St@m schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:14:
[...]
Tnx voor het meedenken
Alles uitgesloten, het zijn zeker weten mijn schijven. Heb ze nu in de Synology van het werk, en dan is die ook niet vooruit te branden. Heb de schijven van het werk in mijn Synology en dat werkt super.
Ik hou deze schijven

Kan ik lekker weer aan het werk thuis (nouja, films en series kijken). En ik vraag RMA aan voor de schijf(ven) van mijn NAS. Ding op het werk wordt toch niet gebruikt, dus dan hebben ze wel even.
Nu er nog achter komen welke van de twee schijven kaduuk is.
Schijven dus omgewisseld.. kom je thuis.. merkte al een keer een verbindingsfout terwijl ik volle bak aan het downloaden was.. Synology staat aangesloten op de router. Router gereset en alles werkte weer.. Hmm, zou het dan toch de router zijn
Even niet kunnen testen, maar net een aflevering van House aangezet, nog geen 5 minuten later stopt het beeld..
NAS nu maar direct aangesloten op de switch. Kijken hoe het nu gaat. Het zijn dus niet de schijven

, dan vraag ik me echt af waarom de NAS op het werk niet vooruit kwam met mijn schijven.. Ik ben los hier, maar het testen gaat wel iets makkelijker met een identieke NAS
Maar goed, van het weekend de router maar eens installeren met DD-WRT firmware.. kijken wat er dan gebeurd. Router had wel eens problemen als die een paar uur lang volle bak aan het downloaden was (14~15MB p/s) maar ik dacht dat ik dan gewoon teveel vroeg van dat ding (Linksys E2000) misschien is het toch een maandagmorgen modelletje. Nu eerst maar kijken of ik het probleem nog eens kan reproduceren.
En nu net toch weer een ieniemienie hick-up.. potverdrie..

Ik word gek hier. Morgen de NAS maar weer mee naar het werk, printplaatje omwisselen..
Edit: Het was een combinatie van denk ik.. één van de schijven is inderdaad kapot.
[
Voor 8% gewijzigd door
St@m op 09-08-2012 09:50
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels