Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 91 Laatste
Acties:
  • 163.561 views

• Buggles
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12-12-2014

• Navi
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:50
De site ligt er overigens ook uit nu.

http://euw.leagueoflegends.com/

• bechown
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 26-11-2021
Zat er ff in.. potje gedaan.. gewonnen geen stats geupdate en geen first win of the day =.=.. probeer het later vanavond nog wel een keer..

• at00mb0m
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik wou ff een pic delen. Speel nu zo n 4 weken LoL.

[Voor 24% gewijzigd door at00mb0m op 19-04-2012 19:39]

• Xanaroth
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:42
Nu nog slechts 1,5 uur.

• Taz86
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 28-07-2021
ik nog in game.. maar chat werkt in ieder geval niet meer

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:44

Hu9o

Schokkend

ik voel weer free RP aan komen

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Swanfield
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17-01 22:00
Slechts 1 uur en 17 8minuten nu :D

[Voor 10% gewijzigd door Swanfield op 19-04-2012 19:49]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Swanfield
at00mb0m schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:39:
Ik wou ff een pic delen. Speel nu zo n 4 weken LoL.

[afbeelding]
Respect! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Zeefuik
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 27-01 10:28
Ben al tijdje lid van tweakers, maar nog nooit echt wat mee gedaan. Speel al een tijdje LoL (EU). Naam is Zeefuik :-).

• marti-n
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:39
Net een que van 3 uur en 11 minuten :s, na ongeveer 10 minuten ging ie over op calculating, ben 15 minuten daarna maar eens opnieuw ingelogd en stond toen op een uur, inmiddels gaan er om de 5 minuten zo'n 5 minuten extra af :)

• Craven
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:57
Servers zijn gaar... Chat in champ select doet het ook niet. Heel frustrerend. Ranked staat ook uit. En er is een minimum van 2 players in custom games. Volgens mij was ik niet op tijd met inloggen xD. Edit: Te vroeg gesproken... client liep vast zit nu ook in login queue -O-
Edit 2: mmh ik zit er nu alweer in. Alleen ligt de chat er nog steeds uit. Muv in-game.
Zeefuik schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:54:
Ben al tijdje lid van tweakers, maar nog nooit echt wat mee gedaan. Speel al een tijdje LoL (EU). Naam is Zeefuik :-).
Voeg de GoT channel toe zou ik zeggen ;)

[Voor 55% gewijzigd door Craven op 19-04-2012 20:38]

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-01 08:39

DefLite

Why so serious?

Bij mij stond er "Approximate wait time 59 min xx seconds" maar 10 minuten laten zijn daar nog maar 6 minuten van over :)

Doet me denken aan de dagen dat er bij WoW nieuwe uitbreiding of grote patch was... Hello 6h queue!

[Voor 29% gewijzigd door DefLite op 19-04-2012 20:09]

• Uhmmie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 27-01 07:36
Met de changes van Potency glyphs (meer AP) vroeg ik me af of deze nu intressanter zijn dan de Force glyphs (ap/lvl)? Heb nu net genoeg om 1 set van 9 runes te kopen, maar ik twijfel nogal welke ik zal nemen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Tjado
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 25-12-2021

Tjado

Dé man

reken even uit op welk lvl de per levels hoger zijn dan de flats? ;)

Ik dacht dat het op een redelijk laag level was, misschien nu dus iets hoger..

Die ene, met die snor

• Uhmmie
1 - 6 potency.
7 gelijk
8+ is force beter.

Dat had ik al uitgezocht.. Maar voor mid lijkt me die extra damage tot lvl7 toch wel erg belangrijk ook?

• Anoniem: 307788
  • Niet online
15 min, gedropt naar 4, weer omhoog naar 6, weer omlaag naar 4, weer omhoog naar 15, en toen zat ik er in, denk 4 min gewacht.

• Uhmmie
matches doen helemaal niks of wel? Net een game gewonnen. maar die komt helemaal niet terug in mijn log..

• Niet online
Uhmmie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:13:
matches doen helemaal niks of wel? Net een game gewonnen. maar die komt helemaal niet terug in mijn log..
Same story over here

• Hoiz
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
Ik kan wel matches spelen maar de chat ligt al plat dus mensen moeten maar raden dat ik solo top wil spelen. Geen zin in dus.

• Kainda
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 22:48
Hehe ik denk dat de servers een beetje in de war zijn :D
Net een potje gewonnen Draft mode met WW (vs Fizz top), en op de victory summary geeft hij m'n vorige potje weer waar ik Kayle vs AI was ;p

Een potje spelen (solo) kan dus wel, maar of het wordt geteld bij je wins/losses en zelfs IP/XP... geen idee.

[Voor 22% gewijzigd door Kainda op 19-04-2012 21:34]

• blamauci
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:19
LEkker met ze allen gaan lopen leaven en trollen
match history werkt niet bij

geen chat. dus ja

Tijd voor singed+teemo botlane. I summon drunkendemon

Edit: onze matches staan wel in mijn history ondertussen Exl.

Dus ga niet lopen leaven.

Trollen mag van me. maar alleen in normals. kan ook nie anders. Ranked nog altijd disabled

[Voor 37% gewijzigd door blamauci op 19-04-2012 21:54]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Xeiji
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2021
Bij mij willen de normal games niet eens starten... Riot 8)7

ED: Ircerald; GW2: Abozzo.1256

• KingTenteehje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 06-12-2021

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Bij mij werkt nagenoeg niets:
- geen friends
- geen chat
- geen games kunnen starten, alleen custom

Net wel een custom game gedaan alleen had mijn hele team zoveel lag dat het 4 seconden duurde voordat een ability activated was... tegen de tijd dat mijn ability activated had ik al een grijs scherm :D

Wat wel weer leuk is in de nieuwe patch zijn de veranderingen ingame. Veel eyecandy, alleen jammer dat de eerste eyecandy welke ik zag was FIRST BLOOD met mijn char in rood :D

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
Heb ik eindelijk de wachtrij doorlopen, blijk ik een typo in mijn ww gemaakt te hebben: en weer een uurtje wachten... |:(

Maar wat me nu wel opvalt: mooie intromuziek tijdens het wachten...

• badboyqxy
  • Laatst online: 21:06
kan iemand mij aanwijzen waar de voordring optie is?

• Swanfield
badboyqxy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:22:
kan iemand mij aanwijzen waar de voordring optie is?
ALT+F4 ;-)

• badboyqxy
:P toen straks had ik een leuk potje
ik was als nocturne en kom in gevecht met een ziggs.
deze had mij kunnen doden maar die wilde het afmaken met zijn ult, ik doe rustig mijn w waardoor ik geen damage kreeg en exstra attack speed en daardoor legde die mooi het lootje :D

• WimP
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:56
Na 5 min op 1h 20min nu naar 1h 19min dus... ik kom eraan!!

• badboyqxy
het lijkt al sneller te gaan nog klein half uurtje te gaan

• KingTenteehje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 06-12-2021

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

net nog een potje gedaan, custom, maar echt niet te spelen lagg spikes die spelen onmogelijk maken. Ik houd het voor gezien voor vanavond.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Anoniem: 155599

Op zulke momenten is het wel handig om 3 accounts op 3 servers te hebben.
Het begon met een israeli die met mij wilde spelen op NEeu.
Ik die steeds minder met hem speelde, ziek werd van alle russen en polen, en het wilde proberen om met gotters te gaan gamen en verder ging op EU.
En toen kwamen er engelsen die ik kende en die speelde al op NA. Dus toen ging ik daar maar spelen.

Kom maar op met je crashes. Ik blijf lollen :P

• badboyqxy
fijn zit je in champ select iedereen heeft gekozen, zou die de client moeten gaan starten gebeurd er niks

• Hoiz
NA heeft een latency van 180ms? dat is toch totaal niet te doen? goed, blijf jij maar lollen.

• ramon1984
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 06-08-2021
Position in Queue: Over 20000 (HeuHeu)
Approximate wait time: 59min 99sec (on hold)

Whoops xD

[Voor 136% gewijzigd door ramon1984 op 19-04-2012 23:21]

Anoniem: 155599

Hoiz schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:13:
NA heeft een latency van 180ms? dat is toch totaal niet te doen? goed, blijf jij maar lollen.
Jup, maar daar zitten wel wat leuke luitjes op. Op neeu en euw speel ik ranked. En op na alleen normals.
Plus 180 is even wennen, maar niet het einde van de wereld.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-04-2012 23:20]

• WimP
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:56
Zo net een game afgerond met Shen op bot lane.. Teamscore 40+/5, ik zelf 20+/1/25+
En dat in een game zonder leavers of (in het begin) opzettelijke feeders :P

Helaas geen screenshot mogelijkheid :'(

• Hoiz
heu, ik zie eindelijk mezelf in de lobby als ik een duo queue wil doen. Is alles gefixed?

• godofal
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik heb een beetje een discussie met een gozer hier over hecarim, een goeie bouw in het specifiek
hij stelt dat een trinity force+force of nature+warmog's armour een goeie bouw is
waar ik het grotendeels mee eens ben, behalve de warmog's
zijn redenatie is: meer regen=beter, de extra HP van warmogs helpt dan nog met force of nature's passive natuurlijk
mijn punt is dat in een teamfight je W meer dan genoeg healt voor survivabilty (30% van alle schade tegen de tegenstanders binnen de AOE. das véél) en de force of nature genoeg regen geeft voor erbuiten
dan kan je beter in de plaats van een warmog's een AD defensive item pakken als een sunfire cape of thornmail, dan ben je tanky tegen AP én AD, zonder compleet op je regen/heal/health te hoeven te vertrouwen

thoughts?

• Baristo
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-10-2021
ja,

Randiums omen.

je hebt armor, 350 hp, regen, en 2 hele goeie passive die je kan proccen, daarbij als je jungled kan je ook gebruik maken van de hog om wat extra inkomen te hebben.

[Voor 36% gewijzigd door Baristo op 20-04-2012 01:01]

Anoniem: 147715

Ik krijg mijn launcher niet kleiner gemaakt daardoor kan ik mijn masterie scherm niet uit als ik hem open...

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 27-01 15:06
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen van Viktor vindt? Ik speel Duo met een kameraad van me (IGN: Sound of DD) en samen hebben we 2 weken geleden besloten om ranked te spelen. Inmiddels zit ik op 1413, en hij zit bijna tegen de 1500 aan (1481). We zijn allebei tot nu toe in een (snel) stijgende lijn omhoog. Daarbij heeft hij zoveel mogelijk Viktor gespeeld en is hij geen enkele keer verslagen in de laning phase.

Er is een match geweest waar Galio hem tegen wist te houden in lane, maar waarbij hij alsnog kills kreeg in andere lanes. Persoonlijk heb ik zelfs de sterkste mages zien verliezen van Viktor. Het enige nadeel waar ik over gehoord heb zou zijn late-game scaling zijn, maar daar heb ik tot op heden weinig van gemerkt.

Ik heb er nooit zo over gedacht, maar is Viktor op dit moment de sterkste mid? Weten jullie iemand die hem zou kunnen counteren (AP mage?). Wat zijn jullie ervaringen?

Stadia: StadiaSkies Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• badboyqxy
ik zelf kan viktor absoluut neit spelen, maar ik zelf heb geen last om heb te counteren 1100elo

Anoniem: 147715

NibborSneffets schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 01:06:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen van Viktor vindt? Ik speel Duo met een kameraad van me (IGN: Sound of DD) en samen hebben we 2 weken geleden besloten om ranked te spelen. Inmiddels zit ik op 1413, en hij zit bijna tegen de 1500 aan (1481). We zijn allebei tot nu toe in een (snel) stijgende lijn omhoog. Daarbij heeft hij zoveel mogelijk Viktor gespeeld en is hij geen enkele keer verslagen in de laning phase.

Er is een match geweest waar Galio hem tegen wist te houden in lane, maar waarbij hij alsnog kills kreeg in andere lanes. Persoonlijk heb ik zelfs de sterkste mages zien verliezen van Viktor. Het enige nadeel waar ik over gehoord heb zou zijn late-game scaling zijn, maar daar heb ik tot op heden weinig van gemerkt.

Ik heb er nooit zo over gedacht, maar is Viktor op dit moment de sterkste mid? Weten jullie iemand die hem zou kunnen counteren (AP mage?). Wat zijn jullie ervaringen?
Ik denk dat victor gewoon een aardige mage is niet heel goed niet heel slecht. Denk dat je maat er vooral zoveel succes mee boekt omdat niemand ermee speelt.
Daardoor weet je niet precies hoeveel burst hij heeft. Of op welke levels je het beste agressief kan zijn en gewoon hoe je effectief tegen hem picked en laned.

• iTzLife
  • Laatst online: 25-06-2021
Hey @ 7:20 geen lag, wachttijd of andere problemen. Heeft even geduurd, maar kan nu eindelijk eens testen hoe de nieuwe patch werkt. Na inlogtijden van 90 min, bevalt dit me wel :)

• Swanfield
iTzLife schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:22:
Hey @ 7:20 geen lag, wachttijd of andere problemen. Heeft even geduurd, maar kan nu eindelijk eens testen hoe de nieuwe patch werkt. Na inlogtijden van 90 min, bevalt dit me wel :)
Ja was gisteren na een paar potjes maar gestopt :P Wilde met vrienden spelen maar dat was gewoon niet mogelijk. Erg vervelend maarja.

• iTzLife
  • Laatst online: 25-06-2021
eerste game 10-5-22 (noct jungle), met een morg van 1-12 mid whoepie, was het wachten waard om zo te verliezen. Speelden tegen een full ad team, en dan nog.....

[Voor 4% gewijzigd door iTzLife op 20-04-2012 08:15]

Mjah gister was een drama inderdaad. Ben maar een game op NA servers gaan doen want vanwege lag en andere issues (geen friendslist, chat buggy etc.) was het niet echt leuk op EUW. Wel Hecarim 1x getest als jungler en dat beviel me wel. Moet alleen wel nog even beter bepalen wanneer ik erin duik en wanneer niet. Door al die gapclosers heb je de neiging om heel aggressief te spelen en dat kan tegen je gaan werken, zeker bij chases.

Vicariously I live while the whole world dies

• Niet online
Gister 2 Quadra's gemaakt, maar dan ook 2v5 en elke keer rende hun udyr hard weg met 10% :(
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history (Vladimir game)

En de rumble game daarvoor was ook stom, onze bott disconnecte na 10 deaths ofzo :-((( ging ik van 5-1 naar 7-10

Blamauci en Exlaxl got this!

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 20-04-2012 08:36]

• bechown
Anoniem: 307788 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:35:
Gister 2 Quadra's gemaakt, maar dan ook 2v5 en elke keer rende hun udyr hard weg met 10% :(
http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history (Vladimir game)

En de rumble game daarvoor was ook stom, onze bott disconnecte na 10 deaths ofzo :-((( ging ik van 5-1 naar 7-10

Blamauci en Exlaxl got this!
Waar kan je zien dat je een quadra gemaakt hebt dan.. Ik zie alleen een korte game met maar 13 kills.. Zou leuk zijn om dat soort dingen terug kunnen zien ergens..

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:50
Skin sale:
- Viridian Kayle (260 RP)
- Mafia Miss Fortune (487 RP)
- Count Vladimir (260 RP)

Champion sale:
- Gragas (487 RP)
- Udyr (487 RP)
- Ziggs (487 RP)

• pcartigny
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-05-2018

pcartigny

Prettig gestoord

Gisteren 2 potjes met Teemo gespeeld, jezus zijn damage werkt nu inderdaad weer correct. Wat een pijn doet Teemo. Gisteren een keer solo top Lee Sin helemaal weg gespeeld 15/3 binnen no-time en gewonnen.

2e potje Teemo bot met Riven tegen een Katarina en Teemo. Ook beide helemaal weg gespeeld. Overigens wel verloren omdat hun Lee Sin & Morde zo gefed waren als de malle. En die combo is dan echt niet meer te stoppen.

To be the best, you got to beat the best.

• Xevoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-01 15:10
Hmm... Udyr in sale... misschien is dat wel wat om mijn champions verder mee aan te vullen :9 Al heb ik wel het een en ander over zijn skills gelezen en dat leek me niet zo leuk spelen, kan dit iemand tegenspreken? :+

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zelf vind hem erg tof. Goede snelle jungler. Ganks zijn iet wat moeilijker doordat hij maar 1 cc abilitie heeft en die is melee, maar voor de rest is ie best wel tof. Ook een zeer goede top laner tegen andere melee's. Het is even wennen dat je meteen alle abilities kan kiezen en dat er geen ulti is, maar het heeft wel wat :)

• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-01 15:43
is de waiting queue nog steeds zo lang?
kan morgen wrsch. eens een keer een hele dag spelen.. geen zin om
eerst 1.5u te wachten om in te loggen..

• bechown
Ik heb vorige keer Riven en nu Ziggs gekocht.. Dus heb nu Solo top Riven, Mid Ziggs, Bot Tristana/Ziggs en Tank Alistar.. Nu alleen nog leren om goed te jungelen met eentje.. Misschien wel Dr Mundo..

• Xevoo
Ik heb gisteravond sowieso maar 20 minuten hoeven wachten, en dat kwam goed uit want ik moest toch nog douchen en mn kamer opruimen :9

Daarna gingen de games eigenlijk wel goed (afgezien van de belachelijk lage skill van de rest van mn team), maar geen lag oid.

• Dopiej
bechown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:36:
Ik heb vorige keer Riven en nu Ziggs gekocht.. Dus heb nu Solo top Riven, Mid Ziggs, Bot Tristana/Ziggs en Tank Alistar.. Nu alleen nog leren om goed te jungelen met eentje.. Misschien wel Dr Mundo..
zou ik eerder voor Fiora/WW/Lee Sin gaan voor jungle..

• Xevoo
bechown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:36:
Riven is ook wel een leuk jungler ^^ Alistar kan ook goed jungle, anders Lee Sin proberen, word ook vaak wel gewaardeerd.

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Skarner vind ik nou een sterkte jungler.. zoveel potjes een skarner in mn team gehad en in bijna alle gevallen het potje gewonnen. Vanaf lvl 6 gegarandeerd een kill.

• Chronos
  • Laatst online: 24-01 15:42
Xevoo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:37:
[...]

Riven is ook wel een leuk jungler ^^ Alistar kan ook goed jungle, anders Lee Sin proberen, word ook vaak wel gewaardeerd.
Iemand die denkt dat Ziggs een goede mid laner is help je niet door hem Lee Sin aan te raden......Think of the children :(

• Dopiej
pcartigny schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:38:
Skarner vind ik nou een sterkte jungler.. zoveel potjes een skarner in mn team gehad en in bijna alle gevallen het potje gewonnen. Vanaf lvl 6 gegarandeerd een kill.
ja maar dat is met iedere jungler die goed z'n champ onder de knie heeft..
Als je nog nooit skarner hebt gespeeld is het niet vanaf lvl 6 gegarandeerde kill..

• bechown
Chronos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:40:
[...]
Iemand die denkt dat Ziggs een goede mid laner is help je niet door hem Lee Sin aan te raden......Think of the children :(
Het maakt niet echt uit waar ik Ziggs gebruik.. AP of AD sta ik meestal bovenaan.. heb hem al eerder gebruikt in het free weekje.. Maar jij vindt Ziggs dus niet bijzonder of kan je er niet mee spelen?

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Nou je kunt vanaf lvl 6 vrij weinig meer fout doen als Skarner zijnde, je sleept met met je ult gewoon naar je team mates toe en voordat ie uberhaupt kan weg flashen heb je al een kill te pakken. En volgensmij is z'n clear time ook best insane.

@Bechdown Ziggs ad? you say whot?

• Xevoo
bechown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:42:
[...]

Het maakt niet echt uit waar ik Ziggs gebruik.. AP of AD sta ik meestal bovenaan.. heb hem al eerder gebruikt in het free weekje.. Maar jij vindt Ziggs dus niet bijzonder of kan je er niet mee spelen?
Ziggs is vooral early game erg vervelend om tegen te spelen vind ik, door zijn Q poked hij van heel ver en doet een redelijk goede damage vanaf level 1.

Alleen lategame vind ik niet dat hij nog erg irritant is, dan burst je hem neer en dan is het al een 5v4, maar dat doen ze natuurlijk ook bij je eigen team :9

• bechown
pcartigny schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:44:

@Bechdown Ziggs ad? you say whot?
Ja beetje weird maar build gejat van een stream.. thuis opgeschreven.. Het is niet ideaal maar het werkte wel.. Beetje een tristana build gebruik je dan en ook manier van spelen..

• Chronos
Het gaat niet zozeer om de lane, Ziggs heeft gewoon niets wat andere champs niet beter hebben. AP Kogmaw is beter in alles wat AP Ziggs kan.

AD Ziggs.... ik kan niet eens bedenken waarom je AD Ziggs zou gaan ?

• arjendorst
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-12-2018
Iemand al succes gehad met Hecarim? Gister drie potjes kunnen spelen met de nieuwe champ maar had toch vrij weinig succes. Heb hem wel ontzettend sterk gezien op Wickd's stream, gespeeld door AL Malunoo.

Hij speelt met 9/21/0 zag ik en pakt de MP ipv AP. Zijn runes zijn AS red, MS quints, Armor yellow en MR blue.

Hij build Boots, Philo, HoG, CDR boots, Spirit Visage, Shurelyas, Sheen, Randuins, Trinity. Ook in die volgorde volgens mij maar dit is mij niet 100% zeker.

Ik ben nog benieuwd naar zijn skillorder. Iemand die dit heeft gezien?

Ben benieuwd of het maxen van W meer succes heeft..

Edit:
Dit geldt voor jungle btw :).

[Voor 3% gewijzigd door arjendorst op 20-04-2012 09:51]

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Nee dat is mijn punt juist ook. Waarom zou je een AD Ziggs gaan spelen. Er scaled dan ook helemaal niks van hem met AD. Ofcourse voor een troll potje kan het best lachen zijn. Maar om het nou serieus viable te noemen.. je hebt zat andere champions die behoorlijk veel beter zijn in de AD rol.

@Xevoo je meot gewoon zorgen dat je je CD's gelijk instantly eruit gooit in ieder geval maximale damage hebt gedaan. Zo snel als jij neergeburst wordt gaat er waarschijnlijk indien goed gecommuniceerd ook eentje neergeburst worden bij de tegenstander. Sowieso kan je best van een afstandje al behoorlijk wat damage doen met je Q + Ult. Voordat ze bij jou in de buurt zijn heeft je team waarschijnlijk al iemand down. Positioneren is sowieso belangrijk als Ziggs zijnde.

• bechown
Beetje dit idee met AD Ziggs:

YouTube: LoL Epic - AD Ziggs Pentakill

[Voor 5% gewijzigd door bechown op 20-04-2012 09:53]

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Dan nog, tuurlijk het kan een keer leuk uitpakken. Fijn en aardig. Maar viable? Nogmaals er zijn teveel champions die de AD rol beter kunnen vervullen dan een AD Ziggs waarom zou je hen die rol afnemen?

• bechown
pcartigny schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:55:
Dan nog, tuurlijk het kan een keer leuk uitpakken. Fijn en aardig. Maar viable? Nogmaals er zijn teveel champions die de AD rol beter kunnen vervullen dan een AD Ziggs waarom zou je hen die rol afnemen?
Dus je speelt alleen met de top tier en alles wat erbuiten valt is "niet viable".. Volgens mij kan je met meer champs spelen en gebruiken op meerdere plekken.. Hoe lang werd er wel niet gezegd dat Kennen AD niet viable was.. Misschien verander ik nog van mening als ik meer ervaren ben met LoL maar van wat ik zie is dat je meer kan doen met champs dan mensen met oogkleppen kunnen bedenken.. (dit is slechts mijn mening)

Nogmaals ik ben nog redelijk nubje die het spel erg leuk vind en ben rustig aan het lvlen naar 30.. (zit nu op lvl 20).. Ik test wat ik zie en als het werkt is het leuk als het niet werkt na een paar keer proberen dan probeer ik wat anders of zoek ik uit waarom iets niet werkt..

[Voor 8% gewijzigd door bechown op 20-04-2012 10:03]

• powerplay
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19:00
bechown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:
[...]

Dus je speelt alleen met de top tier en alles wat erbuiten valt is "niet viable".. Volgens mij kan je met meer champs spelen en gebruiken op meerdere plekken.. Hoe lang werd er wel niet gezegd dat Kennen AD niet viable was.. Misschien verander ik nog van mening als ik meer ervaren ben met LoL maar van wat ik zie is dat je meer kan doen met champs dan mensen met oogkleppen kunnen bedenken.. (dit is slechts mijn mening)

Nogmaals ik ben nog redelijk nubje die het spel erg leuk vind en ben rustig aan het lvlen naar 30.. (zit nu op lvl 20)
Kennen is meer viable, aangezien zijn (W?) Electrical Surge scaled met AD. En elke 5e autoattack zorgt voor een Mark of the Storm.

Ziggs heeft volgens mij niks, wat ook maar iets scaled met AD.

Correct me if I'm wrong.

-

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Voor zover ik weet scaled bij Ziggs niks met AD, daar heb je al een ding waarom hij sowieso niet viable is in mijn ogen. Leuk voor een troll potje nogmaals.

Daarbij blijf ik bij mijn mening ondanks dat je veel champions in veel verschillende manieren kunt gebruiken dat je met een AD Ziggs toch een rol afneemt van champions die dat veel beter kunnen invullen.

• Niet online
bechown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:09:
[...]

Waar kan je zien dat je een quadra gemaakt hebt dan.. Ik zie alleen een korte game met maar 13 kills.. Zou leuk zijn om dat soort dingen terug kunnen zien ergens..
Misschien bij match history, largest multikill? Dit is enkel een website om stats te checken.

In die match was ik lv 18 en de rest was lv 10 - 14 MAX.
1 hitte elke champ xD
arjendorst schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:
Iemand al succes gehad met Hecarim? Gister drie potjes kunnen spelen met de nieuwe champ maar had toch vrij weinig succes. Heb hem wel ontzettend sterk gezien op Wickd's stream, gespeeld door AL Malunoo.

Hij speelt met 9/21/0 zag ik en pakt de MP ipv AP. Zijn runes zijn AS red, MS quints, Armor yellow en MR blue.

Hij build Boots, Philo, HoG, CDR boots, Spirit Visage, Shurelyas, Sheen, Randuins, Trinity. Ook in die volgorde volgens mij maar dit is mij niet 100% zeker.

Ik ben nog benieuwd naar zijn skillorder. Iemand die dit heeft gezien?

Ben benieuwd of het maxen van W meer succes heeft..

Edit:
Dit geldt voor jungle btw :).
Zie een eerdere post van mij, kheb hem gister 1x kunnen spelen. Omdat het imo meer een gankende jungler dan een farmende tanky jungler als maokai/skarner is speel ik hem 21/9/0 voor extra damage en snellere cleartijden. Runes had ik hetzelfde, overigens zonder guides of stream-info oid. Misschien zijn er betere manieren, maar dit leek me al redelijk optimaal zo.

Mijn build was:
- Start boots + 3 pots
- Vamp Scepter
- Wriggles afmaken
- Merc threads
- Triforce
- Hexdrinker/Maw of dingesius

Ik denk alleen dat het verstandiger was geweest om na de mercs nog een Heart of Gold te maken voor wat extra tankyness en die later, na de triforce, te upgraden naar raduins. Ik merkte dat ik best snel opgeblazen werd namelijk en als je er eenmaal injumpt kom je er met alle slows en stuns moeilijk nog uit.

• Niet online
Saphua:
Misschien een deeltje 7? We zijn nu 3 maanden verder en hebben 7 champs (uit men hoofd) meer.

• SaphuA
  • Laatst online: 24-01 21:48
Morgen.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-01 10:35
Vicarious schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:31:
Ik denk alleen dat het verstandiger was geweest om na de mercs nog een Heart of Gold te maken voor wat extra tankyness en die later, na de triforce, te upgraden naar raduins. Ik merkte dat ik best snel opgeblazen werd namelijk en als je er eenmaal injumpt kom je er met alle slows en stuns moeilijk nog uit.
Die Ult is heerlijk om erin te springen maar ik merkte precies hetzelfde als wat jij zegt; je bent daarna erg snel dood. Ghost werkt trouwens heerlijk op deze champ, E-skill + Ghost.. heerlijke movement speed.

<GoT>NightStalker

• SaphuA
  • Laatst online: 24-01 21:48
Heb Heracim zelf nog niet gespeeld, maar heb inderdaad ook gelezen dat Triforce en Randuins the way to go is, omdat hij te squishy is om op AD te focussen.

• Shavey
  • Laatst online: 28-09-2012
Gister 3 potjes kunnen spelen met Hecarim, de 4e had iemand anders hem al, waar ik Zilean koos om hem te kunnen speed boosten (werd geen succes, knuppel gebruikte de bonus niet).

Overal vind ik hem erg leuk al kost het wat oefening om je ULT + E te timen zodat je iemand verder weg van ze vriendjes krijgt. Heb hem enkel nog als TOP gedaan, was altijd een jungler en daar ging het redelijk op, je kan makkelijk erin voor klap omdat je units ignored, merk dat NME's met stuns enorm irri zijn, al het andere kan je redelijk uit komen (slow/warp etc) door je speed, maar door stun ben je vaak dood.

Wil zeker nog meer oefenen met hem, al krijg je snel flames op high lvl als je hero wilt leren;)

Anoniem: 330860

top is hij ook viable. Gisteren geprobeerd met build:

merc threads / wriggles / randuins / TF / FoN / FH

ik lockte hem in met ghost ignite en meteen de flame: HE NEEDS JUNGLE HE NEEDS JUNGLE ...

normal mentaliteit :(

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 20-04-2012 11:24]

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2021

psyy138

blackbulls.nl

ik ben nu ook een nieuwe top champ aan het zoeken.. speel de laatste tijd altijd top en wil dit ook goed in de knie krijgen. alleen weet ik niet welke ik nu moet aanschaffen die hecarim of miss tog volibear :)

(ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | Xiaomi is spulleke ;)

psyy138 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:26:
ik ben nu ook een nieuwe top champ aan het zoeken.. speel de laatste tijd altijd top en wil dit ook goed in de knie krijgen. alleen weet ik niet welke ik nu moet aanschaffen die hecarim of miss tog volibear :)
wat heb je nu al voor top en wat is je speelstijl? Want er zijn zeker 20 viable top champs. Kan ze wel allemaal gaan noemen...

• Chronos
Net ranked game, binnen 4 minuten sta ik 4 / 0 / 1 met Shen na een invade, had heart of gold voor mijn eerste minion, problem ? :-)

[Voor 22% gewijzigd door Chronos op 20-04-2012 11:32]

• Niet online
Chronos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:28:
Net ranked game, binnen 4 minuten sta ik 4 / 0 / 1 na een invade met Shen, problem ? :-)
Woot ^_^

• Shavey
  • Laatst online: 28-09-2012
hihi je noemt nu precies 2 hero's waar ik TOP mee speel , hecarim nog nieuw natuurlijk, maar voli is voor mij wel de go-to hero als ik wil TOP-en ;) verschil tussen de 2 is heel simpel durability vs mobility , hecarim snel en goede chase maar fragiel, voli heeft mooi flip/slow/hap combo maar vluchten lastig, maar als ze passive op is en ik summoner heal dan kan ik aardig wat hebben;)

Voli / lanewick / udyr / lee sin / olaf / riven / yorick!!! / kennen en vlad voor als je tegen een olaf enzo komt :)
alsook vind ik rumble insane top tegen een paar top champs :)
Irelia laat ik even langs de kant liggen.

• Chronos
Irelia is nog steeds best wel sterk hoor, haar sustain is generfed, dus je moet wat beter opletten met exchanges, maar verder is haar sterkte ongewijzigd. Ze is op dit moment echter inderdaad niet bepaald de FOTM.

• Rendiertje
  • Laatst online: 18-01 09:25
Mijn main hero is Akali, je hoeft Theoretisch gezien nooit dood te gaan :)

• Gideon_92
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:43
Rendiertje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:46:
Maar dat is eigenlijk bij alles zo!

Rendiertje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:46:
YouTube: [British Gamer] Insta Stealth Bug + Stealth Recall Bug!

Play top as akali , need to back. No problem recalling

• Rendiertje
Gideon_92 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:47:
[...]

Maar dat is eigenlijk bij alles zo!
Okee dat is simpel gezegd maar waar.
Maar je hebt een steath voor 8 sec. en je kan als je level 6 bent makkelijk escapen met je ulti :) :9~

• pcartigny

pcartigny

Prettig gestoord

Totdat je een Lee Sin tegenover je hebt die je gewoon uit je stealth kan halen indien z'n Q raak gaat. Dan wordt je feestje iets lastiger gok ik.

Of mensen die een oracle / pink ward gaan gebruiken om je te counteren.

[Voor 20% gewijzigd door pcartigny op 20-04-2012 11:55]

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

Rendiertje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:49:
[...]

Okee dat is simpel gezegd maar waar.
Maar je hebt een steath voor 8 sec. en je kan als je level 6 bent makkelijk escapen met je ulti :) :9~
je kan eigenlijk altijd makkelijk ontsnappen vanaf je die twilight shroud hebt ...
je moet hem gewoon op een plaats zetten waar de paden splitsen en dan op het goede moment het goede pad kiezen
met akali moet je gewoon de mensen in de war brengen :)
ik heb akali van lvl 10 tot 20 gespeeld denk ik xD was echt geniaal op die levels kende de mensen het woordje counteren nog niet op LoL :D

Beep Boop son ... Beep Boop

• Chronos
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:53:
[...]

je kan eigenlijk altijd makkelijk ontsnappen vanaf je die twilight shroud hebt ...
je moet hem gewoon op een plaats zetten waar de paden splitsen en dan op het goede moment het goede pad kiezen
ik heb akali van lvl 10 tot 20 gespeeld denk ik xD was echt geniaal op die levels kende de mensen het woordje counteren nog niet op LoL :D
Dat kennen veel mensen op lvl 30 ook nog niet hoor :-)

• Intruder
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 20:13
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:53:
[...]

Tot mensen sight wards of oracles gaan kopen. Dan werkt escapen al lang niet zo goed meer, aangezien je altijd naar zijn minions moet springen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

Intruder schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:57:
[...]

Tot mensen sight wards of oracles gaan kopen. Dan werkt escapen al lang niet zo goed meer, aangezien je altijd naar zijn minions moet springen.
ja da zeg ik ook met dat het vroeger wel makkelijker lukte vanwege dat de mensen dan te gierig waren om sight wards of oracles te kopen :D
dusja nu wordt het een beetje moeilijker :P

( vroeger = lvl 10 => 30 )

Beep Boop son ... Beep Boop

• Rendiertje
Intruder schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:57:
[...]

Maar daar kan je omheen, met Akali escape ik heel vaak met de tactiek aanval is de beste verdediging...

• Jeffroiscool
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
pcartigny schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:52:
Totdat je een Lee Sin tegenover je hebt die je gewoon uit je stealth kan halen indien z'n Q raak gaat. Dan wordt je feestje iets lastiger gok ik.

Of mensen die een oracle / pink ward gaan gebruiken om je te counteren.
Of hij gaat in het midden van je pool staan en drukt E, :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Pagina: 1 ... 88 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee