Meer mensen problemen gehad gisteren met de spelers waar je mee opgeschept werd met solo Q?
Ben weer eens -100 elo gegaan, waarvan ik 1 game niet goed gespeeld heb -_-'
Game 1: Spanjaarden, geen enkel woord engels, laat staan teamplay, had perm gank op top, gelukkig door hun gierigheid 2 maal een double kill gehad, maar wel 60 cs achterstand, laten we het niet hebben over hun score.
Game 2: Flame, Flame, Flame, Flame, Flame, Flame, report top, he didn't help. Dusss ik moet in teleporten als je 2v5 doet in enemy jungle, seems legit! (4x dit)
Game 3: Troller game, ik wou shaco jungle (had firstpick), afk random pick: amumu met smite... Dusss okeee, iedereen mee ingestemd dat ik mid ga met shaco. Boem afk pick Ahri, Boem afk pick Brand. En dan boos worden op mij dat ik Shaco had gepakt en ik zou maar als ' supporter ' moeten gaan dienen.
Uiteindelijk toch nog lekker gespeeld, maar goed de amumu was s'werelds slechtste amumu en heeft de game aardig verneukt op alle mogelijke manieren.
Game 4: Ik stond 2-3-3 @ 7 minuten, ik was aan het feeden?! Dus premade bott ging AFK, weer een loss.
Game 5: Mid lane 0-11 in 15 minuten, en niet aan 1 persoon, maar verspreid over alle lanes, dus alle lanes achterstand.
Game 6: Ik vrij snel 7-0, boem 2 afk omdat jungler flamede, game loss.
DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS zo raak je elo kwijt, en ja 1 game was deels mijn schuld, werd simpelweg erg vroeg geraped door 3 man onder toren

Niet leuk om een singed voor je te hebben die toren tankt.
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2012 09:48
. Reden: typo ]