Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• marcel19
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-04 19:07
Q schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:12:
[...]

Wat wil je er precies op uitproberen?
het is een speel dingetje ;)
dus kan van alles zijn

• SjardWillems
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 13-03 18:44
Beste Tweakers,

Ik heb een HP Proliant Microserver Gen8

En mijn PSU maakt een naar high pitch noise.. Ik ben een student en heb hem al in de kast gezet op mijn kamer maar het gaat dwars door de houten deur heen.

Wat is hier tegen te doen? Kan de fan (ik denk tenminste dat dit het probleem is) niet gewoon weg halen sinds de grote fan van de microserver toch constant vrij hard draait ( overigens vrij irritant ook).

Ook hoor ik om de zoveel tijd dat mijn schijven https://tweakers.net/pric...red-(64mb-cache)-4tb.html aan het schrijven zijn oid zonder dat ik er iets mee doe!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16:53
SjardWillems schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:13:
Beste Tweakers,

Ik heb een HP Proliant Microserver Gen8

En mijn PSU maakt een naar high pitch noise.. Ik ben een student en heb hem al in de kast gezet op mijn kamer maar het gaat dwars door de houten deur heen.

Wat is hier tegen te doen? Kan de fan (ik denk tenminste dat dit het probleem is) niet gewoon weg halen sinds de grote fan van de microserver toch constant vrij hard draait ( overigens vrij irritant ook).

Ook hoor ik om de zoveel tijd dat mijn schijven https://tweakers.net/pric...red-(64mb-cache)-4tb.html aan het schrijven zijn oid zonder dat ik er iets mee doe!