wow jongens, bedankt voor de vele reacties. ik ga zo eens de ketel opstoken met de radiator dicht. toen de ketel net werd vervangen werd de vloerverwarming temp niet hoger dan 40 graden. 6 komt dus bij ons overeen met 40 graden. ik zal eens kijken of ik dat hoger kan krijgen, want de cv temp staat ingesteld op 90, dus die 60 zou hij theoretisch moeten halen.
overigens zijn die gele draadjes dichtbij de motor van het voelertje wat ze eraf hebben gehaald. ze hebben het ding doorgemeten en het bleek het niet te doen, wat er voor zorgde dat de pomp nooit aansloeg (was hun verklaring). ze hebben hem toen maar helemaal losgekoppeld van het systeem. hij ligt er gewoon nog.
het stiftje weet ik niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt.
de witte leidingen zijn overigens flexibele leidingen die naar de keuken gaan voor de kickspace, of plintverwarming. die is op dezelfde dag aangesloten.
overigens zijn die gele draadjes dichtbij de motor van het voelertje wat ze eraf hebben gehaald. ze hebben het ding doorgemeten en het bleek het niet te doen, wat er voor zorgde dat de pomp nooit aansloeg (was hun verklaring). ze hebben hem toen maar helemaal losgekoppeld van het systeem. hij ligt er gewoon nog.
het stiftje weet ik niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt.
de witte leidingen zijn overigens flexibele leidingen die naar de keuken gaan voor de kickspace, of plintverwarming. die is op dezelfde dag aangesloten.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC