[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:23
Nidhiki schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:14:
Ik ga binnenkort ook weer wat RP aanschaffen, alvast voor Varus en ik wil Talon nog steeds hebben :)
Bij mij is het: Paysafe cards FTW ;)
uhh maar met paypal krijg je meer bang for je buck

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Het is pas moeilijk om een penta te halen in Twisted Treeline })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
ocwil schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:36:
[...]

uhh maar met paypal krijg je meer bang for je buck
en persoonlijk vind ik paypal ook makkelijk, je maakt geld over naar je paypal rekening en vanaf daar kan je makkelijk betalen.
Inderdaad je krijgt meer RP bonus als je met paypal betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:49:
Weet iemand het echte effect van 5% extra xp ten opzichte van iermand die dat niet heeft. Hoeveel minions waves langer duurt het dat de ander zes word bijvoorbeeld.
Tegen de 7de minuut ben je level 6.
De eerste minions spawnen om 01:30.
Elke 30 seconden spawned er een wave.
Een wave bestaat uit 3 melees en 3 caster minions. Elke 3 waves komt er een siege minion bij.
Dit betekent in totaal zo'n 69 minions die passeren.
5% meer XP betekent dat je 5% van dit aantal kan laten passeren, wat neerkomt op 3,45.
Afgerond heb je dus 4 minions respijt voor je tegenstander level 6 wordt.

Had het afgelopen nacht uitgerekend, maar net toen ik dit typte viel m'n internetverbinding weg ;) Bij deze alsnog de berekening.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:29:
[...]
Is zeker niet zo standaard als exlaxl laat uitschijnen maar misschien op de 2k elo waar hij nog gezeten heeft gebeurt het iedere game :P
Nou ja zeg xD

Nee ik bedoelde ook niet dat het dagelijks gebeurd, laat staan wekelijks.
Het is mij in 2 jaar denk ik, 5 of 6x gelukt ofzo. Waarvan 1x Nidalee, 1(of2)x twitch, 1x mundo, 1x riven, 1x brand.

Moet dan ook wel weer zeggen dat ik van alle keren een screenshotje heb gemaakt haha :+ betrapt.

Edit: Ook nog 1 met nocturne, was ik vergeten xD
En oja! ook nog 1 met morde, staat bij men season 1 stats (ranked)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:45:
[...]

Nou ja zeg xD

Nee ik bedoelde ook niet dat het dagelijks gebeurd, laat staan wekelijks.
Het is mij in 2 jaar denk ik, 5 of 6x gelukt ofzo. Waarvan 1x Nidalee, 1(of2)x twitch, 1x mundo, 1x riven, 1x brand.

Moet dan ook wel weer zeggen dat ik van alle keren een screenshotje heb gemaakt haha :+ betrapt.
show die screens :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 16:23

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dopiej - even wachten tot ik thuis ben, aan het "werken" nu.
@Speedzor - Scarra lijkt op buddha, de LoL god ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zag hem net op reddit voorbijkomen inderdaad, heel gelikt. En 1892 ranked team elo, holy shit! :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
@Dopiej - even wachten tot ik thuis ben, aan het "werken" nu.
@Speedzor - Scarra lijkt op buddha, de LoL god ^_^
haha ja ben ook op werk hoor maar gebruik teamviewer om af en toe ff op pc thuis te kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
ocwil schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
[...]

is dat in de nieuwe update?
Yep, net zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XIiJJ.jpg

Het mastery scherm is wat shinier geworden, de champion icon areas zien er nu uit alsof het blind pick is, er wordt in de lobby niet weergegeven welke queue je in zit in de tekst en als je een champion selecteerd gebeurd er een glanzend effectje.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geen werk/ school speedz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik ben wel benieuwd naar de update, is volgens mij toch wel redelijk wat veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de pentakills die ik heb gescreend dmv xfire, anderen staan nog in het mapje van LoL zelf, daar kan ik nou nie bij (@ work)

(penta nocturne, net iets te laat met screen maken)
(penta twitch)
(stolen penta (vieze troll op teamspeak ging stuk haha, maar voor men ego is het gewoon een penta) (slachtveld)

Nog 3-4 tegen bots, maar die tel ik niet mee xD

Ook nog iets leuks:
(cheaters, deden 800 dmg met 1 auto attack xD)

edit:
Season 1 ranked stats, Mordekaiser pentakil ^_^ Geen screen voor nodig, die was ik ook al vergeten.
Dus dat zijn 2 twitch, 1 nidalee, 1 morde, 1 nocturne, 1 mundo, 1 brand, 1 riven = 8 penta (zonder de bots games)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Exlaxl schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:45:
Zo speciaal is het toch ook weer niet Penta? Legendary kill, dan ben je baas.
Lolwat, Legendary kom ik iedere dag tegen, penta heb ik minder dan 10 x gehad in 3 jaar =/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:39:
[...]
Lolwat, Legendary kom ik iedere dag tegen, penta heb ik minder dan 10 x gehad in 3 jaar =/.
Legendary kill is 6 kills of meer (dus iemand moet revive doen)

Kill - Double - Triplle - Quadra - Penta - Legendary

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:40:
[...]

Nee, Legendary is een killstreak van X kills. Daar mag je ook 20 minuten over doen, zolang je zelf maar niet doodgaat. ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
[...]

Dan hebben we het over iets anders, Legendary is 8 kills zonder death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je hebt de status legendary en je hebt legendary kill ^_^ youtube it up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
[...]

Nog nooit van die kill gehoord in dit spel en hij staat ook niet in de wiki beschreven.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Schijnt wel te bestaan zie ik nu. Beetje verwarrend dat ze dezelfde naam gebruiken als voor de killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

youtube.com/watch?v=LMlv768Lrbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
speedzor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:41:
[...]

Nog nooit van die kill gehoord in dit spel en hij staat ook niet in de wiki beschreven.
Hij heeft wel gelijk trouwens. Ik heb ooit youtube filmes gezien met een heimerdinger die zelf eerst gefeed werd met aan de andere kant een team die allemaal level 1 bleven. Waarop ze met zn allen in de turrets van heimer gingen en daarna nog een keer met teleport + revive.

Volgens mij was het geen hack of een video edit maar zat het echt in het spel. Het gebeurd alleen nooit in een serieus potje omdat de respawn timers veel te hoog zijn en je nooit revive ziet.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

atlantisx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:39:
[...]

Nee, announcer noemt het ook echt een LEGENDARY KILL als je een 6e kill maakt (ergo: tijdens je penta respawned er iemand die je daarna binnen de timer ook killt)

Dat is losstaand van de "An enemy is legendary" opmerking die soms langskomt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alles wat op een wiki staat is ook waarheid trouwens boys, tweakers moet dit weten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:46:
Niet alles wat op een wiki staat is ook waarheid trouwens boys, tweakers moet dit weten... :P
En niet alles wat op een forum wordt gepost is waar :).

Maar geinig, an sich best haalbaar dus als je enemy een karthus met tele/revive heeft :+

Kan je overigens je pentakill's nog ergens terug zien tegenwoordig ? "vroegah" Was er een kopje voor onder stats maar deze verdween toen met de (semi) nieuwe UI.
Ik ben al overtuigd hoor ;)

All this talk about kill announcing makes me hungry for some UT"99 ! >:)

[ Voor 52% gewijzigd door atlantisx op 19-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Legendary kill wel ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik heb in al die tijd zelfs nog niet eens een penta gehaald. Wel een paar triples en quadra's, maar die penta ontglipt me iedere keer.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Vicarious schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:51:
Pff ik heb in al die tijd zelfs nog niet eens een penta gehaald. Wel een paar triples en quadra's, maar die penta ontglipt me iedere keer.
En dan heb je nog van die helden die alles in het werk zetten om penta's te denyen. Nou vind ik zelf dat er niet echt killsteal in LoL zit, maar om nu een secure kill van iemand te ontnemen en daarvoor al je summoners te gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vicarious schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:51:
Ik heb er ook nog niet veel gehad hoor, misschien 1 of 2.
Ik speel ook niet met het doel dat ik een penta kill wil halen, als je met
dit doel speelt ben je een egoist als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dopiej - zie paar posts terug, heb het opgesomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:42:
Omdat karthus gemaakt is om dood te gaan. 75% van de Karthus spelers geven zoveel early kills weg dat de enemy mid speler er een behoorlijk feestje van kan maken.

Daarnaast is die ulti gewoon uitermate triest. (Overigens makkelijk te counteren indien hij niet snel genoeg aan z'n AP komt)>

Ik moet Karthus gewoon niet, vind hem ook echt kut om te spelen en weinig toegevoegde waarde hebben voor een team vergeleken met de andere mogelijke mid champions die er zijn.
Ik volg tweakers al een geruime tijd, maar op zo'n ondoordachte reactie moet ik gewoon reageren. Zeker aangezien Karthus mijn main champion is. Karthus verdient wel de nodige erkenning.

Eerst en vooral uw argumentatie (welke eigenlijk?) over feit dat zijn ultimate of champ in het algemeen 'triest' is best lachwekkend en zo ondoordacht. In de meeste gevallen kan Karthus pas zijn ultimate doen wanneer zijn tegenstanders al hun abilities hebben geburnd (lees: ultimates). Mag Karthus dan geen ult gebruiken? Bovendien is de damage van zijn ult gemakkelijk te counteren. Hexdrinker, bepaalde abilities zoals vladimir of fizz, potions etc

Een goede karthus gebruikt zijn ult om bepaalde objectives (baron, dragon, etc) in game te verzekeren, maar ook om eventueel, mits communicatie, een gevecht uit te lokken bot/top die dan de nodige assists levert.

Ten tweede, Karthus beschikt over een van de beste AOE slows, die bovendien -AR en -MR geven.
Enorm belangrijk in teamfights om bvb iedereen een debuff te geven voor maximale damage, maar ook om een overextender van de groep te dwingen om zijn flash al te gebruiken, anders geraakt ie niet meer weg.
Wall of pain kan ook defensief worden gebruikt om de aanval de enemy team te breken, maar ook bijvoorbeeld om een ally te redden.

Wall of pain is dan ook de tweede spell die je als eerste moet maxen. Een van de beste team aoe utility spells.

Ten derde 9 van 10 karthus spelers kan niet met de champion spelen. Ofwel kunnen ze bolletjes niet goed plaatsen omwille van te weinig inzicht? Maar ook kiezen ze voor de verkeerde items. Karthus moet eerder tanky worden gebouwd. Rod of Ages en Rylais moeten altijd uw core zijn. Nadien kijk je naar de samenstelling van de tegenstanders om de resterende items te kiezen. Ik lach met akali als hij op mij springt en denkt dat het een easy target is. Wall of pain op je eigen plaatsen en gewoon bolletjes spammen onder je voeten en je defile opzetten, desnoods een beetje verplaatsen. Die doet dat geen twee keer meer.

Gisteren nog een quaddra kill gemaakt en heb zelfs mijn ultimate niet gebruikt. Karthus bouwen rond zijn ultimate is het domste wat je kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@noaq - Health kopen zoals RoA en Rylais is niet 'tanky' builden, dat is simpelweg HP stacken, een Hourglass kopen, deze aanzetten als je BIJNA dood bent (terwijl je E lekker door kachelt) vervolgens schakelt je passive in. + revive + teleport + yorick ulti is gewoon een super zombie karthus.
En DAT is een overpowered karthus die gemaakt is om te suiciden zoals hun bedoelen, alleen verkeerd builden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Blijkbaar heeft Shen ook een nieuwe skin gekregen, ziet er wel leuk uit opzich
Alhoewel ik nog steeds heel ongeduldig op Rocketeer Tristana wacht... *throws money at screen*

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
Dat weet ik wel. Het zijn de resterende items en de opponent samenstelling die bepalen welke rol je uitgaat.
Hourglass geeft de nodige armour, abyssal scepter de nodige mr resist. it all depends, verandert niets aan je core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nidhiki schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:05:
Blijkbaar heeft Shen ook een nieuwe skin gekregen, ziet er wel leuk uit opzich
Alhoewel ik nog steeds heel ongeduldig op Rocketeer Tristana wacht... *throws money at screen*
Heb nooit Shen onder de knie gekregen, hij zou ook een super jungler zijn heb ik al gehoord.. iemand daar ervaring mee? builds? route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noaq schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:07:
Dat weet ik wel. Het zijn de resterende items en de opponent samenstelling die bepalen welke rol je uitgaat.
Hourglass geeft de nodige armour, abyssal scepter de nodige mr resist. it all depends, verandert niets aan je core.
Abyssal of hourglass is een core item, echter niet per definitie tezamen, maar 1 van. Rylais dan weer niet, want je hebt al een slow van je zelf.
RoA kan is wel core door de hp / mana/ ap.

edit:
Ik zou ook eerder 2 RoA kopen dan een Rylai, maar meningen zijn er om te verschillen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
Sorry maar hier ga ik niet mee akkoord.

Rylais is 100% core. Je beschikt immers over een ability die voortdurend kan cast at low manacost.
De perfecte manier om iedereen te kiten en controle te hebben over je enemy.
Ik zou zeggen probeer het eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:09:
[...]

Heb nooit Shen onder de knie gekregen, hij zou ook een super jungler zijn heb ik al gehoord.. iemand daar ervaring mee? builds? route?
Nou dat valt wel mee, hij kan wel "oke" junglen, en heeft ook wel "oke" ganks.
Voornaamste is dat Shen niet de snelste jungler is, en eigenlijk wil je met shen wat meer gegarandeerde farm (toplane) zodat je een degelijk build kan regelen. (en waarschijnlijk ook eerder level 6 hebt, hoe eerder hoe beter, want early game is die shield juist zo mooi).
Junglen kan je op een achterstand zetten als je geen ganks met assists/kills hebt.
Tijdens ganken is ook die taunt raken wel een must, en laat die nu net makkelijk te ontwijken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
atlantisx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:13:
[...]

Nou dat valt wel mee, hij kan wel "oke" junglen, en heeft ook wel "oke" ganks.
Voornaamste is dat Shen niet de snelste jungler is, en eigenlijk wil je met shen wat meer gegarandeerde farm (toplane) zodat je een degelijk build kan regelen. (en waarschijnlijk ook eerder level 6 hebt, hoe eerder hoe beter, want early game is die shield juist zo mooi).
Junglen kan je op een achterstand zetten als je geen ganks met assists/kills hebt.
Tijdens ganken is ook die taunt raken wel een must, en laat die nu net makkelijk te ontwijken zijn.
Denk dat ik em ga kopen en hem wat matchen solo top spelen (als ie niet gebanned wordt, wat veel gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

noaq schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:12:
Sorry maar hier ga ik niet mee akkoord.

Rylais is 100% core. Je beschikt immers over een ability die voortdurend kan cast at low manacost.
De perfecte manier om iedereen te kiten en controle te hebben over je enemy.
Ik zou zeggen probeer het eens uit.
Euh.
Weet je wel hoe Rylai werkt?
Unique: Your spell damage will slow the target by 35% for 1.5 seconds (15% for multi-target spells, damage-over-time spells and spells with a cooldown time below 3 seconds).
AL je spells (en ja ook je ult, want die is multi target) zullen maar 15% slowen.
Dat is niet heel veel hoor.
Je Lay Waste zit op een 1sec cooldown, je defile heeft niet eens een cooldown maar is gezien als een multi target spell, je Wall doet geen damage en je ult is ook multi target.
Dus nee, Rylai is zeer zeker geen core op karthus.
Er zijn slechtere items, dat is waar, maar verre van core.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over Karthus gesproken die jongen is zwaar gebugged voor het moment

gisteren een potje gehad waarbij ik hem dood, ie komt terug maar is doorschijnend alsof hij dood is
tevens untargetable en kan al zn skills blijven gebruiken, zoals zn defile die gewoon continu blijft opstaan
tevens zag zn defile aura eruit alsof er een regenboog aan kleuren in zat

de enige manier hoe we hem konden doden was doordat ik gragas speelde en mn aoe van mn tonnetjes hem wel killde
maar onze soraka kon hem niet silencen, onze cait kon er niet op schieten, ...

en dat potje hebben we hard verloren, elke teamfight target hun team mij en hun karthus kon niet meer sterven
ik weet niet hoe het komt, ik weet wel dat het helemaal niet leuk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

15% aoe slow om je heen nog steeds heel goed in een teamfight.
Cassio haar skills doen ook maar 15% slow met scepter, maar toch bouwt zowat iedereen het.

[ Voor 81% gewijzigd door Fanatic_FS op 19-04-2012 13:27 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Fanatic_FS schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:22:
Lay waste doet 35% slow als je maar 1 target raakt.
De 1sec cooldown zou de spell onder de 15% laten vallen aangezien 1sec lager is dan 3sec.

Sterker nog, dit staat op de wiki:
Spammable single-target spells only apply the 15% slow. The reason for this, as stated by Guinsoo, is: "We don't want a 35% slow that can be reapplied indefinitely." Currently, the abilities affected by this are Cassiopeia's Twin Fang and Karthus's Lay Waste when hitting a single target.
http://leagueoflegends.wi...Rylai%27s_Crystal_Scepter

[ Voor 45% gewijzigd door Demoterror op 19-04-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:22:
over Karthus gesproken die jongen is zwaar gebugged voor het moment

gisteren een potje gehad waarbij ik hem dood, ie komt terug maar is doorschijnend alsof hij dood is
tevens untargetable en kan al zn skills blijven gebruiken, zoals zn defile die gewoon continu blijft opstaan
tevens zag zn defile aura eruit alsof er een regenboog aan kleuren in zat

de enige manier hoe we hem konden doden was doordat ik gragas speelde en mn aoe van mn tonnetjes hem wel killde
maar onze soraka kon hem niet silencen, onze cait kon er niet op schieten, ...

en dat potje hebben we hard verloren, elke teamfight target hun team mij en hun karthus kon niet meer sterven
ik weet niet hoe het komt, ik weet wel dat het helemaal niet leuk was
Uhm... Karthus passive is toch dat hij nog even blijft leven als hij dood gaat... dat word hij inderdaad doorzichtig en kan hij niet dood... maar dit is voor een paar seconde.

Of kon hij gewoon echt niet dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:09:
[...]

Een voordeel van een Shen jungle is dat zijn ult daar een stuk beter is. Je krijgt niet meer de problemen van het alleen achter laten van je lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:28:
[...]

Een voordeel van een Shen jungle is dat zijn ult daar een stuk beter is. Je krijgt niet meer de problemen van het alleen achter laten van je lane.
ja maar is dat een goeie afweging dan aangezien hij minder snel jungelt dus er langer over doet om lvl 6 te worden voor z'n ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Fanatic_FS schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:22:
15% aoe slow om je heen nog steeds heel goed in een teamfight.
Cassio haar skills doen ook maar 15% slow met scepter, maar toch bouwt zowat iedereen het.
Maar 15%? Zo weinig is dat anders niet, want het haalt meer dan je lvl1 boots aan snelheid weg. Als je een MS van 350 hebt, daal je tot onder de 300 met maar 15% slow. Dat is genoeg om ontsnappen vrijwel onmogelijk te maken in het geval van een Cassiopeia bijvoorbeeld. Moet je nagaan hoe eng 30% eigenlijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Shen heeft het voordeel dat hij geen mana gebruikt, dus early blue buff voor je mid.
Daarnaast heeft hij een spammable skill die hem healt en een low cd shield waardoor hij bijna constant op full hp is en dus heel veilig is. En hij kan door walls dashen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Fanatic_FS schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:31:
Shen heeft het voordeel dat hij geen mana gebruikt, dus early blue buff voor je mid.
Daarnaast heeft hij een spammable skill die hem healt en een low cd shield waardoor hij bijna constant op full hp is en dus heel veilig is. En hij kan door walls dashen.
Ondanks dat Shen tegenwoordig een leuke energy boost krijgt iedere paar auto attacks, zou ik toch zeker wel level 1 blue nemen om tenminste niet uren in je jungle bezig te wezen, en dat constant full hp valt ook wel mee, je kan Q en shield niet in combinatie spammen, Zeker niet zonder blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
atlantisx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:39:
[...]

Ondanks dat Shen tegenwoordig een leuke energy boost krijgt iedere paar auto attacks, zou ik toch zeker wel level 1 blue nemen om tenminste niet uren in je jungle bezig te wezen, en dat constant full hp valt ook wel mee, je kan Q en shield niet in combinatie spammen, Zeker niet zonder blue.
blue is dus ook goed voor ipv mana, energy te restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:43:
[...]
Ja, maar wel in mindere mate.
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101021122932/leagueoflegends/images/9/9a/Crest_of_the_Ancient_Golem.png
This unit regens 25 flat mana regeneration per 5 seconds and 0.5% of their maximum mana (or energy) per second and has 20% cooldown reduction on their abilities. If slain, this buff transfers to the killer
Over het algemeen stelt men het wel op prijs als je blue aan je AP carry, geeft. (Sterker nog, men wil eigenlijk niet meer zonder). Dus op de 1e blue na is het vaak blue aan je AP carry afstaan. (blijf wel dicht in de range van blue, anders mis je de XP, en dat is toch wel onwenselijk als jungler tegenwoordig).

Vergeet ook niet dat blue ook cooldown reductie geeft -> meer skills spammen -> jungle sneller clear -> meer ganks.

[ Voor 23% gewijzigd door atlantisx op 19-04-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even duidelijkheid te scheppen, rylai is geen core voor karthus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:43:
[...]

Ik ben altijd wel fan van Akali met Blu.

Energy regen als een gek en skills pompen to the max :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
atlantisx schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:48:
[...]

Ja, maar wel in mindere mate.

[...]

Over het algemeen stelt men het wel op prijs als je blue aan je AP carry, geeft. (Sterker nog, men wil eigenlijk niet meer zonder). Dus op de 1e blue na is het vaak blue aan je AP carry afstaan. (blijf wel dicht in de range van blue, anders mis je de XP, en dat is toch wel onwenselijk als jungler tegenwoordig).

Vergeet ook niet dat blue ook cooldown reductie geeft -> meer skills spammen -> jungle sneller clear -> meer ganks.
oke.
Ja de blue geef ik zoiezo bijna altijd aan de AP mid hoor.
Die hebben er meer aan als mij als ik WW of Fiora speel..
Oke wist niet dat het ook CDr gaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:09:
[...]

Abyssal of hourglass is een core item, echter niet per definitie tezamen, maar 1 van. Rylais dan weer niet, want je hebt al een slow van je zelf.
RoA kan is wel core door de hp / mana/ ap.

edit:
Ik zou ook eerder 2 RoA kopen dan een Rylai, maar meningen zijn er om te verschillen.
De enige echte core die op Karthus geldt is RoA + Rabadons. Dubbele RoA kopen is een slechte keuze, je mist alle unieke eigenschappen van andere items dan.

Rylais is een heel sterk item en kan zeker vroeg in de game gekocht worden. De getallen willen het misschien niet direct aantonen, maar ze hebben wel degelijk een stevige impact.

Abyssal of Hourglass zijn geen core maar situationele items die je koopt afhankelijk van wie je het meeste last gaat hebben. Als je hen tot je core gaat rekenen, dan zit je aan een core van 5 items inclusief boots en ben je het hele idee van een core build voorbij.

Het gaat erom dat je met beknopte items jezelf zo sterk mogelijk maakt vergeleken met andere spelers op dat punt in de game. Als bijhorende voorwaarde moet je ook kunnen stellen dat deze itembuild op moet gaan in zo goed als alle situaties.
Echter, als je magic resist/armor items als core neemt dan ga je dus ook direct toespitsen op een specifieke situatie. Als mijn tegenstander in mid een underfed AP carry is, ga ik geen abyssal kopen zoals jouw 'core' zou laten vermoeden.

Rod of Ages and Rabadons zijn daarentegen in elke situatie de beste keuze en worden daarom tot core gekozen. Een match waarin je Abyssal en Hourglass rushed, zet je jezelf buitenspel omdat je vergeleken met de tegenstander verschillende dingen mist. Al is het maar dat je Hourglass klaar gaat zijn op een moment dat je defile óf nog niet level 5 is, óf je te weinig AP hebt om je defile echt nuttig te maken tijdens je hourglass active.

En als je als counterargument gebruikt dat je die twee items niet moet rushen maar eerst RoA moet gaan, dan zit je al met 3 zware items die je core zouden betekenen wat weer het punt voorbijstreeft.

Zelfs al zeg je dat je er maar 1 van beide moet nemen, dan zit je met een variabele core. Dan heb je weer het idee achter een core voorbijgestreeft. Wat jij noemt zijn situationele items, meer niet.

Eventueel ter referentie: http://www.solomid.net/guides.php?g=13073

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 19-04-2012 14:07 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo'n lekkere pot gehad. Ik was ryze en stond mid tegen een vladimir die nog nooit van magic resist gehoord had, één combo (qwqeq) en hij moest al weer back (stomme troll pool zorgde dat ik hem niet kon afmaken). Uiteindelijk kwam skarner mid campen en kwamen ze terug, ondertussen was ashe afk en was wukong aan het falen tegen teemo. Maar ashe kwam terug en wukong werd zorgvuldiger. helemaal terug gepushed tot base (alle turrets in base nog goed) en toen ik het niet meer zag zitten besloot ik dat vlad echt eens dood moest.

Teamfight start, ik focus vladimir maar die komt weg, ik flash over hun hele team heen en chase vlad met ghost. Uiteindelijk vlad niet kunnen inhalen maar het hele team volgde mij waardoor ons team ze makkelijk kon afmaken en daarna was vlad nog zo lief om terug te komen lopen :D

Vanaf dat punt ging het een stuk beter en wonnen we vrijwel alle teamfights, ik zat ook op het punt dat ik dankzij mijn damage en spellvamp niet dood te krijgen was. Ja ga maar bij elkaar staan dan activeer ik mijn ult wel even en smelt ik jullie allemaal tegelijk.

Toen de scores gelijk stonden hadden we uiteindelijk een face off, 5 man van ons in het ene bosje, enemy allemaal in andere bosje. Aangezien morgana niet initiate met stun/tormented soil ben ik er gewoon balls deep ingerend, alle ults op me dak gekregen en niet eens half dood, muwahahahaha.

Ryze is toch zo leuk, offtank mage is the way to go ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een goed idee hoe met onze nieuwe vriend Hecarim te junglen? is het armor clothes + 5 pots en starten op blue? of toch maar vampyre scepter gaan..? En wat zijn echte core items voor hem...trinity and wriggles? pd....ik weet het: hij is net uit maar zou graag een idee hebben wat de ervaringen van anderen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:42:
iemand al een goed idee hoe met onze nieuwe vriend Hecarim te junglen? is het armor clothes + 5 pots en starten op blue? of toch maar vampyre scepter gaan..? En wat zijn echte core items voor hem...trinity and wriggles? pd....ik weet het: hij is net uit maar zou graag een idee hebben wat de ervaringen van anderen zijn...
Een potje gedaan, maar vind hem in het begin enorm squishy dus ging zelf voor armor en 5 pots. Daarna Boots, Vamp. Scept en door naar TF/Wriggles. Daar ben je lang genoeg zoet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
RaseriaN schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:52:
[...]

Een potje gedaan, maar vind hem in het begin enorm squishy dus ging zelf voor armor en 5 pots. Daarna Boots, Vamp. Scept en door naar TF/Wriggles. Daar ben je lang genoeg zoet mee ;)
hoop dat ie snel in de free champs week komt dan ga ik em ckr proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:09:
[...]

hoop dat ie snel in de free champs week komt dan ga ik em ckr proberen!
Even wachte, kom eigenlijk standaard 2 weken na introductie in een free rotation.

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week is het een free champ, altijd na een release, week erna, free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFS zat ik in champion select. Even masteries fixen. Was die shit zo groot en opgeblazen dat ik em niet meer kon wegdrukken. Weg xx elo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:10:
FFS zat ik in champion select. Even masteries fixen. Was die shit zo groot en opgeblazen dat ik em niet meer kon wegdrukken. Weg xx elo
Escape toets werkt :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:10:
[...]

Even wachte, kom eigenlijk standaard 2 weken na introductie in een free rotation.
sweet ^^ kwam ie in NA niet al eerder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:10:
Volgende week is het een free champ, altijd na een release, week erna, free
2 weken na release.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:11:
[...]

sweet ^^ kwam ie in NA niet al eerder ?
NA release altijd dag eerder? moet iemand anders even confirmen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Gewoon snel na de release .

[ Voor 3% gewijzigd door DoMiNaTiOnZ op 19-04-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:19:
[...]

NA release altijd dag eerder? moet iemand anders even confirmen:P
Dacht indd dat ik ergens gelezen had dat ie eerder uitkwam daar, meer weetk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

NA wordt altijd iets eerder gepatched dan EU. Ik denk vanwege het tijdsverschil o.i.d. Maar het scheelt tegenwoordig meestal al aanzienlijk minder dan 24 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nop. Er zitten nog wel meer buggy dingen in.
1ste banronde kan ik alleen maar kiezen uit champs die ik heb.
Je ziet summonerspells van te voren.
Sommige kunnen spells niet veranderen. Zitten nu met twee junglers/top zonder smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:24:
[...]

Nop. Er zitten nog wel meer buggy dingen in.
1ste banronde kan ik alleen maar kiezen uit champs die ik heb.
Je ziet summonerspells van te voren.
Sommige kunnen spells niet veranderen. Zitten nu met twee junglers/top zonder smite
En het meeste irritante: er zijn geen kleurschakeringen om aan te duiden wiens beurt het is om te picken en wie de firstpick is. Het ziet er allemaal uit alsof het blind pick is..

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het schijnt dat LoLreplay wederom voor problemen zorgt. Waarschijnlijk niet meer gebruiken totdat ze met een patch komen.

Of hebben jullie ook problemen als dat programma niet draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
speedzor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:25:
[...]

En het meeste irritante: er zijn geen kleurschakeringen om aan te duiden wiens beurt het is om te picken en wie de firstpick is. Het ziet er allemaal uit alsof het blind pick is..
I know that feel bro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:52:
Als je je team vertrouwt zou ik boots beginnen en 3 pots.
Ben je bang voor counter jungling (of wil je dit zelf gaan doen) of slechte hulp van je team ga dan voor cloth 5.

Start wraiths --> rood voor een level 2 gank en wolves --> blue voor een langere route met een volle clear.
Cleartime met AS marks / MS quints en boots is erg laag en de start met boots geeft je ganks een lekkere AD boost icm met je E en je passive.

Ga hem niet helemaal bouwen rondom zijn passive en MS stacken, daar is zijn passive niet goed genoeg voor en er gelden diminishing returns.

R>W>Q>E
(1 puntje in E als je wilt ganken op level 2 of 4; W>Q betekent jungle sustain over gank potentieel en kun je dus invullen naar wens)

Bedenk ook dat dit geen Udyr of Warwick type tanky bruiser jungler is met veel tankyness van nature. Het is imo meer een goede all-round jungler met hele sterke ganks. Sustain en tankyness zijn niet zijn sterkste punten, mobiliteit en gank potentieel (+snowball potentieel?) wel.

Ik zou hem dus veel meer bouwen als een carry type jungler (Lee Sin / Nocturne / Riven --> wriggles route) dan als een support / full tank jungler (Skarner / Mao / Naut --> GP10 route). Triforce lijkt idd wel voor hem gemaakt en zou ik core maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Cloud schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:26:
Het schijnt dat LoLreplay wederom voor problemen zorgt. Waarschijnlijk niet meer gebruiken totdat ze met een patch komen.

Of hebben jullie ook problemen als dat programma niet draait?
Weet je wat deze problemen zijn?

Ik deed er in champ select zonet 30 seconden over om een champ in te locken, en toen ik zijn masteries instelde kreeg ik voor 2 minuten een zwart scherm met een error. Plots kon ik masteries (onvolledig) opslaan en werd het spel geladen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
het duurt nu ook 5-10 minuten voor ip van een potje is bijgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

speedzor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:56:
[...]

Weet je wat deze problemen zijn?
Ik kan die thread niet meer vinden :/ In elk geval worden echt bizar veel problemen gemeld op de fora, heel veel mensen hebben problemen met de champion select.

Ze zijn er in elk geval van op de hoogte nu.

edit:
Ah gevonden, maar dat had te maken met Custom Games in zijn geval. Hij kan niet meer in een custom komen zonder te crashen. Dat schijnt aan LoLreplay te liggen, maar misschien dat het programma voor nog wel meer problemen zorgt. Dat zou niet de eerste keer zijn namelijk. Als je problemen hebt, zou ik sowieso even proberen zonder te spelen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Cloud op 19-04-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Ben ik de enige, of heeft iedereen zo gigantische que, over 20000 met meer als 15 minuten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:01:
het duurt nu ook 5-10 minuten voor ip van een potje is bijgeschreven
Zal je sterker vertellen na 2 lossen en 1 keer que dodge vanwege de masteries die zo opgeblazen waren dat ik em niet kon wegklikken eindelijk een keer gewonnen met ryze vs cassiopeia. Is hij na een half uur nog niet bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kapstok! schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:22:
Ben ik de enige, of heeft iedereen zo gigantische que, over 20000 met meer als 15 minuten wachten?
Nee.
En als je er dan eenmaal door heen bent is je friendslist leeg, ip punten na een game updaten niet gelijk, match history update atm niet etc.
Typical patchday, gewoon even een uurtje of 2 wat anders gaan doen en dan is het wss wel weer fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net zeer goede game met Hecarim....clothes + pots, boots, rush wriggles sheen--. Merc treads --> triforce...Daarna is het imo situational maar ging daarna voor pd. Dan heb je wel zoveel snelheid voor ganks(ghost spell) dat je ganks bina niet meer gestopt kunnen worden. Ik moet zeggen dat hij wel een heerlijke jungler is. Zelfs de riverbrush ward maakt niet uit wanneer je ghost spell hebt want je vliegt er met over 600 speed in. Dan hebben ze weinig tijd om te reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is vaak zo op patch dag, iedereen wil de nieuwe champ proberen. Zelf speel ik dus ook nooit op de dag zelf, maar pas een dag later. Dan heb je geen queue meer een zijn sommige kinderziektes meestal ook al opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Cloud schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:26:
[...]

Dat is vaak zo op patch dag, iedereen wil de nieuwe champ proberen. Zelf speel ik dus ook nooit op de dag zelf, maar pas een dag later. Dan heb je geen queue meer een zijn sommige kinderziektes meestal ook al opgelost ;)
Haha nooit ervaren zo, vaak wanneer ik savonds begon had ik maar 4000 voor me, en daar wil ik best wel even op wachten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Dat is niks, een tijdje terug kregen een vriend van me en ik een queue van anderhalf uur. :P

Ik kwam er door geluk binnen 30 seconden doorheen maar hij heeft toch nog 40 minuten moeten wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
bij mij zegt die dat de server down is , alleen bij status staat dat het online is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:59
hier ook, heel apart weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:10
Region switchen, en dan terug switchen helpt misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:59
huh, dus ik switch region, en dan patcht ie opnieuw, hebben ze in andere region een andere versie van LoL dan?
maar succes, dank u
edit 2: chat werkt niet, en kan toch niet spelen, alleen inloggen

[ Voor 28% gewijzigd door Cpt.Chaos op 19-04-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 16:10
Als ik switch van eu west naar north, en terug dan kan ik inloggen op west :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ cloud: Ik merkte het, hij had mijn geweldige match niet opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

report Blitz pls !!!

[YouTube: http://youtu.be/vh18m1Zl3l8]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Die was al een keer gepost volgens mij. Komt mij in ieder geval bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 13-09 17:49
42 min :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ach ja, voor de server splitsing was dit elke dag zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Ik wil ook na 2 weken weer een potje LoL doen hoor xD. Anderhalf uur queue ftw.

Btw hugo, GENIAAL filmpje xD kende hem nog niet maar heb me echt bescheurd van het lachen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Pagina: 1 ... 87 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.