[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:41:
[...]

hebbie de game van daarnet (jij was graves, exlaxl lee sin en caltix tryndamere) nog gewonnen? Ik moest even afhaken, maar even daarvoor werden jullie bijna geaced terwijl jullie dik voor stonden. Ben benieuwd hoe het is afgelopen...
die game ging fout in de teamfights, morgana had een hourglass en omdat we te veel close combat deden waren we perma stunned, morg en ali waren een dodelijke combi

We winnen alle normal games maar ranked verliezen we het op teamfights
al was de 2e wel balen, we konnen niet bannen, we verloren graves omdat hij moest eten en ik werd mid hard gecounterd door een galio (ik kennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Gisteren dé ultieme build voor kogmaw gevonden! Iets met berserkers greaves en 5 zeals / phantom dancers. Damage? Nope! Killsteals van mijn vrienden? Yup! Ze zeiden maar niets, aangezien zij mij de build hadden aangelult. Dat potje eindigde met 4 surrender votes tegelijk, wat niet de bedoeling was in deze bot game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend toch mooi Irelia kunnen kopen in de sale, is toch echt leuke champion om te spelen :)
Moet alleen nog eens goed kijken naar haar build, begin vaak met boots > HoG > Merc treads > Phage > Wits End. Deze build werkt wel redelijk maar ben benieuwd wat jullie zouden doen. Benieuwd of vanavond de Wins weer zo goed binnenstromen als gister :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:11:
[...]
die game ging fout in de teamfights, morgana had een hourglass en omdat we te veel close combat deden waren we perma stunned, morg en ali waren een dodelijke combi

We winnen alle normal games maar ranked verliezen we het op teamfights
al was de 2e wel balen, we konnen niet bannen, we verloren graves omdat hij moest eten en ik werd mid hard gecounterd door een galio (ik kennen)
Yup, faal game, 2v5
Flapmo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:49:
@Exlaxl ; Wat is jouw Kayle jungle setup (runes, itembuild ?)
http://www.solomid.net/guides.php?g=18900 (Private guide, heb nog neit de finishin touch gemaakt :+ )
Die guide is getest op 17 a 1800 elo en werkt ook daar prima, heb nog een hele sicke demo, die heb ik op moment al omgezet in youtube bestandjes, nu ff aan elkaar plakken en uploaden!

Leaguereplay browsen op "Exlaxl" Kom je wel wat kayle games tegen (wel demo's van MIJ checken :P)
Nidhiki schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:03:
Van het weekend toch mooi Irelia kunnen kopen in de sale, is toch echt leuke champion om te spelen :)
Moet alleen nog eens goed kijken naar haar build, begin vaak met boots > HoG > Merc treads > Phage > Wits End. Deze build werkt wel redelijk maar ben benieuwd wat jullie zouden doen. Benieuwd of vanavond de Wins weer zo goed binnenstromen als gister :D
Beter beginnen met boots of cloth armor, dan mallet -> trinity -> wit's end builden.
See the magic happen: http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history

En oja, als je afvraagt waarom ik die 2e irelia game had verloren, zie cassiopeia @ 20 min... (10 deaths)
http://www.lolking.net/summoner/euw/19407667#history

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Voor de liefhebbers: De persoon met wie ik samenwerkte heeft AutoLoL weer werkend gekregen met de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Ben ziek dus ben maar beetje duoqueuen met iemand :P

http://www.twitch.tv/jeffroiscool

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
SaphuA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:32:
Voor de liefhebbers: De persoon met wie ik samenwerkte heeft AutoLoL weer werkend gekregen met de laatste patch.
Nooit naar gekeken, automatiseert dingen voor je ofzo?

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Zo weekendje LoL achter de rug :)

Na nog een hoop bot games om weer te leren te spelen met me champs eindelijk voor de PVP games gegaan. 6 games gedaan waarvan 3 gewonnen en 3 verloren. laatste lose was omdat onze garen alle kanten op rende en totaal niet samen met het team wou werken waardoor we dus 4vs5 aan het doen waren.

Andere team had het al door dat onze garen een debiel was en zei dat we het toch aardig lang uitgehouden hebben en ze het daarvoor dus een GG vonden :)

Ben nu level 20 en tjsonge wat zijn die runes verschrikkelijk duur. heb nu nog alleen even runes gehaald voor Shen Tank en dat is dan alleen vol Marks en Glyphs. Voor quints en seals had ik geen ip meer :(

Maarja daar komen we nog wel :)
Even kijken of ik vandaag nog lvl 21 kan worden

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nidhiki schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:03:
Ik laat vaak de HoG achterwege, maar dit is zo ook mijn build ja :)
Als je merkt dat je wat tankiness nodig hebt early game dan zou ik de Phage eerst uitbouwen naar een Frozen Mallet, anders volg je jouw volgorde.

TriForce koop ik pas een stuk later in de game, Wits End en Frozen Mallet zijn stukken belangrijker

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Runes zijn inderdaad erg duur :) Je zult lang moeten sparen voor volle pagina's dat is een ding wat zeker is.

Afgelopen weekend wat IEM teruggekeken maar wat is M5 toch absurd goed. Wanneer zagen we ze ook al weer voor het eerst zo? IEM Kiev was dat toch? Ik weet nog goed dat CLG toen achteraf commentaar had (op TSM?) dat zij nooit zou zouden verliezen van M5 en dat M5 'net als dignitas' gewoon een keer zou schijnen en niemand meer wat van ze zou horen. Nu hadden ze het m.b.t. dignitas al fout maar ook volledig qua M5. M5 is absoluut geen one trick pony die tijdens Kiev gewoon een gaatje in de meta gevonden had. Het is echt een goed team.

Ik moet alleen zeggen dat ik echt héél erg weinig sympathie voor de spelers krijg; ben ik daar de enige in? Misschien komt het doordat ze amper Engels praten en we ze verder niet kennen, maar het liet me volledig koud. En zo lijkt het voor hun ook te zijn. Een beetje emotieloos / vol van zichzelf. Iemand hetzelfde gevoel? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:58:
Runes zijn inderdaad erg duur :) Je zult lang moeten sparen voor volle pagina's dat is een ding wat zeker is.

Afgelopen weekend wat IEM teruggekeken maar wat is M5 toch absurd goed. Wanneer zagen we ze ook al weer voor het eerst zo? IEM Kiev was dat toch? Ik weet nog goed dat CLG toen achteraf commentaar had (op TSM?) dat zij nooit zou zouden verliezen van M5 en dat M5 'net als dignitas' gewoon een keer zou schijnen en niemand meer wat van ze zou horen. Nu hadden ze het m.b.t. dignitas al fout maar ook volledig qua M5. M5 is absoluut geen one trick pony die tijdens Kiev gewoon een gaatje in de meta gevonden had. Het is echt een goed team.

Ik moet alleen zeggen dat ik echt héél erg weinig sympathie voor de spelers krijg; ben ik daar de enige in? Misschien komt het doordat ze amper Engels praten en we ze verder niet kennen, maar het liet me volledig koud. En zo lijkt het voor hun ook te zijn. Een beetje emotieloos / vol van zichzelf. Iemand hetzelfde gevoel? :)
Ik weet toevallig dat een paar van hun ernstige ego problemen hebben en dat 1 van hun ook eeeeeernstig authistisch is.
Misschien verklaard dat het :P ?

Maar ja, hun nieuwe meta is moeilijk om tegen te spelen, zeg maar gerust onmogelijk.
Iets nieuws en ongebruikelijks inbrengen brengt de tactiek van een tegenstander helemaal naar de grond.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor

Ik moet alleen zeggen dat ik echt héél erg weinig sympathie voor de spelers krijg; ben ik daar de enige in? Misschien komt het doordat ze amper Engels praten en we ze verder niet kennen, maar het liet me volledig koud. En zo lijkt het voor hun ook te zijn. Een beetje emotieloos. Iemand hetzelfde gevoel? :)
Helemaal hetzelfde gevoel ;)
Des te meer vanwege enkele outbursts in Allchat op toernooien waarin ze de tegenstander aan het uitschelden waren. Verder heb ik ze ook niet echt zien lachen, buiten het moment dat ze de trofee in handen kregen.
Ze nemen duidelijk het spelletje serieus, maar in het publiek krijgen ze een niet al te beste status.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oké duidelijk, daar ben ik dus niet de enige in :P Qua BM dat heb ik wel gehoord ja, al wist ik niet dat ze dat ook op toernooien weten te presteren. Ik vind ze verder toppie spelen en hun teamplay is prachtig om te zien, maar ik hoop nog steeds dat een van de EU of NA teams de volgende IEM weer van ze afpakt. Ik heb nu wel weer genoeg gezien van M5 :+

Begrijp me niet verkeerd, zelfverzekerd zijn is geen overbodige luxe in esports natuurlijk. Je ziet het bij SC2 ook. Maar ondanks Koreanen ook niet echt van de emoties zijn, kreeg ik toch een stuk meer 'gevoel' bij de finale en uitreiking van SC2 :) Ze hebben wel altijd respect voor elkaar. Naast zelfverzekerdheid is waardigheid/compassie ook wel een goed eigenschap in esports.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:06:
Oké duidelijk, daar ben ik dus niet de enige in :P Qua BM dat heb ik wel gehoord ja, al wist ik niet dat ze dat ook op toernooien weten te presteren. Ik vind ze verder toppie spelen en hun teamplay is prachtig om te zien, maar ik hoop nog steeds dat een van de EU of NA teams de volgende IEM weer van ze afpakt. Ik heb nu wel weer genoeg gezien van M5 :+

Begrijp me niet verkeerd, zelfverzekerd zijn is geen overbodige luxe in esports natuurlijk. Je ziet het bij SC2 ook. Maar ondanks Koreanen ook niet echt van de emoties zijn, kreeg ik toch een stuk meer 'gevoel' bij de finale en uitreiking van SC2 :) Ze hebben wel altijd respect voor elkaar. Naast zelfverzekerdheid is waardigheid/compassie ook wel een goed eigenschap in esports.
EUw en EUn zijn verpeste communities...
Ik heb ernstig moeite met elo raisen op EUw door trollers,..
Op NA easy 1700 moeite 2109...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:08:
[...]

EUw en EUn zijn verpeste communities...
Ik heb ernstig moeite met elo raisen op EUw door trollers,..
Op NA easy 1700 moeite 2109...
Speaking of which, wat is je ingame naam op NA? Heb eens lopen zoeken om je champions enzo te zien, maar er is geen Exlaxl te vinden.

@Cloud: stereotype Russische eigenschappen zeker? Koel, zelfverzekerd, waardig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa de community zelf is misschien ook wat verrot maar op zich ligt daar het probleem niet echt denk ik. Je komt ook gescheld tegen op de SC2 ladders, al heb je daar natuurlijk niet last van trollers omdat het geen teamgame is.

Maar hoe erg het ook in de community zelf is, als je op toernooien bezig bent, of überhaupt in de spotlight komt te staan; dan vind ik dat je gewoon moet kappen met die onzin en een voorbeeld moet gaan zijn voor de andere spelers. Ik bedoel als de pro's op de ladder ook jan en alleman (of op een toernooi zelfs!) voor van alles uitmaken; dan wordt het nooit wat.
speedzor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:10:
[...]

Met die eerste twee ben ik het eens, maar die laatste lijken ze niet echt over te beschikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:06:

Klopt SC2 is echt een game waar je in ziet dat het moment dat iemand verliest de winner gewoon een hand krijgt van je hebt het verdiend.
Het lijkt mij tevens ook normaal dat het zo gaat, ik heb zelf het moment niet gezien dat M5 tegen het tegen team zei noobs maar het lijkt mij niet de bedoeling.

Maar na even naar IEM te hebben gekeken heb ik wel een paar mooie weetjes op gepikt en heb ik ook gebruikt met soms weel heel erg veel mooie resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
Met die eerste twee ben ik het eens, maar die laatste lijken ze niet echt over te beschikken. :P
Ik kon begrijpen dat er rond de tijd van Kiev een redelijke onsympathieke indruk afscheen van de Russen, gezien ze kort daarvoor CLG/TSM aan het trollen waren en ook tijdens Kiev in de interviews vrij arrogant overkwamen.

Afgezien van de stoot die ze laatst deden in /ALL chat vind ik net dat ze gewerkt hebben op hun media skills en een pak vriendelijker over komen, voorbeeld daarvan zijn de interviews met alex ich die 100% verschillend waren dan zijn interviews in Kiev.

Ze steken er met kop en schouders boven uit en heb de indruk dat ze door de top teams zelf ook niet echt gerespecteerd worden. Misschien om de manier waarop ze in de tornooien zijn bekend geraakt, misschien door de manier waarop ze spelen ? I dunno & I don't care, zolang ze maar blijven spelen gelijk een tornado. 0 losses over 2 tournaments, hoe goed ben je dan ..

Vind het gedrag van een reginald of hotshot veel irritanter dan hoe hun op streams zitten trouwens. Iemand in ons vast premade team is native russisch en die genja/diamond streams zijn gewoon hilarisch.

Val in herhaling, maar die eerste 5 minuten van de finale waren gewoonweg mindblowing.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ben ik helemaal met je eens hoor, het spel van M5 is op dit moment daadwerkelijk ongeëvenaard. Die eerste 5 minuten van de finale waren echt schokkend :) Misschien moet ik ze wat meer tijd geven en je hebt gelijk in die zin, dat ze wel íets beter overkwamen dan in Kiev.

Hun spel is prachtig maar daarom hoop ik ook dat er een team opstaat wat hun spel kan beantwoorden. Te lang één team laten domineren is niet gezond voor de toeschouwers/sport. Ik heb deze IEM dus ook meer SC2 gekeken dan LoL simpelweg omdat ik wist dat M5 weer zou gaan domineren. Kijk als de finale nu een close 2-1 finish zou zijn geworden, dan is het ook interessant; maar ze walsen echt over iedereen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel gezegd worden dat M5 nu WEER anders speelde dan op Kiev. De support + jungle was daar immers niet gebruikt. En wat betreft het statement over Dignitas, het ging meer over de meta waarmee Dignitas destijds speelde, die veranderde ook niet meer in de toernooien erna. M5 heeft nu twee toernooien achter elkaar laten zien dat ze nog steeds niet een vaste speelstijl hebben en ondanks dat hun tegenstanders denken ze nu door te hebben, passen ze zich simpelweg weer aan.

Overigens is CLG het dichts bij een overwinning op M5 gekomen tijdens IEM Hannover, maar hebben ze dat ook grotendeels zelf verpest.

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de finale een spannende game was geworden, helaas was het een enorm eenzijdige partij waardoor je niet echt het idee kreeg naar een finale te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:34:
Ben ik helemaal met je eens hoor, het spel van M5 is op dit moment daadwerkelijk ongeëvenaard. Die eerste 5 minuten van de finale waren echt schokkend :) Misschien moet ik ze wat meer tijd geven en je hebt gelijk in die zin, dat ze wel íets beter overkwamen dan in Kiev.

Hun spel is prachtig maar daarom hoop ik ook dat er een team opstaat wat hun spel kan beantwoorden. Te lang één team laten domineren is niet gezond voor de toeschouwers/sport. Ik heb deze IEM dus ook meer SC2 gekeken dan LoL simpelweg omdat ik wist dat M5 weer zou gaan domineren. Kijk als de finale nu een close 2-1 finish zou zijn geworden, dan is het ook interessant; maar ze walsen echt over iedereen heen.
Akkoord.

Als ik het me goed herinner waren de finales voor Kings of Europe wel een stuk spannender (m5 vs clg.EU). Zoals aangegeven tijdens IEM zijn de Amerikaanse teams er nog niet helemaal uit hoe ze best spelen tegen m5 met uitzondering van CLG.NA dan die het hun in de halve finales best 'lastig' maakte (tot dat GotCaught GG er anders over besliste :p). aAa en clg.eu zijn hier duidelijk beter op voorbereid, dus denk dat de 'opvolger' niet te ver moet gezocht worden. Daarnaast is er nog altijd de 'onbekende' Aziatische scene waar al lang van gezegd wordt dat WorldElite ieder Europees/Amerikaans op zal rollen met het grootste gemak.

Voor mij kan dreamhack niet snel genoeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:45:
[...] Daarnaast is er nog altijd de 'onbekende' Aziatische scene waar al lang van gezegd wordt dat WorldElite ieder Europees/Amerikaans op zal rollen met het grootste gemak.

Voor mij kan dreamhack niet snel genoeg komen.
LoL is geen SC2 heeeeeeeh, Aziaten maken hier net zoveel kans om te winnen als een ander land/regio/volk.
Bij SC2 is het gewoon 300 slagen per minuut rammen op je toetsenbord, zo werkt dat bij lol niet :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:04:
Aziaten maken hier net zoveel kans om te winnen als een ander land/regio/volk.
Als de Aziaten zich echt boos gaan maken en LoL net zo lucratief voor hun wordt als bv nu Broodwar of SC2, geloof maar dat ze dan aan de top komen.

Hun work ethic is ongeëvenaard en je kunt in het westen bijna geen team vinden van mensen die bereidt zijn zo veel op te offeren voor hun beroep / een videogame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Azië zal nog een inhaalslag moeten maken en hoewel SC2 niet hetzelfde is als LoL en ze dus niet per definitie zó dominant zullen worden; denk ik wel dat er nog genoeg uit die richting kan komen. Ik kijk er naar uit om de Koreaanse teams in actie te zien op het volgende grote toernooi :)

Koreanen zijn gewoon kei en keiharde werkers; alleen al vanwege dat feit zouden de 'established' teams zich zorgen moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:08:
[...]Als de Aziaten zich echt boos gaan maken en LoL net zo lucratief voor hun wordt als bv nu Broodwar of SC2, geloof maar dat ze dan aan de top komen.

Hun work ethic is ongeëvenaard en je kunt in het westen bijna geen team vinden van mensen die bereidt zijn zo veel op te offeren voor hun beroep / een videogame.
Daar heb je gelijk in, zou me niet verbazen als de eerste LoL scholen al zijn geopend xD (Olympisch idee).
Maar dan nog, ik geloof nooit dat er nooit dat er een aziatische finale zal komen.
Dat ze met de top mee kunnen draaien ben ik overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:32
Naja als je bedenkt dat de skill ceiling van SC2 veel en veel hoger is dan bij lol dan zou het best eens kunnen dat aziaten dus inderdaad niet echt veel beter kunnen worden, aangezien het bij lol gewoon ergens stopt waar je niet echt meer veel beter kunt spelen, dat is er bij SC2 niet. Maar dat neemt inderdaad niet weg dat aziaten wel een veel sterke ethic hebben, maar sommige europese en amerikaanse teams zijn ook al aardig op weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:04:
[...]

LoL is geen SC2 heeeeeeeh, Aziaten maken hier net zoveel kans om te winnen als een ander land/regio/volk.
Bij SC2 is het gewoon 300 slagen per minuut rammen op je toetsenbord, zo werkt dat bij lol niet :+
Ik denk dat er bij SC2 iets meer tactiek komt kijken dan dat je nu doet vermoeden. Het is nou niet bepaald een typwedstrijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola mensen, na een druk weekend toch nog wat potjes LoL erin kunnen krijgen, waarvan er 1 briljant liep maar niveau was ook wat ...apart. Nu vroeg ik mij af of ik beetje de juiste build doe voor Kog'maw namelijk

Dorans Blade --> Beserker Boots --> Phantom dancer --> black cleaver of infinity edge --> bloodthirster --> cleaver of edge afhankelijk wat ik niet eerder gebouwd had

begin game gaat het altijd moeilijk in mijn lane, maar mid-end game sloop ik van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tremulant schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat er bij SC2 iets meer tactiek komt kijken dan dat je nu doet vermoeden. Het is nou niet bepaald een typwedstrijdje.
Ik denk (en hoop) dat dat een stukje sarcasme was waar jij nu op reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lolking.net/summoner/na/166365#history
Dat losses :o
Daar gaat je elo!

(The rain man is van TSM)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had beter ziek op bed kunnen blijven liggen;)

wat is je elo eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:52:
[...]
Je had beter ziek op bed kunnen blijven liggen;)

wat is je elo eigenlijk?
http://www.lolking.net/summoner/euw/19123354#history
Jeffro

Gaat nie zo goed he kerel :o ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranked Team 5v5
03/11/2012
10:04 AM
-44 ELO

hoe verlies je 44 elo in 1 match? bij mij zou dat 3 potjes betekenen?

Balen dat je zoveel games achter elkaar verloren heb, elo lost in deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nope, hele tijd gaat het wel mis -.-

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:00:
Ranked Team 5v5
03/11/2012
-44 ELO

5v5 ranked, ons tweakers onofficieel team :D Maar er gingen er 2 eten :(

Als je team leaved, dan merkt hij er verder helemaal niets van (Team elo)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:00:
Ranked Team 5v5
03/11/2012
-44 ELO

Je wint/verliest 40-50 Elo de eerste 10 potjes, dit gaat daarna langzaam naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
1389 nu, top elo is 1460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is AD carry niet iets voor jou, zie op de laatste 10 games dat je dat 2 x gespeeld heb en 2x in de + heb gestaan. Alleen je team failed volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:31:
[...]
is AD carry niet iets voor jou, zie op de laatste 10 games dat je dat 2 x gespeeld heb en 2x in de + heb gestaan. Alleen je team failed volgens mij..
Hij is goed mid en top (trundle) en ad carry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 13:26
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:20:
Ola mensen, na een druk weekend toch nog wat potjes LoL erin kunnen krijgen, waarvan er 1 briljant liep maar niveau was ook wat ...apart. Nu vroeg ik mij af of ik beetje de juiste build doe voor Kog'maw namelijk

Dorans Blade --> Beserker Boots --> Phantom dancer --> black cleaver of infinity edge --> bloodthirster --> cleaver of edge afhankelijk wat ik niet eerder gebouwd had

begin game gaat het altijd moeilijk in mijn lane, maar mid-end game sloop ik van alles
Klopt begin game is kog redelijk zwak. Ik bouw kogmow altijd verschillend. Soms begin ik met een build als latern (koop eerst lifesteal) daarna boots. Deze item bouw ik vaak ivm gratis ward en makkelijk farm beetje defense attack en natuurlijk lifesteal.

De andere manier is gelijk met beserker boots (eerst attackspeed item + health). Vervolgens een lifesteal(450 gold) item. Je bent snel dood en een beetje lifesteal mag op kog wel. Daarna gelijk voor phantom dancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag ook best meerdere dorans kopen op AD carry. Men vergeetd ie 100 hp en lifesteal vaak op die items, dat helpt enorm voor je survivabilty én je damage output!
Het vertraagt wel je verdere item builds, dus het is alleen verstandig als je dat doet met een 0 cs support (en uiteraard zelf weinig cs mist :p)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Interessant leesvoer voor de Dorans stacken/wriggle's discussie:
http://www.reddit.com/r/l..._wriggles_vs_doran_stack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
aangezien ik eigenlijk meeste tank speel waardoor ik dus begrijp dat ik een speler red door gewoon er in te dashen taunten en maken dat ik weg kom.

maar nu over de carry's heb ik wat info opgezocht en ik wou even weten of dit dus klopt zodat ik in ieder geval weet wat wat is en hoe ik daar mee om hoor te gaan

dit is wat ik vond

- AD Carry is someone who is the strongest damage dealer on the team, and is mostly the target in team battles.
- AD Carries almost always rely on Auto-attacking, using skills moderately.
- AP Carry, is nearly the same as AD Carries but they rely on AP (ability point).
- AP Carries almost never auto-attack and rely heavily on skills to take down targets.

Als dit klopt dan begrijp ik het in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Kadardar schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:37:
aangezien ik eigenlijk meeste tank speel waardoor ik dus begrijp dat ik een speler red door gewoon er in te dashen taunten en maken dat ik weg kom.

maar nu over de carry's heb ik wat info opgezocht en ik wou even weten of dit dus klopt zodat ik in ieder geval weet wat wat is en hoe ik daar mee om hoor te gaan

dit is wat ik vond

- AD Carry is someone who is the strongest damage dealer on the team, and is mostly the target in team battles.
- AP Carry, is nearly the same as AD Carries but they rely on AP (ability point).
- AP Carries almost never auto-attack and rely heavily on skills to take down targets.

Dat is inderdaad correct.
Ook even erbij vermelden dat AP carries vooral early- en midgame belangrijk zijn, en AD carries lategame beginnen te schijnen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Laatst online: 25-09 09:29
Kadardar schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:37:

dit is wat ik vond

Voor zo ver ik het weet klopt dit, de AD= Attack Damage (basic attacks) en AP= Ability Power (dus je skills)

Zo heb ik het geleerd... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande klopt.

Met de nuance dat AP carries (mages voornamelijk) er in meer verschillende smaken zijn dan AD carries.
Bij AP carries heb je nukers (die enorme bursts hebben). AOE mages, mages met iets mindere burst maar betere utilty etc.

Als tank wil je altijd of je eigen carries beschermen, of de carries van de tegenstander 'uit het gevecht houden'. Dat wil zeggen, ervoor zorgen dat ze geen damage doen tegen damage dealers uit jouw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AP KOG WOOOOH: http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
lv 3 1 hit KO combo, easy enoughhhhhhhhh.
Bij die 9-1-7 was fiora mid, ging dood @ lv 2.
Daarna kwam shaco mid houden, ging dood @ lv 3.
Toen ging top switche met mid (teemo) en die ging dood @ lv 4.
Toen roamen met toen al 250 AP, 2x ulti hit is 50% hp, dus easy turret spam :)
Insta surrender @ 20 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:40:
[...]

Voor zo ver ik het weet klopt dit, de AD= Attack Damage (basic attacks) en AP= Ability Power (dus je skills)

Zo heb ik het geleerd... O-)
Dat klopt niet helemaal. Ja AD helpt rechtstreeks aan je basic attacks, maar skills kunnen zowel met AD als AP scalen, soms zelfs beide. Dit is te zien aan de kleur van de variabele in de skill tooltip; is deze oranje dan schaalt die parameter met AD, is hij groen, dan schaalt hij met AP.

Wat je doorgaans ziet is dat mages scalen met AP en bijvoorbeeld Tanky DPS met AD. Maar dit hoeft niet per se zo te zijn. Er zijn zelfs champions die je op beide manieren kunt bouwen en in beide gevallen goed zijn, zoals bijvoorbeeld Fizz die zowel AP als AD gebouwd kan worden (al heeft AP mijn voorkeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:17

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:46:
AP KOG WOOOOH: http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
lv 3 1 hit KO combo, easy enoughhhhhhhhh.
Bij die 9-1-7 was fiora mid, ging dood @ lv 2.
Daarna kwam shaco mid houden, ging dood @ lv 3.
Toen ging top switche met mid (teemo) en die ging dood @ lv 4.
Toen roamen met toen al 250 AP, 2x ulti hit is 50% hp, dus easy turret spam :)
Insta surrender @ 20 :D
Ik vind die ulti van kog soms wat veel mana kosten als je spamt. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R420R schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:46:
[...]
Blue stelen met je ult? :D
Ult kost je 40 mana EXTRA elke keer dat je snel achter elkaar schiet (cap van 200+ ofzo :P)

En die andere match met ahri in mid, die kon het ook niet winnen van me :)
Mja kad ook 20k gold farm 340 cs :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Je moet ook eerst poken met je ult dus elke keer even wachten op de debuff en aan het einde de rest in een keer neer bursten

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:52:
Je moet ook eerst poken met je ult dus elke keer even wachten op de debuff en aan het einde de rest in een keer neer bursten
Niet met AP kog hoor, gewoon 1 hit KO en eventueel 1 hit na gooien met je R :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
met 300ap doet je ult 625 damage zonder met mr rekening te houden dus dan moet je minimaal 3 keer hitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 250 AP doet die ulti maar 300ish damage (voor mitigation). Zelfs lv3-4s 2-shot je daar niet mee. Klinkt als broodje aap-verhaal.

AP Kog is best slecht. Best heel erg slecht.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:10:
[...]

Speaking of which, wat is je ingame naam op NA? Heb eens lopen zoeken om je champions enzo te zien, maar er is geen Exlaxl te vinden.

Er is er maar 1 met 2109 Elo :P

232 iJesus69 480 429 2109

Dus dit ZOU hem moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
R420R schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Als je AP kog maakt wat veel mensen afraad zelf heb ik dat wel 100 keer gedaan en ik vind het super. Je kunt je ulti blijven spammen in een gevecht. Lekker op afstand blijven beetje slowen en ulti gooien wanneer je zoon 500a700 AP hebt met magic pen doet elke ulti ziek damage hoor.

Ik moet zeggen speel kog AP maar eens solo top. Je moet tot level 6 beetje defense spelen daarna heb je hem zo dood. let wel op voor ganks. Wanneer er een gank plaats vind ben je 95% zeker dood. Kog kan niet veel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:57:
[...]Er is er maar 1 met 2109 Elo :P

232 iJesus69 480 429 2109

Dus dit ZOU hem moeten zijn :D
Woow fanboys :P nee account is banned voor 3 maandjes (6x korte bans..)
En top elo 2109, nu 1700 ofseuw
Killertjuh schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:57:
[...]Als je AP kog maakt wat veel mensen afraad zelf heb ik dat wel 100 keer gedaan en ik vind het super. Je kunt je ulti blijven spammen in een gevecht. Lekker op afstand blijven beetje slowen en ulti gooien wanneer je zoon 500a700 AP hebt met magic pen doet elke ulti ziek damage hoor.

Ik moet zeggen speel kog AP maar eens solo top. Je moet tot level 6 beetje defense spelen daarna heb je hem zo dood. let wel op voor ganks. Wanneer er een gank plaats vind ben je 95% zeker dood. Kog kan niet veel hebben.
attack speed + W = 12% hp per keer (met 500ap), oftewel 8 hits KO, zonder andere skills _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
http://imageshack.us/photo/my-images/28/naamloosavd.png/

Ikke bij de IEM ;) heb ook nog een betakey kunnen bemachten. maar wat een gekkenhuis daarzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:04:
http://imageshack.us/photo/my-images/28/naamloosavd.png/

Ikke bij de IEM ;) heb ook nog een betakey kunnen bemachten. maar wat een gekkenhuis daarzo :)
hahaha kijk em gaan joh, wauw.
wat voor key is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:04:
[...]

hahaha kijk em gaan joh, wauw.
wat voor key is dat?
counter strike global offensive closed beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoMiNaTiOnZ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:05:
[...]

counter strike global offensive closed beta
Afbeeldingslocatie: http://th09.deviantart.net/fs70/150/i/2011/242/2/b/i__m_jelly___id_by_kuroneko1300-d48c9gx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Woow fanboys :P nee account is banned voor 3 maandjes (6x korte bans..)
En top elo 2109, nu 1700 ofseuw
Nah geen fanboy hoor :), maar ik zag de vraag vaker voorbij komen, dus ik dacht ik help even een handje.

Overigens net ook gekeken naar de stream van Jeffro om te zien wat het skillniveau hier op GoT eens te bekijken ipv de streams van de topspelers in EU. Vielen mij een paar dingen op.

a. Het kopen van items gaat behoorlijk langzaam, had de shop in tijden niet zo lang gezien :);
b. Skills die aangeklikt worden ipv snel ctrl + q/w/e/r;
c. Stream is ietswat laggy, geluid is daarentegen wel goed;
d. Zodra iets misgaat wordt al snel de schuld gegeven aan een bug :);

Voor de rest was het wel aardig om te het ook eens van een relatief minder bekende streamer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:58
je blijft toch wel op de ladders staan als je account verbannen word? :o

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:08:
[...]
Nah geen fanboy hoor :), maar ik zag de vraag vaker voorbij komen, dus ik dacht ik help even een handje.

Overigens net ook gekeken naar de stream van Jeffro om te zien wat het skillniveau hier op GoT eens te bekijken ipv de streams van de topspelers in EU. Vielen mij een paar dingen op.

a. Het kopen van items gaat behoorlijk langzaam, had de shop in tijden niet zo lang gezien :);

Voor de rest was het wel aardig om te het ook eens van een relatief minder bekende streamer te zien.
Haha, ja ik heb de meeste skills gemacro'd op insta fire, zelfde idee als ctrl + Q, alleen dan direct via Q, scheelt weer gekloot met vingers xD

Heb het al eerder gezged, de EUw en EUn community is fokt op, mensen QQ-en als beesten.
Hoe bedoel je met shop? Weinig returns, slechte farm?
Ik ga relatief vaak terug voor wards/ pots ed, ikg a daarom ook nooit vaker dood als 4x (tenzij team het verneukt en endgame verneukt is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
Maar ik ben er echt ontiegelijk slecht in ;) ik mag al blij zijn als ik 3kills per potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intruder schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:09:
Ja, maar naar een paar weken word je elo minder en minder en minder en minder.
Ik durf niet meer in te loggen, en daarnaast, nu ik weer eu speel, lage ping is toch wel fijn... Scheelt zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:12:
[...]

Haha, ja ik heb de meeste skills gemacro'd op insta fire, zelfde idee als ctrl + Q, alleen dan direct via Q, scheelt weer gekloot met vingers xD

Heb het al eerder gezged, de EUw en EUn community is fokt op, mensen QQ-en als beesten.
Hoe bedoel je met shop? Weinig returns, slechte farm?
Ik ga relatief vaak terug voor wards/ pots ed, ikg a daarom ook nooit vaker dood als 4x (tenzij team het verneukt en endgame verneukt is :P)
Jeffro zit vrij lang in de shop rond te neuzen. Ik ga zelf meestal terug met de gedachte wat ik wil kopen en zet meestal in mijn lane al het item voor mij neus dat zodra ik geport ben gelijk op het item kan dubbelklikken. Dat bedoelde ik er dus mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:14:
[...]
Jeffro zit vrij lang in de shop rond te neuzen. Ik ga zelf meestal terug met de gedachte wat ik wil kopen en zet meestal in mijn lane al het item voor mij neus dat zodra ik geport ben gelijk op het item kan dubbelklikken. Dat bedoelde ik er dus mee :).
haha ja, maar dat is een kwestie van veel oefenen en de items kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:08:
[...]

In de 1vs1s ben ik gewoon slecht. Skills levelen doe ik inderdaad met klikken. ik vind CTRL gewoon geen lekkere toets om een skill mee te levelen.

En dat ik dan langer zit in de shop is logisch want ik moet nadenken hoe ik tegen m'n tegenstander bouw. In normal/ranked games ziet het er echt beter uit hoor :P

Op wat voor manier laggy en wat voor internet heb je? Ik stream in 1080p en lijkt dat veel mensen dit niet aankunnen. Ik zal kijken of ik dit kan verbeteren zonder naar 720p terug te hoeven gaan.

Die 2 bugs waren wel zo :P Ik dash over de muur naar dragon in TT en ik blijf ineens vastzitten in die muur? Sloeg nergens op :(
Daarna op fountain flash taunt ik recht door WW heen en er gebeurt helemaal niks xD

In ieder geval die 1v1's zijn geen goede leidraad om skilllevel van mij of andere GoTers te bepalen. Ik laat later wel een paar goede solo queue's zien :P
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:14:
[...]

haha ja, maar dat is een kwestie van veel oefenen en de items kennen.
Ik ken de items etc wel maar ik verlies altijd tegen Wizzy1 -,-
Ik kan hem nooit goed counteren omdat hij uiteindelijk gewoon blijft pushen zonder dood te gaan aan mijn harras/dmg en wins door de pushes. Zelfs als ik 3/0 sta met Shen tegen WW :/

[ Voor 11% gewijzigd door Jeffroiscool op 12-03-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:15:
[...]

In de 1vs1s ben ik gewoon slecht. Skills levelen doe ik inderdaad met klikken. ik vind CTRL gewoon geen lekkere toets om een skill mee te levelen.

En dat ik dan langer zit in de shop is logisch want ik moet nadenken hoe ik tegen m'n tegenstander bouw. In normal/ranked games ziet het er echt beter uit hoor :P

Op wat voor manier laggy en wat voor internet heb je? Ik stream in 1080p en lijkt dat veel mensen dit niet aankunnen. Ik zal kijken of ik dit kan verbeteren zonder naar 720p terug te hoeven gaan.

Die 2 bugs waren wel zo :P Ik dash over de muur naar dragon in TT en ik blijf ineens vastzitten in die muur? Sloeg nergens op :(
Daarna op fountain flash taunt ik recht door WW heen en er gebeurt helemaal niks xD

In ieder geval die 1v1's zijn geen goede leidraad om skilllevel van mij of andere GoTers te bepalen. Ik laat later wel een paar goede solo queue's zien :P
Oh vat het ook puur niet op dat ik je nu ineens slecht vind of iets dergelijks, was gewoon een paar dingetjes die mij opvielen.

Ik geloof best dat je het in 5x5 beter doet dan 1x1, daar heb ik dan ook niet op gelet.

En de verbinding hier is 100Mbit. Dus daar mag het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Rebind em. Heb jij tijdens gevechten nooit dat je ineens leveled? Zo'n skill levelen helpt dan enorm soms.

Ik had dat laatst bijvoorbeeld tijdens deze "1v2" toen ik Fiora speelde:

YouTube: League of Legends - Fiora 1v2 Dominance
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KGxIYQaJbdI]

Anders was ik hartstikke dood geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom 1v1 tegen mij :P ? stond 9e op ESL europe west, 21 win streak, 0 losses. BLABLALBALBLA
Ook daar banned dus, omdat ik 2-0 invulde ipv 1-0, fake report, bye bye 3 maanden bevroren account :D:D

"Penaltypoints (4) 05/03/12
expires on 05/06/12
4 Points Other (Fake Result) "

"This player account is frozen and can not generate any 1on1 matches (challenge) or be generated (be challenged/Auto-challenger). Open 1on1 and 2on2 matches may be played, the player may however not compete in any other team matches. See below for details on the freeze."

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Rebind em. Heb jij tijdens gevechten nooit dat je ineens leveled? Zo'n skill levelen helpt dan enorm soms.

Ik had dat laatst bijvoorbeeld tijdens deze "1v2" toen ik Fiora speelde:

YouTube: League of Legends - Fiora 1v2 Dominance
[video]

Anders was ik hartstikke dood geweest.
Goh ik heb een identiek moment gehad vorige week (ook met Fiora vs een Mundo + Nidalee) en inderdaad die ctrl+key heeft me op dat moment gered en 2 kills oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ik ben meestal vrij snel in de shop alleen als ik sommige items niet snel kan vinden via recommended ben ik wat langer bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:17:
[...]

Oh vat het ook puur niet op dat ik je nu ineens slecht vind of iets dergelijks, was gewoon een paar dingetjes die mij opvielen.

Ik geloof best dat je het in 5x5 beter doet dan 1x1, daar heb ik dan ook niet op gelet.

En de verbinding hier is 100Mbit. Dus daar mag het niet aan liggen.
Hmm, zou het komen door de upload hier? In Xsplit heb ik iig 0 frames dropped zo'n beetje altijd.

Misschien dan ik ze rebind naar shift+q,w,e,r
Voelt op zich beter aan en ik gebruik toch smartcast (on release).

Op wat voor manier laggde de stream? Dat het beeld steeds stopt of dat het beeld wat artifects gaat vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik vrijdag keek stopte het beeld gewoon om de x seconden. Ik neem aan dat dit voor andere geld want andere internet activiteiten gingen wel gewoon door.. Twas ook geen buffering oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk een te karige upload bij Jeffro dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen, ik heb geen idee hoe streams en dergelijke werken. Maar ik kan me voorstellen dat sommige frames wel uiteindelijk doorkomen bij de server, maar te laat zijn om live te streamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1829018015.png

Vreemd dat ie hierbij moeite heeft met 1080p dan :-(
Wil eigenlijk niet downgraden naar 720p :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:32:
[afbeelding]

ik zeg doen!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1829027613.png

1080p streamen kan gerust 180MB per seconde zijn,
720p al snel 105MB

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
[afbeelding]

Ik heb jouw streams regelmatig al eens bekeken en heb nog nooit last gehad van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik lees nu dat het probleem waarschijnlijk aan de servers van Twitch.TV ligt. Ik kan blijkbaar zelfs nog omhoog qua kwaliteit. Bandwidth test pakt ook goed uit voor me. Het lijkt erop dat specifieke mensen problemen hebben met lag naar de servers toe.

Dat heb ik met een paar andere ook. Een daarvan heeft ineens lag en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
180MB per seconde..?

Doen moet je flink wat schijfruimte en internetsnelheid hebben :')
Volgens mij valt dat nog best mee..

Moet niet ver boven de 25Mbit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:38:
[...]

[afbeelding]

1080p streamen kan gerust 180MB per seconde zijn,
720p al snel 105MB
Wat een onzin. 1080p @ 30 FPS heeft op redelijke kwaliteit 300-500KB/sec (zoals mijn Youtube vids)
Kwestie van goed encoden. Niemand kan 180MB/sec uploaden vanaf een particulier huishouden. Het hoogste consumenten internet (via bedrijfsverbinding) is 150-200 mBits/sec, wat 12-16MByte/sec is.

Overigens:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2r2wsva.png

:+

's avonds ongeveer 30-40% meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik ga het nu nog eens proberen (duoqueue met Wagori)

Nu is het 720p Kijk eens hoe het loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:03:
Ik ga het nu nog eens proberen (duoqueue met Wagori)

Nu is het 720p Kijk eens hoe het loopt?
ik had net al geen problemen en nu nog steeds niet :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:52:
Ik lees nu dat het probleem waarschijnlijk aan de servers van Twitch.TV ligt.
Klopt wel, ik heb ook meer last van lag bij Twitch dan bij b.v. own3d, volgens mij ligt dat aan Twitch.
Bij mij heeft het overigens wel iets geholpen door 10mb lokale opslag toe te staan voor Flash Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:52:
180MB per seconde..?

Doen moet je flink wat schijfruimte en internetsnelheid hebben :')
Volgens mij valt dat nog best mee..

Moet niet ver boven de 25Mbit komen
180mb/sec is nog steeds 22.5 mbit?
Een uncompressed filmpje van 40 min zal ook gerust de 10GB halen.
Probeer maar eens uit.

PS, heb gegoogled dat een FULL bluray film (a 35GB) streamen over NETWERK a 100mb/s (11.92 mbit) gaat.
Reken maar uit of je er aan toe doet.

1080p is ERG zwaar, onderschat het niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Is er al meer info over nieuwe champ / skin?

Heb het even gemist afgelopen dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Xevoo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:19:
Is er al meer info over nieuwe champ / skin?

Heb het even gemist afgelopen dagen :9
ik weet nog van niks :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Enige dat ik heb gehoord over de nieuwe champ is dat het drie weken duurt inplaats van twee
maar dat weet ik niet zeker kan ook zijn dat al eerder is gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Zou woensdag toch uit moeten komen? is elke 2 weken toch O_O
ocwil schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:22:
Enige dat ik heb gehoord over de nieuwe champ is dat het drie weken duurt inplaats van twee
maar dat weet ik niet zeker kan ook zijn dat al eerder is gebeurt
Dat verklaart een hoop, ivm Cebit zeker :9

[ Voor 43% gewijzigd door Xevoo op 12-03-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:19:
[...]

180mb/sec is nog steeds 22.5 mbit?
Een uncompressed filmpje van 40 min zal ook gerust de 10GB halen.
Probeer maar eens uit.
>uncompressed, lol. Een webbrowser met Flash kan echt geen uncompressed filmpje draaien.

En 180MB is geen 22.5mbit. 180mb is 22.5MBytes. Belangrijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:24:
[...]
>uncompressed, lol. Een webbrowser met Flash kan echt geen uncompressed filmpje draaien.

En 180MB is geen 22.5mbit. 180mb is 22.5MBytes. Belangrijk verschil.
Ja hun zullen er zonder twijfel een compressie achter hebben zitten... logisch toch :?

Ja klopt haha, draaide het ff om :P heel dag al met getalletjes bezig, zie ze vliegen, letterlijk |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Stream van Jeffro ziet er prima uit zo, Go Lee Sin! :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Ja hun zullen er zonder twijfel een compressie achter hebben zitten... logisch toch :?

Ja klopt haha, draaide het ff om x)
Je opnamesoftware compressed het, verstuurt het en zij compressen het nogmaals.
PS, heb gegoogled dat een FULL bluray film (a 35GB) streamen over NETWERK a 100mb/s (11.92 mbit) gaat.
Reken maar uit of je er aan toe doet.

1080p is ERG zwaar, onderschat het niet.
Bluray != 1080p

Deze twee termen zijn niet hetzelfde. 1080p is een beeldformaat, namelijk 1920x1080 pixels. Dit kan op elke codec en van elke kwaliteit zijn. BluRays moeten aan bepaalde bitrates en frames/sec voldoen, van een bepaald formaat zijn en ondersteunen daarbij meerdere audiostromen, ondertitels, stereo 3D etc.

Een video die 1080p is, hoeft enkel te voldoen aan een framegrootte en een minimum van 24FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
Intruder schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:09:
toch vraag ik me af waarom die webcam er nu bij moet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:37:
[...]
Je opnamesoftware compressed het, verstuurt het en zij compressen het nogmaals.
[...]
Bluray != 1080p

Deze twee termen zijn niet hetzelfde. 1080p is een beeldformaat, namelijk 1920x1080 pixels. Dit kan op elke codec en van elke kwaliteit zijn. BluRays moeten aan bepaalde bitrates en frames/sec voldoen, van een bepaald formaat zijn en ondersteunen daarbij meerdere audiostromen, ondertitels, stereo 3D etc.

Een video die 1080p is, hoeft enkel te voldoen aan een framegrootte en een minimum van 24FPS.
Ik ben hier van de op de hoogte, het spijt me dat ik niet in jip en janneke heb uitgelegd, ik ging er van uit dat de gemiddelde tweaker dit geen moeilijke kost ervaart.

Toch bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidhiki schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:34:
Stream van Jeffro ziet er prima uit zo, Go Lee Sin! :D
vergeet je die geweldig gespeelde allistar niet :D
Pagina: 1 ... 43 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.