Oke bedankt voor de tips, ja die WOTA bouw ik omdat ik dit in een guid gevonden heb en omdat ik nooit survivability problemen heb omdat het full premade met skype is..Chronos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:55:
[...]
WOTA zou ik niet bouwen, waarschijnlijk is het alleen een klein benefit voor de AP carry, want Sona zelf scaled slecht met AP. Kan je nog beter Zeke's bouwen (zou ik ook niet doen) om je AD carry en bruiser te buffen. Meer wards kopen is een optie, of werken aan je eigen survivability (randuin).
Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel games speel die verder komen dan 6., soms koop ik ook nog een Kage's,die kun je dan weer upgraden naar DFG, wat nuttig kan zijn tegen heavy tanks.
Je kan trouwens ook starten met 2 wards, 1 pink ward en charm. Als je enemy support dan geen pink heeft pak je hun ward en kan je jungler vrij ganken.Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:01:
[...]
Oke bedankt voor de tips, ja die WOTA bouw ik omdat ik dit in een guid gevonden heb en omdat ik nooit survivability problemen heb omdat het full premade met skype is..
Je moet trouwens ook proberen oracles te kopen (als je niet elke 5 minuten sterft), vandaar dat je meestal niet zo ver komt qua items als support.
Hmm oke, dan moet ik alleen wel m'n runes aan gaan passen op manareg. Ja die oracles hebk nog niet vaak nodig gehad aangezien het andere team niet ward xDChronos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:08:
[...]
Je kan trouwens ook starten met 2 wards, 1 pink ward en charm. Als je enemy support dan geen pink heeft pak je hun ward en kan je jungler vrij ganken.
Je moet trouwens ook proberen oracles te kopen (als je niet elke 5 minuten sterft), vandaar dat je meestal niet zo ver komt qua items als support.
Mijn gemiddelde score is 3/3/25 ofzo (ja ik killsteal, nee vinden ze niet erg, we lachen er juist om en proberen elke keer als iemand anders support is zoveel mogelijk te killstealen als support. Heb ik 1 woord voor FUN)
Als je op een level speelt waar mensen niet warden kan je ook trollen met AD sona (je moet wel lasthitten om items te krijgen) ;-)
-AD masteries/runes
1.) 2x Q casten bij fountain
2.) Dorans
3.) Zorg dat je in range bent van weak enemy, Q+auto attack... 50% van HP eraf ;-)
4.) Sheen bouwen
5.) Profit ;-)
Alleen doen als je erom kan lachen met je team, ik heb hier echter al succesvolle games mee gehad :-)
-AD masteries/runes
1.) 2x Q casten bij fountain
2.) Dorans
3.) Zorg dat je in range bent van weak enemy, Q+auto attack... 50% van HP eraf ;-)
4.) Sheen bouwen
5.) Profit ;-)
Alleen doen als je erom kan lachen met je team, ik heb hier echter al succesvolle games mee gehad :-)
Verwijderd
Bestaan de crit runes nog? Werd op lvl 1 gecrit door kogmaw met boots. En later nog een paar keer.
indd dacht ook dat die er zijn in T1 en T2 maar niet in T3Spuitelf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:35:
Geloof het wel, maar geen tier 3.
Verwijderd
Net gechecked in NEeu en ze zijn er gewoon greater xxx of malice alle kleuren en maten,.Spuitelf schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:35:
Geloof het wel, maar geen tier 3.
Als het goed is is dat critical dmg, en niet critical chance. En de crit chance krijg je van je items...Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:51:
[...]
Net gechecked in NEeu en ze zijn er gewoon greater xxx of malice alle kleuren en maten,.
edit: my bad.. ik dacht ook dat ze het in het geheel verwijderd zouden hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Aapje! op 17-04-2012 16:55 ]
Okj dan zijn wij mis, dacht dat ik het ergens gelezen had..Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:51:
[...]
Net gechecked in NEeu en ze zijn er gewoon greater xxx of malice alle kleuren en maten,.
Verwijderd
Ja met refunds en wat al niet meer.Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:53:
[...]
Okj dan zijn wij mis, dacht dat ik het ergens gelezen had..
Verwijderd
Niet... helemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:08:
[...]
Nouja, eigenlijk alles. Buiten het feit dat het een game is met 3 lanes en turrets en een "nexus" werkt eigenlijk alles net anders. Een aantal verschillen:
- Geen summoner spells
- Geen recall knop
- Lasthitten is moeilijker
- Je verliest gold als je dood gaat
- Je kunt minder spammen (abilitys kosten veel meer mana met hogere cooldown)
- Items zijn duur
- Map is groter
- Jungle is "vrijer" (je kunt zelf bomen kappen om een pad te maken zeg maar)
Hoezo items zijn duur? Dota biedt veel meer items in elke prijsklasse en er zijn tientallen starter items, en weer honderdtallen combinaties van effectieve starter items. (ipv boots/dorans/cloth)
De "hoogste prijs" van een item ligt inderdaad veel hoger, aangezien je sommige items heel ver kunt doorbouwen (Dagon1 3k, Dagon2 4k etc. tot aan 8k Gold). Over het algemeen verdien je in een potje Dota meer geld, aangezien die niet een waarde van een kill verminderen als het slachtoffer een feeder is.
En het spammen ligt per hero anders. Zo is Windrunner het leidende voorbeeld van spamhoer en raakt de mana ook niet snel op als je je core af hebt.
Summoner spells zijn item actives in Dota. Er zijn items met populaire LoL spells zoals flash, teleport, ghost, silence, hex. Ook zijn er veel actives met unieke effecten (bvb je defense gaat x seconden 30% naar beneden maar je krijgt er andere stats voor terug of een targeted heal/damage)
Blijkt dus iedereen vast te zitten in een qeue...
Verwijderd
Gebeurt redelijk vaak op EU, je went eraanDylan93 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:23:
Blijkt dus iedereen vast te zitten in een qeue...
Ja, ze bestaan nog. Dodge runes waren refunded & verwijderd.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:30:
Bestaan de crit runes nog? Werd op lvl 1 gecrit door kogmaw met boots. En later nog een paar keer.
jup, kwam nog best goed uit omdat ik toch al geen jax speelde en die dodge runes zijn duur.
Verwijderd
Gebeurt helemaal niet vaak op EU, max queue wat ik heb gezeten is 4 seconden ofzo (Na de serveruitbreiding jaar terug), kan zijn dat ze met servers bezig zijn.
Gisteren stond ik er zeker 2 minuten in...Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:41:
Gebeurt helemaal niet vaak op EU, max queue wat ik heb gezeten is 4 seconden ofzo (Na de serveruitbreiding jaar terug), kan zijn dat ze met servers bezig zijn.
Wordt het niet is tijd bij Riot voor server uitbreiding?
Ik heb er geen problemen mee gehad gisteren hoor..Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:45:
[...]
Gisteren stond ik er zeker 2 minuten in...
Wordt het niet is tijd bij Riot voor server uitbreiding?
Ja het enigste was dat m'n spel vast liep maar dat lag aan mijn eigen pc
Ik heb zelf soms het gevoel dat mijn "acties" langer bezig zijn dan dat het echt doet...Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:52:
[...]
Ik heb er geen problemen mee gehad gisteren hoor..
Ja het enigste was dat m'n spel vast liep maar dat lag aan mijn eigen pc
Ik doe een aanval en iets later (0.5-1 sec.) zie ik het gebeuren en die minion dood gaan..
Ligt dat aan de server of aan mij? (nergens anders heb ik lag namelijk)
New Skins in the Store
Reaper Hecarim
Blood Knight Hecarim
League of Legends v.1.0.0.138
Hecarim, the Shadow of War
Warpath (Passive) – Hecarim ignores unit collision and gains attack damage equal to a percentage of his bonus movement speed.
Rampage – Hecarim cleaves nearby enemies dealing physical damage.
Spirit of Dread - Hecarim deals magic damage to nearby enemies for a short duration. Hecarim gains health equal to a percentage of any damage those enemies suffer.
Devastating Charge - Hecarim gains increasing movement speed for a short duration. His next attack knocks the target back and deals additional physical damage based on the distance he has traveled since activating the ability.
Onslaught of Shadows (Ultimate) - Hecarim summons spectral riders and charges forward, dealing magic damage in a line. Hecarim creates a shockwave when he finishes his charge, dealing additional magic damage to nearby enemies causing them to flee in terror.
Annie
Pyromania now works like other charged passives (activating a spell with the stun no longer builds a charge, but number of charges required to energize reduced to 4 from 5)
Akali
Base armor increased to 20 from 17
Base health increased to 530 from 510
Fixed a bug where Shadow Dance's recharge time wouldn't update with new ranks or cooldown reduction until reaching full ammo charges (3)
Fixed a bug where Twilight Shroud was not applying assists properly
Gragas
Updated recommended items
Graves
Fixed a bug where Collateral Damage could cost mana and go on cooldown without firing
Irelia
Fixed a bug where Irelia was reducing the duration of Blinds and Silences by too much
Fixed a bug around failing to fire any extra Transcendent Blades
Jax
Relentless Assault (Passive) will now stack even if Jax's attack misses or is dodged
Fixed a bug where Mantra's recharge time wouldn't update with new ranks or cooldown reduction until reaching full ammo charges (2)
Kayle
Divine Blessing
Heal amount increased to 60/105/150/195/240 from 45/85/125/165/205
Movement Speed increased to 18/21/24/27/30% from 15/17/19/21/23%
Movement Speed duration increased to 3 seconds from 2.5
Mana cost increased to 60/70/80/90/100 from 60/65/70/75/80
Kog'maw
No longer regenerates health in Icathian Surprise
Janna
Howling Gale now knocks the target further into the air the longer it is channeled (now 80 + 10 per second channeled from constant 100)
Monsoon
Mana cost reduced to 150/225/300 from 200/275/350
Knock back distance reduced to 875 from 1000
Leona
Sunlight now has a new particle
Zenith Blade hit box increased slightly to match the animation
Fixed a bug where Sunlight could occasionally cause double kills against targets like Kog'maw (Icathian Surprise)
Lulu
Fixed a display error for Lulu's passive - passive now correctly states how much damage Pix is doing.
Fixed a bug where Pix could remain helping an ally after it had returned to Lulu.
Fixed a bug where Lulu was taking damage credit while Pix was aiding an ally.
Lux
Fixed a bug where Lucent Singularity's cooldown was 11 seconds instead of 10
Malphite
Fixed a bug where Seismic Shard's Movement Speed was lost if the target died
Miss Fortune
Fixed a bug where effects like Guardian Angel broke Strut until she died and respawned
Mordekaiser
Fixed a bug where Mordekaiser could cause minions to attack themselves.
Orianna
Command: Attack mana cost reduced to 50 at all ranks from 50/55/60/65/70
Sejuani
Arctic Assault mana cost reduced to 70/75/80/85/90 from 70/80/90/100/110
Glacial Prison cooldown reduced to 130/115/100 seconds from 150/130/110
Swain
Ravenous Flock upkeep cost reduced to 5/6/7 from 5/7/9
Basic attack frame speed increased
Teemo
Move Quick cooldown reduced to 17 seconds from 22
Fixed a bug where Noxious Trap's recharge time wouldn't update with new ranks or cooldown reduction until reaching full ammo charges (3)
Fixed a bug where Teemo's 'Toxic Shot' was doing less damage than intended at higher attack speeds.
Tristana
Tristana will now attempt to immediately attack champions targeted by Explosive Shot or Buster Shot.
Vladimir
Fixed a bug where Vladimir could occasionally be hit by projectiles while in Sanguine Pool
Yorick
Fixed a bug where Ravenous Ghoul failed to heal Yorick before leveling up Decaying Ghoul
Ziggs
Fixed a bug where Hexsplosive Minefield's slow effect was displayed higher than intended.
Zilean
* Time Warp mana cost reduced to 80 from 100
* Chronoshift mana cost reduced to 125/150/175 from 200 at all ranks
Items
Atma's Impaler Health to Damage conversion lowered to 1.5% from 2%
Doran's Blade Health reduced to 80 from 100
Doran's Ring Health reduced to 80 from 100
Hexdrinker passive shield duration increased to 5 from 3.
Wit's End combine cost increased to 700 from 550 (total cost increased to 2150 from 2000)
Last Whisper will now show up as a Pickaxe upgrade in the item shop
General
Champion XP/Gold Rewards
Champions gain more experience for killing higher level champions (especially 2 or more levels) but less experience for killing lower level ones
Maximum bounty for killing a champion on a long killing streak increased to 600 from 500
Experience split when two or more champions are present increased; situations with two or more champions splitting experience now earn 30.4% more total experience than solo, up from 26.1%
HP and MANA regen rates are now displayed on your HP and Mana bars
Minion health bar toggle is now bound to Ctrl+L by default (instead of L)
Monster regeneration sigils now restore up to 40 mana (from 30)
Added floating status text (for example "Snared!") to some spells that were missing it (like Cassiopeia's Petrifying Gaze), and removed it from displacement effects that didn't need it (like Gragas' Explosive Cask)
Fixed another bug causing double kills against targets like Kog'maw (Icathian Surprise)
Added the rules for making a Summoner Name to the Summoner Creation screen when new accounts log into PvP.net for the first time
Features
Animated Combat Text
Added animated text for all damage done
Damage is now colored depending on what type of damage it is.
Physical Damage = Red
Magic Damage = Purple
True Damage = White
Legacy damage text can be enabled via the options menu.
Added animated status text for CC effects and immunities
Death Recap is now colored based on the damage type done
Interface Options reworked to support new floating combat text.
Fixed a bug where damage text would sometimes linger on the screen
Announcement System
Improved the priority and responsiveness of kill announcements
Larger multi-kills will now take priority over smaller multi-kills by the same player (the smaller multi-kill will be dropped)
The ACE! Announcement should now be more responsive
Added first-pass animated kill announcement banners for Multi-kills and First blood
PvP.net features
Mastery Pages will now be stored server-side so they can be accessed from any computer.
Added first win of the day status to the summoner profile.
Added a search function to the custom games list. Searches can be performed by game name or host name.
Runes
Lesser Mark of Warding, Mark of Warding, Greater Mark of Warding Magic Resist reduced by 20%
Lesser Glyph of Warding, Glyph of Warding, Greater Glyph of Warding Magic Resist reduced by 10%
Lesser Quintessence of Warding, Quintessence of Warding, Greater Quintessence of Warding reduced by 11.1%
Lesser Glyph of Insight, Glyph of Insight, Greater Glyph of Insight Magic Penetration increased by 20%
Lesser Quintessence of Insight, Quintessence of Insight, Greater Quintessence of Insight Magic Penetration increased by 15%
Lesser Glyph of Potency, Glyph of Potency, Greater Glyph of Potency Ability Power increased by 20%
Co-op vs. AI
Added Sion Bot and Vladimir Bot
Improved bots' target acquisition while near enemy towers to reduce amount of tower diving
Improved bots' logic for assisting each other
Bots now properly purchase elixirs after finishing their item builds
Fixed a bug where bots would sometimes randomly path toward the enemy base
The difficulty level of Co-Op Vs. AI games will now be displayed in the End of Game screen after each game
Added the ability for the host of a Custom Dominion game to add bots to the game
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik had dat eergisteren of 2 dagen terug.. Skills die niet zichtbaar afgingen (maar minions gingen wel dood).. Auto-attack animaties die niet klopte (triggerde idd pas 0.5/1s later en gingen dan heel snel).. Lopen ging schokkerig..Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:55:
[...]
Ik heb zelf soms het gevoel dat mijn "acties" langer bezig zijn dan dat het echt doet...
Ik doe een aanval en iets later (0.5-1 sec.) zie ik het gebeuren en die minion dood gaan..
Ligt dat aan de server of aan mij? (nergens anders heb ik lag namelijk)
Die game crashte bij mij ook uit eindelijk en was ook niet meer in terug te komen (kon wel inloggen in LoL, maar zodra ik reconnect naar de game gebeurde er niks en crashte de client uit eindelijk of kreeg ik de meldingen dat het mislukt was).
Currently playing: MTG Arena (PC)
Also, spotlight is uit:
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Jeuj binnenkort eindelijk Hecarim kopen + testen!
Vicariously I live while the whole world dies
Ik heb al wel met een half oog gezocht maar weinig gevonden.Uhmmie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:03:
[...]
Ik had dat eergisteren of 2 dagen terug.. Skills die niet zichtbaar afgingen (maar minions gingen wel dood).. Auto-attack animaties die niet klopte (triggerde idd pas 0.5/1s later en gingen dan heel snel).. Lopen ging schokkerig..
Die game crashte bij mij ook uit eindelijk en was ook niet meer in terug te komen (kon wel inloggen in LoL, maar zodra ik reconnect naar de game gebeurde er niks en crashte de client uit eindelijk of kreeg ik de meldingen dat het mislukt was).
Wat heb je er tegen gedaan?
Niks of een herinstall?
Niks.. Probleem zat hem echt in server lag.Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:08:
[...]
Ik heb al wel met een half oog gezocht maar weinig gevonden.
Wat heb je er tegen gedaan?
Niks of een herinstall?
ja dat heb ik ook een aantal keer gehad in de afgelopen weken, gelukkig geen losses hierdoor ofzo.Uhmmie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:03:
[...]
Ik had dat eergisteren of 2 dagen terug.. Skills die niet zichtbaar afgingen (maar minions gingen wel dood).. Auto-attack animaties die niet klopte (triggerde idd pas 0.5/1s later en gingen dan heel snel).. Lopen ging schokkerig..
Heb je het aangegeven bij Riot?
Nee nog niet, alle leaves vervallen dan ofzo?Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:15:
[...]
ja dat heb ik ook een aantal keer gehad in de afgelopen weken, gelukkig geen losses hierdoor ofzo.
Heb je het aangegeven bij Riot?
De problemen zijn er al lang namelijk...
Ik heb het niet bij Riot aangegeven. Er stond bij mij links boven in de pvp.net client een rood blok met een tekst als "We zijn ons bewust van de problemen waardoor lag en disconnects ontstaan".
Ik ben afgelopen week 3x van een game gedisconnect, waarbij ik ook in alle 3 de games niet meer terug kon komen. Maar deze games waren ook niet zichtbaar in mijn W/L/L overzicht.. Ik heb er nooit een leave door opgelopen dus.
Ik ben afgelopen week 3x van een game gedisconnect, waarbij ik ook in alle 3 de games niet meer terug kon komen. Maar deze games waren ook niet zichtbaar in mijn W/L/L overzicht.. Ik heb er nooit een leave door opgelopen dus.
Weet niet of ze die laten vervallen. Maar dan zijn ze iig op de hoogte.Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:18:
[...]
Nee nog niet, alle leaves vervallen dan ofzo?
De problemen zijn er al lang namelijk...
Hmm, dorans & atma's nerf.. vind ik wel een beetje jammer, vooral atma's bouwde ik graag op Riven, wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren? Alsnog atma's bouwen of voor een ander item gaan? Je hebt de tankyness toch wel nodig.
Als het informatie blok bovenin de client rood is, dan zijn ze inderdaad op de hoogte en worden doorgaans alle losses forgiven en leaves ook.Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:21:
[...]
Weet niet of ze die laten vervallen. Maar dan zijn ze iig op de hoogte.
@Uhmmie
Gefeliciteerd
[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 18-04-2012 09:43 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Gister weggespeeld als Olaf op top door Lee Sin, hij healde gewoonweg mijn damage en kon er weinig tegen beginnen
iemand tips tegen Lee Sin?
League of Legend EUW: Tristanar
weet alleen hoe ik hem moet spelen xDKapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:42:
Gister weggespeeld als Olaf op top door Lee Sin, hij healde gewoonweg mijn damage en kon er weinig tegen beginneniemand tips tegen Lee Sin?
Beginnen met Q.Kapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:42:
Gister weggespeeld als Olaf op top door Lee Sin, hij healde gewoonweg mijn damage en kon er weinig tegen beginneniemand tips tegen Lee Sin?
Q spammen bij het begin en op lvl 2 direct aanpakken met je True damage. Vanaf daar denyen
Verwijderd
Exhaust / ignite en zijn skills ontwijken.Jeffroiscool schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:45:
[...]
Beginnen met Q.
Q spammen bij het begin en op lvl 2 direct aanpakken met je True damage. Vanaf daar denyen
Als zijn E jou heeft geraakt, alleen proberen skills te doen en geen auto attacks.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 09:47 ]
Lee Sin is voor mij echt zo champ die ik, hoewel ik hem heb niet kan spelen, faal er zelf altijd keihard mee. Weet dus ook niet waar hij het moeilijk tegen heeft e.d.
@ Jeffro: Ik begon dus E xD hoopte voor elke keer dat hij dichtbij wou komen hem dan af te straffen, maar bleek nou niet bepaalt te werken.. volgende keer dus Q beginnen
Hecarim lijkt me best een sterke jungler O:
En dat ook natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:46:
[...]
Exhaust / ignite en zijn skills ontwijken.
Als zijn E jou heeft geraakt, alleen proberen skills te doen en geen auto attacks.
Probleem met E beginnen is je HP, minimaal 9 punten in je defense tree is dus ook wenselijkKapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:47:
[...]
Lee Sin is voor mij echt zo champ die ik, hoewel ik hem heb niet kan spelen, faal er zelf altijd keihard mee. Weet dus ook niet waar hij het moeilijk tegen heeft e.d.
@ Jeffro: Ik begon dus E xD hoopte voor elke keer dat hij dichtbij wou komen hem dan af te straffen, maar bleek nou niet bepaalt te werken.. volgende keer dus Q beginnen
[ Voor 65% gewijzigd door Jeffroiscool op 18-04-2012 09:49 ]
Ik ook ;O
Haha ik had het echt extreem moeilijk tegen hem, en had dus na 2 gelukte gangs van noc geen idee meer wat ik kon doen XD Maar zal volgende keer dat is gaan toepassen, liep ook ignite/ghost, niet met exhaust.
Ik speel hem ook alleen maa jungle, ik lane er liever ook niet mee dus..Kapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:47:
[...]
Het probleem van Lee Sin laten farmen is dat hij na midgame als hij decent amount armor heeft en zijn W op lvl 5 kan hij alles outsustainen. Daarom moet je hem early keihard denyen.Kapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:50:
Haha ik had het echt extreem moeilijk tegen hem, en had dus na 2 gelukte gangs van noc geen idee meer wat ik kon doen XD Maar zal volgende keer dat is gaan toepassen, liep ook ignite/ghost, niet met exhaust.
Verwijderd
Tegen lee sin spelen is simpelweg zijn Q baiten in een ongunstige situatie, dus bijvoorbeeld tussen een crapload van jou minions of terwijl hij vliegt de turret in flashen.Kapstok! schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:50:
Als hij je geraakt heeft met E enkel skills gebruiken, auto attacks zijn te traag en niet efficient.
Daarnaast goed kijken hoe hij speelt, als hij engaged met W (Schild) op een minion om jou vervolgens te E-en (Slow) dan moet je zorgen dat ej daar op voor bereid bent.
Als hij vooral Q doet, dan kun je hem goed baiten door iets te incasseren. Daarnaast is een wriggle altijd wel een goede counter item voor hem (of sunfire cape, maar die is weer niet ideaal op olaf).
Was dus idd het probleem, hij farmde als een malle en door de rete slechte early game van mij kon hij gewoon doorgaan. Had in no time dubbele farm van mijJeffroiscool schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:52:
[...]
Het probleem van Lee Sin laten farmen is dat hij na midgame als hij decent amount armor heeft en zijn W op lvl 5 kan hij alles outsustainen. Daarom moet je hem early keihard denyen.

Ben ik blij dat ze die bug hebben geupdate bij Vladimir. Iedere keer als ik die Sanguine Pool deed werd ik bijvoorbeeld gewoon nog geraakt door zo'n turret. Nu kan ik eindelijk nog meer losgaan op champions.
In ieder geval bedankt iedereen ^^
Zal volgende keer dit allemaal maar is even in me achterhoofd houden! Hopen dat het volgende x wel lukt
Begon overigens cloth, en idd naar wriggles en tabi's.
Zal volgende keer dit allemaal maar is even in me achterhoofd houden! Hopen dat het volgende x wel lukt
Begon overigens cloth, en idd naar wriggles en tabi's.
Gisteravond nog twee potjes gespeeld maar het wou niet echt lukken. Eerste pot ging wel goed met full-tank Nasus op top en de befaamde Nazanir-build, maar het was niet genoeg om mijn team te kunnen carryen. Ik stond top tegen Trynd, wat wel weer leuk was. Trynd was nogal zelf verzekerd en ging elke keer vol op 1v1 en dat red je gewoon niet, zelfs niet met ultimate zolang je niet gefeed bent
Whither is zo'n brute 1v1 melee skill en halverwege het gevecht je ultimate inschakelen is einde verhaal. Tot drie keer toe probeerde hij het, daarna werd hij bang
Uiteindelijk ruim 300 bonus op mijn Q gehaald, maar mocht niet baten.
Tweede potje was echt faal, met Corki. Op een of andere manier kwam het allemaal gewoon niet uit. Was steeds op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Tegenstanders focusten mij vanaf lvl1 elke keer dus ik stond uiteindelijk 1/8/6 of iets dergelijks. Ze hadden Alistar (een goede), Ashe (een goede) en nog een stunner. Viel vrijwel niet aan te ontkomen. Beetje balen, maar soms wil het gewoon niet. Goed moment om te stoppen dus
Tweede potje was echt faal, met Corki. Op een of andere manier kwam het allemaal gewoon niet uit. Was steeds op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Tegenstanders focusten mij vanaf lvl1 elke keer dus ik stond uiteindelijk 1/8/6 of iets dergelijks. Ze hadden Alistar (een goede), Ashe (een goede) en nog een stunner. Viel vrijwel niet aan te ontkomen. Beetje balen, maar soms wil het gewoon niet. Goed moment om te stoppen dus
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Had ik gister ook hoor, al had ik maar tijd voor 1 game, en dachten mn vrienden lollig te gaan doen met een ranked team :'DCloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:57:
Gisteravond nog twee potjes gespeeld maar het wou niet echt lukken. Eerste pot ging wel goed met full-tank Nasus op top en de befaamde Nazanir-build, maar het was niet genoeg om mijn team te kunnen carryen. Ik stond top tegen Trynd, wat wel weer leuk was. Trynd was nogal zelf verzekerd en ging elke keer vol op 1v1 en dat red je gewoon niet, zelfs niet met ultimate zolang je niet gefeed bentWhither is zo'n brute 1v1 melee skill en halverwege het gevecht je ultimate inschakelen is einde verhaal. Tot drie keer toe probeerde hij het, daarna werd hij bang
Gister ook al zelfde verhaal, 3 losses op rij ofzo.
Ranked teams vergissen veel mensen zich in, dat is echt beduidend veel moeilijker dan gewoon Ranked. De keren dat ik het deed met wat vrienden zijn we echt gestomped; ondanks niemand echt slecht was. Voordat je Ranked teams gaat doen moet je echt een strategie hebben en op elkaar ingespeeld zijn en zeker voice comms gebruiken. Anders is het niet cool
Ik had gisteren wel een leuke match.. Mijn vrouw zat te spelen op Ashe (lvl10 account) alleen net 5 minuten in de game stond er iemand aan de deur voor der, dus toen heb ik haar potje afgemaakt.. Dan merk je toch wel een enorm verschil
.. Game compleet gecarryd met een score van 20/1/6 oid terwijl alle teammates gewoon met meer deaths dan kills stonden.. Moest wel lachen om alle onzin in /all toen ze me 5vs1 neer haalde (je zou bijna denken dat ze de jackpot gewonnen hadden)..
Geen gezeik.. Gewoon dikke pret.. Veel droge humor en een leuke game
.. Zelfs de tegenstanders die op 0/10/1 ofzow stonden werden gewoon vriendelijk behandeld.. Dat mis ik toch wel nu op lvl30, waarbij men om de kleinste fouten zeurt als of er een bom ontploft is....
Geen gezeik.. Gewoon dikke pret.. Veel droge humor en een leuke game
[ Voor 8% gewijzigd door Uhmmie op 18-04-2012 10:09 ]
Dat dacht ik ook maarja, gewoon ff voor de lol wouden ze het proberen. We hadden al van te voren niet goed afgesproken wat we gingen doen, dus dat ging al lekker bij de selectionCloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:05:
Ranked teams vergissen veel mensen zich in, dat is echt beduidend veel moeilijker dan gewoon Ranked. De keren dat ik het deed met wat vrienden zijn we echt gestomped; ondanks niemand echt slecht was. Voordat je Ranked teams gaat doen moet je echt een strategie hebben en op elkaar ingespeeld zijn en zeker voice comms gebruiken. Anders is het niet cool

Dat herken ik wel wat ja. Bij mijn Corki potje van gister besloten twee teammates dat ze me moesten reporten. Waarvoor vroeg ik? "Assisting enemy team" natuurlijk, want ik ging te vaak dood. Op zulke momenten vraag ik me wel eens af wat ik in godsnaam in LoL doe; maar toch blijft de game mij terug trekken.Uhmmie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:05:
[...]
Dat mis ik toch wel nu op lvl30, waarbij mijn om de kleinste fouten zeurt als of er een bom ontploft is....
Veel spelers zijn blijkbaar te achterlijk om in te zien dat niet elke speler in één game een positieve KDA kán halen (dat is onmogelijk tenzij iedereen op 0/0/0 blijft), noch even afgezien van het feit dat je maar 50% van je games hoort te winnen. Natuurlijk is 1/8/5 geen wonder score, maar shit happens.
Moet maar weer wat meer games met Tweakers zien te spelen, ook al moet ik dan even wachten. Dan hopelijk wat minder gezeik
Das dan ook echt de reden waarom ik dan ook alleen met vrienden speel. Er zijn zoveel spelers bij die of zeuren of het spel totaal niet kunnen. Tuurlijk gaat iedereen wel eens dood, maar soms zie je ook dat ze echt totaal niks doen. Gewoon beetje rondwandelen en niet eens cash maken. Nog erger vind ik de leavers. Als je bijvoorbeeld weet dat je over 10-15 minuten moet eten dan moet je geen nieuw potje beginnen. Er is 1 iemand bij ons in de groep die doet soms. Best irritant, maar goed de kills die hij niet maakt maken wij welCloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:10:
[...]
Dat herken ik wel wat ja. Bij mijn Corki potje van gister besloten twee teammates dat ze me moesten reporten. Waarvoor vroeg ik? "Assisting enemy team" natuurlijk, want ik ging te vaak dood. Op zulke momenten vraag ik me wel eens af wat ik in godsnaam in LoL doe; maar toch blijft de game mij terug trekken.
Veel spelers zijn blijkbaar te achterlijk om in te zien dat niet elke speler in één game een positieve KDA kán halen (dat is onmogelijk tenzij iedereen op 0/0/0 blijft), noch even afgezien van het feit dat je maar 50% van je games hoort te winnen. Natuurlijk is 1/8/5 geen wonder score, maar shit happens.
Moet maar weer wat meer games met Tweakers zien te spelen, ook al moet ik dan even wachten. Dan hopelijk wat minder gezeik
Mijn avond was ook niet geweldig, met als dieptepunt jungle lee sin waarbij ik steeds verkeerd uit kwam, verkeerde beslissingen maakte.
Terwijl ik in eerste instantie niet eens heel slecht bezig was
Zelf betrap ik mezelf hier op en vindt het ook jammer. Echter is het frustrerend dat je zoveel tijd investeert en het gewoon niet wil lukken, maar vooral wanneer het "probleem" bij iemand anders ligt. Dan proberen zo veel mogelijk te helpen, maar dat wil ook niet altijd lukken.Uhmmie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:05:
Zowiezo had iedereen humor.. Geen gezeik.. Gewoon dikke pret.. Veel droge humor en een leuke game.. Dat mis ik toch wel nu op lvl30, waarbij mijn om de kleinste fouten zeurt als of er een bom ontploft is....
Gisteren liep het niet zo lekker toen ik samen met Rendiertje (en co) aan het spelen was. Na 2x faal jungle van mezelf moest ik gewoon stoppen en iets anders gaan doen
Ik overweeg om mijn jungle Mundo met MPen runes & mastery te gaan spelen in plaats van attack speed en wel hierom:

Dat het geen enkele zin heeft in de jungle snap ik, want creeps hebben 0 MR, dus daarvoor is het een nadeel, maar je cleart jungle toch heel snel met Mundo, dus volgens mij is het niet zo'n groot nadeel. Net even tegen bots getest en ik kan zelfs zonder pull de hele jungle makkelijk clearen met deze setup.
Meningen ?

Dat het geen enkele zin heeft in de jungle snap ik, want creeps hebben 0 MR, dus daarvoor is het een nadeel, maar je cleart jungle toch heel snel met Mundo, dus volgens mij is het niet zo'n groot nadeel. Net even tegen bots getest en ik kan zelfs zonder pull de hele jungle makkelijk clearen met deze setup.
Meningen ?
Bij mij lukt het de hele week al niet. Vorige week een prima week gehad en mijn win/loss ratio weer op 1:1 gekregen, maar ga nu weer hard achteruit. Veel games ga ik zelf prima, maar soms is er gewoon geen houden aan. Gister ook weer zo'n game: ik pick Riven solo top. Ik heb Riven nog NOOIT solo top gespeeld (geen idee waarom blijkt achteraf, wat een beest), en ik mocht gelijk tegen 2 spelers spelen, Wukong en Fiora. Tegenstander had nameljik geen jungle, wij een nocturne.Cloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:57:
Gisteravond nog twee potjes gespeeld maar het wou niet echt lukken. Eerste pot ging wel goed met full-tank Nasus op top en de befaamde Nazanir-build, maar het was niet genoeg om mijn team te kunnen carryen. Ik stond top tegen Trynd, wat wel weer leuk was. Trynd was nogal zelf verzekerd en ging elke keer vol op 1v1 en dat red je gewoon niet, zelfs niet met ultimate zolang je niet gefeed bentWhither is zo'n brute 1v1 melee skill en halverwege het gevecht je ultimate inschakelen is einde verhaal. Tot drie keer toe probeerde hij het, daarna werd hij bang
Goed, we beginnen en onze AP Kog mid roept gelijk: 'Riven play defensive please dont feed' toen ze doorkregen dat ik tegen 2 man moest. Nouja ik ging er maar vanuit dat het goed bedoeld was en zei 'i'll try'. Game begint en Kog geeft binnen 2 minuten first blood weg aan hun mid. Ik ben op top prima bezig en stond in no-time op de hoogste farm in de game ondanks dat ik 1v2 moest. Was begonnen met cloth + 5 en kon me prima redden. Na verloop van tijd kwam Nocturne ganken en pakte ik een fijne double kill. 2/0 en hoogste CS in game, begon lekker. 5 minuten later gankte nocturne top weer en pakte ik een kill, een assist en een death op dus naar 3/1/1. In die tijd was Kog'maw maar liefst 5x doodgegaan waardoor hij op 1/6 stond, onze bot lane ging redelijk gelijk op. Uiteindelijk door de nutteloze feedende kog verloren, hun AP carry deed uiteraard veel meer damage en nukete er minimaal 1 kapot voor we hem dood kregen.
Conclusie: Riven top is goed, ga ik zeker vaker spelen. Niet elke game is winbaar.
@cloud: een betere nasus build vind ik eigenlijk focussen op CDR. Rush items als Spirit Visage en/of Glacial Shroud into frozen heart voor de CDR en tankyness en bouw daarna een sheen. Die CDR zorgt dat je je Q sneller kan opladen en ook prima lane sustain hebt doordat je met je Q flink lifestealt.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Je wilt niet focussen op je aoe... Je wilt focussen op je E?!?! Die geeft je 150 AD op level 3? Zonder ad runes?Chronos schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:22:
Ik overweeg om mijn jungle Mundo met MPen runes & mastery te gaan spelen in plaats van attack speed en wel hierom:
[afbeelding]
Meningen ?
Waar kan je dat zien per champion? krijg het niet gevonden in de client?Chronos schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:22:
[afbeelding]
Meningen ?
Op zich ging potje 1 prima, maar akali mid is toch net even wat te weinig damage out put...Xeiji schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:17:
[...]
Zelf betrap ik mezelf hier op en vindt het ook jammer. Echter is het frustrerend dat je zoveel tijd investeert en het gewoon niet wil lukken, maar vooral wanneer het "probleem" bij iemand anders ligt. Dan proberen zo veel mogelijk te helpen, maar dat wil ook niet altijd lukken.
Gisteren liep het niet zo lekker toen ik samen met Rendiertje (en co) aan het spelen was. Na 2x faal jungle van mezelf moest ik gewoon stoppen en iets anders gaan doen
dat kan je vinden bij ranked spel en dan op een van de champs die je hebt gebruikt klikkenXevoo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:39:
[...]
Waar kan je dat zien per champion? krijg het niet gevonden in de client?
Weten jullie trouwens waarom Akali generfed wordt?
Ze is natuurlijk wel sterk maar een Garen speelt haar alle kanten weg...
Sowieso Garen... irritante champ, constant spin to crit, kom je dichterbij om wat damage te doen, gaat hij gelijk ronddraaien, loop je weg met minder health dan hem, sowieso niet moeilijk gezien hij nogal tanky is.
Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:46:
Weten jullie trouwens waarom Akali generfed wordt?
Het is een lichte buff.Akali
Base armor increased to 20 from 17
Base health increased to 530 from 510
Fixed a bug where Shadow Dance\'s recharge time wouldn\'t update with new ranks or cooldown reduction until reaching full ammo charges (3)
Fixed a bug where Twilight Shroud was not applying assists properly
Waarom blijven mensen volhouden dat mordekaiser een tank is, in plaats van een zeer high DPS bruiser en anti-carry?
En met tank bedoelen ze, een initiator die de initiate kunnen overleven en toch nuttig zijn.
Ik bouw mordekaiser:
Sorc shoes
Wota
lichbane
deathcap,
de laatste 2 items staan niet vast, vaak wordt het een rylai's sceptre en een abyssal sceptre, maar dat ligt er maar net aan.
En met tank bedoelen ze, een initiator die de initiate kunnen overleven en toch nuttig zijn.
Ik bouw mordekaiser:
Sorc shoes
Wota
lichbane
deathcap,
de laatste 2 items staan niet vast, vaak wordt het een rylai's sceptre en een abyssal sceptre, maar dat ligt er maar net aan.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zou hem eerder tanky dps bouwen.kaluro2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:10:
Waarom blijven mensen volhouden dat mordekaiser een tank is, in plaats van een zeer high DPS bruiser en anti-carry?
Ik bouw mordekaiser:
Sorc shoes
Wota
lichbane
deathcap,
mijn build is dan ook
Sorc shoes
Wota
armor item (wardens mail)
MR item (abyssal scepter)
en dan inderdaad LB/Deathcap.
"Don't let your dreams be memes"
Lichbane scaled té goed met zijn Q om niet te gebruiken. Zonder lichbane heeft hij gewoon geen impact.Wootlock schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:22:
[...]
Zou hem eerder tanky dps bouwen.
mijn build is dan ook
Sorc shoes
Wota
armor item (wardens mail)
MR item (abyssal scepter)
en dan inderdaad LB/Deathcap.
Wat is het nut van een morde in een teamfight wanneer hij geen DPS heeft
Lichbane zorgt ook voor een +MS%, wat erg handig is aangezien je zonder CC zit (tot/tenzij je rylai bouwt).
Dit is mid-game essentieel, anders blijf je useless tot end-game. Waarom zou je hem tanky bouwen als hij geen CC heeft en geen damage output? Je kan ook niemand snipen omdat je geen damage doet.
Waarom zouden ze een mordekaiser focussen die alleen tanky items heeft en 0 DPS output?
Op 2000+ elo wordt hij nog vaak met lichbane/deathcap combi gebouwd. Waarom? Omdat morde standaard al tanky traits heeft, hoe meer damage hij doet, hoe eerder/sneller/meer zijn shield bijvult, hoe meer EHP je hebt. Daarom is hij ook een follow-up initiator, omdat hij simpelweg smelt tegen teveel CC.
Morde moet een target snipen, dat is zijn doel. En lekkere aoe damage dishen, terwijl zijn shield buffered.
Hoe meer damage, hoe meer tankiness.
Een morde zonder DPS kan geen targets snipen en verliest zijn niche markt. Hij heeft geen CC dus voegt niks anders toe aan teamfights dan DPS(en een ghost).
[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 18-04-2012 11:31 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Hmm ga ik dan maar eens proberen om een lichbane op em te nemen..kaluro2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:29:
[...]
Lichbane scaled té goed met zijn Q om niet te gebruiken. Zonder lichbane heeft hij gewoon geen impact.
Wat is het nut van een morde in een teamfight wanneer hij geen DPS heeftzonder lichbane hou je ook 1v1 problemen, je krijgt ze nooit op tijd dood.
Lichbane zorgt ook voor een +MS%, wat erg handig is aangezien je zonder CC zit (tot/tenzij je rylai bouwt).
Dit is mid-game essentieel, anders blijf je useless tot end-game. Waarom zou je hem tanky bouwen als hij geen CC heeft en geen damage output? Je kan ook niemand snipen omdat je geen damage doet.
Waarom zouden ze een mordekaiser focussen die alleen tanky items heeft en 0 DPS output?
Op 2000+ elo wordt hij nog vaak met lichbane/deathcap combi gebouwd. Waarom? Omdat morde standaard al tanky traits heeft, hoe meer damage hij doet, hoe eerder/sneller/meer zijn shield bijvult, hoe meer EHP je hebt. Daarom is hij ook een follow-up initiator, omdat hij simpelweg smelt tegen teveel CC.
Morde moet een target snipen, dat is zijn doel. En lekkere aoe damage dishen, terwijl zijn shield buffered.
Hoe meer damage, hoe meer tankiness.
Een morde zonder DPS kan geen targets snipen en verliest zijn niche markt. Hij heeft geen CC dus voegt niks anders toe aan teamfights dan DPS(en een ghost).
Ik build meestal eerst hextech revolver, abyssal scepter, deathcap, rylai's, GA en als ik nog plek over heb gebruik ik dit voor wards..
Om even terug te komen op het onderwep over de 10k referals:
http://twitter.com/#!/Totalbiscuit/status/192284021139587072
Totalbiscuit is het al gelukt!
die heeft gewoon niets te doen ofzo?Gideon_92 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:49:
telkens nieuw char maken, tot lvl 5 spelen
dat 10.000 keer xD
Totalbiscuit is een erg bekende game commentator. Hij heeft erg veel mensen aan het spel geholpen aangezien hij zelf ook een grote LoL fan was. Zo heeft hij dus ook zijn 10K referrals gekregen.Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:53:
[...]
die heeft gewoon niets te doen ofzo?
telkens nieuw char maken, tot lvl 5 spelen
dat 10.000 keer xD
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ja maar hij zal toch ook een redelijk deel zelf hebben aangemaakt en tot lvl 5 gespeeld hebben of denk je dat niet?Intruder schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:55:
[...]
Totalbiscuit is een erg bekende game commentator. Hij heeft erg veel mensen aan het spel geholpen aangezien hij zelf ook een grote LoL fan was. Zo heeft hij dus ook zijn 10K referrals gekregen.
Dopiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:57:
[...]
Ja maar hij zal toch ook een redelijk deel zelf hebben aangemaakt en tot lvl 5 gespeeld hebben of denk je dat niet?
1219100 viewers
8122 stemmen voor leuk, 474 stemmen voor niet leuk
Alleen die video zegt al heel wat
Echt niet. Hij heeft 1 account en heeft een tijdje lang redelijk intensief gespeeld. Toen werd hij het zat en is hij SC2 gaan doen. Die referal link heeft hij echter laten staan op zijn YT met 600k subs en meer dan 233 miljoen video's afgespeeld. Daar kun je echt wel 10k mensen mee trekken
Kan ik niet kijken xD zit op werk, maar indd dan kom je er wel xDJeffroiscool schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:59:
[...]
[video]
1219100 viewers
8122 stemmen voor leuk, 474 stemmen voor niet leuk
Alleen die video zegt al heel wat
Iedereen een positief KDA kan wel. voor elke Death zijn er potentieel 5 K/A punten te halen. Zeker in team fights gaat het hard, als je maar 1x iedereen raakt heb je potentieel 5 punten verdiend of je ze nou killed of niet.Cloud schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:10:
[...]
Veel spelers zijn blijkbaar te achterlijk om in te zien dat niet elke speler in één game een positieve KDA kán halen (dat is onmogelijk tenzij iedereen op 0/0/0 blijft), noch even afgezien van het feit dat je maar 50% van je games hoort te winnen.
Wat betreft spelen, gisteren weer 4 potten ranked gedaan. 2 winst, 2 verlies. en de potten die ik dan verloor waren weer echt diep triest, troll picks en gewoon over het algemeen slecht spelende spelers. helaas, maar ik geef het niet op al met al is ranked toch nog vele malen beter dan normals waar trolls meer normaal zijn dan normale games en iedereen maar dingen aan het testen is (ikzelf overigens ook)
[ Voor 25% gewijzigd door DrFlash op 18-04-2012 12:11 ]
Verwijderd
Verschil is dat wij het gaan verloten en niet zelf houden.Gideon_92 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:49:
Ik speel bijna elke dag wel een potje of 2+ en het is mij nog nooit gebeurd.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:23:
[...]
Gebeurt redelijk vaak op EU, je went eraan
Kon na anderhalfuur in een ghost game te hebben gezeten weer een nieuw potje beginnen.
Oke met assists erbij kun je creatieve situaties krijgen inderdaad, maar iedereen focust toch op de K/D en niet de A.DrFlash schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:07:
[...]
Iedereen een positief KDA kan wel. voor elke Death zijn er potentieel 5 K/A punten te halen. Zeker in team fights gaat het hard, als je maar 1x iedereen raakt heb je potentieel 5 punten verdiend of je ze nou killed of niet.
Hoe dan ook was mijn punt dat je games verliest en games wint en dat niet iedereen dus altijd positief kan eindigen qua score. Dat is wat veel idioten in-game lijken te missen.
edit:
@hierboven; ik zie ook vrijwel nooit een queue, gister was de queue misschien 10 seconden? Maar dat was voor het eerst sinds lange tijd dat ik hem zag.
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 18-04-2012 12:25 ]
Hoe bedoel je dat precies?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:12:
[...]
Verschil is dat wij het gaan verloten en niet zelf houden.
Verwijderd
Hecarim lijkt me echt een leuke champ, ik jungle normaal niet zo veel maar de preciese plaatsing van de ult, de movement speed, de tactieken tijdens het junglen (zorgen dat q tussen de minion camps active blijft) lijkt me erg leuk
ik ga hem zeker wel proberen
ik ga hem zeker wel proberen
Verwijderd
We zijn wat aan het opzetten om ook de 10k te bereiken op een Lv 5 account, echter word aan het eind de gehele champ incl. trip naar the U S AND A verloot onder de deelnemers.
Dus stel je gaat er 5 maken, heb je al een kans verhouding van 1:2000, en dat is zon 23 miljoen keer meer kans als de loterij winnen xD
Je weet dat het aanmaken van surfs voor die 10k verboden is? en of die smurfs door jouw zelf worden gemaakt of door iemand anders, maar als iemand een 2e account aanmaakt voor de referal, dan is dat tegen de ToS
Verwijderd
Gisteren wat potjes met Rendiertje (eventueel ook andere tweakers wat ik misschien niet in de gaten heb gehad) gespeeld en er zaten toch wel wat leuke potjes bij. Die Akali mid van je was geen succes, daar niet van maar zijn toch wat leuke scenario's geweest.
Vond die groep Nederlanders die de hele tijd tekeer ging tegen ons wel lachen. Heerlijk om dan de trol uit te hangen, ze hapte overal volop in. Prachtig!
Ik zet nog een beetje vraagtekens bij Hecarim, wil hem opzich wel proberen maar dan wacht ik wel tot volgende week. Instant buy gaat voor mij die AD ranged carry worden, dat zijn toch wel mijn champions, heerlijk om te spelen.
Speelde eerst altijd caitlyn/graves, gisteren tristana eens wat potjes achter mekaar gaan spelen en speelt toch wel behoorlijk lekker hoor.
Vond die groep Nederlanders die de hele tijd tekeer ging tegen ons wel lachen. Heerlijk om dan de trol uit te hangen, ze hapte overal volop in. Prachtig!
Ik zet nog een beetje vraagtekens bij Hecarim, wil hem opzich wel proberen maar dan wacht ik wel tot volgende week. Instant buy gaat voor mij die AD ranged carry worden, dat zijn toch wel mijn champions, heerlijk om te spelen.
Speelde eerst altijd caitlyn/graves, gisteren tristana eens wat potjes achter mekaar gaan spelen en speelt toch wel behoorlijk lekker hoor.
Volgens mij niet hoorGropah schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:15:
Je weet dat het aanmaken van surfs voor die 10k verboden is? en of die smurfs door jouw zelf worden gemaakt of door iemand anders, maar als iemand een 2e account aanmaakt voor de referal, dan is dat tegen de ToS
Akali mid is toch net iets te weinig damage output.
Liever een echte Mid hero
riot doet niks aan de lagere refferals dus je kan gewoon 10 smurfs aanmaken zonder problemen
voor de 350 mark etc. zou ik toch wel gaan oppassen
ik ben beetje aan promoten en zit nu op 40 refferals
heb er nog 10 nodig voor mijn grey ww
mensen die willen helpen ?
voor de 350 mark etc. zou ik toch wel gaan oppassen
ik ben beetje aan promoten en zit nu op 40 refferals
heb er nog 10 nodig voor mijn grey ww
mensen die willen helpen ?
[ Voor 10% gewijzigd door badboyqxy op 18-04-2012 13:39 ]
Ahum?Rendiertje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:38:
Akali mid is toch net iets te weinig damage output.
Verwijderd
Wil jou nog wel eens een easy kill met akali zien pakken tegen een Morgana dan. Denk dat je niet ver gaat komen met je Akali. Ben persoonlijk op mid-lane nog nooit dood gegaan door Akali, zij eerder door mij.
Pre-level 6 tegen een agresieve Karthus met max AP runes? Dat is een slechte matchup voor Akali.Intruder schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:39:
[...]
Ahum?normaal als ik akali mid speel heb ik op level 6 een easy kill met 2 stacks op mijn R. Daarvoor kun je het je tegenstander erg moeilijk maken door hem te zonen met je shroud en zo zelf easy last hits te pakken.
Back in de day speelde ik Akali ook gewoon op mid. Ik zie Akali net als Fizz eigenlijk. Dat er matchups te bedenken zijn waarin het minder optimaal is, betekent niet dat het per definitie een slechte positie is natuurlijk
Nja meestal dan heVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Wil jou nog wel eens een easy kill met akali zien pakken tegen een Morgana dan. Denk dat je niet ver gaat komen met je Akali. Ben persoonlijk op mid-lane nog nooit dood gegaan door Akali, zij eerder door mij.
Karthus zn bommetjes zijn goed te ontwijken tenzij je geslowed word. Als dat gebeurd drop ik mijn shroud gewoon. Ik heb al regelmatig als akali mid tegen een karthus gespeeld maar nooit echt moeite meer gehad eerlijk gezecht.Xeiji schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:45:
[...]
Pre-level 6 tegen een agresieve Karthus met max AP runes? Dat is een slechte matchup voor Akali.
Laatste keer dat ik tegen een karthus mid kwam nog 18/1/1 als score gehaald (dat potje was wel een beetje absurt hoor xD) Maar dan nog, die gast had wel 900 wins op zn account.
[ Voor 38% gewijzigd door Intruder op 18-04-2012 13:51 ]
Dit was het verhaal ^^Xeiji schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:45:
[...]
Pre-level 6 tegen een agresieve Karthus met max AP runes? Dat is een slechte matchup voor Akali.
Kon weinig beginnen en niet ALLE lay waste ontwijken
Dit is wat Riot zegt over smurf accounts:
The referral system is intended as a means for dedicated players to earn rewards by inviting new players to enjoy League of Legends. As such, we strongly discourage players from using self-made "smurf" accounts, deceptive posting of referral links, or bots/scripts in order to pursue referral rewards. This is an illegitimate use of the system and is in violation of the League of Legends Terms of Use Code of Conduct which prohibits: "Participating in any action which, in the sole and exclusive judgment of Riot Games, defrauds any other user of the Game..." RAF Rewards based on deceptive activities defrauds legitimate RAF participants who are compliant with our Terms of Use, and we are not obligated to provide referral rewards to players who engage in such activities.
link
The referral system is intended as a means for dedicated players to earn rewards by inviting new players to enjoy League of Legends. As such, we strongly discourage players from using self-made "smurf" accounts, deceptive posting of referral links, or bots/scripts in order to pursue referral rewards. This is an illegitimate use of the system and is in violation of the League of Legends Terms of Use Code of Conduct which prohibits: "Participating in any action which, in the sole and exclusive judgment of Riot Games, defrauds any other user of the Game..." RAF Rewards based on deceptive activities defrauds legitimate RAF participants who are compliant with our Terms of Use, and we are not obligated to provide referral rewards to players who engage in such activities.
link
Ah dat is misschien later toegevoegd en richt zich echt specifiek op de referral rewards inderdaad. Gewone smurf accounts (dus niet specifiek voor referrals) staan ze bij mijn weten nog steeds gewoon toe. 
Overigens wel terecht dat ze er iets tegen doen, hoe moeilijk het ook is.
Overigens wel terecht dat ze er iets tegen doen, hoe moeilijk het ook is.
Verwijderd
Was ook wel te verwachten, indien ze het wel toe zouden staan zijn in principe die awards voor iedereen wel heel erg toegankelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.