Gamen op een laptop is best ok .... echt
Anoniem: 147715
De damage die kayle heeft is gewoon niet normaal + ze heeft hele goede utility met een slow en speedboost en natuurlijk haar ult.
Bot is ze in combinatie met nunu of janna of lulu erg sterk. Haar early game is niet normaal MF en cait zijn er niks bij qua damage. Lategame is je damage nog steeds niet verkeer dankzij damage amplified dankzij Q en de scaling op E.
Top countered ze vrijwel alle melees.
Enige probleem is dat je team waarschijnlijk gaat ragen als je kayle picked. Heb al jungle heimer moeten carryen en erg veel flames gehad aan het begin van de game tot je fb maakt.
Anoniem: 351621
Daarbij heeft 'de community' weinig tot geen invloed op mijn spel. Wel op mijn spelplezier obv.
Ik wil een nieuwe champ aan mijn repertoire gaan toevoegen. Wat zijn jullie meningen over vladimir?
Reden dat ik hem wil kiezen is dat mijn positioning aardig goed is (ik main AD carry) en ik wil een nieuwe champ die ik voor top en mid kan gebruiken.
Mensen die flamen zijn meestal al erg aangebrand, soort tryndamere, hoe meer hoe woester.Airdack schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:51:
[...]
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ga ja iemand complimentjes geven?
Dus maakt eigenlijk niet uit wat je zegt, hey good job, nice kill, met als antwoord: fuk u!
Ik wil mij vooral gaan focussen op de solo lanes en ben hiermee ook vladimir gaan leren.Anoniem: 351621 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:54:
Negeren is voor mij ook geen optie. Ik wil de situatie 'defusen' voordat het escaleert, om bovenstaande te voorkomen. Lukt uiteraard ook niet altijd, maar is voor het team wel beter.
Daarbij heeft 'de community' weinig tot geen invloed op mijn spel. Wel op mijn spelplezier obv.
Ik wil een nieuwe champ aan mijn repertoire gaan toevoegen. Wat zijn jullie meningen over vladimir?
Reden dat ik hem wil kiezen is dat mijn positioning aardig goed is (ik main AD carry) en ik wil een nieuwe champ die ik voor top en mid kan gebruiken.
Deze is de eerste 5 games lastig onder de knie te krijgen, maar is daarna een hele fijne champ en als je hem goed speelt zeer lastig kapot te krijgen met zeer goeie AOE damage.
Daarnaast is zijn ulti een PRE in een goed teamfight.
Edit:
Zeker is deze mid erg sterk, Je koopt bijvoorbeeld een spirit visage (health en magic resistance en heal bonus), dus goeie counter voor mid, eventueel mercury boots om nog harder te counteren kwa resistance.
Daarna koop ik, of de Haunting Guise of een Hextech / wota en lekker veel health en een rabadon.
Edit 2:
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
(Custom is met een collega van me die nieuw is)
[Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 23-04-2012 15:01]
Anoniem: 331512
Mid doet ze het ook goed ( als de set-up het toelaat, friend van me doet het al tijdje met veel succes.Anoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:52:
Kayle is trouwens ook echt heel sterk. Zowel als ad bot als top.
De damage die kayle heeft is gewoon niet normaal + ze heeft hele goede utility met een slow en speedboost en natuurlijk haar ult.
Bot is ze in combinatie met nunu of janna of lulu erg sterk. Haar early game is niet normaal MF en cait zijn er niks bij qua damage. Lategame is je damage nog steeds niet verkeer dankzij damage amplified dankzij Q en de scaling op E.
Enige probleem is dat je team waarschijnlijk gaat ragen als je kayle picked. Heb al jungle heimer moeten carryen en erg veel flames gehad aan het begin van de game tot je fb maakt.
'Sometimes when i'm bored I put a cape around my penis and solve mysteries.'
En je raad het nooit! Die gast was zo stomverbaasd dat ie de rest van de match geen woord meer gezegd heeft.\
Overigens de: 'I like sea turtles!' quote werkt ook altijd goed.
[Voor 7% gewijzigd door pcartigny op 23-04-2012 14:59]
To be the best, you got to beat the best.
I have no wordspcartigny schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:58:
Ik verzin dan gewoon ter plekke iets debiels en voor je het weet zijn ze uitgepraat. Gisteren in een potje ging een gast van de tegenstander helemaal los in /all. Tot ik uit het niets in een keer het volgende reageerde:
Sometimes when i'm bored I put a cape around my penis and solve mysteries.
En je raad het nooit! Die gast was zo stomverbaasd dat ie de rest van de match geen woord meer gezegd heeft.
Bijvoorbeeld. Je moet niet lullig gaan doen, maar ik bijvoorbeeld: "Good sir, I see you are playing very well! Unfortunately I'm not as good as you and I'm not having a good game this time. :(" "But I will do my best!".Airdack schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:51:
[...]
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ga ja iemand complimentjes geven?
Beetje lang van stof, maar dat is zo'n beetje het idee. Zo dik hoef je het er misschien niet eens op te leggen, maar zo kun je een beetje vriendelijk tegengas geven wat je misschien in de onterechte reports ook nog wel kan schelen

Als ze door blijven gaan/spammen dan ignore ik ze uiteindelijk wel natuurlijk, maar eerst probeer ik ze tegenwoordig op die manier wat te ontmantelen. Lukt nog aardig af en toe ook en het verminderd ook de haat die je krijgt van je andere teammates soms wat.

[Voor 7% gewijzigd door Cloud op 23-04-2012 15:02]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
pcartigny schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:58:
Ik verzin dan gewoon ter plekke iets debiels en voor je het weet zijn ze uitgepraat. Gisteren in een potje ging een gast van de tegenstander helemaal los in /all. Tot ik uit het niets in een keer het volgende reageerde:
'Sometimes when i'm bored I put a cape around my penis and solve mysteries.'
En je raad het nooit! Die gast was zo stomverbaasd dat ie de rest van de match geen woord meer gezegd heeft.\
Overigens de: 'I like sea turtles!' quote werkt ook altijd goed.

Ow wacht, geen 1 zins reacties meer xD
terug ragen heeft geen zin, ik ignore ze gewoon altijd, niet ingame maar gewoon ignore xD dan kan ik nog wel zien of ze iets nuttigs te zeggen hebben

En daarbij, zoveel doet het me toch niet, zo'n ragekid via internet

Maarja, misschien voortaan meer positieve dingen van LoL naar voren brengen in deze thread?

[Voor 22% gewijzigd door Xevoo op 23-04-2012 15:06]
Ik ban juist op basis van de teksten. Van die mensen die iedereen de huid vol schelden en 8 reports in 1 game krijgen zie ik behoorlijk vaak voorbij komen. Easy punish.Anoniem: 307788 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:51:
[...]
Juist en daarom support ik de Tribunal dus niet, 95/100 gevallen zijn mogelijk te pardonnen, ondanks een slechte score.
Lees de teksten een keer...
Vicariously I live while the whole world dies
Mid vind ik kayle niet goed in het begin gaat het misschien nog goed maar op level 6 ben je en sitting duck voor de andere mid gezien jij het niet van je burst maar sustained damage moet hebben. En in teamfights heb je ook een probleem dan want je hebt niet een assasin om de tegenstander te bursten en geen aoe om ze klein te krijgen.Anoniem: 331512 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:58:
[...]
Mid doet ze het ook goed ( als de set-up het toelaat, friend van me doet het al tijdje met veel succes.
Die early game damage van kyle is inderdaad huge. FB pak je er zo mee indien je een beetje goed en stevig door harrast met kyle.
Ja maar als support vind ik haar niet shinen. Als ze farmed is en een ad build heeft is ze niet normaal sterk. Ik weet zeker dat er of nerfs voor haar komen of dat ze binnekort veel gezien gaat worden ook bij de pros.pcartigny schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:17:
Agressieve kyle support werkt ook prima overigens. Al een paar keer naast me gehad.
Die early game damage van kyle is inderdaad huge. FB pak je er zo mee indien je een beetje goed en stevig door harrast met kyle.
ik vind kayle niet egt een goeie sup omdat haar skills best veel mana kosten.pcartigny schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:17:
Agressieve kyle support werkt ook prima overigens. Al een paar keer naast me gehad.
daarom heb ik tog egt liever een sona , soraka , taric bijv.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Het mooie aan kayle is verder dat ze heel erg snowbald naar mijn mening. Een beetje as erbij en je damage vliegt omhoog door je E.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Wat dacht je van een on-hit buildAnoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:52:
Kayle is trouwens ook echt heel sterk. Zowel als ad bot als top.

Je kunt wel heel mooi je enemy uit de lane werken, early vooral ja. maar door je ult kun je als je het goed timed ook veel burst tegenhouden. + een blue buff is erg handig op kayle imo.Anoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:08:
[...]
Mid vind ik kayle niet goed in het begin gaat het misschien nog goed maar op level 6 ben je en sitting duck voor de andere mid gezien jij het niet van je burst maar sustained damage moet hebben. En in teamfights heb je ook een probleem dan want je hebt niet een assasin om de tegenstander te bursten en geen aoe om ze klein te krijgen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Boots>2 dorans>bf>zeal/IE>phantomdancer. zoiets. gewoon als ad carry eigenlijk.psyy138 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:34:
ik vraag me af op kayle wel zo goed top is , zover ik haar ken ( nog niet gespeeld met de buff ) kost ze best veel mana wil je blijven herassen of heb ik het nou verkeerd? kopen jullie dan ook manamune erop ofzo of welke build moet je gaan gebruike op haar.
Support carry, dus philo -> shurelya -> wit's end -> frozen mallet -> frozen heartAnoniem: 331512 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:36:
[...]
Boots>2 dorans>bf>zeal/IE>phantomdancer. zoiets. gewoon als ad carry eigenlijk.
is hextech gunblade niet goed op haar en die as + ap items ?? malady en die andere die uit stinger komt.Anoniem: 331512 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:36:
[...]
Boots>2 dorans>bf>zeal/IE>phantomdancer. zoiets. gewoon als ad carry eigenlijk.
want ik speelde kayle altijd als hybrid icm as
O.R.C. Black Bulls Rugby
http://www.mobafire.com/l...d/kayle-hells-angel-49503
(Wat betreft items / runes tenminste) z'n masteries heb ik mn twijfels bij
Die kyle wil je niet al te vaak tegenkomen gok ik zo.
Overigens als je een support kyle bouwt dan zul je wel een andere build moeten gaan.
[Voor 12% gewijzigd door pcartigny op 23-04-2012 15:47]

ik denk dat je op verschillende dagen champs heb in sale.Xevoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:55:
Komen er op maandag niet meestal ook champions in sale?
Soms zijn er speciale aanbiedingen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Je moet een jungler hebben die kan initiaten dat is alles. Met die shield en 2 ad carrys en een aardige mid doe je echt wel genoeg damage. En dat moet je met heel veel toplanes, met vlad, fiora, ww, jax, olaf, nasus, nidalee, yorick, shyvana. Dus ik zou niet zeggen dat dat nou zo uitzonderlijk is.Vicarious schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:46:
Die Kayle is binnen de kortste keren neergeburst. Dat is gelijk het grootste nadeel aan Kayle: je team moet er wel omheen gebouwd worden als je Kayle top gaat. Dan moeten je jungler en je mid wel vrij tanky zijn, anders heb je in teamfights gewoon een probleem. Normaal is top nameljik een tanky bruiser type die de jungler, die vaak ook bruiser of full tank is, kan helpen om de damage te soaken. Met Kayle wil je niet langer dan 1,5 sec. damage soaken
Snap trouwens ook niet waarom jullie zeggen dat je kayle liever niet top ziet?
Imo doet ze ongeveer hetzelfde als bruiser nid maar dan beter in teamfights en iets minder in split pushen.
Builds als on hit kayle zijn gewoon slecht dat moet je niet willen. Is gigantisch duur en geeft je echt niet meer damage dan een ad carry build.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 147715 op 23-04-2012 16:08]
/agree.Anoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:01:
[...]
Je moet een jungler hebben die kan initiaten dat is alles. Met die shield en 2 ad carrys en een aardige mid doe je echt wel genoeg damage. En dat moet je met heel veel toplanes, met vlad, fiora, ww, jax, olaf, nasus, nidalee, yorick, shyvana. Dus ik zou niet zeggen dat dat nou zo uitzonderlijk is.
Imo doet ze ongeveer hetzelfde als bruiser nid maar dan beter in teamfights en iets minder in split pushen.
Builds als on hit kayle zijn gewoon slecht dat moet je niet willen. Is gigantisch duur en geeft je echt niet meer damage dan een ad carry build.
Ik merk duidelijk dat jullie nog niet als bruiser tegen een toplane kayle hebben gespeeld. is echt niks tegen te beginnen. En inderdaad je heb ipv 1 ad carry er met kayle 2. maar wanneer je double ap runt heb je dat toch ook eigenlijk? en de ult van kayle is gewoon supergoed in teamfights. (ja vlad/kennen enz zijn allemaal iets tankier top dat wel maar nog steeds heel anders dan een cho/shen.)
damage dealen is het probleem niet, damage tanken. Als je binnen 2 seconden neergeburst wordt kunnen ze zich al vrij snel op de AD carry gaan focussen zeg maar. In een gebalanceerd team heb je naar mijn mening minimaal 2 champions nodig die in ieder geval semi-tanky zijn en de frontline vormen tijdens teamfights. Als je Kayle top speelt heb je er in principe maar 1: de jungler. Daar leg je dan wel erg veel druk op tijdens teamfights.Anoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:01:
[...]
Je moet een jungler hebben die kan initiaten dat is alles. Met die shield en 2 ad carrys en een aardige mid doe je echt wel genoeg damage. En dat moet je met heel veel toplanes, met vlad, fiora, ww, jax, olaf, nasus, nidalee, yorick, shyvana. Dus ik zou niet zeggen dat dat nou zo uitzonderlijk is.
Maargoed, trek je niet teveel van mij aan, ik ben maar een matige 1200 elo speler

Nouja je hebt wel gelijk. Het is niet zo dat kayle top in elk team zomaar past. Met bijvoorbeeld een alistar, galio of urgot in combinatie met kayle heb je denk ik al meteen een sterkere line-up. Dit zijn dan voorbeelden van tanky champs maar ik denk dat iets als janna ook goed is, dan kun je ervoor zorgen dat de divers nooit bij je 2 carries kunnen komen oid.Vicarious schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:26:
[...]
damage dealen is het probleem niet, damage tanken. Als je binnen 2 seconden neergeburst wordt kunnen ze zich al vrij snel op de AD carry gaan focussen zeg maar. In een gebalanceerd team heb je naar mijn mening minimaal 2 champions nodig die in ieder geval semi-tanky zijn en de frontline vormen tijdens teamfights. Als je Kayle top speelt heb je er in principe maar 1: de jungler. Daar leg je dan wel erg veel druk op tijdens teamfights.
Maargoed, trek je niet teveel van mij aan, ik ben maar een matige 1200 elo spelerJullie spelen veel hoger volgens mij.
Nouja dat bedoel ik dus met mijn eerdere post, je moet wel je team erop inrichtenAnoniem: 331512 schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:31:
[...]
Nouja je hebt wel gelijk. Het is niet zo dat kayle top in elk team zomaar past. Met bijvoorbeeld een alistar, galio of urgot in combinatie met kayle heb je denk ik al meteen een sterkere line-up. Dit zijn dan voorbeelden van tanky champs maar ik denk dat iets als janna ook goed is, dan kun je ervoor zorgen dat de divers nooit bij je 2 carries kunnen komen oid.
Nashors Tooth is hands-down een van de slechtste items ingame.pcartigny schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:42:
Ik was het wat dat betreft altijd wel eens met deze guide:
http://www.mobafire.com/l...d/kayle-hells-angel-49503
(Wat betreft items / runes tenminste) z'n masteries heb ik mn twijfels bij
Die kyle wil je niet al te vaak tegenkomen gok ik zo.
Overigens als je een support kyle bouwt dan zul je wel een andere build moeten gaan.
Anoniem: 155599
Hybrid offensive item met grote cdr. Die build heeft trouwens 90% dus zo slecht zal die niet zijn voor sommige champs in sommige situaties.ItsNotRudy schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:43:
[...]
Nashors Tooth is hands-down een van de slechtste items ingame.
Vraag ik volg geen toernooien, maar zijn er bepaalde teamcomps die van te voren geplanned zijn? Ik speel voornamelijk solo que ranked en iedereen kiest / counter kiest. Maar nooit word er een champ gekozen die qua team compositie het team aanvult met zijn abilities. Of een mix van lategame early game champs. Of een mix van alleen early of late game.
[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 23-04-2012 18:00]
Anoniem: 213904
DFG is vele malen beter dan Nashor's Tooth voor characters die scalen met AP. En Gunblade is veel beter voor hybrid carries. Wil je AS dan koop je PD/Wit's End/MBR.Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:51:
[...]
Hybrid offensive item met grote cdr. Die build heeft trouwens 90% dus zo slecht zal die niet zijn voor sommige champs in sommige situaties.
Vraag ik volg geen toernooien, maar zijn er bepaalde teamcomps die van te voren geplanned zijn? Ik speel voornamelijk solo que ranked en iedereen kiest / counter kiest. Maar nooit word er een champ gekozen die qua team compositie het team aanvult met zijn abilities. Of een mix van lategame early game champs. Of een mix van alleen early of late game.
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
Ik vind die build wel heel slecht voor dat geld kan je IE PD BT en LW hebben ik denk dat je dan wel 2x zoveel damage hebt + nog wat movespeed ook.Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:51:
[...]
Hybrid offensive item met grote cdr. Die build heeft trouwens 90% dus zo slecht zal die niet zijn voor sommige champs in sommige situaties.
Over die teamcomps, ja je kan een champ kiezen om je team aan te vullen maar het gebeurt weinig. Ook op pro level het is vaak toch gewoon win lane win game mentaliteit.
Toevallig had ik gisteren een situatie waarin we een champ hadden die ons team aanvulde maar niet zozeer goed was in lane. Ik ging duo que met een vriend en speelde kogmaw. We hadden iemand die janna support ging maar ik wilde graag dat hij nunu ging. Dat werd verkeerd begrepen dus uiteindelijk hadden we nunu + janna. Nunu maar top gestuurd tegen een olaf en dat was een matige lane voor hem die olaf dominate dat gewoon. Maar toen kwamen de teamfights, en wij hadden kogmaw en jax met janna en nunu om steroids te geven. Nou ik kan je verzekeren dat die nunu buff op een fed kog en jax meer waard is dan een zogenaamde lategame champ als olaf. Uiteindelijk heel makkelijk gewonnen.
Het is Mobafire. 90% zegt niets. Een 81% Akali guide heeft Guinsoo's fucking Rageblade, Swiftness Boots en begint met een Longsword (LOL!). Wat een grap is die site.Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:51:
[...]
Hoezo is het overigens hybrid? Het geeft geen AD/ArPen/Lifesteal. Voor dat geld zijn er zoveel betere keuzes om offensief bezig te gaan. Ook is hybrid AD/AP op deze versie van Kayle vrij bagger.
En eentje van 86% is voor een crittlesticks guide...ItsNotRudy schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:15:
[...]
Het is Mobafire. 90% zegt niets. Een 81% Akali guide heeft Guinsoo's fucking Rageblade, Swiftness Boots en begint met een Longsword (LOL!). Wat een grap is die site.
Hoezo is het overigens hybrid? Het geeft geen AD/ArPen/Lifesteal. Voor dat geld zijn er zoveel betere keuzes om offensief bezig te gaan. Ook is hybrid AD/AP op deze versie van Kayle vrij bagger.

Ook al is Solomid/LoLPro wat overweldigend soms, probeer er toch wat doorheen te lezen en hou die guides aan.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Anoniem: 155599
Dat is wel teleurstellend. Ik hoopte dit meer en meer te gaan zien naarmate je elo hoger word.Anoniem: 147715 schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:45:
[...]
Over die teamcomps, ja je kan een champ kiezen om je team aan te vullen maar het gebeurt weinig. Ook op pro level het is vaak toch gewoon win lane win game mentaliteit.

Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.