Je conclusie van 1080p = veel MB/sec was fout, vandaar.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:40:
[...]
Ik ben hier van de op de hoogte, het spijt me dat ik niet in jip en janneke heb uitgelegd, ik ging er van uit dat de gemiddelde tweaker dit geen moeilijke kost ervaart.
Toch bedankt voor de moeite.
NOOB ALISTAR Y U NO PULVERIZE
Y U HEADBUT THEM AWAY OMG NOOB
ging het zo?
ging het zo?
[ Voor 10% gewijzigd door rxs op 12-03-2012 15:54 ]
Verwijderd
haha, nope, ging prima, af en toe foutjes door knockup headbut te doen terwijl ashe na mijn knockup gelijk volley doet, ja, dan mist ie xD
Of ging het zoals gister met de 5 man matches dat ik als janna support na een jungle invade ervandoor ga met hun blauwrxs schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:54:
NOOB ALISTAR Y U NO PULVERIZE
ging het zo?
Verwijderd
DAT WAS JIJ DUIVELGideon_92 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:59:
[...]
Of ging het zoals gister met de 5 man matches dat ik als janna support na een jungle invade ervandoor ga met hun blauw
Haha, ik hoor het hem nog zeggen, ik red het top wel alleen, easy Kennen vs WW xD
2 Deaths
2 Deaths
Haha nee, was wel grappig, ik zeg dat soort dingen ook wel eens en dan word ik keihard kapot gemaak xDVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:26:
ik had geen ignite xD
dat was mijn fout, normaal speel ik kennen met ignite
Verwijderd
we konden uiteindelijk niets, kayle en akali pakte alles
maar mijn tp was wel fijn, geen idee wie die ward bij de nexus geplant had maar was wel fijn
maar mijn tp was wel fijn, geen idee wie die ward bij de nexus geplant had maar was wel fijn
Bedankt iedereen die hier op geantwoord heeft ten eerste.Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:46:
[...]
Dat klopt niet helemaal. Ja AD helpt rechtstreeks aan je basic attacks, maar skills kunnen zowel met AD als AP scalen, soms zelfs beide. Dit is te zien aan de kleur van de variabele in de skill tooltip; is deze oranje dan schaalt die parameter met AD, is hij groen, dan schaalt hij met AP.
Wat je doorgaans ziet is dat mages scalen met AP en bijvoorbeeld Tanky DPS met AD. Maar dit hoeft niet per se zo te zijn. Er zijn zelfs champions die je op beide manieren kunt bouwen en in beide gevallen goed zijn, zoals bijvoorbeeld Fizz die zowel AP als AD gebouwd kan worden (al heeft AP mijn voorkeur).
Dat rode en groene had ik zelf nog niet door gehad maar is wel nice om ook te weten.
Dat sommigen chars zowel op beide manier voor ap en ad gebouwt konden worden had ik vroeger ook al bij Shen (of het nog steeds werkt weet ik niet maarl ees dat het behoorlijk generfed is en tank eigenlijk 10x nuttiger is als tank dan DPS) maar dat terzijde.
Belangrijkste is in ieder geval dat ik nu weet wat een AP/AD carry is aangezien ik totaal geen idee hadden wat ze daar nou mee bedoelde.
weer wat geleerd ^^ op naar de level 30 en een mooie volle rune page
Waarschijnlijk zal ik ook nog wel is een keer met jullie of misschien zelfs tegen jullie spelen
Natuurlijk voor de mensen die nog rond de level 20 zijn en niet altijd alleen willen spelen kan je me gerust een DM sturen om samen een paar potjes te spelen
p.s. natuurlijk blijf ik dit topic ook gewoon volgen en zou ik ook zodra ik wat meer ervaring heb mensen helpen met builds, runes, masterys etc etc
[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 12-03-2012 16:42 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Verwijderd
Begin met Q of E voor snelle poke naar enemy.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:25:
Straks maar even Kog AP proberen welke lvl zal ik eerst unlocken en wat moet ik maxen?
Afhankelijk van tegenstadner max je een van deze als eerste, E is meer range (annie, malzahar), Q is meer close (gragas, sion)
Verwijderd
Moet ik dan denken aan een standaard AP build? Zoals; Dorans ring, Sorcerer's Shoes, RoA, RD, LB ?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:45:
[...]
Begin met Q of E voor snelle poke naar enemy.
Afhankelijk van tegenstadner max je een van deze als eerste, E is meer range (annie, malzahar), Q is meer close (gragas, sion)
Join ook het in-game chat channel 'GoT' (volgens mij hoofdlettergevoelig); heel veel spelers hangen daar rond, ook spelers lager dan lvl30Kadardar schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:38:
[...]
Natuurlijk voor de mensen die nog rond de level 20 zijn en niet altijd alleen willen spelen kan je me gerust een DM sturen om samen een paar potjes te spelen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#historyVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:50:
[...]
Moet ik dan denken aan een standaard AP build? Zoals; Dorans ring, Sorcerer's Shoes, RoA, RD, LB ?
Hier zie je 2 AP games die ik heb gespeeld.
Beide verschillende builds.
Bij de bovenste richt ik mij early / mid game op pure AP, endgame op attack speed voor mijn W (12% per hit).
Bij de onderste richt ik mij op zware bruise en cooldowns (skill spam).
Geen van beide begon ik met doran's ring, maar met boots en pots, simpelweg om snel te kunnen taggen en last hitten.
Edit:
Ik heb volgens mij die 9-1-7 op leaguereplay file staan, kan hem aan je geve als je wilt
Edit 2:
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#runes
Zie runepage 2: AP Carry
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 16:57 ]
Tear rush is redelijk standaard op AP Kog.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:50:
Moet ik dan denken aan een standaard AP build? Zoals; Dorans ring, Sorcerer's Shoes, RoA, RD, LB ?
Ik vraag me af hoe zinvol dat is. Het is niet alsof je (early game dan) veel abilities spamt. Op die manier krijg je hem dus niet zo snel vol.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Je hebt hem pas op lv5/6, op dat punt kun je genoeg spammen.Wolf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:29:
[...]
Ik vraag me af hoe zinvol dat is. Het is niet alsof je (early game dan) veel abilities spamt. Op die manier krijg je hem dus niet zo snel vol.
Je wilt hem hebben als je 6 hit en AP kog wordt gebouwd rondom zijn ulti die je dus idd gaat spammen.
De AP builds die ik ken (Nyjacky stijl) zijn mana / AP heavy builds.
Dus Tear rush en verder zijn Deathcap, Rylais en Voidstaff core items. Verder zie je dan nog vaak ROA, Banshees en als laatste item Tear --> AA. Nyjacky opent vaak tear en catalyst.
Dus Tear rush en verder zijn Deathcap, Rylais en Voidstaff core items. Verder zie je dan nog vaak ROA, Banshees en als laatste item Tear --> AA. Nyjacky opent vaak tear en catalyst.
Verwijderd
Daarnaast wil je de mogelijkheid hebben om te last hitten met je ulti. Tear is daar aardig essentieel voor. Kog is erg kwetsbaar in lane, en pas als hij lvl 3 ult heeft begint het pas erg goed te gaan. Dan kan je niet veel doen tegen een goede AP Kog.djengizz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:34:
Je wilt hem hebben als je 6 hit en AP kog wordt gebouwd rondom zijn ulti die je dus idd gaat spammen.
Verwijderd
Hee ik heb jullie een tijdje zo zien spelen, hebben jullie nog een plek over voor vanaaf?Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:03:
Ik ga het nu nog eens proberen (duoqueue met Wagori)
http://www.twitch.tv/jeffroiscool
Nu is het 720p Kijk eens hoe het loopt?
BTW de Jarvan waar je nu mee speelt zou ik kunnen overnemen zonder flame:P
elo is 1263 nu (veel leavers flamers ect:) ruim 350 rank games gespeeld
Als je intressen heb add mij anders even, kermitvjp
su6 nu nog met Jarvan;)
Verwijderd
low elo stompen doe je zo:
http://exlaxl-gaming.com/...ar%20with%20lee%20sin.lrf
Filename: One of my best top games so far . lrf (leaguereplayfile)
1x dood omdat ik 3v1 probeerde, had er wel BIJNA 2 haha
endscore 13-1
Laat me weten wat je er van vond.
Mijn profiel: http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
http://exlaxl-gaming.com/...ar%20with%20lee%20sin.lrf
Filename: One of my best top games so far . lrf (leaguereplayfile)
1x dood omdat ik 3v1 probeerde, had er wel BIJNA 2 haha
endscore 13-1
Laat me weten wat je er van vond.
Mijn profiel: http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 19:47 ]
Streaming GoT vs GoT http://www.twitch.tv/Jeffroiscool
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Ik weet niet wie er allemaal rechten heeft op de TS maar ik zou graag een chatroom genaamd lft zien. Die got chat in lol is toch niet alles. En een looking for team voice chat zou het denk ik een stuk makkelijker maken om een game te starten met gotters.
Verwijderd
Nice steal Jeffro haha. Ik zag dat je de 25g kreeg.Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:27:
Streaming GoT vs GoT http://www.twitch.tv/Jeffroiscool
Hoe kan je dat zien? Stream is echt super laggy en blokkerig ... en dat ligt niet aan mij met 100mbit lijntje.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:58:
[...]
Nice steal Jeffro haha. Ik zag dat je de 25g kreeg.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Er iets is met Twitch.tv ServersDreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:00:
[...]
Hoe kan je dat zien? Stream is echt super laggy en blokkerig ... en dat ligt niet aan mij met 100mbit lijntje.
Meeste hebben er niet zo heel veel last van.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
De stream begon ook laggy en blokkerig maar ik refreshte een paar keer.Dreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:00:
[...]
Hoe kan je dat zien? Stream is echt super laggy en blokkerig ... en dat ligt niet aan mij met 100mbit lijntje.
Is wel raar gezien ik daarvoor een starcraft 2 streampje gekeken had zonder problemen.Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:04:
[...]
Er iets is met Twitch.tv Servers
Meeste hebben er niet zo heel veel last van.
Ik maak zo een highlight van die steal voor jeDreanor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:08:
[...]
Is wel raar gezien ik daarvoor een starcraft 2 streampje gekeken had zonder problemen.Nu mis ik je steals.
Stealing Blamauci's maokai kill like a baws
And there the highlight of my dragon steal is like a boss: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/b/311473156
En ook op Youtube ;D
En ook op Youtube ;D
ongepast!
Wel mooie steal, kan soms gebeuren als de enemy faalt
[ Voor 68% gewijzigd door Jasper 99 op 13-03-2012 10:13 ]
Serieus kerel, wat is dat een trieste opmerking om te maken, mensen bashen op hun uiterlijk/gewicht/whatever vanachter je pc scherm, held dat je bent.
Sorry maar zo'n opmerkingen horen hier toch niet thuis, laat iedereen gewoon in zijn waarde aub.
Verwijderd
Ik vind Soraka echt zo geweldig, heb echt het gevoel alsof ik soms het missende stukje ben om carry's te laten shinen
. Nu weer 4 uit 4 gewonnen. Zit nog wel te twijfelen welke runes het beste zijn en of ik wel gp/5 of cooldown-runes ga halen. Ik speel nu vrij basis met magic resist, armor en magic pen.
Erg triest, helemaal als je dat anoniem doet. Als ik jou was zou ik gewoon deze post verwijderen.Jasper 99 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:57:
wow man iets minder gamen iets meer sporten!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Hey Jeffro,Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:40:
And there the highlight of my dragon steal is like a boss: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/b/311473156
En ook op Youtube ;D
[video]
Hoe krijg jij je stream zo mooi?
Gebruik je daar nog een programma voor?
Ik gebruik zelf Xsplit en ik laat een paar mensen kijken naar de kwaliteit maar die blijkt niet bijzonder hoog.
maar dat is dat met een screen selection wat ik wil streamen zeg maar.
ik ben geen jeffro, maar ik weet wel wat van streamen af 
je moet DXtory gebruiken. Dit is een programma wat je games direct van je directXfeed afhaalt. Kost minder resources en kan beter beeld leveren. Daarmaast moet je natuurlijk binnen Xsplit de goede resolutie kiezen, genoeg bandbreedte en de kwaliteit hooggenoeg zetten.
Wat meer info:
*klik*
[small]sommige info kan wat outdated zijn[/url]
je moet DXtory gebruiken. Dit is een programma wat je games direct van je directXfeed afhaalt. Kost minder resources en kan beter beeld leveren. Daarmaast moet je natuurlijk binnen Xsplit de goede resolutie kiezen, genoeg bandbreedte en de kwaliteit hooggenoeg zetten.
Wat meer info:
*klik*
Tutorials kijken van deze gast: YouTube: Dxtory Tutorial (for Streaming) - How to Setup, Use, Link to XSplit / FMLE, & More!
Verwijderd
Zijn er nog eigenlijk mensen hier die zoeken naar een serieus lol team. Waarmee we elke avond proberen te oefenen en ook mee doen aan Go4Lol etc. Ikzelf ben nu 1350 elo en speel ap mid. Andere mensen die ook interesse in zoiets hebben?
Ingame: Supercuddle
Verwijderd
Bijna iedereen hier speelt volgensmij gewoon op EU-West, er zullen wel een paar mensen een NA account hebben maar ik denk bijna niemand.
Heb een lvl 30 account op NA, maar speel het meeste op EUW.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:15:
Ik ben net nieuw hier en zie LoL =)!
Wie speelt er op NA?
Verwijderd
wat hou ik toch van kennen 
waarom heb ik al zo lang niet meer met deze kleine ninja gespeeld???
RAPE ALL THE LANES!!!!
Moet hem alleen nog jungle en support leren spelen en ik kan alles met hem, support moet niet al te moeilijk zijn
waarom heb ik al zo lang niet meer met deze kleine ninja gespeeld???
RAPE ALL THE LANES!!!!
Moet hem alleen nog jungle en support leren spelen en ik kan alles met hem, support moet niet al te moeilijk zijn
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:15:
Ik ben net nieuw hier en zie LoL =)!
Wie speelt er op NA?
neej hoorVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:41:
Deze week maar 4 nieuwe champoins F2P ?
Greetings Summoners!
Here are this week's free champions:
Week 16 (this week):
-alistar
-Annie
-Sion
-Sivir
-zilean
-morderkaiser
-Ezreal
-Maokai
-Xerath
-Fiora
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Gropah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:47:
ik ben geen jeffro, maar ik weet wel wat van streamen af
Wat meer info:
*klik*
Bedankt beide voor de info
Heb hier en daar nog wel wat problemen met deze 2 programmas maar dat moet ik nog ff oplossen.
Zodra de livestream goed werkt laat ik het jullie nog wel weten
Verwijderd
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37825660Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:12:
Zijn er nog eigenlijk mensen hier die zoeken naar een serieus lol team. Waarmee we elke avond proberen te oefenen en ook mee doen aan Go4Lol etc. Ikzelf ben nu 1350 elo en speel ap mid. Andere mensen die ook interesse in zoiets hebben?
@Jeffro Is het niet misschien een simpele plugin/ codec die nodig is om het soepel te kijken?
Just guessing aangezien de helft wel goed ziet en de ander dus niet.
Wel weer wat leuke F2P champions, Ezreal en Xerath wil ik toch wel eens gaan proberen
En Zilean support blijft ook erg leuk, gaat weer lange avond worden vanavond
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Ezreal is zeer moeilijk om te concurreren tegen andere AD carries, dit omdat 3 van de 4 skills skillshots zijn.Nidhiki schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:48:
Wel weer wat leuke F2P champions, Ezreal en Xerath wil ik toch wel eens gaan proberen
Eenmaal correct geplaatst heeft hij wel een hogere burst dan welke andere carry dan ook.
Ezreal lategame is nog moeilijk om te concurreren tegen anderen, je skills doen simpelweg weinig.
Maar wat ik heb begrepen is dat ze Ezreal gaan remaken!
hehe overlaatst twitch gekocht en ik moet eerlijk zijn hij is gewoon KING OF THE KILL-STEALS xD
maar eenmaal als hij gefed is
the fock die is OP ...
gisteren mijn vrienden op skype laten ragen omdat ik alle kills stool xD !
the fock die is OP ...
Beep Boop son ... Beep Boop
Verwijderd
Beter voor assists gaan, twitch is te easy om te counteren, no mather how fed.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:02:
hehe overlaatst twitch gekocht en ik moet eerlijk zijn hij is gewoon KING OF THE KILL-STEALS xD
the fock die is OP ...
Even een noob vraagje 
Hoe beslissen jullie welke items jullie kopen? Ik zie namelijk vaak dat niet de aangeraden items gekocht worden, een aangezien er zo veel items zijn heb ik geen idee waar ik mijn prioriteiten moet neerleggen met het kopen.
Zijn er enkele vuist regels wat voor soort items je moet kopen als je een bepaalde rol vervult?
Hoe beslissen jullie welke items jullie kopen? Ik zie namelijk vaak dat niet de aangeraden items gekocht worden, een aangezien er zo veel items zijn heb ik geen idee waar ik mijn prioriteiten moet neerleggen met het kopen.
Zijn er enkele vuist regels wat voor soort items je moet kopen als je een bepaalde rol vervult?
ik stond gisteren 2v5 met een ashe ik had een quadra ik bleef maar lifestealen xD ze hadden zelf een oracle
Verwijderd
Er zijn verschillende builds, in principe werkt die op 75% van alle champs.Hatsjoe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:04:
Even een noob vraagje
Sommige skills hebben AP (ability power) nodig, en sommige dus AD (Attack damage).
En soms zelfs allebij.
De een wilt met skills veel damage doen, dit zijn meestal AP skills, dus dan ga je simpelweg veel AP builden.
Een ander (zogeheten AD Carry's) die willen weer door middel van auto attacks veel damage doen, dus die kopen bijvoorbeeld critical - damage - attack speed - lifesteal
In alle builds zijn 200 variaties ofzo
Sommige champs zijn daar in tegen weer tanky champs, bijvoorbeeld Malphite, hoe meer armor je koopt hoe sterker zijn aanvallen worden, Galio: Hoe meer magic resistance, hoe meer AP hij krijgt.
Dan waren ze gewoon echt slecht haha, twitch is 3 hits KO.Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:04:
ik stond gisteren 2v5 met een ashe ik had een quadra ik bleef maar lifestealen xD ze hadden zelf een oracle
Edit: Ik heb trouwens die mafia skin
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 09:20 ]
Een aantal mensen suggereren je flash buffer aan te passen. (Doe je hierzo: http://www.macromedia.com...p/settings_manager03.html )Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:42:
[...]
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37825660
@Jeffro Is het niet misschien een simpele plugin/ codec die nodig is om het soepel te kijken?
Just guessing aangezien de helft wel goed ziet en de ander dus niet.
Andere topics suggereren ook dat het aan kaspersky kan liggen. Misschien die tijdelijk disablen en kijken of het uberhaupt verschil maakt?
Zou iemand ook eens kunnen kijken of het probleem voorkomt als je een bepaalde video bekijkt. Die sluit direct uit of het aan livestreaming ligt of aan hun flash player.
ben eindelijk eens mijn normal stats naar boven aan het krijgen :3 nu nog mijn ranked
292 Wins
293 Losses
oow ja gisteren hadden mensen zin om mij veel eten te geven xD
292 Wins
293 Losses
[ Voor 32% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 13-03-2012 09:51 ]
Verwijderd
Ik heb een aantal keer met jou gespeeld maar ik denk dat het niks wordt met jou, man wat ben jij vervelend ingame, hoeveel elo heb je nu 800 of 900? meer zal het toch niet zijn ofwel?Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:49:
ben eindelijk eens mijn normal stats naar boven aan het krijgen :3 nu nog mijn ranked
292 Wins
293 Losses
[afbeelding]
ik ben niet vervelend ik ben errm hoe noem je hetVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Ik heb een aantal keer met jou gespeeld maar ik denk dat het niks wordt met jou, man wat ben jij vervelend ingame, hoeveel elo heb je nu 800 of 900? meer zal het toch niet zijn ofwel?
ik ben een entertainer
Verwijderd
Die jongen speelt gewoon decent LoL, maar raakt alleen gefeed door steals... Komt gewoon aan lopen, finishing hit, is helemaal gelukkig.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Ik heb een aantal keer met jou gespeeld maar ik denk dat het niks wordt met jou, man wat ben jij vervelend ingame, hoeveel elo heb je nu 800 of 900? meer zal het toch niet zijn ofwel?
Loopt ook regelmatig de turret in om firstblood weg te geven.
Maar speelt wel gewoon goed xD
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 09:57 ]
hahahaha LOL ja dat troll matchje met katarina xD !! !! dat was geniaaaalVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:57:
[...]
Die jongen speelt gewoon decent LoL, maar raakt alleen gefeed door steals... Komt gewoon aan lopen, finishing hit, is helemaal gelukkig.
Loopt ook regelmatig de turret in om firstblood weg te geven.
Maar speelt wel gewoon goed xD
ik zeg laten we hem een leuk gefeliciteerd voor je 300 wins matchje geven een 1 v 5 en hij is teemoVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:05:
[...]
Ik hoor een taart traktatie? Heb ik al heel dag zin in
verplicht in bunny skin
Verwijderd
Dan ben ik kog maw met ulti, DANCE!!! DAAAAAAAAAAAANCEDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:07:
[...]
ik zeg laten we hem een leuk gefeliciteerd voor je 300 wins matchje geven een 1 v 5 en hij is teemo
verplicht in bunny skin
Verwijderd
Geen Teemo, ik vind hem een zo low champ. Gisteren een troll game gehad met een 3/9 teemo in 10min.
Verwijderd
Teemo kan een game zwaar hard carryen, als je maar weet hoeVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:10:
Geen Teemo, ik vind hem een zo low champ. Gisteren een troll game gehad met een 3/9 teemo in 10min.
IK WIST HET GEWOON!ItzHitman schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:09:
[...]
neej hoor
Greetings Summoners!
Here are this week's free champions:
Week 16 (this week):
-alistar
-Annie
-Sion
-Sivir
-zilean
-morderkaiser
-Ezreal
-Maokai
-Xerath
-Fiora
Elke keer als ik een 6300 champ koop is hij free2play de week daarna. Afgelopen zondag Ezreal gekocht omdat ik hem zo graag weer eens wou spelen.

Naja, in ieder geval Fiora proberen en Xerath weer eens spelen want het blijft leuk en makkelijk met Xerath wat kills halen en keihard ownen from a far!
De overige champs heb ik al ... damn ...
Is ook een kwestie van gezondheid he een beetje sporten zou geen kwaad kunnen denk ikFanatic_FS schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:06:
[...]
Serieus kerel, wat is dat een trieste opmerking om te maken, mensen bashen op hun uiterlijk/gewicht/whatever vanachter je pc scherm, held dat je bent.
Sorry maar zo'n opmerkingen horen hier toch niet thuis, laat iedereen gewoon in zijn waarde aub.
[ Voor 10% gewijzigd door Jasper 99 op 13-03-2012 10:16 ]
Verwijderd
Klopt, alleen late game kan hij goed carryen. Waar ik helemaal niet tegen kan is mensen die gelijk gaan insta-locken en later ook het hardst gaan falen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:10:
[...]
Teemo kan een game zwaar hard carryen, als je maar weet hoe
Verwijderd
Van sporten krijg je blessures, ik zit liever achter me pcJasper 99 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:12:
[...]
Is ook een kwestie van gezondheid he een beetje sporten zou geen kwaad kunnen denk ikmaar indeed maybe a bit rude excuses daarvoor (bedoelde het ook niet negatief meer uit een persoonlijk perspectief maar dat komt op deze manier inderdaad niet zo over).

Verwijderd
Er zijn voor rollen altijd wel core items. Defensieve items en wanneer je deze koopt zijn situationeel. Zijn er veel magic damage dealer, dan investeer je in Magic Resist items. Same met physical damageHatsjoe schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:04:
Even een noob vraagje
ik wil jullie dit visueel voorstellenDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:07:
[...]
ik zeg laten we hem een leuk gefeliciteerd voor je 300 wins matchje geven een 1 v 5 en hij is teemo
verplicht in bunny skin

heheheheVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:16:
[...]
Van sporten krijg je blessures, ik zit liever achter me pchahahhaa
Denk dat ik maar een flinke blessure ga oplopen als diablo 3 uitkomt
Dacht ik ook altijd, totdat ik zo geblesseerd raakte eens dat ik de eerste weken niet achter de pc kon^^ dan is het toch redelijk jammer:PJasper 99 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:20:
[...]
hehehehedaar heb je dan ook wel weer een punt
! Ach ik combineer het na me blessure kan ik weer rustig achter me pc zitten full time zonder te klagen
![]()
Denk dat ik maar een flinke blessure ga oplopen als diablo 3 uitkomt
League of Legend EUW: Tristanar
HeheheKapstok! schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Dacht ik ook altijd, totdat ik zo geblesseerd raakte eens dat ik de eerste weken niet achter de pc kon^^ dan is het toch redelijk jammer:P
al moeten we niet de zeer erstige blessures vergeten die we achter de pc kunnen oplopen....
Sore finger, burning eyes and sleepiness!!
[ Voor 13% gewijzigd door Jasper 99 op 13-03-2012 10:28 ]
Gisteren avond was echt een dieptepunt in LoL.. 5 matches.. Alle matches waren 4vs5 en bij en 1 ervan ook nog eens dat de 5e terug kwam toen iedereen al 10+ was lekker begon te feeden.. Daarna was ik er klaar mee. Ik vraag me alleen af waarom ik er nu zoveel meer last van heb? Voorheen was het 1 in de 5 matches 4vs5, maar sinds een paar dagen lijkt het wel bijna 100%? En dan heb ik ook nog eens geluk dat ik aan de kan van de 4 zit. Op die manier stort je Win/Lose ratio lekker snel in.....
[ Voor 6% gewijzigd door Uhmmie op 13-03-2012 10:26 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Duo queuen, heb je het probleem niet / minder.Uhmmie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:25:
Gisteren avond was echt een dieptepunt in LoL.. 5 matches.. Alle matches waren 4vs5 en bij en 1 ervan ook nog eens dat de 5e terug kwam toen iedereen al 10+ was lekker begon te feeden.. Daarna was ik er klaar mee. Ik vraag me alleen af waarom ik er nu zoveel meer last van heb? Voorheen was het 1 in de 5 matches 4vs5, maar sinds een paar dagen lijkt het wel bijna 100%? En dan heb ik ook nog eens geluk dat ik aan de kan van de 4 zit. Op die manier stort je Win/Lose ratio lekker snel in.....
En 4v5 kun je alsnog easy winnen...
Aanvullend hierop, als je kaspersky niet wil disablen lijkt het erop dat IE gebruiken (GADVER) het probleem ook verhelpt.Jeffroiscool schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:40:
[...]
Een aantal mensen suggereren je flash buffer aan te passen. (Doe je hierzo: http://www.macromedia.com...p/settings_manager03.html )
Andere topics suggereren ook dat het aan kaspersky kan liggen. Misschien die tijdelijk disablen en kijken of het uberhaupt verschil maakt?
Zou iemand ook eens kunnen kijken of het probleem voorkomt als je een bepaalde video bekijkt. Die sluit direct uit of het aan livestreaming ligt of aan hun flash player.
Eventueel helpt ook het volgende:
The problem started for me when upgrading to Kaspersky Internet Security 2012. The problem is Kaspersky's "Web Antivirus" feature, which scans all incoming web traffic, which significantly slows down the Twitch streams (not sure why it has a much, much lower effect on other video streams).
I am sure this was the cause of the problems, because once I went to Kassperky's "Settings" -> "Web Antivirus" -> "Settings" -> "Trusted URLS" and added "*.twitch.tv/*" and "*.justin.tv/*" there as trusted domains, everything worked fine again immediately.
Verwijderd
Ik heb zovaak een match 4v5 gewonnen. We hadden een Udyr jungle en ging dood nadat hij bezig met blue, gelijk een ragequit.
oowja overlaatst de meest zielige ranked match ooit gezien de game begint 1 afk bij de vijand mid wordt ge ownd door een le blanc die rage quit
ik was ongelofelijk aan het counter-junglen met nunu
een beetje later rage quit de jungler ook
de support verliest internet connectie en de AD carry gaat weg omdat hij zelfmoord ging gaan plegen zei hij
en dan enkel de garen solotop bleef over en man wat een dappere kerel
met zijn volledige leven de nexus defenden en niet opgeven hij is zelf 6/2/0 geinding 
ok het was free elo voor ons maar het erge vond ik de game is gedaan en iedereen leaved de lobby meteen
komaan die 4 personen MOETEN gereport worden en MOETEN gebanned worden dat gaat er gewoon over komop zeg ik vind het echt erg dat mensen ZO egoïstisch zijn ...
de support verliest internet connectie en de AD carry gaat weg omdat hij zelfmoord ging gaan plegen zei hij
ok het was free elo voor ons maar het erge vond ik de game is gedaan en iedereen leaved de lobby meteen
komaan die 4 personen MOETEN gereport worden en MOETEN gebanned worden dat gaat er gewoon over komop zeg ik vind het echt erg dat mensen ZO egoïstisch zijn ...
Verwijderd
Geen forfeit loss gekregen?Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:30:
oowja overlaatst de meest zielige ranked match ooit gezien de game begint 1 afk bij de vijand mid wordt ge ownd door een le blanc die rage quit
met zijn volledige leven de nexus defenden en niet opgeven hij is zelf 6/2/0 geinding
nee die garen bleef 1 v 5 doen echt een dappere kerel
Verwijderd
Loss Forgiven krijg je enkel als de server de hik heeft. Dat is een modus die door Riot handmatig aan/uitgezet wordt.
Dat is het hem dan inderdaad. Normaal queue ik altijd met mijn vrouw samen, alleen de afgelopen 2 dagen niet.. Wat een wereld van een verschil is dat zeg.. Vanavond toch maar mijn vrouw weer zover krijgen dat ze weer mee gaat spelenVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:26:
[...]
Duo queuen, heb je het probleem niet / minder.
En 4v5 kun je alsnog easy winnen...
En ja 4vs5 kan je ook winnen, maar die kans is wel een stuk kleiner.. Ik heb iig nog nooit een 4vs5 match gewonnen.. en ik heb nog nooit een 5vs4 match verloren..
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
http://www.lolking.net/summoner/euw/22249792#historyDrunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:32:
[...]nee die garen bleef 1 v 5 doen echt een dappere kerel
Ten eerste het was een Dominion game, dus zoiezo cba mode.
Niks geen nexus
Ten tweede jou score bij 1v5
En nog game loss ook?
Niet ranked?
Cool story bro! Niks verzinnen om intressant te zijn, thnx bb
Weer wat geleerdVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:32:
[...]
Loss Forgiven krijg je enkel als de server de hik heeft. Dat is een modus die door Riot handmatig aan/uitgezet wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 10:35 ]
Verwijderd
Toch terug ranked beginnen spelen. Duo queue met een collega, niet meer stressen op teammates, gewoon eigen ding doen. Gaat wel best, meeste van onze games gewonnen.
Het gaat het best als hij kan toplanen en ik jungle of mid. Als solobot winnen we meestal wel onze lane maar ben je alsnog afhankelijk van de andere lanes.
Daarnaast doe ik nog graag eens een aram/arab botje tussendoor. Zou mooi zijn mocht Riot hier een aparte map voor uitbrengen die "cheaten" tegengaat. De tutorial map is hier zo perfect voor. Heb ook de indruk dat deze gamemodes een pak serieuzer gespeeld worden dan in het begin, waar iedereen maar zijn goesting deed.
Het gaat het best als hij kan toplanen en ik jungle of mid. Als solobot winnen we meestal wel onze lane maar ben je alsnog afhankelijk van de andere lanes.
Daarnaast doe ik nog graag eens een aram/arab botje tussendoor. Zou mooi zijn mocht Riot hier een aparte map voor uitbrengen die "cheaten" tegengaat. De tutorial map is hier zo perfect voor. Heb ook de indruk dat deze gamemodes een pak serieuzer gespeeld worden dan in het begin, waar iedereen maar zijn goesting deed.
Hoop dat ik je nooit tegenkom in dominion. Haat dergelijke mentaliteit.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:34:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 10:36 ]
nee dat was die game nietVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:34:
[...]
http://www.lolking.net/summoner/euw/22249792#history
Niks geen nexus
Ten tweede jou score bij 1v5?
En nog game loss ook?
Cool story bro! Niks verzinnen om intressant te zijn, thnx bb
[...]
Weer wat geleerd
en by the way : STALKER !
Verwijderd
They key is, niet opgeven, gewoon afmaken die hap!Uhmmie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:33:
[...]
Dat is het hem dan inderdaad. Normaal queue ik altijd met mijn vrouw samen, alleen de afgelopen 2 dagen niet.. Wat een wereld van een verschil is dat zeg.. Vanavond toch maar mijn vrouw weer zover krijgen dat ze weer mee gaat spelen.
En ja 4vs5 kan je ook winnen, maar die kans is wel een stuk kleiner.. Ik heb iig nog nooit een 4vs5 match gewonnen.. en ik heb nog nooit een 5vs4 match verloren..
Extra defensive, brain up, komt goed.
Verwijderd
Je zegt het was gister?Drunk3nD3m0n schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:35:
[...]
nee dat was die game niethet was een ranked 5v5 staat niet meer op mijn LoLking
en by the way : STALKER !
edit: sorry my bad, love you
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 10:37 ]
ok dan was het zaterdag whatever het was in het weekend xD !
3v5 heb ik ook een keer gewonnen xD
http://img88.imageshack.u...279918753483799343010.jpg
Mooie score, en ook nog met AD Twisted Fate, ben onder de indrukDoMiNaTiOnZ schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:38:
3v5 heb ik ook een keer gewonnen xD
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Zeker viable, farmen is op begin lastiger dan als AP TF maar na bf sword is dat opgelost. Gewoon zorgen dat je niet achterloopt.Nidhiki schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:25:
[...]
Mooie score, en ook nog met AD Twisted Fate, ben onder de indrukToch wel viable dus haha
Net zoon retard (ziggs mid) in mijn team gehad, niet normaal.
Eerst begint die te zeggen dat ik top ga verliezen met morde van volly, ik pakte volly als eerst @ level 6, gaat die zeggen dat ik luck. Daarna wordt ik 2x gegankt door mid waarvan ik volly 1x mee nam zonder dat die gast had gecalld. Gaat die mij de schuld geven dat ik mijn lane verlies terwijl ik 2x zoveel CS als volly heb en hem een paar keer had gekilld.
Hij stond midgame 0-6 en had ahri gefeed en nog steeds blijft die zeggen dat het mijn schuld was dat we de game hadden verloren en ik mijn lane verloren had en hij gewonnen. What the fuck???
Eerst begint die te zeggen dat ik top ga verliezen met morde van volly, ik pakte volly als eerst @ level 6, gaat die zeggen dat ik luck. Daarna wordt ik 2x gegankt door mid waarvan ik volly 1x mee nam zonder dat die gast had gecalld. Gaat die mij de schuld geven dat ik mijn lane verlies terwijl ik 2x zoveel CS als volly heb en hem een paar keer had gekilld.
Hij stond midgame 0-6 en had ahri gefeed en nog steeds blijft die zeggen dat het mijn schuld was dat we de game hadden verloren en ik mijn lane verloren had en hij gewonnen. What the fuck???
Verwijderd
Trolls, /ignoreDivineNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:
Net zoon retard (ziggs mid) in mijn team gehad, niet normaal.
Verwijderd
Gewoon ignoren die retard, hij heeft jou wss nu nog gereport ook omdat je terug hapt.
Gewoon ignore, report afterwrads, problem solved.
Gewoon ignore, report afterwrads, problem solved.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.