[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 91 Laatste
Acties:
  • 175.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Stoppen met co-op. En gewoon je favoriete champ instalocken in normals. Bereid je wel voor op rages en dat je sommige games verliest. Als je account lvl 30 is heb je de toturial succesvol afgerond.
naar mijn mening leer je lol spelen door met een champion tegen andere champions te spelen. Als caitlyn je favoriet is raad ik je aan om filmpjes te kijken van doublelift een pro speler die met haar op 4 accounts in de top 10 op de US ladder heeft gestaan .

Ik ben ook maar eens gestopt met ragen, het heeft toch geen zin. En matchmaking zorgt ervoor dat je in totaal 1/3 van je games sowieso verliest (soloq). Dus als matchmaking ervoor zorgt dat er een enorme skillgap zit in de teams, heeft het geen zin om iemand daarvoor af te zeiken. Zonde van je tijd, maar niet de schuld van xin die voor de 4de keer jungled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baristo schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:14:
Zonde van je tijd, maar niet de schuld van xin die voor de 4de keer jungled.
Altijd hilarische situaties dit. In een normal moet je dat vooral doen, maar waarom flikken mensen zoiets in ranked?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Je moet het ooit leren.... En in ranked leer je sneller/beter dan sommige trololol normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 17:13
Anoniem: 398888 schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:48:
Ik heb nooit last van ragers, alleen van quiters.
Rofl, okay dus die rage'n niet? :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Damienx2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:22:
[...]

Rofl, okay dus die rage'n niet? :)
Het is gewoon klote als je van die spelers heb die jou spel gaan verkloten. of de rambo gaan uithangen.

Spijtig genoegd kan je niet veel doen tegen die rage als de éné verdwijnt komt de andere tevoorschijn dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Ik moest laatst ad carry gaan in ranked en ik heb toen gewoon ashe gepakt terwijl ik er nog nooit mee gespeeld had, even de skills lezen en gewoon de normale ad carry runes en masteries, zelfde gedaan met tristana. Kan prima.

denk wel weer dat ad carry makkelijker te switchen is als met een AP/jungler/top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Anoniem: 243552 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:29:
Ik moest laatst ad carry gaan in ranked en ik heb toen gewoon ashe gepakt terwijl ik er nog nooit mee gespeeld had, even de skills lezen en gewoon de normale ad carry runes en masteries, zelfde gedaan met tristana. Kan prima.

denk wel weer dat ad carry makkelijker te switchen is als met een AP/jungler/top
Kan niet prima in mijn ogen. Tuurlijk, het zal 9/10x wel goed zijn maar nog vind ik het niet fijn wanneer mensen champs voor het eerst in ranked spelen. Dan ben je niet op je best in mijn ogen en ik verwacht wel dat je dat bent. in normal maakt het me echt geen flikker uit wat je speelt. vandaag al 2x Heimerdinger jungle gehad en 2x gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met een AD carry maakt het geen reet uit, je bouwt ze allemaal op dezelfde manier en als je de game een beetje doorhebt weet je alle sterke en zwakke punten van een champ wel, zelfs als je hem niet zelf speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Gemiddeld bouw ik bijna iedereen het zelfde en meestal komt dat wel goed uit.

Sommige spelers hebben geen geduld in een spel en willen zoveel mogelijk kills hebben omdat ze dan denken dan ze goed zijn.Maar ze verliezen wel hun lane heel rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 243552 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:39:
Met een AD carry maakt het geen reet uit, je bouwt ze allemaal op dezelfde manier en als je de game een beetje doorhebt weet je alle sterke en zwakke punten van een champ wel, zelfs als je hem niet zelf speelt
maar waarom kies je dan niet gewoon een carry waar je zeker weet dat je er goed mee bent? Tuurlijk zal het voor jou nu goed zijn uitgepakt, maar hoe vaak ik mensen niet 0/6 zie gaan in 15 minuten omdat ze een champ voor het eerst spelen... Tuurlijk, meestal in normals en dan is het voor mij ook geen probleem, maar in ranked zou ik zoiets toch niet heel leuk vinden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik ashe/tris nodig had voor een goede counter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398888

Net ff een ranked potje gespeeld, helaas slecht team, stond na 20 min 5-0-1 alleen toen ging slecht en leavden er 2 en toen werd het uiteindelijk 5-4 en verloren we dusja, vreselijk die quiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:39:
Oh maar ik heb het ook helemaal niet over de build/skillorder enz. dat zoek je wel op. Ik denk echt dat je de sterke en zwakke punten van de champ, en of die je uberhaupt wel ligt pas leert nadat je 'm gespeeld hebt. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij tristana wanneer je haar voor het eerst speelt even goed speelt als een andere ad carry waar je al +20x meer hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel sowieso niet veel ad carry maar ja, tristana had ik niet veel problemen mee (net als ashe) om te spelen, één/twee keer ff rocket jump ofzo dat ik de afstand weet en ik heb het. Nou stond ik niet geweldig met tris, 2/4/12 ofzo, maar dat krijg je als bij alle ganks de jungler of ap de kills pakken

tristana is pretty straight forward, ashe is zo mogelijk nog makkelijker, eigenlijk zijn alle AD carry's zo op te pakken als je er een gespeeld hebt (vind ik dan)
ap moet ik idd eerst flink mee oefenen net zoals een solo top champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552 schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:44:
Ik speel sowieso niet veel ad carry maar ja, tristana had ik niet veel problemen mee (net als ashe) om te spelen, één/twee keer ff rocket jump ofzo dat ik de afstand weet en ik heb het. Nou stond ik niet geweldig met tris, 2/4/12 ofzo, maar dat krijg je als bij alle ganks de jungler of ap de kills pakken

tristana is pretty straight forward, ashe is zo mogelijk nog makkelijker, eigenlijk zijn alle AD carry's zo op te pakken als je er een gespeeld hebt (vind ik dan)
ap moet ik idd eerst flink mee oefenen net zoals een solo top champ
Ja je hebt wel gelijk inderdaad dat ad carries redelijk straightforward zijn in vergelijking met champs als lee sin veigar oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 13:52
dat zijn net 2 champs waar als ik ermee speel ik 0/10 scores krijg geef mij dan maar een nocturne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

badboyqxy schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:48:
dat zijn net 2 champs waar als ik ermee speel ik 0/10 scores krijg geef mij dan maar een nocturne
Ik herinner me mijn eerste lee sin match nog. elke keer dat ik mn eerste deel van mn q raakte kickte ik ook meteen. lvl 2 towerdives np.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

AD carry's zijn echt niet zo simpel op te pakken hoor. Elke champion heeft zijn eigen speelstijl en heeft zn eigen momenten van zwakte en sterkte. Je kunt een champion wel voor het eerst spelen maar je zal echt niet zo goed zijn als die andere champ waar je al 50 games mee hebt. Ook al heeft vayne een slechte early game win ik alsnog veel vaker dan bijvoorbeeld cait of kog maw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 16:32
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5bsb6h.jpg

Jarvan is opzich geen gekke char, speel hem als 100% dps en gaat vrij goed op dominion moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
wat doe je in een 5man pre made met als doel om te trollen
inderdaad je stealt als support je junglers blue buff !!!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Zo gisteren dus na een paar keer reloggen eindelijk met een maat kunnen spelen :P (EU) Lijkt er op dat je op verschillende servers binnenkomt en dan kan je elkaar wel zien in je friendlist :)

Afijn gisteren dus twee potten Sejuani gespeeld. Had haar toen in een gekke bui gekocht omdat ik haar skills heel erg cool vond en was toen een beetje nieuw met tanky chars spelen dus ik vond er eigenlijk niks aan. Daarna Nautilus vaak gespeeld en meerdere tanks en toen leerde ik ze een beetje door te hebben. Afijn ik dacht weer eens tijd om te kijken naar Sejuani :)
2 potten gespeeld en ging echt heerlijk. Moet nog wel een beetje perfectioneren denk ik maar de laatste pot 6/4/12 was toch wel erg lekker :)
Heb haar bot gespeeld als soort van support maar voor de AD carry is dat echt wel lekker die slows en later in team fights is het gewoon OP :) Wat ik probeer is een beetje te ganken bij L6 in mid lane en dat werkt ook erg prettig. Tegen de tijd dat de gank gedaan is en ik terug keer naar bot staat mijn carry tegen de turret aan en kan ik ook bot nog eens ganken :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25

Wootlock

Evilution

Baristo schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:14:

Ik ben ook maar eens gestopt met ragen, het heeft toch geen zin. En matchmaking zorgt ervoor dat je in totaal 1/3 van je games sowieso verliest (soloq).
whut ?

http://www.lolking.net/summoner/euw/21506982#history

Gewoon altijd positief blijven ondanks je de laning phase hard verliest :) Zodra je 1 teamfight wint ziet de rest van het team dat het te winnen is en gaan ze ervoor ipv te lopen flamen/ragen/quitten ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 18:54

Flapmo

and back is gigi!

Wootlock schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:21:
[...]

whut ?

http://www.lolking.net/summoner/euw/21506982#history

Gewoon altijd positief blijven ondanks je de laning phase hard verliest :) Zodra je 1 teamfight wint ziet de rest van het team dat het te winnen is en gaan ze ervoor ipv te lopen flamen/ragen/quitten ;)
Van je profiel:
418 Wins
385 Losses

Ik zeg dat is bijna 50%, dus minsten 1/3 is wel behaald denk ik zo.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Iemand een idee hoe je een team kan counteren met items waar ik laatst tegen speelde als Riven?

http://www.lolking.net/summoner/euw/20303751#history

Zat solo top voornamelijk maar zelfs tower huggen werkte niet met de ganks van 3 man tegelijk.. (denk premade) Misschien moet ik gewoon nog wennen tegen Hecarim te spelen.. Het hielp ook niet mee dat onze Shaco geen 1 keer top kwam ganken.. Maar zoek meestal niet de oorzaak bij een ander maar eerst bij mezelf bij een verlies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Flapmo schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:53:
[...]
Ik zeg dat is bijna 50%, dus minsten 1/3 is wel behaald denk ik zo.
52.1% ^_^

@Bechown Hierboven, Bouw je zelf ietwat meer tankyer, want hij komt toch wel bij je in de buurt, het is een gigantische aggresieve champ met zijn engage spells. Focus wat meer op je schild, hij heeft zoiezo al 2 skills nodig om erdoor heen te breken dan.

Enne... Verklaar u nader met die ashe en thornmail (enigste item xD?)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 23-04-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

797 Wins
660 Losses

In ieder geval bijna 800 winst.
Ga d'r vanuit dat vanavond wel eventjes te halen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren maar weer eens wat potjes gedaan met vrienden, verliep allemaal wel lekker met uitzondering van paar trolls die wilden feeden omdat ze hun lane niet kregen die ze wilden :) Begin nu telkens wat beter te worden met Tristana, heb haar de afgelopen weken alleen maar gespeeld om zo echt beter te worden. En het begint te werken ook, de range van skills kan ik beter inschatten en ook de burst van mijn ult snap ik nu zodat ik niet mensen van me team wegschiet met 1 HP left xD
Deze week maar eens een andere carry erbij pakken, en daar ook meer mee oefenen: Zal waarschijnlijk Vayne worden :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

NAJS :D http://www.lolking.net/summoner/euw/287456
precies 10k assists ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik meestal m'n jump om achter de persoon te komen om hem vervolgens met een gruwelijke burst weer richting mn team te knallen. Ik zou sowieso als Tristana zijnde je jump / ulti niet gebruiken tenzij echt nodig. (of je moet 100% zeker zijn dat je de kill kan krijgen dmv je jump want dan komt ie weer instant van cooldown af). Voordeel van Tristans is dat normaal gesproken je Q + Auto attacks + E al genoeg toevoegt en mochten ze er dan proberen vandoor te gaan heb je nog 2 abilities over om ze daarvan te weerhouden.

Ik speel over het algemeen 75% van de tijd AD carry. Vind het gewoon heerlijk spelen, is gewoon iets wat mij ligt. Caitlyn, Graves, Ashe, Tristana dat zijn wel m'n persoonlijke favorieten. Ben behoorlijk benieuwd naar die nieuwe!

Nou is gisteren en eergisteren nou niet m'n beste 2 dagen geweest dus m'n history kijkt nogal roodkleurig. Maar feel free to take a look, eventueel ook voor runes.
http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#history

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:55
Ik heb vooral meer gevoel bij mid champions zo speel ik nu viktor veel omdat ie f2p is maar wat is die chill

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36
ocwil schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:55:
Ik heb vooral meer gevoel bij mid champions zo speel ik nu viktor veel omdat ie f2p is maar wat is die chill
Viktor is echt een ondergewaardeerde Champion...

Hij is best heel sterk maar weinig mensen gebruiken hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ocwil schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:55:
en ik bij top champs :))
gister voli gekocht en ging egt pro man :D nog nooit ermee gespeelt en tog 14-3-14 geeindigd.
maar ik vraag me af wat de beste items erop zijn ik heb dit gekocht tegen master yi top.

ninja tabi, spirit visage , warmogs , force of nature , atmas en ionic sparks voor wat fun ^^ die attack speed stackt dan wel handig en in combinatie met me ult was het egt awesome :P maar achteraf kon ik beter madreds kopen denk ik. hoe zoude jullie voli bouwen ???

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bij Viktor altijd een dubbel gevoel gehad. Het kan heel goed gaan of heel slecht, maar niet echt normaal. De potjes die ik ermee gespeeld heb althans. Als je ook maar een beetje tegengehouden wordt voelt ie een beetje useless aan. Overigens de meeste keren dat ik hem gespeeld heb speelde ik m'n tegenstander wel compleet weg, die beam een beetje misbruiken en je maakt het je tegenstander al heel snel behoorlijk lastig. En je hebt een mooie kit voor teamfights dat dan weer zeer zeker wel.

Op gebied van mid champs heb ik op dit moment toch wel 2 duidelijke favorieten: Morgana en Ahri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psyy138 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:00:
[...]
................. maar achteraf kon ik beter madreds kopen denk ik. hoe zoude jullie voli bouwen ???
Misschien andere boots erop, en ipv spark een madred of wit's end.

--
Mijn mening over Viktor is gemengd, hij heeft leuke skills, een domme ulti, en domme item, ik hoef geen standaard start item waar je niks mee kunt -_-

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 23-04-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Anoniem: 307788 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:02:
[...]

Misschien andere boots erop, en ipv spark een madred of wit's end.
ik heb die boots gekocht omdat ik early game armor nodig had vanwege die master yi :( maar inderdaad wits of madreds was beter geweest en schoenen konde ook anders namelijk mercurys lijkt me.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Mid speel ik best wel veel viktor is nu een favoriet geworden
annie veigar gragas zijn ook leuk verder ben ik nog van plan om kat te halen zoals scarra die speelt op mid

ik heb ahri 2 3 keer gespeeld maar kan er maar niet mee overweg
Heb altijd een gevoel dat er te weinig burst uit komt

EDIT: en nu ik er even over na denk misschien moet ik vladimir ook mara weer es een beetje oefenen

[ Voor 14% gewijzigd door ocwil op 23-04-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ocwil schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:06:
Mid speel ik best wel veel viktor is nu een favoriet geworden
annie veigar gragas zijn ook leuk verder ben ik nog van plan om kat te halen zoals scarra die speelt op mid

ik heb ahri 2 3 keer gespeeld maar kan er maar niet mee overweg
Heb altijd een gevoel dat er te weinig burst uit komt
te weinig ?? met ahri kan je makkelijk gaan tower diven en je kan jezelf egt wel redden in een gank met je e.
en pushen is gewoon te easy met ahri. dus waarom zou je er weinig dmg mee doen. als je het goed doet heb je de tegenstander goed onder controle.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou ook nog ergens een frozen mallet tussen kunnen proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Anoniem: 307788 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:08:
Je zou ook nog ergens een frozen mallet tussen kunnen proppen.
ja maar dat is niet echt nodig je speed krijg je toch wel met je q dus chasen is niet zo moeilijk.
ik denk beter dan je een wits end of madreds kunt kope.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Dan doe ik toch iets verkeerd op ahri. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahri heeft zelfs een tru damage skill ^^, haar balletje als die terugkeert doet true damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ psyy Dat ligt al geheel aan hoe het team van je tegenstanders eruit zag. Indien ze weinig CC hebben en een meerderheid aan AD heb je daar de correcte aanschaf gemaakt.

@ocwil Ahri snowballed zo hard op dit moment op mid. Ik speel d'r welliswaar net als al m'n andere mids met flat AP runes en magic pen. reds. Dus komt neer op zo'n 53 AP (inclusief dorans) op lvl 1. Je poke begint pas echt vanaf level 4, dan heb je 2 lvl's in je Q, 1 in je Charm en 1 in je W.

Probeer de range van je Q goed in te schatten, je moet zorgen dat je je Q precies op je tegenstander krijgt op het maximale van je range. Dan doet ie namelijk z'n magic + true damage tegelijk. Een van de sterkste pokes in-game op dit moment.

Op een begeven moment moet je gewoon iedere mogelijkheid om je charm te raken grijpen en gelijk je W + Q erop donderen en met low healths kun je dmv je ulti indien goed gespeeld een makkelijke towerdive doen.

Vanaf level 6 wordt het lachen, ik speel Ahri met Flash en Ignite, dus vanaf level 6 heb je als het ware 4 flashes. Waarvan je ulti op level 1 (3x ong. 110 magic damage) doet. Je bent dus niet meer te ganken vanaf dat moment, want je komt altijd weg indien je je spells weet te timen.

Qua build 75% van de tijd: Double dorans, magic pen boots, rush naar wota, sheen, rabadons, lichbane.
Overige items een beetje afhankelijk van hoe het gaat en wat je tegenstanderi n het team heeft zitten. Denk aan: Rylai's, hourglass, void staff.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 15:50
Gisteren nog even diverse intermediate bot games op heracim gespeeld als jungler (aangezien ik nog nooit gejungled heb en hecarim dus ook nieuw is).. Ik moet zeggen dat het toch wel erg lekker speelde..

Items ging ik voor: Armor + 5xpots >> Dat roze ding met minion damage >> Boots >> Wigglers >> Mercs >> Sheen >> Phase >> Zeal >> Trinity Force >> Van alles en nog wat geprobeerd.. Maar met deze openening aan items ging het toch wel erg lekker..

Skills Q>W>Q>E en daarna R>Q>W>E
Masteries: 0/21/9 (heb ook iets als 3/18/9 en 9/12/9 geloof ik geprobeerd, maar vond 0/21/9 toch wel het prettigst).
Runes: Arm.Pen/Armor/Mr/Movementspeed.. Ook lifesteal quints geprobeerd, maar dat was toch wel overbodig met W en wigglers.. Mr moet nog Mr/lvl worden, maar die runes heb ik nog niet..

Tot trininity force is het nog vrij matig, maar eenmaal trinity force gebouwd is hij echt super.. Vooral in de 5vs5 fights waarbij W zoveel healing geeft stond ik nogal eens versteld..

1 ding wat wel erg belangrijk is (naar mijn idee) is dat je niet met je blue-buff Q te snel spammed.. Je doet naar mijn idee meer dps als je steeds netjes tot 2seconde wacht (zodat je TF triggerd), Dan dat je Q om de 1.8seconde spammed, want daardoor mis je redelijk wat TF procs..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 12:32
220 wins, 239 losses :')

Mijn potjes zijn ook zo gevarieerd, de ene keer gaat het lekker, de andere keer echt kut, soms kan je er niets aan doen, soms is het compleet mijn schuld dat we verliezen, maar vaak ook die van een ander (A) iemand zin om vanavond een paar potjes te doen?

Malphite ging gisteravond ook wel leuk, al gaf ik 2 early kills weg, daarna ging het lekker. en AP master yi die gaat healen :') echt ziek..

edit, owja:
mooie Riven guide @ degene die om een build vroeg
http://www.lolpro.com/guides/riven/144-riven-guide-top-lane

edit2:
Wat levelen jullie eerst als Riven? ik ging altijd voor Q, maar ik hoorde laatst dat W beter was?
Dus dan eerst Q > W > E > W > W en verder

[ Voor 25% gewijzigd door Xevoo op 23-04-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
http://riot.control-c.ir/
De tool waarmee je je stats kunt op vragen van de servers is nu uitgebracht als standalone tool.
Ik kan alleen mijn normal elo niet terug vinden maar dat kan door iets anders komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Xevoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:21:
220 wins, 239 losses :')

Mijn potjes zijn ook zo gevarieerd, de ene keer gaat het lekker, de andere keer echt kut, soms kan je er niets aan doen, soms is het compleet mijn schuld dat we verliezen, maar vaak ook die van een ander (A) iemand zin om vanavond een paar potjes te doen?

Malphite ging gisteravond ook wel leuk, al gaf ik 2 early kills weg, daarna ging het lekker. en AP master yi die gaat healen :') echt ziek..
Bij mij gaat het sinds ik level 30 ben ook echt zoveel slechter..... Waar ik toen ik net 30 werd nog zo'n 15% meer wins dan losses had.. Staat het nu 50/50... Ik ga vooral slecht spelen in games waar mensen zonder reden al vanaf minuut aan gaan lopen zeiken... Dat irriteerd me zo enorm, dat het gewoon met speelstijl beinvloed :o... En ja sinds lvl30 is er veel meer gerage..

@Ahri discussie.. Ik vind Ahri voor mid dus ook onwijs lekker en heb dan ook niet heel veel problemen met der... Maar idd E proberen te landen en als je ook maar denkt (halverwege de cast) dat ie gaat raken, meteen Q en W der achteraan.. Vaak kan je dan met je R wel de killingblow maken.. Enige die ik irritant vind is Morgana vanaf een lvltje of 6 a 7 wanneer ze minions zo snel farmed, dat je moeitje hebt om minions tussen haar en jou te houden (ivm der skillshot) en de AoE pool van haar ook redelijk wat damage begint te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhmmie schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:26:
[...]
@Ahri discussie.. Ik vind Ahri voor mid dus ook onwijs lekker en heb dan ook niet heel veel problemen met der... Maar idd E proberen te landen en als je ook maar denkt (halverwege de cast) dat ie gaat raken, meteen Q en W der achteraan.. Vaak kan je dan met je R wel de killingblow maken.. Enige die ik irritant vind is Morgana vanaf een lvltje of 6 a 7 wanneer ze minions zo snel farmed, dat je moeitje hebt om minions tussen haar en jou te houden (ivm der skillshot) en de AoE pool van haar ook redelijk wat damage begint te doen..
Bij Morgana is het heel belangrijk dat je haar shieldje in de gaten houd. Ze gaat je er obviously uitfarmen want dat is Morgana nu eenmaal, een farm beest maar zodra ze d'r shieldje ook maar een keer gebruikt heeft en dat ding 20 seconde op cooldown zit ga ik indien nodig zelfs naast d'r staan om d'r te poken. Je hebt zelf ook een behoorlijk lekkere spell vamp als je je passive een beetje in de gaten houdt dus ook jij bent niet easy uit je lane te krijgen. En al helemaal niet meer zodra je je wota af hebt. En als je beide ulti's vergelijkt.. jouw krijgt ze in ieder geval niet gestunned. Je flasht er met je ulti uit om uit range te komen en duikt er daarna weer vrolijk in.

Overigens speel ik op de meeste Morgana's gelijk vanaf minuut 1 agressief, dat weerhoudt haar d'r in ieder geval van om het je in het begin lastig te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 11:14
Iemand ervaring met Karma of Maokai, ik ben namelijk van plan om hun misschien te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Neoseer op 23-04-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Neoseer schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:44:
Iemand ervaring met Karma of Maokai, ik ben namelijk van plan om hun misschien te halen.
karma is een zeer leuke sup en kan best wat damage doen, en omdat je je ult al op lvl 1 hebt kun je de andere skills lekker maxen of tegelijk. ik vind dat ze wel onderschat word want ik zie haar amper, heb haar namelijk meteen gekocht toen ze er was en best veel gespeelt vroeger alleen speel ik nu bijna altijd solo top dus supp ik niet zo vaak meer :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Oké dan ga ik haar zeker ff halen. En hoe zit het met die Maokai ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Neoseer schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:47:
nooit echt gespeeld dus ga er geen uitspraak over doen :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Maokai misschien 1 á 2 keer gespeeld. Dus kan er niet rechtvaardig over oordelen. Maar weet wel dat ik hem graag in m'n team als jungler heb zitten. Hele fijne jungler, veel damage met z'n bommetjes, en die snare + knock-up achtig iets zorgt bijna altijd voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
Ah een jungler vind ik altijd leuk om te spelen. Alleen support ontbreekt nog een beetje aan het rijtje available champions. Heb ook laatst Caitlyn gehaald. Geweldige ultimate, vooral als ze weg rennen met een beetje hp. You won't dodge my bullet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Neoseer schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:47:
Ik vind Maokai een hele fijne jungler, je kan hem goed tanky bouwen zodat je endgame niet zomaar dood gaat, je levert hierbij wel in qua damage.

Vooral early game doe je nog wel wat burst damage waardoor ganks vaak een kill opleveren indien goed gecommuniceerd met de lane.

De stun van Maokai is erg makkelijk en heeft een goede range (point & click stun :+ ) klein probleempje daarvan is wel dat als je de stun doet en hij flasht onder zn turret dan ben je de zogenoemde sjaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 10:03
en niet vergeten maokai ult. zeer sterk, je moet hem wel goed neerleggen anders heb je dr niet veel aan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Maokai is soort van mijn main op dit moment, wat hierboven al gezegd word. Héél fijn om mee te junglen, goede ganks en ook een hele goede initiator.

Maokai is echt een champion die teamfights begint en dus vaak voorop loopt. Ikzelf bouw maokai support achtig en als ik flink aan het ownen ben ga ik meer voor AP.

Maokai is echt even wennen want het is een aparte game style maar als je het eenmaal door hebt is hij oh zo fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
ye, mee eens maokai is ook mijn main jungler, en ik bouw em als tanky support jungler, ganks zijn enorm sterk als je maar wat damage in de lane heb staan dat is wel een vereiste. het heeft weinig zin bijv om een top te ganken als je daar een riven tegen een shen hebt staan omdat je zelf weinig damage mee neemt.

van het weekend weer flink ranked gespeeld en toch weer een pech hebben :-( weer 100 elo kwijt. Moet de replays nog even gaan bekijken maar het meeste daarvan toch echt niet mijn schuld dat we verliezen. Wat me wel opviel toen ik op lolking keek is dat ik veel matches speel tegen 1300-1400 elo mensen terwijl ik zelf op een magere 1100 zit.

[ Voor 35% gewijzigd door DrFlash op 23-04-2012 11:17 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
DrFlash schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:14:
ye, mee eens maokai is ook mijn main jungler, en ik bouw em als tanky support jungler, ganks zijn enorm sterk als je maar wat damage in de lane heb staan dat is wel een vereiste. het heeft weinig zin bijv om een top te ganken als je daar een riven tegen een shen hebt staan omdat je zelf weinig damage mee neemt.

van het weekend weer flink ranked gespeeld en toch weer een pech hebben :-( weer 100 elo kwijt. Moet de replays nog even gaan bekijken maar het meeste daarvan toch echt niet mijn schuld dat we verliezen. Wat me wel opviel toen ik op lolking keek is dat ik veel matches speel tegen 1300-1400 elo mensen terwijl ik zelf op een magere 1100 zit.
Dan zitten er hoogstwaarschijnlijk duo queuers in je team, helaas ik maakt dit ook vaak mee. Ranked vind ik zelf ook niet altijd fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Anoniem: 307788 schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:18:
[...]

Enne... Verklaar u nader met die ashe en thornmail (enigste item xD?)
Ik heb mijn zoontje de tutorial laten spelen :) Hij wou het ook eens proberen.. Zat ook al te kijken wat er nu weer stond bij de geschiedenis.. Maar thanks voor de info.. Zal eens kijken of ik hem eerder tankie bouw wat gaat helpen op Riven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
sjaggy schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
[...]

Dan zitten er hoogstwaarschijnlijk duo queuers in je team, helaas ik maakt dit ook vaak mee. Ranked vind ik zelf ook niet altijd fun :P
Ik vind ranked toch nog altijd beter als normals, er wordt nog in ieder geval een beetje geprobeert goed te spelen. als ik normal speel is het 9vd10 keer troll game.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem bij ranked vind ik dat sommige mensen het zo serieus nemen dat het niet leuk meer is. Daarom speel ik ook geen ranked. Zoals je ziet op m'n page een enkele keer gedaan. Ik speel het nog altijd voor m'n plezier en vind daarom normals ook meer dan genoeg. Tuurlijk ga ik bij normals er wel fanatiek in en ga ik ook 100% voor de winst, ook ik kan soms wel eens een keer ragen als iemand voor de zoveelste keer de meest achterlijke fout maakt waar zelfs een stoeptegel nog een betere beslissing had genomen.. maar goed, dat hoort erbij zeggen we dan maar.

Echter als iemand z'n stinkende best zit te doen zul je mij niet snel horen, en dat is bij ranked toch wel iets anders het geval. En dat neemt bij mij de fun eruit. Het is en blijft een spel wat ik voor de lol speel.
Sowieso speel ik LoL eigenlijk alleen maar met anderen, speel nooit een potje alleen. Heb ik in het begin wel gedaan, maar tegenwoordig niet meer, vind het niet leuk in m'n eentje. Vind het echt leuk om met meerdere mensen te spelen. Als je dan een leuke kill maakt en dergelijke, elkaar een beetje de grond in boren op teamspeak is ook wel lachen. Dat vind ik leuk. En als die andere allemaal normals spelen, dan speel ik dus ook alleen maar normals.

Overigens denk ik wel dat ik een behoorlijke elo kan halen. Denk ik. Als ik zo zie hoe ik speel en dergelijke dan kan ik toch wel op een aardige elo mee. Maar ook daarover kan ik niet geheel oordelen aangezien ik niet weet hoe bepaalde mensen op een bepaald elo spelen gezien ik nooit ranked speel.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31
Oops verkeerde quote

[ Voor 96% gewijzigd door spookz0r op 23-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Anoniem: 398888 schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:48:
Ik heb nooit last van ragers, alleen van quiters.
Ik wou graag jullie mening weten over de Champion Caitlyn, ik wil graag met pvp doen alleen ben ik nog maar level 12, ik speel al vaker met Caitlyn tegen bot en daar is ze op het eind haast onverslaanbaar maar dat is tegen bots, wat raden jullie aan als je wil beginnen met pvp?
Spelen met champs die je leuk lijken. Elke carry is ook weer net iets anders. Build is meestal hetzelfde kqa items. Ik ben zelf met Ashe begonnen en bij PvP lockte ik de champ gewoon. Pech voor ze :) Verder geen Runes kopen tot je tier 3 runes kan kopen als je level 20 bent. Daarvoor is het verspilling van je IP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Op m'n eerste account ben ik vanaf level 5 alleen nog maar pvp gaan doen, en elke week uit de free champ rotation 1 of 2 champs proberen, verder had ik een paar champs gekocht (nidalee, fiddle) waarmee ik uit de voeten kon dus dan kon ik altijd terugvallen op die heroes.

Winnen/verliezen maakt op zich weinig uit op dat niveau (al is winnen natuurlijk fijner) maar gewoon champs proberen is leuk.

Ik heb nu een 2de account die ondertussen level 13 is. daarmee doe ik PVP als ik alleen speel, en tegen bots als ik met wat vrienden speel (die echt heel slecht zijn :P)

[ Voor 27% gewijzigd door DrFlash op 23-04-2012 12:37 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

DrFlash schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:37:
Op m'n eerste account ben ik vanaf level 5 alleen nog maar pvp gaan doen, en elke week uit de free champ rotation 1 of 2 champs proberen, verder had ik een paar champs gekocht (nidalee, fiddle) waarmee ik uit de voeten kon dus dan kon ik altijd terugvallen op die heroes.

Winnen/verliezen maakt op zich weinig uit op dat niveau (al is winnen natuurlijk fijner) maar gewoon champs proberen is leuk.

Ik heb nu een 2de account die ondertussen level 13 is. daarmee doe ik PVP als ik alleen speel, en tegen bots als ik met wat vrienden speel (die echt heel slecht zijn :P)
ik snap het niet waarom zou je een 2e account willen??? ik speel soms ook met vriende die wat lager zijn .. boeie xD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat je vrienden dan ook tegen opponents komen van hun level en niet bij eventueel lvl 30ers gepleurd worden. Naar mijn weten wordt namelijk het gemiddelde level van de party berekend en daarop in matchmaking rekening gehouden. En jij als lvl 30er krikt dat natuurlijk flink omhoog. Waardoor je vrienden dus een disadvantage gaan krijgen.

Tenminste dit dacht ik tenminste altijd, correct me if i'm wrong.

En sowieso als je al zo'n 1,5 jaar level 30 bent dan is het best lachen om af en toe op zo'n smurf te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Anoniem: 393088 schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:53:
Omdat je vrienden dan ook tegen opponents komen van hun level en niet bij eventueel lvl 30ers gepleurd worden. Naar mijn weten wordt namelijk het gemiddelde level van de party berekend en daarop in matchmaking rekening gehouden. En jij als lvl 30er krikt dat natuurlijk flink omhoog. Waardoor je vrienden dus een disadvantage gaan krijgen.

Tenminste dit dacht ik tenminste altijd, correct me if i'm wrong.
ja dat klopt wel maar dat betekent dat jij een goeie in je team hebt en hun ook, dat maakt het dan toch wel wat eerlijker.. als jij met je lvl 30 op een lvl 10 account speelt dan ben je natuurlijk de beste in die game. zou ik teminste zeggen :) en dat maakt het dan weer niet zo eerlijk snappie??

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja maar als hij level 10 is heeft hij geen runes zoals bij level 30. Maakt het alweer wat eerlijker ;) Ik speelde in het begin met lvl 30 gasten. Was ik altijd de laagste en kreeg altijd de hardste damage tegen mij.

[ Voor 35% gewijzigd door spookz0r op 23-04-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Yep, vrienden van mij zijn ten eerste een stuk slechter als ik in het spel, daarnaast hebben zij accounts tussen level 15 en 20. is wel zo handig dat ik dan ook een laag level account heb.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

psyy138 schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:51:
[...]

ik snap het niet waarom zou je een 2e account willen??? ik speel soms ook met vriende die wat lager zijn .. boeie xD
Ik heb zo'n win lose ratio in normals dat als ik met wat noob vrienden speel er dankzij mij 2 lvl 30's erin komen met meer dan 900 wins. En aangezien ik vaak support of een late game champ kies is de game al lang en breed voorbij voordat ik het verschil kan maken. Games zijn rond de 10 tot 15 minuten dan al beslist.
Dus uit frustratie maar een smurf gemaakt zodat ik met men noobies kan meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
Een van mijn vrienden speelt graag AD carry en hij is rond de level 20. Als hij tegen een level 30 carry komt te staan kan hij niet anders dan feeden (vaak genoeg mee gemaakt). Om die reden overweeg ik om een smurf account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:57:
[...]

Ik heb zo'n win lose ratio in normals dat als ik met wat noob vrienden speel er dankzij mij 2 lvl 30's erin komen met meer dan 900 wins. En aangezien ik vaak support of een late game champ kies is de game al lang en breed voorbij voordat ik het verschil kan maken. Games zijn rond de 10 tot 15 minuten dan al beslist.
Dus uit frustratie maar een smurf gemaakt zodat ik met men noobies kan meespelen.
Same here, verbaasd me sowieso hoeveel gastjes ik tegenwoordig tegenkom met 1300-1400W laatst zelfs eentje die was wel erg uitzonderlijk ik meen rond de 2100 winst.. ik had echt zoiets van WTF! haha!

En ervaring maakt inderdaad op alle niveaus een verschil dat ben ik met je eens psy maar runes maken een veel groter verschil. Wel / geen runes kan bepaalde champions maken en breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Zijn de problemen opgelost op west? En zit er rp in het verschiet? 40rp en ik kan die ene skin halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind je heel duidelijk met "die ene skin" maar zal er dan maar vanuit gaan dat je Legendary Gatekeeper Galio bedoeld. Die overigens echt episch uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:10:
Zijn de problemen opgelost op west? En zit er rp in het verschiet? 40rp en ik kan die ene skin halen.
Chat en friends werken weer. Lijkt er wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@outcast
Na problemen krijgen we doorgaans geen RP en ik denk zelfs dat dit wat te kort was voor compensatie. Als je iets krijgt dan is het wel een IP/win boost of zo. Reken er dus maar niet op :) De servers lagen er niet zo heel lang uit en de meeste problemen waren met de chat/friendslist; spelen kon je wel.

Als je 40 RP wil zou ik eerder een LoL-tekening maken en die insturen naar support in ruil voor wat RP. De eerste keer dat je dit doet krijg je meestal je zin wel. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik mn broertje maar eens wat kleurstiften in z'n hand ga duwen dan maar. Free RP here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je moet wel vlakbij de hoeveelheid van je gewilde aankoop zitten he ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36
Krijg je Serieus Rp voor een tekening?
Je ziet natuurlijk altijd bij de week verslag met die Nikasaurus (?) met tekeningen als je daarbij komt krijg je RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:17:
Je moet wel vlakbij de hoeveelheid van je gewilde aankoop zitten he ;)
Ofcourse ik mis slechts 2600 RP voor een setje runepages!

@Rendier ik weet wel dat Riot heel veel om dit soort acties geeft, en ik kan me er dus bij voorstellen dat je niet alleen RP krijgt als je daarbij zit maar je gewoon een RP compensatie opzich krijgt voor de moeite en omdat zij het leuk vinden. Zij geven veel om fanart.. dat weet ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Oh zijn maar een paar potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Heuh, Tribunal is best leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh dear Xevoo, je brengt me op slechte plannen.
Ik zit hier toch op stage m'n tijd te verdoen dus kan ik net zo goed even in een deuk gaan liggen in de Tribunal. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Anoniem: 393088 schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:29:
Oh dear Xevoo, je brengt me op slechte plannen.
Ik zit hier toch op stage m'n tijd te verdoen dus kan ik net zo goed even in een deuk gaan liggen in de Tribunal. Bedankt!
Hahaha _O- ik was ook ff in m'n pauze aan het kijken, ik vind het wel moeilijk om objectief te blijven, de dingen die voorbij komen irriteren me ook heel erg vaak, iemand die fed is 15/0 en op het einde "noobs, easy" zegt... die wil ik eigenlijk gewoon punishen, wat doen jullie met zulke gevallen? Want ik zie het de laatste tijd steeds vaker terug komen, "easy, noobs!" dus enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon punishen lijkt mij. Valt toch gewoon onder verbal harrasment?
Dat soort gastjes moeten ze sowieso ophangen aan hun kloten. Irriteer ik me ook mateloos aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Xevoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:32:
[...]

Hahaha _O- ik was ook ff in m'n pauze aan het kijken, ik vind het wel moeilijk om objectief te blijven, de dingen die voorbij komen irriteren me ook heel erg vaak, iemand die fed is 15/0 en op het einde "noobs, easy" zegt... die wil ik eigenlijk gewoon punishen, wat doen jullie met zulke gevallen? Want ik zie het de laatste tijd steeds vaker terug komen, "easy, noobs!" dus enz
Dingen als easy en bg en noob spam is zoals ik het gelezen hadden in de rules voor je tribunal ingaat gewoon punishable..

als iemand 1game in zijn tribunal report heeft en echt 1x easy zegt ofzow.. dan wil ik nog wel eens pardon doen.. maar dat komt eigenlijk nooit voor.. Vaak hebben ze dan meteen 3 of 4 games met dezelfde onzin en dan is het gewoon punish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rendiertje schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:18:
Krijg je Serieus Rp voor een tekening?
Je ziet natuurlijk altijd bij de week verslag met die Nikasaurus (?) met tekeningen als je daarbij komt krijg je RP?
Het is niet officieel beleid natuurlijk. Maar er zijn tientallen gevallen te vinden op bijv. Reddit met mensen die net X RP te kort kwamen en vroegen of ze dat konden 'krijgen'. Vaak was het antwoord dan 'maak een leuke LoL-gerelateerde tekening en we gaan zien wat we kunnen doen'. En na het maken van die tekening kregen ze dan die RP van Riot. Maar ze doen het volgens mij maar één keer.

Wat mensen krijgen die echt in de show met Nika komen weet ik niet, vast ook wel iets :)
Uhmmie schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:35:
[...]

Dingen als easy en bg en noob spam is zoals ik het gelezen hadden in de rules voor je tribunal ingaat gewoon punishable..
Klopt, punish ik ook altijd. Nouja 'bg' niet, maar 'easy', 'noobs' etc. wel. Ik report ook iedereen die dat doet trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 23-04-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
een 5 man premade
met ons doel om te trollen
wat doe je dan....
je steelt je junglers blue buff:P
lrf://www/replays/381344/download/381344.lrf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
PUNISH! PUNISH PUNISHH!!!!!

:')

Ik heb nog geluk met mijn games als ik hier die dingen voorbij zie komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the fck just happend? o.O
Sry voor double/triple wat voor post dan ook.

Blame internet explorer!
Ook nog geen install rechten op deze PC, internet gruwelijk traag, en die browser... ach ik hou er al over op.

Oké.. m'n ene post is weer gone. Wonderfull.
Zal m'n verhaal nog een keer herhalen:

Bij sommige tribunals heb ik dubbele gevoelens.. zo was er net dus een Olaf die aan feeden was (2/19/0) liep volgens de reports ook in enemy base rond, dus zou je zeggen een volwaardige punish. Maar als je dan z'n andere games kijkt doet ie weer helemaal niks fout en wordt ie gereport voor niks. Dan heb je toch ook zoiets van en nu? Ik heb 'm uiteindelijk wel gepunisht omdat ik persoonlijk feeden dan weer het ergste vind wat je kunt doen.

[ Voor 162% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-04-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Wat ik schijtirritant vind zijn tripleposts! :D

Last van een laggende internet verbinding? XD

On topic:
2/19/0 damn dat is wel slecht though xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:18
Even een stukje opbouwende kritiek op deze thread. Waarin ik zelf ook sta, de kritiek is dus ook voor mijzelf bedoelt.

Ik volg de thread nu een aantal weekjes en als ik nu een voorzichtige schatting maak gaat ongeveer 50% over de rotte community van LOL. Ze ragen, feeden, trollen gaan afk en weet ik veel wat nog niet meer. Been there, done that. Nu is het allemaal erg fijn om dit topic als uitlaatklep te gebruiken maar het is natuurlijk niet echt constructief. Nu verzand het allemaal in een "Ja, en ik had het ook weer zo verrot gister met die #$@*( rager". Waarop je weer 10 reacties krijgt die het met hem eens zijn.

Nu heb ik mijzelf hier ook schuldig aan gemaakt. Maar als je erover nadenkt is dit gedrag natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem van die rotte community. Gebruiker X heeft een schijtdag en maakt een aantal fouten. Dat heb je nou eenmaal in een teambased game. Zelfde geld voor mensen die er hun plezier uit halen om te trollen, ragen en/of andere game verpestende zaken.

If your not part of the solution your part of the problem. Zoals ze zo leuk kunnen zeggen. Wat ik zoveel mogelijk als doel probeer te stellen is dat je hierboven moet staan. Terugzeiken, ragen en de discussie aangaan schiet je geen zak mee op. Je kan het veel beter houden op een stukje motiverende tekst waarin je de vervelende gebruiker aanspoort om weer actief mee te gaan doen. Mocht dat niet lukken/ kan je je daartoe niet aanzetten dan moet je hem proberen te negeren. Lukt dat niet kun je ze altijd nog op ignore zetten. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat dat een stuk beter werkt dan terug reageren. Met name voor mijn eigen gesteldheid.

Dit bovenstaande stukje is natuurlijk onder voorbehoud. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel.

Weet iemand overigens hoe het zit met pings/ communicatie als je iemand op ignore zet? Ik begrijp dat jij hun pings en communicatie niet meer kan zien. Maar hoe werkt dat andersom? Kunnen zij jou pings en communicatie nog wel lezen/ zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang zij jouw niet gemute / ignored hebben kunnen zij nog alles ziet wat jij doet als het goed is. Zou anders een beetje onlogisch zijn. Je kiest er immers zelf voor of je die persoon niet meer wilt spreken en niet die persoon over het feit of jij nog wel zijn tekst mag zien ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

pcartigny heeft het juist ja. Ignore werkt alleen jouw kant op, niet de andere spelers zijn/haar kant op.

Verder ben ik het geheel met je eens Craven. Niet dat er iets aan te doen valt, afgezien van heel aardig blijven reageren in-game. Day9 (voor de SC2 kenners) had er een tijd terug ook een verhaal over; over ragen/flame enzo. Hij zei dat je in plaats van terug ragen, juist overdreven vriendelijk terug moet doen. Hoe harder ze flamen, hoe zoeter jouw woorden. Dus daar probeer ik me maar aan te houden :)

Dit weekend had ik een niet mooi begin van een game, waardoor ik al snel 0/3/1 stond. Volgens goed LoL gebruik betekent dat dat je een feeder bent en dat er geraged mag worden. Ik heb elke keer heel vriendelijk teruggepraat, erkent dat ik mijn dag/game niet had maar dat ik mijn absolute best zou blijven doen. Gewoon volhouden en na een tijdje hielden ze gewoon op :+ Uiteindelijk de game nog met 4/5/11 afgerond of zo. Achteraf ook geen 'report X for noob' gekregen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

het is stil

nvm :) internet deed niet auto refreshen vanaf half 1 :D.

[ Voor 73% gewijzigd door psyy138 op 23-04-2012 14:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

gisteren potje gedaan en zag daar plots ene mig loco tussenstaan. Zal wel hem niet geweest zijn zeker ?

Afbeeldingslocatie: http://www.gr00v.be/loco.png

http://www.lolking.net/summoner/euw/21211533#profile

oh en jungle volibear is godlike maar houdt het nog stil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Anoniem: 384763 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:37:
gisteren potje gedaan en zag daar plots ene mig loco tussenstaan. Zal wel hem niet geweest zijn zeker ?

[afbeelding]

http://www.lolking.net/summoner/euw/21211533#profile

oh en jungle volibear is godlike maar houdt het nog stil !
toch spele ik liever voli top :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:29:
Verder ben ik het geheel met je eens Craven. Niet dat er iets aan te doen valt, afgezien van heel aardig blijven reageren in-game. Day9 (voor de SC2 kenners) had er een tijd terug ook een verhaal over; over ragen/flame enzo. Hij zei dat je in plaats van terug ragen, juist overdreven vriendelijk terug moet doen. Hoe harder ze flamen, hoe zoeter jouw woorden. Dus daar probeer ik me maar aan te houden :)
Ik kan ragers misschien wel negeren, maar de kans is groot dat 1 van je 3 andere teammates dat niet kunnen. Enige oplossing: hard losgaan in de tribunal. PUNISH PUNISH PUNISH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:49:
[...]
Ik kan ragers misschien wel negeren, maar de kans is groot dat 1 van je 3 andere teammates dat niet kunnen. Enige oplossing: hard losgaan in de tribunal. PUNISH PUNISH PUNISH!
Juist en daarom support ik de Tribunal dus niet, 95/100 gevallen zijn mogelijk te pardonnen, ondanks een slechte score.
Lees de teksten een keer...
Pagina: 1 ... 90 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.