Dit is ook maar wijsheid van de koude grond, maar ik merk dat als je ouderwets bluetooth, wifi en 3G afsluit als het niet nodig is, dit ook een slok op een borrel scheelt. Ik heb nog geen harde reset gedaan en doe in principe niet aan dagelijkse reboots. Zet ik bovengenoemde zaken aan, dan kan het best vlot gaan. Zet ik ze allemaal braaf uit (overdag heb ik zelden Wifi tot mijn beschikking en achter een pc is 3G ook niet echt noodzakelijk), dan kom ik fluitend de dag door.
Daarnaast merk ik dat ik ongemerkt echt veel loop te "pielen" met het toestel. De tijd van alleen bellen is echt voorbij voor mij! Facebook, twitter, en Whatsapp worden toch regelmatig gecontroleerd. Dat is wel even een wat intensiever gebruik dan bij mijn vorige toestellen. Daarentegen kon mijn Omnia7 en mijn tijdelijke Radar echt wel een stuk langer op een acculading.
Het blijft bijzonder, die Lumia 800. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen bij de 900!
Daarnaast merk ik dat ik ongemerkt echt veel loop te "pielen" met het toestel. De tijd van alleen bellen is echt voorbij voor mij! Facebook, twitter, en Whatsapp worden toch regelmatig gecontroleerd. Dat is wel even een wat intensiever gebruik dan bij mijn vorige toestellen. Daarentegen kon mijn Omnia7 en mijn tijdelijke Radar echt wel een stuk langer op een acculading.
Het blijft bijzonder, die Lumia 800. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen bij de 900!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters