[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er van bewust, op moment ook de gehele planning eerst aan het doorspelen naar Riot zelf voordat het allemaal officieel word, ga geen dingen beloven als ik ze niet waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou inderdaad eerst eens met Riot contact op gaat nemen voordat je uberhaupt iets gaat uitwerken, die website van je bijv. zonde om er allemaal tijd in te steken als dalijk blijkt dat het vanuit Riot geen enkele mogelijkheid wordt om dit toe te staan. Heb je alles voor niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:00:
Ik zou inderdaad eerst eens met Riot contact op gaat nemen voordat je uberhaupt iets gaat uitwerken, die website van je bijv. zonde om er allemaal tijd in te steken als dalijk blijkt dat het vanuit Riot geen enkele mogelijkheid wordt om dit toe te staan. Heb je alles voor niks gedaan.
Ik had het gebouwd in 30 min tijd, met de tekst erbij nog 2 kwartiertjes, totaal een uur.
Valt allemaal wel mee, maar contact opnemen was zoiezo eerst de planning, ik ben niet van plan "illegale" of "criminele praktijken" te gaan realiseren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
En ach, het houd je van de straat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:00:
We gaan alles rustig regelen op onze gemakje, eerst overleggen met Riot wat zij er van vinden en het daarna uit gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Akali is één van de hardste counters van Karthus. Als je die matchup verliest, dan ligt het aan jou tbh.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
speedzor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:19:
Akali is één van de hardste counters van Karthus. Als je die matchup verliest, dan ligt het aan jou tbh.
En onderbouw dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Karthus zijn damage komt voort uit de slow van zijn wall waarna hij Q's kan plaatsen. Akali haar ult zorgt ervoor dat ze erover springt waarna ze direct op karthus staat. Haar burst damage is veel te hoog voor een squishy als Karthus.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
[...]
Karthus zijn damage komt voort uit de slow van zijn wall waarna hij Q's kan plaatsen. Akali haar ult zorgt ervoor dat ze erover springt waarna ze direct op karthus staat. Haar burst damage is veel te hoog voor een squishy als Karthus.
Ik kan me voorstellen dat onder Lv 6 het was lastiger is om een fatsoenlijke farm te krijgen door het gespam van zijn Q, na Lv 6 zou je moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:22:
[...]

Ik kan me voorstellen dat onder Lv 6 het was lastiger is om een fatsoenlijke farm te krijgen door het gespam van zijn Q, na Lv 6 zou je moeten winnen.
Voor level 6 kun je ook wel goed winnen hoor ;) Karthus zn bommetjes zijn namelijk best wel simpel te ontwijken als je niet geslowed bent.

Stel hij raakt zn wall dan kun je stealth gaan tot de slow is uitgewerkt. Ondertussen kun je vaak ook nog wat damage op karthus zelf doen.

Je Q doet ook ontzettend veel damage op hem. Als je dus probeerd om je Q te raken, even wachten tot ie weer van CD af is, dan proberen te auto attacken waarop je weer volgt met een Q + auto attack, heb je hem vaak wel neer.

Akali haar pre-6 damage word vaak onderschat imho, maar je kunt iemand goed neer bursten als je in flashed om je auto attacks te raken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
speedzor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
[...]

Kathus deed ongeveer 180-200 damage met 1 lay waste.

Hij spamde die en ik werd daar af en toe door geraakt...
Hij bleef die net zolang spammen tot dat hij met e aan pushte waarna Ulti dood.

Ook als ik naar hem pushte met R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:27:
[...]

Kathus deed ongeveer 180-200 damage met 1 lay waste.

Hij spamde die en ik werd daar af en toe door geraakt...
Hij bleef die net zolang spammen tot dat hij met e aan pushte waarna Ulti dood.

Ook als ik naar hem pushte met R
Dat is een kwestie van ervaring denk ik dan. De cast time van lay waste is namelijk dusdanig hoog dat je hem kunt ontwijken.

Ook doet lay waste double damage als je als enige geraakt word, probeer dus een beetje te slingeren tussen de minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Intruder schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:29:
[...]

Dat is een kwestie van ervaring denk ik dan. De cast time van lay waste is namelijk dusdanig hoog dat je hem kunt ontwijken.

Ook doet lay waste double damage als je als enige geraakt word, probeer dus een beetje te slingeren tussen de minions.
Ah, nu snap ik waarom Karthus players altijd die Q afzonderlijk proberen te houden van minions bij het harrassen (als ze een lasthit wouden pakken).

Heb Karthus nog nooit gespeeld xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nou ook niet echt de moeite waard om te spelen imo.. wat een schijt champion is dat hé. Halleluja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 15:51
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:34:
Is nou ook niet echt de moeite waard om te spelen imo.. wat een schijt champion is dat hé. Halleluja.
Want?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je maakt niet bepaald vrienden door Karthus te spelen :+ In elk geval niet bij de tegenpartij. Ondanks het gewoon een champion is, vinden veel spelers de ultimate nogal 'lame' en 'easy' op zijn zachtst gezegd.

Maar goed, als dat je niet uitmaakt is er geen reden om hem niet te spelen natuurlijk :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hij is echt niet easy om goed te spelen, imo.

Maar inderdaad in soloqueue zul je er niet veel vrienden mee maken, omdat de ulti eigenlijk gewoon heel makkelijk ks'st. Vaak gebruik ik hem als ze hem niet meer (zonder zelf dood te gaan) kunnen killen, maar dan krijg je echt zo vaak gezeik over je heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Dat jij slecht bent met een bepaalde champ, maakt die champ niet als feit slecht.

karthus heeft fantastische harass/farm en uitstekende lane control. Zijn wall maakt (of breekt bij slecht plaatsing) teamfights en zijn passive maakt dat je eigenlijk nog steeds een heel groot gevaar bent zelfs als je dood bent.

Zijn Q moet je echt leren beheersen, je moet echt gevoel hebben waar te plaatsen, maar ook een beetje kunnen voorspellen, zeker wanneer er slows in het spel zijn. Belangrijk is inderdaad te weten, dat hij met zijn Q dubbele damage doet tegen een enkele target, maar wanneer je er 3 weet te raken, je eigenlijk alweer 150% damage output hebt, dit maakt hem zo'n goddelijke laner, hij scaled heel hard en zijn ult is het kersje op de room. Probeer echter deze liever om een gevecht te beginnen, dan te beeindigen, van 5 champs gelijk al een flinke dot HP weg voor het gevecht nog begonnen is? Heel graag!

Veel mensen picken Kart alleen om zijn ult en mensen op te ruimen, nu is hij daar zeker erg bedreven in, maar hij is veel beter en sterker dan dat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat karthus gemaakt is om dood te gaan. 75% van de Karthus spelers geven zoveel early kills weg dat de enemy mid speler er een behoorlijk feestje van kan maken.

Daarnaast is die ulti gewoon uitermate triest. (Overigens makkelijk te counteren indien hij niet snel genoeg aan z'n AP komt)>

Ik moet Karthus gewoon niet, vind hem ook echt kut om te spelen en weinig toegevoegde waarde hebben voor een team vergeleken met de andere mogelijke mid champions die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Naja, ik vind het ook wel eens lelijk als ik een champ bijna dood heb en dat er dan iemand ff een Q op schiet om te KS'en, maar aan de andere kant, soms kom ik met Riven in een fight ge-Q'ed en pak je zo een dubbelkill :') maar meestal als ik een ks pak zeg ik wel sorry in chat, vaak word het je dan niet kwalijk genomen.

Ik vind de ulti van Karthus ook erg lame, je kan er niets tegen doen en hij doet bakken met damage, zeker op squishies...

Het is gewoon R drukken en je hebt zo een double kill te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je moet er gewoon rekening mee houden dat karthus ult op is, en dus meer health overhouden voordat je b gaat, meer dan normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:24
Of je hebt gewoon altijd een rode elixer op zak. Oké je bent wat meer geld kwijt. Maar dat is net zo met een twitch / shaco jungle, dan ben je ook al je geld kwijt aan pink wards. Zo zit het hele spel in elkaar. Wil je ergens onderuit komen? Dan ben je wat geld kwijt. Kom je geld tekort? Dan moet je lasthitten en farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Waar je ook mee rekening moet houden dat je die Q zo kan plaatsen achter een minion/tower dat je hem niet ziet aankomen...

En hoe goed je je best ook doet als melee sta je tegen de minions aan dus moet je af en toe auto attacken.
Dan raakte hij me soms, en nog een keer enz.

Totdat ik laag genoeg was, en HP potions tot in de eeuwigheid kopen is ook geen optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xevoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:43:
[...]

Ik vind de ulti van Karthus ook erg lame, je kan er niets tegen doen en hij doet bakken met damage, zeker op squishies...

[...]
Je kunt er overigens wel wat tegen doen. Een BV doet natuurlijk wonderen en ook een Hexdrinker heeft mijn leven al meermaals gered. Feit blijft natuurlijk wel dat je er rekening mee moet houden of items voor moet kopen. Een BV is echter niet zo speciaal in dat opzicht. Of je neemt gewoon een Soraka in je team :P

Overigens gebruikt een slimmere Karthus zijn ultimate niet alleen om tegenstanders mee af te maken. Als je dat doet verspil je zoveel tijd. Je moet je ultimate in een gevecht z.s.m. uitvoeren op een moment dat je niet interrupted kunt raken. Dus of van een afstandje of als je dood bent. Maar niet wachten totdat je een of meer tegenstanders ziet onder de grens HP. Je wil namelijk dat de tegenpartij defensief wordt en zich terug gaat trekken zodat hun DPS naar beneden gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 18-04-2012 14:50 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want daar houd je ook echt rekening mee in teamfights en dergelijke. Early game houd je d'r rekening mee ja, maar als je richting mid / late game gaat dan kom je d'r vaak genoeg met zo weinig health vanaf dat karthus even mooi 3-4 kills pakt met een R.

Allemaal leuk en aardig dat "rekening houden" maar dat gaat niet op naarmate het spel vordert.

@Cloud, hoeveel slimme Karthus spelers heb je al gezien dan? :D
Slimme spelers spelen geen Karthus, hahaha.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Cloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:47:
[...]

Je kunt er overigens wel wat tegen doen. Een BV doet natuurlijk wonderen en ook een Hexdrinker heeft mijn leven al meermaals gered. Feit blijft natuurlijk wel dat je er rekening mee moet houden of items voor moet kopen. Een BV is echter niet zo speciaal in dat opzicht. Of je neemt gewoon een Soraka in je team :P

Overigens gebruikt een slimmere Karthus zijn ultimate niet alleen om tegenstanders mee af te maken. Als je dat doet verspil je zoveel tijd. Je moet je ultimate in een gevecht z.s.m. uitvoeren op een moment dat je niet interrupted kunt raken. Dus of van een afstandje of als je dood bent. Maar niet wachten totdat je een of meer tegenstanders ziet onder de grens HP. Je wil namelijk dat de tegenpartij defensief wordt en zich terug gaat trekken zodat hun DPS naar beneden gaat.
wat je met karthus het beste kan doen is > wall plaatsen en zoveel mogelijk damage te doen. Eigenlijk ook soort van suicide gaan zodat je je AoE lekker tussen iedereen zet. Wat je dan kan doen als je dood bent ofzo is DAN je ulti gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:48:
[...]

@Cloud, hoeveel slimme Karthus spelers heb je al gezien dan? :D
Slimme spelers spelen geen Karthus, hahaha.
Eh. Onder andere Scarra is bekend om zijn Karthus (300CS binnen 24 min.) en speelt Regi hem ook wel eens.

En je hoeft niet per se een pro speler te zijn of überhaupt bijzonder intelligent, als je maar zo snel mogelijk je ultimate uitvoert op een veilig moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ik vind karthus ook wel best een leuke champ.
Heb mijn team er al vaak mee gecarried doordat je fed wel veel dmg doet op heel het enemy team.
Hij is inderdaad niet zo gemakkelijk als iedereen doet uitschijnen doordat hij zo squishy is.
1 champion die snel wat afstand overbrugt en kan nuke en je bent zo dood.
Dus akali is idd een goede counter voor hem (nog nooit VS gehad) maar speel akali ook.

Ik gebruik mijn ulti niet om kills te stealen, dit is iets wat ik vaak zie en een zeer grote fout. Als wat deftige speler leer je dit snel af.
Ik volg altijd teamfights mee en als ik zie dat men team de enemy dood krijgt moei ik me niet.
Verliezen ze dan doe ik een ulti om te helpen en als de enemy ontsnapt ook. Anders laat ik hem staan voor als het nodig is (anders ga je vaak op CD zitten als hij echt nodig is.)

Voor late game heb ik een speelstijl die ik nog niet gezien heb en ieder zijn mening.
Maar ik gebruik mijn ulti redelijk vroeg in de teamfight al. Met de redenering dat je dan de enemy al serieus wat dmg doet. Hoe sneller je team iemand dood heeft, hoe groter de kans dat ze nog andere kunnen doden, dus is dit nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
[...]

Overigens gebruikt een slimmere Karthus zijn ultimate niet alleen om tegenstanders mee af te maken. Als je dat doet verspil je zoveel tijd. Je moet je ultimate in een gevecht z.s.m. uitvoeren op een moment dat je niet interrupted kunt raken. Dus of van een afstandje of als je dood bent. Maar niet wachten totdat je een of meer tegenstanders ziet onder de grens HP.
Idd, een slimme karthus gebruikt zn ult voor het gevecht en gebruikt hem niet als cleanup. Als er al 3 van hun team dood zijn en je gebruikt hem dan, is dat al weer ong 2000 (ik gebruik geen exacte nummers overigens) die je team niet hoeft te doen en waarmee ze iemand anders hadden kunnen focussen.

Als je tegen een karthus speelt moet je er altijd rekening mee houden hoeveel damage zijn ultimate kan doen en dat er een mogelijkheid is dat zn ultimate up is. Op level 1 doet zn ulti ongeveer 250 damage. Als je altijd met deze wetenschap speelt is het heel goed mogelijk om tegen hem te lanen, je moet gewoon net wat eerder terug om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:52:
[...]

Eh. Onder andere Scarra is bekend om zijn Karthus (300CS binnen 24 min.) en speelt Regi hem ook wel eens.

En je hoeft niet per se een pro speler te zijn of überhaupt bijzonder intelligent, als je maar zo snel mogelijk je ultimate uitvoert op een veilig moment. :)
Ja want Scarra en Regi kom je ook echt tegen in je dagelijks potje LoL.
Ik vroeg hoeveel slimme Karthus spelers je al gezien hebt? Grootste gedeelte van de LoL community verkiest toch echt andere champions boven Karthus voor de mid lane.

Zoals Daemon Karthus speelt ben ik misschien een enkele keer tegen gekomen, teveel Karthus spelers pakken het fijn op de andere manier aan, ulti pas gebruiken op het moment dat iedereen er vandoor gaat of grotendeels van de spelers binnen kill range zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
[...]

Een item waar ook VEEL te weinig mensen aan denken is gewoon een red elixer kopen en die activeren wanneer Karthus gaat ulten. RED LEVENS!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik kom vaak een Karthus tegen, maar daarom wil ik nog steeds zo graag Talon hebben. Hij is echt een goede counter tegen Karthus en andere AP's op mid.
Ook altijd leuk om Karthus ult te onderbreken met knockbacks etc.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:57:
[...]

Een item waar ook VEEL te weinig mensen aan denken is gewoon een red elixer kopen en die activeren wanneer Karthus gaat ulten. RED LEVENS!
Waarom niet activeren lang voordat je em nodig hebt dan. De hp die je krijgt blijft hetzelfde. Ervoor of erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevaak ook niet imo.
Grotendeels van de tijd pompt die ulti van karthus zoveel damage uit, niet normaal. Daar red ik het vaak niet met een red elixer.

Speel graag Nocturne als ik weet dat de enemy met Karthus gaat spelen.. fijn je shieldje poppen. Zijn overigens meerdere champions die zo'n ability hebben dat weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:56:
[...]

Ja want Scarra en Regi kom je ook echt tegen in je dagelijks potje LoL.
Ik vroeg hoeveel slimme Karthus spelers je al gezien hebt? Grootste gedeelte van de LoL community verkiest toch echt andere champions boven Karthus voor de mid lane.
Ik denk dat je over mijn tweede zin heen gelezen hebt of zo.

Verder zie ik niet wat het er toe doet? Jij zei 'slimme spelers spelen geen Karthus, hahaha'. Alsof Karthus echt de meest niet-viable champion is die je kunt voorstellen. Ik gaf je voorbeelden van spelers die dat wel doen en dat er maar een hele kleine denkstap gezet hoeft te worden om slimmer met hem om te gaan. That's it.

En ja, ik kom wel goede Karthus spelers tegen. Ze zijn niet allemaal zo handig, ik geef toe dat de meeste voor "Press R to Win" gaan, maar van die Karthus spelers heb ik dan ook geen last. De goede spelers, daar valt minder goed mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:23
weet je wat ook leuk is als jungle gaat ganken top of bot net voordat hij er is je ult aan zetten
dan initieer je de gank met lekker wat damage

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karthus jungle is al helemaal geen pretje om tegen je te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 14:20
Op mijn elo pak ik Soraka, met haar ult heb nauwelijks tot geen last meer van de ''Press R to Win'' Karthussen/Karthussus (meervoud van Karthus? 8)7 )

[ Voor 9% gewijzigd door Jaer288 op 18-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ocwil schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:02:
weet je wat ook leuk is als jungle gaat ganken top of bot net voordat hij er is je ult aan zetten
dan initieer je de gank met lekker wat damage
Dat dus ja. Je moet je ultimate doen als de gehele tegenpartij nog leeft, anders doe je voor elke dode X minder damage. Je damage output is per definitie het hoogst als iedereen leeft. Zo simpel is het :) Tegen zo'n Karthus ga je élke teamfight met een nadeel in.

Iets heel anders; blijkbaar heeft MiG Frost in OGN op lvl1 dragon gepakt:
http://www.reddit.com/r/l...fv7t/lvl_1_dragon_in_ogn/

De Koreanen beginnen nu al te vernieuwen :+ Klinkt wel alsof het flink moeilijk was, maar toch.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 18-04-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Jaer288 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:06:
Op mijn elo pak ik Soraka en heb je geen last meer van de ''Press R to Win'' Karthussen/Karthussus (meervoud van Karthus? 8)7 )
Karthus spelers?
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:03:
Karthus jungle is al helemaal geen pretje om tegen je te hebben
Want de enige die dat doet is Snoopeh. En die komt ik ook altijd tegen op mijn elo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:59:
[...]

Waarom niet activeren lang voordat je em nodig hebt dan. De hp die je krijgt blijft hetzelfde. Ervoor of erna.
Als ik Karthus ben zou ik in Teamfights mensen zo laag proberen te halen zodat ik ze kan met ulti, teminste zo doen mensen dat. Als jij die elixer allang geactiveerd hebt word je simpelweg meer geharrassed in de teamfight waardoor ulti je toch in 1 keer dood maakt.

Ook heel normal fenomeen is als de teammates van Karthus zien dat je geult wordt laten ze je weglopen aangezien je toch al dood gaat. Op dat moment ben je "veilig", gebruik je Elixer en overleef je het net.

Zeg natuurlijk niet dat het je altijd zou redden maar als hij niet al te fed is moet het je lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Laatst online: 15-09 14:20
Oh dat is natuurlijk het meest logisch :+
Cloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:06:

Iets heel anders; blijkbaar heeft MiG Frost in OGN op lvl1 dragon gepakt:
http://www.reddit.com/r/l...fv7t/lvl_1_dragon_in_ogn/
Twee keer Olaf, vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 1 dragon voelt beetje gimmickie. Ze kwamen klaarblijkelijk heel erg low in hp.
Ze hadden ook first blood op de enemy support die erin flasthe voor de steal.
Alsnog stonden ze 'maar' 1k gold voor na dragon.

Dus 600 gold van de dragon is de lead. Veel in het begin, maar perfect te counteren door een ward op 2 minuten met evt een teleport van top..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:18:
level 1 dragon voelt beetje gimmickie. Ze kwamen klaarblijkelijk heel erg low in hp.
Ze hadden ook first blood op de enemy support die erin flasthe voor de steal.
Alsnog stonden ze 'maar' 1k gold voor na dragon.

Dus 600 gold van de dragon is de lead. Veel in het begin, maar perfect te counteren door een ward op 2 minuten met evt een teleport van top..
5x150 = 750 gold toch? En tuurljik is het te counteren, maar je kunt niet OVERAL rekening mee houden. Een team kan blue invaden, red invaden, dragon pakken, in een lane brush wachten, noem het maar op. Je kan niet alles counteren. Key is om op het juiste moment de juiste beslissing te nemen en te durven risico's te nemen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Jaer288 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:10:
[...]

Oh dat is natuurlijk het meest logisch :+

[...]

Twee keer Olaf, vaag
er is ook nog een dubbele ryze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst een Soraka jungle tegen me. Niet echt een succes vanuit zijn kant dan.
Snap de logica daarachter niet geheel ook tbh.

Die level 1 drag is wel echt sick gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze spelen blind pick, 3e game in bo3.

Dragon spawnt pas op 2:30. Dus dat is na een evt blue / red invade. Meestal wordt de eerste ward van bot daarvoor al geplaatst. Daarom makkelijk te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
net geleerd, zijn de koreaanse regels, als een match 1-1 staan is de tie-breaker een blind pick. dus dan kan je idd dubbele heroes hebben.

2x ryze, 2x sion en 2x urgot

zegt wel iets over de status van de champions.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrFlash schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:24:
net geleerd, zijn de koreaanse regels, als een match 1-1 staan is de tie-breaker een blind pick. dus dan kan je idd dubbele heroes hebben.

2x ryze, 2x sion en 2x urgot

zegt wel iets over de status van de champions.
Valt me mee dat er geen 2x Ezrael gepickt is :P Aparte regels wel, vind het niet zo leuk om mirror lanes te zien eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
http://euw.leagueoflegend..._the_arrow_of_retribution

de volgende champ die uitkomt. Hij ziet er wel grappig uit. Ben benieuwd hoe die q van hem gaat werken.

En 305 movementspeed.. is dat niet het minste in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Gideon_92 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:40:

de volgende champ die uitkomt. Hij ziet er wel grappig uit. Ben benieuwd hoe die q van hem gaat werken.

Nee er zijn ook best veel champs met maar 300 movement speed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instant buy it is! Ha! Dat is pas een champion die de moeite waard is om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gideon_92 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:40:

ligt het aan mij of lijkt het een follow up van ashe ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Hecarim ziet er leuk uit, maar idd Varus wordt echt nog gaver. Bewaar me RP echt wel voor hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:46:
[...]

ligt het aan mij of lijkt het een follow up van ashe ofzo?
Daar doet hij mij ook aan denken.

Ashe + Vayne = Varus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:48:
[...]

Daar doet hij mij ook aan denken.

Ashe + Vayne = Varus?
dan was het beter Vayshe geworden ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Varus heeft AD en AP potentieel, als ik het goed ziet scaled zijn ult 1:1 met AP en je kan denk redelijk makkelijk een heel team raken

Edit
Ik speel de laatste tijd weer veel yorick en ik heb hem nu een stuk beter onder de knie en het grootste kritiekpunt (scaled slecht in lategame) is eigenlijk ook niet meer echt van toepassing op de manier waarop ik hem build. Ik denk denk dat ik binnenkort een guide ga schrijven, veel guides zijn goed maar delayen de dmg te veel imo

Mij build wijze

Rush tear, dan gelijk manamune als kan, anders boots. Ik koop geen health pots, ik koop mana pots, mijn idee: mana=health dankzij je E
recomended boots kopen (naam kwijt) en na manamune en boots voor een frozen malet gaan.
Dan een Atma's halen en als laatste een warmogs.
Op dit punt is de game wel over maar anders kan je altijd nog extra lifesteal halen of nog meer health

Eerst haalde ik altijd warmogs eerst maar daarmee blijft je damage output te ver achter en gaat deze pas omhoog als je atma's hebt. Met frozen malet, atma's en dan warmogs gaat je dmg output veel constanter omhoog terwijl je tanky blijft.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Als ik yorick speel begin ik meestal met boots + 3/4 pots en ga ik daarna voor tear > spirit visage > manamune > phage > atma's.

Als je je manamune rusht ben je vaak toch vrij squishy terwijl je over het algemeen genoeg damage hebt voor in lane. Met spirit visage heb je MR, Health, CDR en sustain waarmee je makkelijk meer kan farmen. Het hangt ook een beetje af wat je tegen je hebt, tegen magic op top is spirit visage zelfs nog beter maar tegen een ad bruiser kan het handig zijn om wat armor te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb flat dmg marks en quints. Armour seals en mr/lvl glyphs. Daar ben ik tanky genoeg mee. Ik laat 9vd10 keer de enemy ook pushen naar mijn tower zodat ik er fijn onder kan farmen.

Zonder early defensive items (pas bij phage eigenlijk) hou ik het prima uit tegen nasus, ww, jax, riven etc
masteries is trouwens 9-21-0

kan ook meehelpen ofc :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Soms lukt dat maar niet altijd, daarnaast als je je wave bij je toren hebben kan ook vrij gevaarlijk zijn. Dan komt de jungler ook langs en forcen ze je terug en verlies je de wave die je hebt opgebouwd vlakbij je tower. Daarnaast kan lane tegenstander makkelijk de wave terug krijgen door hem in je tower te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem iig nog niet gehad maar ik hou het in de gaten, spreekt eigenlijk wel voor zicht dat als je een moeilijke lane hebt je defense gaat halen

edit: even iets van een andere orde, wie weet er relaxte streamers, guardsmanbob is niet online en ocelote heb ik ff zitten kijken maar man man man wat een geluid komt er uit zijn mond zetten zeg.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

De CDR + healing maakt het een item waarmee je eventueel ook prima een 2v1 zou kunnen doen. Zeker bij ganks is dit wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat atma generfd is, is het nu nog steeds rendabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over spirit visage heb je helemaal gelijk, die moet ik misschien wat vaker halen want die pak ik eigenlijk nooit maar de extra healing is wel fijn

Net heb ik jax en jarvan 2v1 net verloren, jarvan kwam weg met 30 hp ofzo, jax was dood. Pluspunt was wel, ik zat aan de telefoon dus ik kon niet echt 100% focusen op de fight :P

edit: atma's heeft 0.5% minder scaling maar ik denk dat ik hem gewoon houd, ik zal ff wat gaan rekenen maar feit is, die extra AD is heel fijn. Het is eerder een nerf tegen de aankomende bruiser meta imo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Zo vervelend als je maar ongeveer 1 game kan doen, je altijd de slechte teams krijgt. Met udyr top tegen 2, riven en galio. Redelijk gg. Bot feedde vanaf start en de support ging afk na lvl 5. jungler farmde passive en mid morgana werd afgemaakt door een ezreal dacht ik. Maar verlpicht elke dag een game tegen bots foor me first win dan maar :+

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach ja, ik ook zojuist drie (ranked) potjes verloren voordat ik een win kreeg. Eerste ging nog gelijk op, veel ganks maar ons team zat gewoon lekker op elkaar te ragen, dus dag samenwerking en dag win. Tweede potje presteerde een Galio het z'n lane te verliezen van Vlad (eh...?), en was 't eigenlijk ook drama. Derde potje ging ik support omdat de rest van het team 't zo mooi had uitgewerkt, maar dat was dus ook niet het geval.

:'(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het echte effect van 5% extra xp ten opzichte van iermand die dat niet heeft. Hoeveel minions waves langer duurt het dat de ander zes word bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:49:
Weet iemand het echte effect van 5% extra xp ten opzichte van iermand die dat niet heeft. Hoeveel minions waves langer duurt het dat de ander zes word bijvoorbeeld.
Geen hele waves, eerder een creep of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:30:
Zo vervelend als je maar ongeveer 1 game kan doen, je altijd de slechte teams krijgt. Met udyr top tegen 2, riven en galio. Redelijk gg. Bot feedde vanaf start en de support ging afk na lvl 5. jungler farmde passive en mid morgana werd afgemaakt door een ezreal dacht ik. Maar verlpicht elke dag een game tegen bots foor me first win dan maar :+
Heb vaak hetzelfde probleem, vandaar dat ik nu al gelijk een botgame speel voor m'n first win..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon een dominion game, en dat katarina, kassadin, warwick, jax ofzo pakken, heb je eigenlijk al gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op donderdag 19 april 2012 @ 01:30:
[...]

Geen hele waves, eerder een creep of 3.
Een immens verschil inderdaad :+ Ik zie het eerder als een toevoeging op junglers omdat daar lvl6 bereiken nog belangrijker is en je kunt gokken op kwijtgeraakte tijd door de jungler van de tegenstander. Maar 5% blijft uiteindelijk maar bijzonder weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Ach, heb daarna maar gelijk een bot game gedaan, en daarna 2x Ranked team, waarvan 1 gewonnen tot mijn verbazing :P we caren gewoon niet om de elo en dat helpt misschien wel:P

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:10:
Of gewoon een dominion game, en dat katarina, kassadin, warwick, jax ofzo pakken, heb je eigenlijk al gewonnen.
Ja maar daar krijg je minder 1st win exp/IP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:12:
[...]

Ja maar daar krijg je minder 1st win exp/IP..
first win bonus is volgens mij altijd 150 IP, onafhankelijk van het type game..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Azaruc schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:21:
[...]

first win bonus is volgens mij altijd 150 IP, onafhankelijk van het type game..
vroegah was het +100%
tegen woordig is het 150ip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ocwil schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:24:
[...]

vroegah was het +100%
tegen woordig is het 150ip
The maximum amount of IP won from a match is:
Win: (first win of the day bonus, 55+ mins match, IP boost (timed and per win)) 150 + 145 + 145 + 145 = 585 IP (730 on a double-IP weekend)
Loss (55+ mins match): 95 IP

Dit heb ik erover gevonden.. Dus first win is indd 150

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 19-04-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Check die mensen los gaan dan, PENTAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uMec5aE5Gm0]

xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo speciaal is het toch ook weer niet Penta? Legendary kill, dan ben je baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
The new IP prices for these champions are:

Malzahar, the Prophet of the Void, (normally 6300 IP) will be only 4800 IP!
Kennen, the Heart of the Tempest, (normally 6300 IP) will be only 4800 IP!

Toch maar eens ff wat IP gaan sparen voor Kennen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gideon_92 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:54:

Nice ja heb kennen op 2 accounts, is echt een lust om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gideon_92 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:54:

buh... heb ik net vorige week kennen gekocht voor 6300...

en dan krijg je nu natuurlijk een shitload aan mensen die nu ook kennen gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:45:
Volgens mij doelde hij op de Koreaanse casters van die game, niet de kills op zich ;) En ja, zo enthousiast worden Koreanen tijdens het casten!
RonnieB82 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:57:
[...]

Als je hem net gekocht hebt zou je er een support ticket aan kunnen wagen. Misschien dat je het verschil terug kunt krijgen :) Weet niet precies wat voor periode ze normaliter aanhouden, maar de support van Riot is in dat opzicht wel top.

[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 19-04-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
RonnieB82 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:57:
[...]

en dan krijg je nu natuurlijk een shitload aan mensen die nu ook kennen gaan spelen!
volgens mij kun je dan een support ticket sturen en dan krijg je het verschil in ip terug
en dan heb je hem alsnog voor 4800 gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ocwil schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:01:
[...]

volgens mij kun je dan een support ticket sturen en dan krijg je het verschil in ip terug
en dan heb je hem alsnog voor 4800 gekocht
werkt dat hetzelfde voor skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:04:
[...]

werkt dat hetzelfde voor skins?
werkt vooor alle rp aankopen. ip weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Volgens mij doen ze het ongeacht of het nu IP of RP was. De enige voorwaarde is vermoedelijk de verstreken tijd sinds jouw aankoop en de prijswijziging. Maar Riot's Support kennende zijn ze daar behoorlijk ruim mee.

Je kunt veel zeggen, maar qua support zijn ze echt briljant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gideon_92 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:19:
[...]

werkt vooor alle rp aankopen. ip weet ik niet zeker
okj want had volgens mij een keer een skin gekocht en ander week was ie on sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gelijk een bericht sturen, ik heb me kennen ook een paar dagen geleden gekocht met ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat vanzelf, ik krijg soms melding dat je terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:55:
Gaat vanzelf, ik krijg soms melding dat je terug krijgt.
dus dan moet je er gewoon op letten of het er terug bij is?
vanavond weer ff 20 euro RP kopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:58:
[...]
dus dan moet je er gewoon op letten of het er terug bij is?
vanavond weer ff 20 euro RP kopen xD
Grappig hoe het free2play concept in elkaar steekt eigenlijk heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:10:
[...]

haha ja indd, vind het wel leuk om skins te hebben. En ik speel toch voor de rest geen andere spellen waarvoor ik moet betalen dus vind ik het geen probleem om af en toe is wat RP te kopen. Paypal FTW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:10:
[...]

F2P met het aantal spelers wat LoL nu heeft verdient volgens mij beter dan alle andere vormen. Ondanks een ruime meerderheid van de spelers nooit een cent uit schijnt te geven, zijn de spelers die wel betalen loyaal en geven ze doorgaans (veel) meer uit dan ze aan een andere game (eenmalige aanschaf) zouden spenderen.

Ikzelf ben geen uitzondering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik ga binnenkort ook weer wat RP aanschaffen, alvast voor Varus en ik wil Talon nog steeds hebben :)
Bij mij is het: Paysafe cards FTW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Cloud schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:13:
[...]

F2P met het aantal spelers wat LoL nu heeft verdient volgens mij beter dan alle andere vormen. Ondanks een ruime meerderheid van de spelers nooit een cent uit schijnt te geven, zijn de spelers die wel betalen loyaal en geven ze doorgaans (veel) meer uit dan ze aan een andere game (eenmalige aanschaf) zouden spenderen.

Ikzelf ben geen uitzondering :P
Had het niet beter kunnen formuleren xD

edit:
Ik heb ook een tijd WoW gespeeld en daar is het voor 2 maanden 26 euro ofzo, dit is eigenlijk best veel maar je krijgt er ook veel voor terug. Ik vind wel dat er bij LoL een hechtere community is dan bij WoW of GW ofzo.
Vandaar dat ik hier wel geld voor over heb en voor die andere games niet (meer)..

[ Voor 23% gewijzigd door Dopiej op 19-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:45:
Wat zou daar niet speciaal aan zijn ? Denk niet dat er veel zijn die op geregelde basis pentakills farmen, of je moet doublelift heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:22:
[...]

Wat zou daar niet speciaal aan zijn ? Denk niet dat er veel zijn die op geregelde basis pentakills farmen, of je moet doublelift heten.
Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven, ik zou me niet zo snel kunnen herrinneren hoe lang het bij mij geleden is dat ik een penta had.
Volgens mij komen ze op de hogere levels/elo ook minder voor of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:25:
[...]

Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven, ik zou me niet zo snel kunnen herrinneren hoe lang het bij mij geleden is dat ik een penta had.
Volgens mij komen ze op de hogere levels/elo ook minder voor of niet?
Is zeker niet zo standaard als exlaxl laat uitschijnen maar misschien op de 2k elo waar hij nog gezeten heeft gebeurt het iedere game :P

Het gebeurt wel, en meestal door assassins of ad carries, maar gemiddeld niet meer dan eens in de week maximum en queue meestal samen met gasten van rond de 1700 elo.

Dit allemaal voor summoners rift weliswaar, in dominion en al helemaal in arab/aram games is het gemakkelijker om aan penta te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:29:
[...]

Is zeker niet zo standaard als exlaxl laat uitschijnen maar misschien op de 2k elo waar hij nog gezeten heeft gebeurt het iedere game :P

Het gebeurt wel, en meestal door assassins of ad carries, maar gemiddeld niet meer dan eens in de week maximum en queue meestal samen met gasten van rond de 1700 elo.

Dit allemaal voor summoners rift weliswaar, in dominion en al helemaal in arab/aram games is het gemakkelijker om aan penta te geraken.
in dominion ook? Ik zou ook juist verwachten daar niet.. de lanes liggen daar zover uit elkaar..
Ja in ARAM heb ik er ook regelmatig gezien, 4 aoe ults tegelijk en de laatste pakt alle kills xD
Pagina: 1 ... 86 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.