al met al werken sommige van deze tips wel,maar zijn het vooral lap middelen om de batterij duur te verlengen.
en dat stelt me toch wel teleur van Nokia.
Verwijderd
youtube.com/@hisrep
Persoonlijk merkte ik daar weinig van... maar heb gisteren de Diagnostic app gedelete, en het is de eerste keer dat ik op 10u 's avonds nog 14... ja veertien uur over heb (normaal is hij rond die tijd bijna dood).tijmeng schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:01:
na 2 daagjes klooien met als enig verschil 3G of Edge kom ik er toch wel achter dat 3G de grote slurper is.
Ik moet je gelijk geven, ik had altijd 5+ dagen (weinig gebruik), dat werd opeens <1 dag... diagnostics eraf, zat ik weer op een verbruik waarmee ik de 4~5 dagen ging halen, gisteravond stond hij nog boven de 50%, vanochtend pakte ik hem en was hij uitgegaan, 3%...Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:00:
al met al werken sommige van deze tips wel,maar zijn het vooral lap middelen om de batterij duur te verlengen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq