[PC] League of Legends - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 91 Laatste
Acties:
  • 175.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
je hebt eigelijk runes alleen nodgi als je jungle wilt spelen of support of tank de andere rollen zijn nog wel zonder runes te vervullen maar runes maken het wel amkkelijker
speel maar is zonder masteries en merk het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:11:
je hebt eigelijk runes alleen nodgi als je jungle wilt spelen of support of tank de andere rollen zijn nog wel zonder runes te vervullen maar runes maken het wel amkkelijker
speel maar is zonder masteries en merk het verschil
Alle rollen zijn zonder te vervullen. Kun je ook uitleggen waarom tanks en supports geen runes nodig hebben? Of minder nodig hebben? Klinkt als een hoop nonsens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
ik zeg de rest juist wel, voor een carry kun je opzich nog wel spelen zonder je armour pen runes etc.
maar voor een support is de gold per sec rune bijv. wel crusiaal, voor een jungler kom je zonder runes veel te traag door de jungle heen waardoor je eigelijk nutteloos bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
badboyqxy schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:18:
ik zeg de rest juist wel, voor een carry kun je opzich nog wel spelen zonder je armour pen runes etc.
maar voor een support is de gold per sec rune bijv. wel crusiaal, voor een jungler kom je zonder runes veel te traag door de jungle heen waardoor je eigelijk nutteloos bent
Supports konden tot enkele patches geleden nochtans perfect werken zonder g/10 runes.
Een AD carry zonder armor heeft geen enkele kans in de lane, no doubt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Support met gp/10 is toch een heel stuk fijner als een support zonder. Ik ben denk na de invoering van GP/10 runes echt support gaan spelen en het leuk gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:25:
Een Support met gp/10 is toch een heel stuk fijner als een support zonder. Ik ben denk na de invoering van GP/10 runes echt support gaan spelen en het leuk gaan vinden.
Ik speel altijd een wat tanky'er/baitier support. ipv lucidity boots merc treads en om dat goed te maken plus een voordeel early game heb ik flat cdr quints en glyphs.
En om het gemis van gp/5 quints goed te maken koop ik 3 gp/10's en wacht ik erg lang voordat ik ze upgrade. Shurelya's hoeft ook niet zo nodig vanwege de cdr quints/glyphs.

Anyways: NEW PERSONAL BEST *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/31vM3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

gratz!, ik haal hopelijk binnenkort ook de 1500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Nog geen level 20 maar wel spijt dat ik tier 2 runes heb gekocht van IP. Had het beter kunnen bewaren tot na level 20. Champs ook van IP gekocht maar dat doe ik ook niet meer. Moet toch echt redelijk wat punten hebben voor een runepage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
spookz0r schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
Nog geen level 20 maar wel spijt dat ik tier 2 runes heb gekocht van IP. Had het beter kunnen bewaren tot na level 20. Champs ook van IP gekocht maar dat doe ik ook niet meer. Moet toch echt redelijk wat punten hebben voor een runepage...
je kan ze altijd samenvoegen en dan heb je ook kans om quicties te krijgen van 2000 per stuk
beetje geluk hebben, nadeel je krijgt van alles wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ga dus echt geen RP kopen, dus mjin champions moet ik wel met behulp van IP unlocken.

Ikzelf heb helaas ook aardig wat runes gekocht, en ben nog geen level 20. Ik zit nu op level 14 geloof ik, met ongeveer 4.5k IP. Het duurt dus nog wel even eerdat ik level 20 ben, en ik hoop tegen die tijd genoeg IP te hebben voor een rune page (of ik spaar door voor level 30, wat overigens nog veel langer gaat duren..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Want het is tenslotte schandalig een tientje over te maken voor een spel wat je tientallen uren speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat zeg ik dan dus weer niet. Ik zeg gewoon dat ik dat dus echt niet ga doen, of iemand het nou schandalig vind of niet. Hierdoor wordt het echter wel een stukje lastiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:25
Navi schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:19:
Want het is tenslotte schandalig een tientje over te maken voor een spel wat je tientallen uren speelt?
Ja, want een spel in een winkel kost ook echt geen 50 euro zonder uitbreiding pakketten.!
Pimorez schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:25:
Dat zeg ik dan dus weer niet. Ik zeg gewoon dat ik dat dus echt niet ga doen, of iemand het nou schandalig vind of niet. Hierdoor wordt het echter wel een stukje lastiger..
Ik geef je opzich wel gelijk. Het is een f2p game en je kan er ook een hoop plezier aan hebben zonder dat je er geld insteekt. Alleen vind ik het zelf een stuk makkelijker gaan sinds dat ik er wat geld in heb gestoken en een paar champions en wat skins (dat helpt dan niet maar het is gewoon leuk) van heb gekocht.

[ Voor 50% gewijzigd door Gideon_92 op 16-04-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:25
Galio
Morgana
Dr.Mundo
Viktor
Poppy
Skarner
Alistar
Kogmaw
Teemo
Heimerdinger

de free champ rotation van volgende week

(sorry voor dubbelpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
hmm jammer heb ze allemaal al behalve morgana..
Dan morgana maar uitproberen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik speel lol heel veel, en heb het eerste jaar ook niet rp gekocht, pas toen ik ranked ging heb ik met 50 euro 2 champ packs gekocht.

Daarna heb ik nog 20 runepages erbij gehaald, waardoor ik nu 100 euro aan riot heb uitgegeven en bijna alle content heb, volgens mij mis ik nog 8 champs, die ik toch niet speel(wel allemaal 6300 ip).

na 3000 games heb ik nu bijna alle runes en champs met ip unlocked. Ik heb ook geen reden om nog rp te kopen los van skins. Ik ga niet die laatste 8 champs met rp halen, omdat ik dan niks meer met mijn ip kan cD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
dacht dat je max iets van 10 rune pages kon hebben
http://na.leagueoflegends.com/news/rune-page-cap-rises-20
het is inderdaad verhoogt

[ Voor 49% gewijzigd door badboyqxy op 16-04-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
20 pages is echt wel nice, zodat je voor elke rol 4 pages kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baristo schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:49:
20 pages is echt wel nice, zodat je voor elke rol 4 pages kan hebben
Minus karakter-specifieke paginas natuurlijk (Ryze, Akali)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rune pages heb je nooit genoeg (evenals runes xD)
Ik heb voor AP alleen al drie pages. apparte voor ryze en yorick, standaard AD, solo top voor teemo etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
is er eigelijk een beperking van de masteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximaal 10 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:07
Ik snap de hele fuss over die gp/10 runes niet helemaal. Ik speel normaal nooit support maar wil het is gaan proberen. Maar als ik even reken krijg je dus 3gp per 10 secs binnen met quints. Dat is dus 18 gp per minuut. En even uitgaande van een potje van 50 mins zit je dan op 810 aan het eind van een potje. Dan hebben we het toch over niks? Om daar nu je quints voor op te offeren. Of zie ik dat nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
3 * 6 = 18 gold per min
18 * 50 = 900gold per game exstra

75(ward kosten)/18(exstra gold per minute) = 4.16
dus elke 4 minuten en ca. 12 seconden heb je een gratis ward

vergeet niet dat je als support eigelijk niet farmed en je wel items nodig hebt

[ Voor 56% gewijzigd door badboyqxy op 16-04-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craven schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:14:
Ik snap de hele fuss over die gp/10 runes niet helemaal. Ik speel normaal nooit support maar wil het is gaan proberen. Maar als ik even reken krijg je dus 3gp per 10 secs binnen met quints. Dat is dus 18 gp per minuut. En even uitgaande van een potje van 50 mins zit je dan op 810 aan het eind van een potje. Dan hebben we het toch over niks? Om daar nu je quints voor op te offeren. Of zie ik dat nu verkeerd?
Ik neem ook liever Armor Quints oid op mn supports. alleen als je van te voren al weet dat het een passive farmlane wordt zou ik misschien gp/10 quints nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
site bekeken maar haal er niet veel uit. Bedoelen ze zoals er staat in de opmerkingen een nieuwe map of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En wat houd het in. Pas dan wordt het intressant. Nu kan het ook gewoon protection van IP zijn. Vaak registreren ze dit soort spul al eeuwen voor de release en voor duidelijk is of het wel gereleased gaat worden. Dit om te voorkomen dat ze het later terug moeten kopen voor teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Naar het schijnt hebben ze ook supremacy.com en supremacy.net (waarschijnlijk dure domeinen) gekocht, waardoor af te leiden is dat het serieus is.
Ik had gehoopt dat iemand met wat meer ervaring kon gokken wat supremacy modus doet in andere games? :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik denk misschien dat ze het normal/ranked idee om gaan gooien in iets anders. Duo que's werken niet lekker met solo que's en het is over het algemeen gewoon niet leuk om ranked te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craven schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:14:
Samen met 2 Gold/time items, Quints en Masteries kom je op ongeveer 3.6k extra Gold per game uit. En 800 extra is aardig wat voor een support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, de quints geven aardig wat gp10, al gebruik ik zelf de seals niet, omdat je er gewoon ongelovelijk veel armor voor krijgt. Daarmee overleef je in lane.

En ik heb de 1500 gehaald! heb wel het gevoel dat ik aan het verbeteren ben, mijn positioning en laning als ad carry word beter en als ik verlies heb ik ook een idee van wat ik beter kan doen. Een maandje terug kon ik nog niet zo goed traden maar dat gaat nu echt veel beter. En het helpt ook om de juiste beslissingen te maken :).
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/1503.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ik sta sinds gister weer onder de 1200. Met een 0/9/2 blitz die hun AD carry vanaf het begin heeft lopen feeden is het knap lastig om nog te winnen. Stond zelf als Maokai jungle na een tijdje op 3/1/4, maar lategame was er geen houden meer aan. We konden het nog even rekken omdat zij een domme baron-poging deden die ik geward had (4v1 trade voor ons), maar de fight daarna werden we zo gruwelijk hard ingemaakt dat we maar surrenderden.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:07
Het telt idd wel op met die gp/10 quints. Ik probeer ze wel zodra ik een nieuwe runepage heb. Zo duur zijn ze toch niet. Support is gewoon niet echt mijn stijl. Ik ben nogal suicidal :P.

Weet iemand trouwens wat de andere partij ervan ziet als je iemand ignored of verwijderd uit je buddy list? Kan hij je totaal niet meer online zien bij het ignoren?

[ Voor 36% gewijzigd door Craven op 17-04-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
@ Craven

Volgens mij zien ze je gewoon niet meer online, altijd als offline denk ik..

Nja een agressive support kan wel hoor.. Met Sona speel ik ook best agressive, je moet dan
wel een goeie last hit minion carry hebben die goeie dmg doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
GP10 Quints zijn idd heerlijk. Ik speel eigenlijk altijd met deze runes ook al zijn de Magic Resist runes discutabel:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/q2o3

En dan de volgende masteries:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/q2on

Ben er alleen niet zeker van welke experience mastery beter is om te nemen. De extra gold wil ik iig zeker hebben om meer wards te kunnen kopen :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen problemen gehad gisteren met de spelers waar je mee opgeschept werd met solo Q?
Ben weer eens -100 elo gegaan, waarvan ik 1 game niet goed gespeeld heb -_-'
Game 1: Spanjaarden, geen enkel woord engels, laat staan teamplay, had perm gank op top, gelukkig door hun gierigheid 2 maal een double kill gehad, maar wel 60 cs achterstand, laten we het niet hebben over hun score.
Game 2: Flame, Flame, Flame, Flame, Flame, Flame, report top, he didn't help. Dusss ik moet in teleporten als je 2v5 doet in enemy jungle, seems legit! (4x dit)
Game 3: Troller game, ik wou shaco jungle (had firstpick), afk random pick: amumu met smite... Dusss okeee, iedereen mee ingestemd dat ik mid ga met shaco. Boem afk pick Ahri, Boem afk pick Brand. En dan boos worden op mij dat ik Shaco had gepakt en ik zou maar als ' supporter ' moeten gaan dienen.
Uiteindelijk toch nog lekker gespeeld, maar goed de amumu was s'werelds slechtste amumu en heeft de game aardig verneukt op alle mogelijke manieren.
Game 4: Ik stond 2-3-3 @ 7 minuten, ik was aan het feeden?! Dus premade bott ging AFK, weer een loss.
Game 5: Mid lane 0-11 in 15 minuten, en niet aan 1 persoon, maar verspreid over alle lanes, dus alle lanes achterstand.
Game 6: Ik vrij snel 7-0, boem 2 afk omdat jungler flamede, game loss.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS zo raak je elo kwijt, en ja 1 game was deels mijn schuld, werd simpelweg erg vroeg geraped door 3 man onder toren :-( Niet leuk om een singed voor je te hebben die toren tankt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 09:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
@Jeffro: Voor de masteries zou ik eerder gaan voor dat beetje extra armor ipv magic reist ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 17-04-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:45:
@Jeffro: Voor de masteries zou ik eerder gaan voor dat beetje extra armor ipv magic reist ;)
Ja klopt, hier switch ik regelmatig tussen afhankelijk van mijn lane :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Mwah, voor elke troll game staat er een game tegenover waar je team hard carried. Ik heb genoeg games gewonnen puur door bijvoorbeeld als kennen geen kills te halen maar wel heel veel stuns te plaatsen. Als ik dan weer 50/100 elo zak win ik ineens zo hard dat ik weer vrij snel omhoog kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:48:
Mwah, voor elke troll game staat er een game tegenover waar je team hard carried. Ik heb genoeg games gewonnen puur door bijvoorbeeld als kennen geen kills te halen maar wel heel veel stuns te plaatsen. Als ik dan weer 50/100 elo zak win ik ineens zo hard dat ik weer vrij snel omhoog kom.
Het is frustrerend dat de game bepaald word door anderen, ik behoor niet op 1243 elo.
Hoop snel op nieuw season -_- nieuwe start. Zelfs overwogen om een complete account whipe aan te vragen op account pruchases na eventueel tegen betaling, hier edde 10 euro, ik begin wel weer lv 1, maar laat me purchases houden.

Edit:
Had ook ergens gelezen op het LoL Forum (kan nu ff niet linken, @ work, geblokkeerd) dat als je een ander account hebt/ had met betere stats/ elo dat je andere account geblanceerd word met mindere spelers om het te balanceren... Dat is natuurlijk dikke vette onzin toch? Iemand ervaring/ bevesting hier mee/ van?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Nutral schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:48:
Het probleem is dat ook dit niet 100% zeker is.

Je hebt 50% kans om te verliezen en er zijn veel te veel verschillende factoren die hier mee te maken heeft.
Ik zeg niet dat je niet kan carry'en maar soms is het gewoon ongelooflijk moeilijk als het andere team mensen heeft van dezelfde skill waarvan er 1 toch beter is als een ander in je team waardoor je uiteindeijk toch verliest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Achjah soms gaat het goed soms gaat het slecht, vaak als ik 2 games gelijk verlies gaat het de rest van de dag ook wel slechter.Gaat laatste tijd wel wat beter, Ben in 2 weken, of 2.5 week van ongeveer 30 negatief naar nog maar 8 gegaan, dus gaat wel redelijk op moment :) Hopen natuurlijk dat dit doorzet :o

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ja, maar jij kunt die persoon ook zijn.
Als je op je eigen elo zit zul je zien dat je even veel wint als verliest. Er zitten dan wel schommelingen in. Als je echt grote schommelingen hebt speel je waarschijnlijk niet constant genoeg.

het kan natuurlijk ook dat je niet de champions speelt waar je goed mee bent, ik speel nooit morgana of shen ook al heb ik ze wel. Omdat ik gewoon veel beter ben met andere champions. Daarnaast is farmen (cs) super belangrijk en als je team champions hebt en kills aan je team geeft zal je zelf misschien niet snowballen, maar je team wel.

Ach ja, uiteindelijk komt het er op neer dat je gewoon jezelf moet blijven verbeteren en dan kom je garandeerd hoger in elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ligt het dan aan mij maar waarom zoek je dan geen vast team waarmee je ranked speelt..
Dan weet je wat je aan elkaar hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:51:
[...]

Het probleem is dat ook dit niet 100% zeker is.

Je hebt 50% kans om te verliezen en er zijn veel te veel verschillende factoren die hier mee te maken heeft.
Ik zeg niet dat je niet kan carry'en maar soms is het gewoon ongelooflijk moeilijk als het andere team mensen heeft van dezelfde skill waarvan er 1 toch beter is als een ander in je team waardoor je uiteindeijk toch verliest :/
Ik speel ranked op 2 servers om een beter idee te hebben wat mijn elo is. En dit zit dus tussen de 1400-1600.

Ben het niet eens dat mensen dus voor hun gevoel niet op de elo zitten waar ze horen. Als je er niet uit kan komen, dan hoor je er in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:58:
Ligt het dan aan mij maar waarom zoek je dan geen vast team waarmee je ranked speelt..
Dat proberen wij nu ook, maar niveau zit bij ons wel wat verschil in, en als wij tegen andere full premades komen zien we toch wel vaker dat onze communicatie neit super is :+
Gelukkig alleen maar drafts gedaan en geen ranked, was niet goed gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:58:
Dat is nog vrij moeilijk, zo hebben we op The Party gespeeld tegen diverse teams (Ook tegen LowLandLions).
Ik maakte hun top ernstig hard af, en ze waren toch echt allemaal 2k tot 2.3k elo.
Onze bott stond 1-17 ofzo en onze mid deed het ook niet al te best.
Op stream werd nog ff duidelijk gemaakt dat de top lanes van team zouden moeten wisselen -_-'

Geen enkel moment ben ik waardeloos geweest voor het team, had altijd vision. over mijn jungle en river, ganken was onmogelijk.
Bott en mid daar in tegen, geen enkele ward.

Voor een serieus team ben ik wel in.
Drunkendemon vind mij KEIGOEIE top laner :D <3 :>

Edit:
Drunkendemon deed het ook goed tegen LLL, ondanks hij 824 elo is, elo zegt dus niets.
Demon hoort er duidelijk ook niet thuis.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:04:
[...]

Drunkendemon vind mij KEIGOEIE top laner :D <3 :>
En dat is stiekum waar we het voor doen toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:07:
[...]
En dat is stiekum waar we het voor doen toch? :o
Drunkendemons approval is beter dan een platinum elo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:07:
[...]

Drunkendemons approval is beter dan een platinum elo :+
Moet ik binnenkort maar is ranked gaan doen en zorgen dat ik die approval krijg! Fuck mn Elo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:22
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:10:
[...]

Moet ik binnenkort maar is ranked gaan doen en zorgen dat ik die approval krijg! Fuck mn Elo :D
Misschien moet ik es met die instelling een paar weken ranked spelen en es zien op welke elo rank ik uit kom
Want ik speel geen ranked omdat ik bang ben dat ik lage elo krijg XD

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:11:
[...]

Misschien moet ik es met die instelling een paar weken ranked spelen en es zien op welke elo rank ik uit kom
Heb ik ook hoor, maar heb toch nu eigenlijk wel van, fuck die elo maar, gewoon spelen en zie wel waar het heen gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Advies: Premaden met een degelijk iemand waarvan je zeker weet dat deze niet demotiverend is en genoeg gamesense heeft (wel gelijkwaardige elo).
En dan niet samen in een lane, dus 1 jungle / 1 mid, dus niet 2 bott, dat is gedoemd om te mislukken (zie je helaas te vaak met duo Q).

Weet je dat het in ieder geval 2 v 5 in plaats van 1 v 5 :-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
[...]

Gewoon geluk hebben eerste 15-30 games dan zit je goed, en word je door andere gecarried =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Je elo is uiteindelijk gewoon een afspiegeling van je skill. Daarnaast is alles boven de 1150 beter dan gemiddeld van de ranked spelers.
Ander punt is dat als je niet zoveel gespeelde games hebt dan is het ook niet zo raar dat je minder goed bent. Omdat je bij normals altijd ongeveer bij je eigen skill gezet word kan je het idee hebben dat je prima mee kunt komen maar in ranked word je een beetje in het diepe gegooid. Op een lage elo zoals 1000 spelen is eigenlijk niet zo leuk dus het lijkt me het best als je wacht met ranked tot je ongeveer 300/400 wins hebt, kan wel verschillen per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Dan bij deze.

ik zoek iemand om ranked mee te spelen speel voornamelijk Mid of AD bot heb nog geen runes voor support maar heb wel support gespeeld.

Dus ik zoek iemand voor top of jungle of beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:13:
[...]

Advies: Premaden met een degelijk iemand waarvan je zeker weet dat deze niet demotiverend is en genoeg gamesense heeft (wel gelijkwaardige elo).
En dan niet samen in een lane, dus 1 jungle / 1 mid, dus niet 2 bott, dat is gedoemd om te mislukken (zie je helaas te vaak met duo Q).

Weet je dat het in ieder geval 2 v 5 in plaats van 1 v 5 :-) :+
My gamesense is tingling D:
Afgezien van wanneer ik Jungle dan.

Wil ik ganken, alle lanes pushed en lanegank niet mogelijk. Dus ik farm, overextend Garen dus ik ga hem halen. Silence -> komt elke keer weg -.-
Bottom loopt te zeiken dat ik niet genoeg gank en gaan zelf dood tijden constant diven... Wat een plezier heb je soms toch als jungler :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:15:
Dan bij deze.

ik zoek iemand om ranked mee te spelen speel voornamelijk Mid of AD bot heb nog geen runes voor support maar heb wel support gespeeld.

Met ranked vind ik wel dat je minimaal een support page moet hebben.
20% van de tijd ben je last pick en 75% van die keren blijft de support pick over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:15:
Dan bij deze.

Ik wil wel, maar ga je net beginnen met ranked? (zit nu op 1150 ongeveer 650 games op ranked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
ik heb 300-400 games normal waarvan 50 normal drafts en stuk of 5 ranked games

[ Voor 4% gewijzigd door ocwil op 17-04-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:18:
ik heb 300-400 games normal waarvan 50 normal drafts en stuk of 5 ranked games
We kunnen even wat normals proberen om te kijken hoe het gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Het klinkt misschien raar maar ik vind gewoon solo que toch fijner, omdat je op jezelf aangewezen bent en je word ook niet gecarried/omlaag gehaald door je que partner. het kan motiverend zijn maar daarvoor ga ik gewoon samen met iemand anders op teamspeak lullen terwijl ik speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:
[...]

Dat proberen wij nu ook, maar niveau zit bij ons wel wat verschil in, en als wij tegen andere full premades komen zien we toch wel vaker dat onze communicatie neit super is :+
Gelukkig alleen maar drafts gedaan en geen ranked, was niet goed gekomen :P
Ja als je echt op hoog niveau wilt spelen moet je er indd tijd aan besteden om zo'n team op te zetten.
Ik speel vaak samen gasten die in een team genaamd AFB zitten. Niveau is niet super hoog mja we spelen meer voor de fun dan wat dan ook xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:20:
[...]

Ja als je echt op hoog niveau wilt spelen moet je er indd tijd aan besteden om zo'n team op te zetten.
Ik speel vaak samen gasten die in een team genaamd AFB zitten. Niveau is niet super hoog mja we spelen meer voor de fun dan wat dan ook xD
Same here. Punt is is dat afgezien van een vriend van mij, ze allemaal beperkt zijn wat ze kunnen XD dus wij moeten altijd aanpassen aan de anderen, en hebben nooit een vaste lane, omdat hun dan weer dit willen, en bvb. niet kunnen tanken, en support kennen ze helemaal niet :o

edit: Niet dat ik zo goed ben hoor :X heb ook niet echt een voorkeur voor een lane omdat ik alles dus moest spelen, en ben dus ook niet bepaalt sterker in een bepaalde lane.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapstok! op 17-04-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Hmm ok ik bedenk net dat als ik echt ranked ga doen dat ik eerst mijn support page maar es klaar moet hebben en mijn andere pages moet optimaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:22:
[...]

Same here. Punt is is dat afgezien van een vriend van mij, ze allemaal beperkt zijn wat ze kunnen XD dus wij moeten altijd aanpassen aan de anderen, en hebben nooit een vaste lane, omdat hun dan weer dit willen, en bvb. niet kunnen tanken, en support kennen ze helemaal niet :o

edit: Niet dat ik zo goed ben hoor :X heb ook niet echt een voorkeur voor een lane omdat ik alles dus moest spelen, en ben dus ook niet bepaalt sterker in een bepaalde lane.
Ja daar hebben we geen vaste taken xD de ene keer jungle ik andere keer iemand anders. Vind dit overigens wel leuker voor mezelf, ben niet iemand die constant dezelfde champ speelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:53
Het probleem met ELO is dat LoL een teamgame is en je dus zeer afhankelijk bent van de mensen waarmee je gegroepeerd wordt. Uiteindelijk zal je door de wet van grote getallen wel op je echte ELO uitkomen, maar als je beetje pech hebt kan dat heel lang duren.

Ik snap niet waarom men niet een feature implementeert dat mensen die zwaar underlevelt zijn (< lvl 10 na 20 minuten bijv. = leaver, troll of extreem unskilled) niet gewoon de volledige ELO loss van een team dragen en de rest -0 of -1 voor de vorm. Verder zou er een soort prestatie systeem kunnen worden ingevoerd wat naar kills+assists (goede support heeft assists) kijkt en extreme afwijkingen naar boven of beneden extra beloont of bestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik moest hier wel om lachen:

http://www.cad-comic.com/cad/20120328

Kleine cartoon over flamen en schuld afschuiven en vooral niet naar jezelf kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:25:
[...]

Ja daar hebben we geen vaste taken xD de ene keer jungle ik andere keer iemand anders. Vind dit overigens wel leuker voor mezelf, ben niet iemand die constant dezelfde champ speelt :9
Klopt, de rest wil dan vaak wel maar 2 champions spelen ofzo. Krijgen ze eindelijk aan het verstand dat ze wat anders moeten spelen :P ipv altijd dezelfde 2 AD carries, of bruisers die ze dan toch wel weer als AD carry gaan spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Nee dat gaat echt niet werken. Op het moment is het een systeem van dat je naar een win toe werkt. Op het moment dat je kijkt naar KDA kan iemand gewoon proberen iemand te killen terwijl hij maar 15g waard is ook al win je de game er niet mee.

Je kunt zeggen wat je wilt het huidige elo systeem is toch beter dan veel andere opties, al vind ik duo que toch een beetje apart omdat het niet goed werkt in het systeem.

Punt is je komt wel op je eigen elo, dat het niet is wat je wilt is weer een ander verhaal en het kost echt niet zoveel games als je zou vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:27:
[...]

Klopt, de rest wil dan vaak wel maar 2 champions spelen ofzo. Krijgen ze eindelijk aan het verstand dat ze wat anders moeten spelen :P ipv altijd dezelfde 2 AD carries, of bruisers die ze dan toch wel weer als AD carry gaan spelen:P
Ja nouja bij ons wordt het dan nog wel goed afgesproken hoor en die gasten willen ook niet altijd dezelfde spelen, gaat nogal vervelen om bijv. altijd ashe te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:27:
[...]

Daarom ben ik zelf nog geen ranked gaan spelen. Ik kon tot voor kort bijv. niet zo goed junglen (met name ganken). Nu heb ik de laatste week alleen maar gejungled met Maokai en heb het idee dat ik een goede basis heb.

Ik herken we wel met het feit dat je vaker niet kunt ganken als jungler. Gasten aan het pushen en shit (zonder wards) :P

Overigens merk ik wel dat ik geen goede AP mid meer kan spelen (op Annie na). Om een of andere reden vind ik het moeilijker om als mid te farmen en te harassen hoewel ik er vroeger aardig mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Soloqueue in 1 afbeelding...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qweRa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hahaha pro!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Hier willen ze dat vaak wel, iemand die 400 games heeft, maar daar eigenlijk 80-90 % met lukt speelt als het niet meer is. Toch wil hij het elke keer, en hij is er ook wel goed mee maar dan heb je dus eigenlijk al een insta-lock.

En jungle had ik ook, en ik ben er nog steeds niet optimaal, maar dat ben ik dus in geen enkele lane :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik had het gisteren en eergisteren ook, zondag middag mezelf nog gekregen over de 1200 elo (1209), vervolgens maandag avond stond ik weer laag in de 1100, 6 games achter elkaar verloren zonder zelf echt slecht te spelen, gewoon ook niet de mogelijkheid krijgen om te carryen, daar ik dat toch echt geprobeerd heb.

Heb het geprobeert als AD Carry, Jungler en Support maar gewoon in geen van de rollen genoeg verschil kunnen maken om game recht te zetten.

Ook de troll games zijn zo slecht. als de tegenstander een Sion en Amumu in de eerste 3 picks krijgt, dan zal je toch zelf ook iets moeten nemen met CC. maar dan gewoon stug trollpicken op akali top en shaco jungler.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:40:
Hier willen ze dat vaak wel, iemand die 400 games heeft, maar daar eigenlijk 80-90 % met lukt speelt als het niet meer is. Toch wil hij het elke keer, en hij is er ook wel goed mee maar dan heb je dus eigenlijk al een insta-lock.

En jungle had ik ook, en ik ben er nog steeds niet optimaal, maar dat ben ik dus in geen enkele lane :O
Ik ben juist goed in jungle xD <3 Fiora jungle dies echt OP (paar tiamats builden :P)

edit: en als je graag support speelt raad ik je Sona aan!

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 17-04-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:42:
[...]

Ik ben juist goed in jungle xD <3 Fiora jungle dies echt OP (paar tiamats builden :P)

edit: en als je graag support speelt raad ik je Sona aan!
Ghehe ik ben ook het meeste jungle en top hoor, soms support nog. Mid kan niet vanwegen onze lux :P Met wie jungle je verder dan nog?:O (interesse omdat zelf ook jungle :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:44:
[...]

Ghehe ik ben ook het meeste jungle en top hoor, soms support nog. Mid kan niet vanwegen onze lux :P Met wie jungle je verder dan nog?:O (interesse omdat zelf ook jungle :X)
Fiora is m'n main jungler.

1. Fiora
2. Warwick
3. Lee Sin
4. Shyvana
5. Shaco

Laatste 2 moet ik vaker spelen nog nooit echt super veel mee gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Nutral schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:29:
Nee dat gaat echt niet werken. Op het moment is het een systeem van dat je naar een win toe werkt. Op het moment dat je kijkt naar KDA kan iemand gewoon proberen iemand te killen terwijl hij maar 15g waard is ook al win je de game er niet mee.

Je kunt zeggen wat je wilt het huidige elo systeem is toch beter dan veel andere opties, al vind ik duo que toch een beetje apart omdat het niet goed werkt in het systeem.

Punt is je komt wel op je eigen elo, dat het niet is wat je wilt is weer een ander verhaal en het kost echt niet zoveel games als je zou vermoeden.
Het gaat wat mij betreft ook alleen maar om extreme afwijkingen, dus niet een soort schaal waar iedereen op beoordeelt wordt, maar als iemand bijv. 0/18/2 oid staat verdient die geen +ELO bij een win of een extra penalty bij een loss, mits de rest van zijn team wel redelijke stats heeft. Het gaat dus om een 'extreme' afwijking ten opzichte van het team gemiddelde.

Daar is echt wel een zinnig algoritme voor te bedenken volgens mij, het gaat er gewoon om om dit soort trolls/feeders/leavers snel naar de dieptes van de ELO poule te sturen. Bovendien motiveert dat mensen ook om toch maar gewoon door te gaan in plaats van op te geven door AFK te gaan of te feeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Dopiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:49:
[...]

Fiora is m'n main jungler.

1. Fiora
2. Warwick
3. Lee Sin
4. Shyvana
5. Shaco

Laatste 2 moet ik vaker spelen nog nooit echt super veel mee gespeeld..
Haha geen een van hun speel ik :X
Zelf toch meeste met Olaf, Udyr, en sinds kort bezig met Malphite jungle. Som nog met Tryn en vast incidenteel nog wel anderen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik ben zelf ook echt een verschrikkelijke jungle gisteren nog ongelovelijk gefaald met udyr. Op een of andere manier gaan de standaard jungles niet zo goed voor mij. Ik sta nu 4-1 met singed jungle en 2-0 met gangplank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:55:
[...]

Haha geen een van hun speel ik :X
Zelf toch meeste met Olaf, Udyr, en sinds kort bezig met Malphite jungle. Som nog met Tryn en vast incidenteel nog wel anderen (:
Hmm ja was ook aant denken om Malphite jungle te proberen, als ik vanavond aan gamen toekom ga ik em is proberen. Heb 2x Udyr gespeeld en kan echt niet spelen met hem, weet niet waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chronos schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:54:
[...]

Het gaat wat mij betreft ook alleen maar om extreme afwijkingen, dus niet een soort schaal waar iedereen op beoordeelt wordt, maar als iemand bijv. 0/18/2 oid staat verdient die geen +ELO bij een win of een extra penalty bij een loss, mits de rest van zijn team wel redelijke stats heeft. Het gaat dus om een 'extreme' afwijking ten opzichte van het team gemiddelde.

Daar is echt wel een zinnig algoritme voor te bedenken volgens mij, het gaat er gewoon om om dit soort trolls/feeders/leavers snel naar de dieptes van de ELO poule te sturen. Bovendien motiveert dat mensen ook om toch maar gewoon door te gaan in plaats van op te geven door AFK te gaan of te feeden.
Hier ben ik het op zich wel mee eens inderdaad, alhoewel je als support natuurlijk prima 0/10/25 kunt gaan en gewoon goed hebben meegedaan in teamfights maar gewoon de pech hebben dat ze jou focusten. Ik heb wel eens Soraka gespeeld waarbij het enemy team de strategie 'zerg soraka' had, niet leuk dan :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
Nutral schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:56:
Ik ben zelf ook echt een verschrikkelijke jungle gisteren nog ongelovelijk gefaald met udyr. Op een of andere manier gaan de standaard jungles niet zo goed voor mij. Ik sta nu 4-1 met singed jungle en 2-0 met gangplank
Ik kon er ook heel lang niks van hoor, en moet ook nog zat bijleren, maar heb tenminste ene beetje een basis gekregen en hoop maar dat de rest vanzelf komt. Udyr is bij mij soms ook compleet misgegaan, maar daar moeten we maar mee leven dan:P zolang me vrienden er mee kunnen leven en gewoon goed blijven spelen zijn games dan soms best goed te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Udyr jungle is ook nou niet de makkelijkste om te spelen.

ik speel zelf ook regelmatig udyr en idd soms gaat het super en soms lijkt het gewoon niet te lukken.

Udyr is een hele snelle jungler maar niet een supergoede lane ganker. helaas.

als je een geode lane ganker wil die makkelijk vroeg en vaak kan ganken raad ik je amumu en rammus aan.

Amumu's Q is een heerlijke gapcloser mocht je gank failen. en amumu's ult draait teamfights helemaal om richting jullie.

Rammus daarentegen is zeer mobiel.(net al udyr maar dan nog een tandje mobieler)
tevens is rammus zijn taunt op level 5 zo sterk dat je tijdens een gevecht onder je turret je er een enemy support of carry onder kan trekken en met 5 man kan zergrushen.
Rammus zijn ult pusht towers en zijn W is een mini-thornmail.

Beide goedkope champions die heerlijk kunnen ganken en heerlijk junglen.

Op udyr zijn 2 items gewoon key items voor mij.. namelijk shurelyias reverie en randuins omen.

met die 2 items kan je een teamfight compleet maken.

[ Voor 8% gewijzigd door blamauci op 17-04-2012 11:12 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Kapstok! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:03:
[...]

Ik kon er ook heel lang niks van hoor, en moet ook nog zat bijleren, maar heb tenminste ene beetje een basis gekregen en hoop maar dat de rest vanzelf komt. Udyr is bij mij soms ook compleet misgegaan, maar daar moeten we maar mee leven dan:P zolang me vrienden er mee kunnen leven en gewoon goed blijven spelen zijn games dan soms best goed te winnen.
ja het is ook gewoon routine erin krijgen hoor. Bij mij ging het ook eerst mis maar naarmate de tijd vorderd doe je het zonder na te denken.
Je keuze van je items speelt hierin ook nog een grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
Vicarious schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:01:
[...]

Hier ben ik het op zich wel mee eens inderdaad, alhoewel je als support natuurlijk prima 0/10/25 kunt gaan en gewoon goed hebben meegedaan in teamfights maar gewoon de pech hebben dat ze jou focusten. Ik heb wel eens Soraka gespeeld waarbij het enemy team de strategie 'zerg soraka' had, niet leuk dan :D
Daarom en ook om het geruzie over 'killstealen' te voorkomen moeten bij zo'n systeem assists en kills even zwaar wegen. Zelfs als hun hele team jou focust zul je een aantal assists krijgen, misschien niet zoveel als dat niet zo was, maar goed daarom zou het ook alleen maar moeten gelden voor extreme afwijkingen.

Als dit ervoor zorgt dat mensen proberen meer assists te krijgen ipv bijv. 30 minuten te farmen in de toplane of nooit de jungle uit te komen lijkt me dat ook alleen maar bevorderlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Zelf jungle ik nog best wel vaak met Xin prima clear met weinig verlies van hp
en goeie burst met knock up voor de ganks

[ Voor 0% gewijzigd door ocwil op 17-04-2012 11:14 . Reden: typo duh... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
supports worden gewoon ondergewaardeerd.

vooral in soloQ.... gaan ze er vanuit dat alleen de support wards moet kopen.

Vraag je aan top om op 15 min baron te warden zeggen ze : IM NOT SUPPORT OMG I NO BUY WARDS ONLY SUPPORT DOES. dan denk ik ROFL FACEPALM WTFBBQWTHOMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hanteer je nog een bepaalde guide voor Xin? Speel nu wel eens top met hem maar wil hem ook wel eens junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
gewoon niet spelen. Xin valt af na 2 min ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik vind jungel mundo nog altijd een groot plezier om te spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:14:
Zelf jungle ik nog best wel vaak met Xin prima clear met weinig verlies van hp
en goeie burst met knock up voor de ganks
Ja blijkt ook een goede jungler te zijn.. Zelf nog niet geprobeerd maar ik denk zomaar dat ik meer andere champs is ga proberen i.p.v. degene die ik nu speel. Dit om wat variatie te krijgen in mijn spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
mundo jungle 25% AS runes boots start en gaan ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ik heb de afgelopen paar games welke lane ik ook speel zitten spammen in chat buy wards en toch doen ze het niet... :S

zelf natuurlijk ook wards gekocht

[ Voor 13% gewijzigd door ocwil op 17-04-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:12
Xin vind ik persoonlijk wel een hele moeilijke jungler.

Heeft wel een gapcloser en een knockup maar Amum kan stunnen in 1 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:18:
Ik heb de afgelopen paar games welke lane ik ook speel zitten spammen in chat buy wards en toch doen ze het niet... :S

dat zijn dan wrsch. spelers die het nut er niet van inzien, terwijl wards toch life saving kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
ocwil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:18:

De enige rede dat ik support wil spelen in ranked ;]. Elke keer als ik niet als support ga staan er nergens wards. Sowieso speel ik wel een fatsoenlijk alistar support
Pagina: 1 ... 83 ... 91 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)

Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.