Het punt is ook, mensen waarvan je denkt dat het ragers zijn, zijn ook maar mensen. Ik heb wel eens een game gehad waar het team had uitgenodigd op teamspeak en de rager die er tussen zat was nog best aardig en we wonnen uiteindelijk ook. Soms kun je er echt niks tegen doen maar uit mijn ervaring word er vooral geraged door verliezende games, dus als je gewoon goed blijft spelen word er al een stuk minder geraged.
Verder zeggen individuele games helemaal niks, natuurlijk heb je gecarried en verloor je alsnog maar je hebt ook vaak genoeg je lane verloren en toch de game gewonnen, Op een of andere manier zie ik hier alleen verhalen van noob teammates of slechte teams tegen.
Zullen we het anders gewoon positief aanpakken en in plaats van praten over losses, ragers en slechte teammates gewoon hebben over bijv. games waar je zelf gecarried hebt, waar je een tegenstander had die je weggespeeld heeft of gewoon een goede comeback?
Zo speelde ik gisteren een game waar ik als vayne + tarc tegen een caitlyn + Blitzcrank speelde. Lanen was ongelovelijk moeilijk omdat het warden van de brush moeilijk was met blitz erin, daarnaast deden ze zoveel damage en waren de minions best ver weg, dus we waren flink gezoned. Uiteindelijk had ik maar de hele tijd op een veilige afstand gezeten en af en toe minions gepakt. Sommige momenten weet je gewoon dat blitz je gaat pakken en dat heb ik een paar keer gedodged door een goede tumble, Ik ben uiteindelijk 3 keer gegrabbed en 1 keer doodgegaan. De ene keer dat ik dood ging was wel ongelovelijk netjes gedaan. De jungler udyr was langs gekomen en blitz stond naast mij, hij knalde mij omhoog en ik flashde meteen weg maar op dat precieze moment werd ik weer gegrabbed door blitzcrank en was ik weer dood.
Uiteindelijk bleef ik maar gewoon spelen en proberen te farmen en niet dood gaan. Onze top stond tegen een 1800 elo top en dat verloor hij ook enorm maar uiteindelijk hadden we gewoon besloten om alleen teamfights te gaan doen, het ging niet altijd goed maar onze teamcomp werkte wel beter in teamfights dan die van hun en uiteindelijk wonnen we alsnog met een ace onder hun toren en een surrender

.
In de game deed ik ook nog een bait door over een muur te flashen en wat aanvallen te doen met heel weinig leven, ik healde en omdat die renekton zn dash op mij had gebruikt killde mijn team hem

. Dus uiteindelijk met 9-2-10 gewonnen. replay:
http://www.leaguereplays.com/replays/match/374053/ (je hebt wel de nieuwste versie van lolreplay nodig.