http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Als je hem goed build niet hoor..blamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:
ok ik zeg het nog 1 keer: XIN IS SLECHT
xin heeft 0 scaling op zijn skills
Onderbouwblamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:
Xin vind ik persoonlijk een hele leuke champ en hij speelt prima als de lane gepush is en je ganked moeten ze flashen anders kunnen ze het shaken
Haha nog nooit de behoefte gehad ermee te spelen, en heb ik nog steeds nietblamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:

Verder lijkt mundo me idd erg vet om in de jungle te doen, en verder is kijken met welke van mijn champs het nog meer mogelijk is.
League of Legend EUW: Tristanar
ok onderbouwing komt ie dan.Rendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:21:
[...]
Onderbouw![]()
Xin vind ik persoonlijk een hele leuke champ en hij speelt prima als de lane gepush is en je ganked moeten ze flashen anders kunnen ze het shaken
Er was een tijd dat xin zwaar OP was. Toen heeft Riot Xin de grond in generfed. Waardoor xin nu 0,0 scaling heeft op zijn skills hoge cooldowns. hoge mana cost.
Xin is prima te spelen maar gelijk na early game valt xin zo ver af dat tenzij je rete fed bent je voor de rest van de game een useless persoon bent.
Moet je is zoeken op de site die ze ook wel your best friend noemen naar guidesKapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:21:
[...]
Haha nog nooit de behoefte gehad ermee te spelen, en heb ik nog steeds niet
Verder lijkt mundo me idd erg vet om in de jungle te doen, en verder is kijken met welke van mijn champs het nog meer mogelijk is.
Hij moet nodig worden ge-update naar de nieuwe standaard
"Xin is prima te spelen maar gelijk na early game valt xin zo ver af dat tenzij je rete fed bent je voor de rest van de game een useless persoon bent."
nou raak je makkelijk fed met xin tenzij jij of je team erg slecht bent/zijn
en niet te vergeten z'n ult die uitermate usefull is in teamfightsocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:30:
Maar late game met een beetje farm kun je met je gap closer en knock up de carry toch best nog wel goed uitschakelen
phantom dancer is niet eens nodig, hij krijgt zelf al genoeg asRendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:31:
Je doet gapcloser knock-up in no-time met je W + phantom dancer dan doe je als ze op een kluitje staan ulti en echt niet te killen helemaal niet met warmog + atpa's
jup en de meeste mensen nemen op Xin meestal al AS runes dus..c-style schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
[...]
phantom dancer is niet eens nodig, hij krijgt zelf al genoeg as
Ja en uiteraard nog wat dmg items zoals inf. edge en een LWc-style schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:37:
warmog en dan impaler is al bijna genoeg eigenlijk
Dan zou ik zeggen pak lee sinocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:30:
Maar late game met een beetje farm kun je met je gap closer en knock up de carry toch best nog wel goed uitschakelen
srry voor dubbele post
Voor de mensen zonder runesDopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:34:
[...]
jup en de meeste mensen nemen op Xin meestal al AS runes dus..

ja okj
Ik speel hem met mijn level 23Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:40:
[...]
ja okjmaar wordt xin zoveel gespeeld dan als jungler op low lvl?
maar ik gok wel dat jij al runes gebruikt of niet?
Nope not yetDopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:42:
[...]
maar ik gok wel dat jij al runes gebruikt of niet?
Ik zit nog zwaar te twijfelen of ik champs ga halen of runes.
Ga nu sparen voor runes denk ik zo
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor 1 rune page?
reken zo'n 11k-12k IPRendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:43:
[...]
Nope not yet
Full Tier 3 runes rond de 14.000 IP denk ik..Rendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:43:
[...]
Nope not yet
Ong 12K IP per rune page,Rendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:43:
[...]
Nope not yet
De beste beginnende pages is een neutrale AD page en neutrale AP page.
Als ik jou was zou ik zeker voor runes gaan sparen nu dan. Het maakt namelijk zo veel verschil om er mee te spelen.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ja indd.. Ik ben stom geweest er champs van te kopen dus ben nu volop aan het sparen voor m'n runes..Intruder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:45:
[...]
Ong 12K IP per rune page,
Als ik jou was zou ik zeker voor runes gaan sparen nu dan. Het maakt namelijk zo veel verschil om er mee te spelen.
Mensen vertellende mij dat als je level 30 bent en je haalt dan een mikmak vol dat je dan pas het verschil merkt...Intruder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:45:
[...]
Ong 12K IP per rune page,
Als ik top speel kan je er op rekenen dat top bijna continue geward is, en als ik hun toren down krijg staat hun hele top jungle vol met wards op tactische locatiesTimmiewimie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:19:
[...]
De enige rede dat ik support wil spelen in ranked ;]. Elke keer als ik niet als support ga staan er nergens wards. Sowieso speel ik wel een fatsoenlijk alistar support
ADVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:46:
Toevallig een voorbeeld van neutrale ad en ap page?
Reds - Armor pen
Yellows - Armor
Blues - Magic red
Quints - AD
AP
Reds - Magic pen
Yellows - Mana regen/5/level
Blues - AP
Quints - AP/level
Met die 2 pages kun je vrijwel alles spelen. Als je wilt junglen zou ik alleen nog een stel Attack speed runes erbij nemen.
[ Voor 20% gewijzigd door Intruder op 17-04-2012 11:55 ]
Seals: Armor
Glyphs: MR/lvl
Marks: ArPen -> AS voor jungle
Voor AD carry/standaard jungle
[ Voor 21% gewijzigd door Xeiji op 17-04-2012 11:49 ]
Ja indd, eerst ondervond ik hetzelfde probleem dat ik de enigste was die wards neerzette, maar heb meerdere mensen overtuigd dit ook te doen en dit scheelt echt heel veel...Dibs_Razell schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:46:
[...]
Als ik top speel kan je er op rekenen dat top bijna continue geward is, en als ik hun toren down krijg staat hun hele top jungle vol met wards op tactische locatiesVision is echt gigantisch underrated, en ik probeer altijd 2-3 wards in early game en 3-5 wards lategame mee te nemen bij elke b. Zouden meer mensen moeten doen.
heb er ook maar 3 hoor, 1 voor jungle/AD, 1 voor Support en 1 voor APKapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:49:
Vind AD of arpen echt afhankelijk van de speler, hoeveel er ook gerekend word:P eerlijk gezeg nog nooit met AS gespeeld op me AD page, maar zie het sowieso werken voor mijn jungle! Opzich wel jammer dat ik nog geen extra pages heb voor jungle e.d.
Na level 20 kun je tier 3 runes kopen. Ik heb eerder op mijn smurf helemaal geen champions gekocht. Alleen toen ik level 20 werd 2 setjes runes en geloof me. Na level 20 merk je het verschil al hoorRendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:46:
[...]
Mensen vertellende mij dat als je level 30 bent en je haalt dan een mikmak vol dat je dan pas het verschil merkt...
Ik kocht ze wanneer het maar kon, heb je toch gelijk weer even dat voordeel. Lijkt me redelijk logischRendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:51:
En is het handig om te sparen voor bijvoorbeeld 12K en dan in een klap alles halen, of de runes 1 voor 1 te kopen?
Edit: Zie hierboven ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Kapstok! op 17-04-2012 11:52 ]
alles in 1 keer halen maakt het niet cheaper maar wel effectiever
belangrijkste runes die je zoiezo wil hebben zijn mana/lvl regen yellows/ armor yellows/ flat blue mr en mr/level blues
[ Voor 43% gewijzigd door blamauci op 17-04-2012 11:54 ]
nja als je genoeg heb om er een aantal te kopen bijv de arp voor marks zou ik der wel al kopen..Rendiertje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:51:
En is het handig om te sparen voor bijvoorbeeld 12K en dan in een klap alles halen, of de runes 1 voor 1 te kopen?
Waarom AP yellows en blue mana regen? Dan stop je in beide slots secondary runes. Je kunt het beter omdraaien (AP/lvl blue, manaregen yellow), dan heb je in beide primary runes.Intruder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:47:
[...]
AD
Reds - Armor pen
Yellows - Armor
Blues - Magic red
Quints - AD
AP
Reds - Magic pen
Yellows - AP/level
Blues - Mana regen/5/level
Quints - AP
Met die 2 pages kun je vrijwel alles spelen. Als je wilt junglen zou ik alleen nog een stel Attack speed runes erbij nemen.
Vicariously I live while the whole world dies
My badVicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:53:
[...]
Waarom AP yellows en blue mana regen? Dan stop je in beide slots secondary runes. Je kunt het beter omdraaien (AP/lvl blue, manaregen yellow), dan heb je in beide primary runes.
Ga denk ik ook is nieuwe smurf maken en dat ook doen, je speelde dan gewoon met de FTP chams neem ik aan?Intruder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:52:
[...]
Na level 20 kun je tier 3 runes kopen. Ik heb eerder op mijn smurf helemaal geen champions gekocht. Alleen toen ik level 20 werd 2 setjes runes en geloof me. Na level 20 merk je het verschil al hoor. Er zijn gewoon champions die heel erg rune afhankelijk zijn.
Kan me ook geen reden bedenken om niet te warden. Ja het kost wat geld waardoor je technisch gezien wat zwakker staat, maar je krijgt er gigantisch veel mogelijkheden tot ganken en gank-denial mee terug. Early game kan je met 2 wards al bijna heel top beschermen van ganks, kunnen ze vervolgens alleen nog maar lane-bush ganks uitvoeren. Plemp en 3e ward in 1 van de top bushes, en je bent 3 minuten lang 100% beveiligd. voor 225 gold zeker z'n geld dubbel en dwars waard.Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:48:
[...]
Ja indd, eerst ondervond ik hetzelfde probleem dat ik de enigste was die wards neerzette, maar heb meerdere mensen overtuigd dit ook te doen en dit scheelt echt heel veel...
Lategame kan je hun hele top jungle disrupten door de boel te warden. Als je mid/jungler dan ook nog een beetje aanvullend ward @ mid/de eigen jungle, dan kan je zonder zorgen pushen alsof je nog bij de eerste toren bent
Ik speelde idd de f2p champions en had de meeste 450 champions wel gekocht + veigar. Die koste ook maar 1350 en vind ik 1 van de leukere champions om te spelen.Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:54:
[...]
Ga denk ik ook is nieuwe smurf maken en dat ook doen, je speelde dan gewoon met de FTP chams neem ik aan?
Oke bedankt, ik ga er aan beginnen zodra ik wat tijd heb xDIntruder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:56:
[...]
Ik speelde idd de f2p champions en had de meeste 450 champions wel gekocht + veigar. Die koste ook maar 1350 en vind ik 1 van de leukere champions om te spelen.

Domain names can often be a good indicator of a company’s plans. And based on the large of amount of domain registrations and acquisitions recently, it looks like Riot Games is preparing to release a brand new game mode for League of Legends called Supremacy.
Back in late February, another domain blog Rogue Domaining had noted that leagueoflegendssupremacy.com and .net had been privately registered by the internet brand protection company MarkMonitor. While registering two domains may signal nothing more than a company trying to protect its intellectual property, I’ve discovered additional strong hints that Riot Games will be introducing League of Legends: Supremacy in the near future.
First off, Riot Games is a client of MarkMonitor, a firm that over half the fortune 100 rely on for brand protection online. While the key is to be discreet when registering names for yet-to-be-released games, months ahead of its Dominion game mode release, MarkMonitor registered names like leagueoflegendsdominion.com (Whois).
This week, MarkMonitor registered a slew of typos of League of Legends: Supremacy domains including:
Now add to that, Riot Games has apparently acquired the generic domain names Supremacy.com (Whois) and Supremacy.net (Whois), which you can most certainly assume did not go for cheap, dropping hints that League of Legends: Supremacy is definitely on its way. You don’t spend the kind of money it takes to buy generic names like these for defensive purposes unless you have a plan.leageoflegendssupremacy.com
leageoflegendssupremacy.net
leagueoflegendsupremacy.com
leagueoflegendsupremacy.net
leaugeoflegendssupremacy.com
leaugeoflegendssupremacy.net
lolsupramecy.com
lolsupramecy.net
lolsupremecy.com
lolsupremecy.net
lolsupremicy.com
lolsupremicy.net
Days ago, both names transferred from their previous owner to MarkMonitor. The tie-in between Supremacy.com and the other League of Legends names, is that on the same day MarkMonitor registered the typos of leagueoflegends.com and lolsupremacy.com, it also picked up typos of supremacy.com like supramecy.net, supremecy.net, supremicy.com, and supremicy.net.
While nothing is official yet, with all these new domain registrations revealed here in the past week, news of a new game mode seems very close.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Dominion is erg tof, maar helaas vind iedereen het kut en is het niet echt balanced. Helaas. Daarom blijf je maar SR spelen, helaas. Community had het meer kans moeten geven.
Verwijderd
Een jax / warwick en rammus in 1 team betekend game wonGropah schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:39:
Ik weet het niet. Zou tof kunnen worden.
Dominion is erg tof, maar helaas vind iedereen het kut en is het niet echt balanced. Helaas. Daarom blijf je maar SR spelen, helaas. Community had het meer kans moeten geven.
Moet een dominion potje maar niet zo lang duren.Gropah schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:39:
Ik weet het niet. Zou tof kunnen worden.
Ben btw ook benieuwd, als supremacy een game mode is, op welke al bestaande game mode hij lijkt, of dat het gewoon een nieuwe map is voor ipv SR?
Wikipedia: Supremacy (board game)
een soort RISK
[ Voor 6% gewijzigd door ocwil op 17-04-2012 12:49 ]
Hmm zal mij benieuwen hoe ze dat zouden gaan implementeren in LoLocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:48:
eerste google hit op "supremacy map"
Wikipedia: Supremacy (board game)
een soort RISK
Mijn ervaring met dominion is tot nu toe dat bijna iedere game 20+ minuten duurt, en dan regelmatig dichter bij de 30 dan bij de 20 minuten.Gropah schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:41:
20 minuten voor een game LoL is echt niet lang...
Ik vind dominion wel geinig als afwisseling, maar het duurt -voor mij- gewoon te lang voor de game mode, en bijkomend probleem dat ik niemand zo gek krijg dominion in te duiken. (Ook niet zo gek dat men niet wilt, minder ip, minder nuttige ervaring, vage global buffs die je van je game halen qua dmg feel).
[ Voor 14% gewijzigd door atlantisx op 17-04-2012 12:54 ]
dan vind ik juist dingen als search en destroy achtige dingen.
http://www.spacemarine.com/au/forums/topic/9918
http://supcom.wikia.com/wiki/Supremacy
[ Voor 11% gewijzigd door ocwil op 17-04-2012 12:57 ]
Verwijderd
En als ik zoek op supremacy vind ik ditocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:56:
En als ik zoek op "supremacy mode"

Kan je plaatje AUB verwijderen
Iedereen lvl 18 beginnen en dan bepaalde items kunnen kiezen ofzo? XDocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:56:
En als ik zoek op "supremacy mode"
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Haha gekteVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:58:
[...]
En als ik zoek op supremacy vind ik dit
[afbeelding]
Nice gamemod zou wel leuk zijn
Een battle arena zal het waarschijnlijk worden. Dit zie je bijvoorbeeld in de MOBA game Bloodline Champions. Op deze manier kunnen ze nog meer concurreren op het gebied van MOBA's.Nutral schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:01:
Dat lijkt me wel awesome. een soort gamemode waar je steeds een ronde start en je respawned pas nadat de ronde voorbij is. een soort battle royale
Ja dan concurreren ze daar wel meer mee, maar dat gaat dan ten koste van de LoL/Dota speelstijl..Xeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]
Een battle arena zal het waarschijnlijk worden. Dit zie je bijvoorbeeld in de MOBA game Bloodline Champions. Op deze manier kunnen ze nog meer concurreren op het gebied van MOBA's.
Dudeblamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:59:
vind hem nie grappig outcast
Zoiets mis ik nog wel eigenlijk. Ik snap sowieso niet dat Riot een aantal versimpelde game modi erin stopt. ARAM bijvoorbeeld kan prima op de new-player map gespeeld worden (met wat minor tweaks), en zo zijn er nog wel een paar.Xeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]
Een battle arena zal het waarschijnlijk worden. Dit zie je bijvoorbeeld in de MOBA game Bloodline Champions. Op deze manier kunnen ze nog meer concurreren op het gebied van MOBA's.
Ik vind het in ieder geval een goede ontwikkeling. Helaas zullen er wel weer tonnen mensen zijn die zullen gaan zeuren dat Riot alleen geld eruit probeert te slaan of zo...
Surfin' paradise!
Hoe gaat het dan ten koste van de Dota-stijl MOBA? Summoners Rift gaat niet weg en het formaat wordt niet aangepast. Er wordt alleen een extra map toegevoegd voor wat verandering, voor de liefhebbers en vooral om mensen van andere games aan te trekken.Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:25:
[...]
Ja dan concurreren ze daar wel meer mee, maar dat gaat dan ten koste van de LoL/Dota speelstijl..
Vergeet niet dat Riot een commerciëel bedrijf is, ze willen winst maken. Meer zieltjes, meer winst.
Ja daar heb je ook gelijk in.Xeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:32:
[...]
Hoe gaat het dan ten koste van de Dota-stijl MOBA? Summoners Rift gaat niet weg en het formaat wordt niet aangepast. Er wordt alleen een extra map toegevoegd voor wat verandering, voor de liefhebbers en vooral om mensen van andere games aan te trekken.
Vergeet niet dat Riot een commerciëel bedrijf is, ze willen winst maken. Meer zieltjes, meer winst.
Met een standaard ARAM of ARAB mode kunnen ze zo makkelijk een quick win maken. Snap nog steeds neit dat ze dat niet hebben ingevoerd.Xeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:32:
[...]
Verwijderd
Ach van een beetje racisme is niemand ooit aan doodgegaan.blamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:59:
Gek eigenlijk.Vicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:37:
[...]
Met een standaard ARAM of ARAB mode kunnen ze zo makkelijk een quick win maken. Snap nog steeds neit dat ze dat niet hebben ingevoerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 13:40 ]
Verwijderd
En dan in het midden 2 buffs (blu en red) ofzo?Vicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:37:
[...]
Met een standaard ARAM of ARAB mode kunnen ze zo makkelijk een quick win maken. Snap nog steeds neit dat ze dat niet hebben ingevoerd.
Volgens mij kan het nooit echt gelijk zijn, maar krijg je wel totaal nieuw speelstijl
Het is niet op een andere engine, maar er zijn inderdaad heel veel dingen in de map zelf geprogrammeerd waardoor aanpassen voor ARAM net zoveel moeite is als een nieuwe map maken, schijnt het. Maar hoe moeilijk is het nou om 1 lane te maken met een aantal torens en 1 nexi aan het einde van beide kanten van de lane... Zou je toch wel in een weekje kunnen maken en je doet er de community een groot plezier mee. Zou het dan ook erg tof vinden als dit ooit nog eens er in komt en liever eerder dan supremacy.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:39:
Ooit ergens gelezen dat de new summoners map op een andere engine is geprogrammeerd en dus niet makkelijk geschikt gemaakt kan worden voor multiplayer ofzo..
Op wat voor engine draait LoL eigenlijk? Ik heb het idee dat het echt een verouderde, slecht geprogrammeerde engine is. Ik bedoel dat niet zozeer instabiliteit, maar de graphics zijn nou niet bepaald bijzonder, het is maar 1 map, maar de laadtijden zijn zo ontzettend lang voor wat je krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:39:
Ooit ergens gelezen dat de new summoners map op een andere engine is geprogrammeerd en dus niet makkelijk geschikt gemaakt kan worden voor multiplayer ofzo..
Iemand een beeld hiervan? Of heeft het te maken met dat heel veel serverside gebeurd o.i.d?
In feite is een battle arena ARAM/ARAB (met misschien maar 3 rondes -> 2x ace is dan een win). Omdat er met de huidige ARAM/ARAB regels veel wijzigingen zouden komen aan de in ARAM/ARAB gebruikte mappen, is het slimmer om een nieuwe map te maken.Vicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:37:
[...]
Waarom een nieuwe map? Vernieuwing en mensen zouden gaan klagen dat het huidige ARAM/ARAB formaat niet klopt (e.g. verschillende regels per host) in de nieuwe map. Naar mijn idee zullen ze ARAM/ARAB met rust laten om "het slapende monster" niet wakker te maken.
Als de mappen herbruikt zouden worden krijg je hetzelfde effect als in WoW (Cata). Mensen gaan zeuren dat er niets nieuws is en alleen maar onderdelen herbruikt worden. Onderdelen die ze al gezien hebben.
De game-engine zelf is volgens mij home-made, maar de client is gemaakt met Adobe AIRNavi schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:45:
[...]
Op wat voor engine draait LoL eigenlijk? Ik heb het idee dat het echt een verouderde, slecht geprogrammeerde engine is. Ik bedoel dat niet zozeer instabiliteit, maar de graphics zijn nou niet bepaald bijzonder, het is maar 1 map, maar de laadtijden zijn zo ontzettend lang voor wat je krijgt.
Iemand een beeld hiervan? Of heeft het te maken met dat heel veel serverside gebeurd o.i.d?

edit:
gevonden
Op die pagina is een red post waarbij wordt gezegd dat het hun eigen engine is.
[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 17-04-2012 13:52 ]
Dacht dat dat WC3 was toch?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:51:
Dota engine
Dota is maar een mod op WC3
again the link
Dota 2 draait namelijk gewoon op de Valve engine.
Wikipedia: League of LegendsThe idea of a spiritual successor to Defense of the Ancients that would be its own stand-alone game with its own engine
Er worden wel Dota (WC3) textures gebruikt, niet de exacte engine.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:51:
Dota engine
Er zijn veel verschillende regels voor ARAM/ARAB. Er zijn zelfs verschillende regels in de EU en US. Daar wil je gewoon niet aan beginnen. Je kunt beter je eigen versie ervan maken en de regels vast leggen.Vicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:51:
Al maken ze geen nieuwe map en zetten ze het er puur als game mode bij net als dominion en normal zodat je niet hoeft te kutviolen in die custom games. Denk dat het nog verdomd veel gespeeld gaat worden.
Welke verschillende varianten heb je dan allemaal? Ik ken alleen forced random, alleen mid lane, no recall or walkback. Geen rivir(bushes).Xeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:58:
[...]
Er zijn veel verschillende regels voor ARAM/ARAB. Er zijn zelfs verschillende regels in de EU en US. Daar wil je gewoon niet aan beginnen. Je kunt beter je eigen versie ervan maken en de regels vast leggen.
Verwijderd
JepDopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:01:
Ik heb gehoord dat DOTA moeilijker is dan LoL is dat waar?
http://www.wix.com/aramnation/unite#!aram-rulesGropah schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:00:
[...]
Welke verschillende varianten heb je dan allemaal? Ik ken alleen forced random, alleen mid lane, no recall or walkback. Geen rivir(bushes).
Hier zijn de meeste te vinden.
wat is er precies anders aan? want heb al eens filmpjes van gekeken alleen snapte ik er niet veel van
Verwijderd
Nouja, eigenlijk alles. Buiten het feit dat het een game is met 3 lanes en turrets en een "nexus" werkt eigenlijk alles net anders. Een aantal verschillen:Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:04:
[...]
wat is er precies anders aan? want heb al eens filmpjes van gekeken alleen snapte ik er niet veel van
- Geen summoner spells
- Geen recall knop
- Lasthitten is moeilijker
- Je verliest gold als je dood gaat
- Je kunt minder spammen (abilitys kosten veel meer mana met hogere cooldown)
- Items zijn duur
- Map is groter
- Jungle is "vrijer" (je kunt zelf bomen kappen om een pad te maken zeg maar)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:08:
[...]
Nouja, eigenlijk alles. Buiten het feit dat het een game is met 3 lanes en turrets en een "nexus" werkt eigenlijk alles net anders. Een aantal verschillen:
- Geen summoner spells
- Geen recall knop
- Lasthitten is moeilijker
- Je verliest gold als je dood gaat
- Je kunt minder spammen (abilitys kosten veel meer mana met hogere cooldown)
- Items zijn duur
- Map is groter
- Jungle is "vrijer" (je kunt zelf bomen kappen om een pad te maken zeg maar)
Hmmz, vind de NA versie eigenlijk het beste. Als iemand kan suiciden dan heb je als team iets verkeerd gedaan en wordt je dus op die manier bestraft. Geen gold/xp voor de kill, maar de tegenstander wordt wel sterkerXeiji schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:03:
[...]
http://www.wix.com/aramnation/unite#!aram-rules
Hier zijn de meeste te vinden.
Ik met Sona:
1. charm + 2 wards + 2 Mana pots
2. Philosopher's Stone
3. boots
4. Heart of gold
5. Shurelya's Reverie
6. Merc. Treads
7. Will of the Ancients
8. Randuin's Omen
9. Wat er nog over is
Verwijderd
jeezes.. het is maar een plaatje ... (mensen van vandaag & hun lange tenen)blamauci schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:59:
Heb dota eens een kans gegeven. Echt niks voor mij
Na mijn 2 GP/10 items ga ik voor Aegis of Legion voor de aura en dan pas Shurelya'sDopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:26:
Hoe builden jullie allemaal een support char?
Ik met Sona:
2. Philosopher's Stone
3. boots
4. Heart of gold
5. Shurelya's Reverie
6. Merc. Treads
7. Will of the Ancients
8. Randuin's Omen
9. Wat er nog over is
Dit doe ik vaak met Janna/Soraka in ieder geval
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
owja die Aegis was ik nog vergeten.. thuis hebk dat allemaal opgeschreven, maar zit nu op werk dus kan ook niet kijken hoe de items ook allemaal hetenNidhiki schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:28:
[...]
Na mijn 2 GP/10 items ga ik voor Aegis of Legion voor de aura en dan pas Shurelya's
Dit doe ik vaak met Janna/Soraka in ieder geval
WOTA zou ik niet bouwen, waarschijnlijk is het alleen een klein benefit voor de AP carry, want Sona zelf scaled slecht met AP. Kan je nog beter Zeke's bouwen (zou ik ook niet doen) om je AD carry en bruiser te buffen. Meer wards kopen is een optie, of werken aan je eigen survivability (randuin).Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:26:
Hoe builden jullie allemaal een support char?
Ik met Sona:
2. Philosopher's Stone
3. boots
4. Heart of gold
5. Shurelya's Reverie
6. Merc. Treads
7. Will of the Ancients
8. Randuin's Omen
9. Wat er nog over is
Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel games speel die verder komen dan 6., soms koop ik ook nog een Kage's,die kun je dan weer upgraden naar DFG, wat nuttig kan zijn tegen heavy tanks.
Dit topic is gesloten.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.