht voor mijn kids. Voor dat geld kan ik nu alle laptops voorzien van SSD en zowel mijn kids als ik kunnen nu weer voorlopig 3 a 4 jaar vooruit. :) Dus voor mijn kids was het wel nodig, want hun oude samsung laptop was bijna niet vooruit te branden.
Prima investering dus. Heeft je 'oude' XPS 17 ook een 3d scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zit hier ook aan te denken hoor moet ik eerlijk zeggen. Ging mij initieel dan ook voornamelijk om de SSD('s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
TweakersOnly schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:20:

Nieuwe orderbevestiging met het nieuwe ordernummer net ontvangen. Status veranderd naar "Werk in uitvoering".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
zeef schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:34:
[...]

Prima investering dus. Heeft je 'oude' XPS 17 ook een 3d scherm?
Ja Zeef. Als enigste verschil vergeleken met mijn "oude xps van december 2011" is dat ik 6GB geheugen heb en 750GB hardeschijf. Helaas geen 3D bril erbij. :)

Bovendien heeft Darkstone me voor een paar maanden terug aangeraden om een SSD alleen te kopen voor mijn Dell inspiron 1720. Heb dat toen niet gedaan. Maar toch naar zijn wijsheid geluisterd en erbij gekocht in januari dit jaar. Dus binnenkort 2 x laptop xps 17 met 512GB SSD en Dell inspiron 1720 met een samsung 128GB SSD en de oude samsung R510 word verkocht via de marktplaats :)

[ Voor 36% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
3D bril is zo te vinden op eBay en als je ze toch open hebt voor de SSD transplantatie dan zou ik meteen RAM upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarbij er toch maar 2 slots bij de achterkant zitten en nog is twee onder het toetsenbord...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
zeef schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:20:
3D bril is zo te vinden op eBay en als je ze toch open hebt voor de SSD transplantatie dan zou ik meteen RAM upgraden. :)
Geef toch niet om 3D en die 6GB geheugen is voor mijn oudste zoon mans zat. Hij speelt toch alleen maar osm en football manager 2012. Ben helaas de enigste vrouw des huizes. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyverhoef
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 19:24
Die aanbieding van de Crucial schijf van 128 BG voor E66,- bij Salland Automatisering, staat op uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 21:47
mikeyverhoef schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:31:
Die aanbieding van de Crucial schijf van 128 BG voor E66,- bij Salland Automatisering, staat op uitverkocht..
Waar zie jij een 128 Gb voor 66 euro?? Die kan ik ff niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Damn. Had ik nou ipv 1 xps maar 2 gelijk besteld. Mijn jongste wil ook zo`n laptop. En heb net een leuke meevaller gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Echt jammer dat ik deze aanbieding by far heb gemist heb. Alleen ging net kijken wat het zou kosten als je het via de normale weg zou bestellen,. en met de upgrade kom je ruim op 2000 euro bij betalen uit. dus in totaal meer dan 3000 euro.

https://www.youtube.com/@droommotor

Pagina: 1 ... 35 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn "je-wist-dat-de-prijs-fout-was" en bijbehorende wellus-nietus reacties niet meer toegestaan. Die discussie hoort hier niet meer thuis. Er is genoeg gezeur geweest in dit topic.

Wil je iets van je aankoop verkopen dan doe je dat in Vraag en Aanbod.

Voor beide punten hierboven geldt dat er naast de 'edit' knop ook een vinkje bij 'GoT ban' gezet wordt. U bent gewaarschuwd dus een misstap telt nu voor 2! ;-)

Het vriendelijke doch dringende verzoek om hier alleen over de bestelling en levering van in deze actie bestelde systemen te praten. Voor zover dat nog nodig is. Alle technische vragen graag naar Dell XPS 17 ervaringen